News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pertti Salovaara jättää eduskunnan "Tavoitteet saavutettu"

Started by Alkuasukas, 09.02.2010, 15:36:19

Previous topic - Next topic

Alkuasukas

QuotePertti Salovaara jättää eduskunnan
"Tavoitteet saavutettu"

Kansanedustaja Pertti Salovaara, 39, (kesk) ei asetu enää ehdolle eduskuntavaaleissa 2011.

- Olen tavoitekeskeinen ihminen. En ole ajatellut eduskuntatyötä elämänmittaisena urana, että jäisin täältä eläkkeelle 68- tai 70-vuotiaana, hän perustelee päätöstään.

Niin, miksi rehkiä 20-30 vuotta turhaan kun voli jäädä eläkkeelle nelikymppisenä.

QuoteKaksi kautta istunut kansanedustaja voi saada eduskunnan jättäessään sopeutumiseläkettä, joka on noin kaksi tuhatta euroa kuussa. Samaan aikaan voi olla myös töissä ja ansaita noin 2 000 euroa eläkkeen vaarantumatta. Sopeutumiseläkettä voi saada siihen asti, kunnes jää varsinaiselle vanhuuseläkkeelle.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

uberteeni

Quote from: AlkuasukasPertti Salovaara jättää eduskunnan
......
sopeutumiseläkettä, joka on noin kaksi tuhatta euroa kuussa. Samaan aikaan voi olla myös töissä ja ansaita noin 2 000 euroa eläkkeen vaarantumatta. Sopeutumiseläkettä voi saada siihen asti, kunnes jää varsinaiselle vanhuuseläkkeelle.
Saavatko tuon 2000 verottomana? Kaksi kertaa enemmän kuin on mun palkka.
Koska olen vaatimaton, niin en vain osaa elää niin, että pitäisi vaatia lisää...
Tämä vain aikakirjoihin merkintönä, ei mulla nyt sen enempää

Heini

Voisiko joku selventää, mitä ovat ne poliittiset tavoitteet, joita Salovaara on kansanedustajanuralleen asettanut ja nyt saavuttanut? Vai onko tässä kyse vain henkilökohtaisista tavoitteista?

Terveysargumentit ymmärrän kyllä; toisaalta Salovaara ei ole edustajana joutunut pahan kritiikin kohteeksi ja kumminkin edariin lähtenyt... Toivottavasti terveysargumenttien ymmärtäjillä löytyy johdonmukaisuutta eli ymmärrystä vastaavanlaisia sairastumisia kohtaan silloinkin kun sellaista ilmenee lähipiirissä (esim. työkaveri ym.); epäilen...

Pliers

Quote from: Heini on 09.02.2010, 17:53:19
Voisiko joku selventää, mitä ovat ne poliittiset tavoitteet, joita Salovaara on kansanedustajanuralleen asettanut ja nyt saavuttanut? Vai onko tässä kyse vain henkilökohtaisista tavoitteista?

:D samaa ihmettelin minäkin
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

erilainen

Quote from: uberteeni on 09.02.2010, 16:24:12
Quote from: AlkuasukasPertti Salovaara jättää eduskunnan
......
sopeutumiseläkettä, joka on noin kaksi tuhatta euroa kuussa. Samaan aikaan voi olla myös töissä ja ansaita noin 2 000 euroa eläkkeen vaarantumatta. Sopeutumiseläkettä voi saada siihen asti, kunnes jää varsinaiselle vanhuuseläkkeelle.
Saavatko tuon 2000 verottomana? Kaksi kertaa enemmän kuin on mun palkka.
Koska olen vaatimaton, niin en vain osaa elää niin, että pitäisi vaatia lisää...
Tämä vain aikakirjoihin merkintönä, ei mulla nyt sen enempää

Eikös nuo kansaedustajat päätä omista eläkkeistään ja palkoistaan? Eli en ihmettele että edut on sen mukaiset. Tuo oikeus pitäisi eduskunnalta riisua. Onhan se nyt hullua.

Salovaaran Pepestä sen verran että on tainnut olla ihan yhtä aikaansaava edustajana kuin paljon parjattu Halme.
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.