News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-10-21 Hollanti: Video - viimeinenkin marokkolainen jättää Hollannin

Started by kohmelo, 22.10.2009, 19:57:45

Previous topic - Next topic

kohmelo

"Last Moroccan leaves the Netherlands"
http://www.rnw.nl/english/article/%E2%80%9Clast-moroccan-leaves-netherlands%E2%80%9D

Marokkolaiset kuvataan hollantilaismediassa nuorina riehuvina kriminaaleina.

Nyt web-sivusto munt.nu on julkaissut 8 minuutin videon siitä mitä tapahtuu, kun viimeinenkin marokkolaistaustainen lähtee Hollannista.

Sivustolla oli myös kysely hollantilaisten mielipiteestä siitä, josko kaikki marokkolaiset lähtisivät pois. 71 % vastaajista ilmoitti "hyvä, en jaksa odottaa!"

- rasistin oloista sakkia nuo hollantilaiset.

Katso ja kauhistu: Kop of Munt
http://www.youtube.com/watch?v=wNhiIe3g70s&feature=player_embedded

Shadow

Eräs kaverini on puoliksi hollantilainen isänsä puolelta. Keskustelin kerran viime keväänä maahanmuutosta, sillä minua kiinnosti kuulla hänen mielipiteensä asian suhteen.

Ja voi pojat, että olin äimän käkenä kuinka nuivaa tekstiä sieltä tuli. Sanoi suoraan että muslimeista ei ole muuta kuin haittaa. Tekevät rikoksia, mellakoivat, haukkuvat naisia huoriksi (mutta heidän kanssaan makaaminen ei ole ongelma. Kaverini toi tämän esille ja sanoi muslimeita kaksinaismoralisteiksi) ja aiheuttavat muutenkin ongelmia. Kertoi, että ovat ihan Hollannissa ihmetelleet miksi juuri muslimit aiheuttavat ongelmia, kun aasialaiset eivät aiheuta mitään hämminkiä. Jokin lehti oli kysynyt kiinalaisilta, miksi he eivät aiheuta ongelmia. Vastaus oli aika upea:

"Me olemme vieraina täällä. Meidän pitää kunnioittaa paikallisia tapoja."

Jos tarvitsemme tulevaisuudessa työvoimaa, suunnatkaamme katseemme Aasiaan.  :)

kertsu59

Quote from: Shadow on 23.10.2009, 21:54:59
Eräs kaverini on puoliksi hollantilainen isänsä puolelta. Keskustelin kerran viime keväänä maahanmuutosta, sillä minua kiinnosti kuulla hänen mielipiteensä asian suhteen.

Ja voi pojat, että olin äimän käkenä kuinka nuivaa tekstiä sieltä tuli. Sanoi suoraan että muslimeista ei ole muuta kuin haittaa. Tekevät rikoksia, mellakoivat, haukkuvat naisia huoriksi (mutta heidän kanssaan makaaminen ei ole ongelma. Kaverini toi tämän esille ja sanoi muslimeita kaksinaismoralisteiksi) ja aiheuttavat muutenkin ongelmia. Kertoi, että ovat ihan Hollannissa ihmetelleet miksi juuri muslimit aiheuttavat ongelmia, kun aasialaiset eivät aiheuta mitään hämminkiä. Jokin lehti oli kysynyt kiinalaisilta, miksi he eivät aiheuta ongelmia. Vastaus oli aika upea:

"Me olemme vieraina täällä. Meidän pitää kunnioittaa paikallisia tapoja."

Jos tarvitsemme tulevaisuudessa työvoimaa, suunnatkaamme katseemme Aasiaan.  :)
veli puhut täyttä asiaa
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.