News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Espoo

Started by SoulBrother, 02.11.2009, 00:00:02

Previous topic - Next topic

kurko69

Kävisi muuten, mutta en taida päästä paikalle kun olen asepalvelusta suorittamassa.
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

pekkasuomalainen

^ muistathan ettei se ole pakollista.

Teemu Lahtinen

Ensi torstaina on raittikarnevaalit, jossa toisaalta on paljon väkeä, mutta toisaalta kojupäivystystäkin monella. Voisi silti pitää optiota spontaanille kokoontumiselle, jos iltaohjelma näyttää antavan siihen tilaa.

Nationalisti

Raittikarnevaalit 20v.

Kovasti on lepuski muuttunut vuosien saattossa. Detroitimmaksi.

https://www.youtube.com/watch?v=gb7tFAW3rHw
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Defend Finland!

Teemu, oletko Läkkitorilla lauantaina? Minulla on mielessä yksi idea, joka liittyy kaupunkisuunnittelulautakuntaan ja liikuntalautakuntaan.

Teemu Lahtinen

Quote from: Defend Finland! on 27.09.2012, 16:53:10
Teemu, oletko Läkkitorilla lauantaina? Minulla on mielessä yksi idea, joka liittyy kaupunkisuunnittelulautakuntaan ja liikuntalautakuntaan.

Saatan ehtiä Läkkitorillekin loppupäästä, mutta varsinainen tarkoitus on käydä Lippulaivassa.

Defend Finland!

Mikä tilaisuus Lippulaivassa ja mihin aikaan?

Teemu Lahtinen

Quote"Laulellen lähiöihin" -soppatykkikiertue
Espoon Perussuomalaiset ry haluaa tavata mahdollisimman paljon kaupunkilaisia ennen kunnallisvaaleja ja kuunnella heidän ajatuksiaan ja mielipiteitään Espoon tulevaisuudesta ja kehittämisestä. Niinpä pistämme
jauhelihakeiton tulille ja
tulemme kotinurkkiesi lähelle jakamaan soppaa ja sympatiaa! Mukanamme on kunnallisvaaliehdokkaitamme iso liuta, kaikki on tervetulleita mukaan ruokailemaan ja rupattelemaan. Perheen pienimmille jaossa myös ilmapalloja ja mehua. Arpajaiset joka päivä.
Tervetuloa!

Lauantaina 29.9.

•klo 10:00 - 12:30 Leppävaara, Läkkitori (Gallerian edusta)
klo 13:30 - 14:30 Kauniainen, kauppakeskus Granin edusta
•klo 15:30 - 18:00 Espoonlahti, Lippulaivan edusta

http://espoonperussuomalaiset.fi/

Teemu Lahtinen

Näin ne suunnitelmat muuttuvat tuon 1-vuotiaan satunnaisgeneraattorin seurauksena. Olenkin juuri lähdössä kohti Läkkitoria, mutta juuri nyt en ole varma tuosta Lippulaivan tapauksesta. Selvinnee päivän mittaan.

Defend Finland!

Lippulaivan edustalla oli ihan mukava tunnelma. Sadepilvet roikkuivat kyllä ilmassa, mutta Euroopan yllä leijuu paljon uhkaavampi pilvi!
Minulta jäi kertomatta syy siihen miksi Lappajärven kirkkoherra, pastori Lampola, joka toimi talvisodan IV Armeijakunnan KEK:n päällikkönä, vastusti sankarivainaijien kotiinkuljetusta (toivottavasti se sopii tähän). Eli Lampolan mielestä vainajien kuljetukset olisivat pahasti sotkeneet armeijan tärkeitä kuljetuksia, ammusten, miesten ja muun huollon kuljetuksia.

Eli "yesterday once more" ja "the past is never dead, it´s not even past" kuten William Faulkner sanoo. Kun meidän perusarvot ovat hyökkäyksen kohteena ja vanhoista puolueista ei ole niiden puolustajiksi, pitäisi kenties olla joku historiapiiri tai keskustelukerho, jossa "mennyt meissä" analysoidaan ja käytetään tulevaisuuden voimavarana!

Defend Finland!

Nyt oltiin taas Lippulaivan ulkopuolella ja noteerasin vähän muiden puolueiden mielipiteitä. Rkp:n edustajat ilmoittivat selvästi, että he eivät hyväksy mitään uimahallisegregaatiota, mutta lisäsivät, että he eivät oikein tunne tätä asiaa. Vaikka puolueella on muualla ehdokkaita, jotka liputtavat segregaation puolesta!
Salaattitalibaaneilta asiaa ei kannata edes kysyä, vihreät ova yhtä vihreitä kuin islamin värit.

Yksi demarinainen sanoi "minulla on sellainen käsitys, että islam on todella suvaitsevainen ja humaani uskonto".
Ajattelin heti, että siinä hissi ei ole mennyt ihan ylös, koska kaikki inkkarit eivät ole kanootissa? Ovatko nämä ehdokkaat täysin tietämättömiä maailman menosta? Mutta näin taitaa olla, eli nämä ihmiset eivät tiedä mitään siitä mitä tapahtuu Länsi-Euroopan lähiöissä, arabimaissa jne.

Näin tällä kertaa!

Defend Finland!

Simo, Simon ja Teemu! Onnittelut!

