News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Timo Soinin eduskuntavaaliehdokkuus. GALLUP!

Started by Nuivanlinna, 01.03.2019, 18:00:14

Previous topic - Next topic

Lähteekö Timo Soini eduskuntavaaliehdokkaaksi 2019?

Ei
222 (89.5%)
Kyllä
26 (10.5%)

Total Members Voted: 248

Voting closed: 04.03.2019, 18:00:14

Nuivanlinna

Avaan oman ketjun arpomiselle Timo Soinin osallistumisesta eduskuntavaaleihin. Määräaika ilmoittautumisellehan on 5.3. ja tämä äänestys päättyy 4.3. n. klo 18.

Itse olen sitä mieltä, että Soini ei uskalla lähteä mittauttamaan kannatustaan nytkään.

Sini-Timbe ansainnee asiassaan oman ketjunsa, muu uuvattikeskustelu sitten uuvattiketjussa.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Profeetta Kekikkad

Ei lähde. Liian tiukka paikka. Ei Timoa ole näihin paikkoihin tehty. Ei se raukka edes mahtuisi tiukkaan paikkaan.
Shadilay.

Siili

Kuinka moni entinen mestaruussarjan mitalijoukkueen kapteeni jäähdyttelee kolmosdivarin rivipelaajana?

Viimeinen suomalainen

Minä minä minä minä. En lähde. Vaan julistan itseni pyhimykseksi ja vaadin myös näköispatsasta Vermoon.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Sheldon

Quote from: Siili on 01.03.2019, 18:13:30
Kuinka moni entinen mestaruussarjan mitalijoukkueen kapteeni jäähdyttelee kolmosdivarin rivipelaajana?

Urheilupuolella lienee sisäsyntyistä vetoa itse toimintoon. Siksi harrastusta jatketaan uran jälkeen puhtaasta intohimosta lajiin, alasarjassa tai veteraaneissa. Siitä saa iloa. Vaikea kuvitella, että kaupunginosavaltuustossa pullan syömisestä saa kauheasti kiksejä  :)

l'uomo normale

Timo Soinilla olisi aikaa tehdä reilun kuukauden vaalikampanja; ei riitä mihinkään, ei olisi riittänyt edes hänen suuruutensa päivinä. Nolaisi itsensä jos menisi vaalikamppailuun samalla innolla ja määrätiietoisuudella kuin parinkymmenen kaveriäänen listantäytteet. Samapa tuo. Voi mennä, olla menemättä tai olla olla menemättäkin.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

newspeak

Tietenkin Soini lähtee mukaan koitokseen. Vielä kerran pitää vaalipäivän messun jälkeen ripittäytyä toimittajalle ja myöntää äänestäneensä itseään. Miksi äänestää jotain muuta, jos voi äänestää itseään?

Lahti-Saloranta

Soini ei uskalla lähteä ehdolle siitäkään syystä että Halla-ahon persut ehkä menestyvät kohtalaisen hyvin ja uuvatit todella surkeasti. Pahinta mitä voi tapahtua on että tulee ainoana valituksi eikä pääse sieltä pois hillotolpalle eikä EU:n. Voi sitä vittuilun määrää jytkyn tekijälle. Ei ne vaalivalvojaisetkaan helpot olisi kun niihin pitäisi osallistua. Jo rivijäseneksi jättäytyminen ennakoi poisjääntiä kun näki että vituiksi menee.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Eino P. Keravalta

Timo on poliittinen ruumis. Se on haissut jo monta vuotta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Hiilivety

Sama kai se olisi lähteäkin, koska eihän enää oikeastaan ole mahdollista munata itseään enempää.
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

Ajattelija2008

Uudenmaan vaalipiirissä Timo Soini sai 2015 29 000 ääntä. Nyt hän tarvitsisi  ainakin 10 000 ääntä päästäkseen eduskuntaan, koska muut siniset saavat korkeintaan 5000 ääntä.

Mutta 90 % Soinin entisistä äänestäjistä on pettynyt häneen, joten Soini voi odottaa vain 3000 äänen tulosta.

Timo Soini ei pääse eduskuntaan eikä asetu ehdolle.

