News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jouko Piho: Pyrin kansanedustajaksi

Started by Jouko Piho, 03.03.2010, 23:23:39

Previous topic - Next topic

SoulBrother

Quote from: Juki on 08.03.2010, 00:43:16
Itse asiassa kyllähän niissä vähän niinku uhrataan, koska "mokuttaja pilaa koko Euroopan tulevaisuuden ja meidän lapsemme saavat maksaa siitä!" HW:han on mennyt aivan pelleilyksi, koska palstalla vaikuttaa tsunami nimeltä Panu.

Nojoo, vaikka en voikaan täysin allekirjoittaa punamädätysparanoijaa, siitä puuttuu joitakin ominaisuuksia jotka vievät illuminati-touhuilun ikäänkuin next levelille. Äärimmäinen järjestäytyneisyys, maailmanlaajuisuus, pitkäkestoisuus jne. ;)

Juki

Quote from: Miniluv on 08.03.2010, 00:47:56
Vanhaa tietoa, Juki :)

Mitä, onko tsunami lakannut vai eikö se ole pelleilyä?

Aika monomaanista sakkia joka tapauksessa, kyllä piholainen illuminatismikin vaikuttaa terveempien yksilöiden touhulta. :)

SoulBrother

Quote from: Juki on 08.03.2010, 00:55:08

Aika monomaanista sakkia joka tapauksessa, kyllä piholainen illuminatismikin vaikuttaa terveempien yksilöiden touhulta. :)

Toki, en epäile että Pihon kaltainen illuminatisti olisi sinänsä vaarallinen kellekään eikä käsittääkseni ole uhannut kenenkään henkeä ja terveyttä toisinkuin bukkakekerholaiset väkivaltafantasioineen. Yhtäkaikki tuoreeseen ehdokasvirtaan ei kannattane lähteä illuminativisiot edellä vaan pitää ne ns. "omana tietonaan."

Juki

Quote from: SoulBrother on 08.03.2010, 00:57:47
Quote from: Juki on 08.03.2010, 00:55:08

Toki, en epäile että Pihon kaltainen illuminatisti olisi sinänsä vaarallinen kellekään eikä käsittääkseni ole uhannut kenenkään henkeä ja terveyttä toisinkuin bukkakekerholaiset väkivaltafantasioineen. Yhtäkaikki tuoreeseen ehdokasvirtaan ei kannattane lähteä illuminativisiot edellä vaan pitää ne ns. "omana tietonaan."

No joo, tuo on totta. Miettikäämme sitä.

Octavius

Ööö?

Karjala takaisin? Toivotan menestystä vaaleihin.

Tämä Karjala-asia on aika kipeä muisto aika monen suomalaisen perintönä. Itse näen aika typerinä ne väitteet, ettei Karjalan palauttaminen onnistuisi taloudellisista syistä. Miettikää vaikka karjalaisten asuttamista, heitä oli kuitenkin 450 000 ihmistä. Siinä ei tarvita kuin kansallista tahtoa. Se onnistuisi helposti ja Suomen talous saisi luultavasti hankkeesta mielettömän buustin. Ok., kansallisen tahto taitaa olla jo menetetty, ikävä kyllä.

Ai mitä tehdä venäläisille? Olen kiertänyt rajaseudun alkaen Pietarista aina Jäämerelle saakka osin turistina ja Pietarin seudulla ihan työasioissa. On totta, että väestön kannalta tilanne on aika toivoton. Miehet ovat suunnilleen 100 %:sesti alkoholisteja eikä suhtautuminen länsimaisiin arvoihin ole niin yksiselitteistä. Ai niin länsimaiset arvot ja Suomi, hups... :facepalm: eihän täällä mitään länsimaisia arvoja enää ole.

Taitaa vain olla niin, ettei Putin ikinä voisi suostua luovuttamaan maataan. Jos Jouko et ole huomannut, niin Venäjällä on nousemassa mieletön nationalismin voima, joka tulee heijastumaan Suomeen vielä lähivuosina. Mitä tilalle? Kaupankäynnissä pitää aina olla win-win.

Halonen? Tuomioja? Vanhanen? Katainen? Ottaisiko Putin nämä tyypit Karjalaa vastaan?

Kaupat tulisi heti.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

turha jätkä

Pakko tulla pitkästä aikaa spämmäämään.

Piho korjannee jos muistan väärin. Eli ollaan Pihon kanssa vängätty eri foorumeilla jo 1990-luvun loppupuolelta lähtien? Silloin kun Piho kirjoittelit nimimerkillä Ulkopuolinen, muistan jopa arvostaneeni sun juttuja. Sitten tapahtui jotain. Pahoittelen jos koet tämän loukkaavaksi, sanon nyt kuitenkin oman näkemykseni julki.

Eläkkeelle jäätyäsi sulla jäi liikaa aikaa lukea kaikkea. Samaan aikaan ajattelutavassasi tapahtui tietty muutos, kaikki kriittisyys unohtui jonnekin. Luit yhden kirjan helvetin historiasta, ja olitkin yht'äkkiä vakuuttunut, että perinteinen teologinen tulkinta helvetistä on ihan päin helvettiä. Luit Karjalasta, ja innostuit Tarton rauhan rajojen oikeudenmukaisuudesta. Luit Klimenkon lapsen näkyjä, ja vakuutuit itäisestä invaasiosta. Nyt sitten luit joltain epämääräiseltä illu-saitilta lapsiuhreista ja siionistien salaliitosta, ja vakuutuit taas Aivan Kaikesta.

Toisaalta ihailen kykyäsi innostua ja vakuuttua. Uskallat pistää itsesi likoon ja kulkea vastavirtaan, esim. siinä sukupuolenvaihdos -kysymyksessä. Nähdäkseni susta tulisi kuitenkin aivan galaktisen huono kansanedustaja. Tosin en usko sun sellaiseksi pääsevän, ja mikä parasta, sun näkyvä kampanjointi KD:n lippujen alla tekee kivasti hallaa kyseiselle puulaakille. Tämä on taas minusta erinomaisen hyvä asia.

Toivonkin siis intoa kampanjaan, ei muuta kuin iso pyörä pyörimään ja kadulle jakamaan kahvia ja kampanjamateriaalia illuista, ilmestyksistä ja Karjalasta.

Lemmy

Quote from: OctaviusMitä tilalle? Kaupankäynnissä pitää aina olla win-win.

Mä olen jo aikoja sitten ehdottanut, että Viipurista voisi muodostaa "vapaakaupungin" mallia honkong jne. Kannaksesta "erikoistalousalue" palvellen sekä Pietarin että EU:n markkinoita.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Punaniska

Quote from: dothefake on 07.03.2010, 21:04:14
Veikkaan, että jossain Karjalaseurassa tai vastaavassa on aika tarkatkin arviot.
Markku Laukkanen tietääkseni puuhastelee Karjala-asioiden parissa, koetapa kysyä.
Kyllähän sinulta pitäisi tulla aika varmasti kaikenlaista Karjalatietoutta, kun kerran sen
teemaksesi otit. Varmaankin 50.000 venäläistä vähemmän harmia toisi kuin eräät muut, vaikka eivät
töihin pystyisikään.

Kysyn Piholta edellämainittuun asiaan viitaten: oletko ollut Karjala-aktiivi ja toiminut tätä asiaa ajavissa yhdistyksissä/seuroissa/muuten?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Miniluv

Quote from: Piho on 07.03.2010, 22:04:13

Joo, mutta kun illuminaatit masinoivat juuri kommunismin nousuakin ja lahjoittivat valtavia summia rahaa Neuvostoliiton kommunisteille, juuri sen tähden, että senkin kautta saadaan synnytetyksi kaaosta. Ideana on se, että erilaisten vallankumousten, sotien ja tahallaan aiheutettujen talousvaikeuksien (kuten nykyinenkin) kautta maailma saadaan sekasortoon, jotta ihmiset olisivat alttiimpia hyväksymään tulevan fasistisen poliisivaltion, jossa valtion valta on suuri ja ihmisten kansalaisoikeudet pieniä.

Jouko Piho

Tiedän täsmälleen, mihin esim. tässä viitataan: Antonyt Suttonin kirjaan Wall Street and the Bolshevik Revolution. (luin kirjana, löytyy netistä täältä.)

Kirja voi olla tarkoitushakuista tutkimusta tai sitten ei, joka tapauksessa illuminaatteja siinä ei mainita. Ikävä taipumus tämä, että kaikki heitetään samaan pataan ja tarjoillaan sitten illusoppana.

Kerr Cuhulainilla on erikoinen perspektiivi, ja hänen artikkelinsa ovat aika hyvää luettavaa joistain virheistäkin huolimatta:

Misdirected Cops
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jouko Piho

Quote from: Punaniska on 08.03.2010, 12:30:49

Kysyn Piholta edellämainittuun asiaan viitaten: oletko ollut Karjala-aktiivi ja toiminut tätä asiaa ajavissa yhdistyksissä/seuroissa/muuten?
Olen Karjala-aktiivi.
Olen ollut Karelia Klubin jäsen syksystä 2004 lähtien.
Olen ollut Loviisan seudun Karjala-seuran jäsen keväästä 2009 lähtien ja saman seuran hallituksen jäsen syksystä 2009 lähtien.

