News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homma-naiset, onko heitä?

Started by Blondihko Tihko, 06.10.2009, 15:16:00

Previous topic - Next topic

Blondihko Tihko

Olen lueskellut tätä foorumia jo aikoja (terveisiä vaan Supolle) ja katsoin lopulta aiheelliseksi rekisteröityä.

Minua kiinnostaisi ihan hirveästi tietää, mikä täällä on mies/nais-suhde! Jotenkin kirjoitusten perusteella voisi päätellä että
a) miesten osuus on varsin korkea
b) monet näistä arvelevat että suurin osa naisista kannattaa multikulttuuria

Pikainen gallup lähipiirissä paljasti että kaikki suhtautuvat turvapaikkaturisteihin ja aivan erityisesti somaleihin kielteisesti. Melkein jokaisella tuntuu olevan "rikastumiskokemuksia".

Maahanmuuttokriittisenä naisena koen, että tosi helposti saa otsaan leiman "vanhanaikainen", "ymmärtämätön" ja varsinkin "yhtä juntti kuin Soini".

Jos täällä on Homma-naisia niin nyt ääntä, kiitos!  ;)

Miniluv

Tervetuloa mukaan!

KEskustelualueen tilatoja-osasta etusivun alalaidasta löytyy tällainen tieto:

QuoteMiehiä suhteessa naisiin:   7.6:1

Tosin useimmat eivät laita tietoihinsa merkintää sukupuolesta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

todellisuus

Naisissa ja miehissä on sellainen universaali ero, että naiset ovat varovaisempia mielipiteidensä ilmaisemisessa. Uusissa poliittisissa liikkeissä puuhaajat ovat aina olleet nimenomaan puuhamiehiä, naiset eivät lähde yhtä innolla mukaan asioihin, joita he pitävät radikaaleina tai marginaalisina. Miehillä eivät välitä siitä, pitävätkö muut ihmiset jotain asiaa radikaalina tai marginaalisena, kunhan se vaikuttaa järkevältä ja vastaa omaa käsitystä.

Sama juttu tämä oli Vihreissäkin 1980-luvulla, äänestäjäkuntaa kuvaa että Vihreiden ainoiksi kansanedustajiksi valittiin 1983 Ville Komsi ja Kalle Könkkölä, 1987 taas Pekka Haavisto, Eero Paloheimo, Erkki Pulliainen ja Osmo Soininvaara.

Sitten kun asiasta alkavat puhua yhä enemmän ja enemmän myös naiset (1/3-2/3 aiheesta puhuvia naisia), voidaan vasta todella todeta tämän liikkeen lähteneen pois marginaalista.

edit: prkl, minunko viestini tuon seuraavan täti-kirjoittajan viestin poistumisen nyt aiheutti? ???
Oliko viestini huono? Lähetä palautetta yksityisviestillä, rakentava palaute kirjoitustyylistäni ja/tai huonosta ajattelumaailmastani otetaan ilolla vastaan.

JoKaGO

Tervetuloa vaan! Naisia tarvitaan, tuonne Muutos 2011:n puolellekin. Ehdokkaiksi, sillä tiedän naisäänestäjiä, jotka äänestävät vain naista. Paljon potentiaalisia äänestäjiä olisi tarjolla antamaan äänenensä.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

EL SID

Quote from: Blondihko Tihko on 06.10.2009, 15:16:00
Olen lueskellut tätä foorumia jo aikoja (terveisiä vaan Supolle) ja katsoin lopulta aiheelliseksi rekisteröityä.

Minua kiinnostaisi ihan hirveästi tietää, mikä täällä on mies/nais-suhde! Jotenkin kirjoitusten perusteella voisi päätellä että
a) miesten osuus on varsin korkea
b) monet näistä arvelevat että suurin osa naisista kannattaa multikulttuuria

Pikainen gallup lähipiirissä paljasti että kaikki suhtautuvat turvapaikkaturisteihin ja aivan erityisesti somaleihin kielteisesti. Melkein jokaisella tuntuu olevan "rikastumiskokemuksia".

Maahanmuuttokriittisenä naisena koen, että tosi helposti saa otsaan leiman "vanhanaikainen", "ymmärtämätön" ja varsinkin "yhtä juntti kuin Soini".

naisilla on kynnys lähteä mukaan tälläisiin keskusteluihin korkeampi kuin miehillä. En tiedä mistä se johtuu, sillä käsitteekseni, siis todellisessa elämässä, naiset ovat yhtä nuivia kuin miehet.

Kannattaisiko Homman perustaa oma looshi pelkäsatääön naisille?

EMS

Quote from: Blondihko Tihko on 06.10.2009, 15:16:00

Samanlaisia tuntemuksia, eli ainakin minun ikäluokassani (yli 45v, ja olen siis nainen) useimmat naiset ovat kriittisiä ja sanovat sen myös pienessä piirissä suoraan. Minusta tuntuu, että monelle nuorelle naiselle monikulttuurisuus on pintapuolista ja lähinnä jonkinlainen muotitrendi ihan samalla tavalla kun "vihreät arvot". Niitä kannatetaan koska koetaan että se kuuluu ajan henkeen, mutta ei pysähdytä sen syvällisemmin pohtimaan mitä se oikeasti tarkoittaa. Tiukan paikan tullen moni kaupunkilainen vihreä multikulturelli ei selviäisi vuorokauttakaan Saudi-Arabiassa, yhtä vähän kun luontoretkellä ilman juoksevaa vettä tai sähköä...

Oma arvaukseni on muuten, että RKP:n (Thors mukaanlukien) monikulttuurisuusvillitys perustuu aika pitkälle pelkästään puolueen yritykseen profiloitua nuorekkaana ja houkutella nuoria äänestäjiä, eikä mihinkään pitkään  pohdittuun ja huolella valmisteltuun ideologiaan.

Blondihko Tihko

Tuli mieleen vielä: Sellaistakin outoa ilmiötä olen havainnut että jos kritisoi vaikkapa tolkutonta maahanmuuttoa tai ekoterrorismia niin jostain syystä äänekkäät ikäiseni (kolmikymppiset) leimaavat heti tosi takapajuiseksi ja alkavat kyselemään että "Haluatko sinä nyrkin ja hellan väliin?" --Korrelaatio asioiden välillä = ? Ej jummarra...

Naiset tosiaan ovat julkisuudessa varovaisempia mielipiteineen. Voi olla historiallista syytä (vähättely) ja synnynnäistä syytä (tippaleipäaivogeeni). Mahdollisesti naiset myös ovat oppineet että antaa kovapäisempien ensin testata aate ja jos se ei turvahda kättelyssä niin hop, mukaan.  ;) *v.m. leikkiä*

Varmaan naiset ovat keskimäärin yhtä nuivia kuin miehet, mutta heihin kohdistuu suurempi henkinen paine olla "suvaitsevainen". Se aiheuttaa stressiä, mutta sillä on myös rajansa. Yhä useammalla se raja on tulossa vastaan lähiaikoina. Homman naiskannattajien(kin) määrä tulee kasvamaan.

Enni

Jussi Halla-aho

Quote from: Blondihko Tihko on 06.10.2009, 17:46:19
Tuli mieleen vielä: Sellaistakin outoa ilmiötä olen havainnut että jos kritisoi vaikkapa tolkutonta maahanmuuttoa tai ekoterrorismia niin jostain syystä äänekkäät ikäiseni (kolmikymppiset) leimaavat heti tosi takapajuiseksi ja alkavat kyselemään että "Haluatko sinä nyrkin ja hellan väliin?" --Korrelaatio asioiden välillä = ? Ej jummarra...

Tämä on yleinen ilmiö kaikissa koulukunnissa ja selittyy sillä, että mielipiteet omaksutaan klustereina. Ihminen voi suht. itsenäisen ajattelun tuloksena esim. vastustaa ydinvoimaa. Hän päätyy ydinvoimaa vastustaviin piireihin ja omaksuu sieltä kylkiäisenä kaikenlaisia mielipiteitä, joilla ei ole mitään tekemistä ydinvoimakysymyksen kanssa, mutta jotka ikään kuin kulkevat siinä mukana.

Sama pätee tietysti toisinkin päin. Mamukriittisissä piireissä on vahvahko ennakko-oletus siitä, että mamukriittinen henkilö esim. kannattaa ydinvoimaa, yksityistä aseenomistusta, turkistarhausta yms yms., vaikka nämä asiat eivät liity mamuasioihin mitenkään.

Hassua mielipideklustereissa on se, että ne yleensä sisältävät keskenään konfliktissa olevia mielipiteitä kuten ihmisoikeuksien universaalius/kulttuurirelativismi, seksuaalivähemmistöjen oikeudet/islamin hymistely, massamaahanmuuton kannattaminen/ekoajattelu.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Ernst

Minäkin olen tällainen ämmä vaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Runner

Ei kai se kovin merkittävää ole... Mutta kai on mielenkiintoista saada ''naisnäkökulmaa'' (jos sellaista tämän asian suhteen on).

Ernst

Nuiva nainen keväällä on ihana näky!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Elisa

Quote from: vkoski on 06.10.2009, 18:24:37
Quote from: Jesse Ikälumi on 06.10.2009, 18:17:51
Ehkä on parempi, ettei Hommassa ole paljon naisia. Siinä yhdessäkin(Pirjo) oli teille jo liikaa käsittelemistä.
Olipa taas järkevää :o, jatka vaan valitsemallasi tiellä niin bannit paukahtaa, vittuilua joka toinen viesti (teille)

Jesse on kulkenut tätä tietä jo 712 viestiä ja tullut hommalaisille niin rakkaaksi, että hän on saavuttanut täydellisen immuniteetin.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Femakko

Quote from: Elisa on 06.10.2009, 19:18:51
Ehkä on parempi, ettei Hommassa ole paljon naisia. Siinä yhdessäkin(Pirjo) oli teille jo liikaa käsittelemistä.
Olipa taas järkevää :o, jatka vaan valitsemallasi tiellä niin bannit paukahtaa, vittuilua joka toinen viesti (teille)

Jesse on kulkenut tätä tietä jo 712 viestiä ja tullut hommalaisille niin rakkaaksi, että hän on saavuttanut täydellisen immuniteetin.

Olenkin miettinyt, onko Jesse uusi pirjo.

PS. mun sukupuoli selvinnee nimimerkistä.

Elisa

Quote from: Femakko on 06.10.2009, 19:25:04

Jessellä on ihana kuva. Taidan olla vähän rakastunut...  :-[
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

ajl

Kyllä meitä naisiakin löytyy, tämä yksilö tosin vielä hiljaiseloa viettänyt... Osallistunpa nyt tähän topiciin mielipiteineni :)

Naiset tosiaan ovat julkisuudessa varovaisempia mielipiteineen. Voi olla historiallista syytä (vähättely) ja synnynnäistä syytä (tippaleipäaivogeeni).
Varmaan naiset ovat keskimäärin yhtä nuivia kuin miehet, mutta heihin kohdistuu suurempi henkinen paine olla "suvaitsevainen".

Mitä tarkoitat, kun sanot että naisiin kohdistuu suurempi paine olla suvaitsevainen? Itse en ole kyllä tällaista painostusta elämässäni havainnut. Ja kuka sitä painetta luo? Muut naiset tai miehet, media, koulu vai työyhteisöt? En myöskään ymmärtänyt mitä tarkoitat tuolla "tippaleipäaivogeenillä", voisitko selventää sitäkin?

Yleisesti ottaen olen kyllä havainnut, että eriäviä mielipiteitä esittävät ihmiset yritetään vaientaa tai paheksua hiljaisiksi, mutta en ole huomannut että naisia tai miehiä eroteltaisiin tässä asiassa. Oma asenne ja sosiaaliset taidot ratkaisevat miten antaa näiden vaiennusyritysten sitten vaikuttaa itseensä; provosoituuko, hiljeneekö vai jatkaako (toivottavasti asiallista) keskustelua.
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." -B. Franklin

MustaLeski

Quote from: Runner on 06.10.2009, 18:39:54
Ei kai se kovin merkittävää ole... Mutta kai on mielenkiintoista saada ''naisnäkökulmaa'' (jos sellaista tämän asian suhteen on).

Tämmöset on aina parhautta.

metsämies

Nämä homman naiset voisivat pistää tähän ketjuun hieman tietoa itsestään(paino,pituus,kuppikoko) ja tietenkin muutaman kuvan.

Hippo

Quote from: Jussi Halla-aho on 06.10.2009, 18:12:11
Sama pätee tietysti toisinkin päin. Mamukriittisissä piireissä on vahvahko ennakko-oletus siitä, että mamukriittinen henkilö esim. kannattaa ydinvoimaa, yksityistä aseenomistusta, turkistarhausta yms yms., vaikka nämä asiat eivät liity mamuasioihin mitenkään.

Olen surukseni huomannut, että mamukriittisten piirien mielipideklusteriin kuuluu usein myös myönteinen kanta Suomen mahdolliseen Nato-jäsenyyteen. Minusta niilläkään ei ole mitään tekemistä keskenään.

Hannu Niemi

"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

EMS

Naiset tosiaan ovat julkisuudessa varovaisempia mielipiteineen. Voi olla historiallista syytä (vähättely) ja synnynnäistä syytä (tippaleipäaivogeeni). Mahdollisesti naiset myös ovat oppineet että antaa kovapäisempien ensin testata aate ja jos se ei turvahda kättelyssä niin hop, mukaan.  ;) *v.m. leikkiä*

Varmaan naiset ovat keskimäärin yhtä nuivia kuin miehet, mutta heihin kohdistuu suurempi henkinen paine olla "suvaitsevainen". Se aiheuttaa stressiä, mutta sillä on myös rajansa. Yhä useammalla se raja on tulossa vastaan lähiaikoina. Homman naiskannattajien(kin) määrä tulee kasvamaan.

Ekoterrorismista puheenollen, olen pari kertaa lähipiirissäni kokenut seuraavan ilmiön: Uskallat esittää kysymyksen, "mihin tietokonemallit (väitetyn) ilmastonmuutoksen aiheuttamista tuhoista oikeastaan perustuu, ja miksi niitä ei uskalleta kyseenalaistaa, ja entäs luonnon kiertokulkuun kuuluvat normaalit muutokset lämpötiloissa historian aikana?" jne. Reaktiona on hyökkäävät syytökset, että olet muka itsekäs ja täysin välinpitämätön ympäristön suhteen yms, joten ainakin itse olen oppinut "sosiaalisista syistä" pitämään suuni kiinni ko. asioista. Sama käyttäytyminen varmaankin toimii myös mokun suhteen, eli nekin jotka vastustavat eivät seurausten pelossa sano sitä ääneen. Jos tietyissä piireissä vastustat maahanmuuttoa olet automaattisesti epä-empaattinen ja itsekäs.

Oletan, että varsinkin naisten porukoissa empatian puute ("entä inhimillinen hätä"?), itsekkyys, kovuus jne koetaan erityisen kielteiseksi ja epänaiselliseksi, joten useimmat valitsevat helpon tien ja ovat mahd. poikkeavista mielipiteistään hiljaa.

Ano Nyymi

Quote from: metsämies on 06.10.2009, 19:52:10
Nämä homman naiset voisivat pistää tähän ketjuun hieman tietoa itsestään(paino,pituus,kuppikoko) ja tietenkin muutaman kuvan.

Sepäs onkin vallan oleellista tässä löperön maahanmuuton vastustamisessa.

Mutta jos toivomiasi kuvia ei tule niin hae vaikka jallu r-kiskalta..

Jesse Ikälumi

Quote from: Elisa on 06.10.2009, 19:43:42

Jessellä on ihana kuva. Taidan olla vähän rakastunut...  :-[

Awwww...
I will never be a memory.

Miniluv

Äläs nyt. Homma-fu on meillä niin vahva, että Contextikin opetteli kirjoittamaan toista inkarnaatiotaan varten :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

M.E

Pirjo on kyllä poika... Liekö samanlainen tapaus kuin "Jaana" Viialasta.

Mitä taas Jessen poispotkimiseen tulee, kuten niin monesti aiemminkin olen todennut, että jos Jesse bannataan, niin minä poistun protestina foorumilta.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Ano Nyymi

Quote from: M.E on 06.10.2009, 21:40:18

Pirjo on kyllä poika... Liekö samanlainen tapaus kuin "Jaana" Viialasta.

Mitä taas Jessen poispotkimiseen tulee, kuten niin monesti aiemminkin olen todennut, että jos Jesse bannataan, niin minä poistun protestina foorumilta.

Jesse on Homman Jeesus.(telija) Mutta hei tosi hyvä siinä!  :P

Lemmy

Quote from: metsämies on 06.10.2009, 19:52:10

"We are all Ladies!" sanos Pirjo
(http://www.nullwave.net/ladies.jpg)
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

VHM

Luulen, että naiset ovat keskimäärin vähemmän kiinnostuneita politiikasta. Näin tietysti siihen asti, kunnes ongelma pamahtaa silmille. Toinen tekijä on tietysti aatteiden trendikkyys ja aivopesu jo peruskoulussa. Uskoisin, että Helsingissä ja kasvukeskuksissa asuvat naiset suhtautuvat kuitenkin suhteellisen nuivasti maahanmuuttajien ongelmaryhmiin. Onhan se nyt selvää, ettei basaari-moodi toimi näillä leveysasteilla.

Nainen, joka on yhteiskunnallisesti valveutunut ja suhtautuu kriittisesti maahanmuuttoon ja mm. marxilaisten feministikerhojen (kuten vihreät) toimintaan, on silmissäni poikkeuksellisen kaunis.

stuuppali

Quote from: Elisa on 06.10.2009, 19:43:42

Siis en ymmärrä miksi nyt pitäisi ruveta keskustelemaan nais- ja miesasioista, kun meidän yhteiskuntamme on sellaisessa muutoksessa, että meidän pitäis TOSISSAAN keskittyä vaikuttamaan vain omaan aivotoimintaamme ja  jokaisessa mahdollisessa tilanteessa tekemään voitavamme, että kanssaihmisetkin alkaisivat AJATTELEMAAN, eikä uskomaan kaikkia satuja, mitä politikot ja virkamiehet meille syytää.  Eli palataan tälläkin forumilla taas asiaan! :-\

Eve

Pisteet Lemmylle, illan paras. :D
"On vakava asia, että niin moni ajattelee niin kuin Olli." - Satu Haapanen, vihr.