News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Arvostele Trump ennen virkaan astumistaan 2025

Started by Lalli IsoTalo, 12.01.2025, 18:47:32

Previous topic - Next topic

Arvostele Trump ennen virkaan astumistaan 2025

10
12 (33.3%)
9
4 (11.1%)
8
11 (30.6%)
7
3 (8.3%)
6
0 (0%)
5
1 (2.8%)
4
1 (2.8%)
3
1 (2.8%)
2
2 (5.6%)
1
1 (2.8%)

Total Members Voted: 36

Lalli IsoTalo

Jeps,

Ollaan Kylänraitilla.

10 = Paras mahdollinen
1 = Huonoin mahdollinen

EDIT: Keskustelu Trump -ketjuun.

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Julleht

Tähän mennessä pienoisen positiivisesti yllättynyt ettei aivan ole heittänyt Ukrainaa bussin alle ja/tai nimennyt jotain scottritteriä tai douglasmcgregoria puolustusministeriksi.
The road to wisdom? Well, it's plain
And simple to express:
Err
and err
and err again,
but less
and less
and less.

Luotsi

Pitäisi olla arvosana / aine. Wokeväen pillastuttamisesta annan täyden 10, ulostulojen harkitsevaisuudesta hieman alemman.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Caucasian

Laitoin 8. Kaikesta on vaikea tietää, että mikä on taktiikkaa ja mikä kirjaimellista jne.
Lopputulos ratkaisee. Jos esim grönlanti ym jutuissa kyse vain keinosta saada hyvä lopputulos, niin sitten 9 tai miksei kymppikin olisi oikea arvosana.
Toki voi asiat mennä ei toivotustikin, niin sitten heikompi numero.
Elikkä suorituminen ennen virkaanastumistakin selviää vasta alkaneen vuoden aikana.

supersankaritar

Mä annoin 9. Trumpilla on sellainen puhetyyli, kuin mun isällä oli. Jotkun saattaa kokea sen liian suorana jne. Mä taas pidän sitä turvallisena. En voi sietää ihmisiä, jotka pyörittelee asiaa ja puhuu muka viisaita asian vierestä, mutta kun jälkeenpäin miettii, että mitäs se sanoikaan, niin tajuaa, ettei se sanonut yhtään mitään.
Tosin hän saisi kasin jo sillä, että hänen valinta korventaa juuri oikeita ihmisiä.

Muutan kympiksi heti, kun toteuttaa sanoista tekoihin muutaman mua eniten maailmassa vituttavan asian, kuten toi lasten ihme sukupuolen valinta sekoilu.
If you want peace, you don't talk to your friends, you talk to your enemies.

ikuturso

Tämä äänestys lienee puoliksi sarkastinen noudattaen sitä narratiivia, että ihmisillä pitäisi olla mielipide jonkin viran hoitajasta ennen kuin tämä on ehtinyt vielä hoitaa virkaa.

Vastaan 4-10.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Pentecost

Laitoin kasin. Trumpin jutuista ei aina ota selvää, mihin hän oikeasti pyrkii.
Numero paranee, jos pääsee eroon tariffipakkomielteistään eikä aloita uusia sotia.

Tulevan kauden haasteet ovat melkoiset. Talous, muun maailman levottomuudet, EUn jääminen kauppasodan jalkoihin (enemmän kyllä meidän ongelma), USAn sisäiset ongelmat maahanmuuttoineen, Ukraina/Venäjä ja yleisesti se, että mihin suuntaan saadaan maailma kulkemaan. Näkymät eivät ole mitenkään loistavat tällä hetkellä.

KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.

pienivalkeapupu

Quote from: supersankaritar on 12.01.2025, 21:53:34
Mä annoin 9. Trumpilla on sellainen puhetyyli, kuin mun isällä oli. Jotkun saattaa kokea sen liian suorana jne. Mä taas pidän sitä turvallisena. En voi sietää ihmisiä, jotka pyörittelee asiaa ja puhuu muka viisaita asian vierestä, mutta kun jälkeenpäin miettii, että mitäs se sanoikaan, niin tajuaa, ettei se sanonut yhtään mitään.
Tosin hän saisi kasin jo sillä, että hänen valinta korventaa juuri oikeita ihmisiä.

Muutan kympiksi heti, kun toteuttaa sanoista tekoihin muutaman mua eniten maailmassa vituttavan asian, kuten toi lasten ihme sukupuolen valinta sekoilu.
Melkein kuin omat (h)ajatelmani  8)   Yliviivaukset ovat ylimääräistä - itse annan ihan yhdeksikön valtamedian ja liberaalien plus vihervasemmistolaisten peppukipuilureaktioista  ;D
Henk koht kymppi sitten... noh, kahtellaan mitä tässä tapahtuu..
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."