News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Järvenpää

Started by Kalevi Soilander, 20.09.2009, 13:09:25

Previous topic - Next topic

Kalevi Soilander

Hommakerho kokoontuu Järvenpäässä torstaina 24.9. klo 19. Paikka päätetään myöhemmin, mutta jossain aseman lähellä.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Kalevi Soilander

Hommakerho Järvenpäässä torstaina 24.9. klo 19.

Paikkana McArthur Irish Barin alakerta, Mannilantie 37.

Kalevi Soilander

Keski-Uudenmaan Hommakerho Järvenpäässä torstaina 5.11. klo 19.

Samuel Kielosto

Quote from: Kalevi on 02.11.2009, 08:10:57
Aiemmin ajatuksenlukukyvyllään tunnetuksi tullut nimimerkki Kalevi on lisäksi vielä selvänäkijä ja ennustaja! Vasta vähän ennen iltaseitsemää soitin Arskalle tuosta Irish Barin alakerran varauksesta. Sanoi olevansa juuri menossa kysymään onko paikka vapaa torstaina. Vähän myöhemmin hän soitti minulle, että paikka on nyt varattu meille. Kun menin kirjoittamaan ilmoitusta kerhosta tähän ketjuun, huomasin, että Kalevi on kirjoittanut ilmoituksen jo aamukahdeksalta! Helppoahan se on kun näkee varauslistan selvänäöllä ja vielä ennustaa, ettei varauksia tule iltaan mennessä. No kukin kykyjensä mukaan.
Nuivuus on rikkaus.

Mikkis81

Moro.
Ymmärsinkö oikein että seuraava hommakerho Järvenpäässä on 26.11.09?
Olen tulossa paikalle ensimmäistä kertaa ja sillä kyselen. Ilmeisesti lisää infoa tulee lähempänä ajankohtaa?

Kalevi Soilander

Quote from: Mikkis81 on 07.11.2009, 18:12:10
Moro.
Ymmärsinkö oikein että seuraava hommakerho Järvenpäässä on 26.11.09?
Olen tulossa paikalle ensimmäistä kertaa ja sillä kyselen. Ilmeisesti lisää infoa tulee lähempänä ajankohtaa?

Kyllä, tämä olisi suunnitelma. Hienoa jos pääset tulemaan!

Paikka on todennäköisesti taas se McArthur, paitsi jos haluat itse ehdottaa jotain muuta. Pistetään sitten muistutus vielä tänne parin viikon päästä.

Jos et malta niin pitkälle odottaa, niin siitähän pääsisi nopeasti junalla Keravallekin, jossa on tapaaminen jo ensi viikon torstaina.

Kalevi Soilander

Järvenpäässä Hommakerho taas torstaina 26.11. klo 19.

Tarjolla Homman käyntikortteja sekä Muutoshenkisille Muutos 2011:n materiaaleja ja kannattajakortteja.

Kalevi Soilander

Ai niin, tämä on viimeinen kerhoilta Järvenpäässä ennen tammikuuta, päätimme viimeksi että pidämme kolmen viikon joulutauon Keski-Uudellamaalla (viikot 51-53).

Kalevi Soilander

Järvenpäässä Hommakerho torstaina 7.1. klo 19.

Eino P. Keravalta

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kalevi Soilander

Järvenpäässä Hommakerho torstaina 14.10. klo 19.

Kalevi Soilander

Quote from: Kalevi Soilander on 08.10.2010, 08:02:06
Järvenpäässä Hommakerho torstaina 14.10. klo 19.

Ollaan itse asiassa paikalla varmaan jo klo 18.

Jossain vaiheessa sitten suuri pyrkyreiden kavalkadi, sillä Muutos 2011:n Uudenmaan ehdokkaista ainakin Sanna, Martti ja Kalevi ovat aikeissa tulla paikalle. Luvassa kättelyä, pönötystä ja poseerausta kukkia ojentavien lasten kanssa. ;D

pikkukolmonen

Onkohan tämä kerhon suhteen mitään  herättelyhalukkuutta? Olis ihan kiva jos löytyisi aikaa ja pääsisi pari sanaa vaihtamaan.. Kertokaa milloin olisi halukkuutta ja mitä paikkaa suosittaisiin.
"Banaanit ja lakritsat lopussa - juhlat on ohi"

Eksä

Ehdotan tulevana lauantaina kello 19.00 paikkana McArthur Irish Barin alakerta, Mannilantie 37.

Jos paikalle saapuu yksin, voi lukea vaikka kirjaa tai keskustella vieruspöytäläisten kanssa.
Usko tai älä.

Lumina

Taidanpa poiketa paikalla, jos toteutuu.  :D

pikkukolmonen

Mulla on tollanen pyörätuoli käytössä, joten onnistuisko semmonen paikka mihin senkin kanssa mahtais päästä..

Martti Munne

Mä voin tulla kanssa Jäkeen kerhoilemaan. McArthurissa on tullut pidettyä Muutos-tilaisuuksia runsaasti (Uudenmaan piirin vakiokokouspaikka), mutta sinne kellariin ei kyllä pyörätuolilla ole mitään mahdollisuuksia. Ja lauantaisin siellä alakerrassa alkaa karaoke klo 20.

Ehdota pikkukolmonen jotain paikkaa, johon pääset. Olisko se kävelykadun Blackpool ok? Se on ainakin katutasolla. Mutta löytyykö sieltä lauantai-iltana tarpeeksi rauhallista nurkkaa, että pystyy keskustelemaan? Vai onkohan sielläkin joku keikka silloin?
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

pikkukolmonen

No se voi olla työn takana löytää lauantaina rauhallinen soppi täältä yöelämän keskuksesta.. No itse suosin koronaa, mut se blackpoolikin käy - joten varmaan noi on helpoimmat..

Martti Munne

En ole tainnut Koronassa ikinä käydäkään, joten sovitaanko siellä klo 19.00? Lumina ja Eksä kanssa paikalle!
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

pikkukolmonen

Kertahan se on ensimmäinenkin joten Koronaan lauantaina seiskalta, joo Lumina, Eksä ja kaikki muutkin nuivat jägeläiset mukaan.. ;-))

Lumina

Jep. Saavun paikalle, jos ei mitään ihmeitä tapahdu.

Mielenkiintoiset bussivaihtoehdot näyttäs olevan... Oisin siellä n. 16.30 tai 20.30. Koitan hankkia muun kyydin, mutta jos ei onnistu, niin tulen sitten myöhemmällä vaihtoehdolla.

Lumina

Ei järjestynyt kyytiä, joten saapunen paikalle noin 20.30. Toivottavasti tunnistan teidät... :)

pikkukolmonen

pistämmäkö joku kukka napinliepeen?? Mulla on se pyörätuoli, se on aika helppo tunnistaa :) niin ja pilke silmäkulmassa kuulemma usein... ;)
Toivottavasti sinne joitakin muitakin tulee - sillä mie ainakin tuun..

Martti Munne

Mä tulen junalla, joka on Järvenpäässä 18:46.

Martti Munne

Kiitokset viime viikoisesta pikkukolmoselle ja Luminalle. Kuten puhuimme, ruvetaan tekemään enemmän yhteistyötä yli kuntarajojen. Perustan siis Hommakerho Keski-Uusimaa ketjun, ja ilmoitan ketjun perustamisesta myös Keravan, Vantaa/Tikkurilan, Sipoon ja Hyvinkään omissa kerhoketjuissa.

Hommakerho Keski-Uusimaan ensimmäinen kokoontuminen voisi olla lauantaina 6.10.2012 klo 17 alkaen Keravan aseman sporttibaari revanssissa.