Jouko Piho

Jouko Piho

Quote from: Lemmy on 08.03.2010, 12:06:40
Quote from: OctaviusMitä tilalle? Kaupankäynnissä pitää aina olla win-win.

Mä olen jo aikoja sitten ehdottanut, että Viipurista voisi muodostaa "vapaakaupungin" mallia honkong jne. Kannaksesta "erikoistalousalue" palvellen sekä Pietarin että EU:n markkinoita.

Tästä voisi alkaa.
Hallinnolliset muutokset voisivat tulla myöhemmin.

Jouko Piho

Jouko Piho

Quote from: Ohni on 08.03.2010, 00:49:57
Eikös nämä väitetyt lapsiuhrit ilman todisteita mene jo herjauksen puolelle, kun kerran Piho liitti illuminatiin useita sukuja-

Suvut voivat haastaa oikeuteen, mutta eivät tee sitä, koska eivät näe asialla mitään merkitystä.
Toinen syy haastamattomuuteen on se, että he häviäisivät juttunsa.

Jouko Piho

turha jätkä

Quote from: Miniluv on 08.03.2010, 13:02:52
Tiedän täsmälleen, mihin esim. tässä viitataan: Antonyt Suttonin kirjaan Wall Street and the Bolshevik Revolution. (luin kirjana, löytyy netistä täältä.)

Jos ette jaksa kokonaisia kirjoja kahlata, niin oheisen linkin takaa löytyy värikkäänä sarjakuvana totuus illuminaateista ja kommunisteista. Helppo lukea ja sisäistää!

http://www.chick.com/reading/comics/0114/0114_allinone.asp

Pekkaa kahvassa

Quote from: BastardoGrande on 04.03.2010, 00:00:00
Suomella ei ole yksinkertaisesti varaa ottaa Karjalaa takaisin. Käykääpä vaikka katsomassa missä kunnossa ne kylät ja kaupungit siellä on.
Ja ihmiset, eläkeläisiä ja juoppoja, kaikki kynnelle kykenevät on häipyny sieltä veks.

Ennemminkin vaadi Petsamo Jäämeren yhteyksineen takaisin, ilmasto kun lämpenee niin alkaa kalastus sieltä kiinnostaa.

Tällaisia asioita tulisi katsoa pitemmällä aikajänteellä. Voi aluksi olla, että vanhasta Karjalasta tulisi iso taloudellinen rasite Suomelle, mutta...

Jos miettii asiaa siltä kannalta, että mitkä ovat oikeasti arvokkaita ja suhteellisen pysyviä asioita tässä maailmassa, niin eiköhän yksi sellainen ole maa-alueiden omistaminen. Näen myös asiassa erittäin vahvan periaatteellisen puolen. Vääryydellähän Karjala meiltä otettiin, eikä sitä asiaa ole oikaistu. Pienemmissäkin asioissa on maailmalla oikeuden perään kauhkottu. Nuoremmalle sukupolvelle nämä asiat taitavat kuulua enemmän EVVK-osastolle.

Onnea vaan matkaan!
´´Suomen perustuslakia muutetaan laittomasti ja ilman mediahuomiota!´´ - http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=1100

Jouko Piho

Quote from: turha jätkä on 08.03.2010, 11:59:47

Eläkkeelle jäätyäsi sulla jäi liikaa aikaa lukea kaikkea. Samaan aikaan ajattelutavassasi tapahtui tietty muutos, kaikki kriittisyys unohtui jonnekin. Luit yhden kirjan helvetin historiasta, ja olitkin yht'äkkiä vakuuttunut, että perinteinen teologinen tulkinta helvetistä on ihan päin helvettiä. Luit Karjalasta, ja innostuit Tarton rauhan rajojen oikeudenmukaisuudesta. Luit Klimenkon lapsen näkyjä, ja vakuutuit itäisestä invaasiosta. Nyt sitten luit joltain epämääräiseltä illu-saitilta lapsiuhreista ja siionistien salaliitosta, ja vakuutuit taas Aivan Kaikesta.

Muutamia korjauksia.

Minä olen lukenut aina ja paljon, jo ennen eläkkeelle pääsyäni.

Väitteesi "kaikki kriittisyys unohtui jonnekin" on aika hurja ja perusteeton. Olen myös kriittinen enkä omaksu kaikkea mitä luen, kuten sinun lennokkaasta esityksestäsi voisi saada käsityksen.

Minä en esim. vaihtanut yhtäkkiä käsitystä helvetistä, vaan se oli pidemmän ajatusprosessin lopputulos, johon ei vaikuttanut vain yksi kirja, vaan monet eri artikkelit netissä.

Mitä tulee Venäjän invaasioon, niin siinä on sama juttu. Minulla on tietty käsitys asiasta, mutta se ei perustu yhteen näkyyn, vaan hyvin monien eri henkilöiden saamiin sanomiin vuosikymmenien aikana.

Samoin olen lukenut illuminaateista hyvin monilta eri saiteilta enkä ole vakuuttunut aivan kaikesta, kuten väität. Seuraan esim. Henry Makowin sivustoa, joka on hyvä, mutta minusta Makow on joissakin asioissa väärässä tai painottaa joitakin asioita väärin. Olen siis kriittinen.

Mihin sinun kriittisyytesi unohtui, kun leimasit minua isolla sapluuunalla melkoisen yksipuolisesti ja virheellisesti yleistäen?

Jouko Piho

turha jätkä

Quote from: Piho on 08.03.2010, 17:00:33
Mihin sinun kriittisyytesi unohtui, kun leimasit minua isolla sapluuunalla melkoisen yksipuolisesti ja virheellisesti yleistäen?

Kunhan höpötän. Esitän mielipiteeni maalailevalla tyylillä, ja myönnän oitis, että syyllistyn yleistyksiin. Pääpointti silti selvinnee.

Miniluv

Quote from: turha jätkä on 08.03.2010, 14:56:35
Jos ette jaksa kokonaisia kirjoja kahlata, niin oheisen linkin takaa löytyy värikkäänä sarjakuvana totuus illuminaateista ja kommunisteista. Helppo lukea ja sisäistää!

http://www.chick.com/reading/comics/0114/0114_allinone.asp

Kts. kirjoittajan nimimerkki.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lodi

Piholle tiedoksi, että ainakaan minä en Suomen kansalaisena halua sitä Karjalaa takaisin. En edesä näe mitään järkeä koko Karjala-keskustelussa.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

M.E

TIEDOTUS KETJUN KÄYTTÄJILLE:

Asiaton nimittely on kielletty foorumilla riippumatta nimittelyn kohteen henkilöönkohdistuvista ominaisuuksista. Olen vakuuttunut, että kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu ihminen osaa tehdö OikeatTM johtopäätökset Illuminateista ja muista salaliitoista. Illuminati-kritiikki on sallittua, nimittely ei ole, vaikka olisi kuinka varma nimityksen totuusarvosta.

Nyt minulla on kiire syömään pikkulapsia Illuminatin maanantai-kokoukseen ja en ehdi valvomaan teitä, joten leikkikääpä kiltisti - tai muuten illuminatin mustat helikopterit saattavat vieraillu juuri sinun luonasi.

T:
M.E
Illuminati-organisaatio
- "Globaali salaliitto jo vuodesta 3000 e.a.a"
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

herra 4x

Quote from: M.E on 08.03.2010, 21:57:07
TIEDOTUS KETJUN KÄYTTÄJILLE:

Asiaton nimittely on kielletty foorumilla riippumatta nimittelyn kohteen henkilöönkohdistuvista ominaisuuksista. Olen vakuuttunut, että kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu ihminen osaa tehdö OikeatTM johtopäätökset Illuminateista ja muista salaliitoista. Illuminati-kritiikki on sallittua, nimittely ei ole, vaikka olisi kuinka varma nimityksen totuusarvosta.

Ehdotan ketjun lukitusta.

Tämänlainen veivaus kun on niin turhaa..., niin turhaa kun tärkeämpääkin olisi.
Rakkaudesta lajiin.

M.E

Quote from: herra 4x on 08.03.2010, 22:02:37
Tämänlainen veivaus kun on niin turhaa..., niin turhaa kun tärkeämpääkin olisi.

Täsmälleen samaa mieltä.

Quote from: herra 4x on 08.03.2010, 22:02:37
Ehdotan ketjun lukitusta.

Olen eri mieltä. Jos sulkisimme ketjut, joita minä pidän turhina, niin arviolta 95% muun kuin uutisalueen ketjuista lukittaisiin välittömästi. Tähän ketjuun ei ole pakko kirjoittaa, jos ei halua mutta ei pidä kieltää muita kirjoittamasta.

Ketju lukitaan, jos ketju redusoituu väittelyyn illuminateista ja/tai saatanan suunnitelmista.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

herra 4x

Quote from: M.E on 08.03.2010, 22:09:00

Olen eri mieltä. Jos sulkisimme ketjut, joita minä pidän turhina, niin arviolta 95% muun kuin uutisalueen ketjuista lukittaisiin välittömästi. Tähän ketjuun ei ole pakko kirjoittaa, jos ei halua mutta ei pidä kieltää muita kirjoittamasta.

Ketju lukitaan, jos ketju redusoituu väittelyyn illuminateista ja/tai saatanan suunnitelmista.

Ok. Tyydyn toteamaan suuren arvonantoni moderaattorien jaksamisesta kahlata kaikki huuhaa läpi, tehdä päätöksiä ja vieläpä kommentoida tehtyjä päätöksiä.

Jos, korrrostan sanaa jos, minä olisin moderaattori niin kyllä sakset viuhuisivat. Ja, saattaapa olla, että olisin sitten yksin koko foorumilla.

Tällä nyt halusin sanoa lähinnä sen, että fokusointi olisi poikaa, mutta ymmärrän yllä olevan.
Rakkaudesta lajiin.

Miniluv

QuoteTällä nyt halusin sanoa lähinnä sen, että fokusointi olisi poikaa, mutta ymmärrän yllä olevan.

Joskohan sitä reilun 300 000 viestin sekaan mahtuisi vielä muutama tähänkin ketjuun :)

dothefake

Hyvät moderaattorit, kysyisin, että luetteko joskus vapaa-ajalla
vielä kaikki viestit toiseen kertaan varmuuden vuoksi?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Nääh, Hommawatch ja Illman tekee sen meidän puolesta...

dothefake

Quote from: Miniluv on 08.03.2010, 23:53:28
Nääh, Hommawatch ja Illman tekee sen meidän puolesta...

Olisihan tuo pitänyt hoksata, kaikkihan nykyään ulkoistetaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jouko Piho

Minähän ilmoitin vain, että pyrin kansanedustajaksi ja sanoin, että pääteemani on Karjalan palautus.
Muut ovat tuoneet tänne keskustelun illuminaateista. En minä sitä tänne tuonut enkä halunnut.

Ja mitä tulee tuohon Karjalan palautus -kärkiteemaankin, niin olen tullut siihen tulokseen, että ei ole sittenkään viisasta pitää sitä pääteemana, joten poistan sen ja otan jonkin muun teeman tilalle.

Olen silti edelleen Karjalan palautuksen puolesta, mutta en pidä sitä enää ykkösteemana.

Sen sijaan minulle on tullut viime aikoina mieleen monia muita teemoja, mutta kerron niistä myöhemmin, kun vaaleihinkin on aikaa vielä yli vuosi.

Jouko Piho

SoulBrother

Aiot Jouko varmastikin pistää pystyyn uudenkarheat vaalisivut aikanaan? Nuo omat kotisivusi ovat layoutiltaan jossain määrin epäjohdonmukaiset ja epäselvät.

Jouko Piho

Quote from: SoulBrother on 09.03.2010, 00:49:38
Aiot Jouko varmastikin pistää pystyyn uudenkarheat vaalisivut aikanaan? Nuo omat kotisivusi ovat layoutiltaan jossain määrin epäjohdonmukaiset ja epäselvät.

Niin kai pitää tehdä.
Mutta kerrotko, miten nykyiset kotisivuni, jotka eivät ole vaalisivuja, vaan siellä on kaikenlaista aineistoa, ovat epäjohdonmukaisia ja epäselviä?

Jouko Piho

Topi Junkkari

Quote from: Piho on 09.03.2010, 00:28:52
Muut ovat tuoneet tänne keskustelun illuminaateista. En minä sitä tänne tuonut enkä halunnut.

Jos tosiaan pääsisit ehdokkaaksi, sinun on syytä totutella ajatukseen, että kaikki mahdolliset taustasi, mielipiteesi ja aiemmat puheesi kaivellaan kampanjasi aikana pohjia myöten. Ei kukaan ehdokas tietenkään halua itse tuoda esiin asioita, jotka ovat ehdokkaan kannalta miinusta vaaleissa ja heikentävät hänen uskottavuuttaan. Illuminaattihöpinöiden osoittama todellisuudentajun puute on ilmiselvästi kannaltasi negatiivinen seikka.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950