News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Lauri Nurmi: Perussuomalaisten hajoamisen historia (kirja)

Started by Lalli IsoTalo, 24.10.2017, 09:31:53

Previous topic - Next topic

nutsy

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 19:24:11
..
Quote from: nutsy on 04.11.2017, 19:12:55
Rehellinen uuvatti?
RehelliSIN. Jos joutuisit ostamaan käytetyn auton uuvatilta, kuka se olisi? Itse ostaisin ensimmäisenä Niinistöltä ja viimeisenä Simon Elolta. Niinistön "rehellisyyteen" vaikuttaa myös tämä kyseinen haastattelu, jota hänen ei olisi tarvinnut tehdä.

Mutta jatka vain sillä lännen median toimittajan keksimällä Suuri Salaliitto™ -teorialla. Ne Nurmen mainitsemat "todisteet" ovat varmasti tulossa julkisuuteen ihan hetkenä minä hyvänsä. Nurmen printteristä vain loppui muste, joten kestää vielä hetki. Sitä odotellessa, käy vaikka ostamassa se kirja.

;D

En ostaisi, periaatteet estäisivät edes keskustelemasta näiden lierojen kanssa.

Suuri Salaliitto™ -teoria on omaa keksintöäsi, ilmeisesti et ole lukenut viestejä joita olen kirjoittanut. Mutta uskovaisten tai vastaavien kanssa on vaikea keskustella, oli uskovaisuus tai pakkomielle mikä tahansa niin inttämiseksi menee.

Ilmeisesti taustalla on jokin henkilökohtainen vääryyden kokemus tai jokin muu trauma, Lauri Nurmi tuntuu aiheuttavan totaalisen loogisten jatkumoiden, kirjoitetun tekstin ja kokonaisuuksien ymmärtämättömyyden.

Totuuden tietävät vain paikalla olleet, kaikki muut teoriat ovat esitettyjen tosiasioiden, puheiden ja nähtyjen tekojen yheinen summa. Sinulta ei ole tullut mitään millä kumota esitettyjä väittämiä, inttämistä ei lasketa miksikään edellä mainituista.
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \
        :)

törö

Quote from: ApuaHommmaan on 04.11.2017, 19:09:09
^ Historiankirjoitushan on lähes kokonaisuudessaan vääristeltyä voittajan kirjoittamaa historiaa. Sisältäen ihan täysin myös Suomen poliittisen historian.

Tuo ei ole totta vaan historian sepustavat ne, jotka sen kirjoittavat.

Suomen historiassa on sisällissotaa myöten vahva punasiirtymä, koska punaiset kirjoittavat historian ja valkoiset vain narisevat, että siinä on virheitä. Edes fiktiossa ei näy hirveästi valkoista näkökulmaa vaan sen aika on silloin kun arvostellaan punertavaa fiktiota.

Tää vahvistaa kyllä sitä käsitystä, että valkoiset ovat täynnä paskaa, mutta ehkä kannattaisi osallistua kulttuurin muodostumiseen vähän enemmänkin.

ApuaHommmaan

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 19:24:11
Eli Jussi Niinistö uhraa maineensa ja uskottavuutensa (se mitä on jäljellä), koska haluaa puolustaa Juha Sipilää, tilanteessa jossa voisi ihan hyvin olla hiljaa?

Ei vaan ainoa keino Jussi Niinistölle päätyä voittajan puolelle on vääristellä yhdessä muiden uuvattien ja Sipilän kanssa historiaa. Kuinka pahat voimat kaappasivat vallan, mutta urhoollinen Niinistön Jussi pysäytti pahan ja yhdessä tarunhohtoisten läpivalkoisten sankareiden kanssa johdatti Suomen satumaahan.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

ISO

QuotePuolustusministeri Niinistöltä tyrmäys palkitulle toimittajalle: "Lauri Nurmi kirjoittaa pötyä"

Kumpaakohan kannattaa uskoa, Lauti Nurmea, tutkivaa journalistia, vai omat äänestäjänsä pettänyttä, puolueestaan loikannutta vallassa roikkujaa.

Jokainen tehköön omat päätöksensä.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Rosebud

Quote from: Ajattelija2008 on 04.11.2017, 19:29:32
Ehkä Juha Sipilä on pyytänyt Jussi Niinistöä valehtelemaan puolestaan?
Älä nyt viitsi. Oletko nyt tosissasi, että pääministeri menee pyytämään kilpailevan puolueen ministeriltä, että voisitko mennä tuonne maikkarin uutisiin vähän valehtelemaan puolestani? Ha ha haa.

Salaliittoteorioihin uskojien ongelma on juuri siinä, että kun niihin alkaa kunnolla uskomaan, sitten kaikki salaliittoteorian kumoavat todisteet ovat vain osa sitä salaliittoa. Tällaista henkilöä on mahdoton käännyttää enää uskomaan mihinkään muuhun. Alkuperäinen on totuus, kaikki muu on salaliittoa.

Esim. jos ministeri sanoo, että Nurmi valehtelee, ministeri on automaattisesti vain osa salaliittoa. Sellaista vaihtoehtoa, että Nurmi olisikin se valehtelija, ei edes mietitä, koska se on vastoin salaliittoteoriaa.

Moni uskoo Nurmen kirjaan kuin raamattuun. Ainoa tapa käännyttää nämä henkilöt totuuteen, olisi jos Nurmi itse myöntäisi valehdelleensa. Vaikka kaikki muut asianosaiset julkaisisivat huomenna oman paljastuskirjansa, joiden perusteella Nurmen väitteet voitaisiin todistaa valheiksi, tämäkin olisi varmasti vain yhdessä sovittua salaliittoa.

Kysymys Nurmi-faneille. Millainen todiste tekisi sinut vakuuttuneeksi siitä, että Keskusta ja Sipilä eivät olleet mukana loikkauksen suunnitelun alkuvaiheissa, kuten Nurmi väittää?*

*Kyllä. Nykypäivänä syyttömyys pitää erikseen todistaa. Ennen vaadittiin syyllisyyden todistaminen.

ApuaHommmaan

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 20:00:38
Kysymys Nurmi-faneille. Millainen todiste tekisi sinut vakuuttuneeksi siitä, että Keskusta ja Sipilä eivät olleet mukana loikkauksen suunnitelun alkuvaiheissa, kuten Nurmi väittää?*

Periaatteessa itselläni ei tuolla ole mitään väliä. Merkittävää on, että arvopohja ja hallitus jatkoi. Se sai itseni kääntymään nykyisen hallituksen viholliseksi. Vihollisia pitää olla elämässä, ja ei tämä vihollisuus ole sen kummoisempaa kuin markkinoilla yritysten ja niiden työntekijöiden väliset vihapidot ja kilpailut.

Salaliitoista osa pitää paikkaansa ja osa ei. Yleensä ne jäävät jossain määrin epäselviksi miten asiat aivan tarkalleen menivät. Koska salaliitto jo kertoo siitä, että siinä ollaan tekemässä jotain jonka olisi tarkoitus pysyä salaisena.

dothefake

Quote from: dothefake on 04.11.2017, 19:00:45
Silloin, kun minä vielä lensin, niin kyllä vuokrakoneen käyttämisestä tuli lasku vasta lennon jälkeen. Eihän lähtiessään voi millään tietää vasta- tai myötätuulien voimakkuutta ennustuksia tarkemmin. Konevuokra maksetaan minuutilleen. Minulla ei kyllä ole kokemusta bisnesluokan suihkukoneista, kuten Rosebudilla tuntuu olevan.
Voitko Rosebud kommentoida tähän? Muuten meitä naurattaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ajattelija2008

Rosebud, "puolustusministeri" Jussi Niinistö väittää, että ennen puoluekokousta "ei suunniteltu" eduskuntaryhmän hajottamista. Mikä todiste voisi osoittaa Jussi Niinistön puhuvan totta?

Jos voitaisiin osoittaa, että Timo Soini ja Jussi Niinistö olivat koomassa koko kevään 2017, niin Jussi Niinistö puhuu totta. Muussa tapauksessa hän valehtelee. Kyllä aikuiset ihmiset ovat asiaa miettineet etukäteen, kun mm. Kokoomus tuomitun rikollisen Jan Vapaavuoren suulla ilmoitti, että Kokoomus ei voi hyväksyä rehellistä miestä perussuomalaisten puheenjohtajaksi.

En tiedä, miksi sinä Rosebud kieltäydyt käyttämästä tervettä järkeä tässä asiassa.

Rosebud

Quote from: ApuaHommmaan on 04.11.2017, 20:21:55
Periaatteessa itselläni ei tuolla ole mitään väliä. Merkittävää on, että arvopohja ja hallitus jatkoi. Se sai itseni kääntymään nykyisen hallituksen viholliseksi. Vihollisia pitää olla elämässä, ja ei tämä vihollisuus ole sen kummoisempaa kuin markkinoilla yritysten ja niiden työntekijöiden väliset vihapidot ja kilpailut.
Samaa mieltä siitä, että hallituksen jatkaminen oli demokratian halveksuntaa. Mutta mitä olisit itse tehnyt jos olisit Sipilä tai Orpo? Olisitko hajotanut hallituksen, koska se oli "oikein", vai olisitko ajatellut omaa puoluettasi ja omaa poliittista agendaasi? Häviäjien on helppo moralisoida, vaikka olisivat itse tehneet ihan samalla tavalla.

Ongelma on Suomen lainsäädäntö, joka mahdollisti tällaisen farssin.

Quote from: dothefake on 04.11.2017, 20:26:01
Silloin, kun minä vielä lensin, niin kyllä vuokrakoneen käyttämisestä tuli lasku vasta lennon jälkeen. Eihän lähtiessään voi millään tietää vasta- tai myötätuulien voimakkuutta ennustuksia tarkemmin. Konevuokra maksetaan minuutilleen. Minulla ei kyllä ole kokemusta bisnesluokan suihkukoneista, kuten Rosebudilla tuntuu olevan.
En tiedä yhtään mitään suihkukoneista tai niiden vuokraamisesta. Tämän vuoksi sanoin: "..ja ilmeisesti lento oli jo maksettu". Huomaatko tuon "ilmeisesti"-sanan? Spekuloin näin siksi, koska kuulostaa aika omituiselta, jos voisi vuokrata lentokoneen, ja 10 min ennen lähtöä päättääkin ettei tarvitse konetta, eikä siitä muka tulisi mitään laskua.

Joka tapauksessa, sillä oliko lento maksettu, ei ole edes mitään merkitystä, koska ne muut syyt pätevät edelleen. Käytät tässä argumentointitekniikkaa, jossa tartut yhteen merkityksettömään yksityiskohtaan, ohittaen kaikki muut argumentit (joihin et keksi vastauksia), ja sitten julistat itsesi voittajaksi, koska tiesit siitä yhdestä merkityksettömästä asiasta enemmän.

Quote from: Ajattelija2008 on 04.11.2017, 20:49:26
En tiedä, miksi sinä Rosebud kieltäydyt käyttämästä tervettä järkeä tässä asiassa.
Koska minä teidän jotain mitä sinä et tiedä.

Lahti-Saloranta

Jussi Niinistö kyllä puhuu palturia. Hänestähän alun perin piti tulla Soinin manttelin perijä mutta kun kävi selväksi ettei rahkeet riitä Halla-ahon lyömiseen tuli mukaan Sampo Terho ja aivan varmasti myös varasuunnitelma jos Halla-aho voittaa vaalin. Soinin hillotolppahan oli koko operaation takana kun hallitusta ei voinut kaataa. Miksi muutoin tuolla loikkauksella oli tuollainen kiire. Sipilähän heitti persut ulos hallituksesta jolloin normaalisti hallitus olisi kaatunut tai sitten KD ja RKP olisivat korvanneet persut. Jos ajattelee asiaa loikkareiden kannalta niin hallituksen kaatuessa heidän hillotolppansa olisi menneet kun ei ollut puoluetta konka ehdokkaaksi voisi asettua kun kenkää tuli persuista. Asiasta on takuuvarmasti sovittu Sipilän ja Orpon kanssa sillä ei 20 kansanedustajaa hyppää tyhjän päälle.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

nutsy

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 20:59:14
...

Uskoisin että me kaikki olemme pelkkänä korvana, anna tulla. Kakista nyt se sitten ulos mitä tiedät enemmän kuin kukaan muu?

Vai onko se liian salaista?

Ystävän kertomaa, vaitiolo velvollisuudella?

Todisteet kehiin, kyllä täällä uskottavia todisteita uskotaan.
"Jokainen yhteiskunta ja kulttuuri on tietynlaisten ihmisten tuottama ja ylläpitämä."
      \

dothefake

Sanoinko, ettei siitä tule mitään laskua, jos 10 min. ennen peruuttaa lähtönsä? Kovin varman oloisesti väität asioista, joista et tunnustuksesi mukaan tiedä mitään. Se vie uskottavuutta muistakin sanomisista. Vähän Sipilämäisesti.
-Tytti Tuppurainen

ApuaHommmaan

Samaa mieltä siitä, että hallituksen jatkaminen oli demokratian halveksuntaa. Mutta mitä olisit itse tehnyt jos olisit Sipilä tai Orpo? Olisitko hajotanut hallituksen, koska se oli "oikein", vai olisitko ajatellut omaa puoluettasi ja omaa poliittista agendaasi? Häviäjien on helppo moralisoida, vaikka olisivat itse tehneet ihan samalla tavalla.

Tuolla ei ole mielestäni väliä. He kääntyivät vihollisiksi minulle. Samalla heillä on yliopistot takataskussaan, jolloin jos historiamme jatkuu lineaarisesti tullaan heidät muistamaan suurina sankareina ja Persut pahoina.

Tarinoissa usein käy niin, että pahat ihmiset vaan omien pienien valheidensa ja virheidensä kautta päätyvät olemaan pahoja. Näin on nyt  käynyt noillekin. Samoin tarinoihinhan tietenkin kuuluu juuri tuollaiset vihapoliisien palkkaukset ja informaation spinnaukset kaikin tavoin pahojen tekeminä. Kun eivät muutakaan voi valheidensa verkoissa. Eivät he pahoja olisikaan, jos ei heidän tekonsa olisi pahoja.

Sinänsä en usko maailmankuvaan, jossa minä olisin yhtä syyllinen pahaan jos olisin voinut olla tekijöiden paikalla. Tuo on epärehellistä, koska minulla on hyvässä ja pahassa oma risti kannettavanani ja heillä taas omansa. Jokainen kantaa sitä sitten tyylilleen sopivasti.

Veturinainen

Tätä on tosiaan hauska seurata. Rosebud on puhunut itsensä pahasti pussiin ja nyt sitten joutuu kiemurtelemaan, kun ego ei anna lupaa luovuttaa.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Aeon

Se on tosiaan jännää, että Nurmi tukee tietonsa useisiin lähteisiin, jotka on toimituksen osalta tarkastettu ja jos ne eivät olisi valideja, eli Nurmi puhuisi paskaa, Sipilällä ja kumppaneilla olisi mahdollisuus viedä asia käräjille. Rosebud taas kertoilee täällä, että hänellä on vastakkaista tietoa, mutta niitä todisteita ei vaan ole, ei edes aihetodisteita. Ketäköhän tässä uskoisi.  :roll:
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

JoKaGO

Quote from: ämpee on 04.11.2017, 13:59:53
Quote from: dothefake on 04.11.2017, 12:57:20
Oh-swj 525 vuokra on noin 10.000 euroa tunnissa, huippunopeus on päälle 700 km tunnissa. Sipilä on itse maksanut vuokrakoneensa kulut. Tuota konetta saa lentää yksinkin.

Matkakulut korvataan työmatkoilla.

Verottaja tosin puuttuu asiaan, jos noin toimitaan. On tarkkaan määritelty, mitkä matkakulut korvataan verottomasti ja mihin euromäärään asti, ja sen yli menevistä verotetaan.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Veturinainen

Quote from: Aeon on 04.11.2017, 21:31:40
Se on tosiaan jännää, että Nurmi tukee tietonsa useisiin lähteisiin, jotka on toimituksen osalta tarkastettu ja jos ne eivät olisi valideja, eli Nurmi puhuisi paskaa, Sipilällä ja kumppaneilla olisi mahdollisuus viedä asia käräjille. Rosebud taas kertoilee täällä, että hänellä on vastakkaista tietoa, mutta niitä todisteita ei vaan ole, ei edes aihetodisteita. Ketäköhän tässä uskoisi.  :roll:

Joo, "Vuoden argumentti 2017" -palkinto myönnetään seuraavalle:

Quote from: RosebudKoska minä tiedän jotain mitä sinä et tiedä.

Ja tämä kaveri moittii täällä muiden argumentointia. :D
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

dothefake

Quote from: ApuaHommmaan on 04.11.2017, 20:21:55

Ongelma on Suomen lainsäädäntö, joka mahdollisti tällaisen farssin.

En tiedä yhtään mitään suihkukoneista tai niiden vuokraamisesta. Tämän vuoksi sanoin: "..ja ilmeisesti lento oli jo maksettu". Huomaatko tuon "ilmeisesti"-sanan? Spekuloin näin siksi, koska kuulostaa aika omituiselta, jos voisi vuokrata lentokoneen, ja 10 min ennen lähtöä päättääkin ettei tarvitse konetta, eikä siitä muka tulisi mitään laskua.

Joka tapauksessa, sillä oliko lento maksettu, ei ole edes mitään merkitystä, koska ne muut syyt pätevät edelleen. Käytät tässä argumentointitekniikkaa, jossa tartut yhteen merkityksettömään yksityiskohtaan, ohittaen kaikki muut argumentit (joihin et keksi vastauksia), ja sitten julistat itsesi voittajaksi, koska tiesit siitä yhdestä merkityksettömästä asiasta enemmän.

Aika erikoista, kun alkuperäisessä viestissä ei ole ilmeistä-sanaa lainkaan.

QuoteSipilä harrastaa lentämistä ja lentelee ympäri maailmaa jatkuvasti. Hän halusi lentää, joten hän lensi. Mikä siinä on niin monimutkaista? Jos kone nousee 10 min päästä, siinä vaiheessa on ihan sama kuinka pakollinen se lento on, varsinkin jos se on jo maksettu. Vai luuleeko joku, että miljönääri jättäisi lentokeikan tekemättä ihan vain sen vuoksi, ettei internetin keskustelupalstojen kirjoittajille tulisi paha mieli?
-Tytti Tuppurainen

JoKaGO

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 20:00:38

Se, että oikeuskanslerilta ei olisi kyselty kuppauksen laillisuutta jo ennen puoluekokousta.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Rosebud

Quote from: Veturihenkilö on 04.11.2017, 21:50:11
Joo, "Vuoden argumentti 2017" -palkinto myönnetään seuraavalle:

Quote from: RosebudKoska minä tiedän jotain mitä sinä et tiedä.

Ja tämä kaveri moittii täällä muiden argumentointia. :D
Huono valinta vuoden argumentiksi, koska tuo ei ole argumentti. Se oli vastaus kysymykseen, jossa tiedusteltiin, miksi en usko Nurmen versioon tapahtumista. En ole missään vaiheessa väittänyt, että muiden tulisi tuon perusteella uskoa minua. Jokainen saa minun puolestani uskoa mitä haluaa. Totuus, sellaisena kuin minä sen näen, tulee kyllä julki jossakin vaiheessa jotakin kautta. Siinä vaiheessa voi tietenkin olla jo liian myöhäistä, koska monien mielikuvitus on laukannut sille tasolle, että savuava asekin olisi vain osa salaliittoa.

Mietippäs nyt hetki, että laitanko siihen viestiin jonkun keksityn lainauksen, jota ei edes ollut olemassa alkuperäisessä viestissä? Siis asian, jonka kuka tahansa voisi koska tahansa todistaa valheeksi. Ja kun olet aikasi miettinyt, käy vielä kerran lukemassa se alkuperäinen viesti.

dothefake

Minähän kopion sen tuohon vastaukseen.
Pannaanpa uudestaan: Sipilä harrastaa lentämistä ja lentelee ympäri maailmaa jatkuvasti. Hän halusi lentää, joten hän lensi. Mikä siinä on niin monimutkaista? Jos kone nousee 10 min päästä, siinä vaiheessa on ihan sama kuinka pakollinen se lento on, varsinkin jos se on jo maksettu. Vai luuleeko joku, että miljönääri jättäisi lento...
-Tytti Tuppurainen

Rosebud

Quote from: dothefake on 04.11.2017, 22:17:11
Minähän kopion sen tuohon vastaukseen.
Pannaanpa uudestaan: Sipilä harrastaa lentämistä ja lentelee ympäri maailmaa jatkuvasti. Hän halusi lentää, joten hän lensi. Mikä siinä on niin monimutkaista? Jos kone nousee 10 min päästä, siinä vaiheessa on ihan sama kuinka pakollinen se lento on, varsinkin jos se on jo maksettu. Vai luuleeko joku, että miljönääri jättäisi lento...
Jäin kiinni. Se copy-pastella ottamani lause oli mielikuvitukseni tuotetta. Puolustuksena täytyy sanoa, että idea ei ollut minun. Sipilä käski minun sanoa niin.

dothefake

-Tytti Tuppurainen

Aeon

Rosebudilla on ns. parempaa tietoa, joka osoittaa kirjan höpinät valheeksi. Nurmi kirjoitti jo ennen loikkausta mielettömän tarkasti, mitä tulee tapahtumaan. Näiden samojen lähteiden tietojen perusteella Nurmi kirjoitti kirjan. Rosebudin mukaan Nurmen "ennustus" oli hyvin hiottu kristallipallo ja sen jälkeen toimittaja tekee kirjan, joka perustuu valheisiin.  :roll:

edit. Eli Nurmi on miettinyt on pitkään tätä kirjan kirjoittamista ja suunnitellut valheensa jo reilusti ennen juttunsa julkaisua. Nurmen osalta siis kaikki on tehty vain tukemaan valheellista kirjaa. Hän itsekseen keksi tämän loikkauksen ennen persujen puoluekokousta ja kun se sattui osumaan kohdalleen, tuli aika tehdä kirja, joka pohjautuu valheisiin.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

nutsy

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 22:15:18
...
Mietippäs nyt hetki, että laitanko siihen viestiin jonkun keksityn lainauksen, jota ei edes ollut olemassa alkuperäisessä viestissä? Siis asian, jonka kuka tahansa voisi koska tahansa todistaa valheeksi. Ja kun olet aikasi miettinyt, käy vielä kerran lukemassa se alkuperäinen viesti.

Laitatko tähän sen alkuperäisen viestisi, ei sillä etten epäilisi sellaista löytyvän mutta ei nyt tullut viestihistoriaa selaamalla vastaan, siis sellaisen viestin jossa käytetään termejä" ilmeisesti " jne.

...
...

Tämä varmasti löytyy, en vain onnistunut huomaamaan.

Lisäksi kiinnostaisi edelleen ne tiedot mitä muut eivät tiedä, noin niin kuin kokonaiskuvan kannalta.

Lauri Nurmi tuntuu olevan jonkin näköinen "punainen vaate", tätä olen esittänyt jo muutaman kerran, ehkäpä se on liian henkilökohtaista, ei ole tullut kommenttia tähänkään.
      \

Aapo

Quote from: Aeon on 04.11.2017, 22:44:51Nurmi kirjoitti jo ennen loikkausta mielettömän tarkasti, mitä tulee tapahtumaan. Näiden samojen lähteiden tietojen perusteella Nurmi kirjoitti kirjan.

Nurmen skuuppi 3.6. hallituslähteineen oli tietenkin silkkaa mielikuvituksen tuotetta. Sitten hänellä kävi ihan uskomaton tuuri, ja kaikki menikin täsmälleen miten hän oli fantasioinut ja mitä hänen kuvitteelliset hallituslähteet olivat hänelle kertoneet.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Ajattelija2008

Tämä on jo tieteellinen sensaatio, jos nimimerkillä Rosebud on "tietoa" Jussi Niinistön ja Timo Soinin päänsisäisistä ajatuksista ja tieto osoittaa, että kyseiset miehet eivät ole ollenkaan miettineet ministeripestinsä jatkoa keväällä 2017. Ajatustenlukutaito on tieteellinen mullistus - plus vielä se, että ministerit eivät ollenkaan mieti virkansa pysyvyyttä.

-PPT-

Lähteekö Lohelalta puhemiespesti vai onko sen säilyttäminen osa sopimusta? Sehän on ollut varsin pitkä perinne että suurin ei-pääministeripuolue saa puhemiehen paikan ja nythän se on kokoomus.

Michael in memoriam

Quote from: -PPT- on 04.11.2017, 22:59:43
Lähteekö Lohelalta puhemiespesti vai onko sen säilyttäminen osa sopimusta? Sehän on ollut varsin pitkä perinne että suurin ei-pääministeripuolue saa puhemiehen paikan ja nythän se on kokoomus.

Tämä puitiin jo pari kuukautta sitten.

QuoteKeskiviikkona julkaistun uutisen mukaan eduskunnassa on päästy sopuun siitä, että puhemies tulee vaihtumaan.

Näiden tietojen nojalla nykyinen puhemies Maria Lohela (sin) menettää paikkansa tehtävässä ensi helmikuussa ja hänen tilalleen on nousemassa kokoomuksen Ilkka Kanerva.
"Tullessaan hallituksen jäseneksi suomalainen muuttuu automaattisesti heti 50% tyhmemmäksi." - Juho Kusti Paasikivi

Rosebud

Quote from: nutsy on 04.11.2017, 22:51:09
Laitatko tähän sen alkuperäisen viestisi, ei sillä etten epäilisi sellaista löytyvän mutta ei nyt tullut viestihistoriaa selaamalla vastaan, siis sellaisen viestin jossa käytetään termejä" ilmeisesti " jne.
Uskomatonta. Miten teidän kahden ilmeisesti keskivertoa heikompi kyky lukea suomen kieltä tai käyttää yksinkertaista tekstihakua, liittyy aiheeseen?

No, laitetaan nyt sitten kun sitä niin kovasti pyydetään.

Quote from: Rosebud on 04.11.2017, 16:57:20
Quote from: ApuaHommmaan on 04.11.2017, 15:30:32
Helppo on Sipilän lennellä omillakin rahoilla, kun korruptio pitää huolen että sukukin hillottaa isosti pääministeripestin ansiosta. Läpimätä lahko ja syvän paha tahto.
...

Tässäkin ketjussa, jonka pitäisi käsitellä uuvattien loikkausta, on esitetty seuraavanlaisia kysymyksiä:

1. Miksi Sipilä lensi lentokoneella? (koska pystyi ja halusi, ja ilmeisesti lento oli jo maksettu)
2. Onko Sipilän lentolupa kunnossa? (on)
3. Maksaako valtio Sipilän lentoluvan? (ei)
4. Maksaako valtio Sipilän lentokoneen? (ei)
5. Vaarantaako Sipilän lentely Suomen valtion toimintakyvyn? (ei)

...
Löydättekö sanan nyt? Se on tuo iso sana, joka on kirjoitettu värillisellä fontilla. Jos tarvitsette lisää ohjeita, laittakaa yksityisviestiä.

No niin, nyt se sana löytyi. Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Quote from: nutsy on 04.11.2017, 22:51:09
Lauri Nurmi tuntuu olevan jonkin näköinen "punainen vaate", tätä olen esittänyt jo muutaman kerran, ehkäpä se on liian henkilökohtaista, ei ole tullut kommenttia tähänkään.
Hieno salaliittoteorian alku, mutta ei kyllä johda mihinkään. En tunne Lauri Nurmea, enkä ollut herrasta aikaisemmin edes kuullut. Kirjan jälkeen olen kyllä kuullut aika paljonkin.

Ainoa "punainen vaate" on epärehelliset toimittajat, ja uuvatit, jotka pääsevät kuin koira veräjästä, kun fokus alkaa siirtymään Suureen Salaliittoon™.

Suosittelen kaikkia katsomaan sen Jussi Niinistön haastattelun. Hän tiivistää aika hyvin Nurmen tekemiset.

Quote from: Ajattelija2008 on 04.11.2017, 22:55:25
Tämä on jo tieteellinen sensaatio, jos nimimerkillä Rosebud on "tietoa" Jussi Niinistön ja Timo Soinin päänsisäisistä ajatuksista ja tieto osoittaa, että kyseiset miehet eivät ole ollenkaan miettineet ministeripestinsä jatkoa keväällä 2017. Ajatustenlukutaito on tieteellinen mullistus - plus vielä se, että ministerit eivät ollenkaan mieti virkansa pysyvyyttä.
Kerrotko vielä, mihin viittaat tuolla? Tiedätkö nyt ihan varmasti, mitä edes tarkoitan Suurella Salaliitolla™? Toisin sanoen, tiedätkö mistä puhutaan?