News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomi Ensin (oli: 2017-02-10 Superperjantai. Mielenosoituksia Helsingissä.)

Started by MacGyver, 09.02.2017, 10:55:21

Previous topic - Next topic

Porcius

"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Pinocchio

Quote from: Porcius on 03.11.2017, 15:15:41
Tänään tehtiin kattilavallankumous.

Tuo roskasakki tuo paskan kaikkien oikeitten kansallismielisten niskaan. Anarkistit ja punikit vain hyvillään, mitä enemmän noi itseänsä nolaa.  Persut ja jotku yksittäiset kansanedustajat sentään tekee parastaan Isänmaan asialle oikeasti vaikuttaen. Annetaan heille täys tuki :)
من أجل السلام! الظلام المتطرف، والحق المتطرف، واليسار المتطرف هو الطريق للذهاب.

MacGyver

Quote from: Pinocchio on 03.11.2017, 15:36:48
Tuo roskasakki tuo paskan kaikkien oikeitten kansallismielisten niskaan. Anarkistit ja punikit vain hyvillään, mitä enemmän noi itseänsä nolaa.  Persut ja jotku yksittäiset kansanedustajat sentään tekee parastaan Isänmaan asialle oikeasti vaikuttaen. Annetaan heille täys tuki :)
Kyseinen tapahtuma eri järjestäjien kuin SE:n jutut olleet, mutta uskon että tarkoitat näitä kaikkia yleisesti.
Tämän myötä pieni ongelma sivistyneille Isänmaan asialla oleville;
Suomi Maidanilla aikoinaan tukensa käyneet antamassa Jussi Halla-aho ja Laura Huhtasaari. Toivottavasti tuet myös edellä mainittuja vaikka he ovat roskasakkia tukeneet.

Pinocchio

Quote from: MacGyver on 03.11.2017, 15:58:41
Quote from: Pinocchio on 03.11.2017, 15:36:48
Kyseinen tapahtuma eri järjestäjien kuin SE:n jutut olleet, mutta uskon että tarkoitat näitä kaikkia yleisesti.
Tämän myötä pieni ongelma sivistyneille Isänmaan asialla oleville;
Suomi Maidanilla aikoinaan tukensa käyneet antamassa Jussi Halla-aho ja Laura Huhtasaari. Toivottavasti tuet myös edellä mainittuja vaikka he ovat roskasakkia tukeneet.

Tätänykyään noitten toiminta muuttunut päättömäksi(moni irtisanoutunut heidän jutuistaan), joten niputan ihan samaan kastiin kaikki nuo "striimaajat". Samat naamat siellä on eri pienmiekkareissa.  Jokainen voi itse katsoa heidän sekoilustriimejään ja tehdä asiasta johtopäätöksiä.  Nämätkö Suomen pelastajat? ;D

MacGyver

Quote from: Pinocchio on 03.11.2017, 16:32:22
Nämätkö Suomen pelastajat? ;D

Jotenkin jatkuvassa luupissa tämä ketju. Roskasakki on huolestunut ja vielä sekoilevat. :facepalm: .

Katmandu

Quote from: no future on 03.11.2017, 14:42:22
Quote from: Katmandu on 03.11.2017, 05:24:09
Quote from: Aeon on 02.11.2017, 00:06:53
Kerro toki miten Marco ja Junes ovat saaneet sanomaansa levitettyä isolle yleisölle noilla luvuilla. Kai seuraajia ja katsojia olisi enemmän, jos suurta yleisöä kiinnostaisi katsoa jotain kolmen tunnin lähetystä, jossa ehkä 15 minuuttia on asiaa.

Olisiko vaikka Juneksen saama ennätysmäinen äänimäärä kunnallisvaaleissa? Junes on myös älykäs tyyppi, joka tuottaa mielenkiintoista sisältöä ajankohtaisista asioista. Kaikki näkyvyys = hyvää.
Mikä ennätysmäinen äänimäärä? Puolueiden kärkinimet saivat vähintään kaksi kertaa Juneksen saaliin henkilökohtaisia ääniä, ja Vasemmiston Hanna Sarkkinen yli viisi kertaa Juneksen äänimäärän.
Ennätysmäinen. Ehkäpä historiallinen olisi ollut kuvaavampi sana. Tarkoitin siinä kontekstissa, että tulee puoluejärjestelmän ulkopuolelta. Kansanedustajat eivät ole oikein vertailukelpoisia.

nollatoleranssi

Quote from: Aeon on 01.11.2017, 23:36:06
Viheraho yrittää puuttua yhteiskunnallisiin ongelmiin, kuten nämä tietyt tahot. Mutta Viherahon lähestymistapa houkuttelee enemmän katsojia. Johtunee todennäköisesti merkittävästi paremmasta verbaliikasta verrattuna Marcoon tai Junekseen.

Viheraho tuli tunnetuksi alunperin omanlaisena kylähulluna. Aiheet ovat yleismaallisia ja Viheraholla on yli 40.000 tilaajaa, joka on valtava määrä.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

nollatoleranssi

Quote from: Alaric on 02.11.2017, 23:38:56
Varmaan miedosti harmittaa niitä, jotka ovat kovalla tohinalla SE-kortteja keräilleet ympäri maita ja mantuja.

No, eipä siinä. Tällä kertaa puoluehanke taatusti onnistuu!

(Milloinkohan ensimmäiset lähtevät ovet paukkuen yhdistyksestä? :P)

Melko varmuudella ongelmia tulee viimeistään rahojen käyttämisestä. Se aiheutti ristiriitoja jo alunperin. Voi hajoittaa liikkeen uudestaan, jos Marco vetää liikaa omiin liiveihin.
Kriitikon varjo -blogi

no future

QuoteEnnätysmäinen. Ehkäpä historiallinen olisi ollut kuvaavampi sana. Tarkoitin siinä kontekstissa, että tulee puoluejärjestelmän ulkopuolelta. Kansanedustajat eivät ole oikein vertailukelpoisia.

Näissäkin kuntavaaleissa oli ääniharavina vaikka kuinka paljon puoluelistojen ulkopuolisia ehdokkaita.
Ainakin Asikkalassa tällainen lista nousi koko valtuuston suurimmaksi ja Heinolassa kolmanneksi suurimmaksi. Kouvolassa meni neljä sitoutumattomien listoilta läpi. Ja Kärkölässä sitoutumaton Kärkölä-ryhmä sai 54% äänistä. Koko Kärkölän äänikuningas oli sitoutumaton, ja sai 17% kunnan äänistä.  Helsingissä oli pitkään jopa yksi Kommunistien edustaja valtuustossa, mutta Yrjö Hakanen ei enää ollut ehdolla. Tilalle nousivat Piraatit Ja Feministipuolue.

Ja vielä:

QuoteErilaiset valitsijayhdistykset keräsivät eri puolilla maata yhteensä 2,1 prosenttia äänistä. Valtuustopaikkoja niille kertyi kaikkiaan 226.

no future

Ja pointtini oli lähinnä se, että tärkeintä ei ollut se että Junes valittiin, vaan se mitä hän tulee tekemään. Joku Olavi Mäenpää istui 25 vuotta Turun valtuustossa, ja sai (ilmeisesti) valtuustotyöstään jonkinlaista arvostustakin. Juneksen näytöt ovat toistaiseksi skriimaamisessa ja päättäjien solvaamisessa. 

Alaric

Hommasuvakki toimittaa teille materiaalia suoraan Piffiltä ;) Illan skriimissä Ilja on nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta ja heittelee melkoista läpyskää.

Kyllä tuosta vielä presidentti saadaan, eiks je.

(Marco on hieman vaivaantuneen oloinen, kun Ilja kouluttaa tätä neekeri-sanan käytöstä ja muutenkin.)

Presidentti Ilja Janitskin Uhoaa Kännissä - Suomen Kansa Ensin (kooste)

Koko video: https://www.youtube.com/watch?v=72l9PjqflY8

Ilja: "Yks juttu... yks juttu, että varmaan noi presidentinvaalit meni ohi ja... niin varmaan meniki, mut sitte nää eduskuntavaalit. Sinne mennään heittämällä."
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Profit

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 02.11.2017, 15:46:26
Quote from: Aeon on 02.11.2017, 00:06:53
Kerro toki miten Marco ja Junes ovat saaneet sanomaansa levitettyä isolle yleisölle noilla luvuilla. Kai seuraajia ja katsojia olisi enemmän, jos suurta yleisöä kiinnostaisi katsoa jotain kolmen tunnin lähetystä, jossa ehkä 15 minuuttia on asiaa.

Junes on kunnallispoliitikko ja melkoinen ääniharava, joten ei ihan huonosti. Marco on taas umpipöljä kylähullu. Näitä tällaisia on liki joka kylällä omansa, joten  ei jaksa kiinnostaa.

Marco on kuitenkin saanut suurimman shown aikaiseksi.

Pinocchio

Quote from: Alaric on 05.11.2017, 01:17:03
Hommasuvakki toimittaa teille materiaalia suoraan Piffiltä ;) Illan skriimissä Ilja on nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta ja heittelee melkoista läpyskää.

(Marco on hieman vaivaantuneen oloinen, kun Ilja kouluttaa tätä neekeri-sanan käytöstä ja muutenkin.)

Ilja: "Yks juttu... yks juttu, että varmaan noi presidentinvaalit meni ohi ja... niin varmaan meniki, mut sitte nää eduskuntavaalit. Sinne mennään heittämällä."

Striimi kertoo kaiken ja enemmänkin.  :roll: 8) 8)

nollatoleranssi

Quote from: Alaric on 05.11.2017, 01:17:03

Ilja on todella hyvässä kunnossa ottaen huomioon tilanteen. Pitkä aika vankilassa ja kovat syöpähoidot.

Huvittavin tilanne on tosiaan, kun toteaa pressakampanjan olevan ohi. Varsinkin Ari Lindströmin ilme on näkemisen arvoinen, kun ovat kuukausia keränneet kortteja ja edelleen keräävät.
Kriitikon varjo -blogi

nollatoleranssi

Uudella puoluehankkeella ja nimikikkailulla on tarkoitus saada skene tarkoittamaan ainoastaan uutta yhdistystä, kun alunperin sillä tarkoitettiin kokonaisuutta.
Kriitikon varjo -blogi

vihapuhegeneraattori

Freesiä miekkaria, Anter Yacan kuvaama video missä (jotenkuten) selviää että Narinkkatorilla pidetty mielenosoitus Libyan islamitista orjakauppaa vastaan on vasemmiston ja muslimien järkkäämä tapahtuma. Ilmeisesti tummemmat afrikkalaiset ja Libyalaiset itse ei pitäneet kovin paljoa tästä. Ja en ihmettele. On sama kuin natsit tulis sanomaan juutalaisille että "Mitä jos pidettäis miekkari noita keskitysleirejä vastaan".

https://pt-media.org/2017/11/28/musimijarjestot-yrittivat-tuoda-helsingissa-propagandaansa-vasemmiston-avulla-tekeytymalla-libyan-orjakaupan-vastustajiksi/

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Porcius

-Jouko Piho

Porcius

-Jouko Piho

Alaric

Ex-Maidan -aktiivi Toni Redsveniltä Facebookissa erittäin pitkä avautuminen. De Witin toimintaa kritisoidaan ja muutenkin löytyy melkoista kamaa tuolta kommenttiosiosta. Jossain kohtaa siellä näkyy myös tuota Janitskinin ja Mäenpään nokittelua, josta oli MV-ketjussa juttua.

https://www.facebook.com/toni.redsven.1/posts/155270708439180 (29.12.2017)

Jos joku jaksaa taltioida/lainailla kommenttiosion tavaraa, niin olisi hyvä. Jäisi ainakin muistiin.

Uskollinen maidanilainen @MacGyver voisi muuten laittaa välillä tilannepäivitystä. Vieläkö Marcon porukoissa mukana?

QuoteToni Redsven
Eilen 5:11 ·

Olen nyt useammasta eri paikasta katsellut ihmeellisten ihmisten räkytystä takin kääntelyistä tai maidan tavaroiden viemisestä jne. Joten annetaanpa vastine, jos vaikka ihmiset ymmärtäisi edes jotain.

Aloitetaan noista maidan tavaroista, teltoista ja kahveista. Teltat ja tuolit ja pöydät ja kahvit oli tukijan omia tavaroita ja itse järjestämiä tavaroita jotka oli annettu mun kautta maidanille käyttöön. Tukijalla olisi ollut myös mahdollisuus järjestää huomattavia tukia maidanin pyörittämiseen. Mutta tilille rahoja ei olisi saanut antaa vaan ne olisi pitänyt antaa marcolle henk koht ja tästä alkoi tukijan asioiden selvittely joka johti lopulta siihen että hän päätti vetäytyä maidan toiminnasta ja halusi tavaransa takasin. Joten en ole maidanilta vienyt mitään, minulla ei siellä mitään ollut. Itse tilasin toisen teltan jota käytettiin parilla reissulla, mutta tämä oli taas täysin minun oma teltta. Tilanne on tällä hetkellä se että maidanin tavaroille on varasto olemassa ja siellä on yhä tavaraa joka ei ole minun tai tukijan, vaan ne on maidanille lahjoitettuja tai toiminnassa mukana olleiden, marcolla on yhä avaimet varastoon, mutta jostain syystä varastoa ei ole viitsitty tyhjentää vaan tämä jää tukijan tehtäväksi, kuten myös tavaroiden roskiin vieminen. Edes avainta ei ole marco vaivautunut palauttamaan, joten varastolla ei ole mitään virkaa, ellei tukija maksa uudesta lukosta ja kulkulätkästä. Tukija kertokoot itse lisää jos niin haluaa.

Mitä tulee sitten mun lopettamiseen, siitä olen jo aiemmin kirjoittanut ja striimilläkin puhunut. Mutta lyhykäisyydessään mä olin jo jonkun aikaa vähän kritisoinut marcon tapaa esittää asioita, lähinnä hänelle itselleen, tosin myös striimeillä tämä oli huomioitu. Samoihin aikoihin sitten tuli esiin mun tulevat oikeudenkäynnit joiden varjolla mua käskettiin olemaan kuvaamatta mitään tai juuri edes näkymään striimeillä ainakaan kuukauteen, mutta työtä pitäisi jatkaa kuitenkin kaikin voimin. Asiat yhdistyi ja tuli puhetta tukijan kanssa asioista ja tein myöhään illalla päätöksen jatkamisen sijaan lopettaa toiminta kun alkoi selviämään erinäisiä asioita joista on varsin paljon kirjoiteltu ja tehty jopa tutkintapyyntöjä(lähinnä marcoa vastaan, mutta mahdollisesti myös muista). No tämä rauhallinen eroaminen olisi sopinut kai marcolle hyvin, mutta monelle muulle taas ei, asiaa haluttiin härkkiä ja kaivella niin aloin tutkimaan enemmän asioita se hommien taustalta ja se on sellainen fyyhti ettei järkeä, tästäkin on ollut aiemmin puhetta. No mua jopa koitettiin kieltää puhumasta mitään negatiivista marcosta, tein tästä omat johtopäätökseni ja toimin kuten toimin, ei kukko käskien laula, muttei myöskään hiljene =D Ja mitä noihin käräjiin tuli niin vaikka monet niin kuvittelikin niin se hovin päätös jostain huume hommasta johon mua koitettiin yhdistää niin ei natsannut, mä kävin edellisenä päivänä tuosta tuomiosta kuopiossa todistamassa aivan toista juttua, siitä löytyy mun seinältä jossain välissä päivitys. Joten annetaanpa näiden siis olla ja kaivellaan mielummin faktoja tiskiin kuin mietitään ihmeellisyyksiä.

Ja sitten SE toiminta, en ole vieläkään se jäsen, eikä musta toivottavasti sellaista koskaan tulekkaan. Hannele on tehnyt marion puolesta varsin sujuvia päivityksiä siitä miksi sukset se johdossa meni ristiin ja miksi tilanteet on johtaneet siihen mihin ne on johtaneet, joten tästäkin löytyy hyvin tietoa. En ole tällä hetkellä minkään ryhmän, yhdistyksen tai puolueen jäsen, eikä minusta liene sellaista tulossakaan. Autan erinäisten tapahtumien järjestelyissä jos ne omaan aikatauluun ja agendaan sopii, nyt viimeksi oli turun odinien tilaisuus joka oli hyvä tapahtuma, kun ensin sain järjestettyä vierailija listan sellaiseksi että tapahtumaan viitsii osallista, eli ettei siitä tule mitään turhan päiväistä huutelua ja pelleilyä. Niin ja anteeks hannele, vien vähän kunniaa sulta vaikka toimitkin hyvin välikätenä tuossa m&m parivaljakon vierailun estäjänä. Mutta tosia asia vain on se että ei ole järkeä osallistua tapahtumiin joissa ko vierailija on, hän kun tuntuu saavaan joka paikassa aina paitsi draamaa aikaiseksi niin myös ongelmia poliisin kanssa ja vähintäänkin lisää vastapuolen intoa tehdä jotain turhan päiväsiä atakkeja tapahtumaan.

(...)

No siinä nyt noin noita yleisesti esillä olevia asioita lyhyehkösti. Eräs suuri kysymys on ollut myös mun mielipide kansallismielisestä kentästä. Ja se ei ole kovin hyvä. Porukka keskittyy omien etujen ajamiseen ja toisten mollaamiseen ja hiekkalaatikko leikkeihin. Ei näillä aluilla mitä täällä on tarjolla rakenneta mitään toimivaa. Toivonkin siis että mua ei suotta tuohon porukkaan sotketa, vaikka tapahtumissa saatankin käydä kahvit keittämässä. En ole odinien jäsen tai tiedä heidän asioistaan, mä kävin keittämässä turun vähävaraisille kahvit.

Jos joku haluaa kotimaan politiikkaan tällä hetkellä vaikuttaa niin ainut vaihtoehto on tutkia persujen tai kansalaispuolueen(se väyrysen homma) linjoja ja katsoa kumpi on lähempänä omaa ja mennä mukaan toimintaan ja alkaa vaikuttaa järjestelmään sisältä päin tuoden omia mielipiteitä julki ja näin kääntää valitsemansa puolueen suuntaa hitaasti.

Tätä suomen uudelleen rakentelua voisi miettiä talonrakentamisena. Vaikka taloon on tulossa kallein ja paras katto mitä markkinoilta on saatavissa ja tästä haaveillaan koko projektin ajan niin meneekö se vähän hukkaan jos perustuksia tehdään savipatjan päälle ja runko tehdään jo valmiiksi homeisesta puusta? Ja tämä kuvastaa mun näkemystä kansallismielisestä kentästä, isänmaallisia ja kansallismielisiä on paljon, mutta ne on fiksuja ja ei mene sotkemaan mainettaan näihin nykyisiin järjestelmiin joka on fiksua. Mutta ei ole oikein muutakaan tarjolla, siksi ollaan "nukkuvissa", saatetaan käydä äänestämässä, mutta muuta toimintaa ei ole. Jos kansallismieliset ja isänmaalliset haluaisi oman puolueen oikeasti kasaan niin se pitäisi rakentaa aivan toisin päin kuin miten nyt yritetään. Ei huutamalla ja metelöimällä ja lähes ääriliikkeeksi muodostumalla saada mitään aikaan. Hommaan pitäisi saada pari jotain aikaan saanutta ihmistä johtoon ja fiksuja ja asiallisia toimijoita, kadulla voisi toimia kyllä, miekkareita yms, mutta se ei saisi olla tätä nykyistä mallia että ollaan kaikkea vastaan eikä minkään puolesta. Negatiivinen sävy kaikessa vain lisää negatiivisuutta ja huonoa mainetta...

Ja jatkan samalla linjalla ensi vuonnakin, se että marcon touhuissa ei ole järkeä tai kentällä ei ole tarjolla muuta järkevää ei tee mielestäni kenestäkään hommasta erkanevasta takinkääntäjää, päin vastoin sehän kertoo siitä että ihminen kykenee näkemään asioita laajemmalla kuvalla ja osaa tehdä johtopäätöksiä. Ja toisaalta ne 15 ihmistä jotka nyt marcon takana seisoo niin mulle on ihan se ja sama pitääkö ne mua takin kääntäjänä vai ei, moni sieltäkin porukasta on herännyt ja tajunnut asioiden laidan. Mutta onhan se tietysti kamalaa jos joku ihminen ajattelee erilailla kuin he, eiväthän ne jotka erilailla miettii asioista voi olla kuin myyriä ja pettureita ja suvakkeja polpolaisia ja ties vaikka ketä...

Ja taisin jo viimeisellä striimilläkin sanoa että en jaksa ja kerkeä jokaiseen moitteeseen ja kyselyyn ja vihjailuun vastata henk koht, vastailen toisinaan sitten isommin ja yleisemmin, mutta kannattaa tietysti aina miettiä että mitä kyselee ja haluaako niihin kysymyksiin vastauksia vai ei. Maidan ei kuitenkaan ole ihan kuin lappi, että se mitä maidanilla näkee tai kuulee jäisi sinne kuten kuulemma isojen poikien lapin reissuilla on tapana toimia =D

Ja vielä lopuksi, ei musta isänmaallisuus tai mielipiteet lähde pesemälläkään, mutta se mitä kenttä koittaa ajaa kansallismielisenä tai isänmaallisena ei ole sellaista toimintaa jota minun mielestä kenenkään pitäisi tukea, linja noissa hommissa on varsin monesti suoranaisesti rasistinen.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

MacGyver

Quote from: Alaric on 30.12.2017, 04:11:17
Ex-Maidan -aktiivi Toni Redsveniltä Facebookissa erittäin pitkä avautuminen. De Witin toimintaa kritisoidaan ja muutenkin löytyy melkoista kamaa tuolta kommenttiosiosta. Jossain kohtaa siellä näkyy myös tuota Janitskinin ja Mäenpään nokittelua, josta oli MV-ketjussa juttua.

