News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

truen maksut SUOMESSA

Started by LuutnanttiW, 08.02.2010, 20:34:17

Previous topic - Next topic

LuutnanttiW

Minä  saan  kuukaudessa käteen  440  e

maahanmuuttaja  n  1400 e /kk

Maahanmuuttoministeri  thor  kertoi MOT -ohjelmassa  että Pohjoismailla on  YHDENVERTAISUUSPERIAATE  kun  arvoidaan  maahanmuutajan  tuet   suhtautettuna  kantaväestön  vastaaviin  tukiin  !

Miten  on siis  mahdollista  että minä    yli  60  vuotta  Suomessa asunut   SUOMENKANSALAINEN   olen    yli  kolme  ( 3  )  kertaisesti   alakynnessä  tukien  maksussa  maahanmuutajiin  nähden  ?

MIKSI  ?

Lentomestari

Asutko yksin? Onko huollettavia? Epäilen ettet ole yhdenvertainen, sinulla ei ole hyysäreitä apuna neuvomassa kaikkiin mahdollisiin korvauksiin, siinä on yksi syy eriarvoisuuteen, erillaisia auvstuksia jää paljon jakamatta, koska ihmiset ei tiedä niistä ja kela ei niistä kerro ellei osaa niitä kysyä.

Veli Karimies

Jep varmaan aika paljon jää sinulta saamatta, koska sinulle eivät ole sossu/kelatantat neuvoneet mitä kaikkea sinun on mahdollista saada ja usein kantis ei niitä myöskään saa mm. sossusta(50/50? joko saat tai et) samalla todennäköisyydellä kui mamu(kuulemma MOTin mukaan 500%).

Nuivettunut Han-nenetsi

Quote from: LuutnanttiW on 08.02.2010, 20:34:17

Mikäs maahanmuuttaja on kyseessä? Joka ainoa? Keskiverto? Yksittäistapaus jota ei saa yleistää? LorviTurvapaikan hakijat? Ja mistä se 1400 egee sille mamulle ojennetaan?

Ei millään pahalla mutta hiukan eksaktimmat faktat kuin aloitusviestissä voisivat antaa satunnaisille hommaan eksyville ihan uskottavan kuvan!
Toksinen soijamaskuliini

Ammadeus

Quote from: LuutnanttiW on 08.02.2010, 20:34:17

Maahanmuuttoministeri  thor  kertoi MOT -ohjelmassa  että Pohjoismailla on  YHDENVERTAISUUSPERIAATE  kun  arvoidaan  maahanmuutajan  tuet   suhtautettuna  kantaväestön  vastaaviin  tukiin  !

Miten  on siis  mahdollista  että minä    yli  60  vuotta  Suomessa asunut   SUOMENKANSALAINEN   olen    yli  kolme  ( 3  )  kertaisesti   alakynnessä  tukien  maksussa  maahanmuutajiin  nähden  ?

MIKSI  ?
Koska eliitti ei ole sinun hyvinvoinnistasi paskankaan kiinnostunut.
Kun taas maahanmuuttajan asialla on ihan jokainen.

LuutnanttiW

Oppitunnit  Suomen  pakolaispolitiikassa  pitäisi  olla  jo  ajat  sitten  ohi  ja  on    tullut  aika  tehdä  OIKEAA PAKOLAISPOLITIIKKAA,  jonka henkenä  pitää olla Suomen ja  Suomalaisten hyvinvointi  !

Lähi-historiassamme  on  tapahtunut  hyvin ikävä moraalinen notkahtaminen ja " dostojevskiläisen toivottomuuden " leviäminen Suomessa on  selkeästi  Eurooppalaisen  -EU- eliitin etujen  mukaista.

Ajatelkaas  /     rohkeasta ja  sitkeästä kansasta,joka  uskalsi panna  kaikkensa alttiiksi itsenäisyytensä  takia- ja  jonka selviytymistä ylivoimaisista haasteista muut  Eurooppalaiset aikoinaan  sekä  ihailivat,että  kadehtivat  on  tullut   ARMON  KERJÄISIÄ  !

Kari Kinnunen

Quote from: LuutnanttiW on 09.02.2010, 09:58:18
Ajatelkaas  /     rohkeasta ja  sitkeästä kansasta,joka  uskalsi panna  kaikkensa alttiiksi itsenäisyytensä  takia- ja  jonka selviytymistä ylivoimaisista haasteista muut  Eurooppalaiset aikoinaan  sekä  ihailivat,että  kadehtivat  on  tullut   ARMON  KERJÄISIÄ  !

Niinpä, ikävä tosiasia on se että sosiaalidemokraattinen hyvinvointivaltio passivoi ja turruttaa kansalaisensa. Kukaan ei oikein välitä mistään. Luotetaan lujasti siihen että valtiovalta holhoaa ja huolehtii.

Ihmisistä tulee sohvaperunoita joita ei juurikaan kiinnosta salkkarit ja big brother, surullista.