News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Milloin ja miten nuivistuit?

Started by Rutja, 15.12.2008, 03:50:33

Previous topic - Next topic

keskikasti

olen aina ollut perusnuiva, kaapista tulin ulos tämän vuoden keväällä.

Ernst

Quote from: keskikasti on 19.08.2011, 19:56:54
olen aina ollut perusnuiva, kaapista tulin ulos tämän vuoden keväällä.

Ihminen ei koskaan tule nuivaksi. Hän palaa nuivaksi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

törö

Quote from: acc on 28.06.2011, 23:06:37
Onhan tietysti olemassa Wikileaks-malli, mutta oikeuteen siinä vuotaja pääsisi. Toinen mahdollisuus on, että eduskunta säätää lain, joka avaa sossun arkistot aivan kuten Stasin arkistot aikanaan. Edellämainituissa tapauksissa tosin tulee julki sossunkäyttäjien henkilötiedot ja se voi olla kiusallista.

Tiedonvapauslaki olisi hyvä saada. Sitten viranomaiset olisivat velvollisia luovuttamaan asiakirjoista kopioita, joista on sutattu yli kaikki yksityisyyden suojan piiriin kuluva.

Jos oikein mouruttaisiin niin virastot voitaisiin velvottaa pitämään yllä nettisivuja, joilla julkaistaisiin kiintoisia asiakirjoja koko kansan luettavaksi. Jos jenkeillä on sellainen käytäntö niin miksei meilläkin? Olemmehan (muka) ihmisoikeusasioissa paljon jenkkejä edellä.

http://www.foia.cia.gov/

Tomi

Hyvää keskustelua maahanmuutosta TV7:seiskalla:
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=5255
14 minuuttia tiukkaa faktaa maahanmuutosta ja erittäin kriittistä puhetta asiasta.
Onneksi uskaltavat sanoa erittäin kriittisiä asioita maahanmuutosta. Täällä ollaan Suomen tavoilla ja noudatetaan Suomen lakia.
Pauli Pyhtinen sanoi, että maahanmuuttajat tekevät rikoksia nelinkertaisesti suomalaisiin nähden ja paheksuttiin hyysäripoliitikoita:
Lisäksi kerrottiin että jossain siivousyrityksellään muslimit rukoilevat täydellä palkalla useita kertoja päivässä!
Kannattaa kuunnella, uskoo Jumalaan tai ei.

Nännijäkälä

Quote from: Tomi on 19.08.2011, 21:04:45
Hyvää keskustelua maahanmuutosta TV7:seiskalla:
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=5255
14 minuuttia tiukkaa faktaa maahanmuutosta ja erittäin kriittistä puhetta asiasta.
Onneksi uskaltavat sanoa erittäin kriittisiä asioita maahanmuutosta. Täällä ollaan Suomen tavoilla ja noudatetaan Suomen lakia.
Pauli Pyhtinen sanoi, että maahanmuuttajat tekevät rikoksia nelinkertaisesti suomalaisiin nähden ja paheksuttiin hyysäripoliitikoita:
Lisäksi kerrottiin että jossain siivousyrityksellään muslimit rukoilevat täydellä palkalla useita kertoja päivässä!
Kannattaa kuunnella, uskoo Jumalaan tai ei.
En kyllä tuon videon ansiosta nuivistunut(tapahtui jo aijemmin), mutta on  kyllä hieno kuulla kirkonmiehen kerrankin puhuvan asiaa. Ei ollu nimittäin mikään Irja Askola  :D

Ruckafella

Olin nuorempana suvaitsevuuden perikuva ja näin pahoja rasisteja ja fasisteja joka puolella ja tunsin sekä suunnatonta vastenmielisyyttä että euforista paremmuudentunnetta muulla tavalla ajattelevia kohtaan. Islamia kohtaan olen aina ollut varauksellinen, mutta ajatusrakennelmani pyöri jotenkin seuraavien teesien ympärillä: Onhan kristinuskonkin takia tehty pahaa. Eihän ketään kiinnosta raamattukaan, koraani on vain niiden se kirja mihin ei uskota. Propagandaa. Rasismia.

Ensimmäinen nuivistumiskohtaukseni koitti 2000-luvun alussa, jolloin silloisen työtehtävän kautta tapasin nuoren suomalaistytön, jonka äiti oli nainut muslimiukon ja kääntynyt islamiin. Sanomattakin on selvää, että myös tyttö oli pakkokäännytetty. Tyttö ei käsittääkseni saanut kaveerata muiden kuin muslimien kanssa, ja muslimilapset tuntuivat vierastavan häntä suuresti hänen suomalaisuutensa takia, eikä hänen rauhallinen ja vetäytyvä persoonansakaan auttanut asiaa. Ilmeisesti auktoriteettiasemani poisti ei-muslimiuden statuksen, ja joskus vietin muutaman minuutin jutellen tytön kanssa niitä näitä, mikä tuntui olevan hänelle todellinen henkireikä. Tunsin syvää vihaa tytön äitiä ja isäpuolta kohtaan, sillä hehän kohtelivat lasta kuin pahat rasistit - siis ne muut!

Onnistuin kuitenkin karistamaan tällaisenkin yksittäistapauksen mielestäni moneksi vuodeksi, joskin aistin yhä suurempaa tykytystä takaraivossani, sillä tunsin ettei mokuteta oikein, eli siis annetaan vastapuolelle ammuksia. Halla-ahon kirjoituksiin törmäsin ensikertaa sen "toivottavasti raiskaukset kohdistuvat vihervasemmistolaisiin" -caustin aikana ja hänen tekstinsä ja persoonansa herättivät minussa ensin syvää vastenmielisyyttä. Hipsin kuitenkin lukemaan JH-a:n tekstejä ja scriptasta löytyneitä linkkejä silloin tällöin tuntien perverssiä mielihyvää tehdessäni jotain väärää, mikä kuitenkin tuntui oikealta... Lankesin siis mestarin pauloihin. Tästähän monet viheriäiset tuntuvat olevan kovin huolissaan nykyisin, lukemalla vääriä kirjoituksia voi tulla aivopestyksi.

Oman nuivuuteni käsitteleminen oli todella pitkä ja vaikea prosessi. Piti tunnustaa itselleni olleeni väärässä kaiken aikaa ja ne tyhmät rasistit olivatkin olleet oikeassa. Tyttöystäväni tapasin prosessin alkutaipaleella, ja silloin hänen kokemusperäiset kommenttinsa varsinkin romanialaista tuntuivat kammottavilta. Nyt todella maltillisilta ja jopa sinisilmäisiltä. Nykyisin monet menneisyydessä huonosti suvaitsevaan maailmankuvaan sopivat kokemuksetkin asettuvat paikoilleen, ja niitä pystyy käsittelemään ilman aatteen loisteen aiheuttamaa valikoivaa sokeutta.

-Ylpeästi nuiva

jarski

Varsinaisia käytännön kokemuksia minulla ei ole mikä tekisi nuivaksi.
Olen ollut tekemisissä turkkilaisten, mustalaisten ym. kanssa... Olenko sitten tässä porukassa harvinainen kun ei pahempia kokemuksia ole ollut. Enkä viitsi lähteä taas perustelemaan että onko joku näistä olisi käyttäytynyt oudosti tai muuten.
Meistä jokainen on pikkasen muutenkin apina välillä...
Kaiken sen enemmänkin kiteyttää poliitikot ja päättäjät ja niiden hölmöt sanomiset joilla yritetään tukkia kansan suut.
Iskostetaan se propaganda meidän päähän.
Puheet työvoimapulasta, kun itsekin olen raksa-alalla ja työttömänä kitkutan pätkätöillä.
Jostain olin lukevinani että miksi suomalainen työtön ei ole voimavara, mutta aina toitotetaan että ulkomailta tulevat ovat?
Sitten kansalta vaaditaan toivotalkoita ja selkärankaa kun muut saavat syödä talon pöydästä ensimmäisenä ennen isäntää.
Olisiko sitten yleinen epäoikeidenmukaisuus politiikassa ja päätöksenteossa sitten mikä tekee nuivaksi...tiedä häntä.

Sekava teksti mutta kaipa joku bonjaa...

Navajo

Esittäytymisketjussa kerroin jo että lapsuudenkodissani oli hyvin vahvana "Koti, uskonto ja isänmaa"-kasvatus. Pappa ollut sodassa ja itsenäisyyttä juhlitiin joka vuosi oikein kunnolla. Se ei kuitenkaan sulkenut pois kunnioitusta työtätekeviä ja sopeutuvia maahan muuttaneita ulkomaalaisia kohtaan. Naapurissa asui Malista kotoisin oleva eläinlääkäriksi Suomessa kouluttautunut mies suomalaisen vaimon kanssa. Heidän poika oli kanssani samanikäinen ja opin jo silloin ettei pelkkä ihonväri tee kenestäkään ihmisestä pahaa. He ovat kristittyjä ja käytöstavoissa ei ollut mitään negatiivista sanottavaa.

Nuivistuminen tapahtui, kun läheinen ihminen joutui etelän kasvatin vainoamaksi. Tämä etelän kasvatti oli "ei-kristitty" ja koki kunniansa tulleen loukatuksi tietyistä tapahtumista johtuen. Siitä lähtien kyseisen "ei-kristityt" eivät olleet kovin suosiossa meidän perheen/suvun keskuudessa. Kyseinen suvaitseva "ei-kristinusko" on sittemin osoittanut monta kertaa sen että ei ollut virhe alka vierastamaan kyseistä uskontoa. Tieto on lisännyt sittemin tuskaa tän maan mokukulttuurin tavoitteista ja siitä mihin kaaokseen se johtaa. Naapurimaat ovat jo ne virheet tehnyt eikä täällä eliitti siltiikään tahdo nähdä metsää puilta.

Tällä hetkellä työskentelen monien "hyvien" maahanmuuttajien kanssa, jotka ovat korkeasti koulutettuja ja joita olisin valmis ottamaan Suomeen vaikka enemmänkin. He ovat henkilöitä, joiden työpanos auttaa myös suomalaista duunariakin saamaan töitä. Se aines ei kylläkään pyllistele monta kertaa päivässä tiettyyn ilmansuuntaan. Koulutuskin on muuta kuin kamelipaimen. Kollegoissa suurin osa on Inssi/DI/tohtori tason kouluja käyneitä. Heiltä kuuleekin usein ihmettelyä tästä Suomen harjoittamasta maahanmuuttopolitiikasta.

Emo

Jalokivi

Jaa, muutos on tapahtunut pikkuhiljaa. Radikaali "silmien avaaminen" tapahtui varmaan jotakuinkin vuosi takaperin, kun eduskuntavaalien lähestyessä aloin yhä enemmissä määrin seuraamaan julkista keskustelua. Asiapohjainen tieto alkoi pikkuhiljaa upota ja omat mutufiilikset ideologisen katsontakannan sävyttämänä alkoi väistyä vähitellen.

Nuorempana tuli välillä törmättyä tilanteisiin, joissa steissinee logististen keskusten kansainvälinen henki toivat kivaa värinää myöhäisiin öihin. Pari tappouhkausta ja ryöstöyritystä vuosien mittaan sattunut, muttei koskaan onneksi mitään vakavampaa. Ei niistä sen enempää, eivät nuo kohtaamiset ole juurikaan maailmankuvaa muuttaneet. Ajatusmallina ollut, että kaikkialta löytyy roskasakkia, joka korissa mätä muna tms.

Maahanmuuttoa olen seurannut sivusilmällä useita vuosia sen kummemmin siitä itselleni teemaa nostamatta, varmaankin alkujaan jostain viime vuoskymmenen puolvälistä. Alkuun asian seuraaminen oli hyvin pintapuolista, varmaankin kuten valtaosalla suomalaisista kun asiaa alettiin nostamaan valtaväestön tietouteen. Oli aika, kun pidin itsekin Halla-ahoa pahana rasistina, kun en ollut miehen ajatuksiin perehtynyt. Mitä nyt luki jonkun irrallisen lauseen jostain geneettisestä perimästä ja pääsi silmiään pyörittelemään.

Tänä päivänä huvittaa kun muistelee mennyttä ajattelumalliaan, jossa sinisilmäisesti uskoin että valtaosa maahanmuuttajista (jotka niputin fiksusti kaikki yhdeksi köntäksi) olisi traumatisoitunut raa'an sodan uhri, jolle pitää ymmärrystä jakaa. Koin, että länsimainen byrokraattinen yhteiskunta olisi "ihan liikaa" kestettäväksi pakolaisparalle. Liiallinen kulttuurishokki, joka lähes väistämättä sitten johtaa syrjäytymiseen.
Muistan hämärästi kun törmäsin jossain lehdessä vuosia sitten artikkeliin joka käsitteli turvapaikkashoppailua, ajattelin että onkohan tämmöistä ilmiötä nyt oikeasti olemassakaan.  :-[

Kaippa sitä oli joskus vihervasuri.. Kyllä on ajat muuttuneet.
Voiko tunnetilaa kriminalisoida?

IkarosFin

Noin 15 ikävuoden tienoilla alkoivat kyseiset asiat kiinnostamaan kaljan juonnin ohella ja vanhemmat myös erittäin nuivia, joten kai se on äidin maidossakin jo tullut : D ja kaveri piirinikin koostuu maahanmuutto kriittisistä henkilöistä ja myös töissä tämä on läsnä, joten ei sitä "pakoonkaan" pääse ;D Muutaman viimevuoden aikana on kyllä alkanut kasvamaan aika paljon tuo kriittisyys, kun nyt tarkemmin ajattelee.
-God made men, but Samuel Colt made them equal.

-Aseeton kansa on kelvoton. -J.V Snellman

-Laku ja salmiakki nostavat verenpainetta jopa merkittävästi, sen huomaa kommenteistakin.

"Maahanmuutto on mahdollisuus, jota emme voi jättää käyttämättä" - Heidi Hautala

sitrus

Quote from: Hagbard on 15.12.2008, 08:59:42
Kolmas heräte oli 2000-luvun alussa, kun olin vieraana suomalais-afrikkalaisessa perhejuhlassa, jossa valtaosa vieraista oli afrikkalaisia. Juhla edusti kaikkea sitä hyvää, mitä monikulturismipuheissa saarnataan. Oli iloisia mukavia ihmisiä värikkäissä vaatteissaan, tarttuvia rytmejä ja uusia jänniä makuelämyksiä. Minulle ei tullut mieleenikään ajatella kenestäkään heistä mitään pahaa, mutta silti huolestuin. Jotain siinä kuviossa oli, joka tuntui väärältä. Niissä juhlissa tunsin itseni ulkomaalaiseksi, vaikka olin omassa kotimaassani. Siinä juhlaväessä en nähnyt mitään pahaa muuta kuin heidän lukumääränsä. Mitä he kaikki   
Vastaava kuvio minulla Suomen suvessa mökillä korvessa järven rannalla. Kymmeniä ei-suomea puhuvia ja vain muutama oman maan ihminen. Tunsin itseni ulkopuoliseksi omassa maassani. Olen ollut monessa vastaavassa tilaisuudessa, enkä ole viihtynyt. Se on loppu nyt. -> En halua integroitua ulkomaalaisiin.

CaptainNuiva

Olen tähän joskus aiemminkin vastannut mutta laitetaan nyt vielä lyhyesti uusiksi:
Riittävän monta reissua esim. P-Afrikkaan ja Lähi-itään nuivistaa luita ja ytimiä myöten.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

J. Lannan haamu

Miiluvahti, et satu purkuhommissa olee Tukholmassa??
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Ari-Lee

Nuivistumiseni alkoi melko tasan tarkkaan A.D 2000. Laitoin merkille etteivät tänne pakolaisiksi saapuneet, turvapaikan saaneet koskaan lähteneetkään pois. Ei siinä vielä kaikki. Alkoi tulemaan kiihtyvällä tahdilla uutisia ulkomaalaisten tekemistä rötöksistä Suomessa. Uutisissa ei mainittu mitään karkotuksista koskaan. Aloin miettimään että mitä tämä touhu oikein on. Nyt kun asia on valjennut kaikessa karmeudessaan voin sanoa olevani kertakaikkisen nuiva, kyyninen ja pessimistinen kaikkea ulkomailta tulevaa kohtaan.

Ennen vuotta 2000 minulla oli lapsenusko valtion mahtiin ja sen taitoon hoitaa maan asiat kansalaistensa parhaaksi. Se lapsenusko on mennyt iäksi. Kyseenalaistan aina ja kaiken. Myöhemmin olin oikeassa mm. sikaflunssarokotteista ettei niihin parane sekaantua sekä ilmastonmuutoshuijauksesta.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Atte Suomalainen

Quote from: jarski on 19.10.2011, 08:53:50
Varsinaisia käytännön kokemuksia minulla ei ole mikä tekisi nuivaksi.
Olen ollut tekemisissä turkkilaisten, mustalaisten ym. kanssa... Olenko sitten tässä porukassa harvinainen kun ei pahempia kokemuksia ole ollut. Enkä viitsi lähteä taas perustelemaan että onko joku näistä olisi käyttäytynyt oudosti tai muuten.
Meistä jokainen on pikkasen muutenkin apina välillä...
Kaiken sen enemmänkin kiteyttää poliitikot ja päättäjät ja niiden hölmöt sanomiset joilla yritetään tukkia kansan suut.
Iskostetaan se propaganda meidän päähän.
Puheet työvoimapulasta, kun itsekin olen raksa-alalla ja työttömänä kitkutan pätkätöillä.
Jostain olin lukevinani että miksi suomalainen työtön ei ole voimavara, mutta aina toitotetaan että ulkomailta tulevat ovat?
Sitten kansalta vaaditaan toivotalkoita ja selkärankaa kun muut saavat syödä talon pöydästä ensimmäisenä ennen isäntää.
Olisiko sitten yleinen epäoikeidenmukaisuus politiikassa ja päätöksenteossa sitten mikä tekee nuivaksi...tiedä häntä.

Sekava teksti mutta kaipa joku bonjaa...
Bonjasin hyvin. Kiitos.

Atte Suomalainen

CaptainNuiva

Quote from: Ari-Lee on 03.01.2012, 16:17:25
Myöhemmin olin oikeassa mm. sikaflunssarokotteista ettei niihin parane sekaantua sekä ilmastonmuutoshuijauksesta.

Ei ilmastonmuutos ole huijausta.
Mars-planeetan ilmaston on myös havaittu lämpenevän ja nyt samansuuntaista huomiota on tehty Pluton suunnalta.
Tämä on selkeästi suomalaisten autoilijoiden vika ja siten suomalaisten fiksattavissa, ympäristöministeri Niinistö luvannee seuraavassa ilmastokokousessa tästä hyvästä taas maailmalle lisää rahaa, viimeeksi maksoi meidän kaikkien puolesta 30 miljoonaa koska täällä puiden määrä lisääntyy nopeammin kuin niitä kaadetaan.
Kiva.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Emo

Sikainfluenssajuttu oli huijausta, siihen piikkipaniikkiin kantani oli kertakaikkisen nuiva. Ilmastonmuutosta en itsekään osaa täysin perättömäksi nuivistella, joskin sen varjolla tehdään kaikenlaisia typeryyksiä joista ei ole muuta kuin haittaa.

ketale

Nuivuuteni syntylähteeksi voi mainita jenkkilän syyskuun 2001 iskut.  WTC-iskut ja uutiskuvissa näytetyt juhlivat arabit saivat aikaan sen, että aloin pitää islamia uhkana.  Varsinaisesti mokutuksesta en vielä tuolloin tiennyt mitään. 

Opiskeluaika avasi silmät lopullisesti.  Media ryöpytti työvoimapulaa ja opinahjoni oppilasjoukko alkoi silmin nähden tummua vuosi vuodelta.  Sitten löysin Scriptan.  Olin innoissani, kerrankin joku ajattelee samoin kuin itsekkin ja osaa vielä ilmaista sen osuvasti.

Nuivuuttani on kasvattanut vuosien varrella journalistien typeryys ja monikultin auvoinen hehkutus vaikka todellisuus on pääosin toisenlainen.  Eniten suuttumusta herätti ja herättää edelleenkin uutisoinnissa käytetty suomalainen mies tapauksissa jolloin tekijä on eteläisempää sorttia. 

Voin sanoa olevani rutinuiva

Miiluvahti

lehma

Nuivistuminen alkoi jo niinkin varhain kuin ylä-asteella, kun paikallisen nuoritalon kävijäkuntaa päätettiin rikastaa Somalialaisilla nuorisorikollisilla. mm. hakkasivat joukolla ala-asteikäisiä, huitoivat puukoilla ja terrorisoivat yleisesti koko naapurustoa. Posliinia ei luonnollisesti kiinnostanut vittuakaan, ja heidän vastauksensa oli "Menkää pois sieltä sitten". Tätä jatkui muutaman viikon, kunnes oikein rasistisesti ja epä-suvaitsevasti päätimme antaa Sompuille samalla mitalla takaisin. Voitto oli suloinen, ainakin siihen saakka kunnes poliisisedät tulivat hakemaan kamarille. Joku suvaitsevaisuudensipuli oli nähnyt kahakan, ja partioauto oli ampaissut matkaan kuin NATO-ohjus. Palkkioksi tuli pullo kirkasta isältä.Tuon jälkeen ei ole pahemmin mamujen kanssa ollut ongelmia, tosin yksi mainitsemisen arvoinen kohtaaminen tapahtunut. Olen tarinani nettiin ennenkin kirjoittanut, joten copypastaanpa sen tähän.

Tarina menee sen verran tämän foorumin sääntöjen ulkopuolelle kielenkäytöltään, että poistan sen.

Ari-Lee

^Eix olekin jännä miten väkivaltainen vastustaja "kunnioittaa" lopulta väkivaltaa, ei mitään muuta kuin väkivaltaa? On huomattu ja todettu omalta kohdalta. Saman huomasi vanha isäni 60-luvulla kun leipoi puukolla kohti sohivaa mustalaista nokialaisella nuoriso-ohjaajalla korville.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

sitrus

Mulla ei ole varsinaista nuivistumishetkeä enkä tiedä olenko edes nuiva, mutta joskus nuorena koulun penkillä  meidän biologianopettaja selitti, että me vaaleat tulemme häviämään kun risteytymissä tummat geenit ovat dominoivia. Siihen hän lisäsi että mitä väliä sillä on että millaisia ihmiset ovat tulevaisuudessa. Enpä sanonut siihen mitään mutta pahalta tuntui.

lehma

Quote from: Ari-Lee on 08.01.2012, 00:55:37
^Eix olekin jännä miten väkivaltainen vastustaja "kunnioittaa" lopulta väkivaltaa, ei mitään muuta kuin väkivaltaa?

Somalit tulevat kulttuurista jossa raiskaukset, väkivalta ja kuolema on arkipäivää. Somaliaa (Ja erästä toista rauhaa rakastavaa maata) voi verrata villiin länteen; Vahvimmat sanelevat säännöt. Ja kun niille ei Suomessa anneta minkäänlaista perehdytystä Suomalaiseen kulttuuriin, Suomalaisiin tapoihin tai Suomen lakeihin mistä ne tietävät mikä on sallittua ja mikä ei? Ja vaikka tietäisivätkin, rasisti-kortti toimii yhtä luotettavasti kuin AK47

PaulR

Quote from: sitrus on 08.01.2012, 01:16:27
Mulla ei ole varsinaista nuivistumishetkeä enkä tiedä olenko edes nuiva, mutta joskus nuorena koulun penkillä  meidän biologianopettaja selitti, että me vaaleat tulemme häviämään kun risteytymissä tummat geenit ovat dominoivia. Siihen hän lisäsi että mitä väliä sillä on että millaisia ihmiset ovat tulevaisuudessa. Enpä sanonut siihen mitään mutta pahalta tuntui.

http://www.youtube.com/watch?v=5-QjzIolvbM&feature=g-all-u&context=G2406b76FAAAAAAAAJAA

Charlotte Iserbyt, who served as Senior Policy Advisor in the Office of Educational Research and improvement at the Department of Education during the Reagan years.

MW

Sitten kun "hyvinvointivaltiot" on saatu ajettua alas, kuolleisuus kaikissa yhteisöissä lisääntyy rajusti. Seuraavan "yhteiskunnan" rakentavat syntymästään väkivaltaan kasvatetut idiootit, jotka ovat jo joukossamme.

Salaam Aleikum.

Snuiva

Quote from: Axel Cardan on 08.01.2012, 01:52:39
Quote from: lehma on 08.01.2012, 00:45:42
Joku paikalla ollut selvä pariskunta tuli siihen vahvistamaan oman kertomukseni todeksi, ja posliinit tarjoutuivat viemään minut kotiini. (En valittanut, koska säästin taksimatkan)

Käsittämätöntä. Miten ihmeessä sinulla oli sellainen tuuri, ettei sinua viety poliisiasemalle? Olit nyrkkitappelussa, alkoholin vaikutuksen alainen ja hätävarjelun oikeutuksen tutkiminen tavallisesti kiinnostaa poliisia kovasti. Suomessahan laki suhtautuu itsepuolustukseen hyvin nuivasti ja lain henki on se, että karkuun juokseminen on ainoa sallittu keino silloin kun se on mahdollista. Mutta sinä vedit kaveria pataan vaikka todennäköisesti olisit päässyt peräytymään. Entäs sitten se kotikyyti? Vietiinkö somaleita mihinkään? Toisella oli teräase julkisella paikalla ja hän käytti sitä. Siitä tulee automaattisesti oikeusjuttu ja sinun lausuntosi olisi pitänyt kirjata asemalla tutkintapöytäkirjaan. Mutta sinut viedään himaan. Mikäs "posliini" se sellainen on?

Minuakin hieman epäilyttää kertomuksen aitous.

lehma

Ei poliisia nyt jokainen känni"tappelu" jaksa kiinnostaa, iskuja jaettiin kerran puolin ja toisin ja morasta en silloin mitään maininnut kun en pienessä sievässä muistanut. Myönnän ettei ole ehkä maailman vakuuttavin tarina, ja että internetiin kirjoitettuihin tarinoihin kannattaa suhtautua tietyllä epävarmuudella, mutta uskokoon ken tahtoo.
Moderaattorit näköjään poistaneet "toisen tarinani", yritin kyllä pahimmat kielikukkaset suodattaa copypastetusta tekstistäni. Muutama kielikukkanen oli saattanut livahtaa, olihan kello kuitenkin melkein yksi yöllä.

Miniluv

Poistin tästä suuren määrän viestejä.

Foorumin jäsenten kannattaa käyttää harkintaa sen suhteen, millaisiin juttuihin alkavat vastailla.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/