News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Awakening III - Nova Europa -> tapahtuma siirtyy, pvm ei vielä tiedossa

Started by Tuukka Kuru, 18.11.2019, 18:57:06

Previous topic - Next topic

Tuukka Kuru

Tervehdys kaikki hommalaiset!

Awakening tulee jälleen ja olemme julkaisseet julisteet sosiaalisen median tileillämme.

Tällä kertaa tapahtumaamme tähdittävät:

Pääpuhujanana:
Tomislav Sunic - kroatialainen pitkän linjan oikeistointellektuelli

Jason Köhne - mies No White Guilt-brändin takana ja internet-persoona
Mark Collett - englantilainen nationalisti ja tunnettu kansallismielinen vaikuttaja
Edward Dutton - Pohjois-Suomessa asuva antropologi, jonka sydäntä lähellä ovat rotu, ryhmäkäyttäytyminen ja perinnöllisyys
Johannes Scharf - mies Nova Europa-kollektiivin takana ja kansallismielinen kirjailija
Laura Towler - nuori kansallismielinen, jonka tuottaa ahkerasti materiaalia Youtube-kanavalleen ja on tällä hetkellä aloittamassa julkisen puhujan uraansa
Henri Hautamäki - Suomen Sisun tuleva PJ ja aatteellisesti jykevä nationalisti

Lisäksi paikalle saapuu energistä RAC:ia paahtava Sankar'hauta, joka on tunnettu monien ikivihreiden marssilaulujen rokahtavista tulkinnoistaan. Tällä kertaa he vetävät akustisen keikan.

Ilmoittautumiset kannattaa tehdä osoitteeseen
[email protected]
"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor

Alaric

Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja onpahan jälleen hieman vaihteluakin puhujissa (Collett toki oli viimeksikin, mutta sillä olikin ehkä kovimmat setit eli oikein jees). Milloinkas lipun hinnasta tulee tietoa?

Tapahtumapaikka varmaan julkaistaan tuttuun tapaan "yleisistä syistä" johtuen osallistujille vasta lähempänä tapahtumaa, eikös vain.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

jarno Alander

Quote from: Alaric on 18.11.2019, 19:20:41
Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja onpahan jälleen hieman vaihteluakin puhujissa (Collett toki oli viimeksikin, mutta sillä olikin ehkä kovimmat setit eli oikein jees). Milloinkas lipun hinnasta tulee tietoa?

Luultavasti hieman halvempi kuin viimeksi. Tietysti yritetään saada lukkoon niin pian kuin voidaan.

QuoteTapahtumapaikka varmaan julkaistaan tuttuun tapaan "yleisistä syistä" johtuen osallistujille vasta lähempänä tapahtumaa, eikös vain.

Juuri näin.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Tuukka Kuru

Quote from: Alaric on 18.11.2019, 19:20:41

Tapahtumapaikka varmaan julkaistaan tuttuun tapaan "yleisistä syistä" johtuen osallistujille vasta lähempänä tapahtumaa, eikös vain.

Lipun hinnasta pyritään saamaan hieman alempi mitä se oli viime kerralla. Selvittelemme viimeisiä kustannuseriä joiden suuruus ei ole vielä täysin tiedossa ja katsomme kuinka paljon alemmaksi saamme sen tällä kertaa.

Paikasta tiedoitetaan tuttuun tapaan sitten lähempänä itse tapahtumaa.
"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor

Emo

Kaikkia varmaan eniten kiinnostaa, että mitä on ruokana, ja löytyykö kasvisvaihtoehto?
Mitä maksaa, ja saako santsata samaan hintaan?
Entäpä ruokajuomat? Ja onhan hammastikut talon puolesta?

Alaric

Jos en väärin muista, niin viimeksi tilaisuuden puhujista julkaistiin pitkin kevättä Sarastuksessa (?) esittelyartikkeleja, jotka valottivat hieman henkilöiden taustoja ja ajatusmaailmaa.

Ne olivat varsin hyviä. Toivottavasti tälläkin kertaa tulee vastaavia.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Vaniljaihminen

Oho, Laura Towler ja se Yorkshiren murre.  :flowerhat:

Ja yksi vaan puhuu hammastikuista.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Tuukka Kuru

Quote from: Alaric on 18.11.2019, 20:13:42
Jos en väärin muista, niin viimeksi tilaisuuden puhujista julkaistiin pitkin kevättä Sarastuksessa (?) esittelyartikkeleja, jotka valottivat hieman henkilöiden taustoja ja ajatusmaailmaa.

Ne olivat varsin hyviä. Toivottavasti tälläkin kertaa tulee vastaavia.

Voin omalta osaltani luvata että herrat Hautamäki ja Sunic tulevat kyseisen esittelyn saamaan, kuin myös Laura Towler.
- Jared Taylor

jarno Alander

Quote from: Emo on 18.11.2019, 19:36:58
Kaikkia varmaan eniten kiinnostaa, että mitä on ruokana, ja löytyykö kasvisvaihtoehto?
Mitä maksaa, ja saako santsata samaan hintaan?
Entäpä ruokajuomat? Ja onhan hammastikut talon puolesta?

Työn alla kaikki vielä toistaiseksi. Tämän vuoden Awassa olleilta kuulisin mielelläni kommentteja homman tästä puolesta, mikä toimi ja mikä ei?
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Puuha-Pepe

Olikos tämä Dutton sama hessu, jolla oli teoria munan pituuden ja älykkyyden välisestä korrelaatiosta?  Tummat on tyhmiä koska pidempi värkki jne... :facepalm:

edit...

Ei ollutkaan oma teoria, muuten vaan promotoi ajatusta.  :P

https://rationalwiki.org/wiki/Edward_Dutton#Penis-size_pseudoscience

QuoteDutton attended the London Conference on Intelligence in 2015 and delivered a controversial talk on J. Philippe Rushton's Differential-K Theory and hereditarianismWikipedia's W.svg hypothesis. Despite having been discredited,[18] Dutton defends Rushton's theories, including the pseudoscientific theory[19] Sub-Saharan Africans have significantly longer penis lengths than Caucasians and East Asians (using Rushton's outdated tripartite racial classification):

Ajattelija2008

Quote from: Puuha-Pepe on 19.11.2019, 08:15:25
Olikos tämä Dutton sama hessu, jolla oli teoria munan pituuden ja älykkyyden välisestä korrelaatiosta?  Tummat on tyhmiä koska pidempi värkki jne...

Ei korrelaatio tarkoita suoraa kausaalista yhteyttä. Kesällä on lämmintä ja syödään enemmän jäätelöä EI implikoi, että jäätelön syönti lämmittää säätä.

Ihmisrodut ovat kehittyneet eri ympäristöissä, minkä takia on täysin varmaa, että rotujen välillä on eroja älykkyydessä ja peniksen koossa. Muun väittäminen on kreationismia.

Mutta koska päärotuja on vain muutama, niin on turha kuvitella, että voisimme todistaa edes epäsuoran kausaalisen yhteyden.

Tuukka Kuru

Quote from: Puuha-Pepe on 19.11.2019, 08:15:25
Olikos tämä Dutton sama hessu, jolla oli teoria munan pituuden ja älykkyyden välisestä korrelaatiosta?  Tummat on tyhmiä koska pidempi värkki jne... :facepalm:

edit...

