News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kuinka olla mukana vaalikampanjoinnissa (ei-ehdokkaana)?

Started by Soljuvainen, 22.03.2019, 11:01:50

Previous topic - Next topic

Soljuvainen

Hei kaikille!

Uunituore jäsen täällä. Olen seuraillut viime aikoina tiiviisti politiikkaa ja pelottaa (ihan fyysisellä tasolla asti jo), että Suomeen tulee punavihreähallitus. Pelkään, että he ehtivät saada neljässä vuodessa enemmän tuhoa aikaan kuin normihallitukset 8 vuodessa.

Haluaisin jollain tapaa myötävaikuttaa perussuomalaisten kannatuksen nousuun, mutta en vielä tarkkaan tiedä, miten. Rahaa ei ole hirmuisesti, joten en tiedä, olisi lahjoituksestani mitään suurta hyötyä. Tietääkö joku, voiko esimerkiksi flaijereiden jakajaksi ilmoittautua vielä tässä vaiheessa? Tai onko joku saitti, jossa voisi käydä asiallista keskustelua epävarmojen ja liikkuvien äänestäjien kanssa?

Mitään kovaäänistä kampanjointia en voi käydä, sillä maahanmuuttajapalveluiden työntekijänä riskeeraisin siinä muutakin kuin vain maineeni.

PS. Panikointia on ilmassa, joo, mutta jospa saisin valjastettua sen hyötykäyttöön.

takalaiton

Voi ottaa suoraan yhteyttä sopivaan ehdokkaaseen ja kysyä, pystyisikö jotenkin auttamaan vaalikampanjassa. Esimerkiksi mainosten jakaminen postilaatikoihin on hyvinkin anonyymiä vaalityötä.
Oulu is not safe - start deportations.

Selkäranka

Nyt on oikein hyvä aika kysellä flyereitä kun ovat vasta hiljattain saaneet äänestysnumerot. Ps-lehtiä voi myös tilata nippuina (en tiedä ehtiikö vielä tilata). Vaalinumero ilmestyy ~25.3.
Edit: Kannattaa varmistaa, onko lehden jakelu jo tilattu piirin toimesta. Näin on tehty omassa vaalipiirissäni, joten jakelen vain ehdokkaiden flyereita.

Selkäranka

Nyt on 500 flyeria jaettu ok-taloihin. Pari kertaa satuttiin yhtäaikaa postilaatikolle asukkaan kanssa. Molemmat ottivat positiivisella mielellä mainokset ja jopa kiittivät niistä.
Ehdokkaat ovat kiitollisia kaikenlaisesta avusta. Kannattaa osallistua, jos aikaa ja tahtoa suinkin löytyy.

Soljuvainen

Quote from: Selkäranka on 25.03.2019, 05:22:05
Nyt on 500 flyeria jaettu ok-taloihin. Pari kertaa satuttiin yhtäaikaa postilaatikolle asukkaan kanssa. Molemmat ottivat positiivisella mielellä mainokset ja jopa kiittivät niistä.
Ehdokkaat ovat kiitollisia kaikenlaisesta avusta. Kannattaa osallistua, jos aikaa ja tahtoa suinkin löytyy.

Joo, jossakin omakotialueella vaeltelu voisi olla kivaa. :) Oon toiminut joskus männävuosina feissarina, ja ihmisten kanssa jutteleminen tuntui mukavalta.

Tabula Rasa

Kampanjoinnin rajana on oikeastaan mielikuvitus ja omat kyvyt. Mainosten jakaminen toki, tai pönötys torikioskeilla perinteisiä, mutta nyttemmin mukaan tulleet erilaiset sometempaukset, esim itse olen näyttänyt tubekanavillani reippaasti erilaisten paikallisten ehdokkaiden mainoksia/kaivanut taustatietoja. Mutta ensimmäiseksi kannattanee miettiä mitä taitoja löytyy. Jos löytyy graafisia kykyjä, suunnittelemaan mainoksia, jos videoeditaatiokykyjä, niitä voi tehdä, jos käsikirjoituskykyjä, voi suunnitella mainoksia/käsikirjoittaa puheita. jne. Jos taas omaa esim isomman auton ja aikaa, voi rahdata vaalitarvikkeita paikasta toiseen. Eli lähinnä kysymys kuuluu, mitä sinulla on, kykyjä tai resursseja joita voisit tuossa hyödyntää. Sitten sen mukaan voit taas auttaa taustalla. Jos paikallinen paljastuminen pelottaa, niin voit auttaa toisessa vaalipiirissä/kaupungissa.

Mitä sun taustaa matuhommissa muistelen, niin voisit esimerkiksi kertoa sisäpiiristä tietoa jota ei nähdä minkään salaamisen arvoiseksi, mutta josta suurella yleisöllä ei ole juuri tietoa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Soljuvainen

Quote from: Tabula Rasa on 25.03.2019, 11:00:34
Kampanjoinnin rajana on oikeastaan mielikuvitus ja omat kyvyt. Mainosten jakaminen toki, tai pönötys torikioskeilla perinteisiä, mutta nyttemmin mukaan tulleet erilaiset sometempaukset, esim itse olen näyttänyt tubekanavillani reippaasti erilaisten paikallisten ehdokkaiden mainoksia/kaivanut taustatietoja. Mutta ensimmäiseksi kannattanee miettiä mitä taitoja löytyy. Jos löytyy graafisia kykyjä, suunnittelemaan mainoksia, jos videoeditaatiokykyjä, niitä voi tehdä, jos käsikirjoituskykyjä, voi suunnitella mainoksia/käsikirjoittaa puheita. jne. Jos taas omaa esim isomman auton ja aikaa, voi rahdata vaalitarvikkeita paikasta toiseen. Eli lähinnä kysymys kuuluu, mitä sinulla on, kykyjä tai resursseja joita voisit tuossa hyödyntää. Sitten sen mukaan voit taas auttaa taustalla. Jos paikallinen paljastuminen pelottaa, niin voit auttaa toisessa vaalipiirissä/kaupungissa.

Mitä sun taustaa matuhommissa muistelen, niin voisit esimerkiksi kertoa sisäpiiristä tietoa jota ei nähdä minkään salaamisen arvoiseksi, mutta josta suurella yleisöllä ei ole juuri tietoa.

Kiitos! Pitää laittaa nämä asiat mietintään. :)

Kokoliha

Tuota noin. Mitenkähän tämän sanoisi. En tiedä, mutta yritän silti, koskaan mikään liketys ei nyt enää riitä.

Jos asian olen oikein ymmärtänyt, Hommalle rekkautuu siis nuori nainen, jäsen Soljuvainen, joka kertoo avanneensa silmänsä ja huolestuneensa Suomen maahanmuuttopolitiikasta. Hän saa hiukan ristiriitaisen vastaanoton, mutta ei tästä lannistu.

Sitten hetikohta hän jo avaakin ketjun (vieläpä juurikin oikeaan paikkaan), jossa hän kysyy, että mitä konkreettista voisi kenties myös tehdä nettikirjoittelun lisäksi PS:ää auttaakseen? Flaijereiden jakaminen omaa ehdokastaan jelppiäkseen on eräs konsti ja sitä voi tehdä myös anonyyminä.

Äijät hei, (mukaanlukien itseni), ottakaa oppia. Ainakin asenteesta jos ei muuten. Tässä on meinaan vaalit ihan justiinsa. Ennakkoäänestys alkaa 3.4. joka btw on ensi viikon keskiviikko.

toivoo wanha kärttyinen äijä Kokoliha

P.S.  Flaijereden jakamisessa kannattaa olla skarppina siinä, että jos laatikossa lukee "Ei mainoksia", sellaiseen ei kannata flaijeria laittaa. Muutoin se saattaa toimia päin vastoin kuin oli tarkoitus.

P.P.S.  Jos olisin 30 vuotta nuorempi, naimaton enkä asuisi täällä tiettömien taipaleiden takana pitkospuiden päässä savupirtin peräkammarissa, toisin jäsen Soljuvaiselle vähintäänkin kimpun kukkasia.

P.P.P.S.  Ja jos jäsen Hamsteri lukee tätä banninsa aikana, niin mietipä tätä. Huolella.

Edit: tarpeeton kiroilu poistettu

Uuno Nuivanen

Quote from: Kokoliha on 25.03.2019, 21:27:36
Tuota noin. Mitenkähän tämän sanoisi. En tiedä, mutta yritän silti, koskaan mikään liketys ei nyt enää riitä.

Jos asian olen oikein ymmärtänyt, Hommalle rekkautuu siis nuori nainen, jäsen Soljuvainen, joka kertoo avanneensa silmänsä ja huolestuneensa Suomen maahanmuuttopolitiikasta. Hän saa hiukan ristiriitaisen vastaanoton, mutta ei tästä lannistu.

Sitten hetikohta hän jo avaakin ketjun (vieläpä juurikin oikeaan paikkaan), jossa hän kysyy, että mitä konkreettista voisi kenties myös tehdä nettikirjoittelun lisäksi PS:ää auttaakseen? Flaijereiden jakaminen omaa ehdokastaan jelppiäkseen on eräs konsti ja sitä voi tehdä myös anonyyminä.

Kävikin paatuneessa mielessäni, että onko jäsen Soljuvainen jo liian hyvä ollakseen totta..  :roll:

Soljuvainen

Quote from: Uuno Nuivanen on 25.03.2019, 21:45:33

Kävikin paatuneessa mielessäni, että onko jäsen Soljuvainen jo liian hyvä ollakseen totta..  :roll:

Me Russian bot. Me very good bot.

Shemeikka

QuoteHaluaisin jollain tapaa myötävaikuttaa perussuomalaisten kannatuksen nousuun, mutta en vielä tarkkaan tiedä, miten. 

@Soljuvainen

Tykkää ja jaa perussuomalaisten videoita, blogeja, postauksia Naamakirjassa, Twitterissä, Instagramissa tms somessa.

Kommentoi myönteisesti perussuomalaisia mediassa ja somessa.

Ota yhteyttä johonkin alueesi perussuomalaiseen ehdokkaaseen ja tarjoa apuasi.

Liity perussuomalaisten jäseneksi.

Tässä muutama idea. Tervetuloa joukkoon.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Soljuvainen

Nyt äijät jumalauta (mukaanlukien itseni), ottakaa oppia. Ainakin asenteesta jos ei muuten. Tässä on meinaan vaalit ihan justiinsa. Ennakkoäänestys alkaa 3.4. joka btw on ensi viikon keskiviikko.

toivoo wanha kärttyinen äijä Kokoliha

P.S.  Flaijereden jakamisessa kannattaa olla skarppina siinä, että jos laatikossa lukee "Ei mainoksia", sellaiseen ei kannata flaijeria laittaa. Muutoin se saattaa toimia päin vastoin kuin oli tarkoitus.

P.P.S.  Jos olisin 30 vuotta nuorempi, naimaton enkä asuisi täällä tiettömien taipaleiden takana pitkospuiden päässä savupirtin peräkammarissa, toisin jäsen Soljuvaiselle vähintäänkin kimpun kukkasia.

P.P.P.S.  Ja jos jäsen Hamsteri lukee tätä banninsa aikana, niin mietipä tätä. Huolella.

Kiitos mukavasta viestistä! Oon vähän sellainen ihminen, et kun jostakin innostun ja/tai huolestun, ryhdyn yleensä touhuamaan. :D En kestä sitä ajatusta, että katselen myöhemmin pettyneenä jotain lopputulosta, jonka lopulliseen muotoon olisin voinut jollain tapaa vaikuttaa.

Toisaalta olen myös OIKEASTI aika huolestunut nykytilanteesta. En siis vain maahanmuuttopolitiikasta vaan myös kaikesta tästä poliittisen korrektiuden ja sensuurin vyörystä, joka meinaa yksipuolistaa keskustelun kokonaan. Mulla asuu pari hyvää kaveria Ruotsissa ja heiltä saan tilannekuvaa siitä, millaiseksi meno muuttuu liiallisen progressiivisuusen ja "hoivaviettipoliitikan" myötä. Ei kiitos tätä minulle koskaan ikinä.

Eihän noi kriittiset kommentit koskaan kivalta tunnu mutta jos tunkeutuu tämänkaltaiselle foorumille viherpunaisen hehkuvana kuin hipsteri sukupuolentutkimuksen luennolla, on melko väistämätöntä, että joutuu konflikteihin.  ;D

Kiitos flaijerivinkistä, otan tämän huomioon, jos ikinä päädyn niiden jakajaksi. Vielä en ole kuullut puoluetoimistolta mitään. Vai olisikohan pitänyt ottaa yksittäiseen ehdokkaaseen yhteyttä?

Soljuvainen

Quote from: Shemeikka on 25.03.2019, 22:05:30
QuoteHaluaisin jollain tapaa myötävaikuttaa perussuomalaisten kannatuksen nousuun, mutta en vielä tarkkaan tiedä, miten. 

@Soljuvainen

Tykkää ja jaa perussuomalaisten videoita, blogeja, postauksia Naamakirjassa, Twitterissä, Instagramissa tms somessa.

Kommentoi myönteisesti perussuomalaisia mediassa ja somessa.

Ota yhteyttä johonkin alueesi perussuomalaiseen ehdokkaaseen ja tarjoa apuasi.

Liity perussuomalaisten jäseneksi.

Tässä muutama idea. Tervetuloa joukkoon.

Kiitos ehdotuksista. Ongelmana tässä on tosiaan se, että työskentelen firmassa/firmoissa, joissa (kaikenlaiset) maahanmuuttajat ovat tärkeä asiakaskunta. Maineen ja töiden menetys pelottaa.

Tabula Rasa

Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 22:01:50
Quote from: Uuno Nuivanen on 25.03.2019, 21:45:33

Aiheeseen liittyen: https://www.youtube.com/watch?v=lw2BVI9OhC4

Itse jään yleensä uusien kohdalla katsovalle kannalle. En jaksa innostua uskomaan mitään hyvää, mutta teot näyttää, niin halla-ahojen kuin soljuvaisten kohdalla mitä nämä edustavat. Ja toisaalta, hyvät neuvot järjenkäyttöpohjaiseen toimintaan voi ihan yhtä hyvin laittaa vaikka pahimmalle suvakkitrollille, kun niitä samoja julkisesti jaettuja neuvoja voi joku myöhempi asiallinen lukija hyödyntää, ja voittaa jokatapauksessa asiallisella toimintamallilla moraalisen kisan. Eli win win, mitä nyt itsehillinnän mustavyöläisetkin jossain kohti kyllästyvät toistoon, mutta sen jälkeenkin eikun samaan malliin eteenpäin.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kokoliha

Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 22:11:40
Kiitos flaijerivinkistä, otan tämän huomioon, jos ikinä päädyn niiden jakajaksi. Vielä en ole kuullut puoluetoimistolta mitään. Vai olisikohan pitänyt ottaa yksittäiseen ehdokkaaseen yhteyttä?
Itse otin ehdokkaaseeni taannoin yhteyttä ja tarjouduin flaijereiden jakajaksi. Anonyymiydestäni pidän kiinni, eli jaan ne illalla/yöllä ja naamioidun demariksi tai suojaväritetyksi kunniakansalaiseksi. Mikäli siis näette paikallisuutisissa ilmoituksia otsalampulla varustetusta, burkhaan pukeutuneesta salaperäisestä öisestä polkupyöräilijästä, se olin minä.

Ja ymmärrän varsin hyvin ajattelutapasi. Itsehän olen jo wanha äijä elämän ehtoopuolella, mutta haluan saada sen tunteen, että tein edes jotakin. Edes jotakin.

Tabula Rasa

Quote from: Kokoliha on 25.03.2019, 22:27:34
Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 22:11:40
Itse otin ehdokkaaseeni taannoin yhteyttä ja tarjouduin flaijereiden jakajaksi. Anonyymydestäni pidän kiinni, eli jaan ne illalla/yöllä ja naamioidun demariksi tai suojaväritetyksi kunniakansalaiseksi. Mikäli siis näette paikallisuutisissa ilmoituksia otsalampulla varustetusta, burkhaan pukeutuneesta salaperäisestä öisestä polkupyöräilijästä, se olin minä.

Ja ymmärrän varsin hyvin ajattelutapasi. Itsehän olen jo wanha äijä elämän ehtoopuolella, mutta haluan saada sen tunteen, että tein edes jotakin. Edes jotakin.

Se sitten että vaikka tekisi mitä, jos se ei muutu, ei se riitä. Ruoskaa!

Soljuvainen

Quote from: Tabula Rasa on 25.03.2019, 22:21:36
Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 22:01:50

Aiheeseen liittyen: https://www.youtube.com/watch?v=lw2BVI9OhC4

Itse jään yleensä uusien kohdalla katsovalle kannalle. En jaksa innostua uskomaan mitään hyvää, mutta teot näyttää, niin halla-ahojen kuin soljuvaisten kohdalla mitä nämä edustavat. Ja toisaalta, hyvät neuvot järjenkäyttöpohjaiseen toimintaan voi ihan yhtä hyvin laittaa vaikka pahimmalle suvakkitrollille, kun niitä samoja julkisesti jaettuja neuvoja voi joku myöhempi asiallinen lukija hyödyntää, ja voittaa jokatapauksessa asiallisella toimintamallilla moraalisen kisan. Eli win win, mitä nyt itsehillinnän mustavyöläisetkin jossain kohti kyllästyvät toistoon, mutta sen jälkeenkin eikun samaan malliin eteenpäin.

Uteliaisuuttani kysyn, mitä täällä sitten keskustelijoilta odotetaan? Itse vierastan kaikkea ryhmäpainostusta, oli sitten kyse viherpesusta tai persuilusta. Harvemmin kenenkään (järkevästi ajattelevan) ihmisen ajatusmaailma on täysin mustavalkoinen.

Ei yli kolmea sisäkkäistä lainausta. Pyramidi purettu.

takalaiton

Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 22:13:46
Kiitos ehdotuksista. Ongelmana tässä on tosiaan se, että työskentelen firmassa/firmoissa, joissa (kaikenlaiset) maahanmuuttajat ovat tärkeä asiakaskunta. Maineen ja töiden menetys pelottaa.

Somessa voi myös heitellä välillä sellaisia seminuivia kommentteja ottamatta itse suoraan kantaa puoluepolitiikkaan. Esimerkiksi pakolaiskiintiön kasvattaminen 10 000 henkeen vuodessa näyttää olevan nyt suosiossa, näiden tulijoiden odotettu elinkaarikustannus Suomelle olisi useita miljardeja ja se toistuisi joka vuosi.

Näihin ehdotuksiin voi vastata helposti esittämällä vaihtoehtoja. Mm. YK:n pakolaisjärjestön Kenian-operaation vuosibudjetti on noin 170 miljoonaa dollaria ja avun piirissä on lähes puoli miljoonaa ihmistä. Suomi voisi helposti ottaa pääasiallisen rahoitusvastuun parista YK:n pakolaisleiristä, jos halutaan käyttää rajallisia auttamisresursseja tehokkaasti. Pelkästään Suomen nykyisten vastaanottokeskusten ylläpito maksaa tuon saman summan ja autettavia on muutama tuhat.
Oulu is not safe - start deportations.

Leickmann

Halusin myös tehdä jotain asian edistämiseksi:

- Liityin puolueeseen (tuen jäsenmaksulla ja nostan jäsenmäärää 1 kpl)
- Lahjoitin hyväksi katsomalleni ehdokkaalle kymppejä (tyhjää parempi).
- Tilasin (ja maksoin) ehdokkaalta pinssit ja kaulaliinan.
- Pinssi on avannut monta keskustelua, joissa olen asiallisesti ja kiihkoilematta perustellut äänestämisen, asian ja ehdokkaan puolesta. Omin sanoin ja aina luontevasti kyseisen keskustelun hengessä.
- Pyysin ehdokkaalta 1000 mainosta, jotka jaan omalla syrjäkulmallani.
- Tykkäilen, kommentoin ja katselen eri someissa. Oma ehdokas, Halla-aho ja muut. Tykkäyksien ja katselukertojen määrät edistävät asiaa. Ne saavat muutkin kiinnostumaan, ja esim YouTubessa katselukerrat ja tykkäykset edistävät videon tyrkytystä uusille katsojille. Lisäksi ehdokas jaksaa paremmin, kun huomaa jonkun olevan kiinnostunut.

Vetoan hommalaisiin: Tehkää oikean asian eteen muutakin, sinänsä tärkeän hommakeskustelun lisäksi. Ei kukaan muu pelasta Suomea, jos emme itse!

Soljuvainen

Quote from: Leickmann on 26.03.2019, 00:01:17
Halusin myös tehdä jotain asian edistämiseksi:

- Liityin puolueeseen (tuen jäsenmaksulla ja nostan jäsenmäärää 1 kpl)
- Lahjoitin hyväksi katsomalleni ehdokkaalle kymppejä (tyhjää parempi).
- Tilasin (ja maksoin) ehdokkaalta pinssit ja kaulaliinan.
- Pinssi on avannut monta keskustelua, joissa olen asiallisesti ja kiihkoilematta perustellut äänestämisen, asian ja ehdokkaan puolesta. Omin sanoin ja aina luontevasti kyseisen keskustelun hengessä.
- Pyysin ehdokkaalta 1000 mainosta, jotka jaan omalla syrjäkulmallani.
- Tykkäilen, kommentoin ja katselen eri someissa. Oma ehdokas, Halla-aho ja muut. Tykkäyksien ja katselukertojen määrät edistävät asiaa. Ne saavat muutkin kiinnostumaan, ja esim YouTubessa katselukerrat ja tykkäykset edistävät videon tyrkytystä uusille katsojille. Lisäksi ehdokas jaksaa paremmin, kun huomaa jonkun olevan kiinnostunut.

Vetoan hommalaisiin: Tehkää oikean asian eteen muutakin, sinänsä tärkeän hommakeskustelun lisäksi. Ei kukaan muu pelasta Suomea, jos emme itse!

Kiitos, tästä sai jo monta hyvää ideaa. :)

Tabula Rasa

Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 22:44:44

Uteliaisuuttani kysyn, mitä täällä sitten keskustelijoilta odotetaan? Itse vierastan kaikkea ryhmäpainostusta, oli sitten kyse viherpesusta tai persuilusta. Harvemmin kenenkään (järkevästi ajattelevan) ihmisen ajatusmaailma on täysin mustavalkoinen.

Vaikka voikin olla huonosta pyramidinpurusta johtuen jollekin muulle tähdätty, niin vastaan silti. Elää ja toimia niinkuin sanoo. Puhe on halpaa. Teot puhuvat puolestaan. Olen kyllästynyt puhujiin ja haluan nähdä oikeasti hyvää tekeviä ihmisiä. Se ei ole sen enempää ryhmäpaine kuin mikään muukaan, se on meikäläisen mielipide ja kuka hyvänsä on täysin vapaa toimimaan miten hyvänsä nyky-yhteiskunnassa. Se sitten että minun arvostukseni menettää. Se ei ole ihmisoikeus, se on ansio. Ryhmäpaineesta itsessään, mikä hyvänsä ele tai teko voidaan tulkita johtavan johonkin suuntaan tai sinne kehottamiseksi kun siirrytään mielisairaaseen vasemmiston itse rakentamaan dystopiaan. Oikealla taas pyritään hyvään rajatulla alueella ja nämä sadat rajatut ryhmät ovat limittäin ja sikin sokin samaan suuntaan menossa. Ongelma on että monesti se on liian rajattu, tai liian vapaa, jolloin rajautuu jotain ihmiselämään kuuluvaa pois, jolloin ryhmä esiintyy elämälle vieraana. Ja toisaalta, liian vapaa jolloin mennään samaan suuntaan kuin tärähtäneistö, jolloin hyväksytty absoluutti käytännössä mahdollistaa tai suoranaisesti aiheuttaa oman tuhonsa sekä laajempaa yhteiskunnallista tuhoa.

Lopulta tämä kiteytyy terveeseen kasvuun jota on päättäväisesti tuhottu mistä liekään suomettumisen alkuvuosista alkaen jolloin yksilöt ovat sairaan kasvun lopputulemia. Ja yhteiskunnallinen tervehtyminen alkaessaan vaikka tänä päivänä(kuvitellen että olisi riittävä muutosvoima) näkyy vasta 2-30 vuoden päästä, kun yksilöt ovat saaneet terveeksi kasvuun turvatun ympäristön. Tätä terveen kasvun tuhoa edustaa täydellisimmillään pedofiilikulttien suojelumedia joka keskittyy valehtelemaan kaikista jotka haluaisivat vain elää rauhassa ja kasvattaa tervettä jälkikasvua.

Jos toimit tavallisen suomalaisen lapsen ja nuoren, sekä aikuiseksi kasvaneen väestön tervehtymisen eteen, olet samalla puolella. Jos taas käytännössä keskityt puolustelemaan sellaisia jotka ovat tuottaneet vain tuhoa sekä menneisiin että nykyisiin sukupolviin, olet sitä halveksittavaa suomalaisvastaista paskasakkia joka painukoon sinne monikulttuurin ihmemaahan.

Lalli IsoTalo

Quote from: Tabula Rasa on 26.03.2019, 21:25:02
Puhe on halpaa. Teot puhuvat puolestaan.

Totta. Mutta se ei silti tarkoita, etteikö kotisohvalta saisi jotain aikaiseksi. Yksi juttu mitä Hommassa on harrastettu, on haastattelukysymysten luominen kimpassa.

https://www.youtube.com/watch?v=s_Q1Yw3i8gA

Jussi Halla-aho Hommaforumin haastattelussa 5.6.2017
24 707 näyttökertaa

Ennen puoluekokousta kuultiin tällainen varoitus, Homman parviälyn triggeroimana:

"Paras tapa hajottaa puolue on marssia salista ulos sen jälkeen kun väärä henkilö on valittu puheenjohtajaksi. Jos haluaa estää puolueen hajoamisen, jää istumaan."

https://youtu.be/s_Q1Yw3i8gA?t=2833
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Kokoliha

Tämän, jäsen Faidrosin postauksen rohkaisemana, päätin kantaa korteni kekoon minäkin.

Hylkäsin tosin juuri orkkissuunnitelmani. Burkha oli jo hommattu, otsalamppu ladattu ja jo ennestäänkin musta maastopyöräni maalattu spraylla mattamustaksi, etten paljastuisi kimalluksesta kuutamossa. Päätinkin sen sijaan jalkautua. Tämä siksikin, että alkaa oikeastaan pikkuhiljaa jurppia ajella täältä korvesta fillarilla pitkospuita pitkin kun se tärinä ottaa myös vähän munuaisten päälle. Kelirikkokin vielä.

Lähestyn siis kaupunkia (en lähintä, vaan sitä seuraavaa) metsiä pitkin illansuussa ja hämärän laskeutuessa on iskun aika. Varustuksena maastopuku, pimeänäkölaite (ettei otsalamppu paljasta) ja flaijerit vesitiiviissä repussa, etteivät rähjäänny. Etenen lyhyin syöksyin maastoa hyödyntäen ojissa ja pusikoissa postilaatikolta toiselle. Pimeänäkölaite siksi, että erotan laatikoista mahdolliset "Ei mainoksia" -tekstit.

Lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi on luvattu onneksi räntäsadetta. Se on siis kerrassaan oivallinen hetki. Ja jos en ehdi aamun sarastaessa jakaa kaikkea, vetäydyn sunnuntaipäiväksi laavulleni metsän suojiin lepäämään ja jatkan iskua seuraavana yönä, koska uskoakseni sunnuntaina valot sammuvat taloissa jo kohtuuaikaisin.

Tästä tulee vielä hyvä.

Tabula Rasa

Itse sain sattumoisin käsiini erinäisiä satoja vaalimainoksia. Nepä taidan jakaa pienellä lenkkeilyllä lähiseudun taloihin.

Naikkone

Quote from: Soljuvainen on 25.03.2019, 10:29:39
Quote from: Selkäranka on 25.03.2019, 05:22:05

Joo, jossakin omakotialueella vaeltelu voisi olla kivaa. :) Oon toiminut joskus männävuosina feissarina, ja ihmisten kanssa jutteleminen tuntui mukavalta.

Minä sain eilen kasan mainoksia ja olen niitä ensimmäisen nipun  jakanut apulaiseni avulla (karkkipussi ja limu palkalla)
Hyvä fiilis ja mieli. On sellainen tunne että tulee hyvä Jysäys.

duc

Uteliaisuuttani kysyn, mitä täällä sitten keskustelijoilta odotetaan? - -

Hyvää argumentointia. Mutta turha on ottaa paineita, mitä odotuksia lukijoilla on, ja pyrkiä miellyttämään ketään. Tänne on tervetullut keskustelemaan jokainen sääntöjä noudattava. Tämä ei ole lähtökohtaisesti persujen keskustelufoorumi, vaikka siltä nyt voi vaikuttaa, vaan anonyymi ja moniääninen. Itse arvostan kohteliasta kritiikkiä. Aina sitä ei saa, eikä siihen itsekään pysty. Ihmisiä olemme kaikki. Jokaisella lienee jotain ainutlaatuista annettavaa hommaforumille. Jos se ei ole soveliasta, lentää ulos. Jos se on, ei kannata pitää kynttiläänsä vakan alla, kuten sanotaan. Kirjoituksiasi luettuani pidän sinua jälkimmäiseen ryhmään kuuluvana. Olet kirjoittanut työskentelevästi maahanmuuttajien opettajana, se lienee monia täällä kiinnostava seikka, josta lienee ammenettavaa monissa aihepiiriä koskevissa keskusteluissa. Toki jos persujen vaalikampanjan tukeminen kiinnostaa, kuten tämän ketjun aiheena on, moni persuhompanssi mielellään neuvoo, mitä tehdä, kuten ovat jo neuvoneet.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Hiilivety

Minusta sen pitäisi riittää, että sääntöjen puitteissa kirjoittaja on oma itsensä. Ei ihmiseltä enempää voi vaatia ja toisaalta juuri sen verran häneltä voi vaatia.

Muiden painostusta tai äärimmäisiä mielipiteitä ei pidä ottaa aina vakavasti vaan niistä voi vähät välittää.
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

Lalli IsoTalo

"Kuinka olla mukana vaalikampanjoinnissa (ei-ehdokkaana)?"

Iltarukouksessa ihminen voi toivoa mitä vaan. Sekin on parempi, kuin että ei tee mitään.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Soljuvainen

Quote from: Tabula Rasa on 29.03.2019, 20:33:40
Itse sain sattumoisin käsiini erinäisiä satoja vaalimainoksia. Nepä taidan jakaa pienellä lenkkeilyllä lähiseudun taloihin.

Olen nyt lähettänyt kahdelle persutaholle (omassa vaalipiirissäni) viestiä, enkä ole saanut mitään vastausta.  ???

keskivertokaveri

Quote from: Soljuvainen on 30.03.2019, 16:09:19
Quote from: Tabula Rasa on 29.03.2019, 20:33:40

Olen nyt lähettänyt kahdelle persutaholle (omassa vaalipiirissäni) viestiä, enkä ole saanut mitään vastausta.  ???

Kuulostaa harmilliselta. Kysy vielä oman alueesi paikallisyhdistykseltä, josko heillä olisi käyttöä mainosten jakajalle. Sillä tavallla ainakin minä sain nipun mainoksia ja vielä alueen, johon ei ollut vielä jakajaa. Näin se toimii ainakin niissä yhdistyksissä, joissa toiminta on organisoitu.