News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Awakening: kohti kansallista heräämistä - kansainvälinen konferenssi 8.4.2018

Started by kriittinen_ajattelija, 07.02.2018, 17:17:03

Previous topic - Next topic

Alaric

Älykkyys- ja rotukeskustelu kyllä sinänsä liittyy aiheeseen, mutta pidetään tämä ketju joka tapauksessa tuota itse tapahtumaa koskevana.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Hakkapeliitta

Tosiaan kirjoitin tuossa aikaisemmin, että en ymmärrä sitä nillitystä mitä täällä on muutaman käyttäjän toimesta ollut tätä tapahtumaa kohtaan, mutta toisaalta en myöskään ymmärrä Tiinan ja Juneksen nillitystä niitä muutamaa käyttäjää kohtaan, ja sitten niiden kommenttien perusteella yleistettiin koko palsta. Pitäähän se nyt herranjumala sentään ymmärtää, että tämä on keskustelupalsta jossa keskustellaan asioista, eivätkä kaikki tule olemaan samaa mieltä asioista ja sehän on koko keskustelupalstan idea.

Mikä ihme siinä on, että pitää väenväkisin ärsyttää ihmisiä? Tämä on ehkä huonointa tapahtuman promoamista ikinä. Tosin minä kyllä ymmärrän, että Juneksen ja Tiinan ajatuksia ei voi yleistää koko tapahtumaan, samoin kuin muutaman hommalaisen mielipiteitä ei voi yleistää koko forumiin. Jos olisitte olleet fiksuja, olisitte jättäneet ne turhat nillitykset omaan arvoonsa ja vastanneet vain asiallisiin kysymyksiin.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

guest15313

Lukematta lainkaan tätä homman ketjua, vaan vain aktiivi-ihmisten naamakirjoja, kertaan wanhat sananlaskut:

- Väärin sammutettu!
- Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Nimellisten ja naamallisten tekijäihmisten on ihan turha vängätä meidän nimimerkillisten nettikeskustelijoiden kanssa.
Diskuteeraus ennen toimintaa (tai jopa sen sijasta) on niin kantaruåtsalaista niin kantaruåtsalaista...

savolaespoeka

Quote from: kelloseppä on 10.02.2018, 14:36:11
Jos halutaan, että Suomi säilyy jatkossakin suomalaisena, seuraavien ehtojen tulee täyttyä lähes täydellisesti:

- Suomi on suomenkielinen valtio (kiitos ei kielivääntöä)
- Suomi on arvoiltaan luterilainen valtio (kiitos ei rotuvääntöä)
- Suomi on valkoinen valtio (kiitos ei rotuvääntöä)
- Uusia suomalaisia syntyy vähintään suomalaisten kuolleisuuden verran (kiitos ei ties mitä vääntöä)

Kysymys kuuluukin, mitä ilmaisu lähes täydellisesti pitää sisällään. Mielestäni Suomi voi säilyä suomalaisena, jos:

- Ruotsinkielisten ja muunkielisten osuus jää alle 5 %:n
- Ortodoksien ja katolisten ja muslimien osuus jää alle 5 %:n
- Ei-valkoisten suomalaisten osuus jää alle 5 %:n
- Ei-heteroiden ja lapsettomien osuus jää alle 5 %:n

Itse ortodoksisen taustan omaavana edustan näin selkeän kovaa linjaa suomalaisessa etnonationalismissani.

En ymmärrä, mitä keskustelemista itse esiintuomassani periaatteessa on, vaikka tarkka mitoitus onkin aivan selkeästi keskustelemisen arvoinen seikka. Mutta esim. miljoonan etnisesti, kultuurillisesti ja uskonnollisesti vieraan populaatio viiden miljoonan populaation sekaan luo jo etnonationalistisesti katsottuna aivan liian vahvan vaihtoehtokulttuurin, joka vähintään paikallisesti alkaa väistämättä noudattamaan itse omia arvojaan ja vaatia vähintään paikallisesti kaikilta muiltakin omien arvojensa noudattamista.

Huomatkaa, mikä oli tämän pohdinnan lähtökohta:

Jos halutaan, että Suomi säilyy suomalaisena.

Jos haluat Suomen säilyvän suomalaisena, mikä oli muka loogisesti väärin päättelyssäni?

edit kirotusvihteitä

Onko valkonationalismi oikeasti se tie? Suomi on jo valmiiksi monietninen ja -uskontoinen. Täällä on isot vähemmistöt suomenruotsalaisia, romaneja, tataareja ja venäläisiä ja muistaakseni tutkimusten mukaankin karjalalaiset ja suomenruotsalaiset ovat todella etäisiä kansoja. Minusta on epärehellistä väittää Suomen olevan jotenkin etnisesti yhtenäinen maa.

Tämän sijaan pitäisi keskittyä siihen, että suojellaan suomalaista kulttuuria ja yhteiskuntaa. Jos Suomeen tulee joku maahanmuuttaja, niin maahanmuuttajan pitää sisäistää suomalaiset arvot ja elää suomalaisen yhteiskunnan mukaan. Minusta ihmiset tekevät virheen, kun ajattelevat tämän olevan etninen kysymys, kun kyse on kulttuurista. Joku Lola Odysoga tms. ulkomaalaistaustainen joka elää suomalaista elämää ei ole mikään ongelma. Ongelma on monikulttuuri ja se miten tänne sallitaan muodostaa rinnakkaisia yhteiskuntia. Ajatellaan, että ongelmia ei tule kun liberaalien suomalaisten kanssa samaan tilaan laitetaan islamisteja yms. porukkaa.