Timo Soini varmaan lukee tätä ketjua. Menikö oikein?

Ernst

Quote from: Ajattelija2008 on 01.03.2019, 18:48:06

Timo Soini varmaan lukee tätä ketjua. Menikö oikein?

Ei lue. Hänen esilukijansa editoi raportin Timolle  :) Timo kun on  nyt NIIN iso  ;)

Asiaan! Kuvitelkaa Hänen Suuruutensa könyämässä torin teltalle (jonka pystyttäjiä tuskin löytyy, Simon-poika ei osaa, ei kehtaa kysyä, eikä sinisillä edes ole telttoja). Kansa ei ehkä tykkäisi enää "sutkautuksista". Saattaisi tulla kritiikkiä, huutelua ja sävellajiksi uu-tuuri.

Päätelmä: Timo ei enää tule kansan pariin.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Java

Ei uskalla lähteä, ja hyvä niin, kyllä Timon parasta ennen päiväys meni jo!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

ciller.bläk

Timppa lähtee ehdolle. Uskoo, että vielä löytyy kylliksi vanhoja [sic] PS äänestäjiä, joita koitetaan herätellä hoksaamaan, etttä Soini on nykyään uuvatti.
Kill your god. Kill your TV.

Luotsi

Suurlähettilääksi vai eduskunnan takarivin taaviksi ihqu omassa ryhmässään? Kummankahan ottais  :facepalm:
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

ISO

Olettaisin että soini yrittää vielä viime metreillä jotakin, loikkaamista tai sitten hillotolppaa, virhettään ei tule myöntämään, laittaa sen muitten syyksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Hämeenlinnan Oraakkeli

Soini on pelkuri ja looseri. Ei lähde ehdolle. Olisi jo ilmoittanut jos lähtisi.

juupis

Ei lähde ehdolle. Silloin voi aina sanoa, jos olisin lähtenyt niin...

Sent from my iPad using Tapatalk

simppali

Soini lähtee ehdokkaaksi,,vaikka pudotus ministeristä ei valituksi tulleeksi olemaan kova.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Ville Hämäläinen

Veikkaan että "herra Snellman" ei lähde, ego ei voi sulattaa että vaikka yksi pääsisi läpi niin ministerin paikkoja ei ole tulossa. Oppositiossa joutuis taas huutaa "maassa maan tavalla" ja missä EU sielä ongelma
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Kim Evil-666

Ei lähde Iivisniemen paavi ehdolle. Henk.koht hillopurkki (ulkoministeriys) on kohta kaluttu loppuun. Ei ole kykyä, tarmoa, kuntoa, eikä luottamusta kerätä hilloja takaisin purkkiin. Loppu hillopurkistakin on jo homeessa itse aiheutettujen syiden seurauksesta.

Jää suomalaiseen poliittiseen historiaan poliitikkona, joka betonisoi poliittiseen kieleen termin hillotolppa. Se ei ole imelyydestään huolimatta merkitykseltään positiivinen, vaan alhaisen kansankusettajan stigma.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Tommi Salminen

Veikkaan että lähtee ehdolle jonkin toisen puolueen listalta.
Tommi Salminen Helsingin kaupunginvaltuustoon 2021. Lue ajatuksistani: www.tommisalminen.fi

Hamsteri

Jengi äänesti Soinia, koska ei halunnut rahojaan somaleille ja Kreikkaan. Jengin rahat meni somaleille ja Kreikkaan, vaikka Soini on/oli hallitusvastuussa. Eikai sitä kukaan enää äänestä?
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

anatall

Timo ei lähde. Timo ei kestäisi sitä häpeää. Timon perse ei kestä merivettä. Timolla on hillotolppa. Timo tuntee paavin.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Jepulis

En usko, että lähtee ehdolle. Hän ehkä saattaa toivoa omaavansa jonkinlaista kannatusta ja onhan sekin totta, ettei niin alhaista rikollista olekaan, ettei sitä joku fanita mutta jopa tuollainen sisältä mätä hilloläjä tietää kusetuksensa paljastuneen äänestäjien enemmistölle. Tähteiksi jää vähän rahaa, diplomaattipassi ja hänen omien entisten kannattajiensa halveksunta sekä häpeä.

Itse en osaa sanoa varmaksi voiko tuollainen sortua lähtemään ehdolle. Tietysti toivon sitä, jotta saataisiin hänet kansan tuomiolle mutta yhden sanon täysin varmasti, en tule koskaan äänestämään puoluetta, jonka rivijäsenenä vaikuttaa makkaramuki nimeltä Soini. 
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

nollasarja

Arvioni: Lähtee.

Viimeinen palvelus petokseen osallistuneille, Uudenmaan vaalipiirissä. Jos pääsee läpi, 70 % todennäköisyydellä jättäytyy pois vaalien jälkeen heti kuin se on mahdollista; Uudeltamaalta varasijalle yltänyt uuvatti pääsee eduskuntaan.

Timppa haluaisi suurlähettilääksi Lontooseen, tai johonkin muuhun samantapaiseen virkaan. Paikallisjuottolassa sermin takaa kuulin että tuo mainittu paikka on jo täytetty pitkällä työsopimuksella. En ole vaivautunut selvittämään onko näin. Nähtäväksi jää, onko uuden tulevan eduskunnan ja hallituksen ja sisäpiirin mahdollista järkätä Timpalle tämä eläkeviraksi. Täyttää toukokuussa 57 vuotta, vielä jonkin vuoden jaksanee "työ"elämässä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Tiberian on 01.03.2019, 20:49:16
Olisi mielipuolinen teko sille toiselle puolueelle.

dothefake

Hyvästelin Timo Suuren Joensuussa.

No ei vaineskaan, uskoin vielä silloin häneen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

räsänen

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 01.03.2019, 22:45:26
Quote from: Tiberian on 01.03.2019, 20:49:16
Olisi mielipuolinen teko sille toiselle puolueelle.

Uuvattien arvollepohjaan kieltämättä sopisi tuollainen käenpoikasten touhu aivan kuten Jalosen suhmurointi todistaa.

Veikkaan kuitenkin että Soinin luonne ei anna periksi sitä julkista nöyryytystä joka seuraisi kourallisesta ääniä. Sillä ei ole mitään merkitystä näille miehille vaikka Soini olisi uuvattipiireissä lupauksia ehdokkuudestaan jakanut. Koska takkiahan voi aina kääntää.

Supernuiva

Kyllä se lopulta ilmoittautuu ehdokkaaksi vaaleihin, sillä enemmän siten saavuttaa kuin jättämällä vaalit väliin.

Voi sitä riemua, kun riviuuvatti saa paikan uuvattina eduskuntaan. Lisäksi näkisin, että vain ehdokkuuden kautta saadaan selvitettyä, kuinka paljon hänellä on vielä henkilökohtaista kannatusta. (Kyllä sitä on, koska aivan liian monet ihmiset eivät voi myöntää koskaan erehtyneensä.)

Jos riviuuvatti ei taas pääse eduskuntaan, niin aina voi syyllistää ihmisvihamielisen ajan ja ne oikein pahat halla-aholaiset persut.

Lähtee ehdolle, panttaa vain nyt viimeiseen saakka. Ilmoituksen viivästyminen tuntuu kuitenkin oudolta, sillä sehän vain heikentää uuvattien mahdollisuuksia sabotoida tehokkaasti (toivottavasti nyt tällä kertaa oikeasti nuivan) PS:n poliittista menestystä.

Se on kuitenkin selvää, että riviuuvatti ei kampanjoi kovinkaan paljoa, vaikka olisikin ehdolla.

Yritetäänpä lokia:

MINÄ

VAALIT TULEVAT. KALLUPIT TULEVAT. NE EIVÄT ÄÄNESTÄ. MINÄ ÄÄNESTÄN. MINUA.

MINÄ EN OLE VIHERPIIPERÖ. LIPPALAKKI SOPII AUTOILIJAN PÄÄHÄN. MINÄ EN SULJE MAANTEITÄ.

SITÄ SAA MITÄ TILAA. MINUT.

ÄÄNESTÄ MINUA.