News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kun seksuaalioikeudet eivät toteudu ( äänestys )

Started by Eino P. Keravalta, 12.05.2017, 18:18:43

Previous topic - Next topic

Toteutuvatko sinun seksuaalioikeutesi?

Kyllä toteutuvat
Eivät toteudu
Vaihtelee tilanteesta riippuen
Kysymys irrelevantti, olen aseksuaali
Rahalla saa ja hevosella pääsee
Mikä h-lvetti on seksuaalioikeus?

Hankala Tapaus

Antakkee Noopel!!1! Löysin juuri lain suojan kansallismielisyydelle ja maahanmuuttokriittisyydelle.

Fennoseksuaalisuus. Tästä lähtien koko jupakka käsitellään seksuaalisuuden ilmenemismuotona. Kiihottaminen kansanryhmää vastaan ei voi olla rikos, jos siitä kiihottuu itse. Silloinhan on kyse sorretun seksuaalivähemmistön oikeuksista.

Jään odottelemaan miljooniani ;D

Eino P. Keravalta

Minäkin alan tulla kaapista ulos.. juuri tänään tajusin, että minähän kuulun seksuaalivähemmistöön.. olen fennoseksuaali eli koen ensisijaisesti vetoa suomalaisiin naisiin vaikka tosin monet ulkomaalaisetkin naiset saattavat olla fiksuja ja viehättäviä..

Fennoseksuaalisuus on myös tärkeä osa geneettistä ja kulttuurillista jatkumoa. Tänä päivänä fennoseksuaalisuus on haavoittuva ja alistettu seksuaalisuuden muoto, joka kokee vihaa Eliitin taholta: rasistit ahdistelevat meitä fennoseksuaaleja ja meihin kohdistetaan vihapuhetta esimerkiksi Ylen ja Hesarin taholta.

Olemme vainottuja ja vähäteltyjä, demonisoitujakin. Mutta meilläkin on seksuaalioikeutemme emmekä voi emmekä saa luovuttaa, vaikka vainoojamme ovat kaapanneet ja varastaneet politiikan, median ja koulutusjärjestelmän ja vaikka meihin kohdistuva sorto on institutionalisoitu ja puhtaan kiiltäväksi pesty.

Homoseksuaalien vaino lopetettiin lailla liki 50 vuotta sitten. Mutta meitä fennoseksuaaleja vainotaan vieläkin ja vaino vain kiihtyy. Elämme pimeyden ja vihan aikoja. Mutta tämäkin taisto voitetaan, vaikka vihaajilla on omat miljardimediansa, kuten Hesari ja Yle.

Minä olen fennoseksuaali. Amen.

(kiitokset jäsen Hankala Tapaus, autoit minua tulemaan kaapista ja tiedostamaan tilanteeni )
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Eino P. Keravalta

Miten muuten seksuaalioikeuksista puhkuva vihervasemmistolainen kupla suhtautuu sellaisiin ihmisiin, jotka näkevät seksuaalisuutensa käytännön biologis-funktionaalisena ilmentymänä ja jotka tältä pohjalta eivät halua sekoittaa emootioita tai sosiaalisia suhteita seksuaalisuuteensa vaan jotka ovat ulkoistaneet seksin kokemisensa kaupallisesti ilman velvoitetta sosiaalisesta vuorovaikutuksesta turvautuen fiskaaliseen vaihdantaan resurssien suhteen?

Arvatenkin punakupla torjuu tuollaisen lähestymistavan, koska sillä on veronmaksajain kustantamat, ilmaiset 'irakiinohuorat', mutta katsoisin, että penättyihin seksuaalivapauksiin kuuluu myös oikeus sellaiseen seksuaalisuuteen, joka näkee, että seksuaalisuus sinänsä on biologinen, välttämätön toiminto, johon ei ole hyvä sekoittaa ihmissuhteita tai sosiaalisia riippuvuussuhteita, koska niistä voi muodostua tarpeeton taakka, joka taas syö henkisiä ja sosiaalisia resursseja.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

no future

Ei kai maksullisessa seksissä sinällään mitään vikaa ole, kunhan sekin perustuu molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen.

Tähän ketjuunhan nimenomaan kuuluu mitä suurimmassa määrin ne tahot jotka ajavat seksityöläisten oikeuksia olla "virallisia" työntekijöitä, sekä kriminalisoinnin poistamista seksin myymiseltä tai ostamiselta sinällään.

siviilitarkkailija

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.05.2017, 19:52:57
Mutta olen edelleen ymmällä..

-mitä seksuaalioikeudet ovat?

Oikeus suorittaa, antaa ja ottaa vastaan seksuaalisia tekoja.

-kellä näitä oikeuksia on?

Elävillä oikeustoimihenkilöillä

-mikä estää oikeuksien toteutumista?

Olosuhteet ja ympäristö.
-kuka valvoo oikeuksien toteutumista?

Poliisi.
-mitä rangaistuksia seuraa laiminlyönneistä?

Sakkoa tai vankeutta
-miten kompensoidaan rumien ja tyhmien ihmisten seksinsaannin vajausta?

Rahalla kompensoidaan rumuutta, tyhmien seksinsaannin vajajaus on normaalia.
-miten seksuaalioikeuksia rajataan ja kuka niitä rajaa esimerkiksi pedofilian ja raiskausten suhteen?

Lainsäätäjä, tuomioistuin ja yhä useammin lain tulkintavaltaa käyttävä poliisi tai poliittinen syyttäjä.
-mikä osuus valtiolla on seksuaalioikeuksien takaamisessa?

Rippuu valtiosta ja sen luonteesta
-kuka määrittelee seksuaalioikeudet?
Lainsäädäntö.
-kuka kustantaa seksuaalioikeudet tapauksissa, joissa vaaditaan resursseja?

Tavikset maksaa itse, kanaedustajille ja suurjohtajille lobbarit tai valhemedian kulutili.
-onko prostituutio seksuaalioikeuksien tae vaiko ilmaus niiden puutteesta?
Kyse on seksuaalialan palvelutyöstä.
-ollaanko valkoisten heteroiden oikeuksista yhtä huolissaan kuin tummempien ja homojen oikeuksista?
Ei.
-pitääkö kaikkien antaa kaikille?
Vain Kanervan Ilkka pystyy siihen.
-saako kumppaninsa valita ja jos saa niin onko se pois joltain toiselta ja loukkaako se tuon toisen seksuaalioikeuksia?
Saa, kyllä ja ei. Parisuhteessa muiden seksuaalioikeudet lakkaa. Siksi se on parisuhde.
-miksi seksuaalinen valta kasautuu naisille ja onko se tasa-arvoista?
Naiset on seksikkäitä mutta ennenkaikkea älykkäitä. Seksi on älylaji. Ainakin hyvä seksi.
-miksi rahaa ei saisi vaihtaa seksiin mutta seksiä saa vaihtaa rahaan?

Ostettu seksi on kylmää eikä tee hyvää sielulle. Kylmässä sielun on kuitenkin syötävä oikeaa ruokaa ja maksettava laskut. Siksi.
-takaako yhteiskunta kauneusleikkaukset rumille seksuaalioikeuksien tasoittamisen nimissä?

Ei. Mutta pieleen menneitä esteettisen kirurgian halpa-operaatioita on korjailtu verovaroin.
-onko sääliseksiä annettaessa teeskenneltävä halukasta seksuaalitasa-arvon nimissä?

Kun on säälittävä niin ei tarvitse teeskennellä.
-saako hetero välttää homokapakoita?

Ei mutta poliitikon täytyy.
-pitääkö naisilta poistaa geeni, joka saa heidät suosimaan menestyjiä?
Tyhmä ajatus.
-jos lihava haluaa hoikkaa, onko hoikalle annettava sakot kieltäytymisestä?
EI.
-miksi nainen saa vaatia rahaa mieheltä, joka satunnaisen kapakkatuttavuuden jälkeen on häntä kännissä pannut vain vedoten elatusvelvollisuuteen?
Koska mies ei kanna 9 kk aikaa vatsassaan kapakkatuttavuuden hedelmää.
-onko seksuaalitasa-arvoa, että ulkomailta tuotetaan panijoita vaikka kotimaassakin ollaan ilman?

Laskujeni mukaan kyllä. Näin edistetään väistämättä ristiriitojen ja sodan syttymistä mikä käynnistää valtaisan seksuaalivallankumouksen ja ylimääräinen ihmismassa hävitetään. Käänteisesti sodan ja suuren seksuaalivallankumouksen kannalta tarkasteltuna ehdottomasti.
-pitääkö seksilelut kieltää ihmisyyden vastaisina?

Niitä pitäisi verottaa kovemmin.

-lanseerataanko huoraseteli kaikille?

On jo. Toisilla isompi ja toisilla pienempi.
-pitääkö miehen aina olla halukas?
Kyllä. Halun kohde vaihtelee.
-pitääkö tasa-arvoisessa seksisuhteessa tulla yhtäaikaa?
Minne? Virtasille kahville? Yleensä joo.
-huolehtiiko valtio tasapuolisesta sukupuolijakaumasta kaikissa ikäluokissa?
Tutustuttani Terveyden ja hyvinvoinnin laitokseen ja sen väkeen, olen täysin vakuuttunut että ämpäriyliopiston paskasakki on niin pihalla että heidän juttunsa voi jättää marginaaliin.

Seksi on kuin älli. Toisilla enemmän kuin toisilla. Kyse ei ole pelkästään motoriikasta mikä on vihervasemmistolaiaen roskaväen käsitys tai korporaatiokommarien "ihmiset on pelkkiä laatikoita joita liikutellaan" tai sosialistiaatelin reittä pitkin rehvastelu.

Tietysti pitää olla sekä fysiikkaa + kemiaa = hyvää seksiä.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...