News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Espoo

Started by SoulBrother, 02.11.2009, 00:00:02

Previous topic - Next topic

SoulBrother

Ihan jostain pääkopan uumenista ja Hommakerho Helsingistä huolimatta tuli otsikon aihe mieleen.. täten en ilmoittaudu organisoijaksi mutta ihan huvikseni kokeilen kepillä jäätä ja tiedustelen että miltäs tuntuu?

Teemu Lahtinen

Eipä tuo pahaltakaan kuulosta. Naapuri on kuitenkin naapuri ja Espoo on ihan oma juttunsa.

rankka

Toistaiseksi vielä olen Espoolainen, joten saattaisin harkita.
Paikasta riippuu.
Ideoita paikaksi?

Teemu Lahtinen

Joitakin mieleen tulevia:

-Leppävaara: Harakanpesä, William K
-Niittykumpu: Gallows Bird
-Tapiola: Pub Vihtori, Pickwick
-Olari: Olarius Pub
-Espoon keskus: Pub Mäyräkoira (?)
-Espoonlahi: WestWay (?)

Simon Elo

Quote from: Teemu Lahtinen on 02.11.2009, 11:21:57-Espoon keskus: Pub Mäyräkoira (?)

Kannatan tuota henkilökohtaislogistisista syistä. ;D Espoo todella ansaitsisi oman tilaisuutensa.

rankka

Quote from: Simon Elo on 02.11.2009, 11:32:35
Quote from: Teemu Lahtinen on 02.11.2009, 11:21:57-Espoon keskus: Pub Mäyräkoira (?)
Kannatan tuota henkilökohtaislogistisista syistä. ;D Espoo todella ansaitsisi oman tilaisuutensa.

Mul taas olis toi Olari lähimpänä, mut ei sillee väliä missä sitä kokoontuu.

Itse ajattelin keskuksesta etten ehkä haluaisi sinne kun "isiemme perinnön" takia muljahtaisi silmät päästä luodessani pitkiä katseita.

Yhtäkään noista paikoista en tiedä, ei tule liikuskeltua kuppiloissa. Itseasiassa, en tunne koko Espoota juuri lainkaan. Löydän kyllä tieni perille, kun muijani saa kuskata mut joka taas tuntee pitäjän kuin minun taskuni :) Taksilla sitten pois jos menee yhtään myöhempään. Busseja en harrasta.

Eli siis, jos tää lähtee käyntiin niin ainakin kerran ilmestyn paikalle kuin jeesus paahtoleipään.

SoulBrother

Harakanpesä Leppävaarassa on ainakin viihtyisä paikka.

Ketjun avaaja eli allekirjoittanut on savullinen absolutisti joten en viitsi sen kovemmalla rytinällä näitä potentiaalisesti bakkanaalinomaisia kohtaamisia lähteä ajamaan, suuri oli vain ihmetykseni kun ei Suomen toiseksi suurimman kaupungin nimellä kerhoa löytynyt, ehkäpä tuo Helsingin monomaaninen asekerho on näitä tarpeita tyydyttänyt? Kaiketi forumilaisia kuitenkin myös Espoosta löytyy.

Teemu Lahtinen

Keski-Uudellamaalla on kiertävä paikka, joten vastaavaa voinee soveltaa Espoon kaltaisessa hajanaisessa kaupungissa.

Mötkylä

Hemingways tapiolassa heikintorilla on myös varteenotettava vaihtoehto.
Niinpä tietysti...

kalpea massa

Niittarin Gallows on kiva pieni mesta. Erilaisia oluita.
Ja onhan ison ompun urheilubaari. Voi katsella potkista tai mustaa lätkää(jos kiinnostaa enemmän kuin ampumaurheilu ;)).
Viekää tuhkatkin munasta.

xor_rox

> Niittykumpu: Gallows Bird

Ääni tälle.

kurko69

Baariinhan ne ukot on tietysti menossa. mahtaakohan tällänen pojan kloppi päästä kierroksille mukaan kun tuota ikää on vasta 16.

