News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2018-04-18 Harkimo ja Jungner perustavat uuden poliittisen liikkeen: Liike Nyt

Started by Alaric, 18.04.2018, 22:31:44

Previous topic - Next topic

Tuomas Tähti

Quote from: simppali on 05.08.2019, 01:36:06
Quote from: Tuomas Tähti on 05.08.2019, 00:27:07
Liike Nyt ry:n kannattajakorttikeräys on alkanut. Liikkeen verkkosivustolla on julkaistu 1.8.2019 kirjoitus, jossa ohjeistetaan tulostamaan kannattajakortti oikeusministeriön vaalisivustolta ja postittamaan täytetty kortti tähän osoitteeseen:

Liike Nyt ry
Katrineholmintie 110
01120 Västerskog

Oletko ko. liikkeen jäsen, vai muuten vaan mainostamassa tällä sivustolla?

Minä en täytä ainuttakaan lappua jonkun liikkeen puolesta jonka toinen "johtohenkilö" on tätä mieltä..

Olen Perussuomalaisten jäsen – jo vuodesta 2011 alkaen. En ole aikeissa liittyä Liike Nytiin enkä äänestää sitä.

Vuosien varrella olen allekirjoittanut kahdeksantoista puoluerekisteriin pyrkineen yhdistyksen kannattajakortin, jotta äänestäjillä olisi vaaleissa enemmän valinnanvaraa. Se on mielestäni hyväksi demokratialle.

Nämä puolueprojektien kortit olen jo allekirjoittanut:

– Muutos 2011 ry:n kannattajakortin vuonna 2010
– Piraattipuolueen kannattajakortin syyskuussa 2015
– Kansallisen Viskipuolueen (nyk. Liberaalipuolue – Vapaus valita) kannattajakortin tammikuussa 2016
– Suomen Eläinoikeuspuolueen kannattajakortin tammikuussa 2016
– Itsenäisyyspuolueen kannattajakortin heinäkuussa 2016
– Kansalaispuolueen kannattajakortin heinäkuussa 2016
– Feministisen puolueen kannattajakortin heinäkuussa 2016
– Kansallisdemokraatit ry:n kannattajakortin joulukuussa 2016
– Suomi Ensin ry:n kannattajakortin heinäkuussa 2017
– Kansanliike Aitosuomalaiset Siniset ry:n kannattajakortin syyskuussa 2017
– Suomidemokraatit ry:n kannattajakortin syyskuussa 2017
– Suomen Kansa Ensin ry:n kannattajakortin marraskuussa 2017
– Nukkuvien puolue – Nukkuvat ry:n kannattajakortin toukokuussa 2018
– Siniristin Liiton kannattajakortin heinäkuussa 2018
– Kansan yhtenäisyys ry:n kannattajakortin heinäkuussa 2018
– Seitsemän tähden liikkeen kannattajakortin syyskuussa 2018
– Kristallipuolueen kannattajakortin marraskuussa 2018
– Liike Nyt ry:n kannattajakortin elokuussa 2019

Listassa on keskenään täysin eri mieltä olevia ryhmiä. Kukkikoot kaikki kukat minun puolestani. Tähän on toisaalta poikkeus: Sinisen tulevaisuuden kannattajakortin täyttämisestä olen kieltäytynyt.

Golimar

Quote....................Ex-puhemies Maria Lohela ja hänen miehensä Samppa Mattila hakevat avioeroa.
Pariskunta toimitti avioerohakemuksen yhdessä Helsingin käräjäoikeuteen viime kuussa.

Pariskunta pyysi, että heidät tuomitaan avioeroon harkinta-ajan jälkeen. He voivat toimittaa toisen vaiheen avioerohakemuksen siten aikaisintaan 23.1.2020.................