HaH

Quote from: Defend Finland! on 29.10.2012, 14:47:18

Onko Espoo nyt Suomen hommaisin kunta? Vai vetääkö joku muu kunta paremmaksi?
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Teemu Lahtinen

Quote from: HaH on 29.10.2012, 18:32:33
Quote from: Defend Finland! on 29.10.2012, 14:47:18

Onko Espoo nyt Suomen hommaisin kunta? Vai vetääkö joku muu kunta paremmaksi?

Aika hyvä kysymys. Nyt siis etsitään Suomen hommaisinta kuntaa.

Defend Finland!

Sitten kun Espoon uusi valtuusto kokoontuu, niin hommalaiset valtuutetut voisivat erottua massasta jollain hyvällä ehdotuksella. En tiedä miten hankintoja tehdään Espoossa, mutta minun mielestä voisi vaikka tilata jonkun teoksen Lars Vilksiltä. Valtuustosalin seinälle. Voisi olla hyvä hankinta jos niitä saa niin edullisesti kuin Hbl:n Vilks-jutussa väitettiin. Tulevaisuudessa niiden arvo nousee ja samalla saataisiin avoimen yhteiskunnan viholliset ( ainakin Rkp ja vasemmistoliitto ) tulemaan ulos koloistaan. Jos muhikset provosoituvat niin se osoittaisi ainoastaan, että nuivat ovat oikeassa siinä, että islam on todellinen uhka.

kurko69

Espoon Homma nousuun! Olisiko jälleen tuttuun tapaan pitää syksyllä kokous ja hommailla espoolaisittain?
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

Teemu Lahtinen

elukka

Quote from: Defend Finland! on 06.10.2012, 17:32:57
Yksi demarinainen sanoi "minulla on sellainen käsitys, että islam on todella suvaitsevainen ja humaani uskonto".

Noilla eväillä ei missään tapauksessa yhteisiä asioita hoitamaan!

EDIT:
Onko se Espoo hommeli edistynyt? Onko tapaamisia tapahtunut?
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Teemu Lahtinen

Tapaamisia tapahtuu kun tässä ketjussa päätetään niin :)

kurko69

Kelpaisko toukokuun kahdella ensimmäisellä viikolla, ennen ennakko äänestämisen alkamista?

Teemu Lahtinen

Eiköhän se sopisi vallan mainiosti!

foobar

... hups. Väärä ryhmä!
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

vihapuhegeneraattori

Espoossa ei näy hommakerhoa saavan aikaan millään. Johtunee varmaan liikenteen Helsinki-keskeisyydestä, koska monelle helpompi tulla stadiin kuin sivuttaissuunnassa espoon toiselle puolelle.

Kannattaisiko Espoon kerho tehdä random encounter kerhoksi. Kuka tahansa voi ehdottaa aikaa ja paikkaa, mutta vasta kun sillä on 2 kannattajaa, kerho tapahtuu, tms...

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

kurko69

Itse en ole käynyt Helsingin kerholla, koska Muh Espoo!

Tällä hetkellä olen ulkomailla, mutta olisi mukava nähdä paikallisia hompansseja, emme me voi tukeutua vain Helsingin kerhoon!

vihapuhegeneraattori

Olen muuten löytänyt erinomaisen paikan Olarissa missä voitais viettää Hommakerhoa. Jos täällä on kiinnostuneita siis.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Teemu Lahtinen

vihapuhegeneraattori

Quote from: Teemu Lahtinen on 04.04.2017, 21:58:57
Olarius?

Vaappuva Ankka. Siellä on julmettu valikoima (vain) kotimaisia pienpanimo-oluita. Lisäksi myös sauna on vuokrattavissa pilkkahintaan (joku kymppi tai ilmainen jos tarpeeksi kulutusta).

Suosittelen paikkaa lämpimästi kaikille oluen ystäville.

Leijona78

Quote from: vihapuhegeneraattori on 05.04.2017, 14:40:57Vaappuva Ankka.

"Olen yllättynyt tästä vastauksesta."  ;D

Mikäs siinä. Pitää tosin muistaa että Ankan tila on rajallinen. Viikolla tämä ei tosin liene ongelma.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Bonus pater familias

Mitäs tälle Espoon Hommakerholle kuuluu ja missä sitä järjestetään? Haluaisin itse alkaa ottaa aktiivisempaa roolia politiikassa, erityisesti nyt kun se on PS:n puhdistumisen myötä mielekästä, ja olisi kiva päästä verkostoitumaan samanmielisten kanssa.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Beeppis on 16.06.2017, 00:31:17
Mitäs tälle Espoon Hommakerholle kuuluu ja missä sitä järjestetään? Haluaisin itse alkaa ottaa aktiivisempaa roolia politiikassa, erityisesti nyt kun se on PS:n puhdistumisen myötä mielekästä, ja olisi kiva päästä verkostoitumaan samanmielisten kanssa.

Varmaan @Teemu Lahtinen vois kutsua jonkun pikkukerhon koolle Ankkaan kunhan pöly tän kohun päältä on laskeutunut. Ehkä mäkin olen mukavampaa seuraa nyt kun en enää anna viestiä vietäväksi puoluejohdolle :)

Ehdotan tosiaan viikonpäivää niin Ankassa on kyllä tilaa. Sieltä voi myös vuokrata saunan niin pieneen hintaan että heikompaa hirvittää ja siellä on sitä tilaa vielä lisää. Jos mä tulen kerhoon mukaan, mä varaan saunan meille.

En tosin aina ehdi lukea näitä ketjuja, joten jos Espoon kerho aloittaa, pingatkaa mua privalla niin varmasti huomaan.