News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Päiväkotimme mukaan lapsi valitsee sukupuolensa

Started by Ableisti, 06.10.2019, 11:33:58

Previous topic - Next topic

dothefake

Johan tuollaisesta tulee syvästi itsensä pojiksi ja tytöiksi tunteville paha mieli ja traumoja, kun he ovat vain tylsiä tyttöjä ja poikia.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Eino P. Keravalta

Miten se lapsi muka voi valita sukupuolensa, kun aikuisillekaan ei ole selvää, mitä kaikkia sukupuolia sitä onkaan olemassa?

Lapsellehan pitäisi kertoa ne kaikki vaihtoehdot kuvineen kaikkineen ja kertoa niistä kaikista 21 ( tai mitä niitä nyt onkaan ) vaihtoehdosta - miten muuten valita?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

ämpee

Jos seksuaalisuudesta ja sen erilaisista suuntautuneisuuksista aletaan puhumaan sukupuolina niin soppahan siitä syntyy.
Sukupuolia on edelleenkin vain ne kaksi perinteistä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

DuPont

Quote from: Eino P. Keravalta on 07.10.2019, 16:49:58
Miten se lapsi muka voi valita sukupuolensa, kun aikuisillekaan ei ole selvää, mitä kaikkia sukupuolia sitä onkaan olemassa?

Lapsellehan pitäisi kertoa ne kaikki vaihtoehdot kuvineen kaikkineen ja kertoa niistä kaikista 21 ( tai mitä niitä nyt onkaan ) vaihtoehdosta - miten muuten valita?
Mutta jos aikuiset näyttävät pienille lapsille, mitä kaikkea sekopäisimmät seksuaalivähemmistöt genitaaleillaan tekevät, saamme rutosti enemmän häiriintyneitä lapsia keskuuteemme. Siksi ehkä se perinteisempi seksuaaliopetus olisi parempi idea?

nollatoleranssi

Tilanne on siinä mielessä sairas, että hyvin tiedetään identiteettiongelmien olevan vaaraksi henkiselle kehitykselle. Lisäksi vähänkin epävarmemmat tapaukset ovat riskialttiita ottamaan vaikutteita ja tälläinen tietoinen sukupuoli-identiteetin sekoittaminen tuo usein ongelmia myöhemmin.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

nollatoleranssi

Quote from: Ableisti on 06.10.2019, 11:33:58
Lastemme päiväkoti on jakanut tätä SETAn videota, joka antaa ymmärtää, että sukupuoli ei ole muuttumaton fyysinen tosiasia, vaan päiväkoti-ikäinen lapsi voi itse valita oman sukupuolensa (tai valita, että hänellä ei ole sukupuolta lainkaan):
https://youtu.be/ZHFQxIrnU2Q?t=49

Aina huvittaa nämä freudilaiset käsikirjoitukset. Videolla valkoista poikaa avustaa valkoinen tyttö, mutta valkoista tyttöä avustaa musta poika. Eikä videolla ole tyypilliseen tapaan yhtään mustaa tyttöä. Toisaalta ei pitäisi tietenkään liioitella mustien määrää.

Tuo tyylilaji on tuttua nykyisin mm. mainoksista. Lähes poikkeuksetta niihin tungetaan valkoinen nainen ja musta mies, mutta ei oikein koskaan mustaa naista. Varsinkaan mustaa naista ja valkoista miestä ei esitetä yhdessä muuta kuin jossain maailmanloppua kuvaavassa zombiesarjassa.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Rasvari

Quote from: Bellerofon on 07.10.2019, 10:05:11
Tämä on juuri se mitä me kaikki pelkäämme, että meidän lapsemme saavat kuraa niskaan, jos sanoo hiukan eri mielipiteen vallitsevaan ajatteluun nähden. Pelko on aivan oikea, jos koulussa/päiväkodissa enemmistö henkilökunnasta on jo täysin "virallisen" kannan takana.
Toisaalta, jos koulussa tai päiväkodissa on asenteena - tämä on tätä yleistä diipadaapaa - niin suhtautuminen voi olla ihan toista. Arpapeliä ja uskon kuitenkin, että parhaiten pärjää, jos vähän aistii mitä voi kenenkäkin kanssa haastella.

Rekyyli tuntuu vahvana kaikissa omilla aivoillaan ajattelevissa opettajissa, vanhemmissa ja lapsissa. Faktat aina lopulta voittavat vaikka ei niin kovin kauan sitten kaikki vannoivatkin "suuren ja mahtavaan" nimeen kukin omalla vakavuudellaan.

Minun ikäluokkani näki lukioikäisenä kommunismin lopullisen romahtamisen omaan mahdottomuuteensa. Muistan miten useampikn opettaja antoi palaa vuosikymmenien patoumat ilmoille koska aiemmin piti opettajana myötäillä ja mukautua. Suurin osa meistä sai terveellisen opetuksen massahypnoosista ja siitä miten vallitseva ilmapiiri voi olla niin väärässä kuin väärässä vain voi olla. Myöhemmin olen huomannut että kaikki eivät sisäistäneet kokemaansa.