Noh jos ei muuta niin infoon tota veljeä tossa naapurissa. Saa sitten minuakin siellä edustaa jos ei muuta. Hän on myös nuiva kaveri meinaan.
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

SoulBrother

Ei missään nimessä minkään sortin urheilubaaria. :)

Hemingway's Tapiolassa ainakin viime käynnillä oli erittäin tyylikäs ja viihtyisä, tosin tästä on vuosia.

Minä tosiaan mietin lähinnä tuota ympäristön viihtyisyyttä, alkoholitarjonnan sisältö kun minulle on yksi ja sama eikä missään saa terveysfasistien takia tupakkatuotteitakaan nauttia.

Teemu Lahtinen

Nuo listaamani vaihtoehdot on valittu viihtyisyyskärjellä ja Hemingways mahtuu hyvin jonoon. Mäyräkoira on entuudestana tuntematon, mutta vaikutti sopivalta ja WestWayssa olen ohimennen piipahtanu työasioissa joskus vuosia sitten.

SoulBrother

Pitäisin tässä vaiheessa kärkivaihtoehtoina Harakanpesää ja Hemingway'sia. Espoon Keskus on minun nähdäkseni aika nou nou, vaikka minullakin se olisi lähin. Seutu vaan on niin karsea. Tietysti sillon voisi tehdä sightseeingin Espoontorin ja koko keskuksen arkeen. ;-) Todella viehättävä mesta.

M.E

Annan varauksettoman tukeni Leppävaaralle seuraavista syistä:

1. Asun konttausmatkan päässä paikasta.
2. Liikenteen solmukohtana hyvät yhteydet kaikkialle Espooseen ja Helsinkiin.
3. Ainakin 2 hommalaista asuu Leppävaarassa.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Teemu Lahtinen

No jos Harakanpesästä sitten aloitetaan? Seuraavaksi pitää sopia ajankohta. Pystyn omalta osaltani antamaan sitä koskevia sitovia lausuntoja huomenna kun saan duunikalenterin eteeni.

SoulBrother

Minulla tämä viikko on pelkkää aikaa täynnä, ensiviikolla jo vähän enemmän sitoumuksia, seuraavalla taas tod. näk. täysi arkihöyry päällä.

Kysymyksessähän ei varmasti tarvi huikalle persompienkaan mielestä välttämättä olla myöhäisillan ryyppyjuhla joka saattaisi esim. työaamua haitata?

M.E

Quote from: SoulBrother on 02.11.2009, 22:41:38
Minulla tämä viikko on pelkkää aikaa täynnä, ensiviikolla jo vähän enemmän sitoumuksia, seuraavalla taas tod. näk. täysi arkihöyry päällä.

Kysymyksessähän ei varmasti tarvi huikalle persompienkaan mielestä välttämättä olla myöhäisillan ryyppyjuhla joka saattaisi esim. työaamua haitata?

Itse olen Matti-sedän lailla ihan omenamehu-linjalla. Ongelmana vain on, että omat velvoitteeni ovat sangen iltapainotteisia, tyypillisesti ennen klo 18 ei onnistu.

Teemu Lahtinen

Huomenna tiistaina klo 20 alkaen?

SoulBrother

Quote from: Teemu Lahtinen on 02.11.2009, 23:09:33

Auts, minulla nopein skenaario on kyllä keskiviikosta eteenpäin.

Teemu Lahtinen

Quote from: SoulBrother on 02.11.2009, 23:14:41
Quote from: Teemu Lahtinen on 02.11.2009, 23:09:33

Auts, minulla nopein skenaario on kyllä keskiviikosta eteenpäin.

Nyt en pysty sanomaan pidemmälle kuin että ke-pe on lukittu jo. Torstaina ehkä tuo 20 saattas onnistua, ainakin vähän lipsuen.

M.E

Pääsääntöisesti minulle käyvät kaikki arkipäivät alkaen klo 20. Maanantaina ja keskiviikkona saatan kyllä tulla paikalle myöhässä.

Ilmoittakaa sitten, kun olette saavuttaneet konsensuksen.

SoulBrother

Torstai kello 20? Aikasemminkin voin kyllä kohdata.

rankka

Seuraan ketjua, ja yritän mennä sitten valtavirran mukana, mikäli mahdollista :)
Kovin myöhäisiä ajankohtia, vaikka ei mua pimeä paljoa pelota, eli ei niin väliä.
Imetään sanoi lääkäri ;)

SoulBrother

Quote from: rankka on 03.11.2009, 00:30:10
Seuraan ketjua, ja yritän mennä sitten valtavirran mukana, mikäli mahdollista :)
Kovin myöhäisiä ajankohtia, vaikka ei mua pimeä paljoa pelota, eli ei niin väliä.
Imetään sanoi lääkäri ;)

Joo mullekki kävis huomattavasti aikaisempi kellonaika mutta nää taitaa olla jotain vähä hämärätyyppejä.

rankka

Quote from: SoulBrother on 03.11.2009, 00:37:49
Joo mullekki kävis huomattavasti aikaisempi kellonaika mutta nää taitaa olla jotain vähä hämärätyyppejä.
Hahhahah!

Tuohan oli tietenkin joke-pohjaisella fiiliksellä heitetty läppä? Itsekkin olen melkoinen hämärämies.
Voihan sinne aikaisemmin pyyhkästä paikalle, muut tulee kun tulee. Joillakin on muitakin velvollisuuksia:

Quote from: M.E on 02.11.2009, 22:52:33
Ongelmana vain on, että omat velvoitteeni ovat sangen iltapainotteisia, tyypillisesti ennen klo 18 ei onnistu.

Varmaksi en uskalla luvata tulemistani ensimmäiseen Espoon kerhoon, tänään ei onnistu millään ellen kloonaa itseäni, ja saa kloonista tervettä versiota.
Kovasti paljon olisi kiva nähdä muita hommalaisia. Ainakaan aluksi en ole kova puhumaan, lähinnä jurnutan ja pälyilen kulmieni alta.

SoulBrother

Quote from: rankka on 03.11.2009, 09:59:11
Quote from: SoulBrother on 03.11.2009, 00:37:49
Hahhahah!

Tuohan oli tietenkin joke-pohjaisella fiiliksellä heitetty läppä? Itsekkin olen melkoinen hämärämies.
Voihan sinne aikaisemmin pyyhkästä paikalle, muut tulee kun tulee. Joillakin on muitakin velvollisuuksia:

Quote from: M.E on 02.11.2009, 22:52:33
Ongelmana vain on, että omat velvoitteeni ovat sangen iltapainotteisia, tyypillisesti ennen klo 18 ei onnistu.

Varmaksi en uskalla luvata tulemistani ensimmäiseen Espoon kerhoon, tänään ei onnistu millään ellen kloonaa itseäni, ja saa kloonista tervettä versiota.
Kovasti paljon olisi kiva nähdä muita hommalaisia. Ainakaan aluksi en ole kova puhumaan, lähinnä jurnutan ja pälyilen kulmieni alta.

Joo, vitsihän tuo, eiköhän nämä ole ihan kunnon kansalaisia. Teemun olenkin pari kertaa kohdannut.

Mut, torstai kello 20.00 aikoihin? Kommentteja? Ja paikalla saa jurnuttaa ja pälyillä varmasti niin paljon ku sielu sietää.

rankka

Quote from: SoulBrother on 03.11.2009, 13:46:45

Mut, torstai kello 20.00 aikoihin? Kommentteja? Ja paikalla saa jurnuttaa ja pälyillä varmasti niin paljon ku sielu sietää.
Kiitos että saan harrastaa Suomalaista kulttuuria ja tuijottaa tiukasti pöytään ;)

Mulle sopii tämän hetkisellä tiedolla.
Se on sanottava etten kauaa voi oleskella paikalla. Osaltani tulee varmasti esittäytymiskäynti vain. Toki jonkun aikaa olen, etten heti kynnyksellä käänny pois.

SoulBrother

Aletaas nyt taas vähän purkamaan tätä hommaa. Nähdäänkö tällä viikolla vai myöhemmin?