News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommakerho Espoo

Started by SoulBrother, 02.11.2009, 00:00:02

Previous topic - Next topic

Teemu Lahtinen

Tulen torstaina klo 20 aikoihin Harakanpesään. Check.

PArempi laittaa homma käyntiin, niin voi sitten helpompi säätää jatkossa.

SoulBrother

Selvä pyy. Minä myös. Voin saapua jo aikaisemmin jos joku kaipaa.

rankka

Quote from: Teemu Lahtinen on 03.11.2009, 23:04:56
Tulen torstaina klo 20 aikoihin Harakanpesään. Check.

PArempi laittaa homma käyntiin, niin voi sitten helpompi säätää jatkossa.

Quote from: SoulBrother on 03.11.2009, 23:06:41
Selvä pyy. Minä myös. Voin saapua jo aikaisemmin jos joku kaipaa.
Näillä puheilla saavun paikalle. Tulen hieman aikaisemmin, noin 19 aikaan, mutta odotan toki että Teemukin ehtii paikalle :).
Quote from: rankka on 03.11.2009, 14:11:04
Se on sanottava etten kauaa voi oleskella paikalla.
Tuon voi nyt unohtaa. Järjestelin hieman ...  8)

Tapaan huomenna yhden hommalaisen joka on jo tietoinen tästä ketjusta. Juttelen myös hänen kanssaan kiinnostaako silloin tällöin pistäytyä myös hommakerhoissa.

tarhuri

Yritän järjestellä.
Olen olemassa, siis ajattelen.

Simon Elo

Enköhän minäkin eksy paikalle.

Astbury

Suatanpa itsekin tulla. Juttelen vielä parin tutun rassismin kanssa,
josko heitäkin kinostais.
Itse asun nyt Helsingissä, mutta tuo Lepuski on minulle logistisesti huomattavasti otollisempi kuin Iso-Roban William K.

kurko69

Huomenna nähdään.
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

SoulBrother

Toistemme tunnistamisesta tullee mielenkiintoista. Noh kaikki tunnistanevat mr Lahtisen. ;-)

M.E

Aika kyllä sopii minulle mutta haraan vastaan paikassa. Miten olisi Sellon viereinen William K? Kyllä minä Harakan pesäänkin löydän klo 20:ksi, jos muiden mielestä se on parempi paikka.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Perttu Ahonen

Minunkin mielestä Sellon William K on parempi, kuin Harakanpesä.  Paremmat julkiset kulkuyhteydet ja enemmän parkkitilaa.

Teemu Lahtinen

Harakanpesä on nyt lukittu ja katsotaan jatkossa muita paikkoja. SInäsnä kyse on maantieteellisesti samasta paikasta kun kävelyetäisyyttä paikoilla on se 300-400 metriä.

SoulBrother

Jes. Illalla näemme.

rankka

Quote from: SoulBrother on 04.11.2009, 18:00:02
Toistemme tunnistamisesta tullee mielenkiintoista. Noh kaikki tunnistanevat mr Lahtisen. ;-)
Kyllä tämmösen kaljun, parrallisen, 120kg+ tuimannäköisen ukon huomaa. Lisäksi naama onpi veistetty kirveellä.

Ei niin minkäänlaista hajua missä koko harakanpesä on. Löytänen perille kyllä. 

kurko69

175cm pitkä Karhun lippalakkiin sonnustautunut riisitautisen näkönen vätys. blondi tukka ponnarilla.
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

SoulBrother

Onko joku menossa jo ennen kahdeksaa? "rankka" ainakin jotain mainitsi..

rankka

Quote from: SoulBrother on 05.11.2009, 17:21:49
Onko joku menossa jo ennen kahdeksaa? "rankka" ainakin jotain mainitsi..
Jep! Yritän päästä klo 19 paikalle.

E: Siis en ainoastaan yritä.
E2: Kiitti Teemu tosta ohjeesta :)

rankka

Kiitos hommakerholle mukavasta tapaamisesta :)
Hieman oli tunnusteltavaa osaltani. Fiksua porukkaa jota oli mukava kuunnella. Tulen myös jatkossa piipahtelemaan.

Sorry että aikani oli kovin rajoittunut, semmoista se välillä on kun on perhettä.

Ps. Olin muuten ainoa kiljunhajuinen kaljupääskini paikalla ;)

SoulBrother

Kiitos myös minun osaltani. Very nice.

Simon Elo

Jees oli mukava rupatella, otetaan toki uusiksi.

SoulBrother

Seuraava voiski sitte olla mun mielestä nimeltään Leinon sanoin:

Kalevalainen Rynnäkkö-Tuli-Myrsky-Osasto

Kalevi Soilander

Quote from: SoulBrother on 08.11.2009, 15:19:08

Eli menette keräämään kannattajakortteja vai?  :)
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

SoulBrother

Quote from: Kalevi on 08.11.2009, 15:49:31
Quote from: SoulBrother on 08.11.2009, 15:19:08

Eli menette keräämään kannattajakortteja vai?  :)

Paikalla oli ainakin yksi äärimmäisen latautunut kerääjä..

rankka

Quote from: SoulBrother on 08.11.2009, 15:55:35
Jos puhuit minusta (en kyllä maininnut jalkautumisesta muistaakseni kerhossa) niin kyllä vain.
Ikävä kyllä jouduin lähtee niin hemmetin aikaisin pois harakanpesästä.
Jos puhuit itsestäsi niin tervetuloa mukaan vain. Tai omalla jengillä, miten vain. Pääasia että kerätään.

SoulBrother

Quote from: rankka on 08.11.2009, 17:32:43
Quote from: SoulBrother on 08.11.2009, 15:55:35
Jos puhuit minusta (en kyllä maininnut jalkautumisesta muistaakseni kerhossa) niin kyllä vain.
Ikävä kyllä jouduin lähtee niin hemmetin aikaisin pois harakanpesästä.
Jos puhuit itsestäsi niin tervetuloa mukaan vain. Tai omalla jengillä, miten vain. Pääasia että kerätään.

Sinustapa juuri. :) Ja kyllä mainitsit.

rankka

Quote from: SoulBrother on 08.11.2009, 18:33:46
Sinustapa juuri. :) Ja kyllä mainitsit.
Okei :) Muistini on joskus hieman valikoiva.
"äärimmäisen latautunut kerääjä"  :D Kiitos!

No nyt kun olen paasannut sitten niin monessa paikassa keräämisestä, sekä täällä nimettömänä, että oman naaman kanssa kerhossa, 2kahvin, 2jääveden ja 1 oluen voimalla, niin en voi varmaan enää perua?

Hittolainen, mä kun ajattelin sumuttaa kaikkia ja lätistä vain  :-\

kurko69

Jees. Ensimmäinen kerta pidetty ja hyvältä vaikutti ainakin meikäläisen mielestä.
Elikä miten ois joko ruvetaan sopimaan seuraavaa kertaa. Vai viäläkö pitää sulatella? :D

rankka

Quote from: kurko69 on 08.11.2009, 20:31:30
Jees. Ensimmäinen kerta pidetty ja hyvältä vaikutti ainakin meikäläisen mielestä.
Elikä miten ois joko ruvetaan sopimaan seuraavaa kertaa. Vai viäläkö pitää sulatella? :D
No mulla ei ole sulateltavaa kun niin aikaisin jouduin poistumaan.
Tuo perhe haittaa HOMMAILUA !!111!
Vakavemmin ottaen, toki seuraavaa kertaa voi aivan hyvin alkaa pohtimaan. Hieman aikaisempi ajankohta sopisi mulle paremmin, juuri perheen takia.
Ja lauantai 14.11 ei tule kyseeseen, silloin on muuta ... ;)

Te kyllä puhutte aivan liikaa liian viisaita, pitäisi enemmän olla hiljaa ja tuijottaa pöydänkanteen. Silmäkulmien alta voi aina aika-ajoin äkkiä mulkasta toista.  ;D

Teemu Lahtinen

Jo vain, siellä kaikill' oli nii'in mukavaa, oi jospa oisitte saaneet olla mukana... muutkin siis.

Jatkosuunitelmia kannatetaan!

Parin-kolmen viikon päästä ehkä? Missäpä päin?

SoulBrother

Haluaako kukaan pitää esim. lauantaina päiväsaikaan sivistynyttä teehetkeä?

PS. ei monomaanista asefetishismiä tiedossa.