News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kuka lasketaan "hommalaiseksi"?

Started by Bordercollide, 15.06.2017, 11:42:47

Previous topic - Next topic

elven archer

Minä pidän itseäni kuninkaantekijänä. Kohta 10 000 viestiä mahtavalla foorumilla, joka nyt valtaa ja hajottaa jo hallituspuolueitakin.  :roll:

Sheo

Hommaforumin säännöissä todetaan seuraavaa:
2 § Forumin tarkoitus
Hommaforum on maahanmuuttoon ja monikultturismiin liittyvien ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn keskittyvä keskustelupalsta. Forum tarjoaa vertaistukea niille, joita on poliittisen kantansa vuoksi aiheettomasti leimattu sekä pyrkii tarjoamaan vaikutusmahdollisuuksia ja -kanavia aihepiiriin liittyen.

3 § Poliittinen sitoutumattomuus
Hommaforum ei ole sidoksissa mihinkään poliittiseen puolueeseen tai aatteeseen.
Vaikka tuo ei mielestäni ihan vastaa todellisuutta siinä mielessä, että täällä keskustellaan myös paljon muista politiikan aiheista kuin maahanmuutosta ja monikultturismista, se on ihan hyvä pohja lähteä miettimään, ketkä ovat hommalaisia.

Oma mielipiteeni on, että Hommaforum on Suomen parhaiten moderoitu politiikkaan liittyvä keskustelupalsta ehkä jopa parhaiten moderoitu keskustelupalsta ylipäätään. Keskustelupalstan kannalta tärkeintä ovat sisällöntuottajat eli käyttäjät, jotka tänne kirjoittavat. Nämä käyttäjät ovat hommalaisia. Tähän voi toki jonkin mielivaltaisen viestimäärärajan vetää, ettei nyt ihan yhden viestin ruuskaisulla leimata. Olkoon se raja sama kuin se, mitä tarvitaan avatar-kuvan laittamiseen.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

guest11919

Quote from: Bordercollide on 15.06.2017, 12:49:27
Hommalaisten - keitä he sitten ovatkin - pitäisi kyllä oikeasti selventää tätä "hommalaisuus"- määritelmää. Ei ole kiva ajatus että vain siksi, koska on erehtynyt rekisteröitymään yhdelle keskustelufoorumille joutuu Pohjois- Korean valtion poliisin tarkkailun alaiseksi. Kohtahan sitä saa Muukalaislegioonan peräänsä.

Sillä, miten hommalaiset määrittelevät hommalaisuuden, ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa, kenen perään valtiovalta lähtee.

Kyllä, Supo tarkkailee foorumia ja profiloi käyttäjiä omien algoritmiensa perusteella. Minuakin lähestyi yksärillä nimimerkki, joka tapasi sittemmin livenä erään aktiivisen hommalaisen selvissä kalasteluaikeissa. En ole varma, miksi he pitivät keski-ikäistä naisopettajaa mahdollisena uhkana - ehkä siksi, että olen useissa viesteissä yhdistänyt maahanmuuttokriittisyyden uskonnolliseen vakaumukseeni. Toinen mahdollinen syy on se, että olin yhteyksissä tähän livenä tavattuun henkilöön.

Toki lasken itseni myös hommalaiseksi, mutta se tuskin vaikuttaa Supon arvioihin minusta. Hommalainen on se, joka kokee yhteenkuuluvuutta muiden foorumille kirjoittavien kanssa. Mitään muuta määritelmää tuskin voi olla kuin subjektiivinen kokemus.

Arvoton

Jos tämä on natsien suljettu foorumi, silloin kait pari hommalaista muslimia, punavihreät Kerttu, Takin..., jne. joutuvat lähtemään täältä kuin uuvatit, jos haluavat säilyttää maineensa. Siis en aja ketään pois ja pidän kaikkia rekisteröityneitä hommalaisina. Tarkoitan, ettei kait kannata profiloitua äärioikeistolaiseksi natsiksi.

Lasse

Quote from: Bordercollide on 15.06.2017, 11:42:47
En koe olevani edes mikään "hommalainen" sillä perusteella että olen rekisteröitynyt keskustelufoorumille ja kommentoin erilaisia aiheita silloin tällöin.

Valitettavasti ja onneksi sinut katsotaan hommaan palanneeksi noilla spekseillä.

Ja palannutta ei voi poistaa, toisin kuin esimerkiksi Perussuomalaisista kerran poistettu ei voi palata (ainakin eJH-a).

Kerran hommalainen (ilman lainausmerkkejä), aina hommalainen.

NOVUS ORDO HOMMARUM

hulaq

Niin, säännössähän se mielestäni on kirjoitettu - "Hommalainen on sellainen, joka antaa vertaistukea kaltoinkohdelluille" - täällä se onnistuu jopa asiassa kuin asiassa.

Onhan se hyvä, että on paskanheittoforumi missä aktiivisella moderoinnilla saa kuka tahansa sen 15seconds in fame postauksen heitettyä, ennen kuin katoaa bittiavaruuteen. Parempi tämä on kuin heitellä pyörätelineitä liikkeiden ikkunasta sisään.
Iudex illius ero

törö

Mä luulisin, että Homman huono maine johtuu nykyään banneista, koska eihän tällä ole enää medianäkyvyyttäkään. Joitakin vain kiukuttaa kun ei saakaan mesota samalla tavalla kuin somessa.

Impi Waara

Miten niin ei ole medianäkyvyyttä? Joka tuutista tulee hämärästä Homma-ryhmästä. Kuinka paljon lisää tarvitaan, että voidaan puhua medianäkyvyydestä?
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

törö

^ Joku epämääräinen maininta jossain lehtiartikkelissa ei ole kovin ihmeellistä näkyvyyttä. Ollaan hyvin kaukana siitä, että Homma haluttaisiin kieltää, koska se turmelee nuorison.

Jopa geneerinen Facebookissa on ryhmä -uutinen saa paljon enemmän näkyvyyttä.

Impi Waara

Onhan Homma mainittu useaan otteeseen televisiossa. Kaikki eivät tokikaan ole FB:ssa tai muissakaan some-härdelleissä.

Bordercollide

Entä jos on kirjoilla Vauva.fi:ssä? Saako Supon peräänsä? Hajoaako persut? Tuleeko hämminki?  :roll:

[email protected]

Quote from: törö on 15.06.2017, 15:02:58
Tilastoista näkee aika selvästi, ketkä on hyväksytty joukkoon. Eino P. on kaikkein tykätyin ja muutenkin nimimerkit jyräävät. Mun muistaakseni kymmenen kärjessä ei ole koskaan ollut yhtään poliitikon nimeä.
https://hommaforum.org/index.php?action=stats
Ei oikeat nimelliset ihmiset saati poliitikot voi pärjätä hommaboteille. :P
Liikakansoitusta ei ratkaista väestönsiirroilla.

Impi Waara

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Maastamuuttaja

Kymmenen vuoden kuluttua yhä elossa olevia hommalaisia saattaa satunnaisesti löytyä Imaami Juha Sipilän mukaan nimetyistä koraanikouluista.

Arkipiispa

Ai kukako lasketaan "hommalaiseksi" ? Who cares ?

En ole kuulunut persuihin enkä mihinkään muuhunkaan poliittioseen puolueeseen, ja korostan että EN ollut äänestämässä Hallista tai ketään muutakaan yhtään mihinkään, mutta jos olisin ollut äänioikeutettu, ei minun ääneni olisi soraäänenä tuossa tuloksessa kuulunut.

Ketkä sitten tekivät valintoja Jyväskylässä ? No kaikkien muiden äänioikeutettujen kanssa myös ne kaltaiseni hommalaiset, jotka tekevät minua enemmän jotakin sen eteen että ne arvot ja se asia, jota viime eduskuntavaaleissa äänestämäni henkilö edustaa, tulisi oikeasti tärkeäksi Persujen johdossa. Nythän Sionin takki on jo käännöistä puhki kulunut.

Kun viime eduskuntavaalien jälkeen Sionille tarjottiin hillotoplppaa, ei raukka voinut kieltäytyä. Itsehän tämä on itseään jo Juudakseksi kuvaillut, mutta mielestäni tuota Sionin pikaista kääntymistä aivan kaikista periaatteistaan joita käännöksiä lukuisat juutuupin videotkin osoittavat, voisi jo kenties kuvailla Juudaksen tekoakin paremmin Sauluksen kääntymyksellä, joka nimittäin tapahtui aivan äkkiarvaamatta kuin Sionin konsanaan.

Ajanlaskumme alun vuosikymmenillähän muuan Saulus kääntyi kannoillaan kuin Sioni konsanaan. Hänestä tuli ulkoministeri apostoli Paavali, joka alkoi suojelemaan kaikkea sitä ja puhumaan kaiken sellaisen puolesta, jota vastaan oli juuri ennen sitä taistellut verisesti.

No, ne oli niitä aikoja, jolloin ihmiset vielä olivat oikeasti jonkun asian takana, eikä niinkuin mitkäkin Olè:t, Sionit ja muut Törhöt.

Mutta kuka sitten tosiaan on "hommalainen" ? Mielestäni hommalaisia ovat suomalaiset. Siis sellaiset OIKEAT suomalaiset, jotka ajattelevat omilla aivoillaan, pyrkivät säilyttämään isänmaamme ja kulttuurimme sellaisina kuin se on meille isisltämme tullut ja jollaisena sen haluamme lapsillemme antaa eteenpäin. Suomi ei ole meidän, vaan me olemme suomalaisina sen perineet antaaksemme sen eteenpäin SELLAISENA tai PAREMPANA kuin millaisena sen itse saimme kokea.

Sellainen on suomalainen. Ja jos hommalaisen tavoite on kerran olla suomalainen, niin ylpeänä haluan kuulua siihen joukkoon ja antaa kiitokseni niille jotka tekevät samoin.
"Kelle täällä pitää maksaa ettei kaikki olis niin paskaa" - Ellinoora/Carrie
Polpo:lle tiedoksi: kirjoitukseni arvionnissa on sovellettava Poen lakia.

JJohannes

Quote from: Impi Waara on 15.06.2017, 12:12:59
"Hänet pitää vaihtaa puoluekokouksessa" – Näin PS-vallankaappaus pohjustettiin Hommaforumilla

Maahanmuuttokriittisten suosimalla Hommaforumilla Timo Soinin vaihtoa lähdettiin petaamaan jo viime syksynä.

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/531012-hanet-pitaa-vaihtaa-puoluekokouksessa-nain-ps-vallankaappaus-pohjustettiin

Käsittääkseni Timo Soinin vaihtoa on tällä foorumilla pedattu jokseenkin joulukuusta 2008 lähtien. En edelleenkään käsitä, että eikö puolueen puheenjohtajaa saisi pyrkiä vaihtamaan? Miten esimerkiksi Esko Ahosta tuli Keskustan puheenjohtaja Paavo Väyrysen jälkeen? Tai miten Anneli Jäätteenmäestä Esko Ahon jälkeen? Pakostihan Keskustassa on ollut jo Väyrysen aikoihin ihmisiä, jotka ovat halunneet Esko Ahosta puheenjohtajan.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Koosa

Quote from: Lasse on 15.06.2017, 15:39:21
Quote from: Bordercollide on 15.06.2017, 11:42:47
En koe olevani edes mikään "hommalainen" sillä perusteella että olen rekisteröitynyt keskustelufoorumille ja kommentoin erilaisia aiheita silloin tällöin.

Valitettavasti ja onneksi sinut katsotaan hommaan palanneeksi noilla spekseillä.

Ja palannutta ei voi poistaa, toisin kuin esimerkiksi Perussuomalaisista kerran poistettu ei voi palata (ainakin eJH-a).

Kerran hommalainen (ilman lainausmerkkejä), aina hommalainen.

Käsittääkseni ihminen "palaa Hommaan", ensimmäisen kerran sinne kirjautuessaankin.
Apostaasi on rangaistavaa, näin ainakin Eiran Hadithien mukaan.

Edit: kaksi viimeistä virkettä pois lainauksesta

koojii

Quote from: JJohannes on 15.06.2017, 23:04:27

Käsittääkseni Timo Soinin vaihtoa on tällä foorumilla pedattu jokseenkin joulukuusta 2008 lähtien. En edelleenkään käsitä, että eikö puolueen puheenjohtajaa saisi pyrkiä vaihtamaan? Miten esimerkiksi Esko Ahosta tuli Keskustan puheenjohtaja Paavo Väyrysen jälkeen? Tai miten Anneli Jäätteenmäestä Esko Ahon jälkeen? Pakostihan Keskustassa on ollut jo Väyrysen aikoihin ihmisiä, jotka ovat halunneet Esko Ahosta puheenjohtajan.

Itse taas en käsitä sitä miten puheenjohtajaa voi olla edes vaihtamatta jos kerran entinen puheenjohtaja itse kieltäytyy asettumasta enää ehdolle puheenjohtaksi. Pitääkö se entinen puheenjohtaja valita silti väkisellä uudelleen vaikka hän ei enää ole ehdolla ja kieltäytyy ehdokkuudesta? Vai pitääkö siitä entisestä puheenjohtajasta tehdä esimerkiksi jonkinlainen vahanukke tai patsas joka valitaan sitten ikuiseksi ajaksi puheenjohtajaksi?

Muissa puolueissa väistyvä puheenjohtaja kieltäytyy lähes poikkeuksetta ottamasta minkäänlaista kantaa seuraajansa suhteen vaan jättää sen valinnan niille joille se puolueen sääntöjen mukaan kuuluu.

Kyklooppi

Jabbalaisia emme ole, juudaiksi emme tule, olkaamme siis hommalaisia.
Niitä kenen asiaa jabba ei ole koskaan ajanut.
Ihmisjäte.

J.M

Hommalainen; olio, joka pääsääntöisesti elää peräkammarissa eikä pidä kohdemaalle haitallisesta maahanmuutosta tai kulttuurin muutoksesta ja ilmaisee tämän kantansa Hommalla.

Jäsenet ovat vielä ehkä armahdettavissa, kannatusjäsenet ovat jo antaneet pikkurillinsä rahoittamalla tätä pahuuden pesää ja moderaattorit ynnä Homma ry:n jäsenet ovat auttamatta menetettyjä sieluja.

Muoks: yksi sana pois
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Oami

Katson Hommaforumin vakiokäyttäjät hommalaisiksi.

Itse olen pitänyt jonkin verran taukoa, mikä johtuu lähinnä siitä, että julkaisen tilityksiäni enemmälti Facebookissa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Supernuiva

Pitäisikö hommalaiseksi laskea myös ne foorumia säännöllisesti lukevat henkilöt, jotka ovat nuivia? Kaikki tätä foorumia lukevat nuivat eivät ole luoneet tunnuksia - oletan.

Homman yksi tehtävä on levittää tietoa, itse en ainakaan tietäisi puoliakaan mokuteollisuuden laajuudesta ilman Hommaa.

Sheo

Quote from: Oami on 16.06.2017, 00:58:08
Itse olen pitänyt jonkin verran taukoa, mikä johtuu lähinnä siitä, että julkaisen tilityksiäni enemmälti Facebookissa.
Tämä on harmillista meille vähemmän facebookkia käyttäville. Tekstejäsi on ollut ilo lukea.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Viljami

Minulla ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin olla hommalainen. Koska on nämä pari elämänaluetta, eli maahanmuutto ja monikultturismi, joista täällä saa keskustella kriittisesti, mutta muualla ei. Ja täällä on ihmisiä, jotka ajattelevat näistä kahdesta samalla tavalla kuin minäkin. Poliittisesti en ole vasemmalla, oikealla kuin keskelläkään. Olen kansallismielinen nationalisti. Se toki lasketaan nykyään äärioikeistoksi, mutta näillä määrittelijöillä nyt ei muutenkaan ole elämänhallintansa oikein balanssissa.

Kunhan nuo luopio-uuvatit saadaan pois puolueesta ilmaa pilaamasta, uskon liittyväni Perussuomalaiseen puolueeseen. Tällä puheenjohtajistolla puolue edustaa arvojani huomattavasti enemmän, kuin sonta-Soinin aikana. Aktiivia minusta ei kuitenkaan tule. Vanha mies, asuu keskellä korpea eikä ole enää sellaista paloa maailman muuttamiseen, kuin parikymmentä vuotta sitten vielä olisi ollut.

En vieraile Rasmuksen tai piffin sivuilla. Menevät minulla siihen "kaikkia se leipä elättääkin"-lokeroon. Tulevat saamaan ansionsa mukaan. Eikä se päivä ole kaukana.

Edit. typoja
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder