News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kuka lasketaan "hommalaiseksi"?

Started by Bordercollide, 15.06.2017, 11:42:47

Previous topic - Next topic

Bordercollide

Halla- ahon puheenjohtajuuden seurauksena lähes joka mediassa Hommaforumista puhutaan tähän tyyliin:

ELOVAARA kertoi Ylen lähetyksessä myös olleensa huolissaan siitä, miten Suomen Vastarintaliike, Suomen Sisu ja Hommaforum ovat olleet turhan lähellä perussuomalaisten jäseniä.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005255108.html

Tämä keskustelufoorumi rinnastetaan jopa Suomen Vastarintaliikkeeseen. Muissa medioissa vilahtelee jatkuvasti termejä kuten "Hommaforumin jäsen" kun puhutaan henkilöistä jotka siis vain kirjoittelevat tälle foorumille. Eikö Homman jäseneksi pitäisi laskea vain ne jotka kuuluvat Homma Ry:hyn, eli yhdistykseen?

Haluaisin kirkastusta asiaan. Lasketaanko henkilö "hommalaiseksi" vain sillä perusteella että on rekisteröitynyt tälle keskustelufoorumille? Kun olen rekisteröitynyt tänne keskustelijaksi olenko vahingossa rekisteröitynyt myös Ry:n jäseneksi kenties? En koe olevani edes mikään "hommalainen" sillä perusteella että olen rekisteröitynyt keskustelufoorumille ja kommentoin erilaisia aiheita silloin tällöin.

Hmmm. Vertailukohtana: jos persu olisi rekisteröitynyt Suomi24.fi:n keskustelufoorumille ja sinne silloin tällöin kommentoisi, kirjoiteltaisiinkohan siitäkin että Suomen Vastarintaliike, Suomen Sisu ja Suomi24.fi ovat turhan lähellä Perussuomalaisia?  :roll:

Jos tämä tuli väärälle saitille mode siirtäköön oikeaan paikkaan tämän kysymyksen. Kiitos.  :)

Onkko

Me ollaan kaikki hommaforumilaisia tänä siunattuna päivänä  ;D

Nuivinator

Simon Elo ja Sampo Terho ovat hommalaisia. Kummallakin olleet tunnukset pitkään.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Hippo

Kyllä Lohelakin on täällä pahiksien kanssa hengaillut.

Luotsi

Yksi kerta lasketaan vielä kokeiluksi, toinen jo saastuttaa  :flowerhat:
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

törö

Mä roikun täällä nykyisin lähinnä moderoinnin takia. Netti hukkuu paskaan, mutta täältä sitä vielä lapioidaan pois.

Billy Hill

Quote from: Bordercollide on 15.06.2017, 11:42:47
ELOVAARA kertoi Ylen lähetyksessä myös olleensa huolissaan siitä, miten Suomen Vastarintaliike, Suomen Sisu ja Hommaforum ovat olleet turhan lähellä perussuomalaisten jäseniä.
Ei tuo vielä mitään. Lapin (entinen) pj Torvinen mainitsi eilen radiossa jotta häntä savustavat ulos puolueeesta Halla-aholaiset, Sisulaiset ja "OODINIT".  :facepalm:

Bordercollide

Oikeasti haluaisin tähän kyllä selvennystä. Näin viime yönä melkein painajaisia kun aloin miettiä olenko tehnyt tietämättämi vahingossa liiton saatanan kanssa kun vuosi sitten rekisteröidyin tänne keskustelijaksi. En kuulu Homma Ry:hyn, en mihinkään liittoon tai ryhmittymään, en mihinkään puolueeseen enkä edes kirkkoon, vain siviilirekisteriin kuulun - hyvä jos sinnekään - joten nämä puheet hommaforumilaisten olemisesta liian lähellä persuja" jäivät kummittelemaan taustalle. Onkohan Supo, Interpol, FBI, KGB ja kaikki maailman yksityiset salapoliisi- Assanget ja Snowdenit nyt perässäni tämän vuoksi ja tuota pikaa paljastavat maailmalle että olen natsi?

Impi Waara

Päivän Aamulehden mukaan olen Hommalainen. Vaan voiko tiedotusvälineisiin tänä päivänä luottaa??  :flowerhat:

Lisäys:
"Hänet pitää vaihtaa puoluekokouksessa" – Näin PS-vallankaappaus pohjustettiin Hommaforumilla

Maahanmuuttokriittisten suosimalla Hommaforumilla Timo Soinin vaihtoa lähdettiin petaamaan jo viime syksynä. Kuvankaappaus
Kuvankaappaus

Perussuomalaisten kokonaisvaltainen vallanvaihdos viime viikonlopun puoluekokouksessa on ollut kuuma puheenaihe, joka on aiheuttanut melkoista vilinää myös Tampereen ja Pirkanmaan alueella. Julkisuutta on saanut väite masinoinnista, jolla Jussi Halla-ahosta tehtiin puheenjohtaja ja Timo Soini ja hänen orkesterinsa siirrettiin puoluejohdosta syrjään.

Tamperelaiselle toimitettiin maahanmuuttokriittisten suosimalla Hommaforumilla käytyjä keskusteluja aiheesta. Niistä selviää, että Soinin vaihtoa on pohjustettu viime syksystä lähtien. Keskustelu kulkee otsikolla Kampanja PS:n pj:n vaihtamiseksi 2017 – Soini ulos.

– Soini pitää vaihtaa vuoden 2017 puoluekokouksessa. Se ei ratkaise läheskään kaikkia persujen, nuivien tai Suomen ongelmia, mutta on kuitenkin se ensimmäinen, tärkeä askel, kirjoittaa nimimerkki Lalli IsoTalo keskustelun avausviestissä.

Viestissä lähdetään masinoimaan puolueelle jäsenhankintaa ja uusia jäseniä. Puoluekokous oli avoin tilaisuus kaikille jäsenille, jotka pääsivät kaikki myös äänestämään.

– Muutama sata uutta jäsentä riittää äänestystuloksen kääntämiseksi, nimimerkki ohjeistaa.

Sittemmin keskusteluketju on kerännyt lähes 3 000 viestiä. Vastaus numero 2787 on kirjoitettu sunnuntaina kello 17.09, jolloin valinnat olivat jo selvillä.

– Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!, kirjoittaa nimimerkki Impi Waara.

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/531012-hanet-pitaa-vaihtaa-puoluekokouksessa-nain-ps-vallankaappaus-pohjustettiin
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

hulaq

Eli perussuomalaisia lähellä vaan saa olla ne muka paremmat ihmiset? Eikö demokratia tai äänestysoikeus toimikaan niin, että kaikki saavat valita joukkonsa ja yhtyä iloiseen politikointiin parhaaksi katsomallaan tavalla?

Eikai Elo taas vaan lipsauttanut suustaan sammakon, joka on perustuslain vastainen ja näin ollen otettava tarkasteluun?

Ei päivää ilman sammakkoa, sanos!
Iudex illius ero

Bordercollide

No se ei nyt varsinaisesti ollut Simon Elo vaan tämä on joka median tapa keskustella asiasta.

On olemassa joku salaperäinen "hommalaiset"- niminen ryhmittymä ja minulle on jäänyt epäselväksi keitä heillä tarkoitetaan. Olettaisin että hommalaisia ovat lähinnä HommaRy:hyn kuuluvat yhdistyksen jäsenet?

Nuivinator

Moni wikipedialainen muuten laskee nuo uuvattijuudakset edelleen perussuomalaisiksi. Asian korjaamiseksi tehdyt muokkaukset poistetaan ja muokkaajaa huomautellaan roskaamisesta.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Parzival

Nuivat, jotka vakituisesti tänne kirjoittelevat.

Lukijoita ja kirjoittajia on muitakin. Suvakit lukevat tätä yllättävän ahkeraan, koska haluavat aineksia viholliskuvansa rakentamiseen, vettä myllyyn. Myös ei nuivat persut lukevat tätä koskapa mm Pihvi ja Jabba ovat pahoittaneet mielensä siitä, että heitä täällä haukutaan. Jabba jopa julisti homman "antikristilliseksi" koska ei voi sietää kritiikkiä.

