News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomi Ensin (oli: 2017-02-10 Superperjantai. Mielenosoituksia Helsingissä.)

Started by MacGyver, 09.02.2017, 10:55:21

Previous topic - Next topic

Alarik

Quote from: Vesa Heimo on 26.06.2017, 19:13:37
Quote from: anatall on 26.06.2017, 19:09:06
Niin no, voisihan sitä itsekin tietysti telttailla neljä kuukautta. Sinäkö maksat minun talolainan ja elätät sillä välin minun perheeni?

Marson ja kumppaneiden kohdalla toriloisimisen kustansi valde&sossu.
Lisäkustannuksia tietysti tulee porukan suorittamista aseenheilutteluista, väkivallanteoista ja sotkujen siivoamisista, mut hei, taikaseinä!

Eiks oo hölmöä?
Eikun vieläpä yhtä järkevä ja tarpeellinen taikaseinälomailuporukka kaukomailta elätettävänä 2. leirissä, ja aina vaan hölmöt maksaa. Poliisi voisi sulkea kaikki tällaiset paljon rivakammin ihonväriin, ideologiaan ja taustaan katsomatta.

Ja kun joku ministerinavustaja yrittää hillitä hervotonta tuhlailua (kun muut ei kykene) leikkaamalla serurakerhojärjestöjen huvittelurahoja, niin tottakai Kokoomus(virkamiehensä) on itkemässä Hesarissa ettei Suomessa saa olla mitään rajaa rahan syytämisellä täysin hyödyttömiin touhuihin. Poliisi voisi myös sulkea eduskunnalta kaikki kansalaisten verovarojen väärinkäyttökohteet ja kiikuttaa tuhlailevat virkamiehet putkaan.

Demlan it-tuki

Quote from: SuperSaatana on 26.06.2017, 19:29:00
Quote from: VeePee on 26.06.2017, 19:01:13
Quote from: Blanc73 on 26.06.2017, 18:37:38
Onneksi voi olla nuiva ilman että siihen kuuluu pakollinen Marco de Witin palvonta. Mies on yhtä huono keulakuva kuin Olavi Mäenpää aikanaan omissa porukoissaan. Joka suuntaan räkyttäminen ei ainakaan lisää kannatusta. SE-porukka ilmeisesti syötti suoraan suvakkien lapaan, sillä vastapäisessä matujen haaremi-leirissä on varmasti kytätty ja provottu, jotta rikosilmoituksia voi tehtailla kunnes SE-leiri häädetään. Vika ei ole aina muissa. De Wit voisi myös sen verran nöyrtyä ja katsoa peiliin. Jos ei opi mitään virheistään, niin keula karahtaa uudelleen karille. Uutta yritystä kehiin järkeä käyttäen.

Fanittaa ei tarvitse mutta itse kyllä arvosta Marcon ja vastaavien (esim Junes) toimintaa kun vertaa vaikkapa meihin täällä hommalla piipittäviin luusereihin, jotka emme ole valmiita pistämään itseämme likoon millään lailla. Marco ja kumppanit ovat saaneet aikaan tuhat kertaa enemmän kuin me pelkurimaiset nettinuivat yhteensä.

Huh?  :o  Tuhat kertaa enemmän ovat saaneet aikaiseksi? Mitä helvettiä? Vastahan täältä käsin kaapattiin Suomen toiseksi suurin (hallitus)puolue!  ;D

Ihan oikeasti; MITÄ Marco ja kumppanit ovat saaneet aikaiseksi? Kyseenalaista huomiota, jees, mutta mitä muuta?

luultavasti tulos jää maahanmuuttokritiikin kannalta negatiiviseksi. Saavat toilailuillaan toistuvasti huomiota ja viereinen leiri näyttäytyy paremmassa valossa.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Onneksi voi olla nuiva ilman että siihen kuuluu pakollinen Marco de Witin palvonta. Mies on yhtä huono keulakuva kuin Olavi Mäenpää aikanaan omissa porukoissaan. Joka suuntaan räkyttäminen ei ainakaan lisää kannatusta. SE-porukka ilmeisesti syötti suoraan suvakkien lapaan, sillä vastapäisessä matujen haaremi-leirissä on varmasti kytätty ja provottu, jotta rikosilmoituksia voi tehtailla kunnes SE-leiri häädetään. Vika ei ole aina muissa. De Wit voisi myös sen verran nöyrtyä ja katsoa peiliin. Jos ei opi mitään virheistään, niin keula karahtaa uudelleen karille. Uutta yritystä kehiin järkeä käyttäen.

Fanittaa ei tarvitse mutta itse kyllä arvosta Marcon ja vastaavien (esim Junes) toimintaa kun vertaa vaikkapa meihin täällä hommalla piipittäviin luusereihin, jotka emme ole valmiita pistämään itseämme likoon millään lailla. Marco ja kumppanit ovat saaneet aikaan tuhat kertaa enemmän kuin me pelkurimaiset nettinuivat yhteensä.

Marco ei ole todellisuudessa saanut mitään aikaiseksi perseilee aikansa ja sitten unohdetaan. Junes on toista maata. Toivottavasti Oulun persut ottaa jäsenekseen.

Marco on käyttänyt hirveästi aikaa tuohon ja tolokset tyhjää. Fiksummalla touhulla Marco olisi jo matkalla kansanedustajaksi ja todelliseksi vaikuttajjaksi. Tavallisella kaduntallaajalla ei todellakaan ole massia ja aikaa mopiseen pelleilyyn.

Mehud

Tämän häpeällisen teon vuoksi kansan viha on valumassa poliisijohdosta rivipoliiseihin. Kaikki kunnioitukseni on kadonnut näiltä rivipoliiseilta, jotka suostuivat tekemään tämän tehtävän.

Omaa kansaa vastaan hyökkääminen on asia, jota en koskaan anna anteeksi!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Alaric

Quote from: Demlan it-tuki on 26.06.2017, 19:12:22
nykäsen streamilla poliiseista:

QuoteSami kävi ottaan kuvat, otti suoraa nenän eestä naamoista kuvat. Ne on kaikki tallessa.

tää varmasti auttaa jos halutaan säilyttää hyvät välit poliisien kanssa

mihinhän käyttöön nuo kuvat menevät?

Yleinen ohjeistus tähän liittyen: Hommalle EI sitten postailla kyseisten poliisien henkilötietoja yms., mikäli jotkut ääliöt niitä jossain muualla julkaisevat.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Profit

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 26.06.2017, 19:32:46

Marco ei ole todellisuudessa saanut mitään aikaiseksi perseilee aikansa ja sitten unohdetaan. Junes on toista maata. Toivottavasti Oulun persut ottaa jäsenekseen.

Marco on käyttänyt hirveästi aikaa tuohon ja tolokset tyhjää. Fiksummalla touhulla Marco olisi jo matkalla kansanedustajaksi ja todelliseksi vaikuttajjaksi. Tavallisella kaduntallaajalla ei todellakaan ole massia ja aikaa mopiseen pelleilyyn.

Junes on ollut kauemmin esillä. Tämä Marcon showhan alkoi vain vähän ennen viime kuntavaaleja.

guest15133

Te jotka haukutte Marcoa nyt - miksi ette itse ole olleet osoittamassa mieltä laittomien valloittajien leiriä vastaan? De Witin porukka on ollut ainoa, joka on tehnyt jotain konkreettista, me muut olemme vain toljottaneet tumput suorina, kun toiselta puolen maailmaa tullut maassa laittomasti oleskelevien sotilaskuntoisten miesten joukko leiriytyy laittomasti pääkaupunkimme keskeisimmällä paikalla!

SimoMäkelä

Kaikki kunnia Marco de Witille ja Maidanlaisille. Ne tekee eikä pelkästään puhu. Ja samat terveiset Junes Lokalle ja Tiina Wiikille. Hyvä, että on sakkian joilla ei ole turhia sidonnaisuuksia ja velvotteita olla korrekti. Toimii hyvin !!!

Mehud

Quote from: RedBear on 26.06.2017, 19:36:33
Te jotka haukutte Marcoa nyt - miksi ette itse ole olleet osoittamassa mieltä laittomien valloittajien leiriä vastaan? De Witin porukka on ollut ainoa, joka on tehnyt jotain konkreettista, me muut olemme vain toljottaneet tumput suorina, kun toiselta puolen maailmaa tullut maassa laittomasti oleskelevien sotilaskuntoisten miesten joukko leiriytyy laittomasti pääkaupunkimme keskeisimmällä paikalla!

Jos joku tekee edes yhden neljäsosan siitä, mitä Marco on tehnyt maahanmuuttokritiikin näkyväksi tekemiseksi, niin voi sanoa itseään kovaksi kaveriksi näissä Isänmaallisuusasioissa.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Kerttu Täti

Quote from: anatall on 26.06.2017, 19:23:16
Voi olla, jos kerran niin sanot. Minulla ei ole pääsyä "Marson ja kumppaneiden" tilitietoihin.

Mutta olen aika varma siitä, ettei sossu kyllä maksa minun talolainojani jos lähden tästä yhtäkkiä Helsinkiin telttailemaan muutamaksi kuukaudeksi. Eikä varmaan pomokaan kiittele.

Niin, tuskin ainakaan sossun rahoilla lomamatkaillaan esim. Itä-Ukrainassa, kuten Marco viime kesänä ennen tätä kolmannesvuosipuhdetta.

Maastamuuttaja

Jälkiviisaasti tulee mieleen, että leirin luovutus suvakki-ideologialle olisi tapahtunut tyylikkäästi, mikäli leirin kannattajat olisivat eleettömästi laulaneet maamme-laulun ja kukittaneet poliisit.

VilleJ

Niin no, voisihan sitä itsekin tietysti telttailla neljä kuukautta. Sinäkö maksat minun talolainan ja elätät sillä välin minun perheeni?

Tämä viesti oli ihan hyvä esimerkki meidän suomalaisten ongelmasta. Muiden pitää tehdä asiat meidän puolesta. Itse en voi koska haluan pysytellä mukavuusalueella.

SuperSaatana

Jos tekemisestä on yleisesti vain haittaa maahanmuuttokiriittiselle liikkeelle (niin kuin Marcon ja kumppaneiden toiminnasta on ollut) on silloin viisainta olla tekemättä mitään.

SE-porukan suurin "ansio" lienee se, että heidän järjettömän öyhötyksensä vuoksi kynnys samaistua maahanmuuttokriittisiin ja tulla ns kaapista julkinuivana on vain kasvanut.

Mamukriittinen liike kasvaa ja saa kannatusta vain, jos se on salonkikelpoinen eli suuri yleisö kykenee samaistumaan siihen ja sen jäseniin ja allekirjoittamaan sen sanoman.

Hakkapeliitta

Toisaalta voidaan kysyä, että mitä tuolla mielenosoittamisella on saavutettu, tai voisi yleensäkään saavuttaa. Laittomien leirillä olisi ollut paljon vähemmän medianäkyvyyttä ilman maidania eikä toimittajat olisi päässeet esittämään heitä samalla tapaa uhreina. Kukaan ei olisi muistanut koko leiriä parin ensimmäisen viikon jälkeen.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

ikuturso

Quote from: Vesa Heimo on 26.06.2017, 18:22:22
Ohikulkijoita uhkaillut, "suvakkien" teloittamisesta unelmoinut, suomalaisia nimitellyt, ampuma- aseistettuna heilunut ulkomaalaistaustainen juopporemmi saa viimein kyytiä Helsingistä.

Mitä siinä on sellaista mistä ei voisi tykätä  ;D

Suomen esivallan eriarvoinen suhtautuminen kahta eri mielenosoittajaryhmää kohtaan.

Näitäkin väitettyjä "pahoinpitelyitä" olisi voitu hoitaa vain viemällä "pahoinpitelijät" talteen. Nyt keksittiin viimein se tekosyy, jolla vain toinen - se poliittisesti hankala - leiri saatiin hävitettyä. Taas väärintekijät olivat jo alusta alkaen tiedossa. Vain riittävän raskas syyte puuttui heidän poistamisekseen. Sen sijaan toisessa leirissä on maassa laittomasti oleskelevia ihmisiä. Rikos on ihan laissa määritelty ja henkilöt tarjottimella. Mutta siellä ne vaan istuu kun pasuuna junttilan tuvan seinässä.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

no future

Siis Marco raahattiin voimakeinoin putkaan, ja leirin jämät dumpattiin Staran toimesta roskalavalle. Montakohan kylkiluuta ja munuaiskiveä on katkennut seuraavaan skriimiin mennessä?

Hämeenlinnan Oraakkeli

Itse voin lähteä jos touhuun saadaanb vetäjä joka on älykkö ja tavoitteet tuloksellisia. Turha riekkuminen ei ole mistään kotoisn tai hyödyllistä. Jussi Halla-aho ja persut parasta tähän mennessä.

Profit

Quote from: SuperSaatana on 26.06.2017, 19:29:00

Huh?  :o  Tuhat kertaa enemmän ovat saaneet aikaiseksi? Mitä helvettiä? Vastahan täältä käsin kaapattiin Suomen toiseksi suurin (hallitus)puolue!  ;D

Ihan oikeasti; MITÄ Marco ja kumppanit ovat saaneet aikaiseksi? Kyseenalaista huomiota, jees, mutta mitä muuta?

Siis teillä on aika kovat vaatimukset, että muutaman kuukauden julkisuudella pitäisi olla jo eduskunnassa?  :roll:

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: VilleJ on 26.06.2017, 19:43:03

Tämä viesti oli ihan hyvä esimerkki meidän suomalaisten ongelmasta. Muiden pitää tehdä asiat meidän puolesta. Itse en voi koska haluan pysytellä mukavuusalueella.
No eihän tuossa olla tekemässä mitään. Mitään tavoitteita tuolla touhuklla ei ole. olisikin eri asia jos tavoitteena olisi saada jotakin aikaiseksi.

Elemosina

@SuperSaatana jo sanoi pääasiassa samat mitä mielessäni oli tänne kirjoittaa.

Periaatteessa kunnioitan henkilöitä, jotka todella omilla kasvoilla tekevät ja seisovat aatteensa takana.

Mutta tässä tapauksessa, muistaen myös ettei media missään nimessä ole puolueeton, toiminta on saanut ääriöyhöttäjämaineen, luultavasti jopa työntäen luotaan potentiaalisia maahanmuuttokriitikoita.

Lyhyellä tähtäimellä SE:n toimintatavalle saadaan kyllä huomioita, mutta pidemmällä tähtäimellä huomio kääntyy negatiiviseksi ja toiminnan tavoitteita vastaan.

Näkyvyyttä tarvitaan mutta jollain paremmin suureen yleisöön iskevällä tavalla. Asialinjaa, maustettuna sopivasti tunteella.

Nyt poliisi voisi kyllä poistaa sen toisenkin leirin. Senkin parasta ennen päiväys on jo mennyt aika päivää sitten.

Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

ApuaHommmaan

Quote from: SuperSaatana on 26.06.2017, 19:44:42
Mamukriittinen liike kasvaa ja saa kannatusta vain, jos se on salonkikelpoinen eli suuri yleisö kykenee samaistumaan siihen ja sen jäseniin ja allekirjoittamaan sen sanoman.

Ja vastapuolella on aivan pirusti massia heitettäväksi vastustamaan tuota kaikissa muodoissaan kaikissa median muodoissa, joiden sisältöön voi rahalla ja vaikutusvallalla vaikuttaa. Eli käytännössä kaikkiin.

Ei tule olemaan mamujenvastustaminen salonkikelpoista koskaan. Niinkuin ei tule olemaan vaikkapa yritystukienkaan aito vastustaminen sallittua koskaan.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

SuperSaatana

-naps- (lainauspyramidia pois)

Quote from: Profit on 26.06.2017, 19:48:27Siis teillä on aika kovat vaatimukset, että muutaman kuukauden julkisuudella pitäisi olla jo eduskunnassa?  :roll:

Ei. Mutta tällä muutaman kuukauden öyhötysjulkisuudellaan Marco on hankkinut itselleen elinikäisen porttikiellon yhteenkään vakavasti otettavaan puolueeseen.

Let it sink in.

guest15133

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 26.06.2017, 19:47:40

Itse voin lähteä jos touhuun saadaanb vetäjä joka on älykkö ja tavoitteet tuloksellisia. Turha riekkuminen ei ole mistään kotoisn tai hyödyllistä. Jussi Halla-aho ja persut parasta tähän mennessä.
Oletko katsonut niitä lähetyksiä? Itse olen katsonut muutaman; puolisoni, joka ei yleensä juuri politiikkaa seuraa, on katsonut kuukausien ajan melkein joka päivä. En ole havainnut riekkumista, enkä usko että puolisokaan sellaista fanittaisi.

Aiemmin hän on muuten ollut yhtä kiinnostunut politiikasta silloin kun Tony Halme oli menossa eduskuntaan. Ehkä siitä voi päätellä jotakin. Kaikki poliittinen liikehdintä ei tapahtu persuissa.

SuperSaatana

Quote from: RedBear on 26.06.2017, 19:54:48
(napsu)
Oletko katsonut niitä lähetyksiä? Itse olen katsonut muutaman; puolisoni, joka ei yleensä juuri politiikkaa seuraa, on katsonut kuukausien ajan melkein joka päivä. En ole havainnut riekkumista, enkä usko että puolisokaan sellaista fanittaisi.

Aiemmin hän on muuten ollut yhtä kiinnostunut politiikasta silloin kun Tony Halme oli menossa eduskuntaan. Ehkä siitä voi päätellä jotakin. Kaikki poliittinen liikehdintä ei tapahtu persuissa.

Valitettavasti se on kuitenkin niin, että kaikki vakavastiotettava maahanmuuttokriittinen poliittinen toiminta tapahtuu persuissa.

Lahti-Saloranta

Jossain vaiheessa poliisi saa vielä köniinsä matuilta. Siinä vaiheessa kannattaa järjestää mielenosoitus teemalla sitä saa mitä tilaa.
Vaikka tuo Marcon touhu on mitä on niin pahasti meni poliisiltakin overiksi kun jotakin hikistä telttaa purkamaan tarvitaan pitkälti toistakymmentä partiota kun yksikin olisi riittänyt.
Tilanne poliisijohdossa on vähän niin kuin persuissa. Torilla matuteltta täynnä karkotettavia matuja mutta poliisijohtoa ei kiinnosta, vieressä toinen leiri niin johan tekemiset kiinnostaa. Kyllä leirit olisi pitänyt tyhjentää viimeistään silloin kun matu esitti performanssin hirttäytymisestään.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Blanc73

Kuten aiemmin kirjoitin tähän ketjuun, niin hyvä asia ja tarkoitus katoaa turhaan sekoiluun. Arvostus kuuluu SE-porukalle sinnikkyydestä ja fiksusti tehdyistä asioista, siinä ei nokan koputtamista.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Profit

Quote from: SuperSaatana on 26.06.2017, 19:53:34

Ei. Mutta tällä muutaman kuukauden öyhötysjulkisuudellaan Marco on hankkinut itselleen elinikäisen porttikiellon yhteenkään vakavasti otettavaan puolueeseen.

Let it sink in.

Mutta saattaa olla muodostamassa sellaista puoluetta. Öyhöttihän se Halmekin melkoisesti.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Juu tällaista materiaalia De wittiltä
https://www.youtube.com/watch?v=-1eff_jZ2V4

QuoteMarco de Wit - Halla-aho on maanpetturi

Ja eikun kaikki mukaan.

anatall

Koska on pakko tehdä töitä elääkseen ja lapsensa elättääkseen. Riittääkö selitykseksi? Aamulla klo 3.45 olisi taas tarkoitus lähteä toljottamaan tumput suorana 10-12 tuntia.

Tuleekin taas toljotettua tumput suorana yhtä putkea tuonne heinäkuun kymmenenteen saakka. Ihan mielelläni lähden telttailemaan vaikka heti kunhan joku keksii kuinka sillä elätetään perhe ja maksetaan lainat.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Riukulehto

QuoteSeuraavaksi poliisi käskee poistumaan Rautatientorilta. Mikäli käskyä ei noudateta, se johtaa mahdollisesti kiinniottoon sekä sakkoon
https://twitter.com/HelsinkiPoliisi/status/879383293711585280
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014