Minulla on ulkomaalaistaustaisia ystäviä joiden kanssa saunotaan, dokataan ja vietetään aikaa kuten muutkin suomalaiset. Moni näistä ystävistä on myös mamukriittinen ja he ovat isänmaallisempia kuin jotkin Pro Refugees aktiivit. Minun on vaikea ymmärtää miten he olisivat se ongelma ja Pro Refugees aktiiviset se ratkaisu, kuten valkonationalistit sanovat asian olevan.

Bordercollide

Quote from: jaakr on 11.02.2018, 19:20:57
Quote from: Bordercollide on 11.02.2018, 19:17:21
Quote from: jaakr on 11.02.2018, 19:09:09
Et siis näe Afrikan maiden ja Suomen eroa vaikka sanotaan nyt infrassa?

Tottakai näen. Miten tämä liittyi kysymykseen "älykyykyyden" määritelmästä ja ihmisen kyvystä sitä mitata?

"Älykkyys" ei todellakaan ole tieteellisesti todistettu fakta.

Millä selität yhtiskuntien järjettömät erot? Miksi tänne tulevista maahanmuuttajista tietyt ryhmät ei sopeudu yhteiskuntaan edes toisessa (tai esim. Ranskassa n:ssä) polvessa?

Kummasti nämä erot noudattelee aika pitkälti maiden älykkyysosamäärän keskimääräistä tasoa.

Siirsin tämä keskustelun tänne -> https://hommaforum.org/index.php/topic,109745.msg2829150/topicseen.html#msg2829150

Bordercollide

Quote from: Impi Waara on 11.02.2018, 19:54:07
Quote from: Bordercollide on 11.02.2018, 14:08:06
Quote from: Impi Waara on 11.02.2018, 02:22:39
Huvittaa kyllä jälleen, kuinka aina jotakin järjestettäessä alkaa armoton parku puolesta ja vastaan.

Missä on armoton parku puolesta ja vastaan?

Ihmettelin tätä väitettä jo eilen kun Lokka ja Tiina parkuivat tuben puolella täällä olevan joku ihmeen "massiivinen someraivo" kys. seminaaria vastaan. Niin kauhea että siitä piti tehdä oikein parituntinen videostriimi. Piti onkia oikein täikammalla ne ainoat pari hassua seminaarin boikotointiviestiä ja alkaa ulista niistä kuinka "hommalaisten" mukaan he "pilasivat skenen". Että siihen yhteen viestiin piti takertua ja siitä piti paisuttaa elämää suurempi heihin kohdistuva vaino ja siitä sitten uhriutua.  :'(

Suurin osa tämän ketjun viesteistä on keskustelua asian vierestä. Paljon viestejä mahanmuuttopoliittisista kysymyksistä yms. Tässä ketjussa on vai pari hassua viestiä jotka selvästi boikotoivat kys. seminaaria. Aika uskomattoman kypsymätöntä vinkunaa aikuisilta ihmisiltä. Eihän se nyt mitenkään ollut ennakoitavissa että tämän tyyppistä seminaaria vastaankin saattaa tulla pari kommenttia. Kukaan ei olisi sellaista arvannut, ei sitten millään.

Tämän tyyppinen taipumus vääristellä todellisuutta että aina tarpeen vaatiessa paisutellaan tai vähätellään erilaisia tilanteita ei ole omiaan luomaan uskottavuutta aktivisteille itselleen. Päinvastoin se vie uskottavuutta myös menneisyyden tapahtumilta ja niistä tehdyistä tulkinnoista. Pitkässä juoksussa ihmiset jotka pitävät yleisöään tyhmänä sahaavat vain oman oksansa poikki ja tekevät itsestään pellen.

Parempi on osaltani olla sanomatta enää sanaakaan lisää aiheesta. Hiljaisuuskin toki voidaan halutessaan ymmärtää väärin.

Jos "on osaltasi paras olla sanomatta enää sanaakaan lisää aiheesta" miksi sanoa edes tätä? 

Kuka tästä ilmoituksestasi hyötyy ja mitä?  :roll:

jarno Alander

Quote from: savolaespoeka on 11.02.2018, 19:53:46

Tämän sijaan pitäisi keskittyä siihen, että suojellaan suomalaista kulttuuria ja yhteiskuntaa. Jos Suomeen tulee joku maahanmuuttaja, niin maahanmuuttajan pitää sisäistää suomalaiset arvot ja elää suomalaisen yhteiskunnan mukaan. Minusta ihmiset tekevät virheen, kun ajattelevat tämän olevan etninen kysymys, kun kyse on kulttuurista. Joku Lola Odysoga tms. ulkomaalaistaustainen joka elää suomalaista elämää ei ole mikään ongelma. Ongelma on monikulttuuri ja se miten tänne sallitaan muodostaa rinnakkaisia yhteiskuntia. Ajatellaan, että ongelmia ei tule kun liberaalien suomalaisten kanssa samaan tilaan laitetaan islamisteja yms. porukkaa.

Minulla on ulkomaalaistaustaisia ystäviä joiden kanssa saunotaan, dokataan ja vietetään aikaa kuten muutkin suomalaiset. Moni näistä ystävistä on myös mamukriittinen ja he ovat isänmaallisempia kuin jotkin Pro Refugees aktiivit. Minun on vaikea ymmärtää miten he olisivat se ongelma ja Pro Refugees aktiiviset se ratkaisu, kuten valkonationalistit sanovat asian olevan.

Tämä menee nyt aika reilustikin aiheen ohi, mutta menköön: tämä "jos maahanmuutto toimisi, niin sitten se toimisi" linja on ollut käytössä Ruotsissa, Ranskassa, Britanniassa, Alankomaissa jne jne ad nauseam jo vuosikymmeniä. Aina ja kaikkialla ne rinnakkaisyhteiskunnat vain syntyvät, vaikka kuinka kotoutetaan, lapioidaan rahaa ja sanotaan että sinun palavaa kotiasi sammauttamaan tullutta paloautoa ei saa heittää kivellä.

Kaikki kunnia sinun kavereillesi, mutta he ovat poikkeus, eivät sääntö. Valkonationalisti muotoilisi tämän siten, että yksi based black guy Trump-hatussa ei tee olemattomaksi afroamerikkalaiten lähestulkoon täydellistä epäonnistumista amerikkalaisessa yhteiskunnassa.

Ongelma tässä "katsotaan passin kansien, ei naaman väriä" -nationalismissa on myös se, että sitä paasaavat etnot erittäin todennäköisesti eivät oikeasti usko siihen itse. Kelkka kääntyy heti, kun he ovat saaneet riittävästi heikäläisiä ujutettua sisään. Syy: etnot ovat rasisteja. Enemmän rasisteja kuin me.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Jalopeura

Hienoa saada tämän kaliiberin puhujia Suomeen, vaikka en tosin kaikkia tunnekaan. En tosin välttämättä saavu itse paikalle, koska osanottajamäärä on varsin rajallinen, ja haluan antaa tilaa niille ihmisille jotka oikeasti haluavat tulla verkostoitumaan.  Itse olen enemmän superintrovertti yksinäinen susi, joten minulle varmaan riittää striimi.

Minusta tällaisissa tilaisuuksissa tärkeintä on tosiaan että eri toimijat voivat tutustua ja verkostoitua, ja se ei varmaankaan toteutuisi omalla kohdallani. Mutta jos tapahtuman lähetessä on vielä tyhjiä paikkoja, niin sitten voin muuttaa mieleni ja mennä paikalle kuuntelemaan.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

kelloseppä

Quote from: savolaespoeka on 11.02.2018, 19:53:46
Quote from: kelloseppä on 10.02.2018, 14:36:11
Jos halutaan, että Suomi säilyy jatkossakin suomalaisena, seuraavien ehtojen tulee täyttyä lähes täydellisesti:

- Suomi on suomenkielinen valtio (kiitos ei kielivääntöä)
- Suomi on arvoiltaan luterilainen valtio (kiitos ei rotuvääntöä)
- Suomi on valkoinen valtio (kiitos ei rotuvääntöä)
- Uusia suomalaisia syntyy vähintään suomalaisten kuolleisuuden verran (kiitos ei ties mitä vääntöä)

Kysymys kuuluukin, mitä ilmaisu lähes täydellisesti pitää sisällään. Mielestäni Suomi voi säilyä suomalaisena, jos:

- Ruotsinkielisten ja muunkielisten osuus jää alle 5 %:n
- Ortodoksien ja katolisten ja muslimien osuus jää alle 5 %:n
- Ei-valkoisten suomalaisten osuus jää alle 5 %:n
- Ei-heteroiden ja lapsettomien osuus jää alle 5 %:n

Itse ortodoksisen taustan omaavana edustan näin selkeän kovaa linjaa suomalaisessa etnonationalismissani.

En ymmärrä, mitä keskustelemista itse esiintuomassani periaatteessa on, vaikka tarkka mitoitus onkin aivan selkeästi keskustelemisen arvoinen seikka. Mutta esim. miljoonan etnisesti, kultuurillisesti ja uskonnollisesti vieraan populaatio viiden miljoonan populaation sekaan luo jo etnonationalistisesti katsottuna aivan liian vahvan vaihtoehtokulttuurin, joka vähintään paikallisesti alkaa väistämättä noudattamaan itse omia arvojaan ja vaatia vähintään paikallisesti kaikilta muiltakin omien arvojensa noudattamista.

Huomatkaa, mikä oli tämän pohdinnan lähtökohta:

Jos halutaan, että Suomi säilyy suomalaisena.

Jos haluat Suomen säilyvän suomalaisena, mikä oli muka loogisesti väärin päättelyssäni?

edit kirotusvihteitä

Onko valkonationalismi oikeasti se tie? Suomi on jo valmiiksi monietninen ja -uskontoinen. Täällä on isot vähemmistöt suomenruotsalaisia, romaneja, tataareja ja venäläisiä ja muistaakseni tutkimusten mukaankin karjalalaiset ja suomenruotsalaiset ovat todella etäisiä kansoja. Minusta on epärehellistä väittää Suomen olevan jotenkin etnisesti yhtenäinen maa.

En hyväksy käyttämääsi termiä "valkonationalismi" kuvaamaan omaa nationalismiani. En väittänyt Suomen olevan 100%:sti etnisesti yhtenäinen maa. Enkä edes kommentoi väitteitäsi Pro Refugees aktiiveja koskien.

Mielestäni sivuutit kokonaan muotoiluni taustalla olevan ydinnäkemyksen ja harhauduit kommentoimaan vain muotoiluni pintakerrosta.

Olisiko Suomi mielestäsi vielä Suomi, jos Suomen kansalaisista olisi noin 50 % etnisesti venäläisiä?

Väitän, että mm. siinä vaiheessa eräs Suomen virallisista kielistä olisi venäjä, päivänpolttavin poliittinen kysymys olisi se, että pitäisikö Suomen erota EU:sta ja liittyä osaksi Venäjää.

Olisiko Suomi mielestäsi vielä Suomi, jos Suomen kansalaisista olisi 50 % muslimeita?

Väitän, että mm. siinä vaiheessa suomalaiset oikeusistuimet tunnustaisivat monia sharia-lain piirteitä toimintansa säännöiksi ja päivänpolttavin poliittinen kysymys olisi, että pitäisikö kaikkien suomalaisten alistua islamille tavalla tai toisella (ainakin julkisessa elämässään).

Olisiko Suomi vielä mielestäsi Suomi, jos Suomen väestö koostuisi eri ihon pigmenttigeeneiltään samassa suhteessa kuin esim. nykyään Haitin väestö?

Väitän, että siinä vaiheessa Suomessa harjoitettaisiin rasismia valkoisen pigmentin omaavia ihmisiä kohtaan ja päivänpolttavin poliittinen kysymys olisi se, että kuinka paljon saamme vuosittain kehitysapua.

Myönsit ongelman olevan monikulttuuri. Hyvä lähtökohta. Missä eri kulttuuritaustaisten ihmisten integrointi on onnistunut niin hyvin, että tuloksena on onnela ilman hirvittävän suuria ongelmia?

Jos mainitset, että USA, unohdat, että koko USA:n valtio perustui alkuperäisväestön lähes täydelliseen etniseen puhdistukseen ja valkoisen miehen oikeuteen olla vapaa. Yksi hirvittävän tuhoisa sisällisotakin käytiin siellä, jotta jotkut muutkin kuin valkoiset olisivat siellä vapaita ja silti kului runsas sata vuotta, että ko. periaate ulottui edes periaatetasolla tiettyjen osavaltoiden viranomaisten muodolliseen toimintaan.

Jos tiedät sellaisen monikulttuurin poistokeinon, jossa ei tarvita esittämiäni toimenpiteitä, ole hyvä ja kerro. Sellaisen keinon, jossa noin 50 %:n Suomen venäläinen populaatio ei halua venäjää Suomen viralliseksi kieleksi, eikä ainakaan Moskovan valtiaidenkaan mielestä halua liittyä Venäjään? Sellaisen keinon, jossa Suomen 50 %:n muslimiväestö ei kunnoittaisi sharia -lakia lakikokoelmanaan, eikä vaatisi kristyttyjä suomalaisia alistumaan islamille? Väitätkö, että Suomi olisi yhä varsin kehittynyt läntinen teollisuusmaa, johon tehdään jatkuvasti suuria ulkomaisiakin investointeja, jos Odusogan pigmenttisiä olisi Suomen kansalaisina noin 50%.

Siinä esität toiveita kertomatta, miten ne toiveet toteutuvat.

Minä esitän konkreettiset keinot, jolla vältämme monikulttuurin täydellisessä muodossaan väistämättä mukanaan tuomat kiroukset ja tuhon.

PS
Ai, Sinulla on oikein ulkomaalaisia ystäviä? Luuletko, ettei minulla ole?

Hakkapeliitta

Sen verran vielä otan kantaa tähän etnonationalismikeskusteluun, että periaatteessa on ihan hyvä levittää aatetta ja puhua ihmisille siitä, että meidän pitäisi enemmän arvostaa verenperimää, ja sitä, että tämä maa on esivanhempien verenperintöä. Käytännön politiikassa taas etnovaltioltion ajaminen ei ole realistista. Ainoa mitä voi tehdä on ajaa nollatoleranssia turvapaikanhakijoiden vastaanottoon, ja pyrkiä kiristämään muuta maahanmuuttopolitiikkaa mahdollisuuksien rajoissa.

Edes konfliktitilanteessa jonkin väestöryhmän kanssa, jota en tietenkään toivo, ei ole mahdollista ajaa koko väestöä ulos maasta. Katsotaanpa vaikka Myanmaria. Sieltä ajettiin satoja tuhansia muslimeja pakosalle, mutta kuka heidät ottaisi vastaan? Ei kukaan, ja he tulevat palaamaan maahan kansainvälisen yhteisön painostuksesta johtuen. (Osittain ovat varmaan jo palanneet, en ole seurannut asioiden kehittymistä viimeaikoina.)

Eli kaikille jotka oikeasti haaveilevat valkoisten suomalaisten etnovaltiosta, realismia peliin. Nämä vähemmistöt tulevat pysymään meidän maassa. Ainoa mitä voimme tehdä, on pyrkiä estämään niiden väestön kasvamisen.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Bordercollide

Quote from: Hakkapeliitta on 11.02.2018, 21:26:49
Eli kaikille jotka oikeasti haaveilevat valkoisten suomalaisten etnovaltiosta, realismia peliin.

Mulla olisi tästä aiheesta vaikka kuinka paljon sanottavaa. Onko tätä aihetta koskevaa ketjua olemassa vai saako siihen vastata tässä?

savolaespoeka

Minua ihmettää tämä sokeus mikä monella on. Junes Lokka on arvostettu mamukriitikoiden piirissä (varsinkin Tuonen Joutsenen mielestä joka liketti tuota yhtä etnonationalismia puolustellutta viestiä) ja hän ei ole etnisesti suomalainen. Halutaanko hänetkin poistaa maasta etnisyyden takia vaikka hän on "meidän mies"?

jarno Alander

Quote from: savolaespoeka on 11.02.2018, 22:44:41

Saksalaiset ovat muuttaneet jenkkeihin ja ottaneet paikallisen kulttuurin niin vahvasti omakseen, että heitä ei enää tunnista saksalaisiksi. Tuon pitäisi olla länsimaiden maahanmuuttopolitiikan tavoite.

Ei vain pitäisi, vaan niinhän se onkin. Tai oli vielä sanotaanko kymmenkunta vuotta sitten. Nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa länsimaissa ei oikeastaan enää voi kutsua integraatioon pyrkiväksi, vaan tavoitteena on enemmänkin integraation epäonnistumisen peitteleminen. Edelleen: olisi hienoa jos se toimisi, mutta kun se ei toimi.

Amerikkaan muuttaneet saksalaiset eivät tarvinneet mitään maahanmuuttopoliittisia kotouttamistoimenpiteitä. He integroituivat amerikkalaiseen yhteiskuntaan siksi, että heillä oli kykyä ja halua tehdä niin, ei siksi että heihin kohdistetut toimenpiteet sattuivat olemaan oikeanlaisia.

QuoteIntegraatio on onnistunut ystävieni kohdalla niin hyvin, että he ovat mamukriittisiä ja vastustavat avoimia rajoja. Eivät he ole lojaaleja kotimailleen. Moni myös inhoaa kotimaataan koska se on niin takapajuinen ja fundamentalistinen valtio. Esim. turkkilaisissa on paljon niitä jotka haluavat elää länsimaista elämää ja he inhoavat Turkin nykymenoa. Esimerkkinä Suomesta voitaisiin ottaa vaikkapa Junes Lokka. Onko hänkin tuollaista viidettä kolonnaa? On täysin kestämätön väite, että etniset ryhmät olisivat aina lojaaleja omalle etniselle viiteryhmälleen.

Kyllä minäkin tunnen Turkista ja Lähi-Idästä kotoisin olevia ihmisiä, joten tiedän oikein hyvin että kukaan ei ole enemmän mamukriitikko kuin ählämimamukriitikko. He sanovat myös islamista asioita, jotka saisivat jopa Seppo Lehdon hiukset nousemaan pystyyn. Yritän silti välttää sokeutumista kokonaistilanteelle omien kokemuksieni vuoksi. En ole väittänyt, että ihmiset ovat aina lojaaleja omalle etniselle ryhmälleen. Sanoin, että yleensä he ovat, ja ilmiö voimistuu sitä mukaa mitä enemmän heitä yhteiskunnassa on.

Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

siviilitarkkailija

QuoteRomanit tulivat tänne 1500-luvulla Ruotsista kun kuningas määräsi että jokainen romani joka ei ole poistunut maasta tasan vuoden päästä tullaan hirttämään. Suomea tämä määritelmä ei kattanut joten tänne sai tulla. Tataarit taisivat tulla 1800-luvulla, en jaksa googlata ja tarkistaa. 

Tulivat aika samoissa merkeissä mutta tsaarin siirrättäminä osana krimisodan väestösiirtoja. Tataarien ja romanien ero on siinä että Tataarien integraatio onnistui n 100 v jälkeen. Romaneilla se on vielä kesken. Vasta somalien massamuutto on "pakottanut" romanit integroitumaan. Kuvitelkaa mielessänne romani ja somali tapaamaan toisensa keskellä katua ja romani sanoo:"olen mustalainen"...Afrot vievät mustalaiskulttuuripuheilta aika tarkkaan kaiken puhdin pois.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

sivullinen.

Aloitan oman huomioni tästä tilaisuudesta toivomalla sille mitä suurinta menestystä; toivon sitä kaikille mielestäni kansallismielisyyttä edistäville hankkeille ja kokeiluille Maidanista ja Vastarintaliikkeestä aina Perussuomalaisiin ja Sinisiin. Eli toivon menestystä pienen joukon -- ja rahan -- tapahtumista aina poliittisten puolueiden pitkälliseen taivallukseen. Timo Hännikäisen hankkeet, jollaiseksi tämän myös luen, ovat minusta akateemisen maailman käytäntöjen pohjalle luotuja, jotka sinänsä ovat tuttua ja turvallista ja erittäin hyvää, mutta valitettavasti en usko niiden menestykseen nykyisessä maailmassa ja erityisesti niinkin vaikeassa aiheessa kuin kansallismielisyys; toivoisin niille parempaa menestystä kuin uskon niiden saavuttavan. Sisusta ja yrittäjyydestä nostan Hännikäiselle hattua ilmaan. Verkkolehti Sarastus ja kustantamo Kiuas ovat minusta erityisen vaikea saada menestymään. 612 on taas huomattavasti paremmin onnistunut. Parhaiten Hännikäinen kuitenkin tunnetaan Hevosen Kyrvästä, ja se oli menestystarina ja lisää niitä.

Yritän siten auttaa tätä tilaisuutta astumaan askeleen akateemisesta kohti Taisteluareenaa. Oma osallistumiseni kutkuttaa. Todennäköisesti en osallistu, koska selkä, mutta jos sittenkin, jos tilaisuus pystyisi itsensä vakuuttamaan ja ohjautumaan toivomaani suuntaan, voisi kutka käydä sietämättömän suureksi. Mitään suuria esteitä ei mielestäni tapahtuma nytkään tee osallistumiselle, mutta kyse on päinvastaisesta: Siitä vetävyyden puutteesta. Sillä on enemmän tarjottavaa verkostoitumaan ja itseään esiintuomaan pyrkiville; vähemmän taas niille, jotka haluavat pitää itsensä nimettömänä ja tuntemattomana, ja minä kuulun heihin: "Bene vixit, bene qui latuit". Luento, jonka kuuntelisin mieluummin Youtubesta, ei ole hyvä syy. En myöskään harjoita henkilöpalvontaa, käy koskettelemassa hopeoituja luita, NHL-pelaajan paitaa tai edes valkoisen rotuopin julkkista. Sitäkään, minkä jo tiedän ja olen kuullut, en halua uudelleen kuulla. Näin Ruuben Kaalep -- josta en tiedä mitään -- näyttäisi olevan minulle ainoa todella kova puhuja.

Valitettavasti joudun myös yhtymään tällä kertaa monien ylimaltillisten hompanssien kuoroon todetessani osallistuja kaartin menneen hieman yli tai ainakin rajalle. Hommaforum on minun makuuni nykyään aivan liian mieto ja maltillinen, mutta Vastarintaliike ja siitä yli menevä taas tuntuu pelkästään tarkoituksen hakuiselta liioittelulta, ja en siitä pidä; se on liian vahvaa. Uskoisin Suomen sosialistisen lehdistön osittain tässä suhteessa olevan syyllinen ja onnistuneen tavoitteessaan: He ovat antaneet niin paljon huomiota Vastarintaliikkeelle, ja vaienneet maltillisimmista, kuten Maidanista, jolloin huomionhakuiset tai suuria yleisöjä tavoittelevat tarkoituksellisesti pyrkivät olemaan aitoa itseään natsinpeja. Siitä tämäkin tapahtuma kärsii: AmRen on liika rotuopillinen; alt-right olisi huomattavasti parempi. Edes AmRenin tyyli -- joka on yliakateeminen, ja sopii hyvin Hännikäisen tyylitajulle, ja voisi sopia minullekin, ja jota järjestäjät tuntuvat kehuvan -- ei pelasta hieman ajasta syrjässä olevaa aihealuetta.

Sitten tulee se viimeinen kohta. Se on tämä oma ehdotukseni siirtymästä kohti Taisteluareenaa. Mietin tätä aihetta varsin kauan. Mitä viisaat ja huomattavat henkilöt voisivat tehdä Suomessa Suomen kansallismielisten hyväksi, jota he eivät voi tehdä puhumalla Youtubessa ja twiittaamalla? He voisivat puhua asioista Suomen näkökulmasta, jos heitä siihen suuntaan opastettaisiin -- mutta sen he voisivat tehdä myös somessa --. Verkostoituminen on yksi, jos sitä haluaisi -- mutta sekin onnistuu paremmin somessa --. Paritella heidään kanssa voisi. Sitä ei voi somessa tehdä. Vaan eipä taida kannattaa. Yksi ehdotus nousi aivosynapseissani kuitenkin ylitse muiden: Minua on pitkään vaivannut eräs sähkökaappi Sörnäisten aseman ulkopuolella. Siinä vassarit mainostavat arhista ja tapahtumiaan. Siihen olisi hyvä saada spraylla iso kirjoitus Jared Taylor was here; se olisi Hevosen Kyrpä ja enemmän. Käydä kusemassa vasemmistokoirien lyhtypylvääseen heidän reviirillään. Voisiko tässä olla ajatuksen alkio? Voin tietenkin käydä kirjoittamassa siihen myös oman nimimerkkini tai liimata Vastarintaliikkeen tarran, mutta ei niistä kipeyttä synny; enemmän kipeyttä syntyy uskoakseni jopa tästä somessa huutelusta.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Tughian

Quote from: jarno Alander on 11.02.2018, 23:40:10
Quote from: savolaespoeka on 11.02.2018, 22:44:41

Saksalaiset ovat muuttaneet jenkkeihin ja ottaneet paikallisen kulttuurin niin vahvasti omakseen, että heitä ei enää tunnista saksalaisiksi. Tuon pitäisi olla länsimaiden maahanmuuttopolitiikan tavoite.

Ei vain pitäisi, vaan niinhän se onkin. Tai oli vielä sanotaanko kymmenkunta vuotta sitten. Nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa länsimaissa ei oikeastaan enää voi kutsua integraatioon pyrkiväksi, vaan tavoitteena on enemmänkin integraation epäonnistumisen peitteleminen. Edelleen: olisi hienoa jos se toimisi, mutta kun se ei toimi.

Amerikkaan muuttaneet saksalaiset eivät tarvinneet mitään maahanmuuttopoliittisia kotouttamistoimenpiteitä. He integroituivat amerikkalaiseen yhteiskuntaan siksi, että heillä oli kykyä ja halua tehdä niin, ei siksi että heihin kohdistetut toimenpiteet sattuivat olemaan oikeanlaisia.

No, tavallaan. Sata vuotta sitten, ensimmäisen maailmansodan aikaan, Yhdysvaltain saksalaisyhteisö oli hyvin jakaantunut. Saksankielistä lehdistöä oli maassa runsaasti, satojen tuhansien lukijoiden levikeillä per lehti. Osa alkoi tukea keisarillista Saksaa, samoin jotkut saksalaiset henkilöt avoimesti tukivat Saksaa ja keräsivät rahaa sotaponnisteluihin sun muuta. Yhdysvallat alkoi seurauksena kieltää näitä lehtiä sodan edetessä ja ilmapiirin muuttuessa saksalaisvastaisemmaksi. Saksalaisia sukujuuria omaavia alettiin poistaa julkisista viroista ja saksalainen nimi saattoi johtaa potkuihin töistä, lopulta jopa pidätyksiin. Tämän johdosta moni saksalainen vaihtoi nimensä englanninkieliseen muotoon (Müllerista tuli Miller ym.) ja alkoivat julistaa kovaan ääneen patriotismiaan välttääkseen toimenpiteet, lopuilla ei ollut yhtä kiva kohtalo. Toisen maailmansodan aikaan tätä ongelmaa ei enää juurikaan ollut, natsihallinnon kannatus ei ollut amerikansaksalaisten keskuudessa niin paljon suurempaa kuin yleensä amerikkalaisväestön. Väestö oli myös sulautuneempaa yhteiskuntaan.

Amerikkalaiset ovat käytännössä toistaneet saman toimenpiteen jokaista vähemmistöä, joka on pyrkinyt olemaan integroitumatta, vastaan. Japanilaisille oltiin kovempia toisen maailmansodan aikaan, heidät heitettiin suoraan leirille, vaikka olisivat integroituneetkin. Siihen, oliko tämä tai aiempi kohtelu mielestäni oikeutettua, en ota kantaa. Saksalaiset kotoutuivat Yhdysvaltoihin, koska heidän oli pakko, vaihtoehtona oli täysi sulkeminen yhteiskunnan ulkopuolelle. Vaihtoehto, jota meidän nykyisten maahanmuuttajien ei tarvitse pelätä. Kela Gold pelaa.

Tuomas Tähti

Kiitos tapahtuman järjestäjille! Tuntuu hyvältä nähdä tekemisen meininkiä.

En allekirjoita tapahtuman puhujien kaikkea tuotantoa, mutta koska kansallismielinen konferenssi on Suomessa hyvin harvinainen tapaus, olen pyytänyt pääsyä osallistujajoukkoon.

Quote from: Tavan on 10.02.2018, 13:18:20
Mielestäni etnonationalismi on vähän tautologinen käsite, koska nationalismi itsessään pitää sisällään olennaisesti juuri verenperinnön.

Myös etymologisesti, Latin nationem (nominative natio) "birth, origin; breed, stock, kind, species; race of people, tribe," literally "that which has been born

Yllä lainattu on oivaltava huomio. Kansallismielinen henkilö, jonka mielestä geneettinen perimä merkitsee erityispiirteitä siinä missä kulttuurikin, voi mainiosti jättää itseään kuvaillessaan "etno"-etuliitteen pois ja kutsua itseään lyhyesti ja ytimekkäästi nationalistiksi.

kgb

Quote from: Bordercollide on 11.02.2018, 21:38:05
Eli kaikille jotka oikeasti haaveilevat valkoisten suomalaisten etnovaltiosta, realismia peliin.
Mulla olisi tästä aiheesta vaikka kuinka paljon sanottavaa. Onko tätä aihetta koskevaa ketjua olemassa vai saako siihen vastata tässä?

Aloita vaan uusi ketju, en ainakaan itse muista että moisesta olisi ollut puhetta pl. muinaiset UPP:n jorinat.

Poistin läjän kaikensorttista mussutusta ja sr-lainauksia, yritetään pysyä täällä konferenssiaiheessa.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

savolaespoeka

Voisiko ne poistetut postaukset siirtää uuteen ketjuun? Ainakin minun asiallisia viestejä oli poistettu.

diipadaapa

Jared Taylorin videoihin koukuttuu. Tässä yksi missä joku latinotoimittelija laittaa suvakkivaihteen päälle.

https://www.youtube.com/watch?v=0T4jssO9t-0
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Uimakoulutettava

Quote from: kelloseppä on 11.02.2018, 09:49:13

"Ns. humanitäärinen maahanmuutto" on vain eräs Suomen kansallista olemassaoloa uhkaava tekijä.

Joten epäilemättä kelloseppä voisi laatia vielä 3. tai 4. listan. Totesin jo ensimmäisen osalta:

Quote from: Uimakoulutettava on 10.02.2018, 18:58:38
Sääli vain, että Eurooppaa parhaillaan tuhoavien humanitaaristen väestönsiirtojen lopettaminen on niiden "huonoksi järjestelyksi" tunnustamisesta huolimatta kontroversiaalinen tavoite, joka ei ole saavutettavissa muotoilemalla sitä kiistanalaisempia tavoitteita.

Nähtäväksi jää, miten konferenssi johtaa kohti kansallista heräämistä ja mitä se on.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Uimakoulutettava

Quote from: Tuonen Joutsen on 11.02.2018, 14:21:29

Kyllä, Ramzpaul on tulossa. Hänen saapumisensa vaan varmistui sen verran myöhään, ettei ehtinyt mainokseen.

Porttikieltoa Ramille, joka on mennyt irtisanoutumaan nasseudesta eli näin menetellen myötäilemään vihervasemmistoa ja hajottamaan kansallismielistä skeneä. :roll: 

"You don't want to tie your brand to something that's ultimate evil."
https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Ray_Ramsey#cite_note-NW-12

Se on, kuulkaas, kansallismieliset, Suomen kansallinen herääminen Skotlannin kellarissa turisevan pekkoaikamiespojan varassa. Nih.

Edit.
Poliittisen vaikuttamisen aika tosin saattaa olla ohi. Jäljellä viihde. "Kansallinen herääminen" on veikeä termi, kieltämättä. Ja sitä kohti "etnonationalismilla" tms.. Yeah, right.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

sivullinen.

Susanna Kaukinen kehoittaa Youtube-videollaan Jared Tayloria olemaan tulematta Suomeen. Syynä on Timo Hännikäinen, ja Timo Hännikäisen naisviha. Susanna on huolissaan AmRen henkilöiden maineen tahriintumisesta. Asiaa voi näemmä katsoa myös tältä kannalta.

Minä niin paljon tykkään tällaisista odottamattomista juonenkäänteistä. Sitä en osaa sanoa, olenko puolesta vai vastaan, mutta sen sanon, että lisää näitä ja vieläkin sakeampaa. Siinä vaiheessa kun ei enää kukaan tiedä, mitä on tulossa, mutta tilanne on kaikkien mielestä kaoottinen ja jopa uhkaava, on poliisin pakko ylireagoida, ja asioita alkaa tapahtumaan. Silloin minäkin haluan olla siellä. On hienoa saada elää näin hienona aikana.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

diipadaapa

"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

koli

Quote from: sivullinen. on 12.02.2018, 20:54:13
Susanna Kaukinen kehoittaa Youtube-videollaan Jared Tayloria olemaan tulematta Suomeen. Syynä on Timo Hännikäinen, ja Timo Hännikäisen naisviha. Susanna on huolissaan AmRen henkilöiden maineen tahriintumisesta. Asiaa voi näemmä katsoa myös tältä kannalta.

Minä niin paljon tykkään tällaisista odottamattomista juonenkäänteistä. Sitä en osaa sanoa, olenko puolesta vai vastaan, mutta sen sanon, että lisää näitä ja vieläkin sakeampaa. Siinä vaiheessa kun ei enää kukaan tiedä, mitä on tulossa, mutta tilanne on kaikkien mielestä kaoottinen ja jopa uhkaava, on poliisin pakko ylireagoida, ja asioita alkaa tapahtumaan. Silloin minäkin haluan olla siellä. On hienoa saada elää näin hienona aikana.

Onhan tuo Hännikäinen aika dorka ja tulee mieleen joistain Hevosenkyrvän lausunnoista ylilautatrollit, joiden mielestä naiset on syyllisiä kaikkeen degeneratioon länsimaisissa yhteiskunnissa. Ja se kännissä perseily ja ulkoinen betamiehen habitus ei tosiaan myöskään nosta Hännikäisen pisteitä.

Se on vaan harmi, että Suomesta ei yksinkertaisesti löydy riittävän karismaattisia, radikaaleja ja hyviä puhujia tällaisiin tilaisuuksiin. Ehkä tulevaisuudessa tällaisia nousee esiin. Nyt on ainakin rotuajattelu noussut ihailtavan paljon kansallismielisissä piireissä ja jopa perussuomalaisissa nuorissa.
Mörökölli

arijaarnio

Quote from: koli on 12.02.2018, 22:40:01

Onhan tuo Hännikäinen aika dorka ja tulee mieleen joistain Hevosenkyrvän lausunnoista ylilautatrollit, joiden mielestä naiset on syyllisiä kaikkeen degeneratioon länsimaisissa yhteiskunnissa. Ja se kännissä perseily ja ulkoinen betamiehen habitus ei tosiaan myöskään nosta Hännikäisen pisteitä.

Eikös Hännikäinen laittanut niitä känniviestejä lähinnä femakkojärjestöille? Ei tullut suurta vahinkoa, femakot vihaavat Hännikäistä ja lähes kaikkia valkoisia miehiä ihan perusasetuksena, poikkeuksena profeministiset omegacuckit, aatteelle hyödylliset idiootit. Näitä he halveksivat (selän takana).

arijaarnio

Tämä oli kyllä saatanan typerää Hännikäiseltä,
kaikkea se pillun puute teettääkin.

QuoteSeksin puutteesta kirjan kirjoittanut Timo Hännikäinen, 30, määräisi 18-30-vuotiaat naiset työskentelemään prostituoituina.

Hännikäinen ehdottaa, että naisille säädettäisiin asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa.

Bordercollide

Quote from: savolaespoeka on 11.02.2018, 23:08:09
Minua ihmettää tämä sokeus mikä monella on. Junes Lokka on arvostettu mamukriitikoiden piirissä (varsinkin Tuonen Joutsenen mielestä joka liketti tuota yhtä etnonationalismia puolustellutta viestiä) ja hän ei ole etnisesti suomalainen. Halutaanko hänetkin poistaa maasta etnisyyden takia vaikka hän on "meidän mies"?

Sukunimen perusteella marokkolaisoletettu Lokka on etnisesti osittain suomalainen mikä voi oletusarvoisesti johtua esimerkiksi siitä että toinen vanhempi on oletettava suomalainen. Oho. Asiaan liittymätön sivuhuomio. Jatkakaa.  ;D

arijaarnio

Edes konfliktitilanteessa jonkin väestöryhmän kanssa, jota en tietenkään toivo, ei ole mahdollista ajaa koko väestöä ulos maasta. Katsotaanpa vaikka Myanmaria. Sieltä ajettiin satoja tuhansia muslimeja pakosalle, mutta kuka heidät ottaisi vastaan? Ei kukaan, ja he tulevat palaamaan maahan kansainvälisen yhteisön painostuksesta johtuen. (Osittain ovat varmaan jo palanneet, en ole seurannut asioiden kehittymistä viimeaikoina.)

Eli kaikille jotka oikeasti haaveilevat valkoisten suomalaisten etnovaltiosta, realismia peliin. Nämä vähemmistöt tulevat pysymään meidän maassa. Ainoa mitä voimme tehdä, on pyrkiä estämään niiden väestön kasvamisen.
Jos Euroopassa ja USA:ssa olisivat vallassa valkoiset nationalistit (kuten vain 100v. sitten), ja päättäisimme karkottaa lähi-itäläiset ja neekerit Lähi-itään ja Afrikkaan, ei meitä voisi kukaan painostaa. Millä ählyt ja neekerit tuossa tilanteessa painostaisivat? Ei niistä ole Eurooppaa väkisin valtaaman, jos olemme valmiit puolustautumaan voimakeinoin.

Eikä vedetä tähän mitään YK-nimistä "replacement migration" - järjestöä, kuvaamassani skenaariossa sillä olisi mokutusrahat loppu. Meillä ei olisi enää riesanamme kehitysmaa-ideologiaa, jolla meitä velvoitetaan pumppaamaan rahaa ei-valkoisille, ja sitten asuttamaan näiden ylisuuriksi kasvaneita populaatioita kotimaihimme.

Jalopeura

Quote from: sivullinen. on 12.02.2018, 20:54:13

Susannaa taitaa lähinnä häiritä se että joku toinen on onnistunut tuomaan tuollaisen tapahtuman Suomeen, eikä Susanna ole sen keskipisteessä, eikä häntä ole edes kutsuttu puhumaan sinne. Varmaan muistatte vielä kyseisen ihmisen sometoiminnan esimerkiksi Jotain Rajaa - miekkarin kynnyksellä.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"