Melbac

Quote from: Bordercollide on 15.06.2017, 12:08:41
Oikeasti haluaisin tähän kyllä selvennystä. Näin viime yönä melkein painajaisia kun aloin miettiä olenko tehnyt tietämättämi vahingossa liiton saatanan kanssa kun vuosi sitten rekisteröidyin tänne keskustelijaksi. En kuulu Homma Ry:hyn, en mihinkään liittoon tai ryhmittymään, en mihinkään puolueeseen enkä edes kirkkoon, vain siviilirekisteriin kuulun - hyvä jos sinnekään - joten nämä puheet hommaforumilaisten olemisesta liian lähellä persuja" jäivät kummittelemaan taustalle. Onkohan Supo, Interpol, FBI, KGB ja kaikki maailman yksityiset salapoliisi- Assanget ja Snowdenit nyt perässäni tämän vuoksi ja tuota pikaa paljastavat maailmalle että olen natsi?
Pitänee vetää firewall tiukemmalle. :)

Deloch

Mediahan nyt laskee kenet tahansa edes hommaan johtavan linkin nähneen hommalaiseksi. Tässä ei ole mitään uutta tai yllättävää. Yleisesti hommalaisella tietysti tarkoitetaan henkilöä, joka on rekisteröitynyt foorumille tai muuten kirjoittaa tänne paljon.

Itse olen ollut "hommalainen" jo lähes perustamisesta asti eli alkuvuodesta 2009 enkä Homma RY:n tai muuhun ole sen lähemmin tutustunut. Homma on foorumina aina ollut erittäin toimiva alusta - ja oikeastaan ainoa sellainen - mamupolitiikasta keskustelemiseen. Täällä on myös äärimmäisen hyvin asioista tietäviä henkilöitä sekä myös hauskan värikkäästi kirjoittavia. Huumoria ja asiaa nätissä paketissa.

Se että foorumista ei koskaan ole annettu oikeanmukaista kuvaa mediassa ei ole minua ikinä yllättänyt. Se ehkä yllättäisi että alettaisiin antamaan. En tosin jää odottamaan sitä päivää.

Bordercollide

Quote from: Parzival on 15.06.2017, 12:21:31

Lukijoita ja kirjoittajia on muitakin. Suvakit lukevat tätä yllättävän ahkeraan, koska haluavat aineksia viholliskuvansa rakentamiseen, vettä myllyyn. Myös ei nuivat persut lukevat tätä koskapa mm Pihvi ja Jabba ovat pahoittaneet mielensä siitä, että heitä täällä haukutaan. Jabba jopa julisti homman "antikristilliseksi" koska ei voi sietää kritiikkiä.

Minua häiritsee ajatus että jos en laske itseäni nuivaksi, niin sitten minut ilmaisesti lasketaan suvakiksi. Tai jos ei minua lasketa kummaksikaan niin sitten minut lasketaan ei- nuivaksi persuksi. Mutta kun en ole persukaan, en nuiva sen enempää kuin suvakki.

En edusta mitään muuta kuin itseäni. Ilmaisen vain ja ainoastaan omia henkilökohtaisia ajatuksiani. Jos teen sen tällä foorumilla, se ei tarkoita että ne ovat jonkun "hommalaiset"- nimiset ryhmän ajatuksia.

Bordercollide

Hommalaisten - keitä he sitten ovatkin - pitäisi kyllä oikeasti selventää tätä "hommalaisuus"- määritelmää. Ei ole kiva ajatus että vain siksi, koska on erehtynyt rekisteröitymään yhdelle keskustelufoorumille joutuu Pohjois- Korean valtion poliisin tarkkailun alaiseksi. Kohtahan sitä saa Muukalaislegioonan peräänsä.

Don Nachos

MV:n moderoimaton roskajulkaisu pilaa Hommankin maineen sillä monien puheissa ne niputetaan yhteen tarkistamatta mistä puhuu. 

Täällä moderaattorit pitää keskustelun edes jotenkin kasassa. Roskajulkaisua ei moderoida lainkaan joten siellä ylittyy nopeasti laillisen raja.
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Bordercollide

http://mvlehti.net/2017/06/14/luopiorotta-maria-lohela-peittelee-jalkiaan-poisti-bloginsa/

Maria Lohela oli aikoinaan niin sanotun Nuivan manifestin yksi 13 allekirjoittajasta, jolla hän ilmoittautui haittamaahanmuuttokriittiseksi. Hän myös kirjoitteli haittamaahanmuuttokriittisellä Hommaforumilla.

Nyt hän peittelee jälkiään. Hän on poistanut bloginsa luettavista ja jossain kohtaa myös pyytänyt Hommaforumin administraattoreita muuttamaan tilansa jäsenestä vieraaksi.

Eli onko ratkaiseva ero hommalaisuuden ja ei- hommalaisuuden välillä se, lukeeko nimmarin alla "jäsen" vai "vieras"?  :roll:

dothefake

Minulla on sellainen tytinä, että saatanpa olla hommalainen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

pienivalkeapupu

Täten ilmoitan hommalaisjulkisesti, että lahjoitin 30 €uroa tuolla etusivulla mainittuun kohteeseen. Taitaa siis olla niin, että kohtaloni ja tuomioni ovat yksi ja sama asia..
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Ägräs

Mitä jos onkin valehommalainen kun on valeuutisia ja valelääkäreitä?
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Ajattelija2008

Hommaforum on Suomen aktiivisin ja parhaiten moderoitu poliittinen keskustelufoorumi. Hommalaiselta vaaditaan älyä, tietoa, rehellisyyttä sekä kykyä sietää eriäviä mielipiteitä. On suuri meriitti olla hommalainen.

Kivikova

Jokunen viesti vielä ja olen "Kolmen Keltaisen Neliön Hompanssi."  ;D
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

Ari-Lee

Quote from: Nuivinator on 15.06.2017, 12:21:21
Moni wikipedialainen muuten laskee nuo uuvattijuudakset edelleen perussuomalaisiksi. Asian korjaamiseksi tehdyt muokkaukset poistetaan ja muokkaajaa huomautellaan roskaamisesta.

Näkyvät olevan vielä the saitillakin. Olisi hyvä korjata asia mitä pikimmiten.

https://www.perussuomalaiset.fi/yhteystiedot/kansanedustajat/
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Pakkanen

Omasta mielestäni the suljetun alueen memberit ovat hommalaisia, eli ns. junttafoorumin.

Siellä kuulemma foorumin taustavärikin on musta ja kirjoitussuunta on oikealta vasemmalle ja alhaalta ylöspäin.

;D

Nuivake

Käsittääkseni tähän kysymykseen vastauksen tietää vain Vihapuhepoliisiviranomainen(TM).

Siten jokainen, netissä rasismisesti kirjoitellut tai vinoon katsonut tai katsomatta jättänyt, on potentiaalinen "hommalainen".

Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

törö

Quote from: Parzival on 15.06.2017, 12:21:31

Tilastoista näkee aika selvästi, ketkä on hyväksytty joukkoon. Eino P. on kaikkein tykätyin ja muutenkin nimimerkit jyräävät. Mun muistaakseni kymmenen kärjessä ei ole koskaan ollut yhtään poliitikon nimeä.

https://hommaforum.org/index.php?action=stats

Luka

En ole hommalainen. Äänestin vihreitä kuntavaaleissa. 8)
Ja tulin tänne vääntämään puukkoa teidän selässä, pidän teitä hommalaisia kimpparunkkareina ja hallittuna oppositiona.

Aksiooma

Quote from: Bordercollide on 15.06.2017, 12:08:41

Jos olet rekisteröitynyt Hommaforumille, niin se on riittävä todiste siitä, että ajattelet väärin ja sinut pitää lähettää ojennustyöleirille. EU Liittovaltio kun perustetaan, alkavat puhdistukset. Nähdään leirillä.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf