News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

612-kulkue Helsingissä itsenäisyyspäivänä pe 6.12.2019

Started by Heikki Luoto, 06.09.2019, 16:37:29

Previous topic - Next topic

Alabama

No löytyyhän näitä käsirikollisia jos vain on halua hakea ja laittaa kuva sopivaan yhteyteen.

Toinen hyvä keino halutun mielikuvan aikaansaamiseksi on rajata kuva niin, että molemmat kädet ylhäällä olevalta henkilöltä näkyy etuojossa sojottavista käsivarsista vain toinen.
^ johtuu ilmastonmuutoksesta.

ikuturso

Quote from: ikuturso on 06.12.2019, 23:50:55
Quote from: Histon on 06.12.2019, 22:28:20
No jos kyseessä on olevinaan kansallismielinen suurtapahtuma Suomen 100-vuotisjuhlavuonna ja osallistujamäärät jäävät alle esim. tapahtumasta jossa porukka kokoontuu Kuopioon Picachuiksi ja muiksi menninkäisiksi pukeutuneina niin onhan se säälittävää.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Animecon
[...]Se järjestettiin ensi kerran vuonna 1999 scifi- ja fantasiatapahtuma Finnconin yhteydessä. Vuodesta 2012 alkaen Animecon on järjestetty itsenäisenä, pääsymaksullisena tapahtumana.
[...]
Kävijöitä: ~3 000 (2014)

Sinä vertaat räntäsateessa tai pakkasessa marssimista johonkin megalarppaustapahtumaan joka jo 15:ntenä vuonna kerää 3000 henkeä. Animeconissa jengi on naamioitunutta eikä sitä kuvaa anarkistit pyrkien ehkä kuvillaan saamaan jengille potkuja töistään.

Ota kuitenkin huomioon, että 612:lla suurin osa marssii omilla kasvoillaan ja saattaa riskeerata työnsä ja perheensä elannon, kun media leimaa tapahtuman ääri-ääreilyksi.

Riskiin nähden mielestäni nelinumeroiset osallistujaluvut ovat suuria.

-i-

Tuli tässä mieleen @Histon että kun tuo 612 leimataan mediassa äärinatsismiksi ja hommaforum on nykyään jo yleispoliittinen foorumi, niin miksiköhän 612 kulkueen pitäisi vetää kymmeniä tuhansia, jos kerran hommallakin vielä ihmiset ovat nimimerkeillä, sinä mukaanlukien?

Olet kuitenkin itsekin hyvin kriittinen haittamaahanmuuttoa kohtaan. Ihmiset tuolla marssilla ajavat sinunkin asiaasi, vaikka tykkäätkin täällä aina kertoa kuinka "väärin sammutettu" tai neuvoa muutenkin miten asiat tulisi hoitaa tai mitä mieltä pitäisi olla. Maltillisena sinulla ei luulisi olevan mitään ongelmaa ajaa asiaasi omalla nimelläsi ja kasvoillasi. Ehkä teetkin niin jossain toisella foorumilla.

Mutta käyttäessäsi nimimerkkiä täällä, sinä kyllä ymmärrät mitä on leimautumisen pelko. Joten siinä valossa kritiikkisi 612 osallistujamäärää kohtaan on joko älyllistä epärehellisyyttä tai silkkaa vittuilua. Jos haluat jatkaa sillä linjalla, niin ihan vapaasti.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Vili Länsi

Mikä tässä ohjeessa on niin vaikeata ymmärtää? Kuinka moni osaa lukea ja kuinka moni ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan?

" Poliittisten merkkien ja tunnusten esilläpitäminen ja käyttäminen tapahtumassa on edelleen kielletty. Myös kulkueen kärjessä liikkuva yhdistyksen asettama lippuairueen saattama Suomen lippu on ainoa sallittu banneri, viiri tai lippu. "

https://612.fi/
https://www.facebook.com/elakoonsuomi612/photos/a.1536548233229962/2438547769696666/?type=3&theater

Nyt tuolla näkyi hakaristeja hihoissa, natsipääkalloja hihoissa,odineita selkälippuineen jne.
Itseäni suorastaan v...... sillä jos haluaisin mennä odineiden jne. kattelemaan natsitunnuksia niin menisin niihin menisin sinne.
Mutta en mene koska menin 612 kulkueeseen koska ninemomaan halusin että siellä ei ole mitään poliittisia tunnuksia mihinkään suuntaan.
Viime vuonna oli sentään jonkunlainen järjestys enkä itse nähnyt mitään tunnuksia. Tänä vuonna olin kyllä lähteä jos ennen kulkueen lähtöä kotimatkalle koska torille ilmaantui näitä hakaristihihamerkki tahraajia.
Itseltäni oli ehkä viimeinen kerta sillä muutenkin siellä lapsittiin kuin varpusparvi miten sattuu kuin joku kerjäläisooppera. Koitin moneen kertaa itse siellä porukkaa kehottaa kolmiriviin mutta ei, niin kuin eivät olisi edes ymmärtänyt mitä sanoin.

Ohjeissa sanotaan myös

"Liikkuminen tapahtuu hyvässä järjestyksessä
Kulkuetta johtaa lippuairuen saattama lipunkantaja ja osallistujat seuraavat sitä kolmirivissä välimätkan jättäen. Lipun joutuessa pysähtymään, muu kulkua pysähtyy myös"

https://612.fi/
https://www.facebook.com/elakoonsuomi612/photos/a.1536548233229962/2438547769696666/?type=3&theater

Minä luulen että monikaan ei ole näitä ohjeita edes koskaan lukenut

Lalli IsoTalo

Tätä tunnusongelmaa helpottaisi, jos juuri ennen kulkueen liikkeelle siirtymistä kuulutettaisiin, että mitään tunnuksia ei saa olla (ja että kulkueesta ei kuittailla antifanteille), ja siellä Töölöntorilla olisi ryhmä, joka poimii kulkueesta pois tunnustyypit. Se ei tietenkään estäisi sitä, että tunnuksia vedetään esiin myöhemmin, tai että kulkueeseen liitytään myöhemmin.

Mutta se kertoisi kaikille, että järjestäjät ovat tosissaan.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Larva

Monikaan ei varmasti lue ohjeita, tai muista niitä lähdettäessä. Järjestäytymistä ainakin helpottaisi, jos järkkärit huutelisivat jo ennen lähtöä - siinä kulkueen järjestäytyessä - että kolmiriviin, ja ohjaisivat tarvittaessa. Ja muistuttaisivat asiasta vaikka kovaäänisillä. Oma kokemukseni kulkueesta muistuttaa vähän semmoista seuraa johtajaa -leikkiä, eli että mitään ohjeita ei anneta mistään päin, sitä vaan otetaan soihtu, sytytetään se ja mennään patsastelemaan sekaan kunnes etummaiset lähtevät liikkeelle. Selkeämmät ja kuuluvat ohjeet ja enemmän järkkäreitä paikalle!
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

mamuman

Luulin jo jossain vaiheessa, että nämä lapinpolttajia ihannoivat tonokit olisivat -90 luvun jälkeen tulleet järkiinsä, mutta ehkäpä ei tai sitten on uusi sukupolvi tonokkeja. Minäkin voisin osallistua marssille mielelläni, mutta kun näille tarranatseille ei tehdä mitään, niin en todellakaan halua leimautua tuollaiseen porukkaan. Menisvät perkele pyllistelemään moskeijaan, sieltä löytyy hengenheimolaisia, jotka myös vihaavat juutalaisia.

Rasvari

Quote from: Vili Länsi on 07.12.2019, 10:43:37
Nyt tuolla näkyi hakaristeja hihoissa, natsipääkalloja hihoissa,odineita selkälippuineen jne.
Itseäni suorastaan v...... sillä jos haluaisin mennä odineiden jne. kattelemaan natsitunnuksia niin menisin niihin menisin sinne.

Tästä kannattaa olla selkeä ja tiukka, järjestäjille paremmat PA-kamat kuulutuksiin ja ohjeistamiseen ja lisää järkkäreitä valvomaan tunnuksettomuutta. On täysin eri asia osallistua kulkueeseen, jossa on asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä eri taustoista jotka haluavat osallistua rauhalliseen kansallimielisiin kulkueeseen kuin olla mukana kulkueessa jossa ollaan jonkun tahon lipun alla ja huudellaan iskulauseita. Suomen lipun pitää riittää ja muun lipun alla en aio olla.

Olin tällä kertaa soihtukulkueessa toisaalla kunnioittamassa edellisten sukupolvien uhrauksisa, juhlistamassa itsenäisyyttä ja siirtämässä perinnettä eteenpäin seuraavaan sukupolveen. Jos olisin ollut paikalla ja tavannut jonkun natsihihanauhan kanssa olisin käynyt kertomassa terveiseni: Nauha pois tai minä poistun.

Vituttaa kun jos tämän annetaan paskoontua marginaalisen pikkuporukan toimesta.

Alabama

Quote from: Rasvari on 07.12.2019, 11:11:39

Jos olisin ollut paikalla ja tavannut jonkun natsihihanauhan kanssa olisin käynyt kertomassa terveiseni: Nauha pois tai minä poistun.

V*tuttaminen ja luovuttaminen ei missään tapauksessa saa liittyä toisiinsa. Jos v*tuttaa, niin ei missään tapauksessa saa antaa muille periksi ja jäädä/lähteä sen takia itse pois. Pelottelu ja painostus maineen menetyksellä on tuttu keino kaikilla totalitaristeilla ja yhden mielipiteen kannattajilla. Tällaisessa tapauksessa pitää soittaa kaverit, sukulaiset ja kaikki kynnelle kykenevät paikalle ja itse esiintyä entistä itsevarmemmin ja pontevammin. Ei näille saa antaa periksi, sitä ne juuri yrittävätkin. Itsensä "paskoontumista" ei saa pelätä. Silloin on peli menetetty.

Kaarin M

Kyllähän se niin on, että mediassa yritetään edelleenkin sekoittaa PVL ja 612-kulkue toisiinsa. Lisäksi esim. Hesarin uutinen kulkueista oli täynnä kirjoitus ja asiavirheitä, ties mikä tet-harjoittelija oli kirjoituksen ja analyysin takana.

Harmittaa, kun kulkueen mahtavuutta, pitkä soihtujono, ei näy missään, ja se mitä uutisoidaan on muutama Odin ja öyhöttäjä. Jos järjestävä taho pystyisi tuomaan julkisuuteen enemmän kuvaa ja tietoa kulkueesta, saataisiin vesitettyä kommarimedian propakanda.

Tuohon Helsinki ilman natseja vouhotukseen ei pitäisi vastata kuin että natsit kukistettiin 1945, ja lienevät karkuunkin päässeet jo vanhuuttaan kuolleet. Että jos sen anarkistilipun alla näkee natseja, pitäisi kyllä käydä lääkärissä. Ei näitä pöljiä vakavissaan kannata ottaa. Ovat nuoria ja naiveja.
Ei muuta kuin kuvaa itsenäisyyspäivänä sirpin ja vasaran alla marssivista isänmaan ystävistä julkisuuteen mahdollisimman paljon. Tuota lippu ei muuten hesarin toimittaja ilmeisesti edes tunnistanut, ei ainakaan siitä maininnut ;).
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Punaniska

Quote from: Lalli IsoTalo on 07.12.2019, 10:54:02
Tätä tunnusongelmaa helpottaisi, jos juuri ennen kulkueen liikkeelle siirtymistä kuulutettaisiin, että mitään tunnuksia ei saa olla (ja että kulkueesta ei kuittailla antifanteille), ja siellä Töölöntorilla olisi ryhmä, joka poimii kulkueesta pois tunnustyypit. Se ei tietenkään estäisi sitä, että tunnuksia vedetään esiin myöhemmin, tai että kulkueeseen liitytään myöhemmin.

Mutta se kertoisi kaikille, että järjestäjät ovat tosissaan.

Aiemmin on kuulutettu, mutta en tiedä tästä kerrasta. En kyllä koe mitään hengenheimolaisuutta naamioituneen isämmaan puolustajan kanssa, ja jos näitä tulee aina vain lisää, niin kulkue ja sen alkuperäinen tarkoitus, eli edellispolvien kunnioittaminen, rapautuvat.

Mistä tulee mieleen, että mikseivät nuo tyypit itse kunnioita tapahtumaa ja käyttäydy toivotulla tavalla? Mitä ihmeen jumalanteatterilaisia nämä oikein ovat, kun oma performanssi on tärkeämpi?

e: yleensä ottaen tapahtuma oli taas kerran hieno, eikä nasseosastosta ollut suurta harmia.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Alabama

Quote from: Punaniska on 07.12.2019, 11:57:35

Mistä tulee mieleen, että mikseivät nuo tyypit itse kunnioita tapahtumaa ja käyttäydy toivotulla tavalla? Mitä ihmeen jumalanteatterilaisia nämä oikein ovat, kun oma performanssi on tärkeämpi?

Jos odottaa sitä, että muut alkavat käyttäytyä toivotulla tavalla, joutuu mitä luultavimmin odottamaan tosi pitkään ja on samalla riippuvainen toisten toiminnasta. Voi olla, että muut eivät käyttäydy halutulla tavalla myöhemminkään. Pitääkä muiden performanssin antaa vaikuttaa omaan vakaumukselliseen toimintaan ja itse osallistua näiden jumalanteatteriin peräytymällä?

Vili Länsi

Quote from: Rasvari on 07.12.2019, 11:11:39
Quote from: Vili Länsi on 07.12.2019, 10:43:37

Jos olisin ollut paikalla ja tavannut jonkun natsihihanauhan kanssa olisin käynyt kertomassa terveiseni: Nauha pois tai minä poistun.

Ei ne hihanauhoja ollut vaan takin hihaan ommeltuja kanganmerkkejä. Olisi hieman liian työlästyä alkaa kaitsimaan näitä ja ilman muuta odotin että viimesitään tuosta torilta lähtiessä tai lähtöön valmistuessa ns. järjestysmiehet näihin puuttuisi. Tiedä sitten oliko näitä liian vähän vai miksi kukaan ei puuttunut?

Punaniska

Quote from: Alabama on 07.12.2019, 12:06:19
Quote from: Punaniska on 07.12.2019, 11:57:35

Jos odottaa sitä, että muut alkavat käyttäytyä toivotulla tavalla, joutuu mitä luultavimmin odottamaan tosi pitkään ja on samalla riippuvainen toisten toiminnasta. Voi olla, että muut eivät käyttäydy halutulla tavalla myöhemminkään. Pitääkä muiden performanssin antaa vaikuttaa omaan vakaumukselliseen toimintaan ja itse osallistua näiden jumalanteatteriin peräytymällä?

Totta tuokin. Mutta jos menen juutalaisiin häihin, en siteeraa juhlapuheessani koraania. Aika kökkö vertauskuva, mutta kunhan tuli mieleen.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Taikakaulin

Järkkärihomma on tietysti puhtaasti vapaaehtoistoimintaa, joten ei muuta kun järkkäriksi, jonka jälkeen voi itse heittää nasset/känniääliöt mäelle. Itse tähän kannustan, mutta valitettavasti olen itse semmoinen tikku-ukko, jonka uhittelulle nauraisi naurismaan seipäätkin, joten siksi en tähän itse voi lähteä.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

ikuturso

Quote from: Vili Länsi on 07.12.2019, 12:10:39
Ei ne hihanauhoja ollut vaan takin hihaan ommeltuja kanganmerkkejä. Olisi hieman liian työlästyä alkaa kaitsimaan näitä ja ilman muuta odotin että viimesitään tuosta torilta lähtiessä tai lähtöön valmistuessa ns. järjestysmiehet näihin puuttuisi. Tiedä sitten oliko näitä liian vähän vai miksi kukaan ei puuttunut?

Ommeltuja tai ei. Kaksi vuotta sitten kun PVL porukka tuli mukaan Ruotsista asti, vaihtoivat takit tai laittoivat toisen takin nassekledjujensa päälle. Muistaakseni suurin puheenaihe silloin oli Torniaisen kaulaliina.

Nyt kun PVL on kielletty, soluttautuivat odineihin ja odinitkin 612:teen. Joku heitä lähellä oleva taho voisi toki kertoa heille, että jos heillä on tarkoitus lopettaa koko soihtukulkueperinne, niin ovat vahvasti sitä nyt tekemässä. Jos aikovat omia sen, niin aika äkkiä se kuihtuu olemattomiin sittenkin. Ja sitten einatsejahelsinkiin- porukka on voittanut jäljellä helsingissä on enää natsit ja kansallismieliset leimautumisen pelossa ovat nostaneet kytkintä.

On se hassua, kun taas toisella puolella einatsejakulkueessa on ilmeisesti ihan normi yliopistohipstereitä, vihreitä ja vassarinuoria, perheenäitejä lastenvaunuineen, eikä heitä pätkääkään haittaa, että kulkueessa kulkee naamioanarkisteja ryssänlippu astaloon teipattuna. Sitten kansallismieliset nostaa kytkintä, jos vieressä kävelee joku natsi.

Kaksilla rattailla mennään taas. Tosin tuolla einatsejapuolella kyllä naamiot ovat yleisempiä, että kyllä sielläkin se leimautumisen pelko on. Mutta sinne menevät huivi naamallaan välittämättä cheguevarapaidoista ja ryssänlipuista.

-i-

MUOKS:

Tässä jos oikeasti käyttää älyä, huomaa että kansallismieliset haluavat välttää väkivaltaa, mutta toisella puolella on ihan OK, että mukana on porukkaa, jotka ovat varustautuneet kepein hakkaamaan nasseja muusiksi.
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Vili Länsi

Quote from: Taikakaulin on 07.12.2019, 12:18:02
Järkkärihomma on tietysti puhtaasti vapaaehtoistoimintaa, joten ei muuta kun järkkäriksi, jonka jälkeen voi itse heittää nasset/känniääliöt mäelle. Itse tähän kannustan, mutta valitettavasti olen itse semmoinen tikku-ukko, jonka uhittelulle nauraisi naurismaan seipäätkin, joten siksi en tähän itse voi lähteä.

Tottahan tämä tietysti on mutta jälkikäteen aika vaikeata hommaa poistaa tai kehottaa poistua.
Muuten tapahtuma on hyvä ja kannatettava kaikilla tapaa mutta niin pienestä kiinne että kunnioittaa tapahtuman järjestäjien toiveita ja Suomen itsenäisyyspäivän teemaa ja henkeä.

Vili Länsi

Quote from: ikuturso on 07.12.2019, 12:35:26
Quote from: Vili Länsi on 07.12.2019, 12:10:39

Ommeltuja tai ei. Kaksi vuotta sitten kun PVL porukka tuli mukaan Ruotsista asti, vaihtoivat takit tai laittoivat toisen takin nassekledjujensa päälle. Muistaakseni suurin puheenaihe silloin oli Torniaisen kaulaliina.

Nyt kun PVL on kielletty, soluttautuivat odineihin ja odinitkin 612:teen. Joku heitä lähellä oleva taho voisi toki kertoa heille, että jos heillä on tarkoitus lopettaa koko soihtukulkueperinne, niin ovat vahvasti sitä nyt tekemässä. Jos aikovat omia sen, niin aika äkkiä se kuihtuu olemattomiin sittenkin. Ja sitten einatsejahelsinkiin- porukka on voittanut jäljellä helsingissä on enää natsit ja kansallismieliset leimautumisen pelossa ovat nostaneet kytkintä.

On se hassua, kun taas toisella puolella einatsejakulkueessa on ilmeisesti ihan normi yliopistohipstereitä, vihreitä ja vassarinuoria, perheenäitejä lastenvaunuineen, eikä heitä pätkääkään haittaa, että kulkueessa kulkee naamioanarkisteja ryssänlippu astaloon teipattuna. Sitten kansallismieliset nostaa kytkintä, jos vieressä kävelee joku natsi.

Kaksilla rattailla mennään taas. Tosin tuolla einatsejapuolella kyllä naamiot ovat yleisempiä, että kyllä sielläkin se leimautumisen pelko on. Mutta sinne menevät huivi naamallaan välittämättä cheguevarapaidoista ja ryssänlipuista.

-i-

MUOKS:

Tässä jos oikeasti käyttää älyä, huomaa että kansallismieliset haluavat välttää väkivaltaa, mutta toisella puolella on ihan OK, että mukana on porukkaa, jotka ovat varustautuneet kepein hakkaamaan nasseja muusiksi.

Olen samaa mieltä että kuihtuu pois jos tähän ei puututa.
Eikä joku larppauspuvun päälle heitettävä halpis tuulitakki maksa kuin 5€ tarjouskorista ja 30€ saa normaalistikin

https://hommaforum.org/index.php/topic,129667.msg3128805.html#msg3128805

edb

Siellä antifanttiosastolla oli liikkeellä myös basisminvastaiset voimat, kuten liitteen kuvasta nähdään. Voisko vähemmistövaltuutettu selvittää leimataanko tässä nyt basistit kansanryhmänä??!!1!!

"Nää homppelit nirhaa fascisteja" oli toinen hykerryttävä banderolli. On ne niin lutusia.
Uutisvirta.net – uutisia, blogeja, puheenvuoroja valtavirran ulkopuolelta

Rikastettu uraani

Quote from: Puuha-Pepe on 07.12.2019, 08:41:57
No tuota... nyt näyttäisi käyvän niin, että marssijoiden vähetessä nassejen osuus kasvaa. Jos ei muuten erota natsia muista, niin se "oikea käsi 45-asteen kulmassa" on edelleen pätevä tuntomerkki. Toki jos poliisillekkin tuottaa ongelmia tunnistaa näitä hitlerjugendilaisia, niin ei kai sitä voi rivihommalaiseltakaan odottaa liikoja.  :facepalm:
Jos käden kulma riittää kertomaan, kuka on natsi (jotka meillä historiaa tuntevilla tunnetaan 1945 lakkautetun Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen jäsenenä), niin implikoitko, että esimerkiksi Petteri Orpo on natsi?
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

Beef Supreme

Kommunistien lippukeppejä poliisi takavarikoi joku vuosi sitten jossain yhteydessä, arhinmäkeläisten suureksi harmiksi. Ei kuitenkaan johtanut mihinkään ja saivatko jopa keppinsä takaisin. Onhan niillä joskus lyöty, ainakin ulkomailla, mutta jos ne ovat jotain bauhausin metririmaa niin ei niistä kannata kiihottua. Poliisin asemassa toki tarkistaisin tavaran. Paino ratkaisee.

Hiilivety

Quote from: Rikastettu uraani on 07.12.2019, 12:54:59Jos käden kulma riittää kertomaan, kuka on natsi (jotka meillä historiaa tuntevilla tunnetaan 1945 lakkautetun Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen jäsenenä), niin implikoitko, että esimerkiksi Petteri Orpo on natsi?

Ei käden asento vielä tee Orposta natsia, mutta jos hän lisäksi ajattelisi suomalaisten etua, niin silloin oltaisiin jo lähellä.
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

Nuivinator

Kainalotuuletuskuvia täällä, niille jotka kaipaa:
https://ig.fi/kainalotuuletus/

Sivu koottu kesäkuussa 2017.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Vaniljaihminen

Jos steroidien käyttäjät ja sekakäyttäjät tappelisivat, kummatkohan voittaisivat. Ne ovat aivan kuin kettujen ja kanien käänteinen korrelaatio ja ovat toinen toistensa aiheuttajia.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Titus

Quote from: Waldseemüller on 07.12.2019, 12:58:42
mutta jos ne ovat jotain bauhausin metririmaa niin ei niistä kannata kiihottua. Poliisin asemassa toki tarkistaisin tavaran. Paino ratkaisee.

Jääkiekkomailan varsia. Lippupää voi olla teroitettu ja ympäröity jollakin pehmeällä joka antaa periksi tökätessä, mutta näyttää tylpältä.

Poliisin pitäisi nämä kerätä ehdottomasti pois ainakin henkilöiltä jotka ovat naamioituneet ja/tai pitävät vaatteiden alla syndejä niinkuin monesta antfanttimiekkarikuvasta helposti näkee.
that's a bingo!

Farnesius

Kun täällä oli puhetta marssijoiden määrästä, niin Puolassa Varsovan isänmaallisessa itsenäisyyspäivän marssissa on ollut ilmeisesti jopa yli 100000 osallistujaa. Jos tuo suhteutetaan maiden väkilukuun, niin se tarkoittaisi Helsingin vastaavassa marssissa reilusti yli 10000 osallistujaa.

Olisihan se hienoa, jos saataisiin niin paljon porukkaa, mutta toisaalta eihän missään Länsi- ja Keski-Euroopan maissa ole kai ylipäätään edes 612:n kokoluokan vuotuista isänmaallista/kansallismielistä marssia, vai onko?

Mutta jos osallistujamäärää halutaan kasvattaa, niin voi olla, että konseptia pitää jotenkin muuttaa tai tapahtuman markkinointia ehkä ainakin parantaa jotenkin. Tämä siis, jos tapahtumaa halutaan kasvattaa, mutta jos päätarkoituksena on luoda pikkuhiljaa perinne ja ylläpitää sitä, niin kai se käy näinkin.

Tai sitten pitää järjestää kokonaan toinen tapahtuma, joka on enemmän kantaaottava Puolan marssien tyyliin, mutta onko sellaiselle itsenäisyyspäivänä tarvetta tai tilausta? Itse kyllä olisin mielelläni mukana sellaisessa Puolan tyylisessä rauhanomaisessa mutta riehakkaassa marssissa, jossa liehutettaisiin Suomen lippuja ja pidettäisiin myös ääntä.

pienivalkeapupu

Quote from: Puuha-Pepe on 07.12.2019, 08:41:57
No tuota... nyt näyttäisi käyvän niin, että marssijoiden vähetessä nassejen osuus kasvaa. Jos ei muuten erota natsia muista, niin se "oikea käsi 45-asteen kulmassa" on edelleen pätevä tuntomerkki. Toki jos poliisillekkin tuottaa ongelmia tunnistaa näitä hitlerjugendilaisia, niin ei kai sitä voi rivihommalaiseltakaan odottaa liikoja.  :facepalm:
Ja Puuha-Pepe voisi sitten lähteä ens vuonna ko. tapahtumaan, hakea vaikkapa Tiina Elorannan mukaansa ja puffff!!! Kaikki uusnatsit tunnistettu 100 prosenttisella varmuudella.
Ai ei onnistu vai?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Ajattara

....

-i-

MUOKS:

Saattaa olla kyseessä enemmänkin rikosvastuuseen joutumisen pelko, kuin leimautumisen pelko. 
War is Peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.

Lalli IsoTalo

Jos "ei natseja Helsinkiin" -mielenosoitus ei haluaisi natseja se menisi häiriköimään natsikulkuetta vastaan (jollaiseksi tänä vuonna osoittautui SoO-tilaisuus).

Mutta antifantit ovat suurimmalla joukolla häiriköimässä 612-kulkuetta, eli tosiasiassa he eivät halua kansallismielisiä Helsinkiin tai mihinkään, koska Suomen itsenäisyys heidän mielestään nähtävästi nyt vaan on aivan syvältä.

Valtamedia komppaa tekemällä parhaansa antaakseen 612:sta natsikuvan, ja valkopesee antifakommareiden perseilyt ja tavoitteet pois palstamillimetreistään ja nettiartikkeleistaan. Yhtenä syynä lienee persujen pelko.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Demlan it-tuki

voi myös olla, että PVL:n yms radikaalimpien osallistujien tavoite ei edes ole tehdä km marssista isompaa ja suurempaa ja kosherimpaa, vaan tietoisesti ajaa sitä radikaalisemmaksi. Jos sieltä väki vähenee ja se näyttäytyy enemmän ja enemmän natsimarssina, niin siellä aidalla kiikkuvat radikaalimman toiminnan tyypit saattavat herkemmin lähteä mukaan PVL:n yms toimintaan.