News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-09-06 Pääministeri kutsui puoluejohtajat Kesärantaan salaiseen tapaamiseen

Started by Skeptikko, 06.09.2017, 14:30:55

Previous topic - Next topic

Pöllämystynyt

Quote from: Lasse on 06.09.2017, 22:25:02
Samaan aikaan, kun terroristimiehiä istutetaan peruskoulun penkkeihin, tuomitsee Lauramme sen kummemmin määrittelemättömän vihapuhumisen, salaisen kokouksen tuloksena.

I am dissapoint.
Etkö muka itse tuomitse vihapuhetta, jota massamedia ja valtaeliitti suoltavat valtoimenaan alkuperäisväestöä vastaan? Etkö itse tuomitse oikeusvaltion horjuttamista toisinajattelijoiden näytösoikeudenkäynneillä? Etkö itse vaadi tosiasioihin perustuvaa maltillista keskustelua fanaattisen mokutuksen sijaan?
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Bwana

Se oli vissiin sitten juhapuhetta se. On se pätevä ja nerokas mies. No, meikäläistä ei Juha saa kiinni täältä. Kaikille muille täällä suosittelen lämpimän kerraston ja muutenkin ulkoiluun sopivan vaatetuksen hankkimista. Muuten voi leirillä tulla kylmä.

Onkohan ne tajunneet jo että tuollainen juhapuhe se vasta voikin radikalisoida?
Nkosi sikelel' Afrika.

K.L.O

Quote from: qwerty on 06.09.2017, 21:59:09

Päivän yhteisessä lausumassa lukee että

Esitämme vetoomuksen rauhallisen, tosiasioihin perustuvan ja kunnioittavan keskustelun puolesta.

Aloittaaksemme rauhallisen, tosiasioihin perustuvan keskustelun, me veroja maksava ja äänestävä kansa haluamme ensinnäkin tietää tosiasian siitä, mikä oli todellinen syy "salaiseen" kokoukseen.
Me haluamme tietää totuuden, jotta voimme arvioda keinojanne pyrkiessänne "vahvistamaan suomalaisten uskoa oikeusvaltioon, oikeusjärjestelmään ja viranomaisten luotettavuuteen".

Mitä tulee kunnioittavaan keskustelun, on mielestäni melko härskiä edes puhua asiasta Sipilän turpavärkillä, kun muistetaan äänestäjien valitseman puolueen kohtelua Immelman-hallitusneuvotteluissa.

Taitaa olla narreilla paskat housuissa, kun näin yhteistuumin toppuutetaan kansan raivostumista etukäteen.

Mitähän mahtaa olla tulossa!

Emo

Quote from: Teaparty on 06.09.2017, 22:22:48
On muuten 100% tylyjä kommentit tuohon Iltalehden artikkeliin. Varmaan vihapuhepoliisi kutsuu kommentoijat huomenna kuulusteluihin.

Kiinnostuin ja katsoin:

QuoteTimo Jussila · Padasjoen lukio

Pitäisi taas miettiä etä puhutaanko aidasta vai aidan seipäistä. Sipilä voisi ihan tosissaan miettiä että kellähän tässä maassa olisi eniten valtaa tehdä tälle ongelmalle jotain.

..
Sauli Harju

Tästä saa poliitikot syyttää itseään, kun eivät ole kiinnostunu kantaväestön turvallisuudesta. Rajat kiinni tänne kuulumattomilta.

Jalmari Potlakka · Ex Aliluutnantti yrityksessä Merivoimat - Finska Marinen - The Finnish Navy

Olen muuten samaa mieltä, mutta en tiedä ketkä tänne enää kuuluu ja ketkä ei. Itellä on semmonen olo etten enää kuulu tänne, Suomen hallitus on toimillaan sen minulle osoittanut.

....
Maj-Britt Metsälä

Ei se että keskinäisen kehumisen kerho kokoontuu ongelmia ratkaise. Paperilla kaikki näyttää hyvältä, mutta jos asioille ei tehdä mitään, kaikki jatkuu niin kuin ennenkin.

