News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Bar Rock Bear 6.12.2020: Itsenäisyyspäivän tanssit

Started by jarno Alander, 14.10.2020, 19:42:48

Previous topic - Next topic

jarno Alander

Jo perinteeksi muodostuneet itsenäisyyspäivän musiikkikeikat jatkuvat Vantaan Rock Bearissa yhden vuoden tauon jälkeen.

Tänä itsenäisyyspäivänä esiintyjinä vanhat suosikit Pyhä kuolema ja Sankar'hauta, sekä verraten uusi nimi Hiidenlintu.

Lippu 15€ + narikka 2€. Ovelta tai ennakkoon osoitteesta www.rockbear.fi

Koska 6.12 on sunnuntai, soitto alkaa verraten aikaisin eli 20.00 ja homma pakettiin hyvissä ajoissa ennen puoltayötä.

Kiuas Kustannus ja Horror Shop ns. menossa mukana. Eli tervetuloa laittamaan jalalla koreasti!
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

jarno Alander

Keikka joudutaan valitettavasti perumaan koronarajoitusten vuoksi. Korvaava tapahtuma järjestetään keväällä!

Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Veikko

"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Alaric

No voi hemmetti. Olisi kyllä keikka kiinnostanut, mutta eipä tuolle järjestäjät mahda mitään, kun päättäjät ovat laittamassa koko pk-seutua ilmeisesti parhaillaan säppiin.

Vähän menee kyllä liioitteluksi tämä touhu.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

jarno Alander

Oli tietty pieni houkutus haistattaa paskat ja toteuttaa yksityistilaisuutena, ja ottaa pääsymaksun sijaan "kannatusmaksu". Mutta epäilemättä paperinpyörittelijät olisivat Rock Bearin kimpussa täältä ikuisuuteen kun kehtasivat uhmata heidän oikkujaan. Samoin lehdistö ottaisi kaiken ilon irti.

Saa nähdä mitä tuleman pitää. Ennen kuntavaaleja kansa lietsotaan tietenkin jälleen uuteen koronapaniikiin, mutta ehkä sitä ennen jossain kohtaa voisi saada jotain aikaan, joko tämän ja/tai Awan kanssa.

Arto Salminen, 2000

Radio

Rock'n Roll never dies! Wuhanuha tapetaan, ottaa aikansa. Sisätilan konsertti on kyllä tautimiina, tai sitten ei.
Joulua on suositeltu vietettäväksi nuotiolla. Sikaa voi käristää kokossa.
Miten olisi järjestää tilaisuus ulkona. Grilli kuumaksi ja makkaraa. Pussikaljaa yee!