News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

ikuturso

Eräällä torilla sinisiä. Mainitsin, että ei niistä tartu mitään kyllä sen teltan vieressä voi oleilla.
Ehkä joku kuuli. Kukaan ei edes yrittänyt puhua minulle. Ehkä ilmeeni kertoi enemmän kuin tuhat sanaa.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

l'uomo normale

QuotePLOKI
YKSINKERTAINEN KYSYMYS
23.3.2019 TIMO SOINI
Kiersin kaksi päivää P- Karjalassa ja Pohjois-Savossa. Kävin Kiteellä, Tohmajärvellä, Joensuussa, Tuusniemellä, Kuopiossa ja Siilinjärvellä.

Vanha suola janotti. Minä pidän ihmisistä. Meidän ehdokkaamme ovat hyviä ihmisiä. Meillä oli kivaa yhdessä.

Tapasin ja kättelin noin viisi sataa ihmistä. Kielteisiä palautteita tuli tasan kaksi. Siis kaksi!

Iltalehteä kiinnostaa kovasti tulevaisuuteni.

Tästä voimaantuneena kysyin ihmisiltä.: Pitääkö Soinin lähteä Eurooppaan vai eläkkeelle?  Vastaus oli murskaava.

Tykkäsit tai et. Timo Soini.

Eurooppaan vai eläkkeelle. Tukilistaan voi liittää Iltalehden. Parempaa mainosta ei saisi edes rahalla ostettua. En lupaa ehdokkuudesta yhtään mitään, mutta läpipääsystä en huoli.

Kuopion torilla väkimäärä oli Sinisten katoksen ympärillä ylivoimainen kaikkiin muihin puolueisiin nähden.

Minulta kysyttiin aika monta kertaa Teuvo Hakkaraisen tuomiosta. En halua lyötyä lyödä. Viimeisimmässä puoluekokouksessa hänet äänestettiin puolueen varapuheenjohtajaksi. Samaa tasoa ymmärrykseltään olivat myös muut puoluejohtovalinnat.

Olen ministeripestin jälkeen vapaa mies. En ole poliittisesti  tilivelvollinen kenellekään sen jälkeen. Voin ajaa luu ulkona läpi Amerikan tai syödä kenguruburgereita Australiassa.

Tai päätyä syömään ostereita Strasbourgiin kansan tahdosta.

Yksinkertaiseen kysymykseen on vain hyviä vastauksia! Kaikki käy.

Antti Rinteen kannanotot liha- ja maitoveroista kumpuavat talonpojan tappolinjan  perinteestä. Sosialisti ymmärtää maataloudesta syömisen. Paska ei pöyhien parane, eikä sosialismi selittämällä.

http://timosoini.fi/2019/03/yksinkertainen-kysymys/
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

ciller.bläk

:facepalm:
Minä minä minä minä. Minä.. 2 negatiivista palautetta. Soinilla luulisi olevan käteltynä pari tuhatta ihmistä ellei minä minä minä minä ja siniset.
Minä minä minä Timo Soini
Minä minä.

Tykkäsit tai et minä.

Minä jätän taas eurovaaliehdokkuuden julistamatta etten häviä ennen kuin ehdokkuus alkoikaan.

Vale.

Minä minä minä m...
Teuvo Hakkarainen! En halua lyödä lyötyä. [mutta... [[avustajan poistama lyömisosuus]]]

Minä minä sydän ylensyöminen.

populismia ja minuutta.
Kill your god. Kill your TV.

Laskentanuiva

Lyhennetty versio plokista, niin ei tarvitse lukea koko pökälettä:

Kiersin kaksi päivää P- Karjalassa ....
Kävin Kiteellä, Tohmajärvellä, .....
....
Minä pidän ihmisistä.....

Tapasin ja kättelin noin .....

Iltalehteä kiinnostaa kovasti tulevaisuuteni.

Tästä voimaantuneena kysyin ihmisiltä.: Pitääkö Soinin lähteä ....

Tykkäsit tai et. Timo Soini.

....
En lupaa ehdokkuudesta yhtään mitään, ......

.....

Minulta kysyttiin aika monta ..... En halua lyötyä lyödä. ......

Olen ministeripestin jälkeen vapaa mies. En ole poliittisesti  tilivelvollinen kenellekään sen jälkeen.
Voin ajaa luu ulkona läpi Amerikan tai syödä kenguruburgereita Australiassa.
Tai päätyä syömään ostereita .....

.....
Kaikki käy.
.....

Lähde ploki.

Noin neljätoistakertaa "minä sitä minä tätä" muoto. Kirjoittaa itsestään kolmannessa persoonassa. JA SYÖ.

"Monilla on asioihin vain yksi näkemys, vaikka kuinka sanotaan, että ollaan suvaitsevaisia." - Teemu Selänne
(HS 31.1.2017)

Lahti-Saloranta

Uuvatit oli panostaneet Kuopion torille.
"Tänään Kuopion ja Siilinjärven torilla Timo Soinin ja muiden ehdokkaiden kanssa 💙 Lohikeitto ja pullakahvit lämmittivät jokaisen mieltä"

Kehuivat että soppaa meni 300 annosta puoleentoista tuntiin. Laskin että annoksen jakoa kohden se tekee 18sek.  Eipä se kansa paljon Soinin jorinoita kerennyt kuulemaan jos söi sopan ja joi pullakahvit päälle. Varmasti tuolla konstilla saa väkeä paikalle. Lienee siellä torilla ollut istumapaikkojakin ihan päydän ääressä sillä aika huonoa se sopan syönti seisaaltaan on. Jos laskisi että sopan syöntiin tärväytyy vaikka 10min niin puolessatoista tunnissa 9 henkilöä ehtii syömään samassa paikassa. 300 henkeä kohden niitä ruokapaikkoja pitäisi olla vähintään 32 joten melko pitkä pöytä tarvitaan.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

IDA

Vanha kansa totesi aikanaan tällaisissa tilanteissa: "Sillä on kusi noussut päähän" Minustä tämä on perusteellinen ja riittävä analyysi Soinin ja sinisten tilanteesta.
qui non est mecum adversum me est

Lalli IsoTalo

Quote from: l'uomo normale on 23.03.2019, 20:10:51
QuotePLOKI
Minulta kysyttiin aika monta kertaa Teuvo Hakkaraisen tuomiosta. En halua lyötyä lyödä.

Mutta löit nyt sitten kuitenkin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

räsänen

QuoteHyökkääjä yritti käydä Timo Soinin kimppuun Vantaalla, löi järjestyksenvalvojaa pullolla

Puolueet kampanjoivat sunnuntaina Vantaan Korsossa, kun yhtäkkiä väkivaltainen mies alkoi riehua.

Timo Soinin kimppuun yritettiin hyökätä sunnuntaina puolilta päivin Vantaan Korsossa.

Kaikki puolueet olivat kampanjoimassa maalaismarkkinoilla, kun väkivaltainen mies aloitti riehumisen.

– Hän yritti ilmeisesti käydä Soinin kimppuun, mutta hyökkäys saatiin turvamiesten toimesta estettyä, vasemmistoliiton ehdokkaana oleva Antero Eerola kertoi Iltalehdelle Korsosta.

-Hän löi turvamiestä pullolla, ja verta lensi, Eerola jatkoi.

Mies oli jouduttu kaatamaan maahan kovin ottein. Videolla näkyy, kuinka hänet käsiään sidottiin useamman henkilön voimin.

– Näin pannaan nippuun kaveri, joka uhoaa, taustalla oleva henkilö sanoo videolla.

Maassa ollessaan miehen kuultiin vielä kutsuneen Soinia maanpetturiksi.

– Vaikka poliittisesti olisimme eri kannoilla, niin en missään nimessä hyväksy fyysistä hyökkäystä, Eerola sanoi.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9b3e17e7-30a2-4dfc-b40d-8943df4c41ca

Timo on näemmä jalkautunut takaisin kansan pariin.

Nuivinator

Soinihan yrittää tuossa plokissaan tölväistä Hakkaraista, mutta onnistuu ainoastaan tölväisemään itseään.

Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

räsänen

Hyökkääjä lienee Odinin soturi iltasanomien mukaan.

Soldiers of Odin -takkiin pukeutunut mies yritti lyödä Timo Soinia Vantaalla

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006046495.html

anatall

QuoteVälikohtausta vierestä seurannut vasemmistoliiton Uudenmaan ehdokas ja Uudenmaan vasemmistoliiton puheenjohtaja Antero Eerola sanoo, että nationalistisia tunnuksia kantanut mies löi pullolla vartijaa ilmeisesti pään seudulle Sinisen tulevaisuuden teltalla.

– Ministerin turvamiehet ottivat miehen kiinni ja painoivat tätä maahan. Mies huuteli, että Soini on petturi.

Nationalistisia tunnuksia...  :facepalm:
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Savi

Itse kyllä tuomitsen fyysisen kiinni käymisen ehdottomasti. Oli poliitikko sitten soini, halla-aho tai vaikka li andresson niin kyllä sitä politiikkaa pitää saada tehdä ilman fyysistäuhkaa.

anatall

Quote from: Savi on 24.03.2019, 13:24:43
Itse kyllä tuomitsen fyysisen kiinni käymisen ehdottomasti. Oli poliitikko sitten soini, halla-aho tai vaikka li andresson niin kyllä sitä politiikkaa pitää saada tehdä ilman fyysistäuhkaa.

En tiedä ketään kuka EI tuomitsisi? Tai no, onhan noita väkivallan kannattajia tuolla äärivasemmalla, mutta aika harva joukko sekin taitaa loppuviimein olla.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Make M

Quote from: räsänen on 24.03.2019, 13:13:12

Valtamedia tarttuu oitis juttuun kun petturipoliitikkoa yritetään lyödä. Sen sijaan kun kansallismielistä kansanedustajaehdokasta oikeasti monen miehen voimin potkitaan ja oikeasti lyödään astalolla niin, että käden luu menee poikki, valtamedia pysyy hipihiljaa. Kurdien väkivalta on sitä parempaa väkivaltaa, joka kuuluu asiaan eikä siitä ole aihetta erityisesti uutisoida - se on vaan otettava uutena normaalina Suomessa.

Alaric

Uliseva somevasemmisto lähti laukalle näemmä ihan kunnolla heti alkumetreillä.

https://twitter.com/panuraatikainen/status/1109787155243692032

[tweet]1109787155243692032[/tweet]

Linkattu artikkeli:

https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaari-tavio-eivat-niele-soinin-saivartelua-gcmssa-kyse-sitovasta-siirtolaissopimuksesta-suuri-joukko-muita-maita-jo-irtautunut-siita/ (9.11.2018)

QuoteHuhtasaari ja Tavio eivät niele Soinin saivartelua – GCM:ssä on kyse poliittisesti sitovasta siirtolaissopimuksesta, suuri joukko muita maita on jo irtautunut siitä

PS-kansanedustajat Laura Huhtasaari ja Ville Tavio jatkavat eilen eduskunnan kyselytunnilla käytyä GCM-sopimusta koskevaa vääntöä. Ulkoministeri Timo Soini (sin.) yritti torstain puheenvuorossaan vedota siihen, että asia olisi jo käsitelty ja hyväksytty perussuomalaisten toimesta. Ville Tavio purkaa Soinin vastauksen pala palalta.

Tavio käy US-blogissaan läpi ulkoministeri Soinin kyselytunnilla eilen antaman vastauksen.

Hänen mukaansa ensinnäkin Soini sivuutti täysin asiassa oleellisimman kysymyksen – eli sen, miksei hallitus ole tuomassa GCM-sopimusta eduskunnan täysistuntoon.

Soini kommentoi kyselytunnilla: "Olen iloinen, että nimenomaan perussuomalaiset ottavat tämän asian esille. Aloitetaan tästä eduskuntakäsittelystä: Se on lähetetty kesäkuussa E-kirjeenä eduskuntaan suureen valiokuntaan, josta se on lähetetty ulkoasiainvaliokuntaan ja hallintovaliokuntaan. Arvoisa edustaja, teidän takananne istuu edustaja [Jani] Mäkelä, joka on ollut käsittelemässä tätä suuressa valiokunnassa. Teidän edessänne istuu hallintovaliokunnan puheenjohtaja [Juho] Eerola, jonka johdolla tätä on käsitelty hallintovaliokunnassa ja yksimielisesti hyväksytty, ei aiheuta toimenpiteitä."

Tavion mukaan nämä Soinin lauseet ovat tyypillinen esimerkki populismista, jossa luotetaan oletukseen siitä, että kuulija tuskin tuntee tarkasti eduskunnan E-kirjeiden menettelytapoja.

(...)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

ismolento

Eiköhän liene jonkun tahon provokaatio, varsinkin kun jäi yritykseksi. Halutaan kohdistaa epäilyt tekijästä määrättyyn suuntaan. Ilmeisesti vaalien tulos pelottaa.

Beef Supreme

Kaikille ketjua kynä kovana vahtaaville sinisille, punaisille, vihreille ja medianruskeille tiedoksi että ajatukseni ja rukoukseni ovat loukkaantuneen turvamiehen luona. Joka joutui viran puolesta kaitsemaan Suomen historian suurinta poliittista petturia, valehtelijaa ja roistoa ja joutui epäkiitollisessa tehtävässään väkivaltarikoksen kohteeksi. Toivon että hän toipuu ja saa tulevaisuudessa uhrinsa arvoisia suojeltavia tuon mätisäkin sijasta.

Eisernes Kreuz

Quote from: Savi on 24.03.2019, 13:24:43

Eiköhän tämä ole ihan itsestäänselvyys kaikille lainkuuliaisille ja kansanvaltaa kannattaville ihmisille. Kaikki ihmiset eivät sellaisia kuitenkaan ole.

Kuten toisaalla Halla-ahon polkupyörän tuhoamisesta käytävän keskustelun yhteydessä totesin, ilmapiiri Suomessa on valitettavasti nyt sellainen, ettei edes poliittisen väkivallan mahdollisuutta voi enää sulkea pois kuvioista. Vastapuolen täydellistä demonisointia pitäisi välttää kaikissa leireissä, koska juuri se on omiaan madaltamaan kynnystä laittomuuksiin.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Lalli IsoTalo

Onko Soldiers of Odin myöntänyt tai kieltänyt, että kyse on heidän jäsenestään?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

against globalism

Syrjäytyneen nuoren pahan olon purkaus. Sitä paitsi kyllähän Kommaritkin. Rolexanderi Stupido varmaan muistaa vieläkin erään Simo Suomisen aika hyvin.

räsänen

Quote from: Puuha-Pepe on 24.03.2019, 14:05:07

Siellä on taas katurauhaa turvattu pullon kanssa. Nyt on varmaan kaikilla turvallinen olo.  :facepalm:

Ei tapahtuneella ole mitään tekemistä katujen partioinnin kanssa, enkä kehottaisi sinua leimaamaan koko soturijoukkoa yhden jäsenen yksittäisen virheen takia? Valtaosa siitä porukasta on todella ystävällistä joukkoa, joiden kanssa voi viettää kivoja kahvittelu- ja teehetkiä.

Siener

YK:n GCM-sopimuksen sitovuudesta: jo joulukuussa Ruotsin Big Wig, Carl Bildt, ilmoitti/myönsi, että kyllä se on sitova:

https://samnytt.se/carl-bildt-erkanner-fns-migrationsavtal-ar-bindande/

Mutta niinhän sen kaiketi piti mennäkin, että jäsenmaissa herätään vasta kun on liian myöhäistä? Tavio nyt sentään yritti, too little, too late.

Ajattelija2008

Vaalikampanjaa käydään sanoilla eikä lyömällä järjestysmiestä tai poliitikkoa pullolla. Tuomitsen ehdottomasti tällaiset hyökkäykset. Onneksi paikalla oli nopeita järjestysmiehiä.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.03.2019, 14:44:01

Onko Soldiers of Odin myöntänyt tai kieltänyt, että kyse on heidän jäsenestään?

Kyseessä support takki minkä voi kuka tahansa ostaa.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Hakkapeliitta

Nyt tämä koko homma alkaa haiskahtaa. Sipilät, Rinteet ja kumppanit lähettää olen shokissa twiittejä. Ihan kuin mitään tällaista ei olisi aiemmin tapahtunut. Elo kirjoittaa vihanlietsonnasta. Olenkin aika varma, että sinne suuntaan mennään. Lehtien pääkirjoituksissa tullaan vaatimaan vihanlietsonnan lopettamista. Ei liene epäselvää kenestä pyritään tekemään rivien välissä syyllinen.

Kyseessä oli mitätön tapahtuma. Kaikki vaan sen takia, että takissa oli Odinien logo. Ai niin ei se tainnut olla  edes virallinen odinien logo.

[tweet]1109788397491638272[/tweet]
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Alaric

Tuo takissa oleva kuvio taitaa tosiaan olla ns. supportien logo eikä S.O.O.:n varsinaisten jäsenten.

https://twitter.com/kimi091/status/1109789300554694656

[tweet]1109789300554694656[/tweet]

Eli tommonen:

https://twitter.com/MikaValtonen2/status/1109790785220890624

[tweet]1109790785220890624[/tweet]
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Mikko pa

on joo supporttuote
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Savi

Quote from: anatall on 24.03.2019, 13:33:00

En tiedä ketään kuka EI tuomitsisi? Tai no, onhan noita väkivallan kannattajia tuolla äärivasemmalla, mutta aika harva joukko sekin taitaa loppuviimein olla.

Uskon että täällä kaikki tuomitsevat. Ennen postaustani asiasta vain heitettiin harmitonta huumoria joka juuri sillä hetkellä avautui minulle tilanteelle ilkkumisena.

Veturinainen

Quote from: Mikko pa on 24.03.2019, 15:22:22
on joo supporttuote

Eli periaatteessa tuo henkilö voi olla vaikka anarkisti, joka haluaa aiheuttaa pöhinää. (Oli kuka oli, teko sinänsä on yhtä tuomittava.)
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Jorma M.

Kyseessä lienee salaliitto. Provokaattori Odin-varusteissa  aiheuttaa kaustin millä mustamaalataan kaikkia matukriittisiä. Polpo ja Vastuumedia korjaavat hyödyn. Heidän takanaan on Suuri raha ja matubisnes.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".