News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Rahasto henkensä puolesta pelkääville naisille?

Started by CaptainNuiva, 11.01.2010, 23:21:06

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

Quote from: kyllästynyt on 11.01.2010, 22:57:45
Quote from: Paholaisen asianajaja on 11.01.2010, 22:34:36
Wali Hashin kielitaito on täysin riittävä (mieluumminhan tuota kuuntelee kuin savoa :p), ja toimittajakokemustahan tästä kertyy koko ajan lisää.

Mutta miksi Wali Hashi on ohittanut vuosia koulun penkkiä hinkanneet ammattitoimittajat? Eikö Suomessa ole tapana, että paikan saa kun koulutus ja osaaminen on tasapainossa. Pyydän toki anteeksi, jos Wali Hashilla tällaiset paperit on taskussaan, mutta kun minun ymmärtääksen ei ole.

Saattahhab olla että Hashi tekee ohjelmia alihankintana(Tai on alihankkijalla duunissa) ja silloin se vain on niin että kiinnostavat aiheet myyvät, ei toimittajan tausta.
Hashin taannoinen ohjelma merirovoista oli puolueellisen oloinen ja ei antanut kovinkaan hyvää kuvaa toimittajan taidoista....Mutta minun puolestani tällä ohjelmalla on hyvittänyt edellisen tuotoksensa.

Muuta valittamista minulla ei ole kuin se että kun irakilainen puhui suomalaisten kännipäissään tappeluista tai tappamisesta myös eräänlaisena kunniamurhana niin siinä kohden olisi toimittaja voinut sanoa että se ei ole täällä sukujen ja yhteiskunnan hyväjksymää käytöstä ja että sairaaloinenkin mustasukkaisuus kumpuaa eri lähtökohdista kuin kunniamurhat.

Se täytyy sanoa että valitettavasti suomalainen poliisi on ihan pihalla tästä jutusta mutta syy ei ole poliisin vaan kaikenmaailman mokuttajien,Thorsin ja monen muun politiikon.
Eipä ole pitkään kun saimme lukea mokuttajien lausuntoja että ei meillä tämmöistä tapahdu, me vältämme muiden tekemät virheet.
Täyttä kakkaa.

Nimimerkki ibn ghul tuossa ylempää aiheellisesti kysyi että nyt kun todellakin sitä turvaa tarvittaisiin ja ihan peräti Suomessa niin keskitytään huolehtimaan uhkaajista...todella järjetöntä menoa.
Etten sanoisi: S******n mokuttajat.

Tässä yhteisössä on nyt lähemmäs 4000 jäsentä ja esitän harkittavaksi seuraavan idean:
Koska valtio,politiikot ja mokuttajat eivät ole huolestuneita tämmöisistä ilmiöistä, Homma Ry voisi perustaa rahaston josta jaetaan apuja henkensä puolesta pelkääville naisille.
Avun ehtoja on vain yksi: Nainen itse haluaa elämäänsä muutoksen ja hakee apua vaikka tuossa ohjelmassa esillä olleen ammattiauttajan kautta.
Rahastosta autettaisiin sitten ilman ihmeellisempia byrokratioita oman elämän alkuun.
Jos jokainen laittaisi 10 € niin siinä olisi jo ihan hyvä aloituspääoma...ja koska kaikki eivät siihen välttämättä pysty niin lupaan laittaa myös 9 muun puolesta eli satasen jos tähän mennään.
Nyt olsi tilaisuus näyttää että kyllä me välitämme ja välittämisen lisäksi myös toimimme, repikööt siitä sitten mokuttajat "rasismia" huutojaan.
Ja tietty, unohtammatta sitä että jos joku kantasuomalainen nuori nainen on samassa tilanteessa, rahasto auttaisi tasapuolisesti myös heitä, me kun emme positiivisesta syrjinnistä perusta tasa-arvoisessa maassa.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Timo Rainela

Väkivallan uhreja ja uhkailun kohteeksi joutuneiden "kuuntelijana" allekirjoitan CaptainNuivan ehdotuksen tältä istumalta!
Timo Rainela
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Mice

Tuosta hyvästä ehdotuksesta kannattaisi tehdä oma ketjunsa?
Ihan vain siksi, ettei huku tämän ketjun uumeniin.

MW

Kympillä mukana koska vaan. Jos ei rasistin apu kelpaa, niin sittenhän jätkät voi lähteä Cayman-saarille, taas. 8)

EDIT: Sitten vaan täytyy laatia pelisäännöt sen verran tarkkaan, ettei Homma Ry:stä tule yhtä uutta resurssoivaa ja voimavaraistavaa rahapumppua lukemattomien olemassaolevien rinnalle.

SoulBrother

Tämä kuulostaa juuri sellaiselta toiminnalta, johon Homman sopisi panostavan.

CaptainNuiva

Lisäehdotuksena vielä semmoinen että kun olisi sievä potti koossa niin sen jälkeen haastettaisiin myös politiikot ja monet muut osallistumaan, sittenhän joutuisivat konkreettisesti rahan muodossa ottamaan vaikenemaansa asiaan kantaa...ja jos eivät ottaisi niin sittenhän se olisikin heidän turha peräänkuuluttaa mitään yhteisöllisyyttä ja toisista välittämistä medioissa...

Lisäbonuksena tässä olisi vielä viesti tuhatvuotisen kunniamurhaperinteen vaalijoille että se ei ole suomalaiseen yhteiskuntaa kuuluvaa toimintaa, kuten ei tietty muutoinkaan nuorten naisten hakaaminen ja alistaminen kantasuomalaistenkaan keskuudessa vaikka ei kulttuuriin kuulukkaan

Lisäyksenä vielä että nuo kirotut kilpakumppanit joulupadan tiimoilta eli positiivarit varmaankin saataisiin kiihoittumaan asiasta ja osallistumaan ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Benjamin

Quote from: Jari Leino on 12.01.2010, 09:39:44
Ehdotan, että asian tiimoilta kannattaisi olla yhteydessä Mannerheimin lastensuojeluliiton Amoral-hankkeen projektipäällikkö Marjo van Dijkeniin.

Kannatan hanketta lämpimästi, ja olen vähintään kympillä mukana heti kun mahdollista. MLL:n suuntaan kannattaa olla yhteydessa. Yhteistyössä voi kuitenkin olla pari muttaa: 1) MLL voi olla sen verran mokuttajien hallussa, että apumme ei kelpaa. 2) Toisaalta voi käydä niin että apumme kelpaa mutta me emme. Tämä vaikutelma jäi Joulupata-keräyksestä, jossa yhteisöpottimme nimeä muutettiin yksipuolisesti useamman keräysviikon jälkeen, kun olimme jo saaneet yli 4000 euroa kasaan.

Auttaa pitää pyyteettömästi, mutta ei saa piilottaa sitä, että avun takana on Homma Forum!

Tavis

(Pitkän tiirailun päätteksi kirjauduin viimein sisään vastatakseni tähän ketjuun.)

Yllä esitetty rahasto (tms. järjestelmällinen apu kunniaväkivallan uhreille) on erittäin kannatettava ajatus. Kehottaisin ehdotettuun MLL-yhteyteen liittyen kuitenkin katsomaan juuri YLE Areenaankin esille pannun (http://areena.yle.fi/video/676405) Ajankohtaisen kakkosen lähetyksen kohdasta 6:40 eteenpäin, missä haastatellaan MLL:n Marjo van Dijkenia:

-"Mikä on yleisin väärä käsitys kunniaväkivallasta?"
-"Ihan varmasti se, että se sidotaan uskontoon [...] että se johtuu uskonnosta [...] Näin ei kuitenkaan ole."

-"Jos kunniaväkivallasta aletaan puhumaan julkisesti, niin eikö siinä ole vaara, että se sitten kasvattaa myös rasismia?"
-"On. Ihan hirveän suuri vaara."

-"Pitäisikö puhua globaalista ilmiöstä, joka koskettaa miehiä ja naisia kaikissa kulttuureissa kansalaisuudesta ja uskonnosta riippumatta?"
-"Mitä Suomessa tapahtui, kun vaikka seksuaalisia vähemmistöjä ei hyväksytty, nähtiin naisia siveettömänä jos he synnyttivät [avioliiton ulkopuolella] tai ennen avioliittoa lapsen? Meillä on jäänteitä tästä ilmiöstä, ja näin ollen meidän täytyy taistella sen eteen, että saadaan kitkettyä tämä ilmiö pois Suomesta jotenkin."

Haastattelijan kysymykset ovat tietysti jo itsessään typeriä, mutta MLL:n omankin materiaalin pohjalta saa sen käsityksen, että kunniaväkivaltakysymyksessä van Dijkenillä on valitettavasti aivan ensimmäisenä huolenaiheena Islam-kytköksen kieltäminen ja suomalaiseen väkivaltaan samaistaminen (http://amoral.mll.fi/):

"Kunniaan liittyvä väkivalta on nyky-yhteiskuntamme moniulotteinen sosiaalinen ongelma ja ilmiöön liittyy paljon harhaluuloja. Kunnia konfliktina–teoksessa virheellisiä käsityksiä halutaan korjata ja ehkäistä ilmiöön liittyviä ennakkoluuloja: kunniaan liittyvä väkivalta ei kuulu islaminuskoon eikä se aina kosketa ainoastaan maahanmuuttajia tai vain tyttöjä ja naisia."

Varteenotettavana yhteistyötahovaihtoehtona pitäisin Monika-Naiset Liitto ry:tä (http://www.monikanaiset.fi/), joka pyörittää mm. turvatalotoimintaa ja on ansiokkaasti tuonut asiaa julkisuuteen jo kauan ennen Sellon murhia. Tästä oli Hommaforumillakin ketju: http://hommaforum.org/index.php/topic,15993.0.html. Areenasta tuota YLE:n radiouutisten juttua ei taida enää löytyä, mutta itselläni on se tallessa ja voin laittaa jonnekin ylös, jos löytyy hyviä ehdotuksia, että minne.

Mitä tulee Homman mainostamiseen hankkeen yhteydessä, en tahdo sanella oikeille Homma-aktiiveille, miten heidän tulisi asioita hoitaa, mutta oma mielipiteeni on se, ettei yhteistyötahoja tulisi painostaa äänekkääseen Homman esiintuomiseen; olisi pirunmoinen sääli, jos elintärkeän avustustyön rattaisiin joutuisi kapuloita siksi, että suvaitsevaisto ryhtyy näkyvän yhteistyön vuoksi suoltamaan järjestöjen niskaan samaa paskaa mitä suoltavat Hommallekin. "Ovatko nuokin rasisteja?". Pankkikuiteista jos laittaa skannit Homman (tai Homma-rahaston) etusivulle, niin Hommalaisten ansio on kenen tahansa todennettavissa ilman kummempia hälinöitä.

Koskela Suomesta

Onneksi  ohjelman toinen asiantuntija määritteli kunniaväkivallan siten, että sitä on hyvin vaikea nähdä suomalaisen yhteiskunnan osaksi missään määrin.

Siihen nimittäin liittyy paine teon tekemiseen ja sen hyväksyntä ennen ja jälkeen teon sen tekijää ympäröivässä yhteisössä.

En ole koskaan tavannut tai kuullut mistään osasta suomalaista yhteiskuntaa, jossa jotakuta painostettasiin kunniansa vuoksi tekemään tällainen teko ja hyväksyttäisiin se kehujen kera.

Meillä yhteiskunta ja ihmiset kaikkiaan tuomitsevat kaikki tämäntyyppiset teot aivan laitanaan, täysin.

Eli siinä MLL:n nainen oli täysin hakoteillä. Tyypillinen oman pesän likaaja. Meillä on ongelmia, mutta tämä EI ole yksi niistä.

'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

JulianAlexander

En ymmärrä mitään maksua ennenkuin meidän valtio on hyväksynyt kunniamurhien todellisuuden ja siihen vaikuttavat syyt! Me siis maksettais pelokkaalle mamulle jottei mitä tapahtuis??

On niinkuin ilmasto homma. Maksetaan jonnekin 1 000 000 000 ettei ilmasto käy huonoksi!

BastardoGrande

Heti kun Homma ry:n tai oikeastaan paremminkin Muutos2011:n nimissä kerätään rahaa Suomessa henkensä puolesta pelkääville naisille, olen mukana.

Keräys pitäisi aloittaa ja toteuttaa mahdollisimman julkisesti vaikkapa kannattajakorttien keruun ja varsinkin alkavan vaalityön ohella.
Rahankeräslupa heti vireille ja lippaat tilaukseen.

Keräyksen suojelijaksi mahdollisimman vaikutusvaltainen vaikuttajapersoona [ministeri, kansanedustaja, tai ex- sellainen]

Henkensä puolesta pelkääville naisille perustettavaan rahastoon kerätty tuotto luovutetaan mahdollisimman julkisesti.

Henkensä puolesta pelkäävät naiset saavat pesämunan rahastoonsa ja Muutos2011 sopivaa julkisuutta.

Ruotsissahan tilanne on jo akuutti, montako kunnia[lue häpeä]murhaa ulkomaalaistaustaiset siellä jo vuosittain tekevät?
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Taavitsainen

Quote from: BastardoGrande on 13.01.2010, 02:17:55
Heti kun Homma ry:n tai oikeastaan paremminkin Muutos2011:n nimissä kerätään rahaa Suomessa henkensä puolesta pelkääville naisille, olen mukana.

Keräys pitäisi aloittaa ja toteuttaa mahdollisimman julkisesti vaikkapa kannattajakorttien keruun ja varsinkin alkavan vaalityön ohella.
Rahankeräslupa heti vireille ja lippaat tilaukseen.

Keräyksen suojelijaksi mahdollisimman vaikutusvaltainen vaikuttajapersoona [ministeri, kansanedustaja, tai ex- sellainen]

Henkensä puolesta pelkääville naisille perustettavaan rahastoon kerätty tuotto luovutetaan mahdollisimman julkisesti.

Henkensä puolesta pelkäävät naiset saavat pesämunan rahastoonsa ja Muutos2011 sopivaa julkisuutta.

Ruotsissahan tilanne on jo akuutti, montako kunnia[lue häpeä]murhaa ulkomaalaistaustaiset siellä jo vuosittain tekevät?
Kompataan, sanosin samat.
Polta sillat jotka jätät taaksesi, sillä et voi koskaan tietää kuka voi seurata perässäsi.

JulianAlexander

Edelleen.. ei ruotsissa tai Suomessa ole kunnia murhia!

Sitä ei ole missään tilastoissa.. Eli ei rahaa niille jotka vain kerjäävät!

JR

Eikös niillä mopomiehilläkin ole perintätoimisto? Pitäiskö meilläkin olla muutaman ilkeän gorillan turvallisuusosasto?

jupeli

Rahasto olisi hyvä juttu. Kannatan ja osallistuisin, mutta miten, kuinka, millä eväillä? Kenelle rahat päätyvät?
Tarvitaan toiminta suunnitelma, suojeluorganisaatio, lakimiesverkosto.

Miten rahalla estetään koko suvun hyökkäykset tai kenties maksetut palkkatappajat tms.

Miten rahalla voisi toimia, kun käytäntö ja laki periaatteessa suojelevat ( eivät siis oikeasti ennaltaehkäise) kunniattomuusmurha- tai kunniattomuusväkivaltatapahtumia.
Jos lapsi saadaan kaapatuksi ja emomaahansa, on se siinä ja itkut vain päälle.
Jos nainen tulee tapetuksi pakenee tappaja yleensä emomaahan ja syyt menevät suomalaisen miehen ahdistuneen juopottelun aiheuttamasta antisopeutumisongelmasta
käynnistyneen olosuhdeoikeutuksen piikkiin.

Huomaatteko muuten, kuinka jalokaan ajatus ei voi menestyä millään muotoa yhteiskunnassamme ja olisihan se rasistinen kansanliike.
Suojella nyt alkuperäisväestöon kuuluvaa naista monitoimiosaajien laillisilta oikeuksilta.

Tietenkin on se naisten sokeutta ja osin perk--nmoista typeryyttä vääntää lapsi sellaiseen kulttuuriin, jossa itseasiassa suku omistaa lapsen enemmän kuin lapsen isä tai äiti.

Fogeli

Ymmärrän että tässä olisi järkeä ja että tämä on rakentava ehdotus. Toivotan menestystä niille jotka toimivat tällä tavalla.
Itse en juuri tähän projektiin lähtisi.
Jotenkin vain tuntuu että kun Suomalainen nainen lähtee mamun kelkkaan, niin saa sitten kantaa seuraamukset ilman että yhteiskunnan tai jonkun muun taas täytyy lähteä avustamaan. Ensin mamua, sitten mamun naista.
En tarvitse kauaa viettää aikaa paikallisessa lähiön kuppilassa, kun näkee suomalaisia naisia jotka eivät malta pitää hyppysiään irti mamun perseestä. Sitten vielä taloudellissesti tukemaan näitä kun ei ole enään hauskaa.
Ei minun rahoillani.

Simo Hankaniemi

Idealismi on kaunista, mutta entäs todellisuus? Entä sitten, kun pelkäävä nainen pääsee eroon väkivaltaisesta miehestään ja hankkii tilalle uuden yhtä pelottavan ja väkivaltaisen? Ja toisen jälkeen kolmannen, ellei henki mene sitä ennen. Ihmisillä on vastenmielinen tarve toistaa virheitään, aina uudelleen ja uudelleen, loputtomasti, kunnes kuolema katkaisee helminauhan. Ja omia virheitä ei myönnetä missään tapauksessa. Sillä hullulla hakkaajamiehelläkin oli "toisaalta ne hyvät puolensa". Mervilläkin naama saa vuosi vuodelta lisää ja pitempiä arpia, mutta oppi ei mene perille.

CaptainNuiva

Itse asiassa minulla ei ollut mielessä niinkään suomalainen nainen joka omaehtoisesti hakeutuu rikastettavaksi (koska jokainen rakentakoon oman elämänsä sellaiseksi kuin haluaa) vaan rikastuskulttuureista irti
haluavat tyttäret jotka henkensä puolesta pelkäävät.

Jutun idea on myös siinä että tyttärelleen parvekelentoa suunnitellut isä ei voi tietää ketkä hänen tytärtään oman elämänsä hallitsemiseen auttavat,jokainen vastaantulija voi olla mahdollinen lahjoittaja.
Mielestäni tämä antaisi aika selkeän signaalin siitä että jos täällä aikoo elää ja olla, on noudatettava tämän yhteiskunnan sääntöjä.

törö

Quote from: CaptainNuiva on 23.02.2010, 08:43:53
Jutun idea on myös siinä että tyttärelleen parvekelentoa suunnitellut isä ei voi tietää ketkä hänen tytärtään oman elämänsä hallitsemiseen auttavat,jokainen vastaantulija voi olla mahdollinen lahjoittaja.
Mielestäni tämä antaisi aika selkeän signaalin siitä että jos täällä aikoo elää ja olla, on noudatettava tämän yhteiskunnan sääntöjä.

Tuo on niin osuvasti sanottu että se on pakko olla rasismia. ;)

Kukkahattuinen Fatima

Quote from: CaptainNuiva on 23.02.2010, 08:43:53
Itse asiassa minulla ei ollut mielessä niinkään suomalainen nainen joka omaehtoisesti hakeutuu rikastettavaksi (koska jokainen rakentakoon oman elämänsä sellaiseksi kuin haluaa) vaan rikastuskulttuureista irti
haluavat tyttäret jotka henkensä puolesta pelkäävät.

Captain Nuiva onnistui nyt herkistämään mokuttavan miesasianaisen. En ehdoin tahdoin kieltäytyisi tämänkaltaisesta yhteistyöstä, koska uskon vakaasti miespuolisen nuivuuden olevan jossain määrin riippuvainen siitä, millainen sukupuolijakauma  rikastetuilla naimamarkkinoilla on tarjolla.  :D :D :) Kertokaa ihmeessä, jos hanke toteutuu, lupaan mainostaa sitä nuiville (ja ei-nuiville) ystävilleni!
Laittaisin hompanssin pieneen lasiseen purkkiin jos kiinni saisin, heinällä kutittaisin ja tuhmille tummille musliminaisille iloksi lahjoittaisin.

Ääriuskomaton

Minä olen mukana kolmella Homma yksiköllä eli 30€. Toivoisin kuitenkin että kuvio toteutetaan ilman MLL-kytköksiä.
"Suomi ei pysty pitämään kelaa ja sossua yllä ilman maahanmuuttajia."

Nimimerkiltä Realisti HS:n White Flight-ilmiön kommenteissa.

CaptainNuiva

Quote from: Ääriuskomaton on 17.04.2010, 01:46:29
Minä olen mukana kolmella Homma yksiköllä eli 30€. Toivoisin kuitenkin että kuvio toteutetaan ilman MLL-kytköksiä.

Eipä ole minulla mahdollisuuksia eikä aikaa tämmöistä eteenpäin viedä, heitin vain idean ilmoille jos jostain löytyisi toteuttaja.
Lahjoittajan roolissa toki aina silloin tällöin voisin vaikuttaa.

Ongelma on siinä että ensin tapaukset pitäsi jonkun toimesta luotettavasti tunnistaa eli tämä väistämättä vaatisi kuttua osaltaan vetämään jonkin sortin sosiaalipuolen osaajan kytköksineen.
Sikäli ideaa voisi laajentaa että tämän vetäjän ja rahallisen auttamisen kautta olisi käytettävissä lista jonka kautta autetava saisi ilmaiseksi ja luottamuksellisesti tarvittaessa myös eri alan neuvoja ja vinkkejä...Itse olisin kyllä valmis auttamaan  merenkulullisissa ongelmatapauksissa, tosin voisi olla suht hiljaista tällä puolella ;D

nevahood

Avun koordinointi ja väärinkäytösten välttäminen on muuten kohtalaisen vaikeaa. Suomessa on jo jossain määrin toimivia ensi- ja turvakoteja. Ehkä helpoin tapa auttaa olisi näiden tukeminen. Jos kävijämäärät kasvavat ja joukkoon eksyy väkivallan pelossa eläviä naisia, niin mahdollisesti heille voisi perustaa vertaistukikeskustelun (ellei jossain ole jo valmiina vähemmän biasoituneella foorumilla).

Joulupatakeräysten ym. hyvien projektien lisäksi voisi välillä valita tuettavan kohteen ja kerätä pienen potin aina välillä. Olipa se sitten syöpäsairaiden lasten klinikalle viihdykkeitä, rahallista tukea turvakotiin, palvelutaloon yms. Kohtalaisen pienilläkin panoksilla olisi hyvä näyttää hätää kärsiville ja ahdingossa eläville että vielä on olemassa ihmisiä jotka välittävät.
Suurkiihottaja Runeberg

Kukkahattuinen Fatima

Tähän kannattaisi tutustua, jos vastaavaa omaa/yhteistyötä suunnittelette.

http://www.monikanaiset.fi/

(Olivat myös Maailma Kylässä-festareilla, olikos se juuri se poppoo, josta Mattias onnistui kuvankin nappaamaan...?) Ei tainnut sentään...

Laittaisin hompanssin pieneen lasiseen purkkiin jos kiinni saisin, heinällä kutittaisin ja tuhmille tummille musliminaisille iloksi lahjoittaisin.

dothefake

Quote from: Kukkahattuinen Fatima on 09.06.2010, 01:20:49
Tähän kannattaisi tutustua, jos vastaavaa omaa/yhteistyötä suunnittelette.

http://www.monikanaiset.fi/

(Olivat myös Maailma Kylässä-festareilla, olikos se juuri se poppoo, josta Mattias onnistui kuvankin nappaamaan...?) Ei tainnut sentään...

Maailma Kylässä-festarit, kerrankin monikulttuuria minunkin makuuni.
Käydään kylässä ja sitten mennään kotiin, Fatima, alan pitää sinua järki-ihmisenä, hienoa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lemmy

Quote from: Kukkahattuinen Fatima
(Olivat myös Maailma Kylässä-festareilla

Kumma juttu, kun tilaisuuden nimi suomeksi on "maailma kylässä" eli maailma käy kylässä, ja lähtee pois. Englanniksi se on "World Village Festival" eli "maailmankylä" eli he tulevat maailmasta ja jäävät kyläänsä asumaan. Ei ihmekään että ristiriitoja syntyy.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

dothefake

Quote from: Lemmy on 09.06.2010, 01:39:50
Quote from: Kukkahattuinen Fatima
(Olivat myös Maailma Kylässä-festareilla

Kumma juttu, kun tilaisuuden nimi suomeksi on "maailma kylässä" eli maailma käy kylässä, ja lähtee pois. Englanniksi se on "World Village Festival" eli "maailmankylä" eli he tulevat maailmasta ja jäävät kyläänsä asumaan. Ei ihmekään että ristiriitoja syntyy.
Ettei vain olisi enklanniksi "World Village People Festival"
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Finka

Monika-yhdistyksen kanssa tehtävässä yhteistyössä saattaa ongelmaksi muodostua kyseisen yhdistyksen tavoitteet:

QuoteTyömme keskeiset tavoitteet:

* Kotoutumisen tukeminen
    * Väkivallan ennaltaehkäisy
    * Yksilön elämänhallinnan tukeminen ja syrjäytymisen ehkäisy
    * Väkivallan uhrien auttamistyön kehittäminen moniammatillisesti
    * Turvallisuuden ja perusoikeuksien tukeminen
    * Yhteisöllisyyden, osallisuuden ja moniarvoisuuden edistäminen
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

EL SID

tarkoitus on hyvä, mutta valtiolla ei ole rahaa, koska rahat menevät ulkomaalaisparlamentin ylläpitoon ja minulla ei ole rahaa, koska ulkomaalaisparlamenttia ylläpidetään minun veroeuroilla. Mutta muistan näitä naisia iltarukouksessa.