News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommakerho Kerava

Started by Kalevi Soilander, 23.08.2009, 21:43:35

Previous topic - Next topic

Kalevi Soilander

Kahdeksan ihmistä oli paikalla ja hauskaa oli.

Keski-Uudenmaan säännöllisten kerhoilujen 1-vuotissynttäreitä vietetään sitten Järvenpäässä ehkä parin viikon sisällä.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

K.K.

Keski-Uudenmaan säännöllisten kerhoilujen 3-vuotissynttäreitä vietetään sitten Keravalla..
;D
"Suomen suurin moskeija Keravalle?"
http://www.keski-uusimaa.fi/Vapaa-aika-ja-viihde/Ihmiset2/Suomen-suurin-moskeija-Keravalle

Kalevi Soilander

Quote from: K.K. on 26.08.2010, 13:19:27
Keski-Uudenmaan säännöllisten kerhoilujen 3-vuotissynttäreitä vietetään sitten Keravalla..
;D
"Suomen suurin moskeija Keravalle?"
http://www.keski-uusimaa.fi/Vapaa-aika-ja-viihde/Ihmiset2/Suomen-suurin-moskeija-Keravalle

Kiitos verenpaineen nostamisesta.

Eino P. Keravalta

Katukuvasta päätellen täällä ei edes ole "tarvetta" moskeijalle - en edes muista, milloin olisin nähnyt mustakaapua keravalaisella kadulla. Eilen tosin näin Savion kaupunginosan rautatieaseman liepeillä kaksi nuorta, mustaa henkilöä, toinen mies, toinen nainen. Hekään tuskin keskinäisestä kiehnäämisestään päätellen kovin moskeijaa kaipasivat.. vaikka somaleilta vaikuttivatkin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

jumppajoonas

Noita romanian romaneja tuossa kävelykadulla on silloin tällöin satunnaisesti näkynyt.

Liekö "tiedustelupartio" kyseessä,toivottavasti eivät pesää tee tänne,muuten huoli kasvaa tämän tornitalon rollaattorimummojen turvallisuudesta..
"Ei voi kuljettaa totuuden soihtua väkijoukossa käräyttämättä jonkun partaa" (Sokrates 469 - 399 eaa.)

Kalevi Soilander

Keravan Hommakerho kokoontuu taas ensi maanantaina 28.3. Pub O'Robinsissa Torikatu 1 seitsemän pintaan.

Ei varmaan hirveän myöhään olla, joten ilmoitelkaa jos joku pääsee vasta myöhemmin.

Tässä kun alkaa olla melkein terassisäät niin aletaan valmistautua vähän säännöllisempään kerhoiluun..

femacco

Pitäisköhän tulla pitkästä aikaa kerhoilemaan?  :)

Eino P. Keravalta

Quote from: Sanna Onkamo on 29.04.2011, 18:15:51
Pitäisköhän tulla pitkästä aikaa kerhoilemaan?  :)

Kerhoilu kannattaa aina. Varsinkin nyt kun punafasistit ja vihernatsit saivat päänsisäisen kusenkierron seisauttavan vaalitappion! Emme me tomerat oikeassaolijatkaan enää juo kiljua, vaan asiamme etenemisen myötä olemme siirtyneet juhlan kunniaksi kalleimman hintaluokan shamppanjaan, jota nautimme kaikissa kerhotapaamisissamme ja vähän muuallakin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kalevi Soilander

Miten olisi hommakerho Keravalla ensi torstaina 12.5? Voisi tuon terassikauden avata tänäkin vuonna perinteisin menoin. Juomme tuopin jokaisen sisulaisen kansanedustajan kunniaksi niin eiköhän siinä päästä mukavasti juhlatunnelmiin.

Martti Munne

Onnistuu. Torstaihin siis.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Eino P. Keravalta

Näin tapahtukoon.

Tosin sää ei ole yhtä kukkean keväinen kuin tätä kirjoitettaessa, vaan mikäli sääennustetta on uskominen, taivaalle saattaa torstaina ilmaantua tummanpuhuvia pilviä. Mutta toisaalta mielemme taivaalla ei Jytkyn jälkeen ole laisinkaan synkkiä pilviä, joten tuopit kohonnevat iloisesti niin nais- kuin miespuolistenkin hommalaisten käsissä Keravan torstaisessa illassa.

Tapaamisiin!  ;D

femacco

Näillä näkymin pääsen tällä kertaa paikalle.

Kalevi Soilander

Quote from: Sanna Onkamo on 11.05.2011, 21:17:23
Näillä näkymin pääsen tällä kertaa paikalle.

Hieno homma! Tavataan siis seitsemän kieppeillä Keravan Hemingwaysissä.

Meidät varmaan tunnistaa näiden profiiikuviemme perusteella, jos joku uusi sattuisi olemaan kiinnostunut tulemaan.

Eino P. Keravalta

QuoteMeidät varmaan tunnistaa näiden profiiikuviemme perusteella, jos joku uusi sattuisi olemaan kiinnostunut tulemaan.

Juuri näin! Olemme siis se aito, oikea ja alkuperäinen Hommakerho Kerava, mikä huomioonotettakoon, sillä liikkeellä on runsaasti myös epäaitoja keravalaisia Hommakerhoja, jotka yrittävät kaupungin ravintoloissa esiintyä meidän nimissämme saadakseen arvonantoa ja seksiä muilta ravintolassaolijoilta.

Eino P. Keravalta

Kevät koittaa Hommakerho Keravalle!

Vastoin aiempia ennusteita saammekin istuskella lämpimässä säässä terassilla tänään.

Tervetuloa kaikki  ;)

Tykkimies Pönni

Saattaa kuulostaa oudolta mutta näin nykyisenä Hommalaisena, entisenä Keravalaisena ja entisenä hmmm... alkoholin viihdekäyttäjänä kiinnostaa miten ilta meni ja montako oli paikalla? Missä jatkot?  :)

femacco

Tällä kertaa kävijöitä oli vain viisi, joista kaikki vielä vaikuttavat samassa puolueessa (Muutos 2011). Jatkoja vietettiin erään herran kämpillä ja baarissa. Minulla on hämäriä muistikuvia siitä, että lauloin karaokea.

Tykkimies Pönni

Quote from: Sanna Onkamo on 14.05.2011, 11:40:46
Tällä kertaa kävijöitä oli vain viisi, joista kaikki vielä vaikuttavat samassa puolueessa (Muutos 2011). Jatkoja vietettiin erään herran kämpillä ja baarissa. Minulla on hämäriä muistikuvia siitä, että lauloin karaokea.

Jaahans, jaahans. Pitää kattella tätä ketjua jos tekis kesällä kesäretken Keravalle. Muutostahan minäkin äänestin.

Eino P. Keravalta

Noh, en minä tiedä, mitä siellä tapahtui. En muista mitään. Mutta polkupyöräni on hävinnyt. Ne laittoivat varmaan lasiini jotakin. Luultavasti kaljaa.

femacco

Koskas Hommakerho Kerava kokoontuu vai ovatko kaikki lampaan näköiset sudet kesälaitumilla?

Heli

Quote from: Sanna Onkamo on 07.07.2011, 17:54:51
Koskas Hommakerho Kerava kokoontuu vai ovatko kaikki lampaan näköiset sudet kesälaitumilla?

Mä voisin kenties raahautua Keravalle asti, jos kokoontuminen on järkevään aikaan ja porukkaa on tulossa.

Eino P. Keravalta

Quote from: Heli on 08.07.2011, 18:47:09

Mä voisin kenties raahautua Keravalle asti, jos kokoontuminen on järkevään aikaan ja porukkaa on tulossa.

Näihin mieliämme askarruttaviin kysymyksiin osannee antaa vastauksen vain Keravan Homma-kerhon diktaattori Kalevi, paikallinen Mustanaamio, jonka hallussapitämää sormusta ilman ei voi kutsua kerhoa koolle. Mutta kun sellainen kutsutaan, tulen paikalle, mikäli Allah ja ehdonalaisen valvojani suovat.

Rakkaudella

Eino

Heli

Quote from: Eino P. Keravalta on 08.07.2011, 19:20:36
Quote from: Heli on 08.07.2011, 18:47:09

Näihin mieliämme askarruttaviin kysymyksiin osannee antaa vastauksen vain Keravan Homma-kerhon diktaattori Kalevi, paikallinen Mustanaamio, jonka hallussapitämää sormusta ilman ei voi kutsua kerhoa koolle. Mutta kun sellainen kutsutaan, tulen paikalle, mikäli Allah ja ehdonalaisen valvojani suovat.

Rakkaudella

Eino

Äh, kokoonnutaan Kalevilta salaa.

Heli

Eino P., menehän jo nukkumaan.

Eino P. Keravalta

Quote from: Heli on 09.07.2011, 00:02:13
Eino P., menehän jo nukkumaan.

Netsi ei nuku.

Heli

Hävisikö tuosta välistä yksi viesti vai kuvittelenko vain..?  :o

Eino P. Keravalta

Quote from: Heli on 09.07.2011, 00:18:23
Hävisikö tuosta välistä yksi viesti vai kuvittelenko vain..?  :o

Ei hävinnyt. Pitäiskö sunkin mennä nukkumaan?  ;D

Heli

Kyllä varmasti hävisi! Menen nukkumaan. Ehkä.

Kalevi Soilander

Jaahas, perinteinen kesätauko Hommasta on vietetty. Heti elokuun alkuun minulle kyllä sopisi kerhoilu Keravalla.

Miten olisi esim. torstaina 4. elokuuta?

Tunnushuutomme olkoon: "Ou Kerava!" (lauletaan O Canadan sävelellä, mutta lievästi sammaltavalla rytmillä, sillä Kerava on olutteollisuutemme keskus, ja sitä valuu paikalliseen vesijohtoveteen.)

Eino P. Keravalta

QuoteMiten olisi esim. torstaina 4. elokuuta?

Olkoon tämä päivämäärä raapustettu kultaisin kirjaimin itsekunkin almanakkaan. Nuivan vuoden 2011 jälkimmäinen puolisko käynnistyy tuolloin rauhaa rakastavien massojen vyöryessä Keravalle.

Varojeni niin salliessa tarjoan tuopposen kuohuvaa kaikille tirolilaisissa nahkahousuissa paikalle saapuville.