News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Siniristin Liitto

Started by Jouko Piho, 16.06.2018, 19:57:46

Previous topic - Next topic

ikuturso

Onko sinulla siis vain parikymmentä päivää aikaa kerätä liki 4000 korttia?

Vai voitko jatkaa yli vuodenvaihteen, muttet vaan pääse vielä 2019 vaaleihin mukaan?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Jouko Piho

Quote from: ikuturso on 09.12.2018, 23:24:16
Onko sinulla siis vain parikymmentä päivää aikaa kerätä liki 4000 korttia?

Vai voitko jatkaa yli vuodenvaihteen, muttet vaan pääse vielä 2019 vaaleihin mukaan?

-i-

Korttien keruuaikaa on yksi vuosi eli ensi vuoden kesäkuun loppuun asti. Emme ehdi mukaan ensi kevään eduskuntavaaleihin, mutta tähtäämme vuoden 2023 eduskuntavaaleihin.

Shemeikka

@Jouko Piho

Puolueet ovat out ja poliittiset liikkeet in. Olen edelleen sitä mieltä, että sinun tulisi unohtaa rekisteröity puolue-pakkomielteesi ja kerätä 100 kannattajan nimet,  pyrkiä Eduskuntaan poliittisen liikkeen ehdokkaana tai poliittisena villinä.

Puoluehommissa olet hakannut päätäsi seinään jo vuosia ja nyt tähtäät vuoden 2023 vaaleihin. Raakasti sanottuna sinun iässäsi ei kannata jäädä unelmoimaan ja odottamaan.

Mielelläni näkisin sinut vaalitenteissä ja mikä ettei eduskunnassa tuomassa väriä hommiin.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Shemeikka on 10.12.2018, 01:45:27
@Jouko Piho

Puolueet ovat out ja poliittiset liikkeet in. Olen edelleen sitä mieltä, että sinun tulisi unohtaa rekisteröity puolue-pakkomielteesi ja kerätä 100 kannattajan nimet,  pyrkiä Eduskuntaan poliittisen liikkeen ehdokkaana tai poliittisena villinä.

Puoluehommissa olet hakannut päätäsi seinään jo vuosia ja nyt tähtäät vuoden 2023 vaaleihin. Raakasti sanottuna sinun iässäsi ei kannata jäädä unelmoimaan ja odottamaan.

Mielelläni näkisin sinut vaalitenteissä ja mikä ettei eduskunnassa tuomassa väriä hommiin.
Valitettavasti kun vaalien jälkeen lasketaan ääniä niin poliittiset puoluuet on in ja liikkeet sekä örkkien sekoilukerhot out.

Joko poliittinen puolue pystyyn tai sitten ei mitään kaikki muu ajanhukkaa.

Anita Saarinen

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 10.12.2018, 01:55:44

Valitettavasti kun vaalien jälkeen lasketaan ääniä niin poliittiset puoluuet on in ja liikkeet sekä örkkien sekoilukerhot out.

Joko poliittinen puolue pystyyn tai sitten ei mitään kaikki muu ajanhukkaa.

Oho! En uskonut että näin tuumaisin, mutta olen samaa mieltä Oraakkelin kanssa. Vaaleissa vain puoluekenttä pärjää, poliittisten liikkeiden yksittäiset ehdokkaat, vaikka olisivat yhteislistallakin, eivät tuppaa pärjäämään. Yksi iso syy tähän on se, ettei yhteislistan väellä ole yhtenäistä linjaa, joten äänestäjä ei tiedä "mitä sieltä tulee" - kuten Mertarantakin sanoo.

Näin Suomessa vielä tällä hetkellä. Poliittisen genren muuttumisestahan ei koskaan tiedä, eli 50 vuoden päästä voi jo olla toisin. Tai sitten ei.

Ant.v2

Piho sai puolessa vuodessa kokoon 1000 kannattajakorttia ja muutaman päälle. Seuraavan puolen vuoden aikana pitäisi kerätä 4000 kannattajakorttia.

Piholla on kova asenne, mutta matemaattiset taidot ilmeisesti erittäin heikot. Piho lopetti keräystilaisuuksien pitämisen noin kuukausi sitten ilmeisesti huomattuaan itsekin, ettei 5000 korttia tule millään kokoon vuoden aikana. Kaikille muille tämä oli selvää ensimmäisen keräysviikon jälkeen tai oikeastaan jo ennen keräyksen alkamistakaan.

Piho kuoppaa tämänkin puoleen jossain vaiheessa kevättä. Toivoa kuitenkin on, sillä Väyrysen puolue etsii kansanedustajaehdokkaita. Pihohan on pitkään fanittanut Väyrystä enkä muista Pihon Väyrysestä vian vikaa löytäneen, kun taas vaikkapa Jumalan ilmoituksista ja Raamatusta Piho on löytänyt korjattavaa.
"Siniset jatkaa täysillä" (Sampo Terho)

Jouko Piho

Olen mukana ehdokkaana tämän kevään eduskuntavaaleissa

Olen mukana ehdokkaana tämän kevään eduskuntavaaleissa. Tämä yllättävä käänne mahdollistui, kun Kansalaispuolueen puheenjohtaja Sami Kilpeläinen lähetti minulle 1.1.2019 sähköpostia ja kysyi, olisinko halukas tulemaan heidän listalleen ehdokkaaksi vaikka sitoutumattomana.

Parin päivän harkinnan jälkeen suostuin ehdotukseen, koska Siniristin Liitto, jossa olen puheenjohtajana, ei voi vielä osallistua vaaleihin, koska meillä on kannattajakorttikeräys kesken. Jatkamme korttien keräämistä ja Siniristin Liiton kehittämistä, mutta voin kevään vaaleihin osallistumalla levittää sitäkin kautta kristillisisänmaallista sanomaamme sekä saan tietysti runsaasti tietoa ja kokemusta seuraavia vaaleja varten, joissa Siniristin Liitto on mukana.

Kävi myös ilmi, että tämä tarjous voida olla sitoutumattomana ehdokkaana Kansalaispuolueen listalla koskee muitakin kuin minua. Kun tiedotin mahdollisuudesta Siniristin Liiton Facebook-ryhmässä, kaksi miestä ilmoittautui mukaan ehdokkaiksi eli rakennusmestari Tom Anteroinen Espoosta ja Jani Leppäjärvi Torniosta.

Listoilla on kuitenkin vielä tilaa, joten jos ehdokkuus kiinnostaa sinua, ota minuun ([email protected]) ja Sami Kilpeläiseen ([email protected] ) yhteyttä. Varsinkin naisia toivotaan mukaan, erityisesti Oulun vaalipiirissä.

Olin tänään 29 muun ehdokkaan + kahden ehdokkuutta harkitsevan henkilön kanssa Jyväskylässä vaalikoulutuksessa. Koulutuksessa käsiteltiin puolueen puheenjohtaja Sami Kilpeläisen ja varapuheenjohtaja Piia Katteluksen johdolla eduskuntavaaliohjelmaa ja henkilökohtaisia eduskuntavaalikampanjoita.

Uuno Nuivanen

Tämä Joukon unelmien täyttymys oli varmaankin Jumalan johdatusta. Ei enää pitkä matka Suur-Suomen Johtajaksi!

Antti Moisander

Quote from: Jouko Piho on 05.01.2019, 23:15:47Parin päivän harkinnan jälkeen suostuin ehdotukseen, koska Siniristin Liitto, jossa olen puheenjohtajana, ei voi vielä osallistua vaaleihin, koska meillä on kannattajakorttikeräys kesken. Jatkamme korttien keräämistä ja Siniristin Liiton kehittämistä, mutta voin kevään vaaleihin osallistumalla levittää sitäkin kautta kristillisisänmaallista sanomaamme sekä saan tietysti runsaasti tietoa ja kokemusta seuraavia vaaleja varten, joissa Siniristin Liitto on mukana.

Millaisina pidät mahdollisuuksiasi eduskuntavaaleissa? Jos sinut valitaan eduskuntaan, perustatko Siniristin Liiton eduskuntaryhmän?
Kuntavaalit Kerava | Aluevaalit Vantaa-Kerava

https://www.anttimoisander.fi/

Ant.v2

Piho käytti varmasti tarkkaa harkintaa siinä, lähteeko ehdolle. Piho on periaatteen mies, eikä mikä tahansa puolue kelpaa. Alla viime vuodet, puolueita saattaa olla muitakin:

1. Kokoomus, jossa annettiin ymmärtää, että Pihon kannattaa vaihtaa puoluetta
->
2. KD, jossa eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta ehdokkuus peruttiin ja Piho erosi
->
3. Perussuomalaiset-tunnustelu, mutta ehdokaslistalla ei ollut tilaa Piholle
->
4. Muutos 2011 -tunnustelu, mutta Piho ei kelvannut puolueeseen
->
5. Itsenäisyyspuolue, jossa eduskuntavaaliehdokkaana, mutta eroaminen, koska puolue on niin pieni
->
6. Laillisuuspuolue, oma puolue, joka ei saanut kortteja kasaan
->
7. Keskustapuolue, jossa pyrky eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta Loviisan keskusta piti Pihoa epätoivottavana jäsenenä ja Piho teki päätelmät ja erosi
->
(Piho kertoi että jättää politiikan ikiaikaisen lopullisesti. Toimintaa kirjailijana, profeettana, Johanna Tukiaisen yhteistyökumppanina ym)
->
8. Perussuomalaiset-tunnustelu, ei hyväksytä jäseneksi
->
9. Siniristin liitto, oma puolue, joka ei saanut kortteja kasaan
->
10. Kansalaispuolue, vakaan harkinnan jälkeen.

Akseli Erkkilä

Quote from: Ant.v2 on 06.01.2019, 09:15:35
Piho käytti varmasti tarkkaa harkintaa siinä, lähteeko ehdolle. Piho on periaatteen mies, eikä mikä tahansa puolue kelpaa. Alla viime vuodet, puolueita saattaa olla muitakin:

1. Kokoomus, jossa annettiin ymmärtää, että Pihon kannattaa vaihtaa puoluetta
->
2. KD, jossa eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta ehdokkuus peruttiin ja Piho erosi
->
3. Perussuomalaiset-tunnustelu, mutta ehdokaslistalla ei ollut tilaa Piholle
->
4. Muutos 2011 -tunnustelu, mutta Piho ei kelvannut puolueeseen
->
5. Itsenäisyyspuolue, jossa eduskuntavaaliehdokkaana, mutta eroaminen, koska puolue on niin pieni
->
6. Laillisuuspuolue, oma puolue, joka ei saanut kortteja kasaan
->
7. Keskustapuolue, jossa pyrky eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta Loviisan keskusta piti Pihoa epätoivottavana jäsenenä ja Piho teki päätelmät ja erosi
->
(Piho kertoi että jättää politiikan ikiaikaisen lopullisesti. Toimintaa kirjailijana, profeettana, Johanna Tukiaisen yhteistyökumppanina ym)
->
8. Perussuomalaiset-tunnustelu, ei hyväksytä jäseneksi
->
9. Siniristin liitto, oma puolue, joka ei saanut kortteja kasaan
->
10. Kansalaispuolue, vakaan harkinnan jälkeen.

Ei noilla puolueilla lopulta ole kovin suuria eroja. Ennemmin kertoo siitä, että Jouko on profetoinnilla ym. mainettaan luonut.

Ei siinä, omallakin kohdalla on todettava, että kunniahan se menee mutta maine kasvaa.

törö

Pihon kohdalla profetioista voisi kehitellä vahvuutta, koska se on kerännyt niitä jumalattoman määrän. Netissä huomaa, ettei niitä jaksa lukea, mutta koko totuus on semmoinen, että niitä on jo järjettömästi.

Mä kopioin koko paskan yhteen tiedostoon ja siitä niitä on varmaan mukavampi lukea kuin netissä, jossa kirjanmerkin tekeminen on aika vaikeaa. Sivuja on aanelosina yli 1200.

https://yadi.sk/i/u4A7QOIHguvPWQ

Valikoimalla A-materiaalia sen verran, minkä normaali ihminen nyt jaksaakaan lukea, noista saisi helposti kirjan kasaan ja luultavasti vielä jatko-osankin.

Edit: Tuossa on vielä sama niin isolla fontilla, että sitä pystyy lukemaankin noin paljon.

https://yadi.sk/i/8kzKLsBcJ5QH5g

Jouko Piho

Quote from: Antti Moisander on 06.01.2019, 03:05:06
Quote from: Jouko Piho on 05.01.2019, 23:15:47Parin päivän harkinnan jälkeen suostuin ehdotukseen, koska Siniristin Liitto, jossa olen puheenjohtajana, ei voi vielä osallistua vaaleihin, koska meillä on kannattajakorttikeräys kesken. Jatkamme korttien keräämistä ja Siniristin Liiton kehittämistä, mutta voin kevään vaaleihin osallistumalla levittää sitäkin kautta kristillisisänmaallista sanomaamme sekä saan tietysti runsaasti tietoa ja kokemusta seuraavia vaaleja varten, joissa Siniristin Liitto on mukana.

Millaisina pidät mahdollisuuksiasi eduskuntavaaleissa? Jos sinut valitaan eduskuntaan, perustatko Siniristin Liiton eduskuntaryhmän?

En lähde tässä vaiheessa arvioimaan mahdollisuuksiani eduskuntavaaleissa.

Jos minut valitaan eduskuntaan, olen mukana Kansalaispuolueen eduskuntaryhmässä.

Jouko Piho

Quote from: törö on 06.01.2019, 11:58:01
Pihon kohdalla profetioista voisi kehitellä vahvuutta, koska se on kerännyt niitä jumalattoman määrän. Netissä huomaa, ettei niitä jaksa lukea, mutta koko totuus on semmoinen, että niitä on jo järjettömästi.

Mä kopioin koko paskan yhteen tiedostoon ja siitä niitä on varmaan mukavampi lukea kuin netissä, jossa kirjanmerkin tekeminen on aika vaikeaa. Sivuja on aanelosina yli 1200.

https://yadi.sk/i/u4A7QOIHguvPWQ

Valikoimalla A-materiaalia sen verran, minkä normaali ihminen nyt jaksaakaan lukea, noista saisi helposti kirjan kasaan ja luultavasti vielä jatko-osankin.

Edit: Tuossa on vielä sama niin isolla fontilla, että sitä pystyy lukemaankin noin paljon.

https://yadi.sk/i/8kzKLsBcJ5QH5g

Olen koostanut jo keräämistäni profetioista kaksi kirjaa. Vuonna 2016 ilmestyi Profetioita ja v. 2018 Profetioita 2. Kirjoja voi tilata minulta vaikka sähköpostitse ([email protected]).

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Jouko, mielestäni Suomen kannalta olisi parempi, että vaalitenteissä keskittyisit kAnsallismielisiin  teemoihin, etkä profetioihin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Shemeikka

@JoukoPiho onnea vaaleihin. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä sinut pienpuoluetentissä, mikäli Kansalaispuolue sinut sinne lähettää.

Nude but not naked

törö

Itellä on outo toistuva uni, jossa ei tapahdu mitään. Siinä on jonkun vanhan tehtaan suihkutilat, joissa vuorollinen duunareita on voinut peseytyä ennen kotiin lähtemistä, ja se on siltä ajalta, jolloin käytettiin mielellään kaakelia ja paljasta tai ikävän väriseksi maalattua betonia. Siellä on hiljattain kidutettu ja tapettu paljon jotain vankeja, koska veren on voinut huuhdella lattiakaivoon, mutta sen jälkeen sielä on siivottu. Ulkopuolella joku ulkomainen porukka avaa joukkohautaa, mutta sinne on ylimääräisiltä pääsy kielletty eikä mitään muutakaan tekemistä ole, joten uni kertoo lähinnä ikävystymisestä. Se ei ala mistään eikä pääty mihinkään vaan se on kokonaan tätä.

Pitää herätä vaikka kuselle tai katsomaan kelloa ennen kuin alkaa jotain mielenkiintoisempaa, että sen yleensä pystyy muistamaan, mutta se on kuitenkin tullut nähtyä vuosien varrella moneen kertaan. Se alkoi viime vuosikymmenen puolivälissä kun piti istua kauan odottamassa nättinä kesäpäivänä ja lähistöllä pörräsi kaivinkone.

Jouko Piho

Quote from: dothefake on 06.01.2019, 21:03:58
Montako ja mitä on toteutunut?

Profetioita-kirjan alussa on esitelty toteutuneita profetioita.

Jouko Piho

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.01.2019, 21:07:16
Jouko, mielestäni Suomen kannalta olisi parempi, että vaalitenteissä keskittyisit kAnsallismielisiin  teemoihin, etkä profetioihin.

Vaalitentissä pitää vastata tehtäviin kysymyksiin.

Jouko Piho

Quote from: Shemeikka on 06.01.2019, 22:38:24
@JoukoPiho onnea vaaleihin. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä sinut pienpuoluetentissä, mikäli Kansalaispuolue sinut sinne lähettää.

Ei lähetä. Pienpuoluetenttiin menee tietenkin Kansalaispuolueen puheenjohtaja Sami Kilpeläinen. Minähän en ole edes puolueen jäsen.

Jouko Piho

Jouko Pihon uudenvuodenpuhe 7.1.2019

Pidin perinteisen uudenvuodenpuheeni 7.1.2019. Tässä linkki Youtube-videoon: https://www.youtube.com/watch?v=No0DzeJtxJc&feature=share

Jouko Piho

En lähdekään eduskuntavaaliehdokkaaksi

Olin iloisesti yllättynyt, kun Kansalaispuolueen puheenjohtaja Sami Kilpeläinen pyysi minua 1.1.2019 ehdokkaaksi tämän kevään eduskuntavaaleihin.

Suostuin ehdotukseen, koska voisin olla mukana sitoutumattomana ja näin, että ehdokkuudessa ja vaaleissa mukana olemisessa olisi monia hyviä puolia.

Olen kuitenkin eilisestä lähtien alkanut miettiä myös mitalin toista puolta eli asian huonoja puolia ja olen tullut siihen tulokseen, että en sittenkään halua olla näissä vaaleissa mukana.

Suurin syy on se, että koska kyseessä ei ole oman puolueen ehdokkuus, niin tällainen sitoutumattomana mukana oleminen vaikuttaa ainakin minun kohdallani sen, että en pysty olemaan vaalikampanjassa täydellä sydämellä mukana. Tällainen puoliteholla mukana oleminen johtaisi todennäköisesti siihen, että vaalitulos ei olisi hyvä, mistä kielteisestä seikasta voisi olla minulle imagohaittaa tulevina vuosina eikä se olisi hyvä Kansalaispuolueellekaan.

Olen tullut siihen tulokseen, että minun on parasta olla mukana vaaleissa vasta sitten, kun voin tehdä vaalikampanjaa sataprosenttisesti uskoen myös menestykseen. Nyt Kansalaispuolueen pienuus ja ehdokkaiden vähäinen määrä Uudellamaalla tekee oman puolisydämisyyteni lisäksi sen, että menestyminen ei ole mahdollista.

Minua myös häiritsee se, että monet ihmiset tulisivat ymmärtämään asian niin, että minä olisin Kansalaispuolueen jäsen. Eli he eivät huomaa tai huomioi sit. –lisäystä. Minä en haluaisi ihmisten mielissä tällaista sekaannusta.

On hankalaa ajaa kaksilla rattailla ja istua kahdella tuolilla. On sittenkin selkeämpää ajaa vain yhtä agendaa. Se on selvempää myös suurelle yleisölle.

On siksi parempi, että minä en nyt osallistu vaaleihin, vaan keskityn yksinomaan Siniristin Liiton rakentamiseen ja kannattajakorttien keräämiseen. Minun aikani tulee v. 2023.

Shemeikka

@Jouko Piho

Vaalityö on raskasta, ja sinäkään et enää nuorru. Vuonna 2023 ikää sinulla on jo sen verran, että kunto ei ehkä kestä ja neljä vuotta kansanedustajuutta pitäisi jaksaa, jos tulet valituksi.

Jos keräät 100 nimeä vaalipiiristäsi, niin voit olla ehdokkaana jo näissä vaaleissa.

Nude but not naked

Ant.v2

Harmillinen juttu, mutta ymmärrän kyllä. Monella uusimaalaisella ja suomalaisella yleensäkin on ollut viime viikkoina epätietoisuutta siitä mihin puolueeseen Jouko Piho kuuluu.

Onneksi vuonna 2023 on uudet eduskuntavaalit. Nämä vaalit ovatkin mielenkiintoiset, sillä vuoden 2019 ja 2023 eduskuntavaalien välissä tapahtuu profetioittesi mukaan Harmageddonin taistelu ja Jeesuksen toinen tuleminen. Siten toimintaympäristö muuttuu melkoisesti.

Aikooko Siniristin liitto tehdä yhteistyötä Taivasten valtakunnassa Jumalan kanssa, vai toimiiko se oppositiosta käsin? Arveletko, että pääsy Suomen puoluerekisteriin oikeuttaa pääsyyn myös Taivasten valtakunnan puoluerekisteriin? Millaisiksi arvioit mahdollisuutesi vaalitenteissä Kaikkivaltiasta vastaan?

l'uomo normale

Quote from: Uuno Nuivanen on 15.01.2019, 22:44:21
Harmi. Kansanedustajaehdokkuus olisi ollut etenemistä tähänastisella ehdokasehdokkaan uralla.

Jouko Piho on ollut jo sitoutumattomana ehdokkaana Itsenäisyyspuolueen listoilla jossain vaaleissa, joten ehdokkuus, ilman puolueen jäsenyyttä, jossain toisessa Eduskunnan ulkopuolisessa pikkupuolueessa tuskin pystyisi enää paljon uutta antamaan.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Jouko Piho

Quote from: l'uomo normale on 15.01.2019, 23:01:42
Quote from: Uuno Nuivanen on 15.01.2019, 22:44:21
Harmi. Kansanedustajaehdokkuus olisi ollut etenemistä tähänastisella ehdokasehdokkaan uralla.

Jouko Piho on ollut jo sitoutumattomana ehdokkaana Itsenäisyyspuolueen listoilla jossain vaaleissa, joten ehdokkuus, ilman puolueen jäsenyyttä, jossain toisessa Eduskunnan ulkopuolisessa pikkupuolueessa tuskin pystyisi enää paljon uutta antamaan.

Korjaan sen verran, että olin v. 2011 eduskuntavaaleissa Itsenäisyyspuolueen ehdokkaana Itsenäisyyspuolueen jäsenenä, en sitoutumattomana

Jouko Piho

Quote from: Shemeikka on 15.01.2019, 21:53:57
@Jouko Piho

Vaalityö on raskasta, ja sinäkään et enää nuorru. Vuonna 2023 ikää sinulla on jo sen verran, että kunto ei ehkä kestä ja neljä vuotta kansanedustajuutta pitäisi jaksaa, jos tulet valituksi.

Jos keräät 100 nimeä vaalipiiristäsi, niin voit olla ehdokkaana jo näissä vaaleissa.

Tiedän, mutta en usko, että sillä tavalla saisin tarpeeksi ääniä.

Veikko

Quote from: Jouko Piho on 15.01.2019, 23:10:32
Quote from: Shemeikka on 15.01.2019, 21:53:57
@Jouko Piho

Tiedän, mutta en usko, että sillä tavalla saisin tarpeeksi ääniä.

Jumalan avulla kaikki on mahdollista ja usko siirtää vuoria.

(Tämä ei ole pilkkaa.)
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos