News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Perussuomalaisten XIII puoluekokous Tampereella 29.–30.6.2019

Started by Pullervo, 29.03.2019, 07:20:34

Previous topic - Next topic

Porcius

Quote from: Skeptikko on 25.06.2019, 00:18:51
Mitenköhän vain käytännössä äänestysprosessi hoidetaan siten, että varapuheenjistossa on varmuudella kummankin sukupuolen edustajia?

Olettaisin, että jos kahdessa ensimmäisessä äänestyksessä(1. ja 2. vp) valitaan samaa sukupuolta olevat vp:t, niin sitten kolmannessa ei voi asettaa ehdolla kuin toisen sukupuolen edustajia.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Alaric

Jos ei ole muuta kuin Peräkammari-tasoista paskaa suollettavana, niin menkää sinne.

Sukupuolia on puolueen sääntötulkinnan mukaisesti ilmeisesti kaksi. Deal with it.

Yrittäkää nyt ihan oikeasti, jooko (pari viestiä poistettu).
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

sattuma

Quote from: Porcius on 26.06.2019, 00:34:16
Quote from: Skeptikko on 25.06.2019, 00:18:51
Mitenköhän vain käytännössä äänestysprosessi hoidetaan siten, että varapuheenjistossa on varmuudella kummankin sukupuolen edustajia?

Olettaisin, että jos kahdessa ensimmäisessä äänestyksessä(1. ja 2. vp) valitaan samaa sukupuolta olevat vp:t, niin sitten kolmannessa ei voi asettaa ehdolla kuin toisen sukupuolen edustajia.

Taitaa olla helppo rasti. Ensimmäisessä vaalissa vain naisia ehdolla, kolmannessa vain miehiä.

1. varapuheenjohtajaehdokkaat
Leena Meri Katso ehdokasesittely >>
Riikka Purra Katso ehdokasesittely >>

2. varapuheenjohtajaehdokkaat
Arja Juvonen Katso ehdokasesittely >>
Mika Niikko Katso ehdokasesittely >>
Sakari Puisto Katso ehdokasesittely >>
Heikki Tamminen Katso ehdokasesittely >>
Sebastian Tynkkynen Katso video >>

3. varapuheenjohtajaehdokkaat
Juho Eerola Katso ehdokasesittely >>
Jari Ronkainen Katso ehdokasesittely >>

https://www.perussuomalaiset.fi/psn-puoluekokouksen-henkilovaalit/

Kimmo Pirkkala

^Noita ehdokkaita voi kyllä kokouksessa sitten asettautua lisää. Ja todennäköisesti asettuukin, eli edeltävässä vaalissa hävinneitä tulee seuraavaan ehdolle.

Omat valintani näillä pohjilla ovat:
pj.                    Jussi Halla-aho (parempaa ei toistaiseksi ole asettunut ehdolle)  ;D
puoluesihteeri    Maiju Tapiolinna
1. varapj.          Riikka Purra
2. varapj.          Sebastian Tynkkynen
3. varapj.          Juho Eerola

Muutama sananen...

Halla-aho on tietenkin itsestäänselvä pj. Ei mitään epäselvää kenellekään.

Tapiolinnalla on paljon kokemusta paikallispolitiikasta ja puolueen sielunelämästä piiri- ja paikallistasolla ja omat kokemukseni hänestä ahkerana ja aikaansaavana ihmisenä ovat positiivisia. Lisäksi olennaisin asia minulle on, että Maiju ei ole mikään jääräpää, vaan hyvillä perusteluilla kantaansa tarvittaessa vaihtavakin. Sitä olen pitänyt aina viisauden alkulähteenä.

Purra on viimeaikaisella toiminnallaan, kirjoituksillaan ja loogisella älykkyydellään ehdottomasti puolueen nouseva tähti. Ja vielä nuori nainen. Olisi typerää jättää valitsematta hänet puheenjohtajistoon. Ehdottomasti tulevaisuuden puheenjohtaja-ainesta.

Tynkkysen kaikki tuntevat... loistava esiintyminen, terävä äly ja sosiaaliset taidot. Lisäksi maantieteellinen ulottuvuus, pohjoisesta on hyvä saada joku puheenjohtajistoon. Mä näen myös Tynkkysessä potentiaalia korkeammallekin joskus tulevaisuudessa.

Ja sitten Eerola. Ei kai siihenkään ole paljon sanomista. Nuiva veteraani jo nuorehkosta iästään huolimatta. Luotettava sotaratsu ja ansaitsee siivunsa pj-porukasta.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Ronkainenkin on ihan hyvä vaihtoehto kolmanneksi puheenjohtajaksi.

dothefake

Onkohan siellä sähköinen äänestys vai lappuäänestys. Onneksi ei ole Torvinen järkyttymässä, kun laput ovat jäseniltä kateissa. Minulla ne ovat kyllä vielä tallessa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

IDA

Quote from: Antti Salminen on 27.06.2019, 12:43:33
Jari Ronkainen on sori vaan Eerolaa huomattavasti kovempi luu. Jallu on johtanut meidän piiriä niinä vuosina kun moni paikallisyhdistys oli ilmiliekeissä ja kiitos Jallun piirin johdossa on hänen jälkeen ollut helpompaa. Hän on myös vääntänyt puoluehallituksessa Soinin kanssa ja kuuluu siihen nuivasissien eliittiin joiden juurityöstä saimme viimeksi Halla-ahon edes ehdolle. Jallu on sittemmin, eli nyt "nöyrtynyt" istumaan myös piirihallituksessamme rivijäsenenä, jossa hän auttaa ihan oto-hommina kokemuksellaan muita pääsemään kohti parempia päätöksiä. Ei hänen enää tarvitsisi pitää käsiään savessa paikallistasolla, mutta sitä hän tekee, koska vilpitön aatteen palo. Jallu tuntee varmasti Tammistakin paremmin koko Suomen perussuomalaisia myös keittiön puolelta aina takapihalle asti. Jallu on takuunuiva ja tulevassa johdossa heittämällä kokenein perussuomalaisissa erityisesti järjestötehtävissä, enkä puhu vain vuosista vaan myrskyistä. Me tarvitsemme ehdottomasti Ronkaisen puoluehallituksen pöydän ympärille muiden tueksi ja se onnistuu tämän vaalin kautta.

Nähdään lauantaina!

Myönnä vain suoraan, että nurkkapatrioottisuuttasi kannatat Ronkaista. Mekin myönnetään, että siksi emme kannata ;)
qui non est mecum adversum me est

Heikki Luoto

^Juho Eerola ei ole pääkaupunkiseudulta, vaan Kotkasta.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

against globalism

Jos ette ehdi Tampereelle kokoustamaan, niin tapahtumia voi seurata myös Youtubesta.

Quote from: Verkkomedia Perussuomalaiset @YoutubePerussuomalaisten kolmastoista sääntömääräinen puoluekokous järjestetään lauantaina 29.6.2019 ja sunnuntaina 30.6.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

Perussuomalaisten puoluekokous - suora lähetys lauantai 29.6.2019

Perussuomalaisten puoluekokous - suora lähetys sunnuntai 30.6.2019

Muokattu linkkejä ja lisätty tietoa linkkien takaa.

Impivaaran tiikeri

Quote2. varapuheenjohtajaehdokkaat
Arja Juvonen Katso ehdokasesittely >>
Mika Niikko Katso ehdokasesittely >>
Sakari Puisto Katso ehdokasesittely >>
Heikki Tamminen Katso ehdokasesittely >>
Sebastian Tynkkynen Katso video >>

Showmiestä ei pidä sijoittaa näkyvimmille paikoille persujen julkikuvaa pilaamaan, joten huonoin valinta puheenjohtajistoon on Tynkkynen. Toinen huono valinta on Niikko, koska hän on kiihkouskovainen.

Puheenjohtajistoon tarvitaan vankkaa talouspoliittista osaamista. Siksi paras valinta on fil.tri Sakari Puisto.

Taikakaulin

Quote from: Impivaaran tiikeri on 27.06.2019, 14:34:38Showmiestä ei pidä sijoittaa näkyvimmille paikoille persujen julkikuvaa pilaamaan, joten huonoin valinta puheenjohtajistoon on Tynkkynen. Toinen huono valinta on Niikko, koska hän on kiihkouskovainen.

Liittyen tuohon^:

Älkää please äänestäkö Eerolaa enää puheenjohtajistoon. Eerola ei ole kansan silmissä vakavasti otettava vaikuttaja (olen kuullut omin korvin). Soinin keksimä hoksnokkapoika kuvaa hyvin Eerolaa. Ei johtajistoon. Muuten varmasti ihan ok tyyppi toki.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Tabula Rasa

Quote from: Taikakaulin on 27.06.2019, 16:14:27
Älkää please äänestäkö Eerolaa enää puheenjohtajistoon. Eerola ei ole kansan silmissä vakavasti otettava vaikuttaja (olen kuullut omin korvin). Soinin keksimä hoksnokkapoika kuvaa hyvin Eerolaa. Ei johtajistoon. Muuten varmasti ihan ok tyyppi toki.

Vaihtoehtoja on kaksi. Eerola tai Ronkainen. Ronkaista en itse tunne yhtään, ja Eerola ei ole kaiketi niin pahasti omiin muroihin kussut että olisi menettänyt legimiteettiään? Jos tiedät muuta, kerro toki.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Taikakaulin

Quote from: Tabula Rasa on 27.06.2019, 16:18:31
Quote from: Taikakaulin on 27.06.2019, 16:14:27

Vaihtoehtoja on kaksi. Eerola tai Ronkainen. Ronkaista en itse tunne yhtään, ja Eerola ei ole kaiketi niin pahasti omiin muroihin kussut että olisi menettänyt legimiteettiään? Jos tiedät muuta, kerro toki.

En minäkään näitä sen paremmin tunne, mutta sen mitä tiedän, niin Ronkainen osaa käyttäytyä, on takuunuiva ja tulee kaikkien kanssa toimeen.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Charlie

Tällä hetkellä kaksi. Eiköhän siellä puoluekokouksessa ole kisassa useampia.

IDA

Molemmat ovat hyviä ehdokkaita. Itse en näe oikein mitään poliittisia eroja ja äänestänkin Juhoa koska tunnen hänet paremmin. Puheenjohtajiston vaaleissa ei taida olla oikein mitään poliittisia linjaeroja ehdokkaiden välillä. Tynkkynen ehkä on monin tavoin liberaalimpi kuin muut. Itse suosin mahdollisimman konservatiivisia ehdokkaita. On myös mahdollista, että kolmannen vpj:n vaaliin tulee enemmän ehdokkaita, jos ensimmäisestä tai toisesta tippuneita pyrkii sille paikalle. Mahdollista on kai sekin, että puoluesihteerivaalissa hyvin ääniä saaneita tippuneita tulee mukaan puheenjohtajiston vaaleihin.

Tosiasiallinen Nuiva

Onko muuten hyvä idea valita puoluesihteeriksi kansanedustaja? Monestihan homma on sen verran vaativaa, että sellaiseksi pyritään saamaan joku, jolla ei ole ek-hommaa lisälastina. Tietysti jos muita ehdokkaita ei ole, niin silloin ei ole.
Non poteris veritatem

IDA

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 27.06.2019, 19:09:46
Onko muuten hyvä idea valita puoluesihteeriksi kansanedustaja? Monestihan homma on sen verran vaativaa, että sellaiseksi pyritään saamaan joku, jolla ei ole ek-hommaa lisälastina. Tietysti jos muita ehdokkaita ei ole, niin silloin ei ole.

Ei kai siihen ole yhtään kansanedustajaa edes pyrkimässä? Ja ei tosiaan olisi hyvä idea.

Fennomania

Jos esimerkiksi 1. varapuheenjohtajaksi ehdolla ollut henkilö ei tule valituksi kyseiseen tehtävään, niin onko hänellä mahdollisuus hakea 2. varapuheenjohtajan tehtävää? Muistelisin, että tällainen oli mahdollista Jyväskylän puoluekokouksessa. Tällainen saattaisi sekoittaa pakkaa melkoisesti. Nimi voi löytyä puheenjohtajistosta, mutta titteli on eri kuin etukäteen ounasteltiin.

internetsi

^Voi olla ehdolla vaikka kaikkiin, kunhan ei tule valituksi.

Lauantaina se nähdään.
Lohjan persut

dothefake

Voi harmi, logistiset erimielisyydet johtivat tänään n. klo 17.00 aikaan sen, etten tule Tampereelle.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ikuturso

Varapuheenjohtajaehdokkaat jakavat nuivia ja muitakin varsin kovalla kädellä.

Itse mietin ekaksi Riikka Purraa.
Toiseksi on monta vaihtoehtoa. Veikkaan, että Niikko vetää omiltaan kannatusta melko paljon. Tammista en tunne, Niikon olen tavannut muutaman kerran ja tiedän, että miehellä on verkostoa ja hämmästyttävä taito saada äänestäjiä liikkeelle. Saatan jopa niikkovihaajien riemuksi äänestää Niikkoa.
Kolmanneksi olen kuullut niin paljon hyvää Ronkaisen Jallusta, että josko olisi hänen aikansa nostaa profiiliaan puolueessa.

Puoluesihteeriksi kokemus- ja verkostoitumispohjalta Antti Valpas voisi olla hyvä ratkaisu, mutta hänen motivaatiostaan ja sitoutumisestaan olen kuullut ristiriitaista viestiä. Joku sanoo, että ei hoida hommiaan, kun toinen sanoo, että kaikin puolin hyvä mies.

Mutta olen viikonloppuna musiikkiteatterin harjoituksissa molempina päivinä. On hieman kyseenalaista, missä välissä kerkiän puoluekokoukseen vai kerkiänkö ollenkaan. Taidan tehdä @Miniluv :in tai @Pullervo :n kanssa diilin tai jonkun muun, joka tietää puhelinnumeroni, jotta viestittää minulle kun alkaa kriittiset äänestykset. Voisin sitten koittaa livistää treeneistä paikalle. Toki, jos ette halua Niikkoa vpj:ksi, jättäkää kilauttamatta...  :roll:

Iltajuhlasta en löytänyt mitään tietoa. Onko jotain iltakinkeriä tiedossa?
Yöpaikkaa en ole kysellyt. Voi olla, että pitäydyn alkoholista ja poistun kotiini reilun puolensadan kilomeetterin päähän pelipaikalta yöksi. Hommalaisia haluaisin kuitenkin tavata. Varmaan jossain kohtaa hallia on taas hommakasautuma. Nahkainen vihaliivi tulee olemaan päällä tunnusmerkkinä. Hommapinssin kera.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Punaniska

Tästä otteluparista Eerola. Päijät-Hämeessä ollut suorastaan keskisuomalaista hässäkkää näissä ek-vaalikuvioissa. Kuka mitä teki, sitä kukaan tiedä, mutta Eerolalla ei tällaisia takanaan.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Taikakaulin

Eerola edustanut establishmenttia jo lähes tauotta vuodesta 2011. Luulen, että käy kuin J. Niinistölle: ei samoja naamoja porukka halua katsella määräänsä enempää. Kannattaa muutenkin miettiä varapuheenjohtajiksi sellaisia henkilöitä, joiden voisi kuvitella edustavan puoluetta myös ministerinä joku päivä. Ei enää koskaan hakkaraisia johtotehtäviin. Porukalla lähti viimeksi lapasesta äänestys siinä kohtaa.

IDA

Quote from: Taikakaulin on 28.06.2019, 01:13:14
Eerola edustanut establishmenttia jo lähes tauotta vuodesta 2011 ... Kannattaa muutenkin miettiä varapuheenjohtajiksi sellaisia henkilöitä, joiden voisi kuvitella edustavan puoluetta myös ministerinä joku päivä

Ei ole. Turussa valittiin uudeksi voimaksi Tynkkynen. Nyt tulee uusi puoluesihteeri, uusi ensimmäinen varapuheenjohtaja ja uusi toinen varapuheenjohtaja. Ihan hyvä jos puheenjohtajistossa on myös jatkuvuutta. Eerola olisi voinut edustaa puoluetta ministerinä jo tänä päivänä mikäli puolue olisi hallitukseen päässyt.

Kimmo Pirkkala

^Samaa mieltä. On ihan hyvä pitää jotain jatkuvuuttakin, sillä jos Eerolaa ei valita, tulee jokaiselle positiolle varapuheenjohtajiksi & puoluesihteeriksi uusi kasvo.

Muistetaan että Eerola on hoitanut oman pestinsä hyvin, on puolueen nuivaa siipeä jo alusta asti, nuivan vaalimanifestin allekirjoittaja ja erityisesti haluan nostaa tässä yhteydessä esiin sen, että Eerola oli niitä primus motoreja, jotka käynnisti Soinin kampeamisen syrjään pjn pallilta. Hän houkutteli Halla-ahoa lähtemään kisaan ja olihan tälle yksityisesti sanonut, että ellei Halla-aho lähde haastamaan Soinia, Eerola tekee sen itse. Se olisi ollut Eerolalle poliittinen itsemurha ja osoittaa, että hän pisti aatteen oman etunsa edelle. Jallu Ronkainen on hieno mies, ei varmasti huono valinta, enkä missään tapauksessa pety jos Jallu nousee puheenjohtajistoon, mutta kyllä näillä näytöillä minun ääneni menee Eerolalle.

Tynkkysestä sen verran vielä, että vaikka tuota seksuaalisuutta ei pidä ansioksi laskeakaan, niin en pysty olemaan pitämättä varapuheenjohtajasta, joka aika selkeästi osoittaa, että ei perussuomalaiset ole mikään homokammopuolue, jollaiseksi se yritetään maalata.

internetsi

Quote from: Charlie on 27.06.2019, 16:46:47
Tällä hetkellä kaksi. Eiköhän siellä puoluekokouksessa ole kisassa useampia.
Järjestys on tosiaan se, että Jussi taputellaan puheenjohtajaksi alkujuttujen jälkeen. Ensimmäinen äänestys tulee olemaan äänestys, tai kaksi äänestystä, puoluesihteeristä. Tämä on ainoa vaali, missä ehdokkaat ovat (ehkä) selvillä (joku voi luopua tai lisää täyte-ehdokkaita saattaa ilmaantua). Vain yksi valitaan. Noista nyt esillä olleista nimistä neljä tai viisi saattaa hyvin todennäköisesti pyrkiä myös varapuheenjohtajistoon, kun eivät tule valituksi (Heltimoinen, Luukkanen, Nevanpää, Nieminen ja ehkä Vahvelainen, tämä on oma mutu). Itse en ole vielä valintaani tehnyt, mutta tänään se pitää tehdä Niemisen, Grönroosin ja Valpaksen välillä.

Ensimmäisessä varapuheenjohtajan vaalissa on kärkinimet selvillä, vaikka ehdokkaita tulisi lisää. Taisto käydään Leenan ja Riikan välillä, muut jäävät statistin rooliin, jos muita ylipäätään ilmaantuu. Tässä olen jo valintani tehnyt ja äänestän Riikkaa.

Ehdokkaita on yhteensä 21 ja tehtäviä tarjolla neljä, joten toisen ja kolmannen varapuheenjohtajan paikkaan tulee todellakin lisää ehdokkaita.

Mielenkiintoista on myös se, ketä "punaverilinja" sitten kannattaa. Osa rotutenavista on vain nuorisojärjestön jäseniä, muutama on päässyt lirahtamaan myös puolueen jäseneksi. Eivät ainakaan ole uskaltaneet tarjota ketään omaa punaverilinjaehdokasta suoraan, koska tulisi niin raa'alla tavalla turpaan äänestyksissä. Jotakin voitte päätellä huomenna siitä, paljonko Nevanpää saa ääniä ja siihen saattaa kahden käden sormet riittää.
Lohjan persut

Skeptikko

Perussuomalaisten puoluekokouksessa käydään kahden vahvan naisen kisa –voittaja voi tulevaisuudessa nousta Halla-ahon seuraajaksi
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/perussuomalaisten-puoluekokouksessa-kaydaan-kahden-vahvan-naisen-kisa-voittaja-voi-tulevaisuudessa-nousta-halla-ahon-seuraajaksi/822657/

QuotePerussuomalaisten ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valitaan lauantaina joko eduskuntaryhmän entinen puheenjohtaja Leena Meri tai puolueen pääideologeihin lukeutuva Riikka Purra.
Perussuomalaisten puoluekokouksesta tulevana viikonloppuna Tampereella ei odoteta samanlaista draamaa kuin kaksi vuotta sitten Jyväskylässä, jolloin Jussi Halla-aho valittiin puheenjohtajaksi.

Puolueensa eduskuntavaaleissa toiseksi suurimmaksi johtanut Halla-aho taputetaan jatkokaudelle riehakkain aplodein. Sen sijaan muille johtopaikoille, etenkin uudeksi puoluesihteeriksi on tungosta.
...
Meri kuvailee Purraa tosi ahkeraksi ja intohimolla puolueen eteen työtä tekeväksi ihmiseksi.

– Henkilökohtaisesti myös pidän Riikasta. Olen ajatellut asian niin, että tuli kumpi tahansa valituksi, pärjäämme keskenämme valtavan hyvin. Luotan häneen, Meri sanoo.

– Leena onnistui eduskuntaryhmän puheenjohtajana valtavan hyvin. Hän on voimakastahtoinen suoraan sanoja ja vaaleissa ääni-imuri. Pidän häntä myös ystävänä. Ei meistä vihollisia saa, Purra sanoo.

Purra on tyytyväinen siitä, että puolueen tavoitteet eivät enää perustu iskulauseisiin vaan johdonmukaiseen ohjelmatyöhön. Hän näkee etenkin puolueen kenttäorganisaatiossa ja viestin eteenpäin viemisessä vahvistamisen tarvetta.

Meren mielestä suurimmat ongelmat puolueessa on korjattu, kun on päästy eroon edellisen puheenjohtajan aikaisesta puhumattomuudesta ja puoluehallitus on saatu mukaan poliittiseen työhön.

MTV Uutisten kysely: Jussi Halla-ahon suosio kiistaton perussuomalaisten puheenjohtajana – vain vankistunut viime vuodesta: "Haastajalle ei tarvetta"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-uutisten-kysely-jussi-halla-ahon-suosio-kiistaton-perussuomalaisten-puheenjohtajana-vain-vankistunut-viime-vuodesta-haastajalle-ei-tarvetta/7459420

QuoteJussi Halla-ahon asema puolueen puheenjohtajana on kiistaton ja suosio vain vankistunut viime vuodesta. Tämä selviää MTV Uutisten perussuomalaisille piiripäättäjille teettämästä kyselystä.

Lähes kaikkien kyselyyn vastanneiden mukaan Halla-aho on onnistunut puheenjohtajana hyvin tai erittäin hyvin.

Erittäin hyvän arvosanan Halla-aholle antaa jopa 89 prosenttia kyselyyn vastanneista. Yhdeksän prosenttia pitää puheenjohtajan onnistumista hyvänä ja vain kaksi prosenttia tyydyttävänä tai huonona.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

IDA

Quote from: internetsi on 28.06.2019, 10:51:51
Jotakin voitte päätellä huomenna siitä, paljonko Nevanpää saa ääniä ja siihen saattaa kahden käden sormet riittää.

Onko Riku edes PS-nuorten jäsen? Ainakaan viimekertaisessa pj-kisassa hän ei itse vedonnut nuoriin missään vaiheessa ainakaan niissä paneeleissa, jotka itse näin. Eivätkä nuoret käyneet Rikun puolesta mitään kampanjaa. Kedon puolesta kävivät puoluesihteerikisassa.

satasenlaina

Quote from: IDA on 28.06.2019, 14:47:51
Quote from: internetsi on 28.06.2019, 10:51:51
Jotakin voitte päätellä huomenna siitä, paljonko Nevanpää saa ääniä ja siihen saattaa kahden käden sormet riittää.

Onko Riku edes PS-nuorten jäsen? Ainakaan viimekertaisessa pj-kisassa hän ei itse vedonnut nuoriin missään vaiheessa ainakaan niissä paneeleissa, jotka itse näin. Eivätkä nuoret käyneet Rikun puolesta mitään kampanjaa. Kedon puolesta kävivät puoluesihteerikisassa.

Nämä rotuetnot kannattavat Leena Mertä 1. varapuheenjohtajaksi. Kaiketi siksi, että Meri on sanonut tyyliin nuorilla pitää olla sananvapaus ja valittanut ps nuorten tuen eväämisestä julkisesti.

Purrasta nämä etnoöyhöt eivät tykkää, kun Purra ei silitä niitä myötäkarvaan ja ei sääli heitä. Merestä etnot saisivat aisankannattajan puoluejohtoon.

Miniluv

@ikuturso  Kuule pitää lanata kasiosia samana iltana... jää kokous väliin.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/