News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2017-04-11 Saksa: Törmäystestissä terroriautojen betoniesteet

Started by akez, 11.04.2017, 20:40:13

Previous topic - Next topic

HDRisto

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 12.04.2017, 00:46:56
Miksi näiden ählämiterroristien täytyy aina tappaa. esim tekemäällä tulipaloja saa isoa tuhoa aikaiseksi ilman että itse kuolee  tai jää kiinni.

Jos ei kukaan kuole, ei manuaalin määrittämä tehtävä "tappakaa kaikki vääräuskoiset" toteudu.
Ja marttyyrius on tavoite, eli kuolla itse siinä samassa tehtävässä.

Jepulis

Quote from: Tappivanukas on 12.04.2017, 07:26:15
En ole aasintuntija, mutta veikkaan että moottorin sammuttaminen, avainten mukaanottaminen ja kopin lukitseminen olisivat aika itsestään selvä prosedyyri. Kylmäketju tuskin katkeaa vaikka jäähdytys olisi pois päältä jakelun ajan.

Siinä on taas se seuraava rengas. Emme 10 vuotta sitten edes kuvitelleet, että jakeluauto pitää asiakkaalla sammuttaa - ainakaan terrorismin vuoksi. Nyt kuvittelemme.

Mitä jos kuvitellaan eteenpäin. Vaikkapa kuvitellaan sitä kylmäketjua, sen katketessa syntyy epäterveellinen tuote. Entäs jos terroristi luo epäterveen tuotteen. Olisiko kova sana terroristille saastuttaa tappavalla viruksella tai muulla mönjällä joulun alla tuhat sattumanvaraista kinkkua? Luulen, että palveluammatteja missä tämän voisi tehdä löytyy mm. Helsinginseudulta kymmenin tuhansin. Osa niistä tilaisuuksista tehtävissä henkilötunnusten osalta ns. pimeässä.

Muslimit eivät sikaan edes koske, joten ainakaan muslimit tai kasvia haukkaavat äärivihreät ei joudu terojen uhriksi. Tuhannessa tapauksessa kuolee kantaväestön perhe. Miten tuo vihreä unelma, jossa siansyönnin perinne viimeinkin lopullisesti katkeaa, on estettävissä? Ei mitenkään.

Tämä ei pääty kuin rajalla, jos sielläkään.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Tabula Rasa

Quote from: possu on 12.04.2017, 11:06:03
Quote from: HDRisto on 12.04.2017, 10:39:37Jos ei kukaan kuole, ei manuaalin määrittämä tehtävä "tappakaa kaikki vääräuskoiset" toteudu.
Manuaalin voisi kieltää.

Milloin kielto on estänyt tekijää missään tekemästä mitään? Kielto toimii vain ja ainoastaan jos kielletty hyväksyy tekevänsä väärin ja sen vuoksi lakkaa tekemästä. Jos rauhanrekkailija tekee uskonnollisessa vimmassaan mielestään äärimmäisen oikein niin keinojen kielto on ainoastaan laastaria avohaavaan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Tappivanukas

Tiedän kyllä että avaimet voidaan ottaa kuskilta väkisin. Kaikkein helpoimmat tiet olisi kuitenkin helppo tukkia.

Kaikki kikkailu lisälukituksilla, koodeilla, retinaskannerilla yms on sikäli turhaa että terroristi voi ajaa luvallisesti, vuokrata auton tai vaikka ostaa sellaisen. Ongelma ei ole tekninen vaan aatteellinen.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Nuivake

Herää kysymys, oliko näillä valerekkakuskeilla seuraavat:

-Henkilökohtainen kortti digipiirturiin ja aikaryhmävalitsimesta valittuna "työ" -asento
-Ajokortti jossa vähintään C -luokan pätevyys
-Ammattipätevyysajokortti, joka vaaditaan nykyään EU-alueella kaikkiin luvanvaraisiin ajoihin (käytännössä kaikki paitsi ensituotantopykälän mukaisesti erotetut)

Jos edellä mainitut eivät toteudu, on ajoneuvon käyttö käytännössä mahdotonta, ainakin valkoihoiselle kanta-asukkaalle.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

nevahood

Tekniikan Mokutus 5/2017:
- Törmäystestissä betoniesteet
- Sokkotestissä pippurisuihkeet
- Kevään kuumimmat lenkkivaatteet: NIJ IV
Suurkiihottaja Runeberg

Vänkääjä

Quote from: Kari Kinnunen on 12.04.2017, 10:22:37
Quote from: Tappivanukas on 12.04.2017, 07:26:15
En ole aasintuntija, mutta veikkaan että moottorin sammuttaminen, avainten mukaanottaminen ja kopin lukitseminen olisivat aika itsestään selvä prosedyyri. Kylmäketju tuskin katkeaa vaikka jäähdytys olisi pois päältä jakelun ajan.

No, esimerkiksi takalaita nostin vie virtaa siihen tyyliin, että melkein annettava olla käynnissä. Siinä olet oikeassa, että ovet lukkoon kun poistuu. Nepä voi ovet lukita, vaikka auto kävisikin.

En tosin tiedä millaiset lukkonupit kuorma-autojen ovissa on sisäpuolella, mutta luulen kyllä ettei terroristi sitä sivuikkunaa sääli jos sitä kautta saa kätensä sisälle ja oven siten avattua.
Ikkunan rikkominen saa kyllä lähellä olijat varuilleen ja tekemään jopa hätäpuhelun, mutta kaikki yli puolen kilometrin päässä olevat ovat vaarassa.

Tappivanukas

Ohessa monikulttuurinen, jihadinkestävä jakeluauto.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Hankala Tapaus

Quote from: Kari Kinnunen on 12.04.2017, 05:38:55
No, onneksi terojen pullarellut ja kaljakaniat eivät paina ihan kymmeniä tonneja. Ja nopeudetkaan eivät ole kovia, joten uskoisin, että rakkineen meno tyssää esteeseen kyllä.

Jos avattaresi on työkalusi, tiedät varmaan että Tukholman ase oli 3-akselinen jakeluauto, jossa saattoi olla muutama tonni kuormaakin. 3-akselisten täysperävetäjien suurin sallittu kokonaismassa voi olla jopa 28 tonnia.

Sikäli kuitenkin kirjoitin huonosti, että en yksilöinyt erilaisia tilanteita, enkä erilaisia esteitä. Siihen kikkailuun en näe nytkään tarvetta. Lisäksi en välitä opastaa tällaista iskua suunnittelevaa oikeantyyppisen jakeluauton kaappaamiseen. Kaupungeissa kuitenkin ajetaan myös maksimipainoilla.

MW

Quote from: Tappivanukas on 12.04.2017, 13:08:19
Tiedän kyllä että avaimet voidaan ottaa kuskilta väkisin. Kaikkein helpoimmat tiet olisi kuitenkin helppo tukkia.

Kaikki kikkailu lisälukituksilla, koodeilla, retinaskannerilla yms on sikäli turhaa että terroristi voi ajaa luvallisesti, vuokrata auton tai vaikka ostaa sellaisen. Ongelma ei ole tekninen vaan aatteellinen.

Totta. Ainoastaan hetken mielijohteesta toimivan aatevammaisen saa noilla teknisillä pysäytettyä.

Mielenhäiriöpuheista huolimatta en usko tähän kategoriaan lankeavan montaakaan sankaria.

Blanc73

"TM testaa uudet jihadistiesteet. Lue yllätysvoittaja!"

Monikulttuuri on ihanaa...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Roope

QuotePääministeri Juha Sipilän (kesk) mukaan Helsingissä on jo jonkin verran esteitä, ettei kuorma-auto tai rekka pääsisi ajamaan kävelijöiden päälle.

- Poliisi nyt miettii, pitääkö niitä tehdä vielä enemmän. Tässäkin (Helsingin rautatieasemalla) on esteitä, joita pystyy nostamaan ylös tarvittaessa, Sipilä sanoi Iltalehdelle keskustan vaalivalvojaisissa.

Tukholman iskun tekijä ajoi kuorma-autolla kohti väkijoukkoa vilkkaalla Drottninggatanin kävelykadulla, minkä jälkeen hän ohjasi kuorma-auton tavaratalo Åhlensin näyteikkunaan. Neljä kuoli ja 15 loukkaantui iskussa.

- Kyllä se monia mietintöjä tulee nyt aiheuttamaan, pitääkö muuttaa jotakin (Suomessa), pääministeri totesi.

Sipilän mukaan asiaa pohditaan hallituksen puoliväliriihessä 24.-25. huhtikuuta.
Iltalehti: Pääministeri Sipilä: Hallitus pohtii keinoja terrori-iskujen estämiseksi Suomessa - "Turvallisuus keskiössä puoliväliriihessä" 13.4.2017
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

SatuSetä

Quote from: Roope on 13.04.2017, 22:35:06
Quote
Tukholman iskun tekijä ajoi kuorma-autolla kohti väkijoukkoa vilkkaalla Drottninggatanin kävelykadulla, minkä jälkeen hän ohjasi kuorma-auton tavaratalo Åhlensin näyteikkunaan. Neljä kuoli ja 15 loukkaantui iskussa.
Iltalehti: Pääministeri Sipilä: Hallitus pohtii keinoja terrori-iskujen estämiseksi Suomessa - "Turvallisuus keskiössä puoliväliriihessä" 13.4.2017

Ai että ihan ohjasi?
Vähän nyt haisee valkopesu tässä.
Tekijä kyllästyi keilaamaan, tajusi tehneensä väärin ja ymmärsi ainoaksi toimivaksi ratkaisuksi kohdistaa autonsa kineettisen energian kapitalistisiin rakenteisiin?

Noh, luotan siihen, että ilmaisu on toimittelijan älynväläys.

edit. Ja "kohti väkijoukkoa".. kuvista voisi päätellä, että on ajettu väkijoukkoon tai väkijoukon päälle, mutta mistä minä mitään tiedän.
Kissat on koiria ja hauki on kala, joka tekee pesän puuhun.

J.M

Quote from: mikkoR on 12.04.2017, 09:32:16
Ihan random jamppa ei muuten välttämättä pääse edes kuorma-autolla liikkeelle joten pääsääntöisesti jotain kokemusta pitää olla ko. härveleistä

Näköjään näin monikulttuuriaikana kannattaa sellaisissa tapauksissa kun auto on jätettävä käyntiin lastauksen/purkamisen ajaksi vetää edes ns. spärrä-venttiili päälle. Kyllä sillä jo saa monen kuorkkeihin tutustumattoman liikkeellelähdön estettyä.


Milloinkohan näkisimme Euroopan rajoilla testissä laittomien maahantunkeutujien betoniesteet?
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

jka


mikkoR

Quote from: jka on 29.04.2017, 10:19:42
Törmäsinpä tällaiseen. Ainakin rekka pysähtyi.

https://www.facebook.com/1183650308419419/videos/1311991962251919/

Ei saa käyttää Suomessa koska saattaa vahingoittaa kuljettajaa tai vaihtoehtoisesti lentävät romut saattaa vahingoittaa sivullisia.
Asia johdosta on ratsattava lisää Suomalaisia rekkoja, tutkittava niiden kuorman sidonta ja tutkittava piirturit tarkemmin.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.