News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2010-02-09 Norja: Antirasimikeskuksen diskotesti paljasti rasismia

Started by rähmis, 09.02.2010, 21:19:14

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Quote from: Aapo on 10.02.2010, 14:14:48
Quote from: Eino P. Keravalta on 09.02.2010, 23:56:42
Quote from: Simo Hankaniemi on 09.02.2010, 23:46:32
Montako Emran-nimistä alkoholinkäyttäjää tiedät? Laivatkin seilaavat todennäköisyyksien, eikä varmojen tietojen perusteella.
Eipä juuri taida kannattaa ryhtyä väittelemään sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä, että jotkut asiat ovat todennäköisempiä kuin toiset.

Kai voidaan sitten saman tien lopettaa puheet kaikenlaisista diskorahoista, kun nyt on kerran selvinnyt se, etteivät mamut käytä diskoissa lainkaan rahaa.

Se, että varsinainen maahanmuuttaja ei juuri käytä discoissa rahaa ainakaan muuhun kuin kahviin ja veteen, ei tarkoita sitä, etteikö discoraha kelpaisi heille. Oluen sijaan discoraha käytetään kotimaassa asuvien sukulaisten hyväksi tai sikäläisen terrorismin tukemiseksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kajsaniemi R

Quote from: Aapo on 09.02.2010, 23:41:53
Quote from: Simo Hankaniemi on 09.02.2010, 23:24:39
Kapakassa on tarkoitus juoda viinaa ja näillä tuloilla tätä liikeyritystä pidetään pystyssä. Kapakka ei ole olemassa siksi, että teenjuojat saisivat siellä täyttää tilaa ja ahdistella paikalla olevia naisia.

Mistä päättelet, että heillä oli tällaisia aikomuksia?

Ei kai tuossa nyt kenenkään aikomuksista mitään päätelmiä tai väitteitä esitetty (elleivät päätelmät sitten olleet taitavan piilorasistisia )??  ???

Itse asiassa koko lainaamasi pätkä ei sisältänyt edes koko sanaa "aikomus". Siinä ainoastaan kerrottiin, mitä varten kapakka ei ole olemassa.

Toki kaikki kapakkaan menevät melkoisen suurella todennäköisyydellä siellä "täyttävät tilaa", ihan siitäkin riippumatta, aikoivatko he itse sisään astuessaan näin menetellä.
"Eivät ne [kerjäläiset] minua häiritse" -Timo Soini

"On luihuilua esiintyä nimimerkin takaa." -Timo Soini

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

"Itse maahanmuutto on marginaalinen asia" -Timo Soini

Daemonic

Olisiko kuvaa nuorukaisten vaatetuksesta? Epäilen vahvasti, että parempiin juottoloihin ei lökäpöksylookilla lasketa sisään. Jos toiset ovat pukeutuneet siisteihin "normaaleihin" vaatteisiin ja toiset siisteihin lökäpöksyhopparikamppeisiin, niin en epäile hetkeäkään etteikö jälkimmäiseltä porukalta sulkeudu useamman juottolan ovet.
EIT: "sananvapaus ei koske pelkästään sellaisia "tietoja" tai "ajatuksia", joihin suhtaudutaan myötämielisesti tai joita pidetään vaarattomina tai yhdentekevinä, vaan myös sellaisia, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät."

Lemmy

Mä en kyllä päässyt "Kungliga Klubbenille" sisään pohjanmaantyylisessa kansanpuvussa eli lapikkaissa, mutta sillä 3% kännillä saattoi olla osuutta asiaan...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

rähmis

Quote from: Daemonic on 10.02.2010, 20:25:14
Olisiko kuvaa nuorukaisten vaatetuksesta?

Nuorukaisten kuva on aloitusviestin linkin takana. Tosin itse en juuri nyt pääse lainkaan Dagbladetin sivuille.

Kajsaniemi R

Tuli muuten aika mehevän repeilyttäviä mielleyhtymiä tuosta otsikosta...
Oletin, että asiassa olisi ollut kyse jostain ihan muusta, kun lähdin ketjua lukemaan.

No, ei sitten näköjään luvassa ollut ihan sitä, mitä odotin. Mutta se on se rasistinen mieli, joka tuottaa ihmeellisiä assosiaatioita.

Mutta ei se ollut minun vikani! EI OLLUT!!! Ei varmasti ollut:

Rasismi on ikävä asia, ja sen paljastaminen on varmasti tärkeää puuhaa.
Mutta että niiden pitikin kaikista maailman mahdollisista testeistä valita tähän tarkoitukseen juuri DISCOTESTI!!!

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

Tasogare

Homma^^^ <3    |    On vain vääriä mielipiteitä

http://www.sverigedemokraterna.se/

Eino P. Keravalta

No eivätkös maahanmuuttajat ole vapaita perustamaan itse discoa? Päästäisivät sinne sitten kaikki ihqut toiseuden massatuottajat. Vai olisiko niin, ettei sellainen ravintola kannata? Varsinkaan, kun kanta-asukkaat kiertäisivät kyseisen peilipallorikastamon parin mailin päästä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Zngr

Quote from: Simo Hankaniemi on 09.02.2010, 23:24:39
Kapakassa on tarkoitus juoda viinaa ja näillä tuloilla tätä liikeyritystä pidetään pystyssä. Kapakka ei ole olemassa siksi, että teenjuojat saisivat siellä täyttää tilaa ja ahdistella paikalla olevia naisia.

Hehe, tämä pisti vähän silmään. Muslimimiehille jotka hengailevat pohjoismaissa, jos viittasit juuri heihin teenjuojina, kelpaa kyllä drinkit useammin kuin ei. Käsittääkseni somalit ovat tämän suhteen kovin konservatiivisia, mutta aika monet niistä kolmekymppisistä jätkistä jotka käyttävät vaimonsa rahoja Helsingin yössä vetävät viinaa, huumeita, kuuntelevat länsimaalaista musiikkia, pukeutuvat kuin länsimaalaiset disko-urhot ja harrastavat esi-aviollista seksiä vääräuskoisten kanssa.

Muslimius voi olla hyvin voimakkaasti mukana omassa identiteetissä, minä olen muslimi ja minulle kuuluu kaikki se mikä ainoan oikean uskonnon edustajalla etuoikeutetusti kuuluu, suomalaiset ovat taas vääräuskoisia ja "toisia". Mutta siihen se usein jää, käytännössä miehet ovat hyvinkin näennäismuslimeja siinä vaiheessa kun tulisi pidättäytyä erinäisistä paheista, käydä moskeijassa ja rukoilla 5 kertaa päivässä. Kun lukee uutisia (tai on jutellut näiden jäppisten kanssa) tulee kovasti sellainen olo että siitä muslimiudesta saadaan identiteetin jälkeen muutama etu kuten oikeus ilmaiseen kotitalous- ja seksikoneeseen (se vaimo jota pidetään kotona) ja jonkinlainen ylemmyyden tai oikeutuksen tunto.

Kaikki ne oikeasti työtä vaativat ja (miehen) elämää rajoittavat aspektit Islamista saavat sen sijaan jäädä.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Jäniksenkäpälä

Heh. Olen usein sanonut, että jos haluat tietää mitä muslimi on mieltä mitäkin asiasta, niin juota se ensin känniin. Tähän on aika usein tullut vastauksena: "No pöljä, eihän musut juo viinaa!"

Ikinä en ole nähnyt musua ympäripäissään...  :roll:
Pu, pu, pu, pu, pu

Uuno Nuivanen

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.02.2010, 08:13:33
No eivätkös maahanmuuttajat ole vapaita perustamaan itse discoa? Päästäisivät sinne sitten kaikki ihqut toiseuden massatuottajat. Vai olisiko niin, ettei sellainen ravintola kannata? Varsinkaan, kun kanta-asukkaat kiertäisivät kyseisen peilipallorikastamon parin mailin päästä.
Näinhän se on..
Oikeastaan piti siitä vaan kirjoittamani, että vaikka asia on toki vakava, niin aina välillä saa nauraakin:
-toiseuden massatuottajat
-peilipallorikastamo

:D ;D

Mukava kun kiljuskinien joukossa on tällaisia verbaalikkojakin!  :P

Eino P. Keravalta

Onhan toki Zngr oikeassa siinä, että kyllä muslimitkin saattavat dokailla. Kaikki on mahdollista. Omakohtaistakin kokemusta on; kerran juotin erään junassa tapaamani muslimimiehen känniin junamatkalla Tukholmasta Kööpenhaminaan. Eikä kukaan ole turvassa viinan kiroilta: OT:na mainittakoon, että Jehovan todistajatkin juopottelevat. Istuimme vuosia sitten kaverini kämpillä punkkua tissutellen eräs viikonloppu. Siinä sitten jehovat rimputtivat ovikelloa, mies ja nainen halusivat kertoa Jumalasta. Mikäs siinä, ainahan teologinen keskustelu kelpaa parin lasin jälkeen. Tarjosimme jumalten juomaa myös jumalten asiahenkilöille ja hekin siinä maistelivat. Aikansa juteltuaan sitten lähtivät. Pian mekin lähdimme kaverini kanssa lähikauppaan hakemaan olutta. Eikös siellä ollut samainen jehovapariskunta kaljaostoksilla - olivat saaneet kimmokkeet parista viinilasista ja päättäneet hoitaa Jumalan asian sitten myöhemmin ja kiskoa keskiolutta tänään!

Miniluv

Quote from: Zngr on 12.02.2010, 10:21:19
Muslimius voi olla hyvin voimakkaasti mukana omassa identiteetissä, minä olen muslimi ja minulle kuuluu kaikki se mikä ainoan oikean uskonnon edustajalla etuoikeutetusti kuuluu, suomalaiset ovat taas vääräuskoisia ja "toisia". Mutta siihen se usein jää, käytännössä miehet ovat hyvinkin näennäismuslimeja siinä vaiheessa kun tulisi pidättäytyä erinäisistä paheista, käydä moskeijassa ja rukoilla 5 kertaa päivässä. Kun lukee uutisia (tai on jutellut näiden jäppisten kanssa) tulee kovasti sellainen olo että siitä muslimiudesta saadaan identiteetin jälkeen muutama etu kuten oikeus ilmaiseen kotitalous- ja seksikoneeseen (se vaimo jota pidetään kotona) ja jonkinlainen ylemmyyden tai oikeutuksen tunto.

QuoteYoung Muslim men in Britain—as in France and elsewhere in the West—have a problem of personal, cultural, and national identity. They are deeply secularized, with little religious faith, even if most will admit to a belief in God. Their interest in Islam is slight. They do not pray or keep Ramadan (except if it brings them some practical advantage, such as the postponement of a court appearance). Their tastes are for the most part those of non-Muslim lower-class young men. They dress indistinguishably from their white and black contemporaries, and affect the same hairstyles and mannerisms, including the vulpine lope of the slums. Gold chains, the heavier the better, and gold front teeth, without dental justification, are symbols of their success in the streets, which is to say of illicit enrichment.

http://www.city-journal.org/html/15_4_suicide_bombers.html

Jatkokin Dalrymplen esseestä kannattaa lukea.

Luin Islam Euroopassa-kirjan joku aika sitten. En viitsinyt laittaa tänne mitään esittelyä, mutta muistelen tällaista: jossain kyselyssä kävi prosenttiluvuista ilmi, että sellainenkin muslimi, joka ei ikinä käy edes viikkorukouksessa (perustason velvollisuuksia kai), voi sanoa kyselyssä olevansa hyvin uskonnollinen ihminen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kajsaniemi R

Olisiko kuvaa nuorukaisten vaatetuksesta? Epäilen vahvasti, että parempiin juottoloihin ei lökäpöksylookilla lasketa sisään. Jos toiset ovat pukeutuneet siisteihin "normaaleihin" vaatteisiin ja toiset siisteihin lökäpöksyhopparikamppeisiin, niin en epäile hetkeäkään etteikö jälkimmäiseltä porukalta sulkeudu useamman juottolan ovet.

Eivätkö hip-hop -asusteet ole mielestäsi "normaaleja"? Minusta ne ovat ainakin erittäin mukavat päällä ja hyvin tyylikkäät. Taidat olla joku rasisti, vai?

Itse käytän hyvin usein esimerkiksi suurinpiirtein tällaista asukokonaisuutta. Tällä nuorukaisella taas hillityn tyylikäs asuvalinta kertoo esteettisen silmän jalostuneisuudesta ja hyvän maun synnyttämästä tyylitaituruudesta. Siisti vaatetus saa aina myös kantajansa olemuksen ja liikehdinnän näyttämään kaikessa sulavuudessaan pehmeän rytmikkäältä.

Näitä on muuten näköjään saatavissa myös uni-sex malleina. Itse ainakin oletan, että tähän valittu asukokonaisuus täyttäisi moitteettomasti myös kaikki naisten pukeutumiskoodistoon sisältyvät hienovaraiset tyylikriteerit.

Tämä on kuitenkin vain oma oletukseni. Joku voisi varmuuden vuoksi kysäistä asiaan lausuntoa vaikkapa Hodarilta tai Hämikseltä.

Niin, mitä sitten ihan vakavasti noiden discokuumeilusta kärsivien nuorukaisten pukeutumiseen tulee, niin olisin minä varmaankin tuon porukan päästänyt discoilemaan. Onhan se discoilu kuitenkin eräs aikakautemme tärkeimmistä ihmisoikeuksista. Ja jos tuolta rähmiksen linkin takaa käytte katsomassa, niin pahimmilta noista melkein näyttivät ne pari kantanorjalaista discoilijaa. Olivatkohan porukan mukaan lyöttäytynyttä antirasismikeskuksen väkeä? Rapalat oli ainakin poskista ja perunoista otettu pois, mitä nyt molemmilla ihan pikkiriikkiset rapalat taisivat olla korvannipukoihin unohtuneet.

Kajsaniemi R

Postasin eilen tänne tuon edellisen viestin. Tulin nyt lukemaan vielä itse oman viestini ja pari muutakin viestiä uudelleen tästä ketjusta, kun jotenkin en vain millään meinaa päästä irti tästä DISCOTESTISTÄ, joka ainakin minua jaksaa hymyilyttää aina yhä uudestaan ja uudestaan. "The gift that keeps on giving..."

MUTTA, mitä näinkään. Availin vielä kerran oman viestini linkit, ja huomasin jotain, mitä en eilen itsekään linkkejä laitellessani huomannut:

KATSOKAA NYT KAIKKI MUUTKIN, ETTÄ NÄENKÖ JOTENKIN VÄÄRIN, VAI LUKEEKO TUON VIESTINI TOISEN LINKIN TAKAA LÖYTYVÄN RIKASTAJAN VYÖN SOLJESSA TODELLA, MITÄ LUULEN SIINÄ LUKEVAN?!??!??!?

Eli oma silmäni näyttäisi, että siinä todella lukisi minun sukunimeni, tosin ilman sitä viimeisen e:n päällä olevaa akuuttia aksenttia. Kolme viimeistä kirjainta ainakin ovat A, P ja E.

Quote from: Kajsaniemi R on 12.02.2010, 23:29:15

Eivätkö hip-hop -asusteet ole mielestäsi "normaaleja"? Minusta ne ovat ainakin erittäin mukavat päällä ja hyvin tyylikkäät. Taidat olla joku rasisti, vai?

Itse käytän hyvin usein esimerkiksi suurinpiirtein tällaista asukokonaisuutta. Tällä nuorukaisella taas hillityn tyylikäs asuvalinta kertoo esteettisen silmän jalostuneisuudesta ja hyvän maun synnyttämästä tyylitaituruudesta. Siisti vaatetus saa aina myös kantajansa olemuksen ja liikehdinnän näyttämään kaikessa sulavuudessaan pehmeän rytmikkäältä.

Näitä on muuten näköjään saatavissa myös uni-sex malleina. Itse ainakin oletan, että tähän valittu asukokonaisuus täyttäisi moitteettomasti myös kaikki naisten pukeutumiskoodistoon sisältyvät hienovaraiset tyylikriteerit.

Tämä on kuitenkin vain oma oletukseni. Joku voisi varmuuden vuoksi kysäistä asiaan lausuntoa vaikkapa Hodarilta tai Hämikseltä.

Niin, mitä sitten ihan vakavasti noiden discokuumeilusta kärsivien nuorukaisten pukeutumiseen tulee, niin olisin minä varmaankin tuon porukan päästänyt discoilemaan. Onhan se discoilu kuitenkin eräs aikakautemme tärkeimmistä ihmisoikeuksista. Ja jos tuolta rähmiksen linkin takaa käytte katsomassa, niin pahimmilta noista melkein näyttivät ne pari kantanorjalaista discoilijaa. Olivatkohan porukan mukaan lyöttäytynyttä antirasismikeskuksen väkeä? Rapalat oli ainakin poskista ja perunoista otettu pois, mitä nyt molemmilla ihan pikkiriikkiset rapalat taisivat olla korvannipukoihin unohtuneet.

Mika Mäntylä

Quote from: Kajsaniemi R on 13.02.2010, 21:55:00
KATSOKAA NYT KAIKKI MUUTKIN, ETTÄ NÄENKÖ JOTENKIN VÄÄRIN, VAI LUKEEKO TUON VIESTINI TOISEN LINKIN TAKAA LÖYTYVÄN RIKASTAJAN VYÖN SOLJESSA TODELLA, MITÄ LUULEN SIINÄ LUKEVAN?!??!??!?
BAPE
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

Ano Nyymi

Quote from: Kajsaniemi R on 12.02.2010, 23:29:15

Eivätkö hip-hop -asusteet ole mielestäsi "normaaleja"?

Todellinen reilu ja rehti metsäsuomalainen mies pukeutuu vain hankkijan lippalakkiin. Siis vain siihen.