News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2017-02-03 Soini hehkuttaa puoluettaan: "Valhegallupit eivät meitä huononna"

Started by Alaric, 03.02.2017, 08:59:08

Previous topic - Next topic

Alaric

Soini kirjoittaa plokityyliin laaditussa kolumnissaan Perussuomalaisten olevan Suomen kiinnostavin puolue ja Suomen suurin poliittinen menestystarina. Valhegallupit eivät hänen mukaansa puoluetta huononna, sillä eihän perussuomalainen välttämättä gallupintekijälle kerro äänestävänsä perussuomalaisia. Periaatteista ei luovuta, isänmaan turvallisuudesta ei tingitä ja tuleville sukupolville ei ole syydetty lisää velkaa maksettavaksi.

Soinilla vaikuttaa olevan jalat tukevasti ilmassa ja pää pilvissä omaa ja puolueensa erinomaisuutta hehkuttaessaan. Muutama kohta kolumnissa näyttäytyy suorastaan irvokkaana.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/timo-soini-hehkuttaa-perussuomalaisten-menestyst%C3%A4-valhegallupit-eiv%C3%A4t-meit%C3%A4-huononna-1.177620 (3.2.2017)

QuoteTimo Soini hehkuttaa perussuomalaisten menestystä: "Valhegallupit eivät meitä huononna"

Soini ei kerro aikooko pyrkiä jatkokaudelle puolueen johdossa. Sen sijaan hän aikoo olla ehdokkaana kevään kuntavaaleissa.

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini hehkuttaa MT:n vierailijakolumnissa puolueensa menestystä.

"Perussuomalaiset on Suomen suurin poliittinen menestystarina. Olen siitä ylpeä päivittäin. Silloinkin kun gallup näyttää alle yhdeksää. Joskus erityisesti silloin. Valhegallupit eivät meitä huononna", Soini kirjoittaa.

Soini ei kerro aikooko pyrkiä jatkokaudelle puolueen johdossa. Sen sijaan hän aikoo olla ehdokkaana kevään kuntavaaleissa.

"Puhutaan ja kirjoitetaan heistä. Väsymättömistä kentän kiertäjistä, oman kuntansa puurtajista. Arjesta se alkaa. He ovat ehdolla, koska heitä kiinnostaa oman lähiympäristönsä asiat. He haluavat vaikuttaa. Samoista syistä olen itse ehdolla. Ja koska Perussuomalainen tarina on hyvä. Sitä kannattaa kertoa", Soini jatkaa.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/vieraskolumnit/aate-l%C3%A4mmitt%C3%A4%C3%A4-1.177561 (3.2.2017)

QuoteAate lämmittää

Jos puolue hiipuu, oli puheenjohtajana kuka tahansa, niin sitten ei ole mennyt hyvin.

Perussuomalaiset on Suomen kiinnostavin puolue. Kotona ja ulkomailla. Näin on ollut jo pitkään. Enkä minä sitä ihmettele.

Perussuomalaiset on Suomen suurin poliittinen menestystarina. Olen siitä ylpeä päivittäin. Silloinkin kun gallup näyttää alle yhdeksää. Joskus erityisesti silloin. Valhegallupit eivät meitä huononna. Perussuomalainen ei välttämättä kerro, että äänestää perussuomalaista. Mitä se gallupintekijälle kuuluu? Se on osa tätä juttua.

Uskon perussuomalaiseen tarinaan. Siihen, jonka neljä miestä Saarijärven saunassa pistivät alulle. Pitkälle on tultu ja muutamia sivujuonenkäänteitäkin löytyy. Tärkeintä on, että omat periaatteet säilyvät.

Aika moni tietää sen tunteen. Vaikka tila olisi pieni, se on oma. Ei tarvitse olla kenenkään renki. Sama se oli minulla: vaikka puolue oli pieni, se oli oma. Vaikka mielipiteet eivät lehtien palstoilla saaneet kannatusta, ne olivat omia.

Mielipiteet ovat edelleen samoja. Mutta nyt niillä on vain enemmän kannatusta. On paljon ihmisiä, jotka kulkevat tuolla toreilla puhumassa perussuomalaista tarinaa. On paljon ihmisiä jotka elävät sitä tarinaa. Periaatteista ei luovuta.

Johdin perussuomalaisia kuusi vuotta olematta itse edes kansanedustaja. En tullut ensimmäisellä yrittämällä valituksi. Sinä aikana tuli pj-vuosia kuitenkin jo enemmän kuin useimmille kertakäyttöpuheenjohtajilla viime vuosina. Tarina jatkui silti. Tai ehkä siksi.

Olen omalta osaltani ollut viemässä perussuomalaisia ensin eduskuntaan, europarlamenttiin, Suomen kuntiin ja nyt hallitukseen. Vaalivoittojen kautta. Me olemme asemamme vakiinnuttaneet ja poliittiseen historiaan jääneet. Ei sitä tarvitse epäillä.

Jos puolue hiipuu, oli puheenjohtajana kuka tahansa, niin sitten ei ole mennyt hyvin. Tässä maailmanajassa katson vain elokuviakin, joissa on onnellinen loppu.

Täysin kiistatonta on se, että perussuomalaiset ovat muuttaneet suomalaista politiikkaa. Kiistatonta on myös se, että olemme saaneet hallituksessa lukuisia omia tavoitteitamme läpi. Mutta olen huomannut, että läheskään aina saavutukset eivät ole se, mikä ihmisille merkitsee. Vetävin tarina ratkaisee.

Isänmaallisuus, turvallisuus, välittäminen. Maalaisjärki, yrittäminen. Muun muassa näistä asioista tunnistat perussuomalaisen. Niiden päälle rakennetaan teot ja tavoitteet. Ydinasiat ovat kuitenkin niitä, jotka ratkaisevat miten tarina jatkuu.

Tällä vaalikaudella olemme palauttaneet puolustusvