News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2017-07-01 IL: Pääministerigallup, Halla-aho alle 50-vuotiaiden suosituin.

Started by Nuivanlinna, 01.07.2017, 06:20:25

Previous topic - Next topic

Profit

Quote from: Takinravistaja on 01.07.2017, 13:22:23
Persut on ennen kaikkea miesten puolue ja Halla-aho on naisten inhokki. Vain 5 % naisista kannattaa häntä pääministeriksi.

Kokoomus alkaa kohta leimautua naisten puolueeksi?

Jaska Pankkaaja

Kuvastaa hyvin millä tasolla ns tavisten ymmärrys politiikasta on kun presidentin vaalit ovat ne kansalaisia eniten kiinnostavat :facepalm:

Täysin merkityksetön homma johon voitaisiin aivan hyvin valita joku kielitaitoinen teatterinäyttelijä tai ravintola-alan ammattilainen, tai myynnin..

PS ehdokas ei taatusti tule valituksi seuraavissa vaaleissa , tuskin pääsee edes jatkoon vaikka Homma lähtisi uskomattomaan nousuun.

Vaalit ovat kuitenkin tärkeä paikka päästä mediaan kertomaan asioista. Minun mielestäni PS kannattaisi ehdottomasti laittaa tuleen Laura tai joku muu sujuvasanainen nainen. Se olisi jatkoa ajatellen kaikin puolin parempi kuten naisäänestäjien kiinnostuksen herättämiseksi ja myös siksi ettei Jussi häviäisi tälläkään kertaa. Jussi kun kaikissa tapauksissa häviäisi seuraavissa vaaleissa salelle tai haavistolle.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Veturinainen

Quote from: Jaska Pankkaaja on 01.07.2017, 17:25:56
Kuvastaa hyvin millä tasolla ns tavisten ymmärrys politiikasta on kun presidentin vaalit ovat ne kansalaisia eniten kiinnostavat :facepalm:

Täysin merkityksetön homma johon voitaisiin aivan hyvin valita joku kielitaitoinen teatterinäyttelijä tai ravintola-alan ammattilainen, tai myynnin..

Tai vaikka Tarja Halonen?
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Beenari

Tässä vielä kuva tuosta lööpistä (lähde: maanpuolustus.net forumin jäsen turska)
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Nuivanlinna

Quote from: Profit on 01.07.2017, 17:23:02
Persut on ennen kaikkea miesten puolue ja Halla-aho on naisten inhokki. Vain 5 % naisista kannattaa häntä pääministeriksi.

Naiset rakastuvat renttuihin. Kun ei linnakundin kanssa kehdata käydä kirjeenvaihtoon, niin äänestävät Kokoomusta.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Veturihenkilö on 01.07.2017, 17:32:03
Quote from: Jaska Pankkaaja on 01.07.2017, 17:25:56

Tai vaikka Tarja Halonen?
No hc mädättäjää ei tietenkään pidä valita mihinkään verorahoitteiseen tehtävään.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

siviilitarkkailija

Quote from: Profit on 01.07.2017, 17:23:02

Naiset päättää miehet hössöttää.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

nimetönkeskustelija

Miksi nuoret kannattaa Halla-Ahoa? Yksinkertaista:
1. Nuoret 18-25-vuotiaat on itse lusineet monikulttuurisissa kouluissa. Opettajat ja rehtorit ovat lakaisseet mamulasten aiheuttamat ongelmat maton alle. Lapset ovat kärsineet koulukiusaamisesta, ahdistelusta yms.
2. Tällä hetkellä 30-50-vuotiaat tietävät vielä monokulttuurin ajan, jolloin moni asia oli paremmin. Oli sananvapaus (katsokaapa 80-luvun telkkariohjelmia aika vapaata oli puhe siihen aikaan) oli yhtenäiskulttuuri yhtenäisillä säännöillä. Koulut ja työpaikat toimivat hyvin koska ei ollut mitään erillisiä sääntöjä erillisryhmille. Raiskaukset oli harvinaisia. Konserteissa käyminen oli huoletonta (ei terrori-iskuja). Ylipäätään Suomi oli äärettömän turvallinen. Ehkä jopa maailman turvallisin maa.

