News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

D. Qvintuksen blogi IL:ssä 14.3.2017

Started by pienivalkeapupu, 15.03.2017, 15:59:36

Previous topic - Next topic

pienivalkeapupu

Ärsyttääkö kuntavaalit?

http://blogit.iltalehti.fi/dimitri-qvintus/2017/03/14/arsyttaako-kuntavaalit/

Kyllähän on taas sellainen humooripläjäys demarien viestintävastaavalta että oksat pois - tosin siihen olen kyllä jo tottunut, koska hauskahan näitä on lukea. Kommentteja on tullut *jo* sata, ja muutamaan herra DQ on vastannutkin, vaikka suurin osa kommenteista täys nuivia ovatkin  :o

Poimin tähän yhden välähdyksen blogistin omasta tajunnanvirrasta: Suomi on joissakin asioissa pimeässä paikassa juuri nyt. Suomalaisuuteen on perinteisesti kuulunut se, että avataan ovi silloin, kun apua tarvitseva koputtaa. Ei olla tuomittu toisia, vaan ollaan keskitytty siihen, että omassa toiminnassa ei olisi moittimista. Ollaan ehkä oltu vähän hiljaisia, mutta ollaan vaikutettu silloin, kun sen hetki on. Ja ollaan oltu ihmisiksi. Sekä tietysti
Nyt täällä on kahjojen pyörittämä Rajat kiinni -porukka. Eräässä eduskuntaryhmässä on viime vuosina ollut ryhmän kansanedustajien lukumäärään suhteutettuna enemmän rikollisuutta kuin tuomittujen henkilöiden parjaamissa väestöryhmissä.
Ja vastaus blogistin kysymykseen - kyllä, kuntavaalit (tai oikeastaan mitkä vaalit tahansa) ärsyttävät, ihan tietystä syystä  :roll:

JK. Modet varmaankin siirtävät tämän avauksen jonnekin muualle, jos aiheesta jossakin muualla päin foorumia jo on  :)
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

guest8096

QuoteEi olla tuomittu toisia, vaan ollaan keskitytty siihen, että omassa toiminnassa ei olisi moittimista...
Nyt täällä on kahjojen pyörittämä Rajat kiinni -porukka.

Itse hän on näköjään heti tuomitsemassa toisia.