News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Presidentinvaalit 2018 - vaaliväittelyiden seurantaketju

Started by dothefake, 13.12.2017, 20:16:10

Previous topic - Next topic

kivimies

Haatainen: Syrjäytyneet äänestävät populisteja. Syrjäytyminen loppuu, kun syrjäytyneille laitetaan tutkinnot käteen.

Väyrynen ottaa esille oikean syyn huonolle taloudelliselle tilanteelle, Vahvan markan politiikan ja Eurojäsenyyden.

JEE

Lauralla taisi olla toiseksi vähiten puheaikaa toistaiseksi, mutta joka sana täyttä asiaa ja luulen, että hänen sanansa ei ole jääneet keltään huomaamatta tällä kertaa. Muut lässyttävät samaa vanhaa. JESH! =)

Nuivanlinna

Paavo toi hyvin köyhyyden juurisyyt esille, vahvan markan politiikka ja euro. Hyvä.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Pellonpekko

Quote from: käpykaarti on 25.01.2018, 22:10:11
Se on nyt Paavo aika helvetin hiljaa....

On syytäkin. Tässä ei Venäjän-ehdokasta tarvita Suomen vaaleissa.

Mutta se huolestuttaa ja ärsyttää ettei Huhtasaari esiinny tässä lainkaan niin hyvin kuin uskon hänellä olevan kykyjä.

Kim Evil-666

Tämä alkaa muistuttamaan listattuna seuraavalta:

Huhtasaari vs. Titityy, Titityy, Titityy, Titityy, Titityy, Titityy, ...Väyrynen
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

pienivalkeapupu

Kyllönen toteaa, ettei hänellä ole mitään näkemystä nuorten arjesta ja ongelmista.... ohoh.
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

trump

Haavisto juuri neuvoi nuorille, miten tilata huumeita netistä. Ei näin.

diipadaapa

"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Bienveillant

Sohvaltahuutelija

writer

Quote from: kivimies on 25.01.2018, 22:02:20
No niin, nyt puhutaan maahanmuutosta.  ;D

Torvalds syyttää terrorismista 2. polven maahanmuuttajia.

Ei kun sehän syytti vankiloissa olevia imaameja jotka korruptoivat sinne vankilaan rikoksista tuomittuja toisen polven mamuja.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Pellonpekko

Laura jos olisi jättänyt tuon "teen Trumpin kanssa diilin", niin olisi kuulostanut pirun paljon uskottavammalta. Kaikista sloganeista oliko pakko valita tuo  :facepalm:     Ja siis äänestän häntä silti, mutta ei helevetti....

pienivalkeapupu

Kyllönen ns. vittuilee Lauralle, eikä edes yritä kuunnella vastausta. Huoh.

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

kivimies

Huhtasaari: Paperittomiin käytetyt rahat ovat pois nuoriin käytetyistä resursseista.

Joku huusi väliin veropakolaisista. Vaikka veropakolaisia jahdattaisiin, niin niitä rahoja ei siltikään pitäisi käyttää laittomasti maassa olevien hyysäämiseen!

Syämmistynyt

Lauran ei kannattaisi koskea pitkällä kepilläkään Trumpiin, ja nyt mainitsi jo toisen kerran.  Huumori on äärettömän riskaabelia tässä yhteydessä.

pienivalkeapupu

Quote from: writer on 25.01.2018, 22:21:01
Quote from: kivimies on 25.01.2018, 22:02:20
No niin, nyt puhutaan maahanmuutosta.  ;D

Torvalds syyttää terrorismista 2. polven maahanmuuttajia.

Ei kun sehän syytti vankiloissa olevia imaameja jotka korruptoivat sinne vankilaan rikoksista tuomittuja toisen polven mamuja.
Siis "yksittäisiä" imaameja.

Hakkapeliitta

Laura oli mahtava tässä tentissä. Kuin auringon valo muuten pimeässä huoneessa.  :-*
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

pienivalkeapupu

Quote from: kivimies on 25.01.2018, 22:21:48
Huhtasaari: Paperittomiin käytetyt rahat ovat pois nuoriin käytetyistä resursseista.

Joku huusi väliin veropakolaisista. Vaikka veropakolaisia jahdattaisiin, niin niitä rahoja ei siltikään pitäisi käyttää laittomasti maassa olevien hyysäämiseen!
Kyllösellä kilahti juu aikas iloisesti  :flowerhat:

writer

Quote from: kivimies on 25.01.2018, 22:16:34
Haatainen: Syrjäytyneet äänestävät populisteja. Syrjäytyminen loppuu, kun syrjäytyneille laitetaan tutkinnot käteen.

Väyrynen ottaa esille oikean syyn huonolle taloudelliselle tilanteelle, Vahvan markan politiikan ja Eurojäsenyyden.

Vahvassa markassa markan arvo sidottiin ulkomaan valuuttoihin.

Euro on funktionaalisesti melkein sama kuin jos Suomella olisi edelleen vahvan markan politiikka ja suomen markan kurssi olisi sidottu saksan markkaan koska saksan talouden tila määrittää suurelta osin euron arvon.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

kivimies

Quote from: writer on 25.01.2018, 22:21:01

Ja vankilaan joutuminen johtuu Torvaldsin mukaan syrjäytymisestä, joka johtuu työttömyydestä, joka johtuu työpaikkojen katoamisesta muualle.
Miten tämä sopii RKP:n käsitykseen työvoiman tarveharkinnan poistamisesta "työvoimapulaan" vedoten?

trump

Lauralle oli suunniteltu miina ja astui siihen. Nyt Eurostoliittoa kannattava kommari-Torvalds yrittää kääntää puukkoa haavassa.

S.O.Mali

Quote from: trump on 25.01.2018, 22:25:51
Lauralle oli suunniteltu miina ja astui siihen. Nyt Eurostoliittoa kannattava kommari-Torvalds yrittää kääntää puukkoa haavassa.
Ei astunut mihinkään miinaan.

Kukko

Titityy Haatainen vetosi että hänen naapureina on paljon maahanmuuttajia. Missäkö hän asuu? No Itä-Helsingin Tammisalossa (Lähde Seiska)

No mitäs matuja siellä asuu ja mistä? Tammikussa 2017 152 ulkomaalaistaustaista :

EU-maat 41
Muu Eurooppa 60
Afrikka 9
Aasia 30

Muut 12

http://ulkomaalaistaustaisethelsingissa.fi/fi/alueellinensijoittuminen

Siis RAJAT AUKI!
Sananvapautta ei nähdä Euroopan unionissa enää kansalaisten suojautumiskeinona hallintoa vastaan, vaan sen käyttäminen nähdään rikoksena, joka antaa viranomaisille aseet kansalaisten syyttämiseksi "vihapuheesta" tai jostakin tekaistusta "rasismista".
-J. Sakari Hankamäki

MW

Leikataan suoraan muodikkaaseen illmastonmuutokseen. Jos se on totta, silläkö se ratkaistaan, että Afrikka ja Lähi-Itä asettuvat napapiirille sossun asiakkaiksi?

Kysykää joku tätä?

E; argh, Lauralla oli tilaisuus, mutta kivihiili.

kivimies

Väyrynen kritisoi keskittämispolitiikkaa haitalliseksi sekä kaupungeissa, että haja-asutusalueilla asuville, tosin tätä nykyä kaupunkien muuttovoitto koostuu suurimmaksi osaksi ulkomaalaistaustaisista (esim. Helsingissä 75%).

Kim Evil-666

Mitä helvettiä toi Pää-Titityykin ilmastonmuutoksesta tietää. Lentäväthän linnutkin...titityy
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

pienivalkeapupu

Nyt sitten Titityy haluaa estää ilmaston lämpenemisen kokonaan, ja syytää lisää rahaa kolmanteen maailmaan sen takia  :o

Aukusti Jylhä

Haatainen on katkaisemassa ilmastonmuutoksen.  :facepalm:

JOS olisi jumala, tuskin hänkään siihen kykenisi muuttamatta fysiikan lakeja.

Edit: menee nää post-vassarit sekasin, mutta menkööt!
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Lalli IsoTalo

Quote from: Kukko on 25.01.2018, 22:27:39
Titityy Haatainen vetosi että hänen naapureina on paljon maahanmuuttajia. Missäkö hän asuu? No Itä-Helsingin Tammisalossa (Lähde Seiska)

Asuin siinä vieressä Roihuvuoressa opiskeluaikana. Tammisalo on kalliiden moottoriveneiden omistajien aluetta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

trump

Quote from: S.O.Mali on 25.01.2018, 22:27:05
Quote from: trump on 25.01.2018, 22:25:51
Ei astunut mihinkään miinaan.

Mitä olisit itse vastannut kysymykseen niiden ihmisten tilanteesta, joilla on velkainen asunto, yllättävä työttömyys ja asunnon laskeva arvo? Olisi pitänyt syyttää edellisiä hallituksia, eikä äkkiseltään  miettiä oikeita ratkaisuja. Ensi kerralla menee paremmin.

Syämmistynyt

Quote from: Kukko on 25.01.2018, 22:27:39

No mitäs matuja siellä asuu ja mistä? Tammikussa 2017 152 ulkomaalaistaustaista :

EU-maat 41
Muu Eurooppa 60
Afrikka 9
Aasia 30

Muut 12

http://ulkomaalaistaustaisethelsingissa.fi/fi/alueellinensijoittuminen

Siis RAJAT AUKI!

Nämä unelmoijat niputtavat "maahanmuuttajiksi" kaikki.  Britannian suurlähettiläs on muka sama asia kuin marokkolainen irtolainen.