News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-11-03 Karjalainen: Kristalliyönä kynttiläkulkue rasismia vastaan

Started by Roope, 03.11.2009, 23:13:17

Previous topic - Next topic

ajuha

http://irc-galleria.net/user/viiru/picture/42066832

pesäpalloilija esittelee tatskoja sekä kissin pentuja.

En kyllä jostain syystä ole kovin peloissani, vaan ennemminkin huvittunut.

jos näitä pitkäranteisia antifa-heksuja tulee 8000 kpl yhtäaikaa, esittämään palloilutaitojaan, niin kannattaa huolestua, mistä kaikille potilas paikka

Enrico

Pakko avata sanaista arkkuani sen verran että minua alkaa syvästi vituttamaan tämä vastakkainasettelu.

VHM

Minun on nyt pakko kommentoida tätä keskustelua. Kävin katsomassa huvikseni näiden ko. viestiketjuun kirjoittaneiden profiileita Facebookissa.

Elettyäni jo tovin aikuisten maailmassa, missä ihmisellä tulisi olla edes jonkinlaista kompetenssia (sitä ei ole vihervasureiden runkkupiirin kokoukset tai humanistisen tiedekunnan ensimmäinen vuosikurssi) ottaa kantaa asioihin, tuottaa tuollaisen kavalkaadin sivusta katselu kylmää hikeä otsalleni. Ainiin, heidän määränpäänsä onkin politiikka.

Tosin, pisteidenkin jakoon on syytä. Henkilökohtainen suosikkini vasemmistonuorten puheenjohtajaksi, Milla Pyykkönen, säväyttää antamalla panoksensa monikulttuuridebattiin: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1519554&op=1&o=global&view=global&subj=87241591635&id=588233238#/photo.php?pid=438730&op=1&o=global&view=global&subj=87241591635&id=588233238

Btw, mistä kolosta nuo keskusteluun osallistuneet henkilöt ovat kaivautuneet esiin? Onko heitä paljonkin?:D

Veli Karimies

Quote from: Heatley on 07.11.2009, 16:34:22
Keskustelun, tai ainakin "keskustelun", kahdeksas kommentti on sekin varsin provosoiva: "OIs kyllä hyvä pitää myös Pitkien puukkojen yö-kulkue :)"

Tuollaiset väkivallalla uhkailut ovat tietysti linjassa eurooppalaisen Antifa-ilmiön kanssa. Vasemmistoradikaalit on aina otettava vakavasti, koska heillä on tendenssi turvautua väkivaltaan erimieltä olevien kanssa. Vielä kerran, olkaa tarkkoina sitten kulkueessa ja jos jotain tulee, perääntykää. Tappeleminen kannattaa jättää bolshevikeille - annetaan hommalaisista kuva sivistyneinä keskustelijoina.

Toisaalta taas ovat sellaisia vinkuheiniä kaikki, notta eivät pärjää kuin joukolla yhtä vastaan.

Vetinari

No minä otan tämän ainakin hyvin vakavasti, koska minä olen kuitenkin se, joka on "uhannut" mennä kuvaamaan, eli olen vakavasti otettava potentiaalinen uhka, jota vastaan tulee ilmeisesti puolustautua.

Ja koska olen useammallakin tavalla fyysisesti vajaakuntoinen naisihminen, ei tarvita kovinkaan monta ruipeloa anarkomarkoa että minut saa katuun.

Quote from: Enrico on 07.11.2009, 16:43:53
Pakko avata sanaista arkkuani sen verran että minua alkaa syvästi vituttamaan tämä vastakkainasettelu.

Me emme sitä vastakkainasettelua ole tehneet, vaan he. Meidän oli tarkoitus mennä sinne keskustelemaan hyvässä hengessä. Tekisi mieli sanoa että pitäkööt kinkerinsä, perhana. Mutta en haluaisi kyllä alistuakaan ilmassa leijuvan väkivallan uhan edessä. Pitäisikö pitää jonkinlainen laskenta siitä, että kuinka monta nyt kaikkiaan on tulossa mukaan?
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

VHM

Vetinarilla on perusteltu syy olla huolissaan. Uskoisin, että siihen heistä olisi. Siis joukolla yhden naisen päälle käymiseen. Se olisi heidän elämänsä ensimmäinen kerta, kun pääsisivät fyysisesti dominoimaan jotain tilannetta ts. alfaurokseksi:D

Nikopol

Pelottavan herkässä noilla on tuo väkivaltainen retoriikka. Hmmm... Otsikko jota emme tule näkemään: "vasemmistoradikaalien nettiyhteisö uhkailee kansalaisaktiiveja."

Yksinkertaisia, johdateltavia ja innokkaita. Vaarallista sorttia. Munakasta ei tehdä rikkomatta munia eikä sosialismia rikkomatta luita. Mutta unohtivat lukea pienen präntin: päällimmäiseksi joukkohautoihin ladotaan idealistinen, höynäytetty etujoukko.

Mutta pianhan tuo nähdään. Punainen media on takuulla paikalla.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

ajuha

Quote from: Enrico on 07.11.2009, 16:43:53

totta, on vastakkainasettelua, vasemistolaisuudessakin on joitain teesejä, mitkä ovat erityisesti nyt ajankohtaisia: ammattiliittojen kautta huoli työpaikoista, tasa-arvoisuus työelämässä, työssä jaksaminen, ja ehkä tietty solidaarisuus työntekijöitä kohtaan.

vastakkainasettelu: vassari (lievä) anarkisti haluaa lyömällä, potkimalla osoittaa kapitalistisen yhteiskunnan mädännäisyyden, sekä tuntemalla omassa yhteisössään kollektiivista vihaa kaikkea kohtaan mikä voisi järkyttää hänen sisimpänsä neososialismia.

hommailija: vaikeaa, ei voi  yleistää 180ª, kattaen koko poliittisen kirjon.

KJ

QuoteHeräsi mieleeni kysymys. Miksi ne vasemmistolaiset väkivaltaa ihannoivat tyypit näyttää aina tältä? Tämä on siis henkilö, joka kannattaa keskustelussa maahanmuuttokriittisten kanssa "painottamaan argumentteja pesäpallomailalla".

Samaa ihmettelen itsekin: miksi anarkomarkojen väkivaltaosasto on aina tuota kynäniska-osastoa? Jos aatteen puolustaminen heidän mielestään ei onnistu ilman väkivaltaa, niin hommaisivat edes uskottavan väkivaltasiiven.

Ihmettelen kyllä sitäkin, että miten helvetissä joku tosissaan kuvittelee, että pesäpallomaila-poliitiikalla saavuttaisi jotain sellaista, mitä ei voisi saavuttaa ilman pesäpallomailaa.

Jos minä olisin surusilmäinen siimakäsihippi, niin en ihan ensimmäiseksi lähtisi julistamaan aatettani pesäpallomailan kanssa, vaan istuisin läppärini kanssa hapettomassa kellarissa apeita verhoja katsellen ja loihtisin näppäimistöltäni nerokkaita argumentteja.
What would Gösta Sundqvist do?

Marjapussi

Quote from: VHM on 07.11.2009, 16:47:05
Tosin, pisteidenkin jakoon on syytä. Henkilökohtainen suosikkini vasemmistonuorten puheenjohtajaksi, Milla Pyykkönen, säväyttää antamalla panoksensa monikulttuuridebattiin: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1519554&op=1&o=global&view=global&subj=87241591635&id=588233238#/photo.php?pid=438730&op=1&o=global&view=global&subj=87241591635&id=588233238

Söpö tyttö oikein ulkomaillakin käynnyt ja mainostaa vielä Tapolan mustaa makkaraa vai oliko se Meksikon 200 metriä? Ei tuollaisia vasemmistouhkaa pidä pelätä vaan kohdella hellävaraisen ymmärtäväisesti. Näen lähinnä ongelmana, että kyseenlaiset "aktivistit" eivät ole vielä ehtineet itse kokea monikulttuurin varjopuolia.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

tapio

Suvaitsevaisilla näkyy olevan pahoja ennakkoluuloja hommalaisia kohtaan. No, se kuuluu tavallaan vähän nuoruuteen. Minäkin olin nuorena vasemmistohenkinen ja pidin monia kokoomuslaisia ja jopa eräitä keskustalaisia ihan hulluina natseina siitä syystä, että he suhtautuivat epäillen UKK:n politiikkaan ja YYA-sopimukseen. Myöhemmin havaitsin, että he olivatkin ihan tavallisia maltillisia ihmisiä.  8)
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Dragon

Vai kuvaus-uhkaus. Kulkueen kuvaustahan ulkona ei millään voi estää, koska sen sallii laki ja sisätiloissakin julkisessa tapahtumassa ja julkisessa tilassa on ymmärtääkseni täysi oikeus kuvata.  Eri asia on mihin tätä materiaalia käyttää, missä sen myöhemmin julkaisee ja missä asiayhteydessä.

Voin ainakin omasta puolestani tulla katsomaan, että Vetinarin ei tarvitse tuntea oloaan uhatuksi.

Tosin olen vastaan ajatusta, että keskustelutilaisuuteen vietäisiin Israelin lippu? Mitä ihmettä sillä muka saavutetaan? Jos Israelin tilannetta tahtoo käyttää keskustelussa esimerkkinä, niin se onnistuu varmasti ilman lippuakin.

Vetinari

Voipi sen lipun pois jättää, eipä se minua haittaa jos se on pois. Oman sympatiani olisin sillä vain halunnut osoittaa, en provosoida.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

tusujusuu

Aijai. Vai että oikein pesäpallomailalla?

Tuosta kulkueesta on pakko saada kuvia. En itse uskalla lähteä noin kauas pohjoiseen.
No tolerance for intolerance, no apology for being free.

"En yhdy siihen mitä sanotte, mutta taistelen viimeiseen asti sen puolesta, että voitte sen sanoa."

PetethePerkele

Ihme ja kumma. Jotkut ovat osallistumassa kulkueeseen kaikessa rauhassa niin aletaan tarjoilemaan pesäpallomailoja ja muuta aivan turhaa agitointia.

Mitä helvettiä?

KJ

QuoteNo minä otan tämän ainakin hyvin vakavasti, koska minä olen kuitenkin se, joka on "uhannut" mennä kuvaamaan, eli olen vakavasti otettava potentiaalinen uhka, jota vastaan tulee ilmeisesti puolustautua.

Ja koska olen useammallakin tavalla fyysisesti vajaakuntoinen naisihminen, ei tarvita kovinkaan monta ruipeloa anarkomarkoa että minut saa katuun.

En kuitenkaan usko, että ituhipit sentään naisen päälle kävisivät, saati että Heikki Multanen tulisi sinua pesäpallomailalla hakkaamaan.

Mene ihmeessä paikalle, ja eiköhän sinne eksy muutama hommalainenkin.

Ja jos jotain arvaisin, niin arvaisin, että virkavaltaa on tarpeeksi paikalla turvallisuuden säilyttämiseksi, koska Heikki Multasen pesäpallomailahakkaamis-fantasiat on jo raportoitu Joensuun poliisille.

RahatTiskiin

Tämä kaikki on helpompi ymmärtää kun muistaa vihervasemmiston "säpinää kaduille" -teeman.
[Mohammedanism] has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science -- the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient Rome. - Winston Churchill, 1899

Octavius

Minua kyllä alkoi pelottamaan tämä Heikki Multanen.

Viddu - toihan on aflauros viimeisen päälle.
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

KJ

QuoteTosin olen vastaan ajatusta, että keskustelutilaisuuteen vietäisiin Israelin lippu? Mitä ihmettä sillä muka saavutetaan? Jos Israelin tilannetta tahtoo käyttää keskustelussa esimerkkinä, niin se onnistuu varmasti ilman lippuakin.

Siis häh? Ei kai sillä lipulla olekaan tarkoitus symbolisoida Israelin valtiota, vaan juutalaisuutta, josta päästäänkin kulkueen varsinaiseen nimeen, eli kristalliyöhön, ja siihen, että luultavsti suurin osa surusilmäisistä kulkuehipeistä on Israel-vastaisia ja palestiinamyönteisiä.

Ja miten ihmeessä Israelin tilanne tähän kuuluu? Nyt kuitenkin puhutaan 30-luvun Saksan juutalaisista, eikä silloin edes ollut Israel-nimistä itsenäistä valtiota.

Veli Karimies

Quote from: KJ on 07.11.2009, 18:45:47
Ja jos jotain arvaisin, niin arvaisin, että virkavaltaa on tarpeeksi paikalla turvallisuuden säilyttämiseksi, koska Heikki Multasen pesäpallomailahakkaamis-fantasiat on jo raportoitu Joensuun poliisille.

My hero. Laitoitko vielä, että uhkaavat siis naiskuvaajaa käydä taputtelemassa pesäpallolepakolla?

RahatTiskiin

Quote from: Kurvari on 07.11.2009, 16:31:48
Quote from: karkoittaja on 07.11.2009, 16:28:50
Mun mielestä kyllä Israelin lipun tuominen tuollaiseen kulkueeseen on politiikan tekemistä eikä "rasismin vastustamista". Jos haluaa osoittaa solidaarisuutta vainoa kärsineille juutalaisille parempi olisi jokin muu kuva.

Eikös Israelin valtio perustettu suojasatamaksi vainotuille juutalaisille? Minusta ainakin Israelin lippu edustaa juutalaisen kansan vapautta, niin kuin meidän oma lippu edustaa vapautta meille suomalaisille.

Rasismin vastustaminen on politiikkaa. Minusta lippu on ihan ok.
[Mohammedanism] has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science -- the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient Rome. - Winston Churchill, 1899

KJ

Quote from: Veli on 07.11.2009, 19:13:38
Quote from: KJ on 07.11.2009, 18:45:47

My hero. Laitoitko vielä, että uhkaavat siis naiskuvaajaa käydä taputtelemassa pesäpallolepakolla?

Siitä tämä sarkasmin ja (piilo)vittuilun täyttämä Homma on huono palsta, että vaikka kuinka mietin, niin en saanut päätettyä, vittuileeko Veli vai ei.

Ja mikä helvetti on pesäpallolepakko?

JT

Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

ajuha

semmottista luettavaa, täydellisyyden maksimointiin.

voisin pistää linkin veljeskuntaan, jossa totuus on on totta, mutta olen luvannut modeyhteisölle olla tällä  foorumilla hiljaa .

It´s one in all and all in one.

turha jätkä

tapio

On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.

Heatley

Hienoa, että Jarkko Pesonen tuo näkyvyyttä omalta osaltaan vasemmistolaisten väkivaltaisille uhkailuille.

Muuten, milloin saan Tiedotuspalkinnon Otto-pojan ja Heikki-pojan paljastamisesta? ;)

tapio

Eräät vasurinuoret ovat kovin vainoharhaisia kuvaamisen suhteen. Heille ei tahdo mennä kaaliin sellainen tavallinen asia, että joku harrastaa kuvaamista ja että tuollainen kulkue voi olla mielenkiintoinen kohde. He kuvittelevat kaikenlaista, että homma-natsit kuvaavat heitä voidakseen ruveta heitä vainoamaan.  ;D

Ano Nyymi

Quote from: Arne on 04.11.2009, 07:04:53
Kritalliyö? Meinaako tämä porukka poltaa meidän kirkot? pidäisikö järjestää vartiointia? Onko seurava askel Pitkien puukkojen yö? Vallan rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemmes, sanoo Umayya Abu-Hanna.

Eikös nuo ole oikeinkin hyvejä ystäviä muslimien kanssa, siis niiden jotka nykyään eniten palvovat Aatua ja hänen tekojaan.

Että voihan tuo hyvinkin olla uuden natsismin nousun aloitushetki..