News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jani Toivolan taksi- ja asuntoasiat

Started by kohmelo, 17.09.2018, 08:06:40

Previous topic - Next topic

nutsy

Mtv:llä nyt iso rasismi vaihde päällä ja mannekiiniksi on valittu,

QuoteJani Toivola muistelee avoimesti kohtaamaansa rasismia kansanedustajakautenaan: "Neekeri, kumihuuli, apina, painu Afrikkaan"

Entinen kansanedustaja Jani Toivola vierailee illan MTV3:n Studio-ohjelmassa. Ohjelman juontajina toimivat Kirsi Alm-Siira ja Nina Rahkola.

Studio-ohjelman yhdeksännen jakson aiheena on rasismi. Jani Toivola jakoi kokemuksia kohtaamastaan rasismista entisellä työpaikallaan eduskunnassa.

(...)

VIDEO -> https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jani-toivola-muistelee-avoimesti-kohtaamaansa-rasismia-kansanedustajakautenaan-neekeri-kumihuuli-apina-painu-afrikkaan/7368756#gs.7zfrib

Tulikohan Jani ihan omilla rahoillaan taksilla vai kävelikö mtv:n studiolle kun taksikortti on taskusta nyt pois viety. Todennäköisesti pisti mtv:n maksamaan matkan studiolle. Videota en itse jaksanut katsoa, enkä aio illan suomalaiset ovat rasisteja, rasisteja kaikki, ohjelmaa katsoa myöskään.

.
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

Golimar

Quote................Entiset kansanedustajat Jani Toivola (vihr.) ja Maria Lohela (sin.) aloittivat kansanedustajan sopeutumisrahan nostamisen huhtikuussa, kertoo Talouselämä.

Molemmat ovat oikeutettuja kahden kauden kansanedustajina vähintään 2100 euron kuukausittaiseen korvaukseen kahden vuoden ajan. Maria Lohelan sopeutusmisraha on hieman korkeampi aiempien puhemiestehtävien vuoksi.

Jani Toivola kertoi Ylelle vuonna 2016 olevansa valmis luopumaan omasta sopeutumisrahastaan....................

Ex-kansanedustaja täsmentää Talouselämälle tarkoittaneensa vanhan sopeutumiseläkejärjestelmän lakkauttamista. Hän huomauttaa etsivänsä aktiivisesti uusia töitä, ja ettei luottamustoimensa päättänyt kansanedustaja saa mistään rahaa välivaiheen aikana.

Jani Toivolan tekemät kymmenet kouluvierailut herättivät hämmennystä viime syksynä. Ilta-Sanomien mukaan eduskuntatyön ohessa tehdyistä vierailuista kertyi Toivolalle jopa 36 800 euroa ylimääräisiä ansioita.......................

https://www.verkkouutiset.fi/te-kaksi-ex-kansanedustajaa-aloitti-sopeutumisrahan-nostamisen/

RP

Ketjun kaksi viimeistä viestiä sointuvat yhteen jopa poikkeukselisen hyvin. Welfare Lottery...
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Skeptikko

Jani Toivola tilittää harvinaisen avoimesti elämäntilanteestaan – kun kansanedustajan pesti päättyi, karu arki iski päin kasvoja: "Mä etsin töitä"
https://www.is.fi/viihde/art-2000006284950.html

QuoteEntinen kansanedustaja Jani Toivola julkaisi Instagramissaan perjantaina ilmoituksen, jossa hän etsii töitä.

Vihreiden kansanedustajana toiminut Toivola kertoo, että hänen tarinansa ei valitettavasti ole se, jossa eduskunnan jälkeen töitä on ruuhkaksi asti. Mies onkin nyt tarttunut toimeen ja etsii työmahdollisuuksia sosiaalisen median kautta.

– Mä etsin töitä. Mun tarina ei valitettavasti ollut se jossa eduskunnan jälkeen kässäreitä, projekteja, tv-töitä ja positioita satelisi ruuhkaksi asti. Se on kai lopulta aika harvan tarina. Useampi idea on työn alla mutta asiat ottaa aikaa, Toivola aloittaa kirjoituksensa.

Jani Toivola on Instagram: "MÄ ETSIN TÖITÄ. Mun tarina ei valitettavasti ollut se jossa eduskunnan jälkeen kässäreitä, projekteja, tv-töitä ja positioita satelisi..."

QuoteMä olen ammatiltani näyttelijä. Esiintynyt eri muodoissa viimeiset 16 vuotta. Olen loistava puhuja ja luennoitsija. Tehnyt ison määrän suoria tv-lähetyksiä ja nauhoitettuja ohjelmia. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa. Työskennellyt viimeiset 8 vuotta yhteiskunnallisten asioiden ytimessä kotimaisesti ja kansainvälisesti. Olen rakentanut nollasta erilaisia tapahtumia ja konsepteja. Perustanut näyttelijäntyön koulutusohjelman, sekä vaatekaupan ja kahvilan. Johtanut muita ihmisiä ja itseäni.

Olen omimmillani kansainvälissä ja luovissa yhteisöissä. Edelleen halukas tekemään maailmasta paremman paikan. Sytyn ihmisistä, tarinoista ja haavoittuvuudesta. Uskon ihmisen potentiaaliin ja uskallukseen muuttua ja kasvaa. Uskon että tarinoilla ja kuvilla voidaan luoda merkittävää muutosta. Luoda enemmän elintilaa sekä ymmärrystä ihmisten välille.

Ole rohkeasti yhteydessä jos edes etäisesti tuli sellainen olo että meillä voisi olla mahdollisuus tehdä jotain yhdessä.
...
Olen myös ammatti barista ja hyvä kokkaamaan tyhjästä. .
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

ISO

Maksun aika.

Aina se sieltä lopulta kaikille tulee, laulujen lunnaat postilaatikkoon laskun muodossa.

Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Titus

Quote from: Skeptikko on 25.10.2019, 14:33:06
Jani Toivola tilittää harvinaisen avoimesti elämäntilanteestaan –
QuoteMä olen ammatiltani näyttelijä. Esiintynyt eri muodoissa viimeiset 16 vuotta. Olen loistava puhuja ja luennoitsija. Tehnyt ison määrän suoria tv-lähetyksiä ja nauhoitettuja ohjelmia. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa. Työskennellyt viimeiset 8 vuotta yhteiskunnallisten asioiden ytimessä kotimaisesti ja kansainvälisesti. Olen rakentanut nollasta erilaisia tapahtumia ja konsepteja. Perustanut näyttelijäntyön koulutusohjelman, sekä vaatekaupan ja kahvilan. Johtanut muita ihmisiä ja itseäni.

Aivan, mutta missä se kompetenssi tehdä jotain oikeaa työtä oli ?

"Perusti vaatekauppa Greendressin ja smoothiekauppa Greenshaken 2009. Bisnes ajautui konkurssiin 2012."
"Helmikuussa julkaistu kirja Kirja tytölleni (WSOY). Vuonna 2016 kirja Isona musta tulee valkoinen (Siltala)." <- kirjoittanut yhden kirjan

mutta kuten yllä, joskus se seinä vaan tulee vastaan.
that's a bingo!

foobar

Toivola paradoksi Vihreiden suhteen on ettei hän ole riittävän nainen, lesbo, musta, maahanmuuttaja ja/tai muslimi Vihreiden "tarpeeseen." (Ehkä koska hän ei koskaan ole ollut oikeastaan mitään näistä.) Paskempi tsägä kun puolue jolle kelpasi vielä vajaa vuosikymmen aiemmin mannekiiniksi on kaartanut niin paljon kohden valikoivaa identiteettifundamentalismia että hän on pudonnut tilanteessa paitsioon.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

anatall

En tiedä kuinka pahasti täytyy mogailla ettei saa vihreänä ex-kansanedustajana, homona ja vieläpä neekerinä jotain vartavasten räätälöityä tyhjänpäiväistä hyväveli-virkaa? Edes, vittu, Ylestä. :facepalm:
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

MiljonääriPlayboy

Quote from: Titus on 25.10.2019, 15:29:50
Quote from: Skeptikko on 25.10.2019, 14:33:06
Jani Toivola tilittää harvinaisen avoimesti elämäntilanteestaan –

Aivan, mutta missä se kompetenssi tehdä jotain oikeaa työtä oli ?

