News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

Tooheys

Quote from: Jute on 19.08.2009, 14:46:49
On niin köyhä olo (polkupyöräkin varastettiin viikko sitten)...
Ei kannata vaipua synkkyyteen. On hyvinkin mahdollista, jopa todennäköistä, että löydät oman pyöräsi valtauspaikalta  ;D.
"Olet suvaitsevainen, avarakatseinen, mut naurat tavallista ihmistä." -Jana - Pauliina

Ammadeus

Quote from: Jute on 19.08.2009, 14:46:49
No Johan pomppas! Tuossahan olisi kadunvaltausbileet perjantaina 17.30 alkaen. Siitähän uuvuttavan valtauksen jälkeen olisi hyvä pitää jälkipelit Hommakerhon puitteissa. Kaksi kärpästä yms. Olisi sitten kerrankin kerhossa jotain puhuttavaa ainaisen murjottamisen tilalla.

Mainoksessa kerrottiin, että voi tuoda mukanaan mitä vain. Saako olla tuomatta? On niin köyhä olo (polkupyöräkin varastettiin viikko sitten)...

P.S. Ammadeuksellahan siellä voisi olla naamatuttuja Rautatieasemacaustista :roll:, onneksi ei ole vielä JM-K:n puolueen kannattajakortit tyrkyllä.

Jumankekka,oiskohan takaisinmaksun aika?
Saiskohan ketään action grouppiin mukaan? ;)

Ugle Byggle

Quote from: Ammadeus on 19.08.2009, 18:06:05
Jumankekka,oiskohan takaisinmaksun aika?
Saiskohan ketään action grouppiin mukaan? ;)

Mä olen mukana. Katselen sitten sivusilmällä sitä kadonnutta munamankelia. Jätetään pärrät himaan? Kun mulla on niiiin merkattu pyörä, jää sitten anonyymiksi ja ilman potkimisia... Ja action jää toki siihen löysämahaiseen seisoskeluun ja verbaaliseen lietsomiseen, eikös?
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Tunkki

Jaa meinaat ettei olis soveliasta tuulettaa varastorasvoja MG-42:sta? Lataillut tässä hissukseen eräänkin vyöllisen... :)

Ammadeus

Noo,kai sitä nyt jotain caustia saadaan aikaan ;)

Enni

Tää on ainakin niin mukana, mikäli viikonloppuna jotain miitinkiä on jossain. : ) Töiden mukaan mennään, eli liityn sitten seuraan (lauantainako se nyt oli?) kun töistä olen selvinnyt ja kotio päässyt.

Valmistautukaa jo siis henkisesti nuoren naisenalun läsnäoloon!  ;D

M.

Quote from: Enni on 20.08.2009, 21:29:30
Tää on ainakin niin mukana, mikäli viikonloppuna jotain miitinkiä on jossain. : ) Töiden mukaan mennään, eli liityn sitten seuraan (lauantainako se nyt oli?) kun töistä olen selvinnyt ja kotio päässyt.

Valmistautukaa jo siis henkisesti nuoren naisenalun läsnäoloon!  ;D

Voi saakeli, naisia kerhossa ja en taaskaan pääse.  :-[

Ammadeus

Mihinkähän aikaan väkeä saapuu.

PaulR

Quote from: Ammadeus on 20.08.2009, 21:34:52
Mihinkähän aikaan väkeä saapuu.

Mihinkäs aikaan se Enni pääsi töistä? :)

Vesilinjalla vedetään, joten avoin ehdotuksille ajan puoleen.

Enni

Työaikani lauantaina päättyy siinä 20.30, MIKÄLI asiakkaita ei ole sillätavalla enää kuuluisaksi loppuruuhkaksi asti, eli he saapuvat asioimaan tasan silloin kun huvipuisto sulkeutuu. :D Se on kyllä legendaarista sikäli, että niin käy lähes aina. Mutta sen jälkeen mahd. pian menossa mukana. : )

Paikasta varmasti tulee sitten jotain ilmoittelua.

JM-K

Olen huomenna Helsingissä kansaa kiihottamassa. Tulen takaisin joskus iltasella. Laittakaa viestiä, missä hommailette. Jos en ole muuttunut reissulla täysin maailmanhalaajaksi, voisin piipahtaa morjestamassa. Vesilinjalla. Niin kuin aina!

050-5953218

PaulR

Launatai valkeni kuumaksi iltapäiväksi. Aletaanpa ottaa osallistumisilmoituksia vastaan ja suunnittelemaan kokoontumispaikkaa?
Parturin kautta leikkaamaan 8cm hippitukka pois ja radalle. Intoa täynnä kuin ilmapallo!

domokun

Quote from: PaulR on 22.08.2009, 12:14:21
Launatai valkeni kuumaksi iltapäiväksi. Aletaanpa ottaa osallistumisilmoituksia vastaan ja suunnittelemaan kokoontumispaikkaa?
Parturin kautta leikkaamaan 8cm hippitukka pois ja radalle. Intoa täynnä kuin ilmapallo!

Voisihan sitä tänään osallistua sivistyneeseem etanoli viritteisen keskustelu tilaisuuteen.

Whatsername

Nyt täytyy kyllä jättää välistä tapaaminen. Sieltä tulee seiväshypyn finaali tv:stä ja se on pakko kattoa :D Mutta parantakaa maailmaa munkin puolesta!
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

PaulR

Quote from: Whatsername on 22.08.2009, 16:52:09
seiväshypyn finaali tv:stä

:Facepalm:

Kahdet kasvot 21:00 ->

Whatsername

Quote from: PaulR on 22.08.2009, 17:08:22
Quote from: Whatsername on 22.08.2009, 16:52:09
seiväshypyn finaali tv:stä

:Facepalm:

Siellä on erittäin hyvännäköinen brittihyppääjä mukana. Ei voi missata!

PaulR

Quote from: Whatsername on 22.08.2009, 17:10:10

No hyvä on sitten, mutta kun pakarat on tsekattu niin siiderille! ;D

E: Jahans, innokkaimmat huutelevat seiskalta aloittelemaan semaforiin.

Whatsername

Ei kyllä tänään pysty lähtee. Meillä on oikein mukava ilta edessä.. pari sixpäkkiä kaljaa ja penkkiurheilua. Mikäs sen parempaa.  ;D

Pasi Kylliö

Quote from: PaulR on 22.08.2009, 17:15:13
Quote from: Whatsername on 22.08.2009, 17:10:10

No hyvä on sitten, mutta kun pakarat on tsekattu niin siiderille! ;D

E: Jahans, innokkaimmat huutelevat seiskalta aloittelemaan semaforiin.

Ketkähän siellä huutelevat :-[ No joo, saitte ylipuhuttua, Semassa seiskalta.

Whatsername

No ihan turhaan jäin kotiin kattoo seiväshyppyä kun ei edes näytetty sitä söpöä brittipojua. Saatanan yle.

Enni

Olipa muuten eilen mukavaa istua iltaa teitin kanssa!

Olen vahvasti sitä mieltä, että tulette näkemään minua myös jatkossa.  ;D

Entinen maahanmuuttaja

Sääli että piti lähteä, olisin teidänkin seurassa viihtynyt mielellä sammumiseen asti. Päädyin kyllä suomalaisen blondin kämpille vaikka mamuja treffasin, pääsin vasta nyt kotiin eilisiltä seikkailuilta :D

Perkele. Kyllä mä niitten naiset vielä taas vien.
"Kun sanat menettävät merkityksensä ihmiset menettävät vapautensa."

-Kungfutse (551-479 eaa.)^^^

Enni

Quote from: Entinen maahanmuuttaja on 23.08.2009, 23:08:04
Sääli että piti lähteä, olisin teidänkin seurassa viihtynyt mielellä sammumiseen asti. Päädyin kyllä suomalaisen blondin kämpille vaikka mamuja treffasin, pääsin vasta nyt kotiin eilisiltä seikkailuilta :D

Perkele. Kyllä mä niitten naiset vielä taas vien.

Nuo parin päivän reissuthan ovat melko perussettiä. :D Kaikenmoisiin seikkailuihin sitä joskus on joutunutkin. Yksi erikoisimmista ehkä on ollut itselläni se, kun (vuosia sitten) lähdin illanviettoon johonkin päin Turkua, mutta aamulla löysin itseni Keravan juna-asemalta.

Mutta näitä aina sattuu. :D

reino

Nyt lauantaina mitään?

Suuri Halla-aho Trial Trauma Debriefing? Opetellaan taittelemaan samanlaiset foliopipot kuin Jirillä oli.

JM-K

Quote from: reino on 28.08.2009, 09:20:00
Nyt lauantaina mitään?

Suuri Halla-aho Trial Trauma Debriefing? Opetellaan taittelemaan samanlaiset foliopipot kuin Jirillä oli.

Mulle kans oma debriefing-tilaisuus. Minua on haukuttu taas mediassa. Sniff. MUN ON IHAN KAUHEEN PAHA OLLA! Halataanko, Reino?

Femakko

Quote from: JM-K on 28.08.2009, 12:27:03
Nyt lauantaina mitään?

Mulle kans oma debriefing-tilaisuus. Minua on haukuttu taas mediassa. Sniff. MUN ON IHAN KAUHEEN PAHA OLLA! Halataanko, Reino?

Iso mies nyt yhdet haukkumiset kestää... mutta ei kai sulle ole tullut niitä todella uhkaavanoloisia kuvaviestejä enää?  :D Niihin ei taida enää yksi debriefing-sessio riittääkään!

JM-K

Quote from: Femakko on 28.08.2009, 12:57:27
Quote from: JM-K on 28.08.2009, 12:27:03
Nyt lauantaina mitään?

Iso mies nyt yhdet haukkumiset kestää... mutta ei kai sulle ole tullut niitä todella uhkaavanoloisia kuvaviestejä enää?  :D Niihin ei taida enää yksi debriefing-sessio riittääkään!

Kaikenlaistahan sitä tulee, mutta mitäpä noista. Kyllä tuonne gmailiin mahtuu ja puhelimesta ne on helppo poistaa.

reino

Lavvantaina siis debriefing. Juodaan kaljaa ja kattellaan uhkaavasti möllöttäviä majavankuvia Ketaleen puhelimesta.

Vai mennäänkö Särkänniemen kesäkauden päättäjäisiin?

QuotePäivän aikana huvilaitealueen ohjelmalavalla esiintyvät Pete Parkkonen, The Winyls, Klamydia, Deep Insight sekä Sturm und Drang.

Mä oon vähän kuullu, että meillä olis insideri, joka järjestää kaikki ilmaiseksi sisään ja hattaraa.  ;D

Enni

Quote from: reino on 28.08.2009, 14:02:01
Lavvantaina siis debriefing. Juodaan kaljaa ja kattellaan uhkaavasti möllöttäviä majavankuvia Ketaleen puhelimesta.

QuotePäivän aikana huvilaitealueen ohjelmalavalla esiintyvät Pete Parkkonen, The Winyls, Klamydia, Deep Insight sekä Sturm und Drang.

Mä oon vähän kuullu, että meillä olis insideri, joka järjestää kaikki ilmaiseksi sisään ja hattaraa.  ;D

Ahhahaaa :D Noniiin, nyt oon virallisesti kusessa. Nomutta joo, itseasiassa ei oo mikään mahdoton juttu, mullahan on vielä noita vapaalippuja jonkinnäköinen pinkka, ja sillä saa kuitattua tosiaan sen 8 € (joo tiedän, aivan helvetin kallista) sisäänpääsyn, samoilla läpysköillä pääsee myös johonkin laitteisiin jos haluaa tms.

: )

JM-K

Quote from: Enni on 28.08.2009, 14:24:21
Quote from: reino on 28.08.2009, 14:02:01

Ahhahaaa :D Noniiin, nyt oon virallisesti kusessa. Nomutta joo, itseasiassa ei oo mikään mahdoton juttu, mullahan on vielä noita vapaalippuja jonkinnäköinen pinkka, ja sillä saa kuitattua tosiaan sen 8 € (joo tiedän, aivan helvetin kallista) sisäänpääsyn, samoilla läpysköillä pääsee myös johonkin laitteisiin jos haluaa tms.

: )

Onko tarjolla myös vihreää teetä ja haleja? Mun on ihan oikeesti tosi paha olla.