Yli 50-vuotiaissa on paljon sellaisia, jotka tavan mukaan ovat vasemmistolaisia tai oikeistolaisia. Suurin osa heistä ei jaksa seurata maailman tapahtumia ja äänestää todennäköisimmin demareita, vassareita tai kokoomusta vaikka kyseiset puolueet määräisi joka suomalaisen telotettavaksi. Myös ymmärrys nykymenosta on monilla heikkoa ja maahanmuuton haittapuolet ei juuri kosketa. Tietysti vanhemmassakin porukassa on paljon isänmaallisia ja nuivia. Halla-Aho voi myös monille vanhemmille näyttäytyä pelottavana uutena asiana. Tuntuu turvalliselta äänestää vanhaa ja tuttua.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Micke90

Quote2. Tällä hetkellä 30-50-vuotiaat tietävät vielä monokulttuurin ajan, jolloin moni asia oli paremmin.

No jaa. 3-kymppiset ovat itse syntyneet 80-luvulla.  ;D

Kela_Platinum

Quote from: nimetönkeskustelija on 01.07.2017, 20:17:59
1. Nuoret 18-25-vuotiaat on itse lusineet monikulttuurisissa kouluissa. Opettajat ja rehtorit ovat lakaisseet mamulasten aiheuttamat ongelmat maton alle. Lapset ovat kärsineet koulukiusaamisesta, ahdistelusta yms.
2. Tällä hetkellä 30-50-vuotiaat tietävät vielä monokulttuurin ajan, jolloin moni asia oli paremmin. Oli sananvapaus (katsokaapa 80-luvun telkkariohjelmia aika vapaata oli puhe siihen aikaan) oli yhtenäiskulttuuri yhtenäisillä säännöillä. Koulut ja työpaikat toimivat hyvin koska ei ollut mitään erillisiä sääntöjä erillisryhmille. Raiskaukset oli harvinaisia. Konserteissa käyminen oli huoletonta (ei terrori-iskuja). Ylipäätään Suomi oli äärettömän turvallinen. Ehkä jopa maailman turvallisin maa.

Yli 50-vuotiaissa on paljon sellaisia, jotka tavan mukaan ovat vasemmistolaisia tai oikeistolaisia. Suurin osa heistä ei jaksa seurata maailman tapahtumia ja äänestää todennäköisimmin demareita, vassareita tai kokoomusta vaikka kyseiset puolueet määräisi joka suomalaisen telotettavaksi. Myös ymmärrys nykymenosta on monilla heikkoa ja maahanmuuton haittapuolet ei juuri kosketa. Tietysti vanhemmassakin porukassa on paljon isänmaallisia ja nuivia. Halla-Aho voi myös monille vanhemmille näyttäytyä pelottavana uutena asiana. Tuntuu turvalliselta äänestää vanhaa ja tuttua.

Ennenhän se pohjolan Japani nimitys oli monella tapaa totta, mutta nykyään vähemmän ja vähemmän

nimetönkeskustelija

Quote from: Micke90 on 01.07.2017, 20:21:07
Quote2. Tällä hetkellä 30-50-vuotiaat tietävät vielä monokulttuurin ajan, jolloin moni asia oli paremmin.

No jaa. 3-kymppiset ovat itse syntyneet 80-luvulla.  ;D

80-luvulla Suomi oli vielä läpeensä monokulttuurinen. Ainoastaan Helsingissä notkui mamuja rautatieasemalla ja niitä ihmeteltiin kun siellä joku tuli käymään.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Micke90

Ei, kyllä matut alkoivat vasta 90-luvun alussa tulla.

John Johnson

Quote from: Takinravistaja on 01.07.2017, 10:20:20
Britanniassa nuoret eivät vaivautuneet äänestämään ja niinpä brexit voitii vanhojen ja maaseudun äänillä. Myöhäistä on nyt sitten rypistellä ja kirota tulosta.

Tässä on nimenomaan yksi syy, miksi otsikkossa oleva "mitä tapahtuu?" on hyvä kysymys. Aiempia vaalituloksia ollaan analysoitu niin että ns. milleniaalit ovat olleet Killaryn tai Bremainin puolella ja suuria ikäluokkia ollaan samassa yhteydessä syytetty vanhoillisuudesta. Joko meillä nuoriso on erilaista tai nuorten sietokyky on tullut täyteen.
You cannot say Happiness without saying Penis.

I went to the bank the other day and asked the lady behind the counter to check my balance, so she pushed me!

siviilitarkkailija

Quote from: ämpee on 01.07.2017, 17:08:07
Quote from: siviilitarkkailija on 01.07.2017, 16:15:31
Quote from: ämpee on 01.07.2017, 15:07:53

Rauhaan tarvitaan useampi osapuoli, sotaan riittää yksikin.

öh...Sotaan tarvitaan aina 2 tai useampia. Kansanmurha sensijaan hoidetaan yhden aseellisen ja yhden aseettoman osapuolen  avulla.

öh...sen sodan aloittamiseen riittää yksikin sitä haluava, rauhaa haluavia pitää olla vähintään kaksi.

En näe mitenkään, edes teoreettisesti mahdollisuutta (paitsi keisari Galigulan Neptunusta vastaan käymän ja yleisemmin ,sisällis)-sodan aloittamiseen ilman vastustajaa , paitsi että näissäkin mittelöissä oli vastustaja. Kenties voisitte valaista tietämätöntä.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Stadin friidu

2. Tällä hetkellä 30-50-vuotiaat tietävät vielä monokulttuurin ajan, jolloin moni asia oli paremmin.

Kiitos läpeensä loistavasta yhteenvedosta! Olen 30+ enkä tosiaan muista lapsuudestani mitään monikulttuurisekoilua vaikka olen ihan Helsingissä syntynyt. Oli hyvää aikaa.

Ainoastaan vanhuksista olen vähän eri mieltä, maailmankirjat olisivat kyllä aika sekaisin mikäli vanhukset eivät olisi väestön kaikkein konservatiisin osa. Monesti juttelen sukuni vanhuksille näistä asioista ja ainakin sieltä alkaa heti tulla Repomies-tyylistä tarinaa: "Minun isäni sodassa taisteli, vanha kunnon Urho-paappa, ennen oli kunnollista, paitsi että kommunisteja oli, heitä vihattiin, ei ollut tämmöistä, ei ollut tämmöistä minun nuoruudessani, maan pois antavat, pois antavat maan... MEIDÄN MAAN!"

Mutta tosiaan juuri tuo konservatiivisuus on samalla ongelma, äänestyskopissa varmaan vaan surevat että kaikki parhaat poliitikot ovat kuolleet jo kauan sitten. :D

Mehud

Täällä olisi yksi 54 vuotiaskin, joka on ulkona kyselyistä. En usko olevani ainoa, joten toivoa vielä on. Veikkaanpa, että meitä on itseasiassa aikamoinen joukko. Uskon, että nukkuvissa "Harmaissa panttereissa" on huomattavasti suurempi osuus samanmielisiä, kuin jo äänestäneissä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

-PPT-

Minua ylipäätään ihmetyttää miten noihin kyselyihin törmää. V1994 minulle soitettiin ja kysyttiin että kannatanko EU-jäsenyyttä ja kannatanko että Estonia nostetaan ruumiineen päivineen(omituinen gallup) mutta sen jälkeen ei ole gallupeihin tullut törmättyä.

Maastamuuttaja

Niinistön kannattaisi vähitellen suunnitella muuttojärjestelyjä. Mitä tehdä somaliyhdistysten kunniaviireillä? Seuraaja ei niitä kuitenkaan arvosta. Missä pirussa on se kokoomuksen jäsenkirja? Miten selittää Kari Mäkiselle, että hänen ekumeniaa arvostava teoksensa joutui vahingossa Kultarannan juhannusjuhlassa kokon syövereihin. Olisi muistettava hävittää ullakolta Halla-ahon kootut kirjoitukset ennen muuttomiesten tuloa.

