News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Ajatus alkavalle vuosikymmenelle-vaimot muusiksi

Started by dothefake, 01.01.2010, 11:21:21

Previous topic - Next topic

dothefake

Kun eilen amatöörien ottopäivänä hiukan verryttelin ja noin kolmen ja puolen promillen
kohdalla aloin vaimolta (yhdessä himpun vajaan 30 v.) kärttämään jotain inhimillistä elettä
seuraavin sanoin: "Sie varmaan vihaat minua",
tokaisi vaimo tähän, että: "En mie sinua vihaa, mie vihaan Tuomiojaa"

Ai että tuli hyvä mieli.

Mies tarvitsee innoittajia, muusia. Niin fyysisesti kuin henkisesti.
Hyvää viimeistä vuotta ilman Muutoskansanedustajia.

Ps. Tänään aion myötäjuoda Mojitoita, kaverini on Kuubassa.

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

M.E

Sanoisin, että otsikossa on ainesta fail-blogiin tai vähintään ilta-sannaan:

"Homma foorum kannustaa perheväkivaltaa - nimimerkki haluaa pistää vaimot muusiksi"
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

JR

Onpas kylmä vaimo, kun vihaa enemmän Tuomiojaa, kuin miestään. Minun vaimoni taatusti vihaa minua enemmän, kuin ketään muuta.

Miniluv

QuotePs. Tänään aion myötäjuoda Mojitoita, kaverini on Kuubassa.

Onko myötäjuominen passiiviseen tupakointiin verrattava ilmiö eli "passiivista alkoholinkäyttöä"?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Quote from: Miniluv on 01.01.2010, 16:46:38
QuotePs. Tänään aion myötäjuoda Mojitoita, kaverini on Kuubassa.

Onko myötäjuominen passiiviseen tupakointiin verrattava ilmiö eli "passiivista alkoholinkäyttöä"?

Ei suinkaan, sehän tästä niin terveellistä tekeekin, muu perhe ei saa lainkaan myrkyllistä etanolia
elimistöönsä. Myötäjuominen on vähänkuin myötähäpeä, mutta paljon hauskempaa. Mojitoissani
on myös pieni hiilijalanjälki, koska valmistan ulkona luomujäitä, ne päihittävät jopa tuulisähköllä
tehdyt.
Lisäksi olen ihmetellyt TV:n "Anna lapselle raitis Joulu-kampanjaa. Eihän lapsille saisi muutenkaan
antaa alkoholia.

JR:lle Tuo pisti kyllä mietteliääksi, onko suhteemme tosiaan laimentumassa?

muoks typo
-Tytti Tuppurainen

MW

kaktuslakkimiehelle myötärispektiä täältä. Parempaa uutta Vuotta!

dothefake

Voi, että on hyvää tämä mojito, tosin tuoreminttukulut hirvittävät,
mutta sen kerran, kun kaveri on Kuubassa, ei pihistellä. Unido, mojito, sempre!
-Tytti Tuppurainen

Ano Nyymi

Quote from: dothefake on 01.01.2010, 21:21:04
Voi, että on hyvää tämä mojito, tosin tuoreminttukulut hirvittävät,
mutta sen kerran, kun kaveri on Kuubassa, ei pihistellä. Unido, mojito, sempre!

Toivottavasti kaverillesi ei käy kuten Leppäsen Urpolle kävi Kuubanreissullaan. Se kun meni ja voitti siellä arvalla kynän.
Ja toi sen sitten Suomeen näytille.

antero

Quote from: dothefake on 01.01.2010, 17:51:53
JR:lle Tuo pisti kyllä mietteliääksi, onko suhteemme tosiaan laimentumassa?

Ei ole, päinvastoin, jos ämmäsi olisi sanonut "Mie vihaan sinua, en Tuomiojaa", olisi se olut varman merkki laimentumisesta.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

dothefake

Kiitos Ano Nyymi ja Antero lohduttavista sanoistanne, olen liikuttunut.
Täytyy laittaa kaverille viesti, ettei osallistu arpajaisiin. Toisaalta kaverini ei ole urpo.
-Tytti Tuppurainen

Ano Nyymi

Quote from: dothefake on 01.01.2010, 23:20:04
Täytyy laittaa kaverille viesti, ettei osallistu arpajaisiin. Toisaalta kaverini ei ole urpo.

Luulen että hän on siinä tapauksessa ihan turvassa. Minäkin olen kohta liikuttuneessa tilassa. Hei kun saan korkin auki.. pirun muovipullot. Enpä olisi pienenä uskonut että vielä joskus kohtaan silmästä silmään alkoholiongelman.

dothefake

Quote from: Ano Nyymi on 01.01.2010, 23:27:26
Quote from: dothefake on 01.01.2010, 23:20:04

Luulen että hän on siinä tapauksessa ihan turvassa. Minäkin olen kohta liikuttuneessa tilassa. Hei kun saan korkin auki.. pirun muovipullot. Enpä olisi pienenä uskonut että vielä joskus kohtaan silmästä silmään alkoholiongelman.

Jokaisen on kannettava ristinsä, musliminkin.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Terveisiä vain täältä virtuaalikuubasta, mojitot olivat todella suussasulavia
ja koska limejä jäi vielä ylikin, niin arvelenpa tässä taideryyppäysrupeamassani
olevan tänään tsininen kausi. Lidlissä oli tonicwateria 0,76 litra ja tuttavani lahjoitti
Eestin kuormastaan puoli litraa Churchilliä, joten päätökseni tipattomasta tammikuusta
pysyy ainakin toistaiseksi, eli ei mitään tippoja vaan mukikaupalla, sano.
Tosin aineksia muutamaan mojitoonkin jäi, joten ehkä ensin pari sellaista, jotta eri
kaudet liittyisivät saumattomasti toisiinsa, hiiohei.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Ei hitsin hitsi, aloitin parilla mojitolla, loin daiqirilla loivan mutkan gintoniciin,
mutta kyllä täytyy sanoa, että nyt riittävät nämä monikulttuuriset litkut ja
palaan mielijuomani pariin, hessitettyyn kaljaan. Jaa mitä se on, no nimi tulee
tietenkin niistä hiihtokilpailuista ("keksimme" sen silloin) ja juoma valmistetaan lorauttamalla pari
korkillista kirkasta tuopin sekaan, vaikutus on huomattavasti suurempi kuin
nautittu alkoholimäärä edellyttäisi, miksi, sitä en tiedä. Eräs teoriani on, että
olut toimii jonkinlaisena kantoaaltona, joka vie kirkkaan viinan suoraan juuri oikeisiin
reseptoreihin. Etenkin henkilö, joka ei ole aiemmin kokeillut, tulee muutamasta hessikaljasta
erittäin hilpeälle tuulelle, mutta kyllä se toimii myös konkarilla ;D
-Tytti Tuppurainen

Jouko

Tämä on niin hauska aihe että Vartiomiehenkin on pakko ottaa kantaa vaikka ei palstan aihepiiriä kovin tarkasti käsittelekään. ;D

Oma eukko sanoi jo vuosia sitten allekirjoittaneelle vakavalla naamalla: "Minua parempaa et tule koskaan löytämään."
Jos hän on sitä mieltä, tyydyn siihen.

Tosin jonkilaisen jalkavaimon voisi hankkia ulkomailta. Mutta sitä ajatusta vastaan nousee koko femakkorintama yhtenä naisena. Kuten kaikkea muutakin vastaan joka siihen suuntaan viittaa VHM:n kohdalla. Täytyisi ryhtyä muslimiksi. Silloin mutkat oikenisivat. Tavoitteesta tulisi yleisesti hyväksytty ja trendikäs. Eikä sitä islamia tarvitsisi niin vakavasti ottaa. Pukeutuisi vain tyylin mukaisesti. Siis tuulipuku kierrätykseen. Ja mitkä mahdollisuudet monikulttuurin alalla! Vanhaa muijaakin saisi ojentaa julkisella paikalla. Jos nyt ei ihan fyysisesti niin ainakin selkeästi käskyttämällä. Tosin kotona sen saisi tuta joten se ajatus sikseen.
Ja kaikki muukin tällainen hörhöily. :D :D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito