News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Kerava

Started by Kalevi Soilander, 23.08.2009, 21:43:35

Previous topic - Next topic

Kalevi Soilander

Quote from: Eino P. Keravalta on 22.07.2011, 22:44:24
QuoteMiten olisi esim. torstaina 4. elokuuta?

Olkoon tämä päivämäärä raapustettu kultaisin kirjaimin itsekunkin almanakkaan. Nuivan vuoden 2011 jälkimmäinen puolisko käynnistyy tuolloin rauhaa rakastavien massojen vyöryessä Keravalle.

Heli sanoi, että hänelle sopisi kaikki muut päivät, mutta ei 4.8. Sopisiko, että siirretään vaikka maanantaihin, tiistaihin tai keskiviikkoon? Minulla käyvät kaikki, mites muille?
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Eino P. Keravalta

Nyt en keksi mitään, miksei mikä tahansa muukin ilta elokuun alussa kävisi. Joten latokaa vain päivämäärää tiskiin, pliiz.

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Martti Munne

Mullekin sopii paremmin alkuviikosta, kuin to tai pe.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Kalevi Soilander

Koska vahvuuksiini kuuluu kyky tehdä nopeita päätöksiä muiden ihmisten puolesta, niin ilmoitan täten että Keravan Hommakerho kokoontuu keskiviikkona 3. elokuuta klo 19 Hemingway's-baarissa.

Riippuen vähän auringonpilkkujen asennosta saatamme eksyä jollekin toiselle terassille siinä keskustan alueella. Jos muita kerholaisia ei meinaa löytyä, niin minulle voi soittaa numeroon 044-5304393.

Heikkouksiini kuuluu, etten syyllistä ihmisiä tarpeeksi, jos he eivät noudata päätöksiäni, mutta tällä kertaa lupaan olla tuomitsevampi. Esimerkiksi kaikki jotka ovat Keravalta tai lähistöltä ja lukevat tätä, mutta eivät ole koskaan olleet Hommakerhossa: nyt on parasta pyrkiä paikalle. Suomi ei pelastu pelkästään foorumia lukemalla, siihen tarvitaan myös vakaumuksellista oluenjuontia!

femacco

Kai se on tultava tonne joo...

Eino P. Keravalta

Tulossa ollaan. Olen myös saanut vihiä, että paikalle mahdollisesti olisi tulossa itse taiteilija Kaivanto, mikäli kiireiltään ehtii. Lisäksi tilaisuudessa nähtäneen eräs klovni. Mutta se en ole minä. Tällä kertaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Martti Munne

Minäkin olen tulossa. Tosin loman jo loputtua olisi tarkoitus selvitä illasta ilman punaista klovnin nenua. (Kyl pari voi silti ottaa :roll:)
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Eino P. Keravalta

Quote from: Martti Munne on 03.08.2011, 08:39:56
Minäkin olen tulossa. Tosin loman jo loputtua olisi tarkoitus selvitä illasta ilman punaista klovnin nenua. (Kyl pari voi silti ottaa :roll:)

Joo joo, pari pulloa punkkua voi aina ottaa. Jo terveydenkin nimissä.

Tänään taitanee olla viimeiset kauniit ilmat muutamaan päivään, joten terassille vain klo 19. Politiikka - mikä ihana tekosyy.

Kalevi Soilander

Kiitos ja anteeksi kaikille eilen mukana olleille. Olihan taas kerhoilta. :flowerhat:

Kuten Hikipedia sanoo, Kerava on Suomen pillurallin mekka. Nyt vaan kukaan paitsi Arska ei ollut autolla liikkeellä, niin piti sitten vaan kiertää terasseja. Tämäpä olikin itse asiassa epävirallinen Keravan Hommakerhon 2-vuotisjuhla, ja porukkaa oli tullut paikalle taas eri puolilta Uuttamaata.

Kun meillä oli ensimmäinen kerho elokuussa 2009, niin jouduimme lähtemään vetämään ekasta baarista kun siellä alkoi se karaoke. Sitä paikkaa onkin sen jälkeen kartettu kuin Itäkeskuksen mäkkäriä ramadanin jälkeen. Nyt päätettiin että mennäänkin laulamaan samaiseen paikkaan. Täysi kierros rallia kuljettu ja silleen.

Oli kohtuullisen mielenkiintoiset näkymät, kaikkea en kehtaa/uskalla/saa edes kertoa. Kuvitelkaapa kuitenkin esim. Kaivanto laulamassa Lasten mehuhetkeä ("Musta n**k*r* vei päivänsankarin"?) tai Eino laulamassa Mustang Sallya tai Elviksen Love me Tenderiä (samalla kun hommatytöt tanssii herkästi toisiaan halaillen). Ja yrittäkääpä olla kuvittelematta meikäläistä heilumassa tanssiparketilla, jos mielenrauha on teille tärkeää. Melkein jyräsin karaoke-emännän jalkoihini. Onneksi minulla oli nilkka nyrjähtänyt muutama päivä aikaisemmin, se vähän hillitsi menoa...

Einon kanssa oltiin aikaisemmin ideoitu erilaisia pilapiirroksia, ja Eino esittelikin kaikille ensimmäisen prototyyppinsä eräästä luomastaan hahmosta, mutta siitä lisää kun on sen aika.

Paikalle oli jopa vahingossa eksynyt vanhoja hommalaisia, jotka eivät edes tienneet että siellä oli kerho. Hyvin meni, tähdet oli taas kohdallaan.

Suositun italialaisen karaokeiskelmän sanoin, "Olen hommalainen..."

femacco

No moi Kalevi, positiivista kuulla sinusta. Nyt tiettävästi ainakin kaksi (2) henkilöä on selvinnyt hengissä keskiviikon Keravan Hommakerhosta  :flowerhat:

Heli

Hengissä ollaan. Tattista vaan kaikille hulvattomasta kerhoilusta. Tulen ehdottomasti toistekin Keravalle, jos lupaatte, että tanssitaan taas ripaskaa.

Olikos se niin, että syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna saattaisi olla jotain meininkiä tiedossa..?

femacco

Quote from: Heli on 05.08.2011, 17:37:02
Hengissä ollaan. Tattista vaan kaikille hulvattomasta kerhoilusta. Tulen ehdottomasti toistekin Keravalle, jos lupaatte, että tanssitaan taas ripaskaa.

Olikos se niin, että syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna saattaisi olla jotain meininkiä tiedossa..?

Eikö me höpötetty jotain Töölönlahdesta tai Suomenlinnasta?

Heli

Juu. Töölönlahti taisi saada enemmän kannatusta. Kokoonnutaanko pe 2.9. vai la 3.9.?

kaivanto

Kiitoksia kaikille! Selvisin torstaina jopa hevosen selkään, vaikka aamuyöllä en ollut ihan varma.

Eino P. Keravalta

Keravan Homma-kerho on niin perverssi ilmiö, että jos se keksittäisiin tänään, se kiellettäisiin. Meillä jopa puhuttiin politiikkaa. Ja maltillisesti. Mikä vielä pahempaa.

Mikään inhimillinen ei ole meille vierasta, toisinkuin mocuttajille, joille kaikki inhimillinen on vierasta.

PS: Tiesittekö, että Suomessa järjestetään Samba-karnevaalit läpi talven? Niitä kutsutaan Keravan Homma-kerhon jatkoiksi. Mikä on kyllä aivan liian vaatimaton nimitys..

Kiitoxia kaikille, anteexi kaikille!

Kalevi Soilander

Kansanedustaja Juho Eerola pitäisi saada Keravan Hommakerhoon, olisi meillä kuin kotonaan:

Persu-kansanedustaja riisui nahkapöksynsä

QuoteMukana esityksessä ollut persu-Juho varasti ilmeillään ja tanssitaidoillaan koko shown.

Juho Eerola

Quote from: Kalevi Soilander on 09.08.2011, 17:57:53
Kansanedustaja Juho Eerola pitäisi saada Keravan Hommakerhoon, olisi meillä kuin kotonaan:

Persu-kansanedustaja riisui nahkapöksynsä

QuoteMukana esityksessä ollut persu-Juho varasti ilmeillään ja tanssitaidoillaan koko shown.

Kutsukaa ajoissa. Keikkakalenteri täyttyy kovaa vauhtia.  ;D

Kalevi Soilander

Mites olis? Vaikka joku torstai?

Martti Munne

Vuoden ensimmäinen Hommakerho Kerava järjestetään keskiviikkona 28.3. klo 19 alkaen rautatieaseman Kellobaarissa.

Kaikki mukaan, uudet ja vanhat!

Miiluvahti

Yritän raahautua paikalle. Onko pienet kopsut sallittu vihapuheiden lomassa.

Eino P. Keravalta

Quote from: Miiluvahti on 24.03.2012, 11:59:36
Yritän raahautua paikalle. Onko pienet kopsut sallittu vihapuheiden lomassa.

Vihapuheita emme ole kuunaan harrastaneet, mutta kopsut sallitaan  :)

Eino P. Keravalta

kaikki isäm maan puallustajat huamio nyt ois meidän joukko kokous paarissa keravassa tänä ku kellon piäni viisari on siin seittemän kohtaa ja mäki tuun jos Äiti laskee

Pietari

Tulisin, mutta saunavuoro päättyy vasta seittemältä, ja että sinne kervaalle asti ehtii menee ainaki tunti. Kaheksaan mennesä te ootte tietenki jo kaikki kilijut juonu, ja sammunu.

Eino P. Keravalta

Quote from: Pietari on 28.03.2012, 17:38:26
Tulisin, mutta saunavuoro päättyy vasta seittemältä, ja että sinne kervaalle asti ehtii menee ainaki tunti. Kaheksaan mennesä te ootte tietenki jo kaikki kilijut juonu, ja sammunu.

nii ollaanki, mut mitä sitte. tuu ny kuitenki isäm maan asialle. voitha säki sammuu vai hä?

Kalevi Soilander

Quote from: Eino P. Keravalta on 28.03.2012, 17:34:23
kaikki isäm maan puallustajat huamio nyt ois meidän joukko kokous paarissa keravassa tänä ku kellon piäni viisari on siin seittemän kohtaa ja mäki tuun jos Äiti laskee

Reportti eilisestä:
Isäm maa puallustettu.

Heli

Voisitteko kerhoilla siellä Keravalla joskus vaikka perjantaina? Arkena täältä kauempaa on vähän nihkeää suunnata sinne asti.

Kalevi Soilander

Quote from: Heli on 30.03.2012, 18:37:40
Voisitteko kerhoilla siellä Keravalla joskus vaikka perjantaina? Arkena täältä kauempaa on vähän nihkeää suunnata sinne asti.

Laitetaanpas ehdotus muistiin, ehkä ensi kerralla perjantaina. Emme tietenkään halua aiheuttaa kenellekään nihkeyttä.

Moni ei muuten tätä tiedä, mutta Keravan Hommakerhon voi kutsua kokoontumaan myös omalle paikkakunnalleen. Tulemme paikalle esim. olutpalkalla, eikä tarvitse olla edes mitään vahvaa erikoisolutta, kunhan on jotain Keravalla pullotettua, että tulee aito fiilinki.

Kalevi Soilander

Internetistä riippuvaisen aivot surkastuvat.

Siksipä ehdotankin, että on aika lopettaa se kuvaruudun tuijottaminen pariksi tunniksi, ja tavata kasvotusten. Olisko heti vapun jälkeen esim. torstaina 3.5? Ei oteta perjantaina, vaikka Heli sitä pyysikin, koska silloin on Helsingin perjantaikerho.

Tavoitteena olisi tietysti terassikeli ja paikkana keskustan kävelykatu.

Martti Munne

Meinaatko, että oltaisiin simoissa koko vappuviikko? Ei maksa kestä :o
Mitäs, jos Kerava tekisi täydellä joukolla retken Helsingin perjantaikerhoon 4. päivä ja kerhoiltaisiin Keravalla vasta ke 9. tai pe 11.5?

Kalevi Soilander

Quote from: Martti Munne on 23.04.2012, 15:39:45
Meinaatko, että oltaisiin simoissa koko vappuviikko? Ei maksa kestä :o
Mitäs, jos Kerava tekisi täydellä joukolla retken Helsingin perjantaikerhoon 4. päivä ja kerhoiltaisiin Keravalla vasta ke 9. tai pe 11.5?

Tätä nykyajan nuorisoa, "ei maksa kestä". Kun minä olin sun ikäinen niin maksat oli rautaa ja juomat oli nestettä.

Mutta joo, tuohan voisikin olla ihan hyvä idea, mennään sinne Helsinkiin 4. päivä.