News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2022-06-15 Wille Rydmanin (ex. kok, nyk. ps) ahdistelukohu ja puolueen vaihto

Started by Skeptikko, 15.06.2022, 12:19:08

Previous topic - Next topic

Lahti-Saloranta

Quote from: Siili on 17.01.2023, 13:23:48
Quote from: sakarit on 17.01.2023, 13:08:23
Käsittääkseni ainoastaan journalisti syyllistyy rikokseen. Mahdollinen lähde on kertonut asioista vain yksityisesti, journalisti julkisesti.

Jos lähde suostuu nimensä julkaisuun, niin minusta hän kertoo asiasta julkisesti.  Jos journalisti kertoo jonkun nimetyn henkilön sanoneen jotain, millainen velvollisuus hänellä on selvittää, pitääkö tämä jotain paikkansa?
Minusta kunnianloukkaus ei riipu siitä kertooko asiasta julkisesti vai yksityisesti. Kertoja syyllistyy mutta niin syyllistyy myös jutun julkaissut toimittajakin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

pjentti

Tapaus Linda Pelkonen. Yksityinen tekstiviesti riitti kunnianloukkaukseksi. Tässä tapauksessa uhri oli hyvä ihminen ja tekijä rasisti. Rydmanin tapauksessa asetelma on päinvastoin, joten sama laki ei tietenkään päde.
[tweet]1089121378702372864[/tweet]

räsänen

Mitä enemmän Amanda Blick on äänessä sitä enemmän käy selväksi että kyseessä ei ole ihan tasapanossa oleva henkilö ja että tämä on puhdas kosto. Nyt siellä videon kommenteissa Amanda avautuu samalla lailla kuin tuossa haastattelussa eli kirjoittaa paljon mutta ei sano mitään. Paitsi että vihjailee. Ei kertakaikkiaan vakuuta yhtään.

wjp

Jos vihreet olis seuraavassa hallituksessa, Amanda ois varma oikeusministeri. Kyllä olis kiva seurata ministerin perinpohjaisija vastauksia eduskunnan kyselytunnilla. Ikävää, että taitaa olla turhaa haaveilua. WanhaP
Islam ymmärtää naista.

repo

Quote from: Siili on 17.01.2023, 13:23:48
Jos journalisti kertoo jonkun nimetyn henkilön sanoneen jotain, millainen velvollisuus hänellä on selvittää, pitääkö tämä jotain paikkansa?

Tästä taidettiin käydä oikeutta nk. STT:n doping-jutussa.

QuoteTausta: Mikä STT:n doping-uutinen?
[...]

STT:n doping-uutisointi, jossa hiihtäjä Jari Räsänen ja Hiihtoliiton johto liitettiin kiellettyjen aineiden hankintaan, poiki laajan oikeusjutun.
[...]

"Luotettavien tietojen mukaan hormoniampulli myytiin hiihtäjä Jari Räsäselle".
[...]

Räsänen ja liiton johto kiistivät kaikki syytteet.

Kolme päivää myöhemmin STT julkaisi täydentävän uutisen, jossa STT:n salainen tietolähde kertoi yksin toimineen Hiihtoliiton johtoon kuuluneen henkilön tiedustelleen mahdollisuutta hankkia kasvuhormonia suurempi erä.
[...]

Puolentoista vuoden kuluttua heinäkuussa vuonna 1999 Helsingin käräjäoikeus tuomitsi päätoimittaja Kari Väisäsen ja toimittaja Johanna Aatsalo-Sallisen julkisesta herjauksesta ehdolliseen vankeuteen ja sakkoihin.

Heidät ja STT määrättiin maksamaan 19 henkilölle merkittäviä korvauksia henkisestä kärsimyksestä.

Lokakuussa 2000 Helsingin hovioikeus muutti Väisäsen ja Aatsalo-Sallisen rangaistukset sakoiksi ja hylkäsi 14 henkilön oikeudet korvauksiin. Vain Hiihtoliiton talouden ja markkinoinnin johtoryhmään kuuluneet Matti Leikoski, Matti Louekoski, Roger Turku ja Erkki Rauma saivat korvauksia.

MTV Uutiset, 27.10.2010

Korostukset minulta.

QuoteDoping ryvetti sekä STT:n että hiihtopomot

Suomen Tietotoimisto kertoi vuonna 1998, että suomalaishiihtäjät käyttivät dopingia hiihtojohdon tieten ja tuella. Uutinen johti herjausoikeudenkäyntiin ja STT tuomittiin ennätysmäisiin korvauksiin. Vuosikymmen myöhemmin asetelma kääntyikin toisinpäin ja jutun kantajia syytettiin valehtelusta.
Yle, 29.4.2008

Jos oikein muistan, STT:n doping-jutussa nimenomaan koeteltiin lähdesuojan pitävyyttä. Doping-pahikset joutuivat lopulta tekemään tiliä sanomisistaan.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Swen OF Sweden

AMANDA kertoo seuraavaa:.. itse olin aloitteellinen sen tilanteen suhteen, missä se varsinainen jättäminen tapahtui, mä en mee siihen sen yksityiskohtia tarkemmin, koska se on aika semmonen aika herkkä miehisyyteen menevä asia...

Amanda kertoo, että ei ole katkera jne..Jotain hyvin keskeistä tuossa mölaytyksessä tuli ilmi Amandasta.
Mietin myös, voiko tuollaisen suunnitellun halpamaisen möläytyksen suustaan päästänyt, koskaan toimia lääkärinä? 
Minä koen tuollaiset puheet halpamaisina ja mielestäni Amandan kannattaisi hakeutua kiireesti hoitoon.
Amanda! Valheesi ja halpamaisuutesi paistaa läpi"onneksi"
En usko mitään Amandan puheita tuon lausuman jälkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

ikuturso

Quote from: Swen OF Sweden on 18.01.2023, 09:04:15
AMANDA kertoo seuraavaa:.. itse olin aloitteellinen sen tilanteen suhteen, missä se varsinainen jättäminen tapahtui, mä en mee siihen sen yksityiskohtia tarkemmin, koska se on aika semmonen aika herkkä miehisyyteen menevä asia...

Sanooko tuo nainen, että se jätti Willen, koska sillä ei seissyt? Tai ei lauennut sen kanssa?

Tosirakkautta  :-*

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Swen OF Sweden

Quote from: ikuturso on 20.01.2023, 00:26:01
Sanooko tuo nainen, että se jätti Willen, koska sillä ei seissyt? Tai ei lauennut sen kanssa?
Tosirakkautta  :-*
-i-

Kunhan vaan katkeruuttaan jatkaa Willen solvaamista ja se oli Wille joka jätti hänet.

https://www.willerydman.fi/blogi/2022/6/17/xt7r3oui5j2wdd275jwi8vf6641k6r

QuoteSeitsemäs poliisin puhuttamista naisista on Amanda Blick, joka esiintyy jutussa omalla nimellään. Seurustelin hänen kanssaan vuonna 2016. Kun halusin erota, hän otti asian hyvin raskaasti. Alkuvuodesta 2017 hän tehtaili minusta joukon mitä mielikuvituksellisimpia rikosilmoituksia. Niihin voi tutustua tämän linkin takaa.
https://static1.squarespace.com/static/5c4c2e61fcf7fdfcae423623/t/62b77535a2f6120302500e2e/1656190268144/02.03.2017_2_1.pdf

Hänen tekemiensä rikosilmoitusten mukaan olin lähettänyt hänelle eron jälkeen viisi tekstiviestiä, mikä oli hänen mukaansa "vainoamista". Hänen mielestään olin vaihtanut myös asuntoni lukot, mikä oli naisen mielestä "omankädenoikeutta". Muuttokuorman siirto oli hänen mielestään "pelastusrikkomus" ja hänelle kuuluvien tavaroiden laittaminen kirjekuoressa hänen postilaatikostaan sisään "kotirauhan rikkomista". Lisäksi olin hänen mielestään syyllistynyt "laittomaan uhkaukseen", kun olin sanonut, ettei ole sellaista vaihtoehtoa, että hän jäisi luokseni asumaan. Rikosilmoitukset eivät tietenkään johtaneet mihinkään, niin ilmeistä kiusantekoa ne olivat.

Mutta olennaista on huomata, että vaikka Blick yrittää vuonna 2017 keksiä toiminnastani rikosta keinolla millä hyvänsä, hän ei keksi syyttää minua väkivallasta. Vasta vuoden 2020 puhutuksessa hän alkaa maalailla kuvaa väkivallasta, mutta silloinkin vasta tällaisin sanoin: "Rydmanilla olisi Blickin mukaan ollut erikoinen käsitys muun muassa siitä, mikä on väkivaltaa suhteessa ja mikä ei. Esimerkiksi Rydman ei ollut pitänyt kiinnipitämistä tai esineiden heittelyä kohti väkivaltana. Blickin kertoman mukaan hän ei ole kokenut varsinaista pakotusta seksuaalisiin tekoihin Rydmanin toimesta."

Nyt sitten vuonna 2022 hän syyttää minua lehdessä hyvin monenlaisesta väkivallasta. En voi muuta kuin ihmetellä, miten Helsingin Sanomat voi pitää kertomusta uskottavana, kun henkilö on vuonna 2017 tekaissut rikosilmoituksia aiheesta kuin aiheesta, mutta ei silti ole maininnut sanallakaan mistään väkivaltaisesta.
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Skeptikko

Quote from: Swen OF Sweden on 18.01.2023, 09:04:15

Olipas epäselvästi ilmaistu, mutta jos tämä nainen yrittää väittää olleensa se, joka on suhteen päättänyt, niin miksi sitten Rydmanilla oli ilmeisen suuria vaikeuksia päästä eroon tästä naisesta ja mahdollisesti joutunut turvautumaan lukkojen vaihtamiseenkin? Jos nainen on se, joka on suhteen päättänyt omasta aloitteestaan, niin miksi hän ei sitten vain ole lähtenyt suosiolla suhteesta menemään? Kuulostaa epäilyttävän ristiriitaiselta ja saa ainakin minut epäilemään ylipäätään naisen kertomuksia tapahtumista. Hell has no fury like a woman scorned...
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

räsänen

Se oli epäselvästi ilmaistu ja sopii tähän tarinaan kuin nenä päähän. Koko tarinahan on epäselvästi ilmaistu ja siinä ikäänkuin annetaan kuulijalle kaikki eväät lähteä itse spekuloimaan mitä karmeimmilla ja oudoimmilla asioilla, mutta itse tarinankertoja eli amanda, ei kuitenkaan esitä mitään todisteita karmeista tapahtumista tai rikoksista.

Mielestäni jo tuo että amanda vihjailee toisten seksuaalisella kyvyttömyyydellä paljastaa häestä jo ihan älyttömän paljon. Järkevä ihminen pitäisi nuo mölyt mahassa, koska tuo ei ole mikään rikos eikä sen pitäisi ketään edes pahemmin ahdistaa, no Rydmania lukuunottamatta. Jos taas tuo on valetta, kuten kaikki muukin näyttää olevan, niin tuollaisten väitteiden ilmaan heittäminen kertoo paljon Amandasta itsestään. Niin tai näin Amanda on tässä itse heikoilla.

Kaikkien esitettyjen todisteiden ja muiden esiintymisten valossa voin sanoa, että olen 100% varma siitä että Amanda on raivoissaan Rydmanille ja pyrkii kaikin tavoin vahingoittamaan tätä. Joka ei tätä näe, on kyllä aika sokea. Eli tältä osin Rydman on aivan oikeassa. Mutta se ei tietenkään poissulje sitä että Rydmanilla olisi joskus menojalka vipattanut liian paljon. Tosin siitäkään ei ole esitetty sellaisia todisteita että olisin valmis miehen siitä ristiinnaulitsemaan. Näissä esitetyissä tapahtumissa puhutaan kuitenkin aika pitkästä ajanjaksosta ja silti on onnistuttu keräämään vain pari heikkoa väitettä "ahdistavasta kohtaamisesta". Siinä kaikki.

Scruton

Sain tänään suihkussa pähkähullun idean: Mitä jos Persut asettaisi Rydmanin Presidenttiehdokkaaksi? Muut puolueet valitsee toinen toistaan tylsempiä harmaahapsia niin nuori ja karismaattinen mestariväittelijä voisi olla aivan ylivoimainen vaalitenteissä.
"Conservatism starts from a sentiment that all mature people can readily share: the sentiment that good things are easily destroyed, but not easily created."
- Sir Roger Scruton

"Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire."
- Gustav Mahler

Paawo

^Kuitattaisiin nopeasti naurettavan epätoivoiseksi teoksi laittaa juuri puolueeseen otettu tyyppi valtakunnan kärkivirkaa tavoittelemaan.
Ja siltähän tuo tuntuisi meikänuivastakin. Väittelykompetenssilla ei riittävää uskottavuutta saavuteta saati presidentinvaaleja voiteta, tästä kertoo se että Väyrynen ei ole koskaan ollut presidenttinä.

Sama pätee mielestäni myös Korholan nimeämiseen pressanvaaliehdokkaaksi. Pitää olla pitempiaikaista ja vankkaa näyttöä puolueen arvojen mukaisesta toiminnasta koska mahdollisuudet poliittiseen vaikuttamiseen ovat hyvin pitkän aikavälin toimia. Halosen kausien paskomisia maksamme nyt. :facepalm:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Lalli IsoTalo

Quote from: Paawo on 06.02.2023, 13:44:08Sama pätee mielestäni myös Korholan nimeämiseen pressanvaaliehdokkaaksi. Pitää olla pitempiaikaista ja vankkaa näyttöä puolueen arvojen mukaisesta toiminnasta ...

Jeps. Mutta Korhola voisi olla kansanliikkeen presidenttiehdokas (kuten Sale oli).
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

räsänen

Korholalla ei ole sellaisia ominaisuuksia joita presidentillä kaivattaisiin. Hän ei ole sellainen massoille puhuja, ennemminkin hyvä kirjoittaja. Ajatukset on ihan ok.

Samanlainenhan tosin Halla-ahokin on, ei hänkään mikään kansanvillitsiä ole mutta Jussilla on hieno ominaisuus tuo, että kun hän alkaa puhumaan, niin hän kykenee sulkemaan kaikki ulkopuolelle. Tai ainakin siltä se touhu näyttää, ja sitten alkaa tipahtelemaan faktoja.

Niistä vaaliväittelyistä jossa jussi on ollut, on jäänyt mieleen juuri se erikoisuus että kaikki muut on kerrankin hiljaa ja kuuntelee, ja harvemmin kukaan puhuu päälle.

Suntio

Quote from: räsänen on 06.02.2023, 14:28:52
Korholalla ei ole sellaisia ominaisuuksia joita presidentillä kaivattaisiin. Hän ei ole sellainen massoille puhuja, ennemminkin hyvä kirjoittaja. Ajatukset on ihan ok.

Ensinnäkin Olli Rehniä pidetään todennäköisenä kepun pressaehdokkaana. Onko hän mielestäsi "massoillepuhuja"?

Toisekseen jos Jussi Halla-aho ei lähde pressaehdokkaaksi, kuka muu persuista voisi saada kaksinumeroisen kannatuksen? Huhtasaari sai 2018 6,9 prosenttia. Soinikin sai vain 9,4 % vuonna 2012, kun Niinistö ei vielä suvereenisti dominoinut ja persujen kannatus oli kaksi kertaa enemmän.

Mielestäni Korhola olisi tyylikäs ehdokas, jonka taakse voisi persujen ja KD:n lisäksi saada Liike Nytin. Tuskinpa hänestä presidenttiä tulisi, mutta saisi kilpailijat varpailleen ja mediassa selkeästi paremman kohtelun kuin Huhtasaari viisi vuotta sitten.

Korhola on harvinaisia poliitikkoja, jotka ovat toimineet omantuntonsa mukaan. Todisteeksi käy, että pökättiin kokoomuksessa sivuraiteille ja vietiin mm. meppivaaleissa tuki pois. Kokoomuksessa omatunto ja moraali ovat täysin kiellettyjä, paitsi puheissa ja ulkokultauksena.

Sori OT Rydman-ketjussa. 
"Emme tiedä erheittemme kantomatkaa" (CMX)

Happiness Is A Warm Gun

Vesa Heimo

No ensinnäkin pressanvirka on poliittisen uran huipun lisäksi hautausmaa tossa asiassa, eli uran loppu. Ei siihen kannata lähteä ellei ole +60v. Toisekseen pressan virka on nykyisillä toimivaltuuksilla kansakunnan isä/äiti. Ei kiukkuinen räkyttäjä siitä mitä kaikki muut ovat tehneet väärin edellisvuosina.

Vaalikampanjassa pitää vielä kyetä erottamaan kansanedustuslaitus pressan toimesta.

Sekä Ahtisaari, Halonen että Niinistö ovat onnistuneet olemaan kuitenkin koko kansan pressoja, Halonen ja Niinistö jopa valittiin kahdesti siihen toimeen. Kansa ei joukolla lähde sen taakse joka räksyttää demarihallitusesta tai Niinistön virheistä pressama(onko niitä? isompia) , tais viedä Suomen Natoon ja kannatus on aivan tolkuttomissa lukemissa).

Eli presidenttiehdokas ei käy kunta/eduskunta/sotevaalikampanjaa, vaan kampanjoi melkein puoluepoliittisesti sitoutumattomana kansan keulakuvaksi ja yhdistäjäksi. Kukahan sellainen olisi kaikilta puolueilta?
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Hohtis

Väärä ketju, mutta en nyt nopeasti löydä 2024 pressanvaaliketjua. Ehkä joku ystävällinen mode siirtelee.

Minusta paras PS ehdokas seuraavissa pressanvaaleissa olisi Sari Essayah. Persujen pitäisi olla asettamatta omaa ehdokasta ja testamentata äänensä Sarille, olkoonkin KD:n edustaja. Presidentti on kuitenkin valintansa jälkeen "puolueeton".

Kyseessä on ennakoiva torjuntavoitto. Jos Humu-Pekka asettuu ehdolle, hän pääsee todennäköisesti toiselle kierrokselle. Jos hänen vastaehdokkaansa on Halla-aho - jolla lienee ainoana PS ehdokkaana mahdollisuus 2. kierrokselle - Pekka kerää kaikki hallisvihaajien protestiäänet ja tulee valituksi.

Essayahilla on mielestäni vähintään yhtä suuret mahdollisuudet toiselle kierrokselle, etenkin persujen 'epävirallisena ehdokkaana'. Silloin vastakkainasettelu olisi liberaali sateenkaaripressa ja konservatiivi nainen*, joka edustaa perinteisiä arvoja eikä ole rypenyt missään.

-> Melko saletissa, ettei itsenäisyyspäivän vastaanotolla 2024 seiso vierekkäin kahta frakkipukuista kättelijää.

Tässä tilanteessa laittaisin siis rahani sellaiseen kohteeseen, jolla on parhaat mahdollisuudet voittaa, ei sellaiseen jonka haluaisin voittavan. Eikä Essayah olisi huono presidentti verrattuna muihin näköpiirissä oleviin ehdokkaisiin. Ei ollenkaan.

* osa naisista äänestää aina naisehdokasta, näin minulle on kerrottu.

IDA

Quote from: Hohtis on 06.02.2023, 20:36:56
Kyseessä on ennakoiva torjuntavoitto. Jos Humu-Pekka asettuu ehdolle, hän pääsee todennäköisesti toiselle kierrokselle. Jos hänen vastaehdokkaansa on Halla-aho - jolla lienee ainoana PS ehdokkaana mahdollisuus 2. kierrokselle - Pekka kerää kaikki hallisvihaajien protestiäänet ja tulee valituksi.

Enpä usko. Jussin suosio on jollain tavoin uskomatonta, eikä näy juurikaan mediassa. Hänellä olisi hyvä mahdollisuus voittaa presidentivaali, jos se sattuisi häntä kiinnostamaan. Voisi tulla  jopa jonkinlainen 18 - 25  - vuotiaiden ryntäys äänestämään.

Wille Rydman nyt ei missään tapauksessa voi olla ehdokkaana seuraavissa presidentinvaaleissa ja ymmärtää sen varmasti itsekin, toisin kuin jotkut ehdokkaaksi yrittäneet perussuomalaiset aikaisemmin. PS on loppujen lopuksi onnistunut presidentinvaaleissa hyvin. Sekä Soini, että Laura ovat olleet hyviä ehdokkaita ja kampanjoillaan vetäneet puoluetta eteenpäin, vaikka on ollut selvää, että voittoon heillä ei ole ollut mahdollisuutta.

Halla-aholla voisi olla mahdollisuus jopa voittoon. Tällä hetkellä puolueessa ei näy ketään sellaista, joka pystyisi kannatuksessa haastamaan, mutta tulevaisuudessa voi hyvinkin näkyä, joten mitään ei kannata lyödä lukkoon tässä vaiheessa, eikä kenellekään kannata antaa mitään turhia lupauksia.

Se, että PS:llä olisi KD:n, ja miksei kekustenkin, kanssa yhteinen presidenttiehdokas on oikeastaan hyväkin idea. PS:n kannatuspohja on kuitenkin sellainen, että sitä olisi vaikea siirtää  KD:n ehdokkaan taakse ilman tosi hyvä "propagandaa".
qui non est mecum adversum me est

l'uomo normale

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009374264.html

QuoteSampsa Kataja luopuu ehdokkuudestaan edus­kunta­vaaleissa, taustalla häirintä­ilmoitus
"Tämä on hyvä muistutus siitä, että minun ei tarvitse olla valtakunnanjulkisuudessa", sanoo ehdokkuudestaan luopuva Sampsa Kataja (kok).[...]

Ei varsinaisesti liity Rydmaniin ja on vanhan koulukunnan äijien tyylistä. Mutta mikä siinä on että nuo Kokoomuksen äijät eivät tajua että nykyään sopii törkeillä/töykeillä naisten kanssa vielä vähemmän kuin ennen? Tapaus Rydman heijastuu väistämättä siihen mitä Kokoomuksen cis-luomupeniksillisille on tulevaisuudessa hyväksyttyä käytöstä.

Mutu-tuntumalta mistään muusta puolueesta kuin Kokoomuksesta ei ole tullut noin paljon miehet öykkäröivät naisia kohtaan-skandaaleja. Demariäijät enemmän tyytyvät vain pettämään puolisoitaan, mitä tulee julkisuuteen päässeisiin juttuihin.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

DuPont

Quote from: l'uomo normale on 06.02.2023, 22:17:38
Ei varsinaisesti liity Rydmaniin ja on vanhan koulukunnan äijien tyylistä. Mutta mikä siinä on että nuo Kokoomuksen äijät eivät tajua että nykyään sopii törkeillä/töykeillä naisten kanssa vielä vähemmän kuin ennen? Tapaus Rydman heijastuu väistämättä siihen mitä Kokoomuksen cis-luomupeniksillisille on tulevaisuudessa hyväksyttyä käytöstä.
...Mutu-tuntumalta mistään muusta puolueesta kuin Kokoomuksesta ei ole tullut noin paljon miehet öykkäröivät naisia kohtaan-skandaaleja. Demariäijät enemmän tyytyvät vain pettämään puolisoitaan, mitä tulee julkisuuteen päässeisiin juttuihin...
Muista, että Rydman oli syytön, vain syytetty.

Puuha-Pepe

Quote from: DuPont on 07.02.2023, 01:24:04
Quote from: l'uomo normale on 06.02.2023, 22:17:38
...Mutu-tuntumalta mistään muusta puolueesta kuin Kokoomuksesta ei ole tullut noin paljon miehet öykkäröivät naisia kohtaan-skandaaleja. Demariäijät enemmän tyytyvät vain pettämään puolisoitaan, mitä tulee julkisuuteen päässeisiin juttuihin...
Muista, että Rydman oli syytön, vain syytetty.

Rikokseen syytön, huonoa käytöstä ei kiistänyt itsekkään.  :facepalm:

Nikolas

Quote from: Hae-won on 07.02.2023, 23:13:58

Rydman kommentoi maahanmuuttoa

Hyvin kommentoi.

Petteri Orpo taas
  • esittää ymmärtämätöntä, tai
  • oikeasti ei ymmärrä
mitä väestön vaihtuminen tarkoittaa, ja mitä se merkitsee Suomen tuleville sukupolville.

ikuturso

Oletteko huomanneet, kokoomus ja media vetää sanaan "väestönvaihto" välittömästi salaliitot, kumpujen yö, juutalaiset kostaa holokaustin ym. homman.

@Matias Turkkila

Pitäisikö korvata transitiivinen "vaihto" intransitiivisella "vaihtumisella". Vaihto kuulostaa jonkun toimeenpanemalta aktiiviselta toiminnalta. Pentti avasi ikkunan. Vaihtuminen on intransitiivinen: Ikkuna aukesi tuulessa/itsekseen.

Nyt väki tarttuu tuohon väestönvaihtoon jonain teoriana.

"Väestön rakenne muuttuu, suomalaisten osuus väestöstä laskee ja vuosien saatossa kantasuomalaisväestö korvautuu  tai muuttuu vähemmistöksi omassa maassaan".

Jos vaihtaa "vihervasemmisto ajaa väestön vaihtumista" teesin siihen, että vihervasemmisto/kokoomus ei ymmärrä tätä yksinkertaista laskuoppia tai sitten ne eivät välitä ja ajattelevat, että kansa joka ei lisäänny eikä tee töitä ansaitseekin korvautua muualta tulevilla. Tämä kertoo siitä, kuinka paljon he arvostavat omia äänestäjiään.

Kuha vaan taas pohtii.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Lalli IsoTalo

Quote from: ikuturso on 09.02.2023, 15:32:36Pitäisikö korvata transitiivinen "vaihto" intransitiivisella "vaihtumisella". Vaihto kuulostaa jonkun toimeenpanemalta aktiiviselta toiminnalta. Pentti avasi ikkunan. Vaihtuminen on intransitiivinen: Ikkuna aukesi tuulessa/itsekseen.

Pitäisi.

Niin kauan kun ei ole sataprosenttisia auntenttisia todisteita siitä, että jokin pahaenteinen satanistinen salaseura aktiivisesti vaihtaa väestöämme, niin satunnaisteoreettinen passivimuodon käyttö lienee ihan normaalia ja hyväksyttävissä olevaa markkinointia.  :P
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

IDA

Quote from: ikuturso on 09.02.2023, 15:32:36
...kumpujen yö ..

'Kumpujen yö' on muuten lähes yhtä huono ja lausujansa sivistymättömyyden paljastava ilmaus kuin 'Impivaara' silloin, kun halutaan ilmaista jotain negatiivista.
qui non est mecum adversum me est

Elisa

Hei!

Täällä yksi uusi perussuomalaisten jäsen ❤️👍💯

(Wille liittyy asiaan)
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Scruton

Quote from: Elisa on 12.02.2023, 21:42:19
Hei!

Täällä yksi uusi perussuomalaisten jäsen ❤️👍💯

(Wille liittyy asiaan)

Olen jo pidempään toivonut Ryydanan loikkausta Perussuomalaisiin jotta voin äänestää häntä hyvillä mielin. Olen jo aikaisemmin äänestänyt Rydmania kerran mutta se olisi ollut jatkossa hyvin hankalaa koska en halua auttaa äänelläni Kokoomuksen broilereita, pyrkyreitä ja kaikenmaailman jakkukalkkunoita. Toki olisin toivonut että loikkaus olisi tapahtunut hieman mukavemmissa merkeissä eikä vasta pakon edessä.

Mutta siis, lähes varmuudella ääni menee Rydmanille. Tosin jos saisin muista vaalipiireistä valita niin valintani olisi ehdottomasti Riikka Purra.
"Conservatism starts from a sentiment that all mature people can readily share: the sentiment that good things are easily destroyed, but not easily created."
- Sir Roger Scruton

"Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire."
- Gustav Mahler

simppali

En ole minkään poliittisen puolueen t. tms. jäsen, koska työn/duunin puolesta on oltava täysin neutraali, jopa siviilielämässäkin. Suurella todennäköisyydellä annan ääneni Rydmanille. Selkeästi puhuva, suoraan (varsinkin nyt) sanova älykäs mies.
Willeltä kai putosi jonkinlainen "apina" selästä ,kun poistui kokkareiden sisäänpäin lämpiävästä ellun kanat kerhosta.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Elisa

Jep.

Sanoisin kuitenkin, että Wille on suunnilleen niin kaukana Ellun kanoista kuin kokoomuksessa voi olla. Häneltä ilmestyy pian kirja, joka on jo ennakkotilattavissa, josta uskoisin selviävän tästäkin aiheesta aika paljon. Ellun kanoista ja Kirsi Pihasta siis.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö