News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Homma-naiset, onko heitä?

Started by Blondihko Tihko, 06.10.2009, 15:16:00

Previous topic - Next topic

Nea Orlow

Onhan täällä ja varmasti tulossakin naisia lisää. :)
What you do speaks so loudly that I cannot hear what you say.-Emerson

Enni

Quote from: Nea Orlow on 13.10.2010, 15:25:03
Onhan täällä ja varmasti tulossakin naisia lisää. :)

Tervetuloa, kaunistus.  :)

noppa

Täällä myös yksi nuiva naistapaus joka vihdoin rekisteröityi pelkän stalkkaamisen sijaan. :)

En muista kauanko olen selaillut forumia tai kauanko ylipäänsä olen seuraillut näitä asioita, mutta kyllä tässä jo hyvä tovi on pyörähtänyt. Omasta lähipiiristä löytyy paljonkin nuivia tapauksia ja perhe saa välillä osansa meuhkaamisestani jos sopiva aihepiiri löytyy. :D

Mutta joo, hei vaan kaikille ja kyllä tätä taustajoukkoa riittänee siis. :)

Karkka

On hienoa, että naiset ymmärtävät mihin maa on menossa. En sillä tapaa tee eroa mies- ja naisnuivien välillä, mutta stereotypia nuivista on hyvin miesvoittoinen ja näin ollen vehreät naiset pääsevät iskemään liiaksi kiilaa naisten ja miesten väliin. Itse näen tärkeänä, että sukupuolesta viis, ihmiset pyrkivät näkemään puolueettomasti nykyisen tilanteen Suomessa ja muissa länsimaissa. Oikeastaan siitä syystä itseäni lämmittää yhä useampien naisten nuivistuminen, että samassa veneessä tässä ollaan. Pyritään Suomi pitämään mahdollisimman tasa-arvoisena ja hyvänä paikkana elää vanhemmillemme, meille sekä syntyneille tai syntymättömille lapsillemme.

Lisäys: Ja tervetuloa kaikille forumin uusille tai "uusille" jäsenille.  :)

Ninni

Heh, miksi tällä sivulla "Homma-naisilla" on noissa profiilikuvissa kovin "seksuaalisia" kuvia. Pitääkö joka paikassa aina yrittää herättää jotain huomiota miehissä...sehän on naisten tehtävä.

Karkka

Quote from: Ninni on 23.10.2010, 23:03:41
Heh, miksi tällä sivulla "Homma-naisilla" on noissa profiilikuvissa kovin "seksuaalisia" kuvia. Pitääkö joka paikassa aina yrittää herättää jotain huomiota miehissä...sehän on naisten tehtävä.

En usko sen olevan "naisten tehtävä". Kukin laittaa sellaisen kuvan kuin haluaa. Taitaa täällä olla naisillekkiin katsottavaa joidenkin miesnimimerkkien kuvissa.  :)

Lisäsin selvennyksen.
Ja uusi lisäys: Itse arvioin ja uskon monen muunkin arvioivan keskustelijaa tuotetun teksin, ei kuvan perusteella.

Ninni

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
No ei nyt ihan, mutta mun mielestä on mielenkiintosta kattoa mitä ihmiset ovat valinneet profiilikuvikseen. Monet ovat humoristisia ja monissa "nuivuus" näkyy jollain tapaa. Mun mielestä ne siis viestittää hyvinkin paljon.
Mutta joo, ehkä otin asian esille koska nettimaailmassa nykyään on niin paljon herutuskuvia ja olin huomaavinani täälläkin joitain. Mutta pitäisi käydä kaikki Homma-naisten kuvat läpi, että voisin sanoa mitään vedenpitäviä päätelmiä.  :roll:

Karkka

Quote from: Ninni on 23.10.2010, 23:34:23
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
No ei nyt ihan, mutta mun mielestä on mielenkiintosta kattoa mitä ihmiset ovat valinneet profiilikuvikseen. Monet ovat humoristisia ja monissa "nuivuus" näkyy jollain tapaa. Mun mielestä ne siis viestittää hyvinkin paljon.
Mutta joo, ehkä otin asian esille koska nettimaailmassa nykyään on niin paljon herutuskuvia ja olin huomaavinani täälläkin joitain. Mutta pitäisi käydä kaikki Homma-naisten kuvat läpi, että voisin sanoa mitään vedenpitäviä päätelmiä.  :roll:

Olet oikeassa siinä, että kuvat viestittävät paljon. Itse pyrin lukemaan viestejä ilman kuvien tuottamaa yhtäläisyyttä aikaisempiin viesteihin. Myönnän onnistuvani harvoin. On kuitenkin tärkeää, että viestejä ei turhaan leimattaisi ennen lukemista. Olen jopa muutaman "kmruuskan" viestin lukenut ja on ollut jokseenkin asiallista sanomaa. Tosin liian harvoin.

Miniluv

Quote from: Lyyli on 23.10.2010, 23:24:26
No mutta Elemosinalla ainakin on niin ihana kuva, että tulen hyvälle tuulelle aina sen nähdessäni. Tosi naisellinen!

Aprelina on ykkönen!!1!

:)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Phantasticum

Yksi Homma-nainen ilmoittautuu. Enkö olekin tosi sexy?  :P  Vien teidän miehet!

Karkka

Tollanen liiallinen heruttelu antaa väärän kuvan.  ;)

Kareliana-55

QuoteToivoisin, että vähäinenkin maahanmuuton arvostelu ja vastustaminen jätetään jatkossa julkaisematta keskustelupalstalla --
Perustelen tätä sillä että näin HS antaa maailmalle sen kuvan että maahanmuutolla ja sen lisäämisellä on lähes yksimielinen kannatus lukijakunnassa. (Joni Pelkonen 14.10.2010)

Miniluv, ja sulla taitaa olla, kaikessa pöyristyttävyydessään, allekirjoitusten Ykkönen! Ohhoh.
Juurillani seison - en paikoillani.

Miniluv

Quote from: Kareliana-55 on 24.10.2010, 00:08:57
QuoteToivoisin, että vähäinenkin maahanmuuton arvostelu ja vastustaminen jätetään jatkossa julkaisematta keskustelupalstalla --
Perustelen tätä sillä että näin HS antaa maailmalle sen kuvan että maahanmuutolla ja sen lisäämisellä on lähes yksimielinen kannatus lukijakunnassa. (Joni Pelkonen 14.10.2010)

Miniluv, ja sulla taitaa olla, kaikessa pöyristyttävyydessään, allekirjoitusten Ykkönen! Ohhoh.

Rähmiksen poimima helmi :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Miniluv

Quote from: Phantasticum on 23.10.2010, 23:48:24

Onko avattarisi inkvisition vihollisten juoni? Kardinaalin siveyslupaus voi olla vaarassa ;D

Kokoliha

Quote from: Karkka on 23.10.2010, 23:16:41
Taitaa täällä olla naisillekkiin katsottavaa joidenkin miesnimimerkkien kuvissa.  :)

Näin arvelinkin, kun valitsin passikuvistani parhaimman avattarekseni. Kyllä kaltaisestani karvaisesta uroksestakin tuntuu ihan mukavalta olla objekti  ;D

Totuus EPT

Quote from: chacha2 on 25.10.2010, 14:38:21
Upouusi Hommanainen, olen:

Koulutettu jonkun verran (ped. maisteri)
Naimisissa, yksi lapsi
Pohjanmaalta kotoisin, eli kieli  :roll:
Asun ulkomailla
Haluan tulevaisuudessa  takaisin Suomeen.

Luen aktiivisesti www.politisktinkorrekt.info
Seuraan tilannetta muualla Euroopassa
Ja Suomen nyky maahanmuuttopolitiikka huolestuttaa mua

www.politisktinkorrekt.info sivuilla oli hyvä juttu tuo sokeain koira joka musulmaanilla oli Hevonen. Kultamunilla näkyy olevan tahtoa saada opashevonen. Miten hevonen mahtuu taksiin ? Kas siinä pulma.
Missä ******i siellä ongelma.

Kareliana-55

Pulma? Höh... Ih-hah-haa, ih-hah-haa, hepo hirnahtaa,
ihanaa, ihanaa, ompi ratsastaa...

Edit. Yksi hirnahdus poistettu.
Juurillani seison - en paikoillani.

Totuus EPT

Niin, vähenisi siinä valtion rahoja paljon vähemmän kun sokea ratsastaisi itse, eikä käyttäisi julkisia ajoneuvoja.
Missä ******i siellä ongelma.

Lasisti

Quote from: chacha2 on 25.10.2010, 14:38:21
Luen aktiivisesti www.politisktinkorrekt.info

Hienoa etteivät kaikki ole Aftonbladettien vietävissä :)

Ja tervetuloa foorumille!

chacha2

Kiitos

Aftonbladet olisi muuten ihan OK lehti mutta kun
minua kiinnostaa  todellisuus ja faktat...     :)

¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Vetinari

Tämä minun käyttämäni Sonicin ja Tuxin sekasikiö saa varmasti hommamiesten viisarin värähtämään ja kanssasisarten pöksyt kosteiksi... :D
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

caamora

Saati sitten minun, muumit kuuluvat varmasti jokaisen salaisiin päiväuniin. Tosin muumeilla ei taida olla tarvittavia aukkoja..  :roll:

Servilia

Onneksi minun kuvassani on oikein kunnon yskänrokko molemmissa huulissa.  ;D
Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas

Enni

Mun mielestä täällä on ihan tavanomaisia, normaaleja kuvia profiilikuvina. Tai sillä lailla tavanomaisia ja normaaleja, kun profiilikuvat nyt yleensä ovat. Itselläni on ollut kuvia, jotka löytyvät myös Facebookista, enkä pidä niitä minään "herutuskuvina". Mun mielestä tuo mun profiilikuva on ihan cool.  :D

Määrittelen "herutuskuvan" sellaiseksi, jossa on joku teinipimu/muu myöhäispissis tissit tyrkyllä ja huulet törröllä, eli sellanen aika perus IRC-Galleria-kuva. :D

Ei täällä sellaisia ole. Ei mitään valittamista kenenkään kuvista.  :)

MW

Quote from: Vetinari on 25.10.2010, 20:49:40

Tämä minun käyttämäni Sonicin ja Tuxin sekasikiö saa varmasti hommamiesten viisarin värähtämään ja kanssasisarten pöksyt kosteiksi... :D

Sää kirjotit pöxyt väärin... ;) Vetinaria ei ole hetkeen näkynyt, hauska tappa, jos ei tuttuja ollakkaan.

Antisankari

Oikeistokonservatismi on oikeastaan kaikissa maissa miesten juttu. Naiset tuppaa olemaan humaanimpia ja liberaalimpia kaikkialla, etenkin nuoret naiset.

Rafael K.

Quote from: Antisankari on 31.10.2010, 02:33:50
Oikeistokonservatismi on oikeastaan kaikissa maissa miesten juttu. Naiset tuppaa olemaan humaanimpia ja liberaalimpia kaikkialla, etenkin nuoret naiset.
Kyllä totuus on erittäin humaani lähtökohta, jos politiikasta puhutaan. Sen takia katson konservatiivisen politiikan olevan varsin humaania verrattuna liberaalien fantasioiden vapaaseen kasvatukseen.
En tiedä, onko naisilla taipumusta liberaaliuteen, ehkä se on hoivavietin ilmenemistä politiikassa. Naisilla on kai vähäisempi kiinnostus auktoriteettien haastamiseen kuin miehillä, joilla on aggressiivisempi käytös. Jostakin Keski-Euroopan maasta olen lukenut, että siellä konservatiivit halusivat naisille äänioikeuden, koska tiesivät, että naiset eivät äänestä sosialisteja, jos pappi saarnaa marxilaisuuden vaaroista. Sillon vielä marxilainen sosialidemokraattinen puolue tuossa maassa vastusti äänioikeuden antamista naisille, koska se johtaisi kompromisseihin sosiaalipolitiikassa, mikä vähentäisi radikaalin vallankumouksen mahdollisuutta.
Nuorten naisten auktoriteetit mediassa tai yliopistoissa saarnaavat kai nykyään lähinnä maailmanvallankumousta tai itsensä toteuttamista seksillä, joten ei kai sitä oikeistokonservatiivisuutta missään vaiheessa pääse juurtumaan.

Perttu Ahonen

Quote from: Inna on 04.02.2010, 16:09:17
Naisten ja miesten ajattelussa saattaa olla senkin vuoksi eroa, että naissukupuoli on perinteisesti jättänyt oman sukunsa ja muuttanut miehen luokse. (Eikös tämä ole melkein kaikissa kulttuureissa näin -> biologinen ominaisuus? Muistelen, että näin se on simpansseillakin. Niillä ei tosin ole parisuhteita, mutta toisinaan nuoret naaraat jättävät oman ryhmänsä ja liittyvät naapuriryhmään, kertoo Jane Goodall). Siten naissukupuoli on vähemmän altista leimautumaan omaan kulttuuriinsa pysyvästi, ja on luonnostaan vastaanottavaisempaa vieraille kulttuureille. Poliittisesti tosin naisten pitäisi ehdottomasti ymmärtää mikä ero on oman kulttuurin tuhoamisella ja omalla vieraaseen kulttuuriin muuttamisella.

Itse asiassa, jos tarkistellaan asiaa viimevuosisadalta aina rautakaudelle saakka, niin Länsi-Suomalaisessa ja Itä-Suomalaisessa kulttuurissa on tässä kohtaa varsin suuri ero.  Toki molemmissa kulttuureissa on vaimon(suvun) perheeseen tuoma karjaomaisuus ollut juuri sitä pääomaa. Vaimon suku ja vaimo on aina ollut suuremmassa vastuussa lasten kasvattamisessa ja erityisesti enolla on hyvin positiivinen asema verrattuna setään. Eno mielletään yhä läheisemmäksi, kuin setä, joka on mielletty enemmän etäiseksi henkilöksi lasten kasvatuksessa ja perhesiteissä.  Myös Itä-Suomalaisten naisten TAR-sukunimessa, kertoo muinais-Suomalaisen kulttuurin voimakkaammasta vaikutuksesta Itä-Suomessa; Tar/tär oli yleinen vielä 1800-luvulla = Aho vert Ahotar. Ei Itä-Suomessakaan sentään matriarkaa ollut kuin kivikauden puolella, mutta naisen asema ja suku oli kuitenkin huomattavasti merkittävemmässä asemassa, kuin Länsi-Suomalaisilla naisilla; tässä asetelmassa germaanien kulttuurivaikutus naisen asemaan on selvä.

Joka tapauksessa ItämerenSuomalaisessa kulttuurissa on naisella ollut huomattavasti korkeampi asema, kuin monissa naapurikulttuureissa, erityisesti niissä, joissa oli vahva indoeurooppalainen leima.

Elemosina

Quote from: Antisankari on 31.10.2010, 02:33:50
Niin tuppaa. Omasta mielestäni olen humaanihumanisti ja varsin liberaali mutta ei se minusta silti :flowerhat: a tee. Taisi se elämä ulkomailla sen verran kolahtaa että järki tuli päähän ja oppi tietyt elämän realiteetit. Luulenpa että jotkut nuoret, niin naiset kuin miehet, elelee sellaisessa ideaalissa minäminä-maassa. Ja usein eivät edes tajua sitä millä periaatteella yhteiskunta pyörii ja miksi maksetaan veroja ja mitä niillä veroilla tehdään.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

elven archer

Öh, ilmaisen voimakkaasti eriävän mielipiteeni. Minä olen monikulttuurikriittinen, koska olen humaanimpi ja liberaalimpi kuin useimmat.

Toki naiset keskimäärin ovat oikeasti suvaitsevampia, mutta maahanmuuttohommissa ironisesti "suvaitsevaisuus" onkin suvaitsemattomuutta, jos tarkastellaan taustalla vaikuttavia ajatusrakenteita ja utilitarismin hengessä lopputulemaa: monikulttuurinen yhteiskunta länsimaissa tarkoittaa suvaitsemattomampaa yhteiskuntaa.