Ei ollutkaan oma teoria, muuten vaan promotoi ajatusta.  :P

https://rationalwiki.org/wiki/Edward_Dutton#Penis-size_pseudoscience

QuoteDutton attended the London Conference on Intelligence in 2015 and delivered a controversial talk on J. Philippe Rushton's Differential-K Theory and hereditarianismWikipedia's W.svg hypothesis. Despite having been discredited,[18] Dutton defends Rushton's theories, including the pseudoscientific theory[19] Sub-Saharan Africans have significantly longer penis lengths than Caucasians and East Asians (using Rushton's outdated tripartite racial classification):

Rationalwiki on vasemmistolainen hömppäsivusto, jolle valkoinen aktivismi on "pseudotiedettä" silloinkin kun kyseinen toiminta perustuu täysin valtavirtatutkimuksen antamiin tuloksiin. Kevin MacDonaldin pseudotieteellisyyttä perustellaan sivustolla mm. näin "These theories have been poorly received by the literary community and anyone with a brain.". Joka ikinen kerta kun viittaat jossain keskustelussa rationalwikiin, lasket itsesi samaan joukkoon vasemmistolaisten ötökkämiesten kanssa.

Penisten pituuden ja älykkyyden välinen yhteys liittyy siihen olettamukseen, että testosteroni vaikuttaa henkiseen kehitykseen, sillä ainakin lapsen kielellinen kehitys on osittain sidoksissa siihen, kuinka paljon hänessä on testosteronia. Testosteronin vaikutusta älylliseen kehitykseen on aiemminkin tutkittu ja sen pitoisuuksissa on havaittu eroja eri ryhmien välillä. Tätä voidaan pitää yhtenä yrityksenä selittää sitä, miksi mustat miehet ovat muita ryhmiä alttiimpia väkivaltarikoksiin ja pärjaavät muita heikoimmin koulussa. 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3455741
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8672990

- Jared Taylor

jarno Alander

Quote from: Vaniljaihminen on 18.11.2019, 20:32:30
Oho, Laura Towler ja se Yorkshiren murre.   :flowerhat:

Lauran aksentti on ihastuttava!  ;D

Kuulemma muuten vaikuttunut suuresti erään suomalaisen alan miehen ajatuksista aloitellessaan ns. alan hommia.

Arto Salminen, 2000

Charlie

Quote from: jarno Alander on 19.11.2019, 16:56:00
Kuulemma muuten vaikuttunut suuresti erään suomalaisen alan miehen ajatuksista aloitellessaan ns. alan hommia.
Jep, mainitsee Kai Murroksen videoilla yhtenään. Kanava on tässä: https://www.youtube.com/channel/UCRWRClsBI3p9gnYO8UBst2g. Olen seurannut häntä jo jonkin aikaa, vaikuttaa fiksulta mimmiltä. Tinkimätön etnonationalisti, mutta esittää asiansa tavalla, josta suomalainen skene voi ottaa oppia.

stefani

Kun itse yritin perehtyä Edward Duttoniin, osuin toki RationalWikin artikkeliin, ja vaistosin saman tien myös, että RationalWikiltä ei ole tulossa neutraalia informaatiota Duttonista.

Yritin sitten kuunnella Duttonin juttuja itse YouTubesta jonkin verran voidakseni tehdä jonkun omankin arvion, ja lopulta en ollut varma, mitä pitäisi ajatella. Esimerkiksi hän käytti alt-rightiin vetoavaa koodisanaa "soy smile" jollain videollansa ikään kuin sekin olisi ollut tiedettä, ja musta tuntui, että hänellä ei ollut vakavasti otettava lähestymistapa aiheeseen.

Ajattelija2008

Quote from: Tuukka Kuru on 19.11.2019, 09:40:38
Testosteronin vaikutusta älylliseen kehitykseen on aiemminkin tutkittu ja sen pitoisuuksissa on havaittu eroja eri ryhmien välillä. Tätä voidaan pitää yhtenä yrityksenä selittää sitä, miksi mustat miehet ovat muita ryhmiä alttiimpia väkivaltarikoksiin ja pärjaavät heikommin koulussa

Älyllisesti huippulahjakkaista ihmisistä 90 % - 99 % on miehiä, eli heillä on paljon testosteronia.

Eläimen korkea älykkyys on sen tason ihmesaavutus evoluutiolta, että rotujen väliset älykkyyserot eivät voi liittyä niin yksinkertaiseen asiaan kuin testosteronin tuotantoon.

Testosteroni sen sijaan säätelee sukupuolieroja. Ei ole mikään ihme, jos se selittää eroja rotujen väkivaltataipumuksessa.

jarno Alander

Lipun hinta on tällä kertaa 35€.

Opiskelijat, työttömät, eläkeläiset 25€.

Arto Salminen, 2000

Porcius

Milloin konferenssin sijainti julkaistaan paikkakunnan tarkkuudella? Mitä teema Nova Europa käytännössä tarkoittaa?
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

jarno Alander

Quote from: Porcius on 19.11.2019, 23:25:36
Milloin konferenssin sijainti julkaistaan paikkakunnan tarkkuudella? Mitä teema Nova Europa käytännössä tarkoittaa?

Entiseen malliin konferenssiaamuna mukaan ilmoittautuneille ja lipun maksaneille.

Awa II:n teema oli "näin voitamme", tämä on ikään kuin jatkumoa sille, eli mitäs sitten tehdään.

Arto Salminen, 2000

Porcius

Quote from: jarno Alander on 20.11.2019, 01:00:56
Entiseen malliin konferenssiaamuna mukaan ilmoittautuneille ja lipun maksaneille.

Eikö tosiaan edes kaupunkia voi julkaista etukäteen? Moni PK-seudulla asuva varmaan ostaisi lipun, jos konferenssi olisi kotikulmilla mutta tyytyisivät striimiin jos pitää matkustaa esimerkiksi Turkuun tai Tampereelle.

Sitä paitsi viime kerralla sijainti julkaistiin maakunnan tarkkuudella(Varsinais-Suomi), josta pystyi päättelemään tapahtuman sijaitsevan Turussa.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

jarno Alander

Awaan on syytä suhtautua koko päivän rupeamana. Heti kun aamulla kun tulee tieto niin läski liikkumaan. Pk-seudulla asuva ehtii oikein hyvin mestoille.

Arto Salminen, 2000

jarno Alander

Quote from: Ajattelija2008 on 19.11.2019, 18:04:05
Älyllisesti huippulahjakkaista ihmisistä 90 % - 99 % on miehiä, eli heillä on paljon testosteronia.

En nyt väitä olevani mikään asiantuntija näissä hommissa, mutta asiahan on niin että myös valtaosa poikkeuksellisen heikkolahjaisista yksilöistä on myös miehiä. Evoluution ja ihmislajin lisääntymismekanismien sanelemista syistä miehillä on laajempi hajonta.

Arto Salminen, 2000

Tuukka Kuru

Paikalla on tälläkin kertaa Kiuaksen ständi, josta asiakkaat voivat hankkia täytettä kirjahyllyynsä.

Kirjojen lisäksi paikalle tulee myös erillinen ständi, josta ihmiset voivat ostaa kansallismielisin kuvioin varustettuja vaatteita ja isänmaallista musiikkia.

- Jared Taylor

Pullervo

Pippeleitä voitte mittailla jossain toisessa ketjussa. Ketju saa pysytellä tapahtuman teemassa aika lailla tiukasti ja muulle jutustelulle on sitten muut ketjut ja toiset alustat.

Tuukka Kuru

Heippa kaikki!

Aidot Awakening-paidat ovat nyt myytävänä ja niitä voi ostaa joko tulevan kevään Awakening-konferenssista tai olemalla yksityisviestin yhteyksissä järjestäjäjiin!

Tämän lisäksi tilaamme lähitulevaisuudessa pinkan Awakening-tarroja, joita voi käyttää mukavasti julkisen tilan koristeluun.

- Jared Taylor

Tuukka Kuru

Tervehdys kaikki!

Olen tällä kertaa tekemässä jokaisesta puhujastamme haastattelun. Sarjan kaksi ensimmäistä haastattelua on nyt julkaistu, ja seuraava julkaistaan ensi viikolla. Kolmatta haastattelua tähdittää Johannes Scharf, ja hänen fokus keskittyy Saksan kimuranttiin tilanteeseen.

Henri Hautamäki
https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-henri-hautamaki/

QuoteHaastattelussa Henri Hautamäki

Henri Hautamäki on Suomen Sisun tuleva puheenjohtaja ja huhtikuussa järjestettävän Awakening-konferenssin suomalainen puhuja.

1. Tervehdys Henri! Kuvaile itseäsi kolmella vapaavalintaisella lauseella!

Olen ollut nationalisti teini-ikäisestä lähtien, kokien aiemmalla iällä hyvin erilaisia vaiheita aatteellisessa kehityksessäni. Nationalismin pysyessä osana identiteettiäni, olen muuttunut ihmisenä hyvin paljon, ja olen nykyään paljon aikaisempaa aggressiivisempi ja varmempi siitä mikä on oikein, ja mikä väärin. Olen intohimoinen ihminen, ja vastapainona nationalistiselle öyhötykselle, pidän kauniiden naisten seurasta ja luonnossa liikkumisesta.

2. Olet vastikään tullut valituksi Suomen Sisun käräjien seuraavaksi puheenjohtajaksi. Minä vuonna liityit Sisun jäseneksi ja miten valintasi tulee muuttamaan järjestön toimintaa seuraavan kolmen vuoden aikana?

Olen liittynyt Sisuun vuonna 2016, joten olen suhteellisen tuore jäsen suhteessa asemaani. Oma valintani näkyy todennäköisesti siten että minulla on luultavasti edeltäjääni enemmän aikaa näkyä ja vaikuttaa järjestön operatiivisessa toiminnassa, sikäli kun en ole kansanedustaja. Suurimmat muutokset tulevat todennäköisesti koskettamaan lähinnä viestinnän yhtenäistämistä, ja koherentin strategian käyttöönottoa järjestön toiminnassa. Järjestön perusluonne ei todennäköisesti tule muuttumaan aikanani kovinkaan paljoa, ellei jäsenistö niin halua.

...

4. Mitä kansallismielisyys sinulle tarkoittaa ja miksi olet itse kansallismielinen?

Minulle kansallismielisyys tarkoittaa sen orgaanisen kansakunnan edun, vapauden ja olemassaolon vaalimista mihin henkilö kuuluu. Se on riippumaton siitä, onko tällä kansakunnalla itsenäistä valtiota hallussaan vaiko ei. Itse olen kansallismielinen koska koen itseni suomalaiseksi, esi-isäni olivat suomalaisia ja haluan jatkossakin elää suomalaisten ympäröimänä suomalaisten omassa maassa.

5. Sinua on kuvailtu nuorisojärjestön etnonationalistiseen siipeen kuuluvaksi henkilöksi, ja nyt oletkin tulossa puhumaan konferenssiin, jota on vuonna 2018 mainostettu "Suomen ensimmäiseksi etnonationalistiseksi konferenssiksi". Miten itse kuvailisit kansallismielisessä liikehdinnässä esiintyviä jakolinjoja ja omaa asemaasi tässä kokonaisuudessa?

Kansallismielisten jakolinjat ns. etnonationalismin ja kulttuurinationalismin välillä ovat minusta tietyllä tapaa omituisia. Alkujaan varsinkin suomalaisessa nationalismissa sukujuurten eli heimon merkitys on ollut pitkälti kiistaton. Siksi näitä jakolinjoja ei pitäisi oikeastaan edes olla olemassa. Toisen maailmansodan jälkeinen arvoilmapiiri ja siirtyminen liberalistis-marxilaiseen universaaliin ihmiskäsitykseen on kuitenkin luonut toimintaympäristön jossa etnisyyden merkityksen korostamista pidetään jonkinasteisena ensiaskeleena kohti uutta holokaustia. Itselläni ei ole tässäkään tilanteessa ongelmia tunnustaa sukujuurten ja etnisyyden merkitystä, sikäli kun koen että koko kansakunnan käsite on ilman niitä tyhjä. Tämä tietenkin tarkoittaa, etten ole "neutraali" näiden jakolinjojen suhteen, mutta sellainen asema on ennen pitkää täysin mahdoton pitää, joten en aio sellaista esittää.

6. Mitä suomalaisuus sinulle merkitsee ja minkälainen ihminen voi mielestäsi kutsua itseään suomalaiseksi?

Suomalaisuus merkitsee minulle henkilökohtaisesti sitä, että henkilö periytyy suomalaisista heimoista, on osa suomalaista kulttuuria ja puhuu suomea. Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että suomalaiseksi synnytään, eikä tulla. Saivartelun varalta todettakoon, että Teneriffan lomalla suomalaisille vanhemmille syntyvä Niilo-Petteri on toki suomalainen, vaikka ei olisikaan tullut ulos äitinsä kohdusta Suomen kamaralla. Eri etnisyyttä olevien ihmisten jälkipolvet voivat assimiloitua suomalaisiin, mutta esimerkiksi Suomen kansalaisuuden saaminen ei tee minun silmissäni afrikkalaisen maahanmuuttajan kansallisuudesta suomalaista. Vallitseva juridiikka ja henkilön etnisyys ovat kaksi eri asiaa.

7. Monet konferenssin puhujista mieltävät oman kansallisen identiteettinsä valkoisuutensa kautta, joka voi näkökulmana olla monelle suomalaiselle hieman vieras. Miten itse ymmärrät valkoisuuden, ja koetko että sillä on käyttöä myös suomalaisessa nationalismissa?

Valkoisuus merkitsee minulle sitä, että valkoisen ihmisen sukujuuret ovat peräisin jostakin perinteisesti eurooppalaiseksi mielletystä populaatiosta. Valkoisuus on käsitteenä ollut varsin käyttökelpoinen niillä alueilla missä eurooppalaisperäinen väestö on ollut kanssakäymisessä ns. värillisen väestön kanssa, mutta sen merkitys tulee kasvamaan globalisaation myötä, sikäli kun jopa Suomessa on puhuttu "ruskeista tytöistä" ja "white privilegestä". Vaikka valkoisuus on osalle suomalaisista outo käsite, on ymmärrettävä, että esimerkiksi kiinalainen tai gambialainen ei todennäköisesti suomalaisen nähdessään totea, että siinäpä menee suomalainen tai rotuneutraali ihminen, vaan hän toteaa vastaan tulevan valkoisen. Valkoisuus on siis käytännössä perinteisten eurooppalaisten kansakuntien eräänlainen kollektiivinen identiteetti, sekä omassa että vieraassa käytössä. Sen valossa sillä tulee olemaan oma roolinsa yhteiskunnallisessa keskustelussa, ja varsinkin läntisen kulttuuripiirin nationalistien yhteistyössä.

...

Edward Dutton
https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-edward-dutton/

QuoteHaastattelussa Edward Dutton

Edward Dutton on Oulussa asuva antropologi ja Oulun yliopiston dosentti, joka on yksi huhtikuussa järjestettävän Awakening-konferenssin puhujista.

1.) Tervehdys herra Dutton! Haluaisitko sinä esitellä itsesi suomalaiselle yleisölle?

Tervehdys! Minun nimeni on Edward Dutton ja toimin itsenäisenä tutkijana sen kaltaisten aiheiden parissa kuin rotu, älykkyys ja ihmisten biologiset eroavuudet. Asun Oulussa, olen naimisissa suomalaisen kanssa ja minulla on kaksi nuorta lasta. He vaihtelevat puhekieltään mitä ihmeellisimmin tavoin, kun he puhuvat englantia.

...

4.) Olet kirjoittanut kirjan sisäryhmäpreferenssin eroista eri roturyhmien välillä. Mitä tarkoittaa sisäryhmäpreferenssi ja onko sen suhteen havaittavissa eroja eri populaatioiden välillä?

Sisäryhmäpreferenssi tarkoittaa sitä, että ihminen tahtoo mieluiten olla tekemisissä oman rotunsa tai etnisyytensä kanssa. Tämä on myös järkevää, sillä se lisää yksilön mahdollisuuksia levittää geenejään, mikäli hän auttaa niitä ihmisiä, jotka ovat geneettisesti samankaltaisia hänen itsensä kanssa. Etniset ryhmät ovat laajentuneita perheitä, kuten Frank Salter on osoittanut kirjassaan On Genetic Interests. Sisäryhmäpreferenssi on valkoisten keskuudessa matala, sillä ensinnäkin heillä on helppo ympäristö, joka vie tarvetta vaistonvaraiselta toiminnalta. Toisekseen darwinilainen luonnonvalinta katosi ensimmäisenä Euroopasta, sillä me olimme ensimmäinen teollistunut maanosa. Sen lisäksi meillä on taipumus kannattaa niin sanottua "nerostrategiaa", joka heikentää etnosentrismiä, mutta helpottaa nerouden hyödyntämistä yli kansallisten rajojen, jonka ansiosta meille tuli myös mahdollisuus alistaa muita kansoja. Tämä strategia toimi hyvin niin kauan kunnes etnosentrismiä ylläpitänyt uskonto alkoi menettämään merkitystään liian vähäisen stressin ja aiemmin mainittujen mutanttien takia. Tämä kehitys on jo tapahtunut, kuten olen kirjassani osoittanut. Kyseisen kirja, näin ohimennen mainostaen, tulee todennäköisimmin käännetyksi suomen kielelle konferenssiin mennessä. Sitä käännetään parasta aikaa.

5.) Kuinka oleellinen osa rodulla on poliittisessa maailmankatsomuksessasi? Mikä on rodun määritelmä ja kuinka eri rodut eroavat toisistaan?

Rotu on hyvin pohjustettu käsite niin tieteellisessä kuin arkisessakin käytössä kuvaamaan sitä samaa erittelyä mitä teemme eläinmaailmassa alalajien kanssa: sillä tarkoitetaan populaatiota, joka on ollut tarpeeksi kauan eristyksessä sopeutuakseen ympäristön haasteisiin, muttei kuitenkaan niin kauan, etteivätkö kyseiset populaatiot voisi saada keskenään lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Toisin sanoen, rodulla viitataan lisääntyvään populaatioon, joka eroaa geneettisesti muista vastaavista populaatioista maantieteellisen hajaannuksen, kulttuurillisten erojen ja endogamian ansiosta ja jonka keskuudessa on havaittavissa kaavanomaisen selviä geneettisiä erityispiirteitä ja ominaisuuksia verrattuna muihin joukkoihin. Kaikista selvimmät ilmentymät näistä piirteistä ovat suoraan havaittavissa olevat ulkonäölliset erot, sekä vastaavat erot fyysisessä ja henkisessä lahjakkuudessa, jotka korreloivat keskenään. Nämä asiat osoittavat, että on hyödyllistä (seuraten ihan tieteellistä ihannetta, jonka mukaan ympäröivästä maailmasta tulisi voida tehdä oikeita olettamuksia) jakaa ihmiset rodullisiin ryhmiin pitkälti samoista syistä, kuin jaamme mitä tahansa muitakin eläinlajeja pienempiin alaryhmiin. Luonnollisestikaan nämä ryhmät eivät ole muuttumattomia. Ne ovat jatkuvasti evolutiivisten valintapaineiden kohteena ja siten käyvät jatkuvasti hidasta muutosta, aivan kuten maailma heidän ympärilläänkin. Ihmiset, johtuen evolutiivisista syistä, tekevät mieluummin yhteistyötä oman rotunsa kanssa.

6.) Olet kärkäs monikulttuurin kriitikko. Haluaisitko kertoa kolme pääasiallista syytä sille, miksi vastustat kyseistä ideaa, jota kuitenkin edistetään tällä hetkellä lähes kaikissa länsimaissa?

(1) Se pyrkii tuhoamaan meidän geneettiset intressimme. (2) Siihen sisältyy väistämättä oletus alhaisen älykkyysosamäärän omaavien ihmisten saapumisesta länteen, joka nopeuttaa sivilisaatiomme näivettymistä. (3) Se johtaa Rubert Putnaminkin mukaan etnisten ryhmien välisiin konflikteihin ja synnyttää matalaa luottamusta jopa kantaväestön itsensä keskuudessa, sillä osa individualistisista kantaväestön edustajista saattaa liittoutua muukalaisten kanssa kantaväestöä vastaan. Kuten brittiläinen konservatiivipoliitikko Enoch Powell sanoi: "Se on kuin katsoisi kansakunnan kiihkeästi kohentavan omaa hautajaisroviotaan".

...

14.) Miten itse kuvailisit kulttuurinationalismin ja etnonationalismin välistä eroa? Koetko itse olevasi etnonationalisti?

Kulttuurinationalistit kiistävät sen tosiasian, että geneettiset intressit ovat keskeisessä asemassa kaikkien terveiden eliöiden keskuudessa. Minä todellakin olen etnonationalisti, vaikka voihan siinä olla jotain hyötyäkin, jos hyvin pienilukuinen maahanmuutto sallitaan, joka koskisi neroja ja heidän innovaatioitaan. Liian avoin maahanmuuttopolitiikka balkanisoi yhteiskunnan, mutta täysin suljettu yhteiskunta johtaa stagnaatioon, kuten Raymond Cattell on todennut.

...

Linkkien sisällöistä lisättävä lainaukset aina näkyviin.
- Jared Taylor

Tuukka Kuru

Haastattelujen kolmas osa on nyt ulkona!

https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-johannes-scharf/

1.) Tervehdys herra Scharf! Haluaisitko esitellä itsesi suomalaiselle yleisölle?

Tottahan toki. Olen 31-vuotias mies ja syntynyt Virginian Richmondissa. Isäni on saksalainen ja äitini amerikkalainen, jolla on brittiläiset ja saksalaiset sukujuuret. Muutin Saksaan vanhempieni kanssa ollessani vuoden vanha ja olen elänyt sen jälkeen Euroopassa, tarkemmin ottaen Saksassa, Romaniassa ja Alankomaissa. Jopa silloin, kun listauduin Yhdysvaltain armeijaan, olin sijoitettuna Baijeriin Georgiassa suoritetun alokaskauden jälkeen. Maisemoijan tutkintoon liittyvien harjoittelujen jälkeen työskentelin saksalaisella konttilaivalla moottorin huoltajana ja sain mitä ainutlaatuisimman mahdollisuuden vierailla monissa ns. "paskastanioissa". Armeijasta lähtemisen jälkeen opiskelin historiaa ja arkeologiaa Heidelbergin yliopistossa, josta valmistuin vuonna 2018. Olen tällä hetkellä ilmoittautunut alani jatko-opintoihin. Aloin kirjoittamaan oikeistolaisiin verkkolehtiin vuonna 2007 ja ensimmäinen kirjani julkaistiin vuonna 2011. Kirjani myynti kiellettiin Saksassa muutama vuosi julkaisun jälkeen. Uusin kirjani on nimeltään Kampf ums Dasein (Taistelu olemassaolosta), joka julkaistiin Europa Terra Nostran toimesta viime vuoden marraskuussa.

2.) Olemme yrittäneet saada saksalaisia puhujia konferensseihimme muutamiakin kertoja, mutta he ovat vaikuttaneet olevan hieman, noh, varautuneita tämän kaltaisia tapahtumia kohtaan. Miten Saksassa yleensä ottaen menee tällä hetkellä? Olemme kuulleet Pegidasta ja Chemnitzin mellakoista, mutta meitä kiinnostaisi tietää enemmän!

Voin hyvin kuvitella kuinka suuri kynnys monelle maltillisemmalle saksalaiselle olisi osallistua Awakeningin kaltaisiin konferensseihin. Henkilökohtaisesti olen varmaankin eri mieltä monen muun puhujan kanssa esimerkiksi juutalaiskysymyksestä. En kuitenkaan usko assosiaatiolla syyllistämiseen, enkä siksi pyri etäännyttämään itseäni yksittäisistä ihmisistä, ainoastaan yksittäisistä ideologioista. Uskon vakaasti ideoiden markkinoihin, jossa aikuisella ihmisellä on oikeus valita itseään parhaiten puhutteleva mielipide!

Asiat eivät mene Saksan suhteen kovinkaan hyvin. Pegida on taantunut zombiksi viimeisen parin vuoden aikana. Heidän mielenosoituksiinsa osallistuvien määrä romahti nopeasti yli 30 000:sta vain muutamaan sataan. Oli aika, jolloin luulin vilpittömästi, että kyseinen liikehdintä saattaa laukaista samankaltaisen yhteiskunnallisen muutoksen kuin 1980-luvun lopussa, mutta tämä mahdollisuus tuli ja meni.

3.) Kuinka ihmiset ymmärtävät nykyään sanan "saksalainen"? Viitataanko sillä valkoihoiseen, saksaa puhuvaan väestöön vai onko kyseisen termin merkitys muuttunut ajan saatossa?

Se riippuu siitä, keneltä kysytään. Otetaan yksittäinen esimerkki: vuoteen 1999 asti vähintään toinen vanhemmista tuli olla saksalainen, jotta lapsi olisi syntyessään oikeutettu Saksan kansalaisuuteen (ius sanguinis). Asiat ovat sen jälkeen muuttuneet siten, että nykyään kuka tahansa Saksan maaperällä syntynyt on automaattisesti kansalainen (ius soli). Yksityisissä keskusteluissa ihmiset kuitenkin hyvin harvoin viittaavat afrikkalaisiin tai turkkilaisiin saksalaisina, vaikka monet yliopisto-opiskelijat saattaisivat näin tehdäkin.

4.) Olemme nähneet kuvia saksalaisten antifasistien julisteista, joiden mukaan pommittaja-Harrisin tulisi suorittaa Dresdenin pommitus uudestaan, kuin myös tekaistuja karttoja, joissa Saksa on jaettu naapurimaidensa kesken ja lakannut käytännössä olemasta. Monet saksalaiset tuntevat voimakasta syyllisyyttä toisen maailmansodan aikaisista tapahtumista, joihin he eivät ole itse syyllistyneet. Miten tämä ongelma tulisi ratkaista ja kuinka saksalainen identiteetti saataisiin jälleen nostettua aiempaan loistoonsa?

Sitä tuskin tapahtuu. On kaikin puolin totta, että Saksassa esiintyy paljon itseinhoa. Tämä johtuu osittain saksalaisen nationalismin ja militarismin kuvauksesta koulutuksessa ja viihteessä, jossa korostetaan erityisesti ensimmäistä maailmansotaa edeltäneitä hetkiä sekä toisen maailmansodan aikana tehtyjä sotarikoksia, kuten holokaustia. En usko, että nämä ongelmat olisivat kuitenkaan täysin ratkaistavissa pelkästään opetussuunnitelmaa muuttamalla. En myöskään koe, että edes sitä olisi mahdollista tehdä, sillä selvä enemmistö saksalaisista tulee äänestämään jatkossakin niitä puolueita, jotka ylistävät kansallista masokismia.

5.) Millä tavoin sinun kaltaisesi nationalistit mieltävät saksalaisuuden rodullisesta näkökulmasta? Kannatatko ajatusta jollain tavoin ainutlaatuisesta saksalaisuudesta, vai näetkö saksalaisten olevan osa suurempaa indoeurooppalaista perhettä?

En näe saksalaisia erillisenä rotuna. Saksalaiset ovat kansa (Volk) koska he puhuvat samaa kieltä ja jakavat joukon yhteisiä tapoja ja perinteitä. Heillä on ollut lyhyt mutta intensiivinen yhteinen historia, joka on hitsannut heidät yhteen ja ruokkinut heitä yhteenkuuluvuuden tunteella. Olen kuitenkin sitä mieltä, että Ala-Saksin asukkaat ovat mahdollisesti yhtä läheisiä hollantilaisten ja englantilaisten kanssa, kuin he ovat idässä asuvien maanmiestensä kanssa.

6.) Historiallisesti saksalaiset ovat pyrkineet usein erottamaan itsensä itäeurooppalaisista ja kuvailemaan näitä saksalaisia alkeellisemmiksi. Mitä mieltä itse olet tästä vanhasta jakolinjasta sivistyneen lännen ja barbaarisen idän välillä? Onko se mielestäsi vanhentunut näkökulma, vai alitajuntainen osa saksalaista maailmankatsomusta?

Mielestäni tämä myrkyllinen asenne on suuresti haitannut valkoista rotua. En usko, että ajatus idästä saatavasta elintilasta (lebensraum) olisi saanut kannatusta ilman tunnetta saksalaisten ylivertaisuudesta. Voi olla hieman hyväuskoista sanoa näin, mutta mielestäni ei ole täysin mahdotonta, että toinen maailmansota olisi saattanut jäädä tapahtumatta, mikäli tätä alpiinisen roturyhmän ylenkatsomista ei olisi esiintynyt. On kuitenkin mahdollista, että puolalaisten yltiöisänmaallisuus olisi silti voinut sytyttää maailmansodan kaikesta huolimatta. Jälkeenpäin katsottuna sovinismi on ollut syöpä, joka on levinnyt kaikkiin 20. vuosisadan poliittisiin suhteisiin (Sarajevosta Sarajevoon, niin sanoakseni). Aggressiivinen nationalismi on vihaa valkoisia kohtaan. Ironista on sekin, että slaavilainen vaikutus on itäisessä Saksassa hyvin näkyvää ja iso osa itäisen Saksan asukkaista voitaisiin laskea alpiiniseen ryhmään kuuluvaksi, eikä siten pohjoisen rodun edustajiksi.

7.) Voisitko kertoa meille lisää kulttuurillisista ja poliittisista eroista Länsi- ja Itä-Saksan välillä? Kuinka on mahdollista, että AfD on monissa itäisissä kaupungeissa suurin puolue kaikesta saksalaisvihamielisestä propagandasta huolimatta?

Romanialaisen ystäväni mielestä kyseinen jako selittyy idän slaavilaisella vaikutuksella. Ymmärrän kyllä, mihin tämä ajatus perustuu. Samaan aikaan kun kaikki "puhtaan germaaniset" alueet maailmassa, kuten Luoteis-Saksa, Alankomaat, Skandinavia ja suurin osa anglosfääristä näyttävät toteuttavan rodullista itsemurhaa, alpiiniset alueet idässä ja Keski-Euroopassa, kuin myös Italiassa, ovat halunneet jättäytyä tämän kehityksen ulkopuolelle. Ei kuitenkaan kannata unohtaa sitä, että monet näistä alpiinisista maista jakavat yhteisen kokemuksen kommunismista, joka voi toimia monenkin mielestä perusteluna näille eroille. Itä-Saksaa kohdeltiin ikään kuin toisen luokan kansalaisena Saksojen yhdistymisen hetkellä, joka on jättänyt syvät jäljet ihmisten kollektiiviseen muistiin. Tämä on erityisen selvästi nähtävillä työväen keskuudessa. Ahneus on myös usein rotutietoisuutta suurempi perusta monen aktivismille, ja AfD keräsikin ison joukon uusia kannattajia juurikin Die Linken (sosialistipuolue) äänestäjistä, joilla on perinteisesti ollut todella vahva kannatus itäisessä Saksassa.

8.) Osaisitko kertoa meille jotain antisaksalaisesta (antideutche) liikkeestä? Kuinka voimakkaasti se on kytkeytynyt juutalaiseen radikaalivasemmistoon ja mikä on heidän toimintansa päämäärä? Kuinka vahvana pidät juutalaisten kulttuurillista vaikutusvaltaa nykypäivän Saksassa?

Antisaksalaiset eivät ole yksittäinen ryhmä, vaan yleistermi kuvaamaan pienempien ryhmien ja yksilöiden muodostamaa mosaiikkia poliittisen kentän vasemmalla äärilaidalla, joka vihaa ajatusta saksalaisesta kansakunnasta ja haluaa tehdä kaikkensa sen tuhoamiseksi. Vaikka heidän joukossansa onkin mulatteja ja useita juutalaisia, iso enemmistö aktivisteista on etnisesti saksalaisia. Jälkimmäisestä ryhmästä varmaankin kaikki ovat täysin syyllisyyden rampauttamia ja ottaneet sen kuuluisan viimeisen askeleen kohti puhdasta hulluutta. Olen kuitenkin yhdestä asiasta heidän kanssaan samaa mieltä: antikapitalistisella ja anti-imperialistisella äärivasemmistolla todellakin on tietty mieltymys antisemitistisiin ajatuskuvioihin, jonka takia heidän retoriikkansa on usein antisemitististä tai antisionistista. Tämä on huomio, jota pidän itse viihdyttävänä, ja aivan kuten Stephen Miller teki vähän aikaa sitten eräässä haastattelussa, haluan nostaa tämän huomion esiin mahdollisimman monessa eri tilanteessa.

9.) Toimit Nova Europa-kollektiivin puhemiehenä, jonka olemassaolo pohjautuu ainakin osittain Arthur Kempin esittämiin ideoihin. Voisitko kertoa meille enemmän tästä kollektiivista ja suhteistasi Arthur Kempiin?

En ole Nova Europa-yhdistyksen puhemies/tiedottaja, vaan yksi sen perustajajäsenistä sekä tämän hetkinen puheenjohtaja. Vuonna 2013, jolloin Arthur Kemp julkaisi kirjansa Nova Europa. A European Survival Strategy in a Darkening World, minä julkaisin novellin, joka käsitteli samaa aihetta: varasuunnitelmaa valkoisen rodun pelastamiseksi. Tässä novellissa (Das Kreuz des Südens. Exodus aus Europa) identitaarinen puolue voittaa Uuden-Seelannin vaalit ja maan uusi ulkoministeri, entinen eteläafrikkalainen nimeltään van Buren, toivottaa kaikki maailman valkoiset tervetulleeksi maahan. Tämä on se, mitä etnovaltio käytännössä tarkoittaa: valkoisen turvasataman luomista eurooppalaisille, joka mahdollistaa sivilisaatiomme selviytymisen. Samalla tavoin kuin aikoinaan pyörän keksimisen kanssa, eri ihmiset vaan sattuivat päätymään samoihin johtopäätöksiin yrittäessään avata Gordionin solmua. Minä tai Arthur Kemp emme kumpikaan olleet ensimmäisiä tämän idean keksijöitä. Edes edeltäjämme, kuten Wilmot Robertson, Richard McCulloch, Harold Covington ja Richard Girnt Butler, olivat tuskin ensimmäisiä rauhanomaisen ja demokraattisen erkaantumisen suunnittelijoita. Heidän sijastaan huomion voisi kiinnittää sen kaltaisiin ihmisiin, kuin senaattori Bilboon tai James Monroeen, jonka mukaan myös Liberian pääkaupunki on nimetty, ja kyllä, Abraham Lincolniin.

Tällä hetkellä yhdistyksemme ei ole vielä muuta kuin pieni ajatuspaja. Me järjestämme konferensseja ja julkaisemme verkkolehteä, mutta taloudelliset resurssimme ovat silti hyvin vähäiset. Ennemmin tai myöhemmin rahoituksen täytyy astua toimintaamme mukaan. Maailman sionistijärjestön rinnalle tulisi luoda meidän oma vastineemme. Nova Europa-yhdistys voisi toimia Theodor Herzlin The Old New Landin "juutalaisyhteisön" vastineena, joka ohjaisi suuremman valkoisen joukkoliikkeen aktiviteetteja, toimien ensimmäisenä ja etummaisena siirtokuntia luovana yrityksenä, joka voisi mahdollisesti toimia jopa taloudellisen hyötynäkökulman pohjalta. Keskustelen tästä asiasta enemmän Arthur Kempin kanssa, joka on hyvä ystäväni. Minä en itse ole oikea ihminen rahastojen tai joukkoliikkeiden perustamiseen.

...

- Jared Taylor

Tuukka Kuru

Neljännessä haastattelussa vieraileekin Laura Towler. Towler on Isänmaallisen vaihtoehdon varapuheenjohtaja ja englantilainen nationalisti.

https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-laura-towler/

1.) Tervehdys neiti Towler! Haluaisitko sinä esitellä itsesi suomalaiselle yleisölle?

Tervehdys Tuukka! Minun nimeni on Laura Towler. Olen kotoisin Yorkshiresta pohjoisesta Englannista. Toimin Isänmaallisen vaihtoehdon varapuheenjohtajana, jonka lisäksi teen videoita Youtubeen ja kirjoitan.

2.) Vaikuttaa siltä, että olet hyvin ylpeä pohjoisenglantilaisista juuristasi! Kertoisitko meille hieman Englannin sisällä esiintyvistä kulttuurillisista eroista. Onko pohjoisessa vielä nähtävissä viikinkien historiallinen vaikutus?

Olen hyvin ylpeä pohjoisista juuristani, kuin myös työväenluokkaisesta taustastani. Tarkemmin ottaen tulen läntisestä Yorkshiresta, mutta itse York (joka on pohjoista Yorkshirea) on täynnä viikinkien historiaa. Teollisen vallankumouksena aikana Yorkshiren alue oli suurin tekstiilituotannon keskittymä maailmassa. Niinkin hienolta miltä se voi kuulostaa, todellisuudessa minunkin esivanhempani kärsivät suuresti tästä ajanjaksosta. Koneiden ja tehtaiden käyttöönotto tarkoitti sitä, että heidän työpanoksensa muuttui tarpeettomaksi ja heidän täytyi muuttaa maaseuduilta ylikansoitettuihin ja saastuneisiin kaupunkeihin tekemään töitä valtavissa sekä likaisissa tehtaissa mitättömällä palkalla. Sama juttu tapahtui Brittiläisen imperiumin aikana ja uudestaan Thatcherin hallituksen aikana, jolloin meidän tehtaamme siirtyivät ulkomaille. Mielestäni tämä on se syy, mistä meidän "pohjoisen sisukkuus" kumpuaa. Hallitus on aina yrittänyt tehdä asioista meille vaikeita, mutta me olemme vain keskittyneet olennaiseen ja yrittäneet tehdä parhaamme.

3.) Britit käyttävät lukuisia eri nimityksiä itsestään, kuten "anglosaksi", "englantilainen" ja "britti". Miten nämä termit eroavat määritelmällisesti toisistaan?

Anglosaksit olivat niitä germaanisten kansojen muuttoaaltoja, jotka saapuivat saarillemme viidennellä vuosisadalla jälkeen Kristuksen. Englantilaisena minä olen kyseisten muuttoaaltojen, mutta myös täällä jo valmiiksi asuneiden kelttiläisten heimojen jälkeläinen. Olen etnisyydeltäni englantilainen, joka on luoteiseurooppalaisten kansojen yhdistelmä. "Brittiläisyys" on sateenvarjotermi lukuisille eri etnisyyksille, joita asuu Britteinsaarilla. Näitä etnisyyksiä ovat mm. englantilaiset, skotit, walesilaiset, pohjoisirlantilaiset, kornit ja orkneylaiset. Me olemme samanlaisia, mutta joissakin meissä on muita enemmän kelttiläistä, anglosaksista tai viikinkien geeniperimää. Olen englantilainen, mutta kun puhumme koko maatamme koskevista asioista, kutsun itseäni joskus myös britiksi.

4.) Muutama vuosi sitten Skotlannissa järjestettiin kansanäänestys itsenäisyydestä, ja äänestäjien enemmistö kannatti unionissa pysymistä. Mikä on oma mielipiteesi tästä kansanäänestyksestä? Tulisiko Yhdistynyt Kuningaskunta purkaa ja jakaa pienempiin kansallisvaltioihin?

Mielestäni meidän tulisi pysyä yhdessä, sillä yhdessä me kestämme, mutta erillään me katkeamme. Minä en kuitenkaan ole skotti, joten asia ei itsessään kuulu minulle. Jos skotit päättävät tulevaisuudessa haluavansa itsenäisyyden, olkoon sitten niin.

5.) Mitä mieltä olet monirotuisesta ja monikulttuurisesta Brittiläisestä imperiumista? Koetko sen edustavan oman maasi historiallista huipentumaa, vai pidätkö sitä enemmänkin ongelmallisena menneisyyden välivaiheena?

Minulla on hyvin ristiriitaisia tuntemuksia Brittiläistä imperiumia kohtaan. Tunnen tietenkin suurta ylpeyttä siitä, miten pieni saareni kykeni pitämään hyppysissään niin suurta valtaa. Teimme myös mielestäni paljon hyvää, kuten jaoimme tietämyksemme terveydenhuollosta, tieteestä, teknologiasta ja koulutuksesta neljäsosalle maailman ihmisistä. Sivistimme monia kansoja, jotka hyötyvät siirtomaa-ajasta tänäkin päivänä. Toisaalta herää myös kysymys, että oliko meillä oikeutta toimia niin? Mielestäni kenenkään ei pitäisi tulla toisen maahan kutsumatta. En pidä siitä, kun muut kansat tekevät meille niin tänä päivänä. Pitää myös huomioida se tosiasia, että maailma oli hyvin erilainen silloin kun imperiumi oli voimissaan. Näyttääkin siltä, että englantilaiset olivat vain parempia siinä, mitä kaikki muutkin siihen aikaan tekivät. On syytä myös huomioida, kuten sanoin aiemmassa vastauksessani, että brittiläinen työväenluokka kärsi tästä kehityksestä ja tuotannon siirtämisestä ulkomaille. Sitä minä tietenkin vastustan. Joten kaiken kaikkiaan kysymys on sen verran monimutkainen, etten voi antaa siihen yksinkertaista vastausta.

6.) Monet ihmiset ovat väittäneet, että Britteinsaaret olisivat aina olleet monikulttuurisia, ellei peräti monirotuisiakin. Kuinka sinä vastaat näihin väittämiin? Onko saarillanne aina asustanut mustia afrikkalaisia rinnakkain valkoisten eurooppalaisten kanssa?

Iso-Britannia oli rodullisesti homogeeninen valtio aina Empire Windrushin saapumiseen asti vuonna 1948. Tämä kyseinen laiva saapui Tilburyn satamaan, tuoden mukanaan karibialaisia maahanmuuttajia. Meille kerrottiin, että heidän läsnäolonsa oli tarpeellista, jotta voisimme jälleenrakentaa maamme sodan jälkeen, mutta tämä väite on myöhemmin kumottu. Vuosi 1948 on siten se hetki, kun massasiirtolaisuus Britanniaan voidaan katsoa alkaneen, ja josta lähtien tätä maata on voitu kutsua "siirtolaisten maaksi", mutta tämä tapahtui ilman paikallisen väestön omia toiveita. Ennen vuotta 1948 me emme olleet maahanmuuttajien valtio. Ennen kyseistä hetkeä siirtolaisten määrä oli käytännössä merkityksetön, jopa silloin, kun historialliset invaasiot otetaan lukuun.

7.) Kerro meille lisää Euroopan ulkopuolisten siirtolaisten saapumisesta Britanniaan. Aiemmin lähes valkoisesta maasta olette päätyneet pisteeseen, jossa valkoiset englantilaiset muodostavat vähemmistön Lontoon asukkaista. Mitä on tapahtunut?

Kuten totesin aiemmassa vastauksessa, sen voidaan katsoa alkaneen vuonna 1948. Me toimme laivalasteittain karibialaisia maahamme (sillä meillä oli mukamas huutava työvoimapula) ja samaan aikaan me kannustimme valkoisten brittien siirtymistä Australiaan "kymmenen punnan muutto" -ohjelman avulla! Kaikki, mitä meille on opetettu maahanmuutosta, on valhetta. Me emme koskaan tarvinneet heitä, me emme koskaan halunneet heitä. Ainut syy, miksi heitä on täällä, johtuu siitä, että muutamat poliitikot ovat olleet kiinnostuneempia täyttämään omat taskunsa, kuin varmistamaan oman kansansa hyvinvoinnin ja koko kansakuntansa menestyksen.

...

Haastattelu löytyy myös englanniksi osoitteesta:
https://www.defendevropa.com/2020/more/awakening-conference-laura-towler/
- Jared Taylor

Tuukka Kuru

Haastattelussa Jason Köhne!

https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-jason-kohne/ (23.1.2020)

QuoteHaastattelussa Jason Köhne

Jason Köhne on amerikkalainen kirjailija ja Youtube-aktivisti, joka käsittelee tuotannossaan erityisesti valkoisten elämäntapoihin, hyvinvointiin ja henkiseen tilaan liittyviä kysymyksiä. Köhne on yksi tulevan Awakening-konferenssin puhujista.

1.) Tervehdys Herra Köhne! Haluaisitko esitellä itsesi suomalaiselle yleisölle?

Tervehdys kaikille rakkaille läntisille veljilleni ja siskoilleni Suomessa, Skandinaviassa ja kaikkialla Euroopassa! Minun nimeni on Jason Köhne. Synnyin ja kasvoin Virginiassa, maani pääkaupungin Washington DC:n vieressä. Aloitin 11-vuotiaana, joskin vielä hieman kömpelösti, valkoisten hyvinvoinnin puolustamisen ja noihin aikoihin päätin pyhittää elämäni läntisten kansojen (Westernkind) vapauttamiseen valkoisiin kohdistuvan vastustuksen ikeestä, jotta saisimme vapautettua sisältämme löytyvän vahvan läntisen henkemme. Tuosta hetkestä lähtien olen kannattanut monenlaisia keinoja valkoisten hyvinvoinnin edistämiseksi, tietenkin oman moraalini puitteissa. Johtuen tyytymättömyydestäni niitä ideologioita ja toimintatapoja kohtaan, jotka olivat tuolloin saatavilla, kehitin oman doktriinini, jota kutsutaan "vapautumiseksi" (Going free). Oma tarinani on suurimmaksi osaksi käsitelty pääteoksessani Born Guilty, sekä vapautumista käsittelevässä kirjassani Go Free, A Guide to Alligning with the Archetype of Westerkind.

2.) Kotimaassasi on meneillään voimakas väestönmuutos, ja näyttääkin pahasti siltä, että Yhdysvallat on muuttumassa vähemmistöetnisyyksien maaksi, jossa yhdelläkään rodullisella ryhmällä ei ole enää yksin mahdollisuutta hallita maata demokraattisesti. Kuinka tämä kehitys vaikuttaa poliittiseen järjestelmäänne ja yhteiskuntaanne kokonaisuudessa?

Valkoisten katoamiseen johtava trendi tulee jatkumaan ja sen tahti tulee ainoastaan kiihtymään. Tulevaisuudessa tulee vastaan piste, josta me käytämme nimitystä tapahtumahorisontti (Event horizon). Kyseisen termin kopioin astrofysiikasta. Vapautuneiden ihmisten keskuudessa termillä kuvataan sitä hetkeä, kun rodulliset vähemmistöt, kuin myös niihin verrattavat sorretut ryhmät, alkavat näkemään toiset värilliset ja sorretut oman ryhmänsä ja siten myös ryhmässä olevien yksilöiden kilpailijoina. Juuri siinä hetkessä valkoisia vastustava liittouma tulee repeämään, joka taasen antaa läntisille kansoille mahdollisuuden päättää jälleen itse omasta kohtalostaan. On kuitenkin tärkeää huomata, ettei tämä tapahtumaketju ole suinkaan ainoa asia, joka tämän omasta kohtalosta päättämisen mahdollistaa.

(...)

5.) Voisitko kertoa meille AAP-metodistasi, jonka olet esittänyt kirjassasi Go Free? Mitä AAP, eli Archetype Alignment Protocol (Arkkityyppien ryhmittämisprotokolla) tarkoittaa?   

AAP on vapautumiseen liittyvä prosessi. Kyseisessä prosessissa läntinen yksilö ryhmitetään länsikunnan arkkityyppeihin, joka (muiden päämäärien lisäksi) vapauttaa hänessä meidän kaikkien läntisten ihmisten sisältä löytyvän lannistumattoman läntisen sielumme, joka lopulta vapauttaa sen meissä kaikissa yhtenä kansana. Yhdistyminen arkkityyppien kanssa on vapautumisen päämäärä. Kolmessa ensimmäisessä vaiheessa se koostuu pääosin parantumisesta meemipatogeenien (MP) aiheuttamista vaurioista, jotka ovat "erilaisuus on rikkaus"-tyylisiä valkoisille vihamielisiä periaatteita. Se myös rokottaa myöhempiä MP-infektioita vastaan.

(...)

11.) Mikä on suhtautumisesi juutalaiskysymykseen? Kuinka merkittävänä pidät juutalaista vaikutusta nykyajan Yhdysvalloissa?

Vapautuneet ihmiset eivät keskity muihin väestöryhmiin. Me nostamme itsemme tarinamme keskiöön. Kaikki muut ainoastaan liikkuvat meidän painovoimakentässämme. Kaikki muut kansat saavat itse valita, että edistävätkö he valkoisten hyvinvointia meidän kanssamme, suhtautuvatko he tavoitteisiimme neutraalisti, vai käyvätkö he valkoisia vastustavaan toimintaan. Me ainoastaan huomioimme heidän valintansa. Jos keskitämme rakkautemme meidän omaan kansaamme ja valkoisen hyvinvoinnin palvelemiselle, me kykenemme suojelemaan itseämme valkoisia vastustavilta syyllistäjiltä, niin isoilta kuin pieniltäkin. Tämän todettuani, en vastusta yhdenkään tutkijan, ideologin tai suunnittelijan tutkimuksia yhdenkään aiheen tiimoilta.

12.) Jotkut aktivisteistamme ovat sitä mieltä, että me emme tule koskaan saamaan kansan enemmistöä puolellemme, joten demokratiaan hirttäytyminen on väärä ratkaisu. Toiset ovat taasen sitä mieltä, että mitään ei saada aikaiseksi ennen kuin kansan enemmistö antaa muutokselle hyväksyntänsä. Kuinka itse lähestyt tätä aihetta? Onko meidän ylipäätänsä mahdollista "herätellä" yli 50% ihmisistä puolellemme? Uskotko demokraattisen järjestelmän toimivuuteen?

Nykyisessä yhteiskunnallisessa tilanteessa ei ole mitään mahdollisuutta saavuttaa päämääriämme demokraattisten prosessien kautta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteivätkö nämä prosessit voisi toimia jossain toisessa ympäristössä. Ajatus siitä, että saisimme vakuutettua 50% kansastamme vapautumisen hyödyistä, on vain kohinaa, joka johtaa houkkamaiseen likinäköisyyteen. Lyhyellä aikajänteellä meidän tulee ensinnäkin hyväksyä se, että me emme voi palauttaa kohtalomme hallintaa äänestystuloksilla tai väkivallalla. Kansamme ainoa toivo piilee psykologisessa lähestymistavassa, jossa taistellaan meihin kohdistuvaa psykologista sodankäyntiä vastaan netissä kuin oikeassa elämässä, sekä levittämällä vapautumisen sanomaa niin nopeasti ja laajalle kuin vain pystymme.

(...)

17.) Seuraavan konferenssimme aihe on "Nova Europa", joka viittaa uuteen eurooppalaiseen järjestykseen nykyisen individualistisen liberaalidemokratian romahdettua. Haluaisitko kertoa meille jotain tulevasta puheestasi? Mikä on oma tulokulmasi aiheeseen?

Näen kaksi myrskyä horisontissa, yhden pimeän ja yhden valoisan. Valkoisia vihaavat jatkavat läntisen sivilisaation ja länsikunnan haavoittamista ja tuhoamista. Vapautuminen tulee kuitenkin samanaikaisesti leviämään, sytyttäen rakkauden ja rohkeuden liekit kansassamme. Meidän voittomme ei tule olemaan vain valkoisia vastustavan tuhoavan voiman hillitsemistä. Meidän suuri valomme tulee kasvamaan keskellä synkintä pimeyttä. Kasautuvan romahduksen tapahduttua maissamme, me tulemme vihdoin toistemme luo yhtenä kansana osana suurta valkoista heräämistä.

18.) Kuinka relevanttina pidät oikeisto-vasemmisto-jakoa nykyisessä poliittisessa kentässä? Onko olemassa parempia tapoja eritellä eri poliittisia ryhmittymiä toisistaan?

Jako oikeistoon ja vasemmistoon on vanhanaikainen ja se haittaa meidän liikkeemme toiminnallista pohjaa kohtalomme haltuun ottamiseksi. Kaikki poliittiset puolueet vastustavat valkoisuutta tavalla tai toisella. Sen jälkeen, kun olemme jälleen kohtalomme herroja, me tulemme kehittämään ylivoimaisen ja oikeudenmukaisen sosiopoliittisen, taloudellisen ja ympäristöpoliittisen ohjelman. Me sanomme usein, että väittely edellä mainituista asioista on kuin kahden Alamossa olevan sotilaan kinastelua siitä, minkälainen talousjärjestelmä tulevaisuuden Texasissa pitäisi olla. Niille, jotka eivät tätä vertausta ymmärtäneet: meksikolaiset tappoivat kaikki Alamossa taistelleet amerikkalaiset sotilaat.

(...)

Lisää linkin sisältöä näkyviin lainaukseen.
- Jared Taylor

Koivuniemi

Onkohan tuota mainoslappua jossain koossa paperisena? Voisi olla sopiva muisto tapahtumasta mikäli tänä vuonna pääsen perille saakka.