Billy Hill

Jos sukupuolensa voi valita, voivatko siis transseksuaalitkin halutessaan valita että ovatkin ihan oikean sukupuolen vartaloon syntyneitä?

Taas kerran saa olla tyytyväinen että elää impivaaran takamailla ja lapsen päiväkodissa ja koulussa on ihan perinteiset arvot voimissaan. Viimeisimmässä koulun juhlassakin oli esityksissä tytöillä letit ja mekot, pojilla puvut ja suorat housut. Ja laulettiin isänmaallinen loppulaulu. Eikä kukaan kiukutellut aiheesta ainakaan ääneen millään foorumilla.

Firtu Fakkari

Päiväkoti-ikäinen ei voi vielä valita mitään, kun kehitys on vasta alussa. Korkeintaan voi kaupassa valita, ottaako punaisia vai sinisiä karkkeja. Järkyttää tämä nykyajan yksilöllinen vaihtoehtotodellisuus. Ei tällaista ollut kymmenen vuotta sitten! >:(
Nyt tai joskus toiste.

mikkoellila

Lastemme päiväkoti on jakanut tätä SETAn videota, joka antaa ymmärtää, että sukupuoli ei ole muuttumaton fyysinen tosiasia, vaan päiväkoti-ikäinen lapsi voi itse valita oman sukupuolensa (tai valita, että hänellä ei ole sukupuolta lainkaan):

Mitä mieltä olet tästä?

Siis mitä vittua?!

Tyttö:
- Mä oon muuten poika.

Muut lapset:
- Niin se on!

Tällaista siis ihan oikeasti näytetään päiväkotilapsille?!
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Emo

Quote from: mikkoellila on 08.10.2019, 12:58:29

Mitä mieltä olet tästä?

Siis mitä vittua?!

Tyttö:
- Mä oon muuten poika.

Muut lapset:
- Niin se on!

Tällaista siis ihan oikeasti näytetään päiväkotilapsille?!

Minä oon neekeri. Neekerimies, ja nimeni on MuhaMatti. Eilen olin lesbonainen nimeltäni RekkaFatima.
Muuten tämä olisi rasismia jos en olisi itsekin neekeri, mutta koska olen, niin minun on ok  käyttää itsestäni sanaa neekeri.

Emo

Quote from: nollatoleranssi on 07.10.2019, 21:58:50
Tilanne on siinä mielessä sairas, että hyvin tiedetään identiteettiongelmien olevan vaaraksi henkiselle kehitykselle. Lisäksi vähänkin epävarmemmat tapaukset ovat riskialttiita ottamaan vaikutteita ja tälläinen tietoinen sukupuoli-identiteetin sekoittaminen tuo usein ongelmia myöhemmin.

No, koska kulttuurimarxistien tavoite on tuhota eurooppalainen judeokristillispohjainen kulttuuri, koti, kristinuskonto ja isänmaa, ja lopulta tappaa sukupuuttoon koko valkoinen rotu, niin on vain heidän näkökulmastaan eduksi kaikkien mahdollisten identiteettien sekoittaminen ja siitä seuraavat ongelmat.

Rotuja ei ole eikä sukupuoliakaan ole, mutta silti sukupuolen saa valita, joten meikätyttö on neekerimies, ainakin tänään just nyt.

Pakkanen

Miksi tämä valinnanvapaus rajoitetaan vaan sukupuoleen. Entäpä jos keskinkertaisilla oppimisedellytyksillä varustettu Eetu Emilia sanoo olevansa väärässä kehossa ja tuntee oikeasti olevansa luokkansa älykkäin, mutta keskinkertaisten aivojensa vanki. Olisiko kaiken suvaitsevaisuuden nimissä Eetu Emilialle annetta hänen oikean identiteettinsä mukaisia arvosanoja, eli kymppejä?

Tai "väärässä kehossa" oleva, fyysisesti luokkansa lyhin Jonna Janne, jonka omien tuntemustensa mukaan olisi pitänyt syntyä pitkään vartaloon. Sijoitetaanko hänet luokkakuvassa etu- vai takariviin?

Tämä maailman on menossa toiselta laidaltaan ihan sekopäiseksi. Sukupuoli mies tai nainen määrittelee vain minkälaiset suvunjatkamiselimet kantajallaan on! Miksi nämä sukupuoli-intoilijat sotkevat sukupuolikäsitteeseen identiteettiin liittyviä asioita. Syntymäsukupuolielimet on kuin silmien väri, se vaan on joku. Identiteetti on kaikilla oma, oli sitten sukupuolielimiltään mies tai nainen!

Emo

Kun Eurooppaan tulee maahantulijoita niin etelän kuin idänkin kehittymättömämmistä kulttuureista ja yhteiskunnista, niin ovat he varmasti hämmästyneitä kun tajuavat, mitä tämä meidän "edistyksemme" oikein nykyään on.

Ei nimittäin niin pöljää luku- ja kirjoitustaidotonta ihmistä ole savimajoistakaan helppo löytää, etteikö hän miestä naisesta erottaisi.
He pitänevät meitä länkkäreitä  elinkelvottomana roskasakkina eivätkä pitemmän päälle liene väärässäkään.

Tällaisten uutisten jälkeen on turha ihmetellä, miksi suomalaiset eivät hanki lapsia.
Tähän mielisairauteenko niitä pitäisi hankkia? Tarhoihin pohtimaan omaa sukupuoltaan?

newspeak

Seuraava Lapinlahden lintujen sketsi tuli tästä asiasta mieleen:

Min mamma heter Matti Puoskari (2:05)

Jos kerran sukupuolen saa päättää, itse olisin mieluusti nuorempi. Vaikka 25-vuotias olisi ihan hyvä. 17 olisi turhan nuori, sillä olen kuitenkin ihonväriin ihan tyytyväinen.

dothefake

Sekin on järkyttävää, että Suomessa tarhataan lapsia!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Niobium

Quote from: nollatoleranssi on 07.10.2019, 22:13:56

Aina huvittaa nämä freudilaiset käsikirjoitukset. Videolla valkoista poikaa avustaa valkoinen tyttö, mutta valkoista tyttöä avustaa musta poika. Eikä videolla ole tyypilliseen tapaan yhtään mustaa tyttöä. Toisaalta ei pitäisi tietenkään liioitella mustien määrää.

Tuo tyylilaji on tuttua nykyisin mm. mainoksista. Lähes poikkeuksetta niihin tungetaan valkoinen nainen ja musta mies, mutta ei oikein koskaan mustaa naista. Varsinkaan mustaa naista ja valkoista miestä ei esitetä yhdessä muuta kuin jossain maailmanloppua kuvaavassa zombiesarjassa.

Harvassa tosiaan ovat mainokset, joissa ei vilahda tummempaa ihoa. Jostain syystä ei mennä useinkaan sillä värikartan puolessa välissä. Ananastukkia näkyy huomattavasti vähemmän kuin tummapaahtoisia.

Milläköhän tavalla nämä rekrytään? Ettei vaan tule oloa, että sait keikan ihonvärisi vuoksi, sehän olisi syrjintää.

Entä Irakin ihmeet? Ettei niille nyt tule paha olo, kun vieressä on vielä vetävämpi ohituskaista.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

JDwg

Quote from: matti on 06.10.2019, 15:21:31
Quote from: JDwg on 06.10.2019, 15:18:12
Ainakin Vantaan Päiväkotien opetussuunnitelmaan on tullut "sukupuolisensitiivisyys". Kuva tämän viikon vanhempainillasta.

Kuvasta ei saa mitään selvää. Voisitko kirjoittaa sisällön viestiin?

@matti 
Sulupuolisensitiivinen. Sitten sukupuolineutraali. Lopuksi sukupuoleton?
No onneksi tämän pk:n johtaja on suht kokenut ja järkevä tapaus, eikä mikään uraohjus milleniaali. Ei olla Seta:n videoita katseltu.
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

Näkkileipä

Eikö voisi olla muuttumaton biologinen sukupuoli ja henkinen sukupuoli jonka voi itse valita. Näin toimimalla (melkein) kaikki olisivat tyytyväisiä.

N. O. Hääppönen

Quote from: Näkkileipä on 19.10.2019, 14:49:21
Eikö voisi olla muuttumaton biologinen sukupuoli ja henkinen sukupuoli jonka voi itse valita. Näin toimimalla (melkein) kaikki olisivat tyytyväisiä.
Niinku vaikka "sex" ja "gender"

Kun biologisesta sukupuolenkorjauksesta joku vouhottaa, voisi aina kysyä että millä tekniikalla kromosomit manipuloidaan?
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

Jokuvain

Voidaan vain ihmetellä tätä nykyajan menoa jota erityisesti vasemmistoliitto/vihreät/seta yms ajavat. :facepalm:

Ensinäkin tuolla saadaan lapset jo ihan sekaisin, ei tarhaikäinen kaipaa setan neuvoja sukupuolten paljoudesta..

Samaan aikaan maahan haalitaan tulijoita maista, joissa homot tupataan heittämään katoilta alas..

Voisin ihmetellä asiaa ja miettiä sen ristiriitoja, mutta nykyajan sananvapaus tilanteessa se oisi välittömästi rasismia ja vihapuhetta. :facepalm:

Emo

Quote from: Jokuvain on 29.10.2019, 22:26:54
Voisin ihmetellä asiaa ja miettiä sen ristiriitoja, mutta nykyajan sananvapaus tilanteessa se oisi välittömästi rasismia ja vihapuhetta. :facepalm:

Juuri tuosta syystä jokaisen pitää ääneen ja  kirjallisesti ihmetellä asioita, muuten (itse)sensuuri tuhoaa perustuslaillisen oikeutemme sananvapauden.
Pelko pois, sitähän suvakit hokevat että pelolle ei saa antaa tilaa.