Jos joku jaksaa taltioida/lainailla kommenttiosion tavaraa, niin olisi hyvä. Jäisi ainakin muistiin.

Uskollinen maidanilainen @MacGyver voisi muuten laittaa välillä tilannepäivitystä. Vieläkö Marcon porukoissa mukana?
Mukana ehtimisen mukaan toiminnassa missä tehdään. Tekijät saavat ainakin arvostukseni jos en itse pääse mukaan. Jos nyt alkaa lapata kymmeniä tuhansia matuja Haaparannasta, ei epäilystä kuka siellä on ensimmäisenä rajalla pitämässä meteliä. Kyllä se on tuo edellä mainittu henkilö.

Tuosta Tonin kirjoituksesta olisin lihavoinut erityisesti tämän;
"Samoihin aikoihin sitten tuli esiin mun tulevat oikeudenkäynnit joiden varjolla mua käskettiin olemaan kuvaamatta mitään tai juuri edes näkymään striimeillä ainakaan kuukauteen, mutta työtä pitäisi jatkaa kuitenkin kaikin voimin."

Tästä samasta kirjoitteli jo silloin aiemmin. Ei saa kuvata mutta joutuu osallistumaan töihin. Nii-in, rankka kohtalo miehellä kun matujen maahan talsimista estetään.

Toisena oleellisena tuosta kirjoituksesta voisi olla tämä;
"Porukka keskittyy omien etujen ajamiseen ja toisten mollaamiseen ja hiekkalaatikko leikkeihin."

Näin se on, vaikka kirjoituksen vain silmäilin läpi.

Porcius

-Jouko Piho

nollatoleranssi

Merkittävin osuus liittyy rahoituskuvioihin ja niistä oli erinäisiä huhuja aiemmin. Mitään sen suurempaa uutta tietoa ei näytä olevan. Lähinnä kyse on ollut jäsenten välisestä kiistasta. Se on aina tälläisessä toiminnassa, ettei saisi ahnehtia liikaa. Muuten käy ed. mainitulla tavalla.

QuoteTukijalla olisi ollut myös mahdollisuus järjestää huomattavia tukia maidanin pyörittämiseen. Mutta tilille rahoja ei olisi saanut antaa vaan ne olisi pitänyt antaa marcolle henk koht ja tästä alkoi tukijan asioiden selvittely joka johti lopulta siihen että hän päätti vetäytyä maidan toiminnasta ja halusi tavaransa takasin.
Kriitikon varjo -blogi

nollatoleranssi

Suomimaidania ei mainittu A-studion vuosikatsauksessa vuoden merkittävimmistä tapahtumista. Se ei välttämättä ollut mikään yllätys, mutta kummallisesti saatiin unohdettua julkisuudesta kaksi isoa mielenosoitusta, jotka pitivät majaansa Helsingissä paraatipaikalla useita kuukausia. Vähäinen julkisuus kertookin enemmän Suomimaidanin onnistumisesta, eipä taidettu mainita alpakkatapahtumaakaan.

Kyseessä oli siis vastamielenosoitus ns. laittomien turvapaikanhakijoiden leirille. Alunperin uutisointi laittomien leiristäkin oli todella vähäistä. Oli selkeästi mietitty ja ehkäpä kyseltykin voiko siitä uutisoida. Sen jälkeen kävi kuin alpakoiden kanssa konsanaan eli vihervasemmistolaiset ykköspoliitikot alkoivat ottaa aiheeseen kantaa ja käymään paikan päällä, kävi siellä myös sisäministeri Paula Risikko. Uutisointi alkoi saada hieman enemmän  huomiota. Mutta täysin samaan aikaan Suomimaidan lähetti päivittäisiä lähetyksiä paikan päältä, jotka saivat huomiota vastamedioissa.

Oma spekulaationi on siinä, että Suomimaidanilla oli iso rooli estää ns. väliaikaiset oleskeluluvat, joita olisi jouduttu jakamaan mediapainostuksen ja vasemmistolaispoliitikkojen painostuksen takia. Esimerkkinä tälläisestä päätöksestä voi mainita Helsingin tarjoaman laajennetun terveydenhuollon paperittomille. Media ja poliitikot alkoivat heräämään tilanteeseen myöhässä, mutta uutisointi olisi saanut kovemmat mittasuhteet ilman Suomimaidania, joka käytännössä katsoen lopulta tuhosi koko vastaleirin.
Kriitikon varjo -blogi

Sibis

Pari hauskaa ja omituista tapausta maidaniin liittyvää;

- "Kongopoliisitaksi". :facepalm:
Valtion rahoilla kuskasivat jostain kongolaista vahingossa SE-miekkariin. Voi sitä häpeää poliisilla joka myöhemmin kävi uhkailemassa Wittin porukkaa.

- laittomien puolen hirttocausti.  :facepalm:
Vihervassarit ottivat tosissaan ja taisi myös käydä niin, että Migri sitten hyväksyikin hänet ja löi rahat kouraan uudelle suomalaiselle.
Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

writer

Quote from: nollatoleranssi on 30.12.2017, 13:00:15

Merkittävin osuus liittyy rahoituskuvioihin ja niistä oli erinäisiä huhuja aiemmin. Mitään sen suurempaa uutta tietoa ei näytä olevan. Lähinnä kyse on ollut jäsenten välisestä kiistasta. Se on aina tälläisessä toiminnassa, ettei saisi ahnehtia liikaa. Muuten käy ed. mainitulla tavalla.

QuoteTukijalla olisi ollut myös mahdollisuus järjestää huomattavia tukia maidanin pyörittämiseen. Mutta tilille rahoja ei olisi saanut antaa vaan ne olisi pitänyt antaa marcolle henk koht ja tästä alkoi tukijan asioiden selvittely joka johti lopulta siihen että hän päätti vetäytyä maidan toiminnasta ja halusi tavaransa takasin.

Toni Redsven myös kertoo että hänellä ei ole yhtään mitään minkäänlaista työperäistä maahanmuuttoa vastaan eikä sitä saa vaikeuttaa eikä yhtään mitään opiskelijoiden Suomeen tuloa vastaan eikä sitäkään saa vaikeuttaa:

Quote from: Toni RedsvenRajat kiinni, kyllä raja valvontaa tarvitaan ja paperittomia ei pidä päästää maahan aivan vapaasti kulkemaan ja oleilemaan. Paperittomat pitäisi ensisijaisesti palauttaa edeltävään maahan mikäli se on turvallinen, ellei sitten tulija voi osoittaa tulleensa suomeen suoraan lähtömaasta(eli noudatettaisiin olemassa olevia säädöksiä). Mutta ei työperäistä maahanmuuttoa pidä estää tai vaikeuttaa, eikä opiskelijoiden tuloakaan pidä vaikeuttaa. Myös turismia pitää olla olemassa. Syön mielelläni ulkomaalaisten omistamissa paikoissa jos ulkona käyn syömässä tai tilaan pizzaa, kebabbia tai vaikka kiinalaista. Ne on monesti parempia versioita kuin suomalaisten tekemät. Joten ei, en hyljeksi ulkomaalaisia. Mutta tämä nykyinen turvapaikka höpötys ja isot työttömyys prosentit omaavat kansallisuudet ovat turha kuluerä suomelle ja asialle pitäisi tehdä jotain.

https://www.facebook.com/toni.redsven.1/posts/155270708439180

Toni Redsven on siis hyvin yksinkertainen ihminen eikä näe että matalapalkkainen työperäinen maahanmuutto pitää monien alojen palkat TES-minimeissä eli lisää ja pahentaa kannustinloukkuja suomalaisille ja suomessa jo pysyvästi asuville maahanmuuttajille.

Matalapalkkaiset työperäiset maahanmuuttajat ovat lisäksi nettosaajia eli maksavat vähemmän veroja kuin heistä on kuluja koska ovat pienen tuntipalkan ja vähäisten tuntien tai pienen kuukausipalkan takia oikeutettuja mm. asumistukeen ja tähän tulee terveydenhoitokulut päälle koska esim. Uudellamaalla suuri osa maahanmuuttajia käyttävistä ravintoloista ei järjestä työterveyshuoltoa.

Eli matalapalkkaisen työperäisen maahanmuuton lopputulos on että polkevat palkat TES-minimiin (ja niiden allekin jos väärinkäytöksiä niinkuin usein on että ei makseta ylityökorvauksia ja tehdään ilmaisia tunteja koska ollaan niin kiitollisia että on päästy Suomeen ja pahimmissa tapauksissahan työnantaja kontrolloi työntekijän tiliä ja maksaa nimellisesti mutta nostaa rahaa ja lievemmissä työntekijä nostaa itse rahaa mutta antaa työnantajalle), ovat nettosaajia, syrjäyttävät suomalaisia vähän koulutettuja ihmisiä ja suomalaisia syrjäytyneitä nuoria ja suomessa jo pysyvästi asuvia humanitaarisia maahanmuuttajia ja heidän lapsiaan pois työelämästä.

Lisäksi Redsven ei näe niin yksinkertaista asiaa että jos opiskelupaikkoja ei lisätä mutta ulkomaalaisten opiskelijoiden määrää lisätään niin se johtaa entistä useamman suomalaisen nuoren ja suomessa jo pysyvästi asuvan maahanmuuttajanuoren jäämiseen ilman opiskelupaikkaa tai ilman mieleistä opiskelupaikkaa jolloin heidän syrjäytymisensä sitten lisääntyy.

Otetaan rautalankaa opiskelusta:

Jollain alalla 200 opiskeupaikkaa ja aiemmin on tullut 10 opiskelijaa ulkomailta.
Nyt koska  ei mitään rajaa ja kaikki on ihanuutta vaan niin otetaan 50 opiskelijaa ulkomailta.

Tulos:

40 kpl suomalaista nuorta tai suomessa pysyvästi asuvaa maahanmuuttajataustaista nuorta jää ilman opiskelupaikkaa ja nämä ovat juuri niitä jotka aiemmin olisivat päässeet opiskelemaan rimaa hipoen eli syrjäytymisriski on korkea.
Lisäksi näistä 40 kpl ulkomaisesta opiskelijasta lähtee suuri osa pois koska ei valmistuttuaan Suomen kielen taitoa eli vaikeaa löytää töitä ja koska ne suomalaiset jäivät kouluttamatta niin sitten yritykset nyyhkyttelevät työvoimapulaa.
Eli tyhmällä koulutuspolitiikalla mokailtiin asiat koska ulkomaalaisten opiskelijoiden tulo oli itseisarvo.
Tämän lisäksihän säädetyt lukukausimaksut ovat naurettava vitsi eli 95% opiskelun kuluista jää suomalaisten veronmaksajien maksettavaksi.

Otetaan rautalankaa työperäisestä maahanmuutosta:

TES-minimillä ja pilkotuilla tunneilla sinne tänne ja huonoilla työolosuhteilla on vaikeaa löytää työvoimaa Uudellemaalle siivousalalle vuonna 2012 niihin raskaimpiin siivoustöihin koska ahneuksissaan paskan ja oksennuksen erilliskorvaukset poistettiin ahneiden yritysten toimesta alan TES:istä eli yrityksset odottivat että minimi-tuntipalkalla löytyy edelleen iloisesti paskaa ja oksennusta siivoavia ihmisiä sinne tänne silputuille tunneille ja pienelle kuukausituntimäärälle.
Olikin vaikeaa löytää työntekijöitä.

Ratkuisuvaihtoehdot:

a)
lobataan ja nyyhkytellään ELY-keskukselle että on työvoimapula jotta se poistaa tarveharkinnan siivousalalta Uudenmaan osalta jotta voidaan tuoda afrikasta, aasiasta ja venäjästä suomeen siivoojia niin paljon kuin yritykset haluavat maksamalla TES-minimiä ja sinne tänne silputuilla vähillä työtunneilla niin että tulijat ovat nettosaajia jotka saavat asumistukea ja joiden päämotivaatio on tehdä paskaduunia niin kauan kunnes on pysyvä oleskelulupa tai suomen kansalaisuus jolloin saakin loppuelämäkseen ilmaisen elämän sosiaaliturvalla jos paskaduuni ei enää innosta ja voi tuoda perheensä perheenyhdistämisellä Suomeen sosiaaliturvalle joko niin että tekee paljon tunteja vaikka kahdessa työssä tai sitten niin että vaimo menee aluksi töihin samalle alalle tai kun on saanut suomen kansalaisuuden.
Tämä aiheuttaa lisääntyvää syrjäytymistä suomalaisissa nuorissa ja suomessa jo pysyvästi asuvissa maahanmuuttajissa eli tulijoiden nattosaajuuden lisäksi veronmaksaja maksaa myös työperäisen maahanmuuton aiheuttamat sosiaalipummit ja syrjäytyneet.

b)
toimitaan niinkuin markkinataloudessa kuuluu eli nostetaan palkkoja kunnes työvoimaa löytyy eli jos tunteja siellä täällä niin korkea tuntipalkka yli TES:in kunnes työvoimaa löytyy tai sitten parannetaan työtä tarjoamalla vakituista kuukausipalkkaista työtä ja nostetaan tarvittaessa kuukausipalkka yli TES-minimin kunnes työvoimaa löytyy.
Samalla parannetaan työoloja eli tehdään paremmin suunnitellut vuorot ja rekrytoidaan työntekijöitä tarvittaessa vaikka muualta suomesta tarjoamalla työnantajan toimesta valmiina oleva asunto josta työnanataja maksaa osan vuokrasta.
Myös tehty virhe eli erilliskorvausten poistaminen paskan ja oksennuksen siivoamisesta olisi mahdollista korjata palauttamalla korvaukset TES-tasolla tai niin että siivousyritykset maksavat vanhat korvaukset aivan omasta päätöksestä työvoimaa saadakseen.
Tämä aiheuttaisi sen että suomalaiset nuoret, suomalaiset työttömät ja suomessa jo pysyvästi asuvat maahanmuuttajat saisivat töitä, syrjäytyminen vähenisi ja valtion ja kuntien sosiaalikulut laskisivat ja verotulot paranisivat.

Minkä vaihtoehdon ahneet siivouspomot, ELY-virkamiehet ja typerät poliitikot valitsivat?

Tietenkin a:n.

Samalla sitten herra yksinkertaisuudet kuten Toni Redsven eivät näe asioissa mitään ongelmaa.

Onkohan Toni Redsven ikinä ollut missään matalapalkkaisessa työssä tai tunteeko hän ketään matalapalkkaisia töitä tekevää perheestään/suvustaan/ystävistään/koulukavereistaan?

Ei siltä vaikuta...

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

guest14935

Quote from: writer on 31.12.2017, 13:01:54
matalapalkkainen työperäinen maahanmuutto pitää monien alojen palkat TES-minimeissä eli lisää ja pahentaa kannustinloukkuja suomalaisille ja suomessa jo pysyvästi asuville maahanmuuttajille.
Allekin minimien, hyvin pienellä palkalla on ulkomaisia töissä. Valvontaa ei taida nykyisin oikein tuossakaan asiassa riittämiin olla.
Lisäksi näistä 40 kpl ulkomaisesta opiskelijasta lähtee suuri osa pois koska ei valmistuttuaan Suomen kielen taitoa eli vaikeaa löytää töitä ja koska ne suomalaiset jäivät kouluttamatta niin sitten yritykset nyyhkyttelevät työvoimapulaa.
Kun niitä tuodaan osaamattomiakin, myös alentavat koulutuksen tasoa koska heikompien tason mukaan useasti mennään.

MacGyver

Quote from: Pullervo on 21.03.2017, 15:04:57
Poliisi tutkii molempia osapuolia epäiltyinä.

Quote from: IltasanomatTutkinnanjohtaja Rautatientorin kaasukahakasta: myös kaasulla sumutettua epäillään pahoinpitelyn yrityksestä

Poliisi on tavoittanut epäillyn miehen. Häntä on kuultu ja mies on alustavasti myöntänyt käyttäneensä kaasua ulkomaalaista miestä kohtaan. Juttua tutkitaan rikosnimikkeellä pahoinpitely, jutun tutkinnanjohtaja rikoskomisario Mika Helminen Helsingin poliisilaitokselta kertoo Ilta-Sanomille.

[...]

Poliisi tutkii lisäksi, yrittikö kaasua kasvoilleen saanut ulkomaalainen mies puolestaan pahoinpidellä paikalla ollutta naista.

– Meillä on tutkinnassa nyt lisäksi pahoinpitelyn yritys. Kaasulla sumutuksen kohteena ollutta miestä epäillään yrityksestä pahoinpidellä paikalla ollutta naista, Helminen kertoo.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005135881.html

Tuosta tapauksesta käräjät käyty

Helsingin kaasusumutusjutussa syytteet turvapaikanhakijalle ja suomalaismiehelle
Syyttäjä: Turvapaikanhakija yritti käydä naisen kimppuun, jolloin suomalaismies sumutti kasvoihin

Helsingin käräjäoikeudessa on nostettu syytteet suomalaismiehelle turvapaikanhakijan pahoinpitelystä sumutteella. Turvapaikanhakijaa sumutettiin kasvoihin viime maaliskuussa Rautatientorilla. Turvapaikanhakijaa vastaan puolestaan nostettiin syytteet pahoinpitelyn yrityksestä.

Syyttäjän mukaan turvapaikanhakija yritti käydä paikalla olleen naisen kimppuun lähestymällä tätä nopeasti kädet ojossa. Teko jäi kuitenkin yritykseksi, koska turvapaikanhakija sai sumutteesta.

Suomalaismies käytti syyttäjän mukaan kaasu- tai turvasumutetta turvapaikanhakijan kasvoin aiheuttaen tälle kipua, kirvelyä, vuotoa ja punoitusta silmiin sekä punoitusta ihoon.

Suomalaismies myönsi teon, mutta sanoi toimineensa hätävarjelutilanteessa. Turvapaikanhakijan mukaan hänen tarkoituksenaan oli huitaista häntä kuvanneen naisen kädessä ollut puhelin pois kädestä.

Välikohtaus sattui Rautatientorilla, jossa joukko turvapaikanhakijoita osoitti mieltään Suomen turvapaikkapolitiikkaa vastaan.

Poliisi kertoi tuolloin, että parikymppinen turvapaikanhakija oli menossa käymälää kohti kaverinsa kanssa, kun miehet estivät tämän. Sumutuksen jälkeen miehet olivat vielä poliisin mukaan seuranneet turvapaikanhakijaa ja tämän kaveria ravintolaan ja uhkailleet heitä hetken aikaa siellä. Syytteissä ei kuitenkaan käsitelty poliisin kertomaa uhkailua.

Syyttäjä vaatii molemmille miehille sakkorangaistusta, turvapaikanhakijalle vähintään 25 päiväsakkoa ja suomalaismiehelle vähintään 40 päiväsakkoa.
https://www.ksml.fi/kotimaa/Helsingin-kaasusumutusjutussa-syytteet-turvapaikanhakijalle-ja-suomalaismiehelle/1093911

Lahti-Saloranta

MV-lehdessä oli Carloksen video jossa ruodittiin tuota Rautatientorilla tapahtunutta "kaasuhyökkäystä". Oikeuslaitos loisti taas kerran. Naista päin hyökännyt matu vapautettiin syytteestä, vaimoaan puolustanut Jari tuomittiin maksamaan matulle 200€ kivusta ja särystä koska kaasutuksen seurauksena hän oli kärsinyt 10 päivän aja kirvelystä ja punotuksesta. Jarin kannattaisi kyllä valittaa tuosta tuomiosta ihan vittuillessaan ja osoittaa matun juksanneen. Kannattaisi ottaa lausunto turvasumutteen valmistajalta sekä lausunto poliisilta heidän käyttämänsä paljon tujumman pippurisumutteen tehosta. Jos vapaasti saatavilla oleva turvasumute aiheuttaa noin suuret kärsimykset niin millaisen kidutuksen kohteeksi joutuukaan poliisin tujumpaa suihketta silmiinsä saanut. Voisihan sitä piruttaan tehdä valituksen kuluttajasuoja-asiamiehelle aineen vaarallisuudesta kun on oikein tuomioistuimen päätös siitä. Pois markkinoilta tuollainen myrkky tulisi vetää.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Titus

"kongo-poliisi" casesta iso juttu:

Syyte: Poliisi uhkasi Suomi ensin -aktiivia turpaan vetämisellä Helsingissä – "Hän huusi suu vaahdossa"

Syytteen mukaan poliisimies uhkasi myös tuhota Suomi ensin -leirillä olleen miehen perheen.
Maahanmuuttoa vastustanut Suomi ensin -leiri osoitti mieltään Helsingin Rautatientorilla yli sata päivää, kunnes poliisi purki sen viime vuoden kesäkuussa. Mielenosoittajat saivat osakseen paljon huomiota suomalaisessa mediassa.

Keskustelua aiheutti myös yhden poliisimiehen toiminta. Helsingin poliisissa työskentelevää vanhempaa konstaapelia syytetään nimittäin yhden leirillä olleen miehen laittomasta uhkauksesta, joka tapahtui 28.2.2017.

– (Poliisi) on uhannut turpaan vetämisellä ja huutanut saavansa tietoonsa, missä (asianomistaja) ja tämän perhe asuu, ja tuhoavansa heidät, syyttäjän laatimassa haastehakemuksessa lukee.

Palataan epäiltyyn laittomaan uhkaukseen tässä jutussa myöhemmin. Mennään sitä ennen tapauksen juuriin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005657709.html

pidempi juttu niin en c&p kokonaan
that's a bingo!