"Perusti vaatekauppa Greendressin ja smoothiekauppa Greenshaken 2009. Bisnes ajautui konkurssiin 2012."
"Helmikuussa julkaistu kirja Kirja tytölleni (WSOY). Vuonna 2016 kirja Isona musta tulee valkoinen (Siltala)." <- kirjoittanut yhden kirjan

mutta kuten yllä, joskus se seinä vaan tulee vastaan.

Toivola käytti aivan liikaa merkkejä kuvaillaakseen työhistoriaansa, kun siitä olisi vallan mainiosti selvinnyt vähemmälläkin. Olisi vaan käyttänyt @Waldseemüller toisessa ketjussa lanseeraamaa termiä:

"Ammattineekeri." (Tai ammattina neekeri, ihan miten päin vaan).

Työpaikanhaun olisi puolestaan voinut tiivistää näin:

"Tarvitsetko työpaikallesi jonkun ruikuttamaan rasismista? Minulla on vuosien kokemus sellaisesta touhusta."

e:lisäys
PolPolle tiedoksi:
A) kaikki kirjoittamani on sarkasmia
B) Vous êtes des collaborateurs

Uuno Nuivanen

Quote from: anatall on 25.10.2019, 15:56:42
En tiedä kuinka pahasti täytyy mogailla ettei saa vihreänä ex-kansanedustajana, homona ja vieläpä neekerinä jotain vartavasten räätälöityä tyhjänpäiväistä hyväveli-virkaa? Edes, vittu, Ylestä. :facepalm:

No nythän se vasta ilmoitti haluavansa sellaisen, eli eiköhän se hillotolppa vielä Janillekin löydy.

anatall

Quote from: Uuno Nuivanen on 25.10.2019, 16:09:59

No nythän se vasta ilmoitti haluavansa sellaisen, eli eiköhän se hillotolppa vielä Janillekin löydy.

No varmasti, mutta luulisi että noilla ominaisuuksilla olisi haettu jo kotoa ilman että tarvitsee instagramissa erikseen ilmoittaa hillotolpan puuttumisesta.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Ehkä jokin "valtakunnanneekeri" tai vastaava virka voitaisiin räätälöidä jollain vaatimattomalla 10000e/kk palkalla?

Tai paremminkin "valtakunnanhomoneekeri", muuten Husu saattaa tuntea itsensä syrjityksi, taas.

Jorma M.

Yleen pääsisi varmasti. Tämä vain osoittaa ettei Jani jostain syystä ole halunnut päätyä Yleen. Ylessä lienee 50% erilaisia vähemmistöjä, joten Jani olisi lottopotti. Yle saisi yhdellä rekrytoinnilla Janista 4-5 vähemmistön edustajan.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Oto Hascak

Quote from: Titus on 25.10.2019, 15:29:50Aivan, mutta missä se kompetenssi tehdä jotain oikeaa työtä oli ?
Noh, noh! Olihan siellä ammattinimikekkin mainittuna, mutta tokkopa Toivola on vailla työtä, joka on soijalaten vatkaamista ja vegebaakelsin myymistä. Ja lisäksi voisin kuvitella, että näinä mediaseksikkäinä aikoina baristoja tai kuten ennen sanottiin, emäntiä, on jonoksi asti. Vielä vähemmän taitaa kiinnostaa paikallisen ABC:n kahvilinjaston pyörittäminen, johon myös liittyisi oleellisesti kahvin myynti, vaikka ABC:n kahvi ei ihan yhtä seksikästä olekkaan, kun Helsingin ytimen trendikahvilan Non-Fat caramel Drizzle.

Quote from: Jani Toivolan CVOlen myös ammatti barista
"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2

Riia

Jos nyt hakemalla haetaan hyviä puolia (Lapinlahden Linnut), niin pointsit siitä, ettei hän lähde Ylelle "ammattineekeriksi" tai muuten vaan melko monen vähemmistön edustajaksi ns. varmalle hillotolpalle. Vai lähteekö? Ehkä vähän myöhemmin.

Tämä ketju pelasti mun päiväni ;D.

ISO

Toivolan jantsa on suututtanut omansa pröystäilevällä taksinkäytöllään ja muilla tukien väärinkäytöksillään.

Ensin ei otettu ehdokkaaksi, ja nyt ei järjestetä hillotolppaa nuoltavaksi.

Vihreilläkin näköjään joku tolkku sentään ketä hyysäävät.

Oletan että vihreitten kommunistisfeministisellä vallankumouksella on tässä merkityksensä.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Faidros.

Jahas, Janilla on rahat loppu. Pikavippejä peritään oikeudessa 40 000€ ja verojakin on rästissä.
Valtakunnanneekerillä on kai aina ollut vaikeuksia rahankäytössään?

-Seiska
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

simppali

Miten onkin näin käynyt??? koko kansan vihreänee..ei kun henkilö on pudotettu jalustalta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/99bd60f0-9699-427e-bd2f-baa00d2f8c05

QuoteDokumenteista käy ilmi, että jo langetettujen tuomioiden lisäksi Toivolalla on tällä hetkellä vireillä viisi muuta velka-asiaa Helsingin käräjäoikeudessa. Kaksi tapausta on tullut vireille vastikään kuluneella viikolla. Esimerkiksi maaliskuussa vireille tulleen hakemuksen mukaan eräs pikavippifirma vaatii Toivolalta 35 352 euroa korkoineen.

Jo tulleiden tuomioiden lisäksi pikavippifirmat hakevat Toivolalta oikeusteitse kaikkiaan yli 51 000 euroa.

Toivolalla on myös muuta velkaa. Ulosottotodistuksesta käy ilmi, että häneltä karhutaan reilua 3700 euroa maksamatta jäänyttä jäännösveroa. Toivola on tosin tilittänyt voudille 141 euroa ja hilut päälle.

Onko patsas kaadettu jalustaltaan?
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

sancai

Ajatella, että Suomen talousasioista päättävät ihmiset, jotka ottavat kymmenien tuhansien pikavippivelkoja. Miettikääpä tätä faktaa hetki.

JoKaGO

Toi jätkä on tienannut viimeiseen 10 vuoteen takuulla enemmän kuin minä, joka kierrellen maailmalla asiakkaiden tehtailla käynnistelemässä tuotantolaitteita. Miten voi mennä kaikki hevon perseeseen eikä piisaakaan, kun pikavippejäkin on pitänyt ottaa.  :facepalm:
Meikäläinenkään ei kitsastele ja välillä tulee jopa tuhlattuakin, mutta ei koskaan ole tullut eläneeksi yli varojen.

Tuo paskanjauhaja-uhriutuja on hävittänyt muutamassa vuodessa enemmän rahaa kuin sossun perujantteri-asiakas saa elämänsä aikana. Hyi helvetti!

Muistuu mieleen jostain 10 vuoden takaa, kun toi jätkä uhriutui jossain lehtihaastattelussa, että hänen henkeään on uhattu Hommaforumilla kymmeniä kertoja. Miniluv selvitti asian, nolla uhkausta, ja jauhotti Janin, mutta Jani  vetosi muistaakseni "olisi voitu uhkailla" tjsp  ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Bellum

Itse olen läpikäynyt ihan normaali  työttömänä tai normaali palkkalaisena paljon paljon raakemman yli 10v velkahelvetin ja ulosotot, mä olisin nauranut ilosta jos sitä olis ollut edes lähelle 50.000e se summa

Tavallaan ensin uutisen luettuani tunsin jopa jonkinlaista myötätuntoa Toivolaa kohtaan...ei ole kiva rasti oli sitten ollut millaisilla tienesteillä tahansa.

Mä katson kuitenkin että itse hommani kusin no oli siinä jtn.pientä ...niinku 90-luvun lama, joka kaatoi sijoitukset jotka jonain toisena aikana  olis tehneet monimiljonääriksi...mutta ei tietty mitään niin pahaa kuin tällaisessa euroopan rasistisemmassa maassa voi sattua värillisille!

Mä tienasin silloin enemmän kuin kansanedustaja Toivola, mutta lähteekö Toivola tuon romahduksen jälkeen  raksalle lautapojaksi tai kärräämään betonia tai vuokratyöhön ihan mihin tahansa , maksaa tuloistaan kaiken voudille -suojaosuus 10vuotta, että saa kuitattua ja jatkettua elämää...epäilen.

Toisaalta luo uskoa siihen tasa-arvon häivähdykseen jos tuollainen Toivolan kaltainen toteemi ei saa 10 000e/kk  suojatyötä jostain jakkukalkkunoiden yhdenvertaisuus-suojatyövirasta.

Mulla on kuitenkin tänäpäivänä ihan jees yritys ja voin tarjota Toivolalle duunia vaikka pakkaajana sitten kun uo iskee päälle, siitä palkasta  jää suojaosa 22,63e/päivä ja kun lapsikin on niin reilu lisä 8e/päivä lisää...kyllä sillä pärjää ja noin pikku velat on äkkiä kuitattu.

Ehkä Toivola ei ole tarpeeksi eksoottinen enää, olkoonkin että mokutoteemi-cv on verraton, on rodullistettu, seksuaslivähemmistöä ja ties mitä. Aika on ehkä ajanut ohi, tädit tahtoo eksoottisempaa toteemia.

Kiitos ja anteeksi avautumisesta, mutta ristiriitaiset tuntemukset aiheuttaa sellaista.

Faidros.

Jannu on ottanut lainoja 216% vuosikorolla!
Mahtava iskä tyttärelleen. :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

l'uomo normale

Toivola Instagramissa:

[...]
– Halusin kuitenkin pysyä hiljaa, koska asiat olivat liian kipeitä ja tuoreita eikä omia rajoja kannata ylittää siksi, että pelkää muita. Mutta meillä on kaikki hyvin. Olen hakenut ja saanut apua. Sen myötä putosi myös isoin henkinen taakka ja se palautti oman toimintakyvyn. Edessä alkoi näkyä taas enemmän mahdollisuuksia umpikujien sijaan, Toivola kirjoittaa.

Hän linjaa, että tiukan paikan tullen kukaan ei selviä yksin.

– Pikavippi on liian helppo ja laiska sana kuvaamaan sitä mitä olen itsessäni viimeisen vuoden aikana joutunut kohtaamaan. Ja uskon että näin on monen ylivelkaantuneen kohdalla. Asiat on paljon syvemmällä ja isomman työn takana. Jako tyhmiin ja järkeviin tai vastuuttomiin ja viisaisiin ei riitä, koska jokaisen elämä koostuu lukuisista kerroksista ja erilaiset elämäntilanteet ovat monien asioiden summia, Toivola kirjoittaa.

– Mulla on onneksi ollut nyt työkaluja käsitellä asioita. Päästä pois sen näköalattoman kuilun ääreltä, missä salaisuus ja häpeä nakertaa enemmän kuin se mitä pakenee tai mikä vaatii katsomista silmiin, hän toteaa.

Toivola kehottaa muitakin velka-ahdingossa pyristeleviä hakemaan apua ongelmiin.

– Jos sulla on velkaongelmia niin en voi tarpeeksi painottaa että kannattaa hakea apua heti tänään. Ei ole mitään sellaista minkä vuoksi menettäisit ihmisarvosi tai etteikö asioita saataisi ajan kanssa korjattua, hän päättää.

Toivola kertoo saaneensa kannustavia viestejä liittyen velka-ahdinkoonsa ja iloitsee perheen ja ystävien tuesta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/17fb1f4a-ea2b-4e89-97b0-b3f5ec983baf
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Lalli IsoTalo

Paapomisen tuote. Ilman paapomista hänestäkin olisi voinut tulla tuottava yhteiskunnan jäsen.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

ikuturso

Hmmm. Kahdeksan vuotta vetänyt kansanedustajan liksaa. Sen jälkeen sopeuttamisrahaa. Tulos: 50 donaa velkaa. Maksuhäiriö ja ulosottomies niskassa.

Well done sir, jatkakaa samaan malliin.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Mandula

Quote from: ikuturso on 17.06.2020, 12:14:00
Hmmm. Kahdeksan vuotta vetänyt kansanedustajan liksaa. Sen jälkeen sopeuttamisrahaa. Tulos: 50 donaa velkaa. Maksuhäiriö ja ulosottomies niskassa.

Well done sir, jatkakaa samaan malliin.

-i-

Sitä se kai teettää, kun sen 10 vuotta vedellyt mitään tekemättä järjetöntä liksaa ja kaikki edut vielä päälle mitä veronmaksajat saa kunnian noille maksella. Sitten kun se kaikki loppuu, jatkaa tuiskuttelu entiseen malliin ja pian löytää itsensä tilanteessa, jossa Suomikin kohta on kun Suomen hävittäjät ovat saaneet työnsä valmiiksi hallituksessa.
Klamydia - Suomi on sun

Lalli IsoTalo

Vähän menee ohisaloksi:

Quote from: Mandula on 17.06.2020, 12:17:35

Sitä se kai teettää, kun sen 10 vuotta vedellyt mitään tekemättä järjetöntä liksaa ja kaikki edut vielä päälle mitä veronmaksajat saa kunnian noille maksella.

Yksi taksikuski sanoi 1990-luvulla, että somaleille annettiin taksiseteleitä ensimmäiset 2 vuotta, koska julkisten käyttäminen olisi ollut liian, ... eh, jotain ... . 

Kun 2 vuotta loppui, somalit jatkoivat käytäntöä ottamalla juoksutaksin. Tästä syystä mustia - ei ketään mustia - enää haluttu taksien asiakkaiksi.

Taksikuskilta kuultua.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Faidros.

Mua vaan ihmetyttää se, että jo kansanedustajana, siis suhteellisen hyväpalkkaisena, hän on jo ottanut pikavippejä!? Ja teki myös hinnakkaita lisäkeikkoja kouluihin niin, ettei oikein eduskunnassa kerennyt kääntymään. :facepalm:
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Janin ostamassa isossa luksusasunnossa elänyt jonkinlainen "homokommuuni"? Myöhemminhän talo meni myyntiin.
Eli, onko joku/jotkut vetäneet Jania kuivana kakkoseen? :o
-Matthew B.Crawford-

Muuttohaukka

Toivolan toivoton elämänhallinta.
Mies on ollut eduskunnassa nauttien niin tolkuttomista eduista ja nyt! Mitä nyt? Velka on yllättänyt ukon. Sopeutumisraha neljä tonnia.
Pääseekö velkasaneeraukseen? Ei yhtään hellyyttävää ajatusta Toivolan toivottomuudelle. Se vanha sanonta, että niin makaa kuin petaa pätee Jani- n:n tapauksessa.
Tyyppi vain on "julkkis" ja saa naamansa esille ja kerjää päähän taputtelua ja lohtua. Hp.