News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomi Ensin (oli: 2017-02-10 Superperjantai. Mielenosoituksia Helsingissä.)

Started by MacGyver, 09.02.2017, 10:55:21

Previous topic - Next topic

Myriad

Videon lopussa kaveri astelee jo vapaaehtoisesti maijaan! Rikos oli kävely torilla...

https://www.youtube.com/watch?v=ldCnIBFNWGM
"Sanat voivat hakata paskat pihalle mistä tahansa." -Bukowski

Alarik

Quote from: RedBear on 26.06.2017, 19:36:33
...De Witin porukka on ollut ainoa, joka on tehnyt jotain konkreettista...
kun toiselta puolen maailmaa tullut maassa laittomasti oleskelevien sotilaskuntoisten miesten joukko leiriytyy laittomasti pääkaupunkimme keskeisimmällä paikalla!
Minusta näyttää, että poliisien porukka on ainoa, joka tuollapäin on nyt tehnyt jotain konkreettista - siis sanan suppeammassa määritelmässä jossa jotain merkityksellistä ja vaikuttavaa tapahtuu.
Ja voisivat poistaa sen toisenkin porukan turhan leirin, niin senkin suhteen tapahtuisi edes jotain konkreettista.

Quote from: Mehud on 26.06.2017, 19:46:08
Quote from: Alarik on 26.06.2017, 19:31:33
Eiks oo hölmöä?

Kiitos kun kutsut minua ja muita kaltaisiani vajaiksi. Olen pitänyt sinua tolkun ihmisenä, mutta olen erehtynyt.
Tolkun ihminen en ole, jos sellaiseksi lasketaan Soini, Terho & kumpp.
Tässä minusta hölmöys kattaa koko kaksi leiriä lieveilmiöineen, molempien alkuperäisten tarkoitusperien epäonnistumisineen. Hölmöys on yleensä väärä valinta tai ainakin ei-toivottu lopputulos, erehdyskin. Halla-aho hölmöili parisuhteen ulkopuolella, muttei se hänestä vajaata tee. Sinä tuskin yksin olet nuo kaksi leiriä, kun Soinikin oli yksin vain yksi puolue?

Vajaa kun on toivoton tapaus, syyttään kykenemätön ymmärtämään asioita, yhteyksiä ja kokonaisuuksia. Maahanmuuttokritiikin ymmärtäviä en voi pitää vajaina. Lisäksi vajaa ei yleensä ymmärrä sitä olevansa vaikka ymmärrykseen ei mene faktoja edes kun niitä rautalangasta vääntää.

Mieltä saa ja kannattaa osoittaa, mutta voisi se olla lyhytaikaisempaa. Siis päivä-pari ja jonkun ajan kuluttua uudestaan. Nyt tuo jatkuvan päivystyksen metodi ei vaan toimi.

Faidros.

Quote from: Profit on 26.06.2017, 20:03:15No ei ne Halliksen putinistipuheetkaan kovin fiksuja olleet.

Mitkä putinistipuheet? Linkkiä?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

anatall

Quote from: VilleJ on 26.06.2017, 19:43:03
Quote from: anatall on 26.06.2017, 19:09:06
Niin no, voisihan sitä itsekin tietysti telttailla neljä kuukautta. Sinäkö maksat minun talolainan ja elätät sillä välin minun perheeni?

Tämä viesti oli ihan hyvä esimerkki meidän suomalaisten ongelmasta. Muiden pitää tehdä asiat meidän puolesta. Itse en voi koska haluan pysytellä mukavuusalueella.

En minä nyt kuitenkaan aio suurilta osin maksettua taloani antaa pankille minkään telttamielenosoituksen vuoksi, ei ihan niin paljoa löydy aatteen paloa.

Siksi kyselin että millä ja kenen rahoilla ne lainat maksetaan sillä välin kun minä telttailen?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Impi Waara

Hämmentävää ja erittäin paljon v-käyrää nostattaa se pieni sivuseikka, että Rautatietorilla telttailee edelleen laittomasti maassa olevia ihmisiä eikä mikään virallinen taho reagoi millään tavoin poistaakseen laittomasti maassamme olijat. Jos voidaan yhtä lakia rikkoa, mitä mieltä on noudattaa muitakaan lakeja?
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Finis Finlandiae

Quote from: Riukulehto on 26.06.2017, 20:01:42
QuoteSeuraavaksi poliisi käskee poistumaan Rautatientorilta. Mikäli käskyä ei noudateta, se johtaa mahdollisesti kiinniottoon sekä sakkoon
https://twitter.com/HelsinkiPoliisi/status/879383293711585280

Koskeeko myös matuja? [/sarkasmi]

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Perttu Ahonen

Se mikä minua ärsyttää on kaksoisstandardit.

Matuleirissä on ja kannatetaan laitonta maassa olemista ja sitä käsittääkseni kannattaa erilaiset yhteiskunnalta rahaa saavat tahot.

SE, on toimijoidensa projekti, jolla vastustetaan laitonta maassa olemista.

Mahtaa kansalliskirjailija Aleksis Kivi katsella tapahtumia entistä mietteliäämmin.

"Tyhmyydelle minä olen vihainen ja äreä kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille annettu."
- Aleksis Kivi

Micke90

Heti alkoi tapahtua, kun PS saatiin hallituksesta ulos.  :facepalm:

hulaq

No persuilla ei ole tuon pikku kakkosen kanssa mitään tekemistä. Ehkä Orpot yms nyt sitten saivat lisää puhtia ja alkavat harjaamaan stadia rasisteista ja natseista. Polpo ollut jo pitkän aikaa valmiina. Nyt enää sotakoneisto rullaamaan ja tavan kansalainen on paskaa kengän pohjassa.
Iudex illius ero

Hamsteri

Quote from: Impi Waara on 26.06.2017, 20:12:08
Hämmentävää ja erittäin paljon v-käyrää nostattaa se pieni sivuseikka, että Rautatietorilla telttailee edelleen laittomasti maassa olevia ihmisiä eikä mikään virallinen taho reagoi millään tavoin poistaakseen laittomasti maassamme olijat. Jos voidaan yhtä lakia rikkoa, mitä mieltä on noudattaa muitakaan lakeja?

Turkissa ne pääsivät syyrialaisista kansainvaeltajista old school menetelmällä eroon eli sadan hengen angry mob ja ajoivat pois. En nyt promotoi, kunhan mainitsin.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Micke90

akez

Täytyy todeta, että meillä on nyt sellainen "valtiojohto", joka tapattaa koko köörin ennen kuin päästään Uralille asti ... korjaan Porvooseen ... tarkemmin ajatellen Itäkeskuskin voi tehdä tiukkaa. Sitä ne saksalaiset vaikutteet saavat aikaan. Siellä kolisee aina telaketjut tai uuninluukut.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

koojii

Quote from: Perttu Ahonen on 26.06.2017, 20:14:54
Se mikä minua ärsyttää on kaksoisstandardit.

Matuleirissä on ja kannatetaan laitonta maassa olemista ja sitä käsittääkseni kannattaa erilaiset yhteiskunnalta rahaa saavat tahot.

SE, on toimijoidensa projekti, jolla vastustetaan laitonta maassa olemista.

Onhan tämä todellinen oma maali poliisilta kun retuuttaa viedä suomalaisia putkaan mielenosoituksesta ja samaan aikaan Irakista tulleet rosvot saavat sikailla vieressä omassa miekkarissa aivan miten haluavat.

Toki onhan se mahdollista että päätöksen takana on oikeasti joku supernuiva poliisi joka halusi kiristää matujen tilannetta sillä että käännetään kansalaiset heitä vastaan tuollaisella tempulla.

Itsestäni on mukava kun joku jaksaa jotain konkreettista näkyvää tehdä Suomen kehitysmaalaistamista vastaan. Videoiden perusteella ei tuolla SE-leirillä kukaan kuitenkaan pysty johtamaan joukkoja ja osaa esimerkiksi yhtään pistää poliiseille vastaan. Helppohan tuolla olisi ollut hajaantua yhtäkkiä kaikki eri suuntiin kun kadut ovat auki joka suuntaan ja samoin liikekiinteistössä läpikulkuja ja ilmestyä yhtäkkiä sitten porukalla vaikka matuleirin viereen pistämään isompaan vaihdetta silmään.

Jos taas intressissä olisi pistää kunnon hulina pystyyn niin kaikenlaista suojaliiviä, kypärää ja kaasunaamaria kaikille suojavarusteiksi mukaan ja sitten vain menoksi. Ihan se olisi reilua kun molemmilla osapuolilla olisi suunnilleen samanlaiset varustukset.

andrus

Haiskahtaa tämä voimannäyte siltä, että sovittu matuvyöry tulossa ja kansa pelotellaan hiljaiseksi.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Impi Waara

Tänään on tullut yllättäviä avautumisia Rautatietorin tapahtuminen johdosta. Tiivistettynä; "Mitä h*lvettiä ne laittomat saa edelleen siellä luuhata?". Äänenpainot ovat olleet sen verran painokkaita, että itsekin yllätyin. Moni on tänään sanonut, että nyt riittää kaksoisstandardit. Yllättävää, että näytelmää Helsingin keskustassa ovat seuranneet sellaisetkin ihmiset, joista en olisi koskaan uskonut, että asia heitä asia kiinnostaa. Koskaan aiemmin aiheesta ei ole tullut puhuttua mitään.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Micke90

Quote from: andrus on 26.06.2017, 20:33:01
Haiskahtaa tämä voimannäyte siltä, että sovittu matuvyöry tulossa ja kansa pelotellaan hiljaiseksi.

Emme kuitenkaan anna pelolle valtaa.

VilleJ

Suomi Ensin vastustaa huonosti, tehottomasti, haitallisesti? He sentään tekevät jotain. Yrittävät. Täällä SE-porukasta vinkuvat ei ole tehnyt itse yhtään mitään. Silti kehtaa vinkua kun joku tekee "väärin".

Jos SE tekee väärin, niin rakentava reaktio olisi joko auttaa heitä parantamaan heidän kansanliikettä, tai tehdä itse parempi. Jos ei itse ole tehnyt mitään minkään eteen, niin aika paksua vinkua että toiset tekee väärin.

Vesihiisi

Quote from: anatall on 26.06.2017, 20:01:27
Quote from: RedBear on 26.06.2017, 19:36:33
Te jotka haukutte Marcoa nyt - miksi ette itse ole olleet osoittamassa mieltä laittomien valloittajien leiriä vastaan? De Witin porukka on ollut ainoa, joka on tehnyt jotain konkreettista, me muut olemme vain toljottaneet tumput suorina, kun toiselta puolen maailmaa tullut maassa laittomasti oleskelevien sotilaskuntoisten miesten joukko leiriytyy laittomasti pääkaupunkimme keskeisimmällä paikalla!

Koska on pakko tehdä töitä elääkseen ja lapsensa elättääkseen. Riittääkö selitykseksi? Aamulla klo 3.45 olisi taas tarkoitus lähteä toljottamaan tumput suorana 10-12 tuntia.

Tuleekin taas toljotettua tumput suorana yhtä putkea tuonne heinäkuun kymmenenteen saakka. Ihan mielelläni lähden telttailemaan vaikka heti kunhan joku keksii kuinka sillä elätetään perhe ja maksetaan lainat.

Tässäpä ne tärkeimmät syyt ovatkin. Maan johtokin tietää tämän. Suomessa ei tule ehkä koskaan olemaan mitään oikeasti isoa kansanliikehdintää valtaapitäviä vastaan. Yhteiskuntarauhan säilyminen on taattu.

guest14935

Quote from: VilleJ on 26.06.2017, 20:45:21
Suomi Ensin vastustaa huonosti, tehottomasti, haitallisesti? He sentään tekevät jotain. Yrittävät. Täällä SE-porukasta vinkuvat ei ole tehnyt itse yhtään mitään. Silti kehtaa vinkua kun joku tekee "väärin".

Jos SE tekee väärin, niin rakentava reaktio olisi joko auttaa heitä parantamaan heidän kansanliikettä, tai tehdä itse parempi. Jos ei itse ole tehnyt mitään minkään eteen, niin aika paksua vinkua että toiset tekee väärin.
Tekeväthän he, propagandaa suomalaisia vastaan, hajoittavat joukkoja niin pieniksi että ne helppoa tuhota  -ja ansiokkaasti vieläpä Hommalla.

Myriad

Quote from: Impi Waara on 26.06.2017, 20:34:22
Tänään on tullut yllättäviä avautumisia Rautatietorin tapahtuminen johdosta. Tiivistettynä; "Mitä h*lvettiä ne laittomat saa edelleen siellä luuhata?". Äänenpainot ovat olleet sen verran painokkaita, että itsekin yllätyin. Moni on tänään sanonut, että nyt riittää kaksoisstandardit. Yllättävää, että näytelmää Helsingin keskustassa ovat seuranneet sellaisetkin ihmiset, joista en olisi koskaan uskonut, että asia heitä asia kiinnostaa. Koskaan aiemmin aiheesta ei ole tullut puhuttua mitään.

Ja mitä tekee YLE; jauhaa vain Trumpista, sotesta, brexitistä yms. Vain 5 sekunnin pätkä tästä demokratiaa halventavasta poliisiratsiasta pääuutisissa. Tori oli väärällään kansalaisia seuraamassa miten Polpon operaatio suoritetaan. Tilanteen kiristyessä ilmapiiri muuttui todella painostavaksi ja kaksi eri leiriä vaihtoivat todella vihamielisiä kommentteja. Poliisi siinä välissä puolensa valinneena...tosin olin näkeväni useiden rivipoliisien kasvoilla vaikeita ilmeitä.

Nyt olemme kenties jonkin suuren äärellä ja ei mitään...
"Sanat voivat hakata paskat pihalle mistä tahansa." -Bukowski

SimoMäkelä

Monille hommalaisille ainoa oikea tapa vastustaa matutusta on vinkua tietokoneen äärellä.

Korj. kirjausvirhe.

guest14935

Quote from: Myriad on 26.06.2017, 20:50:15
Tori oli väärällään kansalaisia seuraamassa miten Polpon operaatio suoritetaan. Tilanteen kiristyessä ilmapiiri muuttui todella painostavaksi ja kaksi eri leiriä vaihtoivat todella vihamielisiä kommentteja.
Oliko enempi vallanpitäjien vaiko mv-lehden sinne kutsumia?
Vallanpitäjät yllyttävät paitsi matuja, myös suomalaisia olemaan suomalaisia vastaan, maan tuhon puolesta. Kummaksi mennyt.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Taas hevonpaskaa. Kaappasimme persupuolueen Jabbalaisilta. Tämä operaatio on se joka tuo tuloksia jos tuo. Kun toiset tekee väärin niin se on aina voitto suvakkileirille.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: SimoMäkelä on 26.06.2017, 20:50:57
Monille hommalaisille ainoa oikea tapa vatustaa matutusta on vinkua tietokoneen äärellä.
Tai tehdä jotain sellaista jolla on selkeä tavoite ja mahdollisuus saada tuloksia.

Alaric

Quote from: Alligaattori on 26.06.2017, 20:48:45

Tekeväthän he, propagandaa suomalaisia vastaan, hajoittavat joukkoja niin pieniksi että ne helppoa tuhota  -ja ansiokkaasti vieläpä Hommalla.

Sivuhuomautus: SE:n kritisoiminen (ja välillä ihan aiheestakin) täällä ei ole yhtä kuin propaganda suomalaisia vastaan. Nyt helvetti sentään jotain rajaa sille fanitukselle.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Micke90

Quote from: SimoMäkelä on 26.06.2017, 20:50:57
Monille hommalaisille ainoa oikea tapa vatustaa matutusta on vinkua tietokoneen äärellä.

Vatustaa?  ???

Olemme oppineet vatuloinnin Sipilältä.  ;D

Rautavaari

Molemmat leirit olisi pitänyt poistaa jo aikaa sitten. Maidanista en ole koskaan pitänyt, mutta olen ajattellut, että se on pakollinen paha. Tod. näk. jussina on sitten jotain sattunut. Siitä huolimatta Rautatientori ei ole mikään leirintäalue ja tämä maahanmuuttajien leirikin on kyllä aiheuttanut häiriöitä ja rikkoo moniakin sääntöjä, kuten teltassa nukkuminen, avotuli jne. Varmaan kusevat ja paskovatkin siellä mustassa teltassa tjsp. Ja eikös tässä ollut joku machetemies + erinäisiä anarkistien häiriöitä, kuten tämä yksi jurrinen papparainen kun kävi kimppuun.

Toivottavasti tämä saa aikaan joko mamuleirin purkamisen tai uuden järkevämmän suomileirin syntymisen, jos sellainen on edes mahdollista, kun tuntuu tiettyä porukkaa sinne aina tunkevan. Vaikka eipä ne mamuleirin anarkistitkaan sen enempää pyhimyksiä ole.

Riukulehto

"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

VeePee

Quote from: anatall on 26.06.2017, 20:06:35
En minä nyt kuitenkaan aio suurilta osin maksettua taloani antaa pankille minkään telttamielenosoituksen vuoksi, ei ihan niin paljoa löydy aatteen paloa.

Siksi kyselin että millä ja kenen rahoilla ne lainat maksetaan sillä välin kun minä telttailen?

Meillä kaikilla nettisankareilla on jokin syy miksi emme tee muuta kuin kirjoittele kiukkuisena nettiin peukku peffassa. Jotkut kun tekee niin me keskitymme haukkumaan väärin tekemisestä. En minäkään mikään SE-fani ole, mutta arvostan silti sitä, että pelkän soffalla näpyttelyn sijasta kaverit tekee jotain konkreettista. Aina voi tehdä JOTAIN jos vaan halua ja rohkeutta löytyy. Jos me kaikki olisimme yhtä aktiivisia kuin SE-porukka niin paljon hyvää saisi aikaan.

Mehud

Quote from: Alaric on 26.06.2017, 20:55:15
Quote from: Alligaattori on 26.06.2017, 20:48:45

Sivuhuomautus: SE:n kritisoiminen (ja välillä ihan aiheestakin) täällä ei ole yhtä kuin propaganda suomalaisia vastaan. Nyt helvetti sentään jotain rajaa sille fanitukselle.

Tuskinpa on kyse fanituksesta, vaan sinnikkään työn arvostamisesta. En ole mitenkään SE tai Marco fani, mutta kyllä nostan hattua heidän asenteelle, tinkimättömyydelle ja epäkohtien esiin tuomiselle. Tämä tämän illan episodi tuo laajalle yleisölle kaksoisstandardit tutuiksi ja sen, että he ajattelevat väärin, ainakin eliitin mielestä.

Tämä päivä oli lottovoitto maahanmuuttokriittiselle liikkeelle, piti sen totetutustavasta tai ei.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!