News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-12-31 YHDISTETTY: Sellon Prismassa ampumavälikohtaus

Started by rähmis, 31.12.2009, 10:42:00

Previous topic - Next topic

Vinyylihanska

http://www.mtv3.fi/uutiset/sello/index.shtml/arkistot/kotimaa/2009/12/1026376

"Shkupolli on tuomittu muun muassa ampuma-aserikoksesta vuonna 2004 sekä lähestymiskieltoon tänä keväänä. Lisäksi mies on ollut KRP:n tutkittavana muun muassa laittomaan maahanmuuttoon liittyen".

Lentomestari

Quote from: MW on 31.12.2009, 23:59:33
YLE:n ja minun parikytävuotinen pakkoavioliitto taitaa päättyä vuoteen 2009. Kunnes YLEvero.

Nyt se on helppoa kun heinänteko, ilmoitat vaan digivastaanottimesi poistuneen kiinteistöstäsi...Olen ollut ilman telkkua koko digiajan ja helposti on pärjätty.

nämä uutisetkin näkyy tietty areenalta, tiedotustilaisuudet tuli livenä netistä  ym...ym.. Nyt nopsaan sillä kohta tulee se pakkomaksu ja sitten mielipiteenilmaisu ei enään onnistu.

Simo Hankaniemi

Quote from: Vox on 31.12.2009, 23:33:59
Quote from: MrQ on 31.12.2009, 22:33:26
Quote from: Kurvari on 31.12.2009, 22:31:21
Quote from: pn on 31.12.2009, 22:29:40
Wikipedian mukaan Ibrahim on musliminimi. Oliko tämänkertainen(kin) rikastuttaja muslimi?

Wikipedian mukaan valtaosa albaaneista on muslimeja.

joskin kuulemma valtaosa suomalaisista on kristittyjä. Jännää sinänsä, että olen törmännyt kolmeen tai neljään sellaiseen.

Ibrahim taisi olla yhtä paljon muslimi kuin keskivertosuomalainen on kristitty, jos edes niin paljon. Islam nimittäin kieltää itsemurhan. Osa muslimeista hyväksyy itsemurhaiskut, koska ne voidaan tulkita kuolemaksi pyhässä sodassa islamin puolesta. Tässä tapauksessa Ibrahimin oma kuolema ei aiheutunut hyökkäyksestä islamin vihollista vastaan, vaan oli hyökkäyksen jälkeen tehty itsemurha. Näistä syistä johtuen en näe teossa mitään islamiin viittaavaa.

Ibrahim oli kulttuurinsa tuote, aivan sama, miten syvästi ja aktiivisesti itse uskoi islamiin. Ja Koraanin mukaan vääräuskoiset ovat islamin vihollisia ylösnousemuspäivään saakka. Vaikka jäppinen ei itse olisi aktiivisesti näin ajatellut, niin tämä saattoi kummitella operaation taustalla. Emme voi tietää.

Itse olen ateisti, mutta asenteissani on varmasti paljon luterilaisesta kulttuurista omaksuttua aineistoa.

Lemmy

Quote from: MokuMan
Katsomisen arvoinen pätkä:
QuoteAmpumavälikohtaus käynnisti erittäin rasistisen keskustelun internetin keskustelupalstoilla. Tapahtuman syypäänä pidetään mm Suomen maahanmuuttopolitiikkaa.

Ai et maahanmuuttopolitiikan arvostelu on rasismia? Ja vittulan väki sano. Se facebookin perseilyryhmä tosin on ihan pöpiä sakkia joukossa.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

MW

Quote from: do.ut.des on 01.01.2010, 00:08:56
Onko yksikään toimittaja älynnyt kysyä joltain taholta, miksi Ibrahamia ei karkoitettu? Osattiin esittää kysymys Matti Saaren kohdalla. Miksi Saarelta ei evättyä asetta?

Minä autan teitä toimittajaparkoja tässä vaikeassa tilanteessa: Miksi Ibrahim Skhupollilta ei evätty oleskelulupaa?  >:(

Minäkin autan mielelläni, mutta en voi muuta kuin kysyä samaa? Tietysti, kun vetäisen ruusunpunaiset silmille, niin eihän parista ampuma-aserikoksesta kiinni jääminen mitään indikoi, eihän? Tekin olette kaikista pikku ajattelemattomuuksistanne heti kiinni jääneet, eikö? Ja ne oli siinä. Rikkaus ja voimavara on puhunut.

MW

Quote from: Simo Hankaniemi on 01.01.2010, 00:14:00
Itse olen ateisti, mutta asenteissani on varmasti paljon luterilaisesta kulttuurista omaksuttua aineistoa.

Deismin suhteen en ole mitään, sanotaanko niitä agnostikoiksi, -ko, -kö? Ihan sama. Silti minulla on terve kunnioitus Isänmaata ja syvästi uskovaisten isovanhempieni kulttuuria kohtaan. Millä ei ole sitten mitään tekemistä nykymenon kanssa.

Eino P. Keravalta

"Tapahtuman syypäänä pidetään mm Suomen maahanmuuttopolitiikkaa."

Totta. Mikäli Suomessa olisi järkevä ja vastuuntuntoinen maahanmuuttopolitiikka, rikolliset potkaistaisiin pihalle. Nyt ei potkaistu. Kävi näin.

Ei tässä rasismilla ole mitään sijaa vaan nimenomaan löperöllä ja moraalittomalla maahanpäästämispolitiikalla. Kukaan ei voi vakuuttaa minua siitä, että tuo albaani ampui siksi, että hän oli albaani. Minusta hän ampui siksi, että hän oli ihmispaska. Se, että ihmispaskaa pidetään Suomessa, on taas viranomaisten laiminlyönti ja virhe. On toki luonnollista, että viranomaistahot ja näiden perseennuolijat yrittävät pestä kätensä ja mieluummin siunailevat "rasistista" keskustelua kuin katsovat peiliin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

ajuha

Quote from: Simo Hankaniemi on 01.01.2010, 00:14:00
Quote from: Vox on 31.12.2009, 23:33:59
Quote from: MrQ on 31.12.2009, 22:33:26
Quote from: Kurvari on 31.12.2009, 22:31:21
Quote from: pn on 31.12.2009, 22:29:40
Wikipedian mukaan Ibrahim on musliminimi. Oliko tämänkertainen(kin) rikastuttaja muslimi?

Wikipedian mukaan valtaosa albaaneista on muslimeja.

joskin kuulemma valtaosa suomalaisista on kristittyjä. Jännää sinänsä, että olen törmännyt kolmeen tai neljään sellaiseen.

Ibrahim taisi olla yhtä paljon muslimi kuin keskivertosuomalainen on kristitty, jos edes niin paljon. Islam nimittäin kieltää itsemurhan. Osa muslimeista hyväksyy itsemurhaiskut, koska ne voidaan tulkita kuolemaksi pyhässä sodassa islamin puolesta. Tässä tapauksessa Ibrahimin oma kuolema ei aiheutunut hyökkäyksestä islamin vihollista vastaan, vaan oli hyökkäyksen jälkeen tehty itsemurha. Näistä syistä johtuen en näe teossa mitään islamiin viittaavaa.

Ibrahim oli kulttuurinsa tuote, aivan sama, miten syvästi ja aktiivisesti itse uskoi islamiin. Ja Koraanin mukaan vääräuskoiset ovat islamin vihollisia ylösnousemuspäivään saakka. Vaikka jäppinen ei itse olisi aktiivisesti näin ajatellut, niin tämä saattoi kummitella operaation taustalla. Emme voi tietää.

olen itsekin kultuurimme tuote, uskon edelleenkin veljeyteen, ja sen mukanaan tuomiin vastuisiin 2898 asti, kun kuolen.

taanoin luin dan brown;in kirjan,symboli,

kertomus vapaamuurareista, uskonnosta, ja vääryydestä.

nyt vuonna 2010, vanhana miehenä yrittää uskotella itselleen, että kaikki on kun ennen, kun oli teddy&tigers/ jonny & dodgers grazy cavan, ja iso hd pyörä

Jyri Suominen

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.01.2010, 00:33:38

Totta. Mikäli Suomessa olisi järkevä ja vastuuntuntoinen maahanmuuttopolitiikka, rikolliset potkaistaisiin pihalle. Nyt ei potkaistu. Kävi näin.

Ei tässä rasismilla ole mitään sijaa vaan nimenomaan löperöllä ja moraalittomalla maahanpäästämispolitiikalla. Kukaan ei voi vakuuttaa minua siitä, että tuo albaani ampui siksi, että hän oli albaani. Minusta hän ampui siksi, että hän oli ihmispaska. Se, että ihmispaskaa pidetään Suomessa, on taas viranomaisten laiminlyönti ja virhe. On toki luonnollista, että viranomaistahot ja näiden perseennuolijat yrittävät pestä kätensä ja mieluummin siunailevat "rasistista" keskustelua kuin katsovat peiliin.

Jos koko Suomi äänestää Muutosta ja sen edustajia ja/tai sitten yleislakko siihen saakka kunnes maahanmuutopolitiikka on fixattu kuntoon.
Jos lakkoon saisi tämän maan asukkaat, ehkä sitten jotain tapahtuisi?
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

Riukulehto

"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Kim Lindblom

Toivottavasti voimme kohta kaikki todeta, että teon takana oli taas kerran suomalaisen yhteiskunnan eriarvoistava rakenteellinen rasisimi ja, että sen torjumiseen on osoitettava satamiljoona lisävaroja.

Kurvari

Quote from: Riukulehto on 01.01.2010, 00:42:26
Linkissä mm Ibrahimin isän kommentit. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=599770

Saisko tuon joku ystävällinen foorumilainen suomennettua? On sen verran aikaa noista toisen kotimaisen opinnoista, että ei tuo norjakaan ihan taivu :)

MW

Quote from: ajuha on 01.01.2010, 00:39:04
olen itsekin kultuurimme tuote, uskon edelleenkin veljeyteen, ja sen mukanaan tuomiin vastuisiin 2898 asti, kun kuolen.

Jumankekka, lienet sitten vanhasen klooni, ellei jalat vaivaa?

Eino P. Keravalta

Quote from: Jyri Suominen on 01.01.2010, 00:40:16
Quote from: Eino P. Keravalta on 01.01.2010, 00:33:38

Jos koko Suomi äänestää Muutosta ja sen edustajia ja/tai sitten yleislakko siihen saakka kunnes maahanmuutopolitiikka on fixattu kuntoon.
Jos lakkoon saisi tämän maan asukkaat, ehkä sitten jotain tapahtuisi?

Fakta: Jos maahanmuuttopolitiikka olisi järjestetty siten, kuin keskiverto hommaforumilainen on jo VUOSIA ehdottanut, koko tapausta ei olisi sattunut.

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

MW

Quote from: Kim Lindblom on 01.01.2010, 00:44:48
Toivottavasti voimme kohta kaikki todeta, että teon takana oli taas kerran suomalaisen yhteiskunnan eriarvoistava rakenteellinen rasisimi ja, että sen torjumiseen on osoitettava satamiljoona lisävaroja.

Eiköhän tämä liene jo itsestäänselvyys, SPR:N riisipukeologi kertoi sen. Tosin selitys oli antiikkisempi "me opetettiin sille se" -selitys. SPR odottaa kärkkäästi yhteydenottasi, numerossa joka julkaistiin TV:ssä. En laita sitä enään tähän, koska Miniluv, ja se oli varmaan oikeassa, ehkä.

Lemmy

Quote from: Eino P. Keravalta
Fakta: Jos maahanmuuttopolitiikka olisi järjestetty siten, kuin keskiverto hommaforumilainen on jo VUOSIA ehdottanut, koko tapausta ei olisi sattunut.

Eikö ehdotukset ole lähinnä koskeneet maastamuuttopolitiikkaa.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Kim Lindblom

"Shkupolli saapui Aamulehden mukaan Suomeen Norjan kautta vuonna 1990"

Siis albaaneja vainotaan myös Norjassa.

Jyri Suominen

Holmlund: Luvattomien aseiden määrä saatava laskuun

Sisäministeri Anne Holmlund katsoo, että luvattomia aseita on kohtuullisen paljon liikkeellä ja niitä päätyy liian helposti rikollisten käsiin. Holmlundin mukaan laittomaan aseen suhteen lainsäädännön ikenet ovat melko hampaattomat, mutta eduskunnassa käsittelyssä oleva uusi aselainsäädäntö pystynee asiaan jotenkin puuttumaan.

- Tärkeää olisi, että näiden aseiden määrä pystyttäisiin minimoimaan. Rikollisilla valitettavasti on omat tiet, mitkä ovat kokonaisuudessaan vaikeat estää ja selvittää. Markkinoille päätyy paljon myös luvallisia aseita ryöstöjen yhteydessä, ministeri totesi MTV:n Uutisten haastattelussa.

Holmlundin mukaan ampumakelvottomiksi tehtyjä aseita palautetaan paljon uudelleen käyttöön sekä ulkomailla että Suomessa.

Viisi ihmistä ja itsensä eilen surmanneella Ibrahim Shkupollilla on laaja rikostausta. Poliisi kertoo miehen olevan heille tuttu useista eri rikoskokonaisuuksista.

Hänet on tuomittu aiemmin pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta. Mies on ollut KRP:n tutkittavana myös laittoman maahanmuuton järjestämisestä.

Sisäministeri Anne Holmlund ei vielä halunnut ottaa kantaa siihen, olisiko näiden tietojen valossa tapaus voitu estää.

- Varmasti tätä pitää myös arvioida. Toki hän on ollut poliisin tuttu monellakin tavalla ja hänen tausta on ollut hyvinkin tiedossa. Ehkä sen aika on sitten kun meille selviää yksityiskohtaisesti, mitä on tapahtunut ja mitkä ovat teon todelliset motiivit.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/01/1026398

Edit: Lihavointi

Eino P. Keravalta

Quote from: Lemmy on 01.01.2010, 00:52:13

Olet oikeassa, mikäli ollaan täsmällisiä. Minun ja monien muiden pointti on se, että mikäli maahanpäästetty syyllistyy vakavaan rikokseen, kuten pahoinpitelyyn, ei muuta kuin niskasta ja perseestä kantaen ulos. Pysyvästi.

Kim Lindblom

"Ketä nämä kaksi nuorehkoa henkilöä olivat ja miksi he toivat peräti kuusi kynttilää paikalle jossa ei ollut yhtään kynttilää näkyvissä? Myös muut ihmiset loistavat poissaolollaan. Kuva on aika hämärä, mutta kynttilöiden asettamisen jälkeen tämän afrikkalaistaustaisen eleissä on havaittavissa pientä epäröintiä poistumissuunnan suhteen ja toinen kaveri hapuilee pipoaan. Tumman kaverin hampaat välähtävät ja kaverukset poistuvat kuvasta yhtä aidosti kuin siihen saapuivatkin."

Kyse on siitä, että YLE tuntee vastuunsa ja esittä asiat sen mukaisesti.

Jyri Suominen

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.01.2010, 00:56:29

Olet oikeassa, mikäli ollaan täsmällisiä. Minun ja monien muiden pointti on se, että mikäli maahanpäästetty syyllistyy vakavaan rikokseen, kuten pahoinpitelyyn, ei muuta kuin niskasta ja perseestä kantaen ulos. Pysyvästi.

Samaa mieltä.

PaulR

Quote from: ajuha on 01.01.2010, 00:39:04

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sotilasvala

"Minä N.N. lupaan ja vakuutan

kunniani ja omantuntoni kautta,

olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.

Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa.

Joukkoa, johon kuulun sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun.

Lupaan käyttäytyä kunnollisesti ja ryhdikkäästi, totella esimiehiäni, noudattaa lakeja ja asetuksia sekä säilyttää hyvin minulle uskotut palvelussalaisuudet. Tahdon myös asetovereitani kohtaan olla suora ja auttavainen. Milloinkaan en sukulaisuuden, ystävyyden, kateuden, vihan tai pelon vuoksi enkä myöskään lahjojen tai muun syyn tähden toimi vastoin palvelusvelvollisuuttani.

Jos minut asetetaan esimiesasemaan, tahdon olla alaisiani kohtaan oikeudenmukainen, pitää huolta heidän hyvinvoinnistaan, hankkia tietoja heidän toiveistaan, olla heidän neuvonantajanaan ja ohjaajanaan sekä omasta puolestani pyrkiä olemaan heille hyvänä ja kannustavana esimerkkinä.

Kaiken tämän minä tahdon kunniani ja omantuntoni mukaan täyttää."

---
'nuff said.

ajuha

Quote from: Kim Lindblom on 01.01.2010, 00:44:48

toivottavasti " me " emme totea, esiin tullutta rasisminpeikkoa, koska me emme ole rassisteja, vai mitä ne oli,

ko. väsyneessä ketjussa, kiinnostaa vanhas masan kommentti "laittomista aseista", täytyy ottaa selville mistä tulee laittomia aseita. koh esim venäjältä, nyt kahden viikon aikana suomeen tulenee n. 480 asetta.

Eino P. Keravalta

Muuten, jos tuo ihmispaska olisi jäänyt henkiin ja istunut linnatuomionsa, tuskinpa Suomen helläkätinen viranomaiskoneisto olisi sittenkään heittänyt herra Shkupollia ulos maasta; onhan hän rikoksensa sovittanut. Eli kysymys kuuluu, MITÄ ihmisen pitää tehdä, että hänet poistetaan maasta? Tähän pitäisi saada jokin selkeä ja johdonmukainen vastaus ja sitä linjaa pitäisi myös alkaa noudattaa. Lisäksi linjan on noudatettava kansan oikeustajua, koska tämä maa on suomalaisten maa, ei kukkahattutätien maa.

JT

Tavjan uuden vuoden puhe meni epäilemättä uusiksi viime minuuteilla. Naamasta näki, että sapetti. Ei irronut edes normaalia krokotiilinkyyneltä. Pitääpä tsekata puheen synopsis tänään. Onko mokuhehkutusta vähemmän? Vai löytyykö tavallistakin enemmän huolta rasismin kasvusta?
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Ernst

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.01.2010, 00:56:29
Quote from: Lemmy on 01.01.2010, 00:52:13

Itse asiassa ulkomaalaislakikin velvoittaa perumaan turvapaikan (tällä saastalla taisi olla turvapaikka?), mikäli henkilö vaarantaa muiden turvallisuutta. Tappouhkaaja ja aserikollinen vaarantaa. Alkuun, ennen kuin ulkomaalaislakia muutetaan, pitäisi noudattaa sitä entistäkin, viranomaisten eritoten ja näyttää keskaria näille pakolaisavuille ja ihmisoikeusjuristeille.

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Eino P. Keravalta

Viime hetken vinkki:

Piirtäkää paperille propellipipo. Värittäkää. Leikatkaa irti. Kun aamulla Halosen Tare alkaa puhua pehmoisia TV:ssä, teipatkaa askartelemanne propellipipo arvon presidentin "päähän" TV-ruudulle. Puheen sisältö saa paljon ymmärrettävämmän kontekstin ja ette ehkä itse niin herkästi katko verisuonianne kun älyttömyyksiä lässyttävä täti on puettu diskurssinsa ja arvovaltansa mukaiseen ilmiasuun.

MW

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.01.2010, 01:00:30
Muuten, jos tuo ihmispaska olisi jäänyt henkiin ja istunut linnatuomionsa, tuskinpa Suomen helläkätinen viranomaiskoneisto olisi sittenkään heittänyt herra Shkupollia ulos maasta; onhan hän rikoksensa sovittanut. Eli kysymys kuuluu, MITÄ ihmisen pitää tehdä, että hänet poistetaan maasta? Tähän pitäisi saada jokin selkeä ja johdonmukainen vastaus ja sitä linjaa pitäisi myös alkaa noudattaa. Lisäksi linjan on noudatettava kansan oikeustajua, koska tämä maa on suomalaisten maa, ei kukkahattutätien maa.

Olisihan tokihan. Ja sitten sisäministerin perillinenhän taas ihmettelisi, ettäkö mitäköhän? Vähän on aseita hallussapidelty ilman lisenssiä, mutta hei, se kuuluu niiden kulttuuriin. Helppo ratkaisu: kielletään lailliset aseet. Ei me voitu tietää. Eikä kuulla huutavan ääntä korvesta.

Miniluv

Quote from: Kurvari on 01.01.2010, 00:45:39
Quote from: Riukulehto on 01.01.2010, 00:42:26
Linkissä mm Ibrahimin isän kommentit. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=599770

Saisko tuon joku ystävällinen foorumilainen suomennettua? On sen verran aikaa noista toisen kotimaisen opinnoista, että ei tuo norjakaan ihan taivu :)

Toisella kotimaisella:

QuoteThe newspaper Aamuleth claims Sckupoll married an Albanian woman after the relationship with the Finnish ex-boyfriend ended in 2008. 43-year-old and the Albanian woman to have a child together, and the whole family must be resident in Finland. Also the man's brother and parents are resident in Finland, according to the newspaper.

Shkupolli also have relatives in Kosovo. 43-year-old cousin Islam Shkupolli told news agency AP that he was in shock after having been told that the relative is behind the brutal massacre in Finland that claimed five lives.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

JT

Quote from: Kim Lindblom on 01.01.2010, 00:56:57
"Ketä nämä kaksi nuorehkoa henkilöä olivat ja miksi he toivat peräti kuusi kynttilää paikalle jossa ei ollut yhtään kynttilää näkyvissä? Myös muut ihmiset loistavat poissaolollaan. Kuva on aika hämärä, mutta kynttilöiden asettamisen jälkeen tämän afrikkalaistaustaisen eleissä on havaittavissa pientä epäröintiä poistumissuunnan suhteen ja toinen kaveri hapuilee pipoaan. Tumman kaverin hampaat välähtävät ja kaverukset poistuvat kuvasta yhtä aidosti kuin siihen saapuivatkin."

Kyse on siitä, että YLE tuntee vastuunsa ja esittä asiat sen mukaisesti.

Veikkaan, että kyseessä oli jonkun kansalaisjärjestön järkkäämä esitys, jonka Yle kiltisti välitti. Aika amatöörimäistä ja noloakin, kun rikastajalla petti pokka. Niin groteskia, että piti nauraa ihan ääneen. Lasahti pahasti omaan nilkkaan.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)