..
Mikko Kärmeniemi

Sipilä pitäköön tunkkinsa.

..
Juha Tuominen · Ylöjärvi

Itse annoitte paremman kohtelun terroristille, kuin sairaalle eläkeläiselle joka suomea rakentanut. Onko hätä pipilällä gasphymiö:o tarvis vähä suoristaa sitä selkää, eka nostaa kädet pystyyn sen jälkeen rinta kumaralle ja sano että jätät politiikan smilehymiö:) joku asian osaava tilalle?

Stepa Makarosha

Eikä väliä vaik ei olis niin osaavakaan, tosta ei paljoo rima enään alene

..

Jalmari Potlakka · Ex Aliluutnantti yrityksessä Merivoimat - Finska Marinen - The Finnish Navy

Juurikin näin, olen ihan samaa mieltä.

....
Heikki Suomela

Luuleeko noi, että ihmiset vaan kiltisti istuu paikallaan, kun vaarallisia henkilöitä on tuolla vapaana?

Valtiovalta ei tunnu tekevän asialle mitään, joten kansalaiset alkaa itse toimimaan. Voitte kutsua rasistiksi, mutta olen realisti.

..
Tuomo Rantonen · Kerääjä yrityksessä Marjanpoimuri

Katsokaa peiliin niin näette syyn vihapuheisiin. Ei Turku yksin tehnyt mitään äkkireaktiota vaan päivittäinen näiden tulijoiden sikamainen käyttäytyminen ja rasistikortin hallussapito ovat saaneet kansan tajuamaan missä mennään. Ministeriauton takapenkiltä on vaikea nähdä kansakunnan tilaa.

..
Pertti Kostiainen

Toi itse houkutteli tänne porukkaa jolla ei ole mitään syytä saada olla täällä . tämä vispilä kehtaa syyllistää ja viha puhua työttömistä että he ovat itse syypäitä kun ei ole töitä.

..
Harry Kaven

Mielenkiintoinen ulostulo maan tärkeimmältä poliitikolta. Hän ei ole huolissaan mahdollisista uusista terroriteoista, tuhansista kadoksissa olevista kielteisen päätöksen saaneista turvapaikanhakijoista, poliisia vastaan toimivista turvapaikanhakijoista, jotka kritisoivat suomalaista laillista järjestystä. Hän on huolestunut somessa esiintyvästä ns vihapuheesta. Hän on huolestunut tämän maan kansalaisten toiminnasta. Mitähän pitäisi ajatella tällaisesta poiliitikosta? Joku varmaan vastaa.

Sipilä pitää vihapuheena kaikkea mistä kansa ei pidä ja osoittaa sem. Körtti tuijottaa vaan omaa ja seurakuntansa napaa...
....

Harmaa Parta

Sipilä halveksuu ja loukkaa meitä suomalaisia. Vai on se vihapuhetta, jos emme hyväksy maahanmuuttajien väkivaltaa itseämme ja lapsiamme kohtaan ja ilmaisemme sen?

Timo Vainikka · Työskentelee yrityksessä Eläkeläinen

Juuri näin! Poliitikot, Sipilä etunenässä, ovat itse syyllisiä tilanteeseen säätämällä lakeja, jotka ovat suomalaisen oikeustajun vastaisia.

Tässä osa kommenteista, tähän mennessä ei yhtään Pöpilän puolella olevaa kommentoijaa, ja tuskin lopuissakaan on.

Pöllämystynyt

Quote from: Lasse on 06.09.2017, 22:33:59
Quote from: Pöllämystynyt on 06.09.2017, 22:29:58
Etkö muka itse tuomitse vihapuhetta, jota massamedia ja valtaeliitti suoltavat valtoimenaan alkuperäisväestöä vastaan? Etkö itse tuomitse oikeusvaltion horjuttamista toisinajattelijoiden näytösoikeudenkäynneillä? Etkö itse vaadi tosiasioihin perustuvaa maltillista keskustelua fanaattisen mokutuksen sijaan?

Kyllä.
Sitten sinun pitäisi olla iloinen, että Laura Huhtasaari on allekirjoittanut tämän. Ja varsinkin, että hallitus ja näennäisvasemmisto ovat menneet allekirjoittamaan tällaisen tekstin, jossa niiden toiminta ja tavoitteet tuomitaan.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Sakari

Melko paha vaatia kunnioittamaan, kun se kunnioitus täytyy ensin ansaita. Kunnioituksen saa sillä kun todistaa toimivansa kansalaisten edun mukaisesti. Nyt otetaan leväperäisesti maahan epämääräistä tänne kuulumatonta sakkia, kaupitellaan pohjavesiä ja verovaroilla rakennettua yhteistä infraa puoli-ilmaiseksi kaikenlaisille kasvottomille sijoitusrahastoille ja eläkesäätiöille. Siinä on paha tulla Sipilän ja hallituksen vaatimaan kunnioitusta tavalliselta kunnialliselta kansalaiselta.
Ooh lalaa...

Aukusti Jylhä

Aika hämmentävä ketju. Ehkä jopa Homman yksi hämmentävimmistä.

Eipä tähän ketjuun voi laittaa muuta kuin spekulointa ja foliohattuilua.

Ellei Halla-aho sitten joskus heitä jotain infoa. Sipilän puheisiin tuskin kukaan uskoo, mikä taas tulee lisäämään spekulointia ja foliohattuilua.

Eritäin mielenkiintoista. Jään ehdottomasti seuraamaan.

Edit: Nythän tämä ketju kuuluisi peräkammariin, foliopitoisuutensa takia.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Jaska Pankkaaja

Eiköhän tämä ollut tuttua diipadaapaa: kaikki kaikenlasia cuckseja äänestelevät YLEnuskovaiset ja seuralehden lukijat uskovat että nyt ne poliitikot tekevät edes jotain..

Lauran kannatti tietenkin allekirjoittaa diipadaapa sillä mitä vahinkoa siitä on? Jussilta taas oli oiva veto ehdottaa että oikeat lapsiperheet voisivat jäädä TOISTAISEKSI jaKAIKKI MUUT ulos. Kuten tiedämme niitä lapsia on todella vähän..

Jussi on toiminut erittäin viisaasti ottamalla hyvin maltillisia kantoja asioihin. Tärkeintä olisi välittää äänestäjille viesti siitä että vaaleissa on valittavissa järkevää politiikkaa ajava maltillinen PS ja toisaalta suomalaisvastainen äärimokuttava koalitio.

En vieläkään usko poliittiseen ratkaisuun mutta antakaamme Jussin ja kumppanien edes yrittää ilman että heidän ladulleen heitetään hiekkaa KM toimesta. Cucksit ja kommarit heittävät sitä kyllä teidänkin puolesta.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Lasse

Quote from: Pöllämystynyt on 06.09.2017, 22:36:26
Sitten sinun pitäisi olla iloinen, että Laura Huhtasaari on allekirjoittanut tämän. Ja varsinkin, että hallitus ja näennäisvasemmisto ovat menneet allekirjoittamaan tällaisen tekstin, jossa niiden toiminta ja tavoitteet tuomitaan.

Puoluejohtajien yhteinen lausuma kokonaisuudessaan:

Eduskuntapuolueiden puheenjohtajien ja Sinisen Tulevaisuuden yhteinen lausuma 6.9.2017

Olemme käyneet rakentavan keskustelun ja päivittäneet tilannekuvan sisäisestä turvallisuudesta ja kansalaisten huolista.

Esitämme vetoomuksen rauhallisen, tosiasioihin perustuvan ja kunnioittavan keskustelun puolesta. Syyttömiä ei saa syyllistää.

Luotamme suomalaisen oikeusvaltion toimivuuteen ja viranomaisten toimintaan. Olemme sitoutuneet sen jatkuvaan parantamiseen.

Tuomitsemme jyrkästi terrorismin kaikissa muodoissaan sekä kaikenlaisen väkivallan ja vihapuheen.

Sitoudumme omien puolueiden edustajina huolehtimaan Suomen turvallisuuden ja yhtenäisyyden rakentamisesta ja keskustelemaan siitä säännöllisesti yhdessä.

Juha Sipilä, pääministeri, Keskustan puheenjohtaja

Petteri Orpo, Kokoomuksen puheenjohtaja

Sampo Terho, Sininen Tulevaisuus yhdistyksen -puheenjohtaja

Antti Rinne, SDP:n puheenjohtaja

Laura Huhtasaari, Perussuomalaisten varapuheenjohtaja

Touko Aalto, Vihreiden puheenjohtaja

Li Andersson, Vasemmistoliiton puheenjohtaja

Anna-Maja Henriksson, RKP:n puheenjohtaja

Sari Essayah, Kristillisdemokraattien puheenjohtaja
(korostus minun)

Minä en luota, en ole pitkään aikaan luottanut. Siksi olen pettynyt, että Laura näytti menevän samaan sakkiin. Vapaasti saa olla toista mieltä.
NOVUS ORDO HOMMARUM

ISO

Ei yhden yhtä positiivista kommenttia iltalehden uutisen kommenttiosiossa.

Ei ainuttakaan.

Pelkkää vihapuhetta kommentit täynnä.

Eli, vihaisten ihmisten kommentteja siitä miten Suomalainen on unohdettu ja miten heikosti poliitikot tuntee kansan ajatuksia tässäkin asiassa.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Tuomas3

Tuon paperin allekirjoittaminen on kannattavaa, koska siinäpä vedenpitävä todiste, että kaikki, mitä suusta sen jälkeen tulee on kivapuhetta.

Omasta puolestani voin sanoa, että olen vihainen mm. Orpolle ja Sipilälle terrorismista, murhista ja raiskauksista, jotka ovat aiheuttaneet. Ja taatusti jokaisen tulevan julmuuden jälkeen, joka on noiden käsialaa, tulen puhumaan hyvin vihaisesti kaksikkoa kohtaan. Nuo pitäisi saada tuomittua oikeudessa ennen kuin usko oikeuslaitokseen romahtaa ja kansalaiset ottavat lain omiin käsiinsä. Bernerin huijauksissakin jo tarpeeksi kestettävää.

Totuus EPT

Quote from: K.L.O on 06.09.2017, 22:32:56
Quote from: qwerty on 06.09.2017, 21:59:09

Päivän yhteisessä lausumassa lukee että

Esitämme vetoomuksen rauhallisen, tosiasioihin perustuvan ja kunnioittavan keskustelun puolesta.

Aloittaaksemme rauhallisen, tosiasioihin perustuvan keskustelun, me veroja maksava ja äänestävä kansa haluamme ensinnäkin tietää tosiasian siitä, mikä oli todellinen syy "salaiseen" kokoukseen.
Me haluamme tietää totuuden, jotta voimme arvioda keinojanne pyrkiessänne "vahvistamaan suomalaisten uskoa oikeusvaltioon, oikeusjärjestelmään ja viranomaisten luotettavuuteen".

Mitä tulee kunnioittavaan keskustelun, on mielestäni melko härskiä edes puhua asiasta Sipilän turpavärkillä, kun muistetaan äänestäjien valitseman puolueen kohtelua Immelman-hallitusneuvotteluissa.

Taitaa olla narreilla paskat housuissa, kun näin yhteistuumin toppuutetaan kansan raivostumista etukäteen.

Mitähän mahtaa olla tulossa!
Koska aihe on salainen se ei ole tarkoitettu kansan kuultavaksi. Ja jos tästä on tulossa lisää nettikyttäilyä. Salainen neuvottelu on epäonnistunut.

Jos taas pyritään "vahvistamaan suomalaisten uskoa oikeusvaltioon, oikeusjärjestelmään ja viranomaisten luotettavuuteen"
Ollaan oikealla tiellä, nyt tosin tämä näkyy vain niin, että netissä matuille vittuilijoita kytätään enemmillä resursseilla kuin esim, kuntoutukseen tulevia isis-veteraaneja.
Missä ******i siellä ongelma.

Pöllämystynyt

Quote from: käpykaarti on 06.09.2017, 22:39:59
Ketjussa on myös keskustelua siitä, miten julistukseen tulisi suhtautua. Itsekin laitoin monta viestiä toimintaehdotuksia.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Rosebud on 06.09.2017, 22:24:36
Quote from: Pekka Koskenkorva on 06.09.2017, 21:45:19
Kova veto olisi ollut Lauralla jättää allekirjoittamatta.
Niin olisi. Tämä olisi ollut Lauralle tuhannen taalan paikka.

Minä, Laura Huhtasaari, en allekirjoita tätä turhanpäiväistä paperia.
Minä, Laura Huhtasaari, en hyväksy sananvapauden vastaista termiä vihapuhe, jonka ainoa tarkoitus on hiljentää maahanmuuttokriittiset.
Minä, Laura Huhtasaari, taistelen terrorismia vastaan - en syyllistä omaa kansaa.
Minä, Laura Huhtasaari, en murru ryhmäpaineen alla.
Minä, Laura Huhtasaari, olen aina suomalaisten puolella.
Minä, Laura Huhtasaari, olen vaihtoehto.

Tuon sijaan saimme:
Minä, Laura Huhtasaari, ... ööö... Juha, mihin laitan nimen?
Ja samalla alleviivata kaikenlaista hörhöyttä ja yhteistyökyvyttömyyttä niin että kokkelien, kepun ja uuvattien petos näyttäisi valtiomiesteolta  :facepalm:
Merkele on hyvinkin voinut antaa määräyksen jallitukselle taakanjaosta muttei sitä Lauralle kerrota.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Shemeikka

Kun hallitus suitsee vihapuhetta salaisissa neuvotteluissa, se ei lupaa hyvää kansalaisille. Avoimuus lopettaa ns."vihapuheet", eivät hyvien herrojen salaiset kabinettikeskustelut.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

IDA

Quote from: ISO on 06.09.2017, 22:29:22
Nyt tuota voidaan käyttää Perussuomalaisten kannattajia vastaan.

No ei voida yhtään sen enempää kuin sananvapautta rajoittavaa lainsäädäntöä on tähänkin asti käytetty.
qui non est mecum adversum me est

Jepulis

Hämmästelen ettei yksikään puoluejohtaja ilmoittautunut väkivallan ja terrorismin vastustajaksi, joka samassa yhteydessä kannattaa sananvapautta. Sananvapaus on ainoa demokratian edellytys ja tukipylväs. Sensijaan mikä hemmetti on vihapuhe?

Eikö kansalla ole oikeus ilmaista olevansa vihainen harjoitetusta politiikasta?

Laura Huhtasaari veti omat pisteensä vessasta alas tässä katastrofissa. Päätän hänen puolustelunsa nyt tähän pisteeseen. Kiitos ja ant... ja mitä vi... mä tässä tartten pyydellä. He on syyllisiä.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Teaparty

Quote from: IDA on 06.09.2017, 22:55:08
Quote from: ISO on 06.09.2017, 22:29:22
Nyt tuota voidaan käyttää Perussuomalaisten kannattajia vastaan.

No ei voida yhtään sen enempää kuin sananvapautta rajoittavaa lainsäädäntöä on tähänkin asti käytetty.

Kyllä muuten voidaan, sillä kyse on erittäin tulkinnanvaraisista pykälistä. Nyt on yksimielisesti kaikkien eduskuntapuolueiden tuella päädytty tuomitsemaan vihapuhe ja antamaan viranomaisvaltiolle uskontunnustus. Tällä tempauksella legitimoitiin tulkintojen kiristäminen ja odotettavissa on vihapuhepoliisin aloittamat mielipidevainot.

Aukusti Jylhä

Quote from: Pöllämystynyt on 06.09.2017, 22:50:55
Quote from: käpykaarti on 06.09.2017, 22:39:59
Ketjussa on myös keskustelua siitä, miten julistukseen tulisi suhtautua. Itsekin laitoin monta viestiä toimintaehdotuksia.

Mikä on spekulointia, koska emme voi katsoa tulevaisuuteen. Eikä spekuloinnissa mitään väärää ole, siihenhän perustuu moni tärkeä asia ja päätös, en minä sitä.

Kunhan vain pohdin sitä, että tästä salaisen kokouksen lopputulemasta tuskin saamme koskaan mitään varmaa tietoa. Ellei Halla-aho jotain kerro, jos edes pääsee mukaan. Ja jos Halla-aho jotain kertoisi, olisi se jotain aivan käsittämättömän suurta hämmennystä poliittisessa historiassa.

Enihau. Sipilä törkkäsi kyllä sormensa todella suureen paskakasaan. Niin suureen, ettei oikein kukaan pysty sitä arvioimaan. Demokraattiset päättäjät pitävät salakokouksia, ja kertovat siitä vielä äänestäjilleen.

"Isi, mikä on paradoksi?"
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Kivikova

Sipilä ei ole huolissaan turvallisuudesta vaan turvallisuuden tunteesta. Huomatkaa ero. Haastattelussa tyyppi oli huolissaan "vihapuheesta", eli tulee merkitsemään lisää sensuuria. Tuplasti poliiseja kyttäämään kiroilua someen, niin varmasti estää jotain jihadistia puukottamasta taas jonkun kotiäidin kadulle.  >:(
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

Kyklooppi

Quote from: Jepulis on 06.09.2017, 22:57:06
Hämmästelen ettei yksikään puoluejohtaja ilmoittautunut väkivallan ja terrorismin vastustajaksi, joka samassa yhteydessä kannattaa sananvapautta. Sananvapaus on ainoa demokratian edellytys ja tukipylväs. Sensijaan mikä hemmetti on vihapuhe?

Eikö kansalla ole oikeus ilmaista olevansa vihainen harjoitetusta politiikasta?

Laura Huhtasaari veti omat pisteensä vessasta alas tässä katastrofissa. Päätän hänen puolustelunsa nyt tähän pisteeseen. Kiitos ja ant... ja mitä vi... mä tässä tartten pyydellä. He on syyllisiä.

Yhteisvoimin meidän täytyy tukea Juha Sipilän johtamaa hallitusta ja varsinkin sen ryhdikästä ulkoministeriä.
Erityisesti meidän tulee osoittaa tukemme siniselle sontakasalle ja sen Eloisalle nokkamiehelle...
Vihapuhe nöy.
Ihmisjäte.

Pöllämystynyt

Quote from: Shemeikka on 06.09.2017, 22:52:41
Kun hallitus suitsee vihapuhetta salaisissa neuvotteluissa, se ei lupaa hyvää kansalaisille. Avoimuus lopettaa ns."vihapuheet", eivät hyvien herrojen salaiset kabinettikeskustelut.

Juuri näin. Hallituksen toiminta on erittäin epäilyttävää. Outojen, jääräpäisen tyhmien päätösten ja päättämättömyyksien jälkeen kokonaisuus, jonka tämä julistus täydentää, näyttää ylimieliseltä ja vihamieliseltä terrorismin, demokratiavajeen ja joukkoraiskausten uhriksi joutunutta tavallista kansaa kohtaan. Jotta ei menisi folio-osastolle, niin en ala arvelemaan, mitä tässä on ehkä taustalla.

Se kuitenkin voidaan jo huomata, että tällaisen salaisen kokoustamisen ja retorisella liirumlaarumilla ratsastamisen, vielä termejä törkeästi väärinkäyttäen, vaikutus kansaan on täysin päinvastainen, kuin mitä hallitus ja ehkä näennäisvasemmistokin toivoi. Tämä vain lisää erimielisyyksiä, epäluuloja ja jakaantumista kansalaisten keskuudessa, ja vähentää luottamusta hallitukseen ja väestönvaihtoon sekaantuneisiin virkamiehiin. Näin tapahtuu myös näennäisvasemmiston ja muiden ruohonjuuritason väestönvaihtajien leirissä. Nämä kokevat hallituksen ja virkamiehet muutenkin heikoiksi, kun nämä eivät kykene edes tehokkaasti karkottamaan niitä, joilla ei ole oikeutta olla maassa. Nyt nämä vielä huomaavat, että hallitus ei uskalla tuomita heitä suoraan ja selvästi, vaan keskittyy muiden tuomitsemiseen ja kiertelyyn. Näennäisvasemmisto tulee varmasti hyökkäämään jatkossakin esimerkiksi karkotuksia toteuttavien poliisien ja maahanmuuttopolitiikkaan malttia vaativien mielenilmausten kimppuun. Jatkossa iskut muuttuvat entistä törkeämmiksi, koska näennäisvasemmisto voi odottaa, että näennäisen tasapuolisuuden varjolla tuomitaan aina enemmän maahanmuuttomaltillisia ja "vihapuhetta".

JKN

Pohdittuani maamme johdon lausumaa ja huolta kansan kahtia jakautumisesta, mitä se on ollut osaltaan myös itse aiheuttamassa, olen päätynyt seuraavaan vastaukseen.

Vetoatte tosiasioihin, vaikka juuri ne ovat olleet teille vihapuhetta. Vetoatte rauhallisuuteen, kun syytöksenne vihapuheesta ovat hysteerisiä. Vetoatte kunnioitukseen, kun samalla leimaatte vastapuolen ihmisvihaajiksi. Syyttömiä ei saa syyllistää, mutta miksi tämä koskee vain itse määrittelemäänne vihapuhetta eikä teidän omaa monikulttuurista propagandaa ja sen lietsomaa hysteeristä noitajahtia. Rauhallisuus, tosiasiallisuus ja kunnioitus eivät koskaan ole kuuluneet arvopohjaanne.

En luota monikulttuurisuuteen ja globalismiin ideologisesti sitoutuneiden toimijoiden puolueettomuuteen ja objektiivisuuteen yhteisten asioiden hoidossa tai tiedonvälityksessä siten, että Suomea voitaisiin pitää enää oikeusvaltiona.

Tuomitsen jyrkästi niin viranomaistyössä kuin valtamediassa esiintyvän vätysmäisyyden ja hysterian, missä omalle monikulttuuriselle agendalle epämieluisia tosiasioita vätysmäisesti salataan ja vääristellään, tai hysteerisesti leimataan näiden tosiasioiden esille tuojia vihapuhujiksi ja ihmisyyden vihollisiksi. Terrorismin tuomitseminen on itsestäänselvyys, mutta terrorismi on erottamaton osa ajamaanne monikulttuurisuutta.

Oikeusvaltiossa meidän pitäisi pystyä puhumaan myös monikulttuurisuuden ja globalismin yhteiskunnalle aiheuttamista uhkista ja ongelmista leimautumatta vihapuhujiksi tai ihmisyyden vihollisiksi, vaikka valtaapitävät poliitikot, viranomaiset ja valtamedia eivät tätä kokisikaan itselleen tai rahoittajilleen mieluisaksi.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Rosebud on 06.09.2017, 22:24:36
Quote from: Pekka Koskenkorva on 06.09.2017, 21:45:19
Kova veto olisi ollut Lauralla jättää allekirjoittamatta.
Niin olisi. Tämä olisi ollut Lauralle tuhannen taalan paikka.

Minä, Laura Huhtasaari, en allekirjoita tätä turhanpäiväistä paperia.
Minä, Laura Huhtasaari, en hyväksy sananvapauden vastaista termiä vihapuhe, jonka ainoa tarkoitus on hiljentää maahanmuuttokriittiset.
Minä, Laura Huhtasaari, taistelen terrorismia vastaan - en syyllistä omaa kansaa.
Minä, Laura Huhtasaari, en murru ryhmäpaineen alla.
Minä, Laura Huhtasaari, olen aina suomalaisten puolella.
Minä, Laura Huhtasaari, olen vaihtoehto.

Tuon sijaan saimme:
Minä, Laura Huhtasaari, ... ööö... Juha, mihin laitan nimen?

Hevonjaskaa

Minä Laura Huhtasaari laitan nimen jotta voimme näyttää olevamme hallituskelpoisia
Minä Laura Huhtasaari  kyseenlaistan joka kerta kun joku vinkuu vihapuheesta
Minä Laura Huhtasaari höykyytän aina toimittajia kun vinkuvat vihapuheesta
Minä Laura Huhtasaari vetoan aina vihapuheen määritelmään kun joku vinkuu turhasta.
Minä Laura Huhtasaari vingun jos en pääse hallitukseen.

Ernst

Jos vihapuhe alkaa huolestuttaa, voisi vaikka kuunnella kansaa. Mielipiteet on tutkittu moneen kertaan, mutta tuo marxilaisten (kyllä, niitä vallanpitäjämme ovat) kuulo on mennyt olemattomaksi, mutta mielestään tietävät paremmin.

Synkkä neuvostoajan ilmapiiri on palannut taas.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

ApuaHommmaan

Jos puhumme demokratiasta, niin silloin vihapuhe, eli puhe jossa henkilö on vihainen on täysin hyväksyttävää ja sallittua. Jos emme ole demokratiassa, niin sopii kaatua. Jos menee talousjärjestelmä ja valtavasti ihmisiä kuolee, niin se on täysin tuhon aiheuttaneiden vika. Suomessa poliittinen- ja virkamiesjohto.

Ihmiselämä se on sellainen, että joko sitä elää vapaana, tai sitten joutaa kuolla pois.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

Jaska Pankkaaja

Kyllä se nyt vaan on niin ettei suomalainen orjakansa ole vielä valmis vallankumoukseen vaikka pitäisi. Jussi kyllä ymmärtää tämän ja tekee varmasti parhaansa, kuten moni muukin PS. PS:lle on ainoa vaihtoehto suora toiminta, joko Junes Lokan ja kumppanien tyyliin tai sitten tulisin lähi-itäisin maustein toimitettu viesti mätähallinnollemme. Itse antasin tukeni myös jälkimmäiselle tavalle.

Finis Finlandiae

Quote from: Jaska Pankkaaja on 07.09.2017, 00:05:10
PS:lle on ainoa vaihtoehto suora toiminta, joko Junes Lokan ja kumppanien tyyliin tai sitten tulisin lähi-itäisin maustein toimitettu viesti mätähallinnollemme. Itse antasin tukeni myös jälkimmäiselle tavalle.

Juneksen ja muiden häiriköiden tyyli juuri nappiin!

Kuten Tiina pari päivää sitten perusteli, olit asiallinen tai et, mielipiteesi on silti väärä, ja olet vihapuhuja, natsirasisti. Miksi siis säästellä kivapuhetta, jos ei ole kansanedustajahaluja (Tiinalla siis). Erittäin hyvä perustelu.
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Tappivanukas

Tyhjänpäiväisen paperin voi allekirjoittaa, ei siinä mihinkään sitouduta. Minäkin vastustan vihapuhetta. Omat näkemykseni ja hommakommenttinihan eivät vihapuhetta ole. Sitä ei ole myöskään jussipuolueen tiukka maahanmuuttovastainen ja islamisaatiokriittinen linja.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Rosebud

Quote from: Tappivanukas on 07.09.2017, 00:21:58
Minäkin vastustan vihapuhetta. Omat näkemykseni ja hommakommenttinihan eivät vihapuhetta ole. Sitä ei ole myöskään jussipuolueen tiukka maahanmuuttovastainen ja islamisaatiokriittinen linja.
Sinä et määrittele mitä vihapuhe on. EU määrittelee. Löydät määritelmän täältä.

Vieläkö vastustat vihapuhetta?