Olisiko sittenkin yritettävä toiselle kaudelle? Ehkäpä rasismiuhka loisi edellytykset poikkeuslaeille? Tästähän on ennakkotapauskin.

Olisikin otollista Suomen satavuotisjuhlien yhteydessä korostaa maan sisäisten voimien uhkaa.     

l'uomo normale

Quote from: -PPT- on 01.07.2017, 21:24:33
Minua ylipäätään ihmetyttää miten noihin kyselyihin törmää. V1994 minulle soitettiin ja kysyttiin että kannatanko EU-jäsenyyttä ja kannatanko että Estonia nostetaan ruumiineen päivineen(omituinen gallup) mutta sen jälkeen ei ole gallupeihin tullut törmättyä.

Tuo oli nettigallup etukäteen valkatuille osanottajille. Isompien firmojen puhelinhaastattelijat nykyään soittelevat väestörekisteristä tai Fonectalta saatuihin numeroihin, ja yleensä muun kyselyn (erityisesti useiden toimeksiantajien kyselyt yhdistävien omnibus-kyselyiden ohessa) että "haluaisitteko osallistua tulevaisuudessa myös meidän internet-tutkimuksiimme" Joskus soitatuttavat täytehommana puhelinhaastattelijoilla pelkästään nettipaneelirekrytointia. Vastaa vaan rohkeasti tuntemattomiin numeroihin, niin joskus saattaa tärpätä. :)

Tuollaisessa nettikyselyssä Halla-ahon kaltaisen nettiajan poliitikon suosio saattaa korostua perinteiseen puhelinkyselyssä verrattuna. Olisin kiinnostunut saamaan tiedot myös perinteisen onnibus-kyselyn kautta, johon vastaavat ne jotka ovat valmiita avautumaan tuntemattomalle soittelijalle mahdollisesti myös kulutustottumuksistaan ja yksityiselämästään noin 5-30 minuutin välisen ajan jonain random ajankohtana.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Alaric

Vanhojen muistelu on toki aina mukavaa, mutta koittakaa nyt silti pysyä aiheessa. Ei Carrolseja ja muuta tänne.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Java

Quote from: Mehud on 01.07.2017, 21:09:00
Täällä olisi yksi 54 vuotiaskin, joka on ulkona kyselyistä. En usko olevani ainoa, joten toivoa vielä on. Veikkaanpa, että meitä on itseasiassa aikamoinen joukko. Uskon, että nukkuvissa "Harmaissa panttereissa" on huomattavasti suurempi osuus samanmielisiä, kuin jo äänestäneissä.
Ja täällä yksi 50 vuotias, plus isäukko 71 v,  molemmat Jussin kannattajia nykyään! Ollaan molemmat entisiä kokkareita :-[
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Jaakko Sivonen

Quote from: -PPT- on 01.07.2017, 21:24:33

Taloustutkimus soitti minulle kerran ja kysyi haluanko internetpaneelin jäseneksi. Suostuin, annoin taustatietoni, ja sieltä tulee aina välillä kyselyitä sähköpostiin. Yleensä ne koskevat tosin jogurtteja tai huonekaluvalmistajien imagoa tms.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

tyhmyri

Quote from: Java on 01.07.2017, 22:10:39Ja täällä yksi 50 vuotias, plus isäukko 71 v,  molemmat Jussin kannattajia nykyään! Ollaan molemmat entisiä kokkareita :-[
Veikkaisin, että yli 50v jengissä ja eläkeläisissä on paljon enemmän Halla-ahon ajatusten kannattajia kuin kuvittelisi.

Monella eläkeläisellä ovat omat vanhemmat taistelleet Suomen itsenäisyyden puolesta. Nyt sitä verellä ostettua itsenäisyyttä annetaan ilmaiseksi EU:lle ja varallisuutta lahjoitetaan pois. Itse olen niin vanha, että oma isäni oli veteraani. Hänelle EU-jäsenyys oli aikoinaan todella paha paikka koska hän kuulemma tiesi mitä seuraa siitä kun antaa oman kohtalonsa toisten käsiin.

Toisaalta Timo Soini on monen tuntemani iäkkään ihmisen mielestä aina ollut läski pelle. Ei vakavan poliitikon ainesta. Sellaista ei voi äänestää.

Halla-aho saattaisi kyetä kääntämään tuon pohjavireen edukseen. Se taas riippuu siitä millaisen jengin hän saa kerättyä avukseen.

Takinravistaja

Eikö ennen ollut koulukiusaamista? Minulla on kyllä toinen muisto siitä asiasta.

Väkivalta ei ole lisääntynyt vaan vähentynyt vuosikymmenestä toiseen. Suomi ei ole turvattomampi kuin vaikkapa 60-luvulla.

Takinravistaja

Quote from: tyhmyri on 01.07.2017, 22:28:27
Quote from: Java on 01.07.2017, 22:10:39Ja täällä yksi 50 vuotias, plus isäukko 71 v,  molemmat Jussin kannattajia nykyään! Ollaan molemmat entisiä kokkareita :-[
Veikkaisin, että yli 50v jengissä ja eläkeläisissä on paljon enemmän Halla-ahon ajatusten kannattajia kuin kuvittelisi.

Monella eläkeläisellä ovat omat vanhemmat taistelleet Suomen itsenäisyyden puolesta. Nyt sitä verellä ostettua itsenäisyyttä annetaan ilmaiseksi EU:lle ja varallisuutta lahjoitetaan pois. Itse olen niin vanha, että oma isäni oli veteraani. Hänelle EU-jäsenyys oli aikoinaan todella paha paikka koska hän kuulemma tiesi mitä seuraa siitä kun antaa oman kohtalonsa toisten käsiin.

Toisaalta Timo Soini on monen tuntemani iäkkään ihmisen mielestä aina ollut läski pelle. Ei vakavan poliitikon ainesta. Sellaista ei voi äänestää.

Halla-aho saattaisi kyetä kääntämään tuon pohjavireen edukseen. Se taas riippuu siitä millaisen jengin hän saa kerättyä avukseen.

Minunkin isäni oli Suur-Suomea tekemässä 1941-44, mutta takkiin tuli. Liittolaisemme Saksa hävisi sodan ja Suomi sen mukana.

Eino P. Keravalta

Takinravistaja:

QuoteVäkivalta ei ole lisääntynyt vaan vähentynyt vuosikymmenestä toiseen. Suomi ei ole turvattomampi kuin vaikkapa 60-luvulla.

Väkivalta on vähentynyt, koska yhä harvempi suomalainen käyttää väkivaltaa.

Mutta otamme joka vuosi ulkomailta tuhansia kehitysmaalaisia, jotka keskimäärin käyttävät väkivaltaa paljon suomalaisia useammin.

Koska suomalaisia vielä on miljoonia, kehitysmaalaisten harjoittama väkivalta ei tule kokonaistilastoissa esiin vielä hetkeen. Mutta sekin päivä koittaa. Silloin kysytään, mikä suomalaista miestä vaivaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Iku-routa

Quote from: Takinravistaja on 02.07.2017, 11:06:35

Eikö ennen ollut koulukiusaamista? Minulla on kyllä toinen muisto siitä asiasta.

Väkivalta ei ole lisääntynyt vaan vähentynyt vuosikymmenestä toiseen. Suomi ei ole turvattomampi kuin vaikkapa 60-luvulla.

Tuota samaa mietin. Kun olin yläasteella, tappeluita oli koko ajan, kiusasimme opettajia ja toisiamme, nuorempia pakottettiin varastamaan kaupoista. Natseja. Viikonloppuisin tappeluja ja toisinaan tappoja tai tapon yrityksiä. Natsit sekoili sekakäytön kanssa ja puukottivat tai hakkasivat satunnaisia vastaantulijoita. Parinkymmenen ihmisen joukko piti kaikkia varpaillaan, eikä poliisikaan alaikäisille voinut mitään.

Isäni oli nuori 70-luvulla. Jengitappeluita. Hakkasi yhden ihmisen rullatuoliin loppuiäkseen (koska riehui puukon kanssa). Häntä puukotettiin, kaverinsa (hyvän perheen pojat, eivät joutuneet vastuuseen) kävivät kostoksi katkomassa jalat puukottajalta.

Hänen isänsä sukupolvi, todella raakoja miehiä. Sodan raaistamia. Heidän isänsä tappoivat naapureitaan.

Minä en ymmärrä tätä kuvaa suomalaisista jonkinlaisina passiivisina rauhantahtoisina vässyköinä, joita pahat ulkomaalaiset ahdistelee. Jos he sellaisia ovatkin, he ovat muuttuneet sellaiseksi ihan viimeaikoina.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

nollatoleranssi

Hieman yllättää Halla-ahon johtoasema. Henkilökohtainen suosio on ollut yllättävän kovaa, mutta suosio nousee vielä yleisissä kyselyissä.

Aivan koko totuutta testi tuskin kertoo. Halla-ahon todellinen suosio paljastuu seuraavien vaalien jälkeen.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Päättämätön Toope

Kun Suomen monipuoluejärjestelmässä tilanne kun on se mikä on, ja kompromisseja pidetään jopa edellytyksenä, sain vision jossa oikeiston ja vasemmiston perinteisessäkin vuorottelussa hallitusvastuussa nyt meillä voi olla jakaantuneesta PS:sta puolueet joista (ainakin tulevaisuudessa henkilöiden vaihtuessa) toinen (UV/ST) on se apupuolue jolla vasemmisto saa hallituksen muodostettua köyhimpien/keskiluokan työväen asemaa parantaakseen, tosin sillä myönnytyksellä että maahanmuutto pidetään hallittuna.
Köyhien puolella ilman maailmanlaajuista sosialismia, kuten Soini varmaan asian sanoisi.

Sitten oikeistohallituksen tullessa vuoroon, ja tarvittaessa myös PS hallituksen muodostamiseen, maahanmuuttoon pitää tietenkin tehdä kiristyksiä vasemmistohallitukseen (UV/ST:llä) jotta jotenkin voidaan erottua noista kilpailijoista.

Tämä kuulostaa ainoalta vaihtoehdolta tulevaisuudelle, vasemmistossakin on maahanmuuttokriittisyyttä taloudellisista syistä vähintään, ja Suomen monipuoluejärjestelmässä jossa 20% äänistä puolueelle on uskomaton tulos, mikään Hitlerin tyylinen vaihtoehto tuskin ikinä tulee mahdolliseksi (vieläpä jonkun Putinin kytätessä tilannetta päästä suojelemaan kannattajia oman maansa yhdestä neljästä virallisesta uskonnosta).

e: Voittanee järjestelmän jossa vasemmisto päästää ihan oikeistolle vittuillakseen pakolaisia maahan (katso Ruotsidemokraatit) niinä vuorottaisina 4 vuoden kausina kun on hallitusvastuussa.

Lahti-Saloranta

Quote from: nollatoleranssi on 02.07.2017, 14:28:00
Hieman yllättää Halla-ahon johtoasema. Henkilökohtainen suosio on ollut yllättävän kovaa, mutta suosio nousee vielä yleisissä kyselyissä.
Aivan koko totuutta testi tuskin kertoo. Halla-ahon todellinen suosio paljastuu seuraavien vaalien jälkeen.
Persujen menestys tulevissa vaaleissa on todellinen mysteerio. Saalis voi olla jotain 5 - 6 % tai 20 - 25%. Halla-ahon on profiloitunut maahanmuuttokriittisenä jota kaikki muut puolueet vastustaa ja yrittävät leimata ties miksi. Kun Jussi pääsee esiintymään maltillisesti ja analyyttisesti niin ne muut alkaa näyttää hölmöiltä. Kannatus riippuu paljon siitä mitä meillä ja maailmalla tapahtuu.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista