News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Milloin ja miten nuivistuit?

Started by Rutja, 15.12.2008, 03:50:33

Previous topic - Next topic

Kyklooppi

Ei tällainen suvakki voi nuivistua.Vai olenko sitä suvakkien nuivaa siipeä?
Ihmisjäte.

Marius

Quote from: Kyklooppi on 21.02.2016, 23:16:52

Hieman järkevä?
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Kyklooppi

Tuo asia on jätettävä muiden arvioitavaksi.
Ihmisjäte.

Masi Stirari

Näin A2-pakolaisillan 6.10.2015.

Stadin friidu

(Tekninen häiriö ja tuplaviesti, voi poistaa)

Stadin friidu

Joskus vuosia sitten kauniina kesäpäivänä keskustelin erään fyysikkoystäväni kanssa maahanmuutosta ja mainitsin muutamia näkökulmia, joita olin itsekseni mietiskellyt.

Ystäväni: Tuohan on aika pitkälti sitä, mistä Jussi Halla-aho kirjoittaa.
Minä: Ai? Mutta eikös se ole joku ihan sekopää?
Ystäväni: No sillä on se blogi, mene lukemaan ja päätä itse!

Olen ollut änkyrä aina, mutta tuo oli se päivä kun sain "diagnoosin". :D

Shemeikka

Quote from: Kyklooppi on 21.02.2016, 23:16:52

Nuivuus piilee sydämessäsi; jos olisit oikeasti/aidosti suvakki, et roikkuisi Hommalla vastaanottamassa infoa joka on uskomuksiasi vastaan. Minä tahansa päivänä tulet ulos kaapista ja olet oikea käännynnäinen arkkinuiva.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Vaniljaihminen

En itse pidä itseäni 100% nuivana vieläkään, mutta johonkin se mittari lopulta pysähtyy.

Ensimmäisen kirjatun oireeni toisaalta koin jotakuinkin ystävänpäivänä vuonna 1997 kun oli tämä valtakunnansovittelija Jorma Reinin törttöilyjupakka menossa. Reini oli toiminut vuosikaudet ansiokkaasti valtakunnansovittelijana, kun sitten eräänä päivänä hänelle sattui jokin Jekyll & Hyde tilanne, minkä seurauksena hänet irtisanottiin arvokkaasta virastaan. Huomasin, että ärsyynnyin siitä kun ihmiset tuomitsivat Reinin semmoisesta ja samalla unohtivat hänen kaikki ansionsa. Kirjoitin tuolloin tämmöisen virkkeen vihkooni "jos ihmiset viettäisivät ystävänpäivän sijasta vihamiehen päivää, lähettäisivät kaikki korttinsa tänään Jorma Reinille".

Niin, kovin nuivaa tämä ei ole, mutta pikemminkin sen tietyn mentaliteetin vastaista. Mokutus on sitä melodiaa, jota Hamelin pillipiipari soittaa.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Eisernes Kreuz

Somaleista se minulla lähti 1990-luvulla. Ennen sitä en ollut juuri kiinnittänyt tällaisiin asioihin huomiota, koska ei Suomessa edes ollut ollut olemassa mitään niin älytöntä kuin tämä nykyinen mokutusvimma, joka sai alkunsa juuri tuolloin 90-luvulla. (Nuorella klopilla nyt oli muutenkin ihan muut asiat mielessä.)

Nykyisen nuivuuden asteeni saavutin kuitenkin vasta aivan hiljattain. Pitkään olin nimittäin korkeintaan puolinuiva, enkä kiinnittänyt mokutusasioihin huomiota läheskään niin paljon kuin nyt; ne kiinnostivat minua lähinnä silloin, kun tapahtui jotakin mielestäni aivan älytöntä ja terveen järjen vastaista. Kansallismielisenä olin enemmän kiinnostunut EU-kriittisyydestä ja se olikin yksi tärkeimmistä syistä, miksi ryhdyin persujen kannattajaksi.

Vasta viime vuoden kansainvaellus teki minusta sataprosenttisesti nuivan. Koen, että ei minulla ollut ajattelevana ihmisenä muuta vaihtoehtoa, koska älyttömyys ja järjenvastaisuus muuttuivat kertarysäyksellä uudeksi normaaliksi.

Nyt panokset sitten ovatkin melko korkeat, kun kyseessä on koko Euroopan tulevaisuus. Pakkohan tässä on olla täysillä mukana!

There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Leso

Quote from: Vaniljaihminen on 15.04.2016, 16:54:28[...] vuonna 1997 kun oli tämä valtakunnansovittelija Jorma Reinin törttöilyjupakka menossa. [...]

Vrt. Kanervan puutarhat.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

ItikanPieru

Se oli 2000-luvun puoliväliä, kun työskentelin "monikulttuurisessa" työyhteisössä. Tein sellaisen oudon havainnon että kaikki  työyhteisön ongelmatilanteet, ristiriidat ja kärhämät olivat yhteydessä  lähi-idästä tai Afrikasta tulleisiin yhteisön jäseniin. Ei puolalaiset tai saksalaiset aiheuttaneet häiriöitä asuntolassa. Ei britit yrittäneet saada asioitaan ajettua petoksella ja väärennetyn asiapaperein. Vereni sai lopulta kiehahtamaan se tosiasia, että yhteisön suomalaiset suvakkijäsenet yrittivät parhaansa mukaan painaa nämä muslimiystäviemme pötöstelyt villaisella, ettei vaan elintärkeä valtion rahoitus hankkeelle päättyisi.

Datsy

Jännää, miten moni kertoo nuivistuneensa nimenomaan ulkomailla ollessaan. Rasistejahan kehoitetaan matkustelemaan, jotta maailmankuva vähän avartuisi.

Totta puhuen niinhän se minunkin maailmani avartui nuivuuteen ulkomailla 8 vuotta sitten. Olin melko nuori tuolloin. Valmistauduin huolellisesti vuoden ulkomailla oleskeluuni. Otin siis selvää paikallisesta kulttuurista ja tavoista, hoidin paperityöt viimeisen päälle ja varmistin, että rahat riittää.

Reissu oli hieno. Monenlaista tuli nähtyä ja koettua, hyvässä ja pahassa. Aloin kuitenkin pohtia, että miksi itselleni oli itsestäänselvyys hoitaa asiat kuntoon ja sopeutua paikalliseen menoon, mutta olin kuullut miekkosista, jotka matkasivat omaan maahamme käsi ojossa tekemään temppuja siinä sivussa.

Sitten törmäsin Scriptaan. Raja oli ylitetty lopullisesti.

Hamsteri

^

Itse nuivistun pelkästään Stadissa, kiitos somppujen ja muiden ählyjen. Ulkomailla asuessa en nuivistu, koska muutan ainoastaan mukaviin paikkoihin. Ainoastaan suomalaiset naiset voivat olla, niin henkipattoja, että muuttavat esmes Egyptiin.

Nykyisessä olinpaikassani on ainoastaan. 0,000001% neekereitä. Arabeja on jonkin verran, mutta kiitos segrekaation niitä ei tungeta valtion vuokrakämppien kautta hyvien ihmisten asuinalueille.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Saturnalia

Jaa-a. Joidenkin mielestä en varmaan ole edes nuiva. Suvakkien mielestä olen täysi natsi. Jos ryssän vihaaminen on nuivuuden synonyymi, niin sitten olen kai näennäisnuiva. Kokoomusperheestä kotoisin olevana ei meininki koskaan ole ollut kovin suvakkia lähipiirissäni. Lähisuvussa ei ole ainuttakaan vasemmistolaista. Olen joskus miettinyt minkälaista olisi ollut kasvaa, miten dialogit olisivat muuttuneet jos sukujen porukoissa olisi ollut edes yksi vasuri. Kun kaikki ovat kokoomuslaisia tai keskustalaisia niin mitään poliittista dialogia ei tavallaan käydä edes parin oluen jälkeen, ei ole mitään väiteltävää. Jotkut kapinoivat vasemmistolaista kotiaan vastaan, mutta oma motivaationi ei kumpua sellaisesta. Ainoa mahdollisuus kapinoida kotia vastaan olisi olla vasuri. En ole lähtenyt siihen. Silti olen isäukon kanssa eri mieltä monista asioista, vaikka poliittisesti olemme aika lähellä. Kapinani rajoittunee lähinnä nyky-kokoomuksen vihaamiseen ja taipumukseen käyttää sosiologista termiä "yhteiskuntaluokka":)
Olin keskellä Joensuun skinitapahtumia 90-luvun alussa. En jäsenenä, vaan ulkopuolisena. Sieltä se pikku hiljaa alkoi.

90-luvulla olin kuitenkin aika arvoliberaali. 9/11 oli pieni herätys, että joku tässä hommassa nyt mättää. Katsoin sitä livenä telkkarista.
Kyllä se loppupeleissä on tämä Stadi, joka on kouluttanut. Muslimi tempaisi suoraan turpaan kirjaston tietokonehuoneessa, kun pyysin että voisitko olla vähän hiljempaa. Kun kysyin hoitajalta, että eikös tuon kaverin tiedot jääneet teille koneelle kortilta? niin hoitaja alkoi huutaa vain sinä aloitit! sinä aloitit! en näytä! Vaikka ei nähnyt koko tapahtumaa. Tajusin, että joku on pielessä. Somaliporukka piiritti kadulla ja räyhäsi, ylisti Hitleriä. Tilanteen vakavuudesta huolimatta oli vaikea pysyä pokkana. Olin kuulemma jutku, koska silloinen hattuni näytti jutkujen hatulta. Yksi matu huusi tappouhkauksia kadulla. Turkkilaisen pizzerian ohi kävellessäni omistaja huusi että vittu mikä homo. Oli pitkät hiukset siihen aikaan. Jne, jne.
Scriptaa tuli luettua jonkun verran 2000-luvulla. Hommaa en käytännössä lukenut ollenkaan ennen vuotta 2015.

Nyt on paradoksaalisesti ollut vähän rauhallisempaa aikuisen kookkaan miehen näkökulmasta pari vuotta. Niitä on nyt enemmän, mutta en tiedä liekkö MV vaiko mikä tehnyt etteivät huutele ja räyhää kadulla enää niin helposti aikamiehille. Tietävät, että se päätyy ehkä lehteen. Naiset pelkäävät vähän, sen huomaa. Muutama vuosi sitten ne olivat kaikki että jees jees.

Edit: korjattu typot

UgriProPatria

Nuivistuin omien kokemusteni kautta kaukana Lähi-idässä jo kauan sitten.

Vaniljaihminen

Quote from: Leso on 16.04.2016, 03:22:51
Quote from: Vaniljaihminen on 15.04.2016, 16:54:28[...] vuonna 1997 kun oli tämä valtakunnansovittelija Jorma Reinin törttöilyjupakka menossa. [...]

Vrt. Kanervan puutarhat.

En muista, mutta Iken ollessa kyseessä arvaakin oikein.

Leso

Quote from: Vaniljaihminen on 17.04.2016, 16:13:54En muista, mutta Iken ollessa kyseessä arvaakin oikein.

Hirvee äbäläwäbälä, Kanerva lähti.
--> Stubb hallitukseen, ja EU Suomen perustuslakiin siinä sivussa.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Vaniljaihminen

Quote from: Leso on 17.04.2016, 16:19:28
Quote from: Vaniljaihminen on 17.04.2016, 16:13:54En muista, mutta Iken ollessa kyseessä arvaakin oikein.

Hirvee äbäläwäbälä, Kanerva lähti.
--> Stubb hallitukseen, ja EU Suomen perustuslakiin siinä sivussa.

Ai niin se joo. Mä muistan että näytin silloin eräälle amerikkalaiselle Stubbin kuvaa ja tämä sanoi vaan "OMG what a dork!".

viidakkorumpu

Katsoin Riemurasiasta videon Ruotsin lähiömellakoista. Siitä se ajatus sitten lähti.

JKN93

Itseni herätti kunnolla viimeistään tuo 2015 tapahtunut suurempi invaasio ja median monikulttuuri ja suvaitsevaisuus propaganda.
Tietysti suunta on ollut pikkuhiljaa selvä jo vuosia,joka on kyllä epäilyttänyt.
Myös persuissa tapahtunut muutos hallituksessa on ihmetyttänyt.
Kyllä tässä niin moni asia alkaa olemaan järjen vastaista,että olen itse alkanut tutkimaan näitä asioita,missä mättää...

Aksiooma

Laitetaan nyt tämä oma tarinani myös tänne, kun avauduin jo toisessa ketjussa:

Minusta tuli itse nuiva jo 1990-luvulla, kun kohtasin islamilaisen fanaattisuuden. Olin tuohon aikaan töissä Englannissa ja tiimissäni oli pakistanilainen hyvin lukenut IT-alan expertti. Hänellä oli outo tapa aina ruokatunnilla mennä omaan autoonsa tupakalle.

Hän pyysi minut kerran mukaansa ja menin autoon. Siinä sitten istuttiin ja polteltiin tupakkia, kun kaveri alkoi kyselemään minulta kristinuskosta. En ole mikään uskovainen, joten koitin muistella jotain kristinuskon perusteesejä ja yksi lause Jeesuksen vuorisaarnasta sai kaverin RÄJÄHTÄMÄÄN.

Nimittäin muistelin, että Jeesus opetti jotain tyyliin "Jos joku lyö sinua poskellesi, käännä hänelle toinenkin poski". Paki tarttui tuohon neuvoon ja halusi tietää mitä se tarkoittaa? Yritin selittää, että kai se on jonkinlainen metafora, että väkivaltaan ei tulisi vastata väkivallalla, koska se vaan lisää väkivaltaa.

Kaverilta lähti mopo ihan käsistä. Alkoi HUUTAMAAN autossa, että vittu mitä paskaa! Jos minä tulen ja raiskaan vaimosi, äitisi ja lapsesi, niin etkö sinä halua muka tappaa minua, vai annatko asian vain olla?!?!?!?.

Olin tuossa vaiheessa vähän puun ja kaarnan välissä, nimittäin istuin kiihtyneessä tilassa olevan potentiaalisen jihad soturin autossa, jolla silmät leiskuivat ja huuto oli korviahuumaava, joten päätin olla samaa mieltä, että kyllä se Hammurabin laki silmä silmästä ja hammas hampaasta on paljon parempi kuin Jessen versio.

Sanomattakin on selvää, että en toista kertaa mennyt viettämään aikaani pakin autoon.

Heräsin ja minusta tuli nuiva.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Artisti

Nuivan polku on kuin aamurusko, joka nuivistuu nuivistumistaan aina sydänpäivään saakka.

Moonika

33 vuotta poliisina pääkaupungissamme opettaa kummasti avaamaan simmut todellisuuteen.
Jo 90-luvulla (ekan "somaliryntäyksen" johdosta ulkomaalaistutkinnassa komennuksella olleena)
sitä pääsi asian ytimeen ja pääkallopaikalle kuulemaan turvapaikanhakijoitten "satutunteja"   :o

Naiiviksi en ole ikinä itteäni ylipäätäänkään mieltänyt.
Vituttaa nii nottei veri kiärrä

siviilitarkkailija

Quote from: Moonika on 07.08.2016, 09:16:20
33 vuotta poliisina pääkaupungissamme opettaa kummasti avaamaan simmut todellisuuteen.

Otan syvästi osaa tapahtuneeseen vahinkoon. Voin kuitenkin kokemuksesta sanoa että muualla Suomessa on vähemmän rikastunutta aluetta jossa voi elää jotakuinkin normaalia 1980-luvun elämää. Mokuttajia on kuitenkin ympäri Suomea. Massojen tahdosta Helsinki on kuitenkin tuhottu ja sen poliittinen poliisilaitos etunenässä.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Saturnalia

Ensimmäinen todella nuiva kokemukseni tuli 1994 Manchesterissa, jossa asuin jonkin aikaa. Matkustin sellaisella paikallisella punaisella kaksikerroksisella bussilla, kun yhtäkkiä pysäkiltä tuli kaapin kokoinen musta ja alkoi hakata bussikuskia aivan täysillä ilman mitään ennaltahuuteluja.
Olin hentoinen rokkari, enkä mennyt väliin. Ei mennyt kukaan muukaan. Koko bussi seurasi hiljaa kun kuski hakattiin. Sitten musta lähti.
Verta vuotava kuski ajoi linjan loppuun kuin ei mitään. Ei soittoa poliisille, ei mitään. Silloin ei tosin ollut vielä kännyköitäkään yleisesti.

Nuivake

^
Tuota sinun kokemuksesi on käytännössä 100% pienoiskoossa, mitä tapahtuu tällä hetkellä Euroopan mittakaavassa.
Tarkemmin ajateltuna käy ihan kylmät väreet selkänahassa.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Vredesbyrd

Nuivistuin joskus kymmenisen vuotta sitten lähinnä todettuani, että sekä anglosaksinen oligarkia että islamilainen klaanivalta ovat perseestä, ja olen silloin tällöin käynyt Hommalla. Persuja olen äänestänyt sekä valtakunnallisissa että kunnallisissa vaaleissa. On ollut elämässä aika paljon muuta turbulenssia, joten politiikkaskenen seuraaminen on jäänyt muiden huolien vuoksi tauolle. Hommaa koluttuani olen joutunut toteamaan, että nuivat persut ovat pelkästään poseeranneet kansallismielisyydellä päästäkseen nostamaan omaa elintasoaan lihapatojen ääreen. Mitä enemmän luen käänteistä, sitä pettyneempi olen. Ei persuja voi äänestää, ellei siellä nouse kova vallankumous kaataakseen Soinin ja "nuivat" puudelit, jotka palvovat samaa mammonaa loppujen lopuksi kuin johtajansa.
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

Gunnar Hymén

nuivistun nuivistumistani - päivästä toiseen, tuntuu ettei ole takarajaa tällä kisakireydellä
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

UgriProPatria

Nuivistuin kauan sitten, 1970-luvulla, päivänä, jota en unohda.

Akvaariokala

Älä nyt vaan missään nimessä kerro enempää.  ;)