News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-02-07 HS: Perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit yhdessä eurovaaleihin

Started by Ant., 07.02.2009, 15:12:17

Previous topic - Next topic

M.E

Vaikka en alkuunkaan pidä KD:n hihhuleista, niin annan "siunaukseni" tälle epäpyhälle allianssille.

Eurovaaleissa ei ole ainoastaan kyse siitä, saako KD mahdollisesti paikan, vaan siitä, kuka sen paikan saa, jos ei KD tai Persut. Se, että paikka menisi viherloukkaussanoille tai vasureille on mielestäni pelottavampi kuin jos se menee yhdelle jeesus-hihhulille.
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Martel

Quote from: Satsuki on 13.02.2009, 21:15:47Jos näen ongelmana äänestää ehdokasta sellaisen krístillisiin arvoihin nojaavan puolueen listoilta , joka on tehnyt liiton puolueen kanssa jonka nimi on kristillisdemokraatit, niin ongelma on pikkuisen laajemmalla pohjalla kuin että saattaisi mahdollisesti olla joku yksittäinen uskova "joku" joka hyötyy äänestäni.

Kaikki kiteytyy siihen, mikä on oma tärkeysjärjestyksesi asioille. Minä olen valmis äänestämään vaikka itse bin Ladenia, jos hän uskottavalla (demokraattisella) tavalla toimii Suomen rikastamisen ehkäisemiseksi, eikä parempaa ole tarjolla.

Voihan olla, että joskus ilmaantuu kaikin puolin täydellinen, ateistinen monikulttuurinvastainen ehdokas. En vain tiedä, tapahtuuko se ennen Jeesuksen oletettua toista tulemista. Good luck waiting, don't hold your breath.