News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Echidna

Turha vähätellä Sampo Terhon saavutuksia ministerinä. Aika monta kissaa olisi jäänyt ilman nimeä ja tilaisuutta jäänyt avaamatta ilman Sampoa, esimerkiksi
- OKM:n Kirjastopäivät 2018
- Kansallinen Liikuntafoorumi
- Liikuntapoliittisen selonteon kick-off-tilaisuus
- Liikkuva koulu -ohjelma
- Partion superviikonloppu
- Kulttuuriperintövuosi
- Sivistys 100 –juhlaseminaari
- XIX Suomalais-venäläinen kulttuurifoorumi
- Tietokonefestivaali Assembly Summer
- Lasten ja nuorten vapaa-aikatutkimuksen 2018 julkistamistilaisuus
- Kuortaneen uusi nuorisotila
...

Lalli IsoTalo

Quote from: Echidna on 20.03.2019, 22:41:35
Turha vähätellä Sampo Terhon saavutuksia ministerinä.

Eikä unohdeta, että hän pakotti jonkin orkesterin soittamaan oman pianopimputuksensa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

ikuturso

Quote from: l'uomo normale on 18.03.2019, 05:53:28
QuoteJUSULAN VÄRIVALINTA JA SOININ LÄRVI
18.3.2019 TIMO SOINI
Jussi Niinistön vaalimenestyksen pelko  saa jo koomisia piirteitä.

Iltalehti toimii Jussi Halla- ahon kritiikittömänä kaiuttimena. Syyksi on tällä kertaa löydetty Niinistön tolppamainoksen värimaailma.

Perussuomalaisten värimaailma ja ensimmäinen logo oli sinivalkoinen.  Ei siinä sinänsä mitään vikaa ollut.

Värimaailma uudistettiin Jukka Jusulan ja minun toimesta omassa kampanjassani vuodelta 2003, jolloin pääsin  Eduskuntaan. Silloin käytettiin keltamustia " liikennemerkkivärejä". Kampanjan iskulause oli: " Kuulen ääniä."

Jukka Jusula myös suunnitteli Perussuomalaisten logon, jota Halla- aho ei juuri minun puheenjohtajakaudellani käyttänyt vaan enemmänkin hommafoorumin logoa. Nyt lainahöyhenet kelpaavat. Tekijämies ei unohdu, sillä hän on Suomen paras alallaan.

Tämän päivän Helsingin Sanomien päätoimittaja Kaius Niemen kirjoitelma/kudelma lehden arvokkaimmalla paikalla puolustuministeristä on rimanalitus, jota ei voi ylittää.

Taitaa olla kova mies tämä Jussi Niinistö, kun joka puolelta lätkitään. Lohduksi Veikko Vennamon tavoin; " Nollaa ei koskaan lyödä. "

http://timosoini.fi/2019/03/jusulan-varivalinta-ja-soinin-larvi/

"Nollaa ei koskaan lyödä". Soini on maininnut tuon sanonnan jo ainakin kerran aiemmin plokissaan.

NOLLAA EI KOSKAAN LYÖDÄ
     \       \   /            /
       \      \ /            /
           ???  -muttta ???
             \
             Tuossahan on neljä sanaa?

-i-

Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Syämmistynyt

Koira palaa oksennukselleen, eli pitää kuitenkin kommentoida jotakin entiseen puolueeseensa etäisesti liittyvää yhdentekevillä jorinoilla, ja kommentointi päättyy lopulta häneen itseensä, koska se, ja vain se, on narsistille olennaista ja tärkeää:

NIMETÖN KOMMENTOINTI POIS PALSTOILTA

20.3.2019 TIMO SOINI

Toimittaja Johanna Vehkoo on käräjillä Junes Lokan kanssa. Kyse on sananvapauden rajoista.

En ota kantaa itse asiaan. Oikeus tekee ratkaisun.

Olen useaan otteeseen kritisoinut sitä osaa mediaa, joka sallii nimettömän kommentoinnin keskustelupalstoillaan. Elämänkokemuksen.... jaadijaadijaa...

...

Miksi minusta kirjoitetaan? Siksi, että Soini myy.

...

http://timosoini.fi/2019/03/nimeton-kommentointi-pois-palstoilta/

Eisernes Kreuz

Soini tosiaan myy. Hinta ei kuitenkaan ollut 30 hopearahaa, vaan puolue. Sillä sai pitää ministerinpestin, mutta nyt sekin lysti lähestyy loppuaan.

Sinisetkin Soini petti panttaamalla ehdokkuuttaan viime hetkeen ja sitten kieltäytymällä.

Valtiomies!
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Julleht

Ymmärrän että rankka harkitsemisprosessi vaati keväällä veronsa ja se näkyy, mutta toivottavasti saadaan ehkäistyä Soinin väkivaltainen radikalisoituminen ennen kuin uhreja syntyy.

[tweet]1108676283427418112[/tweet]
The road to wisdom? Well, it's plain
And simple to express:
Err
and err
and err again,
but less
and less
and less.

Lahti-Saloranta

Tuo Soinin horina nimettömän kommentoinnin poistamisesta on aivan sama kuin poistettaisiin vaalisalaisuus. Jos sitten joku puolue ajaa Suomen ahdinkoon niin vastuuseen asetettaisiin puoluetta äänestäneet.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

l'uomo normale

Quote from: P on 20.03.2019, 22:02:19
Jep. Tosin minkä asian? Ja missä niistä ytimistä? :)

Soinille voisi olla loppusijoituskäyttöä vanhana ja viisaana politiikan setämiehenä, joka kertoo nuoremmilleen missä kulkevat sopivan poliittisen puheen rajat, niin ettei merkittävimpien poliitikkojen tarvitse "jyrähtää". Eräänlaiseksi konsensuksen sanansaattajaksi.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Mika Putkonen

Quote from: Lalli IsoTalo on 20.03.2019, 23:01:25
Quote from: Echidna on 20.03.2019, 22:41:35
Turha vähätellä Sampo Terhon saavutuksia ministerinä.

Eikä unohdeta, että hän pakotti jonkin orkesterin soittamaan oman pianopimputuksensa.
Se oli kyllä kaameeta kuunneltavaa  :)

Miniluv

Timo Soini uskaltautuu Korsoon asti. Viime hetkwn peruutusta odotellessa...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ernst

Quote from: Profeetta Kekikkad on 20.03.2019, 10:04:55
Uskoo ne hölmöt ainakin Uudellamaalla. Simppa on saanut suggeroitua Uudenmaan Uuvatit sellaiseen uskoon, että neljä paikkaa tulee kuin heittämällä, joten riviuuvattien keskuudessa on kova kisa siitä, kuka ponnistaa listan neljänneksi - Juissi Niinistön, Siiiiiiiimon Elon ja Sampo "Tärisee" Terhon vanavedessä.

Sampo Terho on ilmaissut myös sitä rehellistä puolta itsestään, minuudestaan.

(Lukekaa nyt loppuun)

Suu kyllä työntää ulos uuvattituubaa, solmio on sidottu ja asia opeteltu kotiläksynä. Mutta se rehellinen puoli näkyy kropassa! Käsi tärisee, leukaperät kiristyvät, katse ei enää vaella normaalisti, syntyy tuijotus. Mieli on mieli kieroutuneessa muodossakin, se ohjaa ajatusta, puhetta ja toimintaa, mutta keho reagoi rehdisti! Kuusinumeroinen asuntolaina, ikävaihe, uranäkymät...

Hänenkin kannaltaan olisi armeliasta päästä tästä kierteestä pois, mutta ei persuihin, vaadin.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nuivanlinna

Onkohan uuvatti Louhelainen luistelemassa pikku hiljaa Kokoomukseen?

QuoteAnalyysi: Demareilla valttikortit käsissään myös Hämeessä
https://yle.fi/uutiset/3-10690646
...nips..
Kokoomuksen tilanne vaikuttaa selvältä.
Haastajiakin on. Hollolalainen Kristiina Hämäläinen saa omiensa lisäksi tukea hieman yllättävältä taholta. Väistyvä sinisten kansanedustaja Anne Louhelainen on Hämäläisen taustajoukoissa......
......Louhelaisen Hämäläiselle antaman tuen merkitys voi jäädä pieneksi.
– Kun Louhelainen valittiin Perussuomalaisena, loikkasi sinisiin ja nyt tukee kokoomuslaista ehdokasta, niin epäilen, että kovinkaan moni häntä aiemmin äänestäneistä seuraisi mukana, miettii dosentti Ville Pitkänen....naps...
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

justustr

Hunajata, hunajata, hunajata sulle, hunajata, hunajata, hunajata mulle ...

;D

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/275226-nakokulma-jari-lindstromille-ja-sinisille-taystuho-demareilla-hurja-kannatus-kaakkois#comments

QuoteNäkökulma: Jari Lindströmille ja sinisille täystuho
...
...
Perussuomalaisten ehdokkaana viime vaaleissa ollut Lindström keräsi lähes 10 000 uudessa Kaakkois-Suomen vaalipiirissä, mutta Kaakon Viestinnän tuoreen gallupin mukaan sinisiä kannattaa vaalipiirissä vain 1,4 prosenttia äänestäjistä. Se jää kauaksi viime vaalien noin 5 prosentin eli noin 12 500 äänen äänikynnyksestä.

Uudessa puolueessa Lindström tuskin saa samanlaista äänivyöryä. Puolueen ehdokashankinta ei myöskään mennyt täysin nappiin, kun listalle jäi yksi paikka täyttämättä. Vihreiden vaalianalyytikko Heikki Sairanen povasi Iltalehdessä sinisille "täydellistä tuhoa" ja tämä arvio jaetaan eri ennusteissa.

Mutta ei siinä vielä kaikki sillä ennusteet antaa mahdollisuuden nollaan jo myös uudellamaalla.

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/274076-nakokulma-paavo-vayrynen-ja-hjallis-harkimo-vaarassa-pudota-ja-antti-rinnekin-voi
Muille, eli käytännössä liike nytille, siniselle tulevaisuudelle tai seitsemän tähden liikkeelle tulisi ennusteessa yhteensä yksi paikka.

Kun tämä jako muutetaan muutamiksi kasvoiksi, huomataan, että kyseessä on aikamoinen pudotuspeli, joka osuisi erityisen rajusti perussuomalaisista irronneisiin sinisiin ja keskustaan.

Jos sinisistä ei mene yksikään läpi, putoaisivat eduskunnasta kansanedustaja-ministerit Jussi Niinistö ja Sampo Terho sekä kansanedustaja Simon Elo. Se on sinisille synkin skenaario, mutta näillä näkymin yhdellä heistä on tunnettuuden ja vanhojen äänisaaliiden perusteella kohtuullisen hyvät mahdollisuudet päästä läpi.

Enää kohtuullisen hyvät  saumat yhteen kun vielä jokin aika sitten puhuttiin siitä montako pääsee sen yhden lisäksi  8)

törö

^ Soini varmaan piristyy jossain vaiheessa kun se tajuaa, että kannatuksen romahtaminen sopii sittenkin sen egolle, koska kukaan muu ei ole pystynyt vastaavaan epäonnistumiseen. Se ei ole vain notkahtanut odottamaan uutta nousua vaan hävitys on täydellinen.

Muilla hassunhauskoilla puolueilla on ihan realistinen mahdollisuus saada edes Väyrynen ja Harkimo eduskuntaan, mutta Soini ei edes uskaltanut asettua ehdolle.

Uuno Nuivanen

Quote from: SamboSuomeen on luotava mielenterveyspalvelujen verkosto, johon ei tarvitse jonottaa ja jonne pääsee ilman lääkärin lähetettä.

Ja varmaan myös joutuu, jos esimerkiksi epäillään vihapuheen tuottamisesta tai maahanmuuttokriittisistä ajatuksista.

anatall

Quote from: Uuno Nuivanen on 21.03.2019, 19:28:02
Quote from: SamboSuomeen on luotava mielenterveyspalvelujen verkosto, johon ei tarvitse jonottaa ja jonne pääsee ilman lääkärin lähetettä.

Ja varmaan myös joutuu, jos esimerkiksi epäillään vihapuheen tuottamisesta tai maahanmuuttokriittisistä ajatuksista.

Tuo Sampo Turhan mielenterveyspalvelujen verkosto voitaisiin koeponnistaa eräällä suunnistavalla lakimiehellä. Tulisi nimittäin tarpeeseen.  :(
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Klementti

Pohjois-Pirkamaalla ilmestynyt pylväisiin Leinon mainoksia. Pohjaväri keltainen kuin Jussi Niinistöllä. Otsikkona lukee Leino ja alla kasvokuva ja sen alapuolella äänestysnumero ja teksti "sininenidea.fi. Ei S-Marketin logoa, eikä puolueen nimeä ole mainokseen kehdattu laittaa.

justustr

l'uomo normale

QuotePLOKI
SUUTTUNEEN SEIJAN KIRJE
21.3.2019 TIMO SOINI
Sain tänään kaksi pari kauniita villasukkia Annelta, Tainalta ja Tellervolta. Halaukset lämmittävät vieläkin.

Suuttuneelta Seijalta tuli eilen toisenlaisia terveisiä. Teksti oli selvää, mutta joka kappaleessa oli asiavirhe. Oikaisin  ja ojensin Seijaa valheista. Hän ei pitänyt siitä.

Pyysin lupaa julkaista kirje. Hiljaista tuli.

Vastaukseni päätän julkaista:

1. En hävinnyt koskaan yhtään henkilövaalia sen paremmin SMP: ssa kuin Perussuomalaisissakaan. Voitin ne kaikki. 2000- luvun vaaleissa olen tullut valituksi aina ehdolla ollessani Eduskuntaan , Valtuustoon  ja Europarlamenttiin. Presidentiksi minua ei ole valittu.

2. Kyllä. Minusta on kanneltu oikeuskanslerille puolen tusinaa kertaa. En ole rikkonut lakia. Kantelut eivät ole johtaneet jatkotoimenpiteisiin. En ole ollut yhteydessä sen paremmin Elina Hirvoseen kuin muihinkaan kantelijoihin. En ole vaatinut anteeksipyyntöä. Minulle riittää totuus.

3. Kyllä, voitin henkilökohtaisen epäluottamusäänestyksen Eduskunnassa viime syyskuussa. Se harmitti sinua, että minä voitin.  Olin oikeassa ja sinä väärässä. Potkuja ei tullut. Kyllä äänestin myös itse. Siitäkin valitettiin. Ei toimenpiteitä.

4. Väitit, että otan vastaan pankkiirin tehtävän Lontoossa. Nou!

5. En ole ollut päättämässä kansanedustajien sopeutumisrahoista viime ja tällä viikolla. Sisällöstä äänestettiin, mutta lopulta ne hyväksyttiin yksimielisesti niiden toimesta, jotka olivat paikalla. Olin ministeritehtävissä toisaalla.

Olen aina nauttinut väittelyistä. Ottanut ja antanut iskuja. Ilman näitä kansan kärttyisän  käden " Seijoja " olisi politiikka ollut tylsää. Median kanssakin on kiva olla hippasilla. Tosikot toimittajat ovat ehtymätön ilon  aihe. On niitä toisenlaisiakin toimittajia. Niitä, jotka eivät ota omia palkintojaan ja hillotolppiaan turhan vakavasti.

Lähden huomenna Pohjois- Karjalaan ja Savoon.  Otan kansanedustajan mandaatista kaiken irti.  Viimeiseen päivään asti. On ollut hienoa olla Suomen kansan kansanedustaja.

http://timosoini.fi/2019/03/suuttuneen-seijan-kirje/
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

risto

Quote from: Klementti on 21.03.2019, 20:26:51
Pohjois-Pirkamaalla ilmestynyt pylväisiin Leinon mainoksia. Pohjaväri keltainen kuin Jussi Niinistöllä. Otsikkona lukee Leino ja alla kasvokuva ja sen alapuolella äänestysnumero ja teksti "sininenidea.fi. Ei S-Marketin logoa, eikä puolueen nimeä ole mainokseen kehdattu laittaa.

Jos näin on, alkaa mennä uuvattien touhut jo härskiksi. Tarkoitus on erehdyttää PS-äänestäjiä.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Nuivanlinna

Quote from: l'uomo normale on 21.03.2019, 21:31:35
QuotePLOKI
SUUTTUNEEN SEIJAN KIRJE
21.3.2019 TIMO SOINI

1. En hävinnyt koskaan yhtään henkilövaalia sen paremmin SMP: ssa kuin Perussuomalaisissakaan. Voitin ne kaikki. 2000- luvun vaaleissa olen tullut valituksi aina ehdolla ollessani Eduskuntaan , Valtuustoon  ja Europarlamenttiin. Presidentiksi minua ei ole valittu.

Jänishousulta aika röyhkeää puhetta.
Soinin viimeinen tilaisuus osoittaa, ettei ole vastuunpakoilija on Europarlamenttivaalit. Mutta turha odottaa ehdokkuutta, rohkeus ei Soinilla riitä nytkään.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Kni

Quote from: l'uomo normale on 21.03.2019, 21:31:35
QuotePLOKI
SUUTTUNEEN SEIJAN KIRJE
21.3.2019 TIMO SOINI
Sain tänään kaksi pari kauniita villasukkia Annelta, Tainalta ja Tellervolta. Halaukset lämmittävät vieläkin.

Suuttuneelta Seijalta tuli eilen toisenlaisia terveisiä. Teksti oli selvää, mutta joka kappaleessa oli asiavirhe. Oikaisin  ja ojensin Seijaa valheista. Hän ei pitänyt siitä.

Pyysin lupaa julkaista kirje. Hiljaista tuli.

2. Kyllä. Minusta on kanneltu oikeuskanslerille puolen tusinaa kertaa. En ole rikkonut lakia. Kantelut eivät ole johtaneet jatkotoimenpiteisiin. En ole ollut yhteydessä sen paremmin Elina Hirvoseen kuin muihinkaan kantelijoihin. En ole vaatinut anteeksipyyntöä. Minulle riittää totuus.

3. Kyllä, voitin henkilökohtaisen epäluottamusäänestyksen Eduskunnassa viime syyskuussa. Se harmitti sinua, että minä voitin.  Olin oikeassa ja sinä väärässä. Potkuja ei tullut. Kyllä äänestin myös itse. Siitäkin valitettiin. Ei toimenpiteitä.

4. Väitit, että otan vastaan pankkiirin tehtävän Lontoossa. Nou!

5. En ole ollut päättämässä kansanedustajien sopeutumisrahoista viime ja tällä viikolla. Sisällöstä äänestettiin, mutta lopulta ne hyväksyttiin yksimielisesti niiden toimesta, jotka olivat paikalla. Olin ministeritehtävissä toisaalla.

Olen aina nauttinut väittelyistä. Ottanut ja antanut iskuja. Ilman näitä kansan kärttyisän  käden " Seijoja " olisi politiikka ollut tylsää. Median kanssakin on kiva olla hippasilla. Tosikot toimittajat ovat ehtymätön ilon  aihe. On niitä toisenlaisiakin toimittajia. Niitä, jotka eivät ota omia palkintojaan ja hillotolppiaan turhan vakavasti.

Lähden huomenna Pohjois- Karjalaan ja Savoon.  Otan kansanedustajan mandaatista kaiken irti.  Viimeiseen päivään asti. On ollut hienoa olla Suomen kansan kansanedustaja.

Minä. Minä.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Pullervo

Tuon uuvatin Twitter-sivulta löytyi. Ohessa.

lisätty linkki: https://twitter.com/PetteriLeino/status/1107496313783050241
[tweet]1107496313783050241[/tweet]

Aukusti Jylhä

No nyt on varsinaista kikkailua.  ;D

Ehkä tuolla saa muutaman vanhuksen äänen ukotettua. Ja onhan kaksikin ääntä tyhjää parempi?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

räsänen

Väittävät olevansa Sininen Tulevaisuus, mutta eivät ressukat luota edes oman puolueensa väriin.  :facepalm: En tosin ihmettele mutta onhan tuo säälittävää.

l'uomo normale

Politiikkaa seuraamaton tuskin Petteri Leinoa tuntee ja saattaa Sininenidea.fi sekoittua LiikeNytiin ja Kansalaispuolueeseen ja Seitsemän tähden liikkeeseen. Enemmän tekee irtiottoa Sinisestä tulevaisuudesta kuin assosioituu Perussuomalaisiin. Seuraavaksi voisi olla kotisivuna joku sinivalkoinenidea.fi tms. Lopullisena päämääränä luultavasti Kokoomus.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Jochanan

Quote from: räsänen on 21.03.2019, 21:55:00
Väittävät olevansa Sininen Tulevaisuus, mutta eivät ressukat luota edes oman puolueensa väriin.  :facepalm: En tosin ihmettele mutta onhan tuo säälittävää.

Voi hyvät hyssykät sentään! Etteks te nyt ymmärrä, että tuo mainos on punvihersokeille tarkoitettu?

Aukusti Jylhä

Onkohan ihan ehdokas Leino itse keksinyt tämän värin vaalimainokseensa? Ja sen, ettei puolueen nimeä tahi logoa mainoksesta löydy? Nettiosoite?  ;D

Mutta kait tuo on ihan oikea. Ja todellisuus on todellakin Pahkasikaa ihmeellisempää.

Elämme suuren poliittisen muutoksen aikaa. Sotia voi syttyä, kansoja voi hävitä. Uuvatit ovat tämän näytelmän komediaa, vaikka syntytarina hyvin synkeä onkin. Mutta nyt uuvattien twiittailut sun muut somehäröilyt toimivat eräänlaisina kympin uutisten loppukevennyksinä.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Kim Evil-666

Quote from: risto on 21.03.2019, 21:36:47

Jos näin on, alkaa mennä uuvattien touhut jo härskiksi. Tarkoitus on erehdyttää PS-äänestäjiä.

Kun on demokratian päälle paskomisen linjalle lähdetty, uuvatit paskovat demokratian päälle loppuun asti. Tietävät tuhoutuvansa ja yrittävät tehdä parhaansa mukaan vahinkoa entiselle emopuolueelleen välittämättä siitä, että ovat itse syynä omalle ahdingolleen.

Sintit näyttäytyvät poliitikoista alhaisimmilta. Heidän kuorensa on opportunismilla täytetty. Sintit eivät ole yhdenkään suomalaisen etu. He ovat vahingoksi jo ennestään turmeltuneelle poliittiselle kentällemme ja eritoten tavallisen suomalaisen ihmisen luottamukselle.

#sininenkusetus
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."