News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Kerava

Started by Kalevi Soilander, 23.08.2009, 21:43:35

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Quote from: Kalevi Soilander on 23.04.2012, 18:18:01
Quote from: Martti Munne on 23.04.2012, 15:39:45
Meinaatko, että oltaisiin simoissa koko vappuviikko? Ei maksa kestä :o
Mitäs, jos Kerava tekisi täydellä joukolla retken Helsingin perjantaikerhoon 4. päivä ja kerhoiltaisiin Keravalla vasta ke 9. tai pe 11.5?

Tätä nykyajan nuorisoa, "ei maksa kestä". Kun minä olin sun ikäinen niin maksat oli rautaa ja juomat oli nestettä.

Mutta joo, tuohan voisikin olla ihan hyvä idea, mennään sinne Helsinkiin 4. päivä.

Kannattaa tulla sitten sillä varauksella, että löydätte itsenne pöydän alta nukkumasta.  ;)
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Tunkki

Quote from: d100a on 23.04.2012, 20:51:55
Kannattaa tulla sitten sillä varauksella, että löydätte itsenne pöydän alta nukkumasta.  ;)

...juomassa nestettä.

Heli

Minulle ei käy ke 9.5. Tuo pe 11.5. käy vain, jos pystymme katsomaan Suomi-Kanada-matsia jossain. Toukokuussa parhaiten kävisi ti 8.5. tai viikoilla 20 ja 21 muut päivät paitsi la 26.5. Myös tuo vappuviikko kävisi, mutta Keravan nuoriso ei siis jaksa kerhoilla koko viikkoa...

Jukka Wallin

Vie heille tuttipullot niin jaksavat paremmin   :P
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

femacco

Mullekaan ei käy toukokuun yhdeksäs, koska menen kasvojen kuorintaan.

Eino P. Keravalta

Agentti H ja Agentti E täten kutsuna ilmoittavat, että Keravan Homma-kerho kokoontuu keskiviikkona 20.6. Paikka ilmoitetaan myöhemmin. Teemana on "suvaitsemattomuuden voimavarat".

Suvaitsemattomuudellahan on lukuisia voimavaroja, kuten mahdollisuus olla suvaitsematta esimerkiksi:

-pommi-iskuja

-juutalaisvainoja

-homovainoja

-naisten sortamista

-sukuelinten silpomista

-häpeämurhia

-fasismia

Joten tervetuloa kaikki hyvien asioiden ystävät!!

:)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tunkki

Eino Peelle sieltä Keravalta julkituon tietyn mielleyhtymän eli onko Che Kerava nuoruudentuotoksiasi?

http://www.saasta.fi/saasta/?p=5121

femacco

Voi kökkerö. Kai sitä on tultava hommailemaan mainittuna päivämääränä  ;D

kaivanto

Kesäpäivän seisaus. Koska ei ole varaa mennä Stonehengeen, niin voinemme pinota mini-Stonehengen Keravan rotvalin reunakivistä...

femacco

Mitä?! Onko taas aika hommakerhoilla vai onko tästä tullut herrojen salaklubi johon ei mymmelintyttäriä päästetä?  ???

Edit: Olisi näemmä pitänyt ottaa maakuntamatkalle mukaan silmälasit. 20.6. that is!

Heli

Kyseessä ei ole herrojen salaklubi. Agentti H on ainakin neiti-ihminen.  ;D

Kalevi Soilander

Hommakerho.

Kerava.

Keskiviikkona. 20.6.2012.

Ravintola Revanssi Sportbar.

Aivan Keravan aseman vieressä. Se keltainen kivitalo. Helppo tulla ja löytää.

Agenttimme E kävi juuri tarkastamassa paikan ja kehui laadukkaaksi.

Aloittelemme joskus kuuden, seitsemän välillä. Saatamme siirtyä jonnekin muualle keskustassa, joten jos meitä ei löydy, minulle saa soittaa numeroon 044-5304393.

Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Eino P. Keravalta

Kansalainen!

Tiesitkö, että taloyhtiön kokous, synnytysvalmennus, partioleiri, retriitti, esileikki, kertausharjoitus, meditaatio, veroilmoituksen laatiminen, verenluovuttaminen, ensiapukurssi, vesikidutus ja puolustuspoliittisen selonteon laatiminen ovat korvattavissa Homma-kerhon kokouksella?

Säästä siis sinäkin vaivojasi: kehitä henkisyyttäsi, hoida asioitasi, opi sosiaalista vastuuta ja rakasta Homma-kerhon lämpimän tuen saattelemana!

Saavu siis Keravalle keskiviikkona, kuten tuhannet muut!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Pietari

Joo, kyllähän se kaiken tuon korvaa, mutta ei nyt sentään saunavuoroa...
joten joudun jäämään pois  :(

Eino P. Keravalta

Quote from: Pietari on 18.06.2012, 19:32:14

Miten olisi sanan sauna? Siinä kyllä puhdistuu.

Kalevi Soilander

Quote from: Pietari on 18.06.2012, 19:32:14

Tulee vaan herkästi selkäsaunavuoro, jos et tuu kerhoon.

No jaa, onhan se sauna kuitenkin Pyhä asia, joten ei muuta kuin hyviä löylyjä.

Eino P. Keravalta

Minä olen kyllä jo kaksi ja puoli vuotta jättänyt peseytymisen väliin Homma-kerhojen vuoksi.

Kalevi Soilander

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2012, 18:59:30
Kansalainen!

Tiesitkö, että taloyhtiön kokous, synnytysvalmennus, partioleiri, retriitti, esileikki, kertausharjoitus, meditaatio, veroilmoituksen laatiminen, verenluovuttaminen, ensiapukurssi, vesikidutus ja puolustuspoliittisen selonteon laatiminen ovat korvattavissa Homma-kerhon kokouksella?

Osallistumalla neljään Keravan hommakerhon kokoontumiseen saa muuten 4 opintoviikkoa, 3 kuntoisuuslomapäivää tai hiihtolomaviikon, joten kannattanee kuitenkin kerätä koko sarja.

femacco

Miten mulla on sellainen kuti, että kaksi netsiä on nousuhumalassa vuorotellut ja muninut sivun täyteen kultamunia  8)

Epäilen, että hommalainen x ei uskalla tulla paikalle, koska luulee, että olemme mörönpalvojia. Kunhan hän tulee, hän näkee, että olemme. Viina on möröstä ja sitä me hemulit ja mymmelintyttäret juomme mörön kunniaksi.

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2012, 19:44:07
Minä olen kyllä jo kaksi ja puoli vuotta jättänyt peseytymisen väliin Homma-kerhojen vuoksi.

Keskiajan jälkeen kului monta vuosisataa, joiden aikana Keski-Euroopassa ei peseydytty lainkaan koko elämän aikana. Ainoastaan kasvot ja kädet puhdistettiin puhtailla liinoilla ja vesiastioilla. Kylmässä Pohjolassa kastauduttiin useammin, mutta me nyt olemme takapajuisia, epäkristillisiä finnejä.

Kalevi Soilander

Quote from: Sanna Onkamo on 19.06.2012, 00:45:03
Miten mulla on sellainen kuti, että kaksi netsiä on nousuhumalassa vuorotellut ja muninut sivun täyteen kultamunia  8)

Viestien 106 ja 107 välillä on aikaa vain 4 sekuntia <-> viestit olisi pitänyt kirjoittaa etukäteen eri selaimilla <-> olisi vaatinut suunnitelmallista toimintaa <-> ei mahdollista meille humalassa <-> joko me ei tarkoituksella vuoroteltu tai sitten me ei oltu humalassa <-> sinä olet väärässä ja hävisit ja me oikeassa ja voitettiin <-> mikä oli todistettava.

Kalevi Soilander

Nyt varmaan moni ihmettelee mitä on tapahtunut Keravan Hommakerholle, joka on aina ollut ylpeä kyvystään suunnitelmalliseen, päämäärähakuiseen toimintaan, mutta jossa nyt vain pelleillään päätellen viimeaikaisista viesteistä.

Ei hätää, sedät vain ovat vähän kesälaitumilla, keräämässä energiaa ja inspiraatiota. Olemme Einon ja muiden kanssa jo kehittäneet monta mielenkiintoista ideaa, joita aletaan toteuttaa kunhan olemme kesän aikana ladanneet akkumme/päämme täyteen. Aiomme osallistua aktiivisesti eräiden hommahenkisten kaupunginvaltuustoehdokkaiden vaalityöhön keskisellä Uudellamaalla, puoluekannasta piittaamatta, sen mukaan miten ehdokkaiden tarpeet ja meidän kyvyt kohtaavat, ja toivottavasti muut alueen hommalaiset tulevat viimeistään loppukesästä mukaan ideoimaan ja osallistumaan.

Otetaan nyt hetki hieman rennommin, mutta loppukesästä aletaan Hommiin^^^.

femacco

Quote from: Kalevi Soilander on 19.06.2012, 11:37:38
Nyt varmaan moni ihmettelee mitä on tapahtunut Keravan Hommakerholle, joka on aina ollut ylpeä kyvystään suunnitelmalliseen, päämäärähakuiseen toimintaan, mutta jossa nyt vain pelleillään päätellen viimeaikaisista viesteistä.
^^^.

Minä nyt aina pelleilen muutenkin ja jopa selvinpäin. Kyllä nää asialliset hommat kuitenkin hoidetaan. Tilasin itsekin just agenttihenkisiä käyntikortteja 500 kappaletta kunnallisvaalityötä ajatellen. Lähdette sitten jakamaan niitä mun kanssa.

Eino P. Keravalta

Jättäkää kuokkanne pellolle, valelkaa kehonne mirhalla, pukekaa jalkoihinne juhlasandaalit ja vapauttakaa kamelinne naru: on aika lähteä Keravan Homma-kerhon tapaamiseen.

Lämpimästi tervetuloa!

Sikanez

Quote from: Eino P. Keravalta on 20.06.2012, 16:48:14
Jättäkää kuokkanne pellolle, valelkaa kehonne mirhalla, pukekaa jalkoihinne juhlasandaalit ja vapauttakaa kamelinne naru: on aika lähteä Keravan Homma-kerhon tapaamiseen.

Lämpimästi tervetuloa!
Pääsin eilen vain Tuusulaan asti.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Eino P. Keravalta

Quote from: Sikanez on 21.06.2012, 10:49:07
Quote from: Eino P. Keravalta on 20.06.2012, 16:48:14

Lämpimästi tervetuloa!
Pääsin eilen vain Tuusulaan asti.

No on sekin parempi kuin Kolumbuksen saavutus: hän ei päässyt edes Tuusulaan vaan jäi Bahamalle.

Ensi kerralla sitten parempi onni! Eiköhän näitä kerhoja järjestellä kun vaalitkin lähestyvät.

femacco

Ne käyntikortit meni pilalle ku naamani näyttää niissä ihan mustalta. Se voi tosin olla pr-etu.

Samuel Kielosto

Quote from: Kalevi Soilander on 30.03.2012, 21:55:25
Moni ei muuten tätä tiedä, mutta Keravan Hommakerhon voi kutsua kokoontumaan myös omalle paikkakunnalleen.

Uunituore Raaseporin Hommakerho kutsuu Keravan kerhon vierailulle. Kokoontumispaikaksi ehdotamme kauniita merenrantakaupunkeja Tammisaarta tai Hankoa (huom. rantaterassit!). Jos ette ihan niin kauas tohdi lähteä, niin Karjaalle on hyvät junayhteydet. Samalla haastamme Keravan kerhon lentopallo-otteluun 2-hengen joukkueilla.
Nuivuus on rikkaus.

Martti Munne

Mulle voisi sopia joskus viikolla 32.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

femacco

Hei, nyt on pakko nähdä. Näin unta, jossa joku nainen sanoi minulle, että "Eino on kuollut". Totesin, että Eino ei ole kuollut vaan Klamydian laulaja on. Uni oli niin hämmentävä, että tarvitsen tuopillisen  :flowerhat:

PS. Tietääkseni molemmat ovat elossa.

Heli

No, milloin nähdään?