Lohela nousi eduskuntaan alunperin perussuomalaisten riveistä vuonna 2011, mutta hän loikkasi sinisten eduskuntaryhmään vuonna 2017. Alkuvuodesta 2019 Lohela loikkasi jälleen, tällä kertaa Harry "Hjallis" Harkimon Liike Nyt -eduskuntaryhmään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006205330.html

Swen OF Sweden

Quote from: Golimar on 15.08.2019, 15:53:09
Quote....................Ex-puhemies Maria Lohela ja hänen miehensä Samppa Mattila hakevat avioeroa.
Pariskunta toimitti avioerohakemuksen yhdessä Helsingin käräjäoikeuteen viime kuussa.

Pariskunta pyysi, että heidät tuomitaan avioeroon harkinta-ajan jälkeen. He voivat toimittaa toisen vaiheen avioerohakemuksen siten aikaisintaan 23.1.2020.................

Lohela nousi eduskuntaan alunperin perussuomalaisten riveistä vuonna 2011, mutta hän loikkasi sinisten eduskuntaryhmään vuonna 2017. Alkuvuodesta 2019 Lohela loikkasi jälleen, tällä kertaa Harry "Hjallis" Harkimon Liike Nyt -eduskuntaryhmään.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006205330.html

Vilpittömät onnittelut Sampalle!!

Kun Maria loikkasi sinisiin, niin se ei ollut minulle mikään yllätys, sen sijaan mieltäni jäi askarruttamaan, mikä oli Sampan mielipide asiaan??
Olin vuosien aikana keskustellut Sampan kanssa useita kertoja ja saanut hänestä erittäin myönteisen kuvan älykkäänä ja mielyttävänä ihmisenä, jolla oli hyvin perustellut näkemykset yhteiskunnasta ja loistava ulosanti+nuiva.
Ehdotin hänelle usein, että hän lähtisi ehdolle perussuomalaisten listalle, koska pidin häntä oikeesti monin verroin parempana vaihtoehtona kuin Lohelaa, joka ei ollut edes mikään vaihtoehto, vaan pelkkä...

Todella hieno uutinen, että Samppa on vapaa tuollaisesta liitosta.
Onnea ja menestystä Sampalle! 8)
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Golimar

[tweet]1167745496653488130[/tweet]

[tweet]1167759958747860992[/tweet]

[tweet]1167765421518462978[/tweet]

[tweet]1167767003823783937[/tweet]

[tweet]1167768443854217217[/tweet]

[tweet]1167748070421008384[/tweet]

[tweet]1168146890606747650[/tweet]

[tweet]1168038209692897280[/tweet]

[tweet]1168065366687457280[/tweet]

Pullervo

Suomeen syntyy pian uusi puolue, jolla on yksi paikka eduskunnassa eli ek-puolueiden määrä kasvaa kahdeksasta yhdeksään. Tulevan puolueen kansanedustaja Harkimo nousi eduskuntaan valitsijayhdistyksen, ei puolueen ehdokkaana. Liike Nyt toimittaa keräämänsä kannattajakortit oikeusministeriöön tänään.

Korttien laskemiseen ei pitkään mene, joten puolue ehtii hakea ja saada vielä puolisen miljoonaa euroa puoluetukea tällä nelivuotisella vaalikaudella. Myös ehdokkaiden asettaminen 2021 kunnallisvaaleihein helpottuu puolueeksi rekisteröitymisen myötä.

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4708256/Liike+Nyt+toimittaa+tanaan+kannattajakortit+puoleen+perustamiseksi++Halusi+lakkauttaa+puoluetuet+viela+viime+kevaana
QuoteLiike Nyt toimittaa tänään kannattajakortit puoleen perustamiseksi – Halusi lakkauttaa puoluetuet vielä viime keväänä (20.9.2019)

Alun perin Liike Nytin on ollut tarkoitus tarjota vaihtoehto perinteisille puolueille.

Liike Nyt on saanut kerättyä puolueen perustamiseksi vaaditut 5 000 kannattajakorttia, jotka se luovuttaa oikeusministeriöön tänään. Tällä hetkellä poliittisena liikkeenä toimiva ryhmä toimittaa kannattajakortit oikeusministeriöön kello 11.

Tiedotteen mukaan Liike Nyt haluaa uudistaa politiikkaa ottamalla enemmän ihmisiä mukaan päätöksentekoon. Kannattajakorttien kerääminen puolueen perustamiseksi alkoi elokuussa.

5 000 kannattajakortin lisäksi puolueen perustaminen edellyttää otetta yhdistysrekisteristä, jäljennöstä puolueen säännöistä ja yleisohjelmaa.

Virallisena puolueena Liike Nyt saisi puoluetukea yhdestä kansanedustajasta, eli Harry "Hjallis" Harkimosta.

Tänä vuonna puoluetuki on 148 175 euroa puolueen yhtä kansanedustajaa kohti vuodessa. Valtioneuvoston kansliasta kerrottiin keväällä Lännen Medialle, että tukea voi hakea myös kesken eduskuntakautta.

(...)

pienivalkeapupu

^ Kaiketi Hjallis viksuna ihmisenä palauttaa puoluetuet takaisin, jos säännöt ja parakraaffit niin sallivat?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Julleht

Quote from: Pullervo on 20.09.2019, 10:11:55
[...]
Korttien laskemiseen ei pitkään mene, joten puolue ehtii hakea ja saada vielä puolisen miljoonaa euroa puoluetukea tällä nelivuotisella vaalikaudella. Myös ehdokkaiden asettaminen 2021 kunnallisvaaleihein helpottuu puolueeksi rekisteröitymisen myötä.
[...]

Puoluetukilaki on tässä kohtaa tosiaan harvinaisen rikki. Harkimo ei esimerkiksi saanut Liike Nytille edustajien lukumäärän mukaan määräytyvää tukea ollenkaan, vaan Liike sai kokonaista nolla euroa toimintansa proppaamiseen muiden vedellessä puoluemiljoonia. Päästäkseen siis muiden kanssa edes samalla viivalle rahoituksessa piti muuttua tähän tiettyyn puolueaparaatin muotoon. Vähän nihkeetä, toivottavasti korjataan jossain välissä.
The road to wisdom? Well, it's plain
And simple to express:
Err
and err
and err again,
but less
and less
and less.

justustr

Quote from: pienivalkeapupu on 20.09.2019, 10:38:44
^ Kaiketi Hjallis viksuna ihmisenä palauttaa puoluetuet takaisin, jos säännöt ja parakraaffit niin sallivat?

Miksi pitäisi palauttaa? Puoluetuki on tarkoitettu puolueen toiminnan rahoittamiseen. Liike Nyt:lläkin lienee toimintaa.

pienivalkeapupu

Quote from: justustr on 20.09.2019, 11:12:07
Quote from: pienivalkeapupu on 20.09.2019, 10:38:44

Miksi pitäisi palauttaa? Puoluetuki on tarkoitettu puolueen toiminnan rahoittamiseen. Liike Nyt:lläkin lienee toimintaa.
No kun vielä viime keväänä halus lakkauttaa puoluetuet (pari viestiä ylempänä) - ainakin siis vanhoilta puolueilta. Voihan tuo haluta oman puolueensa tukien jatkumoa tietenkin..

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Nikolas

Quote from: pienivalkeapupu on 20.09.2019, 23:37:35

No kun vielä viime keväänä halus lakkauttaa puoluetuet

Niin, tietenkin kaikilta puolueilta. Olisihan se tyhmää soveltaa ideaa yksinomaan omaan puolueeseensa ja kuvitella että sillä tempauksella voittaisi seuraavat vaalit.

pienivalkeapupu

Quote from: Nikolas Ojala on 21.09.2019, 13:30:32
Quote from: pienivalkeapupu on 20.09.2019, 23:37:35

No kun vielä viime keväänä halus lakkauttaa puoluetuet

Niin, tietenkin kaikilta puolueilta. Olisihan se tyhmää soveltaa ideaa yksinomaan omaan puolueeseensa ja kuvitella että sillä tempauksella voittaisi seuraavat vaalit.
No en tiedä mitä Hjallis kuvittelee LN:n puolueeksi rekisteröinnillä, mutta jos tuo olisi johdonmukainen sanoissaan ja teoissaan niin no more Puoluetukia kenellekään.

kivimies

Liike Nytin eduskuntavaaliehdokkaana ollut Kenneth Morelius toppuuttelee Jungnerin suuruudenhullua fantasiointia ja peräänkuuluttaa Suomessa olevan työvoiman työllistämistä.

Jungner on Liikkeelle lähinnä imagohaitta,

[tweet]1178906313125961728[/tweet]

writer

Quote from: kivimies on 02.10.2019, 19:32:11
Liike Nytin eduskuntavaaliehdokkaana ollut Kenneth Morelius toppuuttelee Jungnerin suuruudenhullua fantasiointia ja peräänkuuluttaa Suomessa olevan työvoiman työllistämistä.

Jungner on Liikkeelle lähinnä imagohaitta,

[tweet]1178906313125961728[/tweet]

Ilman Jungneria Liike Nyt:illä olisi todennäköisesti 3 kansanedustajaa eli se fiksu nainen Uudeltamaalta olisi mennyt läpi Harkimon perässä ja Harkimo Junior olisi mennyt läpi Helsingissä.

Ei kovin paljon ääniä jäänyt uupumaan 3 kansanedustajasta.
Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

DuPont

Mikael Jungner: "Nyt kun alkaa olla selvää, että Suomi tarvitsee satojatuhansia (työperäisiä) maahanmuuttajia, olisi hyvä ryhtyä pohtimaan, miten heidät tänne saadaan. Rajan aukaisu kun ei yksin riitä. Tarvitaan uusia palveluita, houkuttelua. Ja nollatoleranssi rasistiselle huutelulle, tietysti."

Hjallis on varmaan tyytyväinen. Jungnerin puheilla ei muista puolueista erotuta. Mikael on selvästi vain haitaksi Liike Nyt:lle.

kivimies

Jungner leikkii antifasistia, muttei ole kuullut blokkilistasta.  ;D

[tweet]1180409552300314626[/tweet]
[tweet]1180515961822162949[/tweet]

törö

Jaska Pankkaaja

HH on varmasti älykäs mies ja hankkeen taustalla lienee jopa vilpitöntä aatteenpaloa joten ei voi kuin ihmetellä miksi hän on ottanut tuon äentisen eliittidemarin, jugnerin spoilaamaan puoluettaan.  :o

Kokoomuksesta ja ehkä vähän muualtakin lohkeaisi helposti kannattajakuntaa joka on katsellut petterien urpoiluja tatti otsassa jo jonkin aikaa ja joille PS on ikuisesti haram.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Kni

Quote from: Jaska Pankkaaja on 06.10.2019, 14:29:12
Kokoomuksesta ja ehkä vähän muualtakin lohkeaisi helposti kannattajakuntaa joka on katsellut petterien urpoiluja tatti otsassa jo jonkin aikaa ja joille PS on ikuisesti haram.

Juttu on vain tilaajille, mutta lainasin oleellisen.

Vehmaa on pieni maalaiskunta noin Turun ja Uudenkaupungin puolivälissä.

QuoteVehmaan kunnanjohtaja Ari Koskinen on loikannut kokoomuksesta Liike Nyt ry:n riveihin.

Koskinen sanoo pettyneensä siihen, että kokoomuksen perinteiset arvot – koti, uskonto, isänmaa – tuntuvat hämärtyneen.

– Lisäksi kokoomus, keskusta ja sdp vetävät kaikki samaa yleispuolueiden linjaa. On hyvin vaikeaa nähdä eroja näiden puolueiden välillä.

– Harry sai minut kiinnostumaan Liike Nytin asioista. Olen ollut häneen yhteydessä ja hän minuun, ja hänellä on reippaita ja raikkaita ajatuksia erityisesti yrittämisestä, verottamisesta ja päätöksentekokulttuurista.

Viime kevään eduskuntavaaleissa Perussuomalaiset oli Vehmaan suosituin puolue, keskusta tuli hyvänä kakkosena. Siihen viitaten Koskinen sanookin, että hänen puoluekirjansa ei vaikuta millään lailla hänen työhönsä kunnanjohtajana.

– En minä tähänkään mennessä ole Vehmaan asioita kokoomuksen lasien läpi katsellut eikä minun valintani ole ollut poliittinen kysymys. Jokainen tietää, mitkä täällä ovat valtapuolueet. Minua tuskin olisi valittu johtajaksi, jos poliittinen suuntautumiseni olisi ollut ratkaisevaa.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4722349/Vehmaan+kunnanjohtaja+loikkasi+kokoomuksesta+Harkimon+leiriin+Kuntaliitto+Kuulostaa+todella+harvinaiselta
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Roope2

"Nyt joutuu karsimaan noita yksi hullu kerrallaan."

"Joo, minun twitterissä ei natsit heilu ja hyvä niin."

Ettei vaan Junger kirjottaisi nimimerkillä "Petteri Ritala"  Uuteen Suomeen?  ;D
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Lahti-Saloranta

Quote from: DuPont on 03.10.2019, 08:11:58
Mikael Jungner: "Nyt kun alkaa olla selvää, että Suomi tarvitsee satojatuhansia (työperäisiä) maahanmuuttajia, olisi hyvä ryhtyä pohtimaan, miten heidät tänne saadaan. Rajan aukaisu kun ei yksin riitä. Tarvitaan uusia palveluita, houkuttelua. Ja nollatoleranssi rasistiselle huutelulle, tietysti."

Hjallis on varmaan tyytyväinen. Jungnerin puheilla ei muista puolueista erotuta. Mikael on selvästi vain haitaksi Liike Nyt:lle.
Kuinka ollakkaan niin tuota lukiessa tuli Talvivaaran kaivos mieleen. Arvometallia etsiessä louhitaan tuhoton määrä kalliota ja saadaan talteen mitätön hippu mutta pilataan ympäristö. Sitä työperäistä maahanmuuttajaa etsiessä Jungerin reseptillä toimitaan aivan samoin. Sen kultahipun löytämiseksi tuodaan maahan tuhoton määrä hyödytöntä sivukiveä.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Veikko

Quote from: Jaska Pankkaaja on 06.10.2019, 14:29:12
HH on varmasti älykäs mies ja hankkeen taustalla lienee jopa vilpitöntä aatteenpaloa joten ei voi kuin ihmetellä miksi hän on ottanut tuon äentisen eliittidemarin, jugnerin spoilaamaan puoluettaan.  :o

Tosin en usko HH:n aatteenpaloon - vilpittömyydestä puhumattakaan, josta olen kuullut niin katkeran negatiivisia yksityisiä mainintoja kuin vain voi olla mahdollista - mutta kenelle hyvänsä Junger on täysi vikapisto vaalikumppanina.

Jungeriin sopii tarkalleen se, millä Kari Suomalainen mainosti Terho Pursiaista: "Oletko idiootti? Äänestä minua!" Pursiainenkin siirtyi kiihkostalinismista libertalismiin huomaamatta edes näiden eroa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Jaska Pankkaaja

^HH aatteenpalosta ei mulla ole muuta tietoa kuin se että kansanedustajan liksa on hälle pikkuraha ja samalla työmäärällä ukko vetäisi taatusti kunnon tilin, etenkin cuckoomusmiehenä. Haluan uskoa ihmisistä hyvää  ;D ja ajattelin että virkaläskin ja korruption vastainen älämölö olisi sellaista  :)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Golimar

Se on kyllä hyvä että Hjallis nakertaa kokoomuksen kannatusta, muuten oma käsitykseni Liike Nytistä on aika negatiivinen, eikä vähiten Jungnerin vuoksi.

Yksi tienaa viikossa saman kuin toinen vuodessa!
https://www.youtube.com/watch?v=8t0uSgkZFuw

QuoteJungner (sd): Kymppitonni kuussa ja milli pankissa täyttää elämän tarpeet
7.10.201113:14
Mene töihin, jossa saat palkan sijaan omistusosuuksia, neuvoo SDP:n puoluesihteeri Mikael Jungner Talouselämän haastattelussa.
Related content

Suomen sosialidemokraattisen puolueen puoluesihteerin Mikael Jungnerin (kuvassa) mukaan 10 000 euron kuukausitulot ja miljoonan euron omaisuus riittävät täyttämään elämän normaalit tarpeet.

x

https://www.talouselama.fi/uutiset/jungner-sd-kymppitonni-kuussa-ja-milli-pankissa-tayttaa-elaman-tarpeet/25ba00b9-1ecb-3477-a70a-fcde6b5374de

JT

On persujen onni, että Liike Nytissä häärää Jungnerin tapainen äklö-ektoplasma.

Hjallis voisi vaihtaa Jungnerin kymmeneen siniseen ja vielä pärjätä niissä kaupoissa.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

-PPT-

Minä kun luulin että tämä LiikeNyt olisi jokin vaihtoehtoliike mutta mitähän vaihtoehtoista on laulaa samaa laulua kuin mitä on laulettu vuosikymmenet eli työvoimapula uhkaa ja nyt tarvitaan kehitysmaamaahanmuuttoa.

Se lienee käynyt jo kaikille selväksi että työvoimapulan paikkaajiksi ei kelpaa itärajan takaa tulevat ihmiset tai edes 500m adukkaan EU-alueen ihmiset, alueen, jonka osa Suomi on vaan ne paikkaajien pitää ehdottomasti olla kehitysmuslimeja.

Golimar

[tweet]1182154507205132289[/tweet]

[tweet]1182201788289581056[/tweet]

[tweet]1182298973769535493[/tweet]

[tweet]1181209868130246656[/tweet]

[tweet]1180409552300314626[/tweet]

[tweet]1180515961822162949[/tweet]

[tweet]1180391743214280704[/tweet]

Golimar

Hjallis saattaa olla oikeassa Fortumin suhteen mutta hänen sijoitusideansa lottovoittajille ovat aika hölmöjä.

Nyt meni muutama miljardi hukkaan!

QuoteFortumin miljardikaupat on bisneksen kannalta huono ja ilmastomuutkosen kannalta huono. Tässä kaupassa ei taida olla mitään hyvää.

https://www.youtube.com/watch?v=ssr5iZzefjg

Miten Lottovoittajan kannattaisi käyttää rahat (mun mielestä)

https://www.youtube.com/watch?v=iBrlmumVx3o

Roope

Quote from: Golimar on 24.10.2019, 17:04:00
Mitä jos Suomeen tulee 500 000 pakolaista?
https://www.youtube.com/watch?v=xmS4xu-mssE

Harkimo ei selvästikään ole perehtynyt aiheeseen ("maahanmuuttohakemukset", "50-luvun kansainvälinen laki") eikä miettinyt asioita yhtään pitemmälle vaan suoltaa vain jotain läppää, joka kuulostaa tiukemmalta kuin nykymeininki. Lopussa pakollista ihmisarvolätinää, vaikka ehdotti (tuskin tekee lakialoitetta) juuri, että ensimmäinen turvapaikkapäätös jäisi lopulliseksi, eikä uusia hakemuksia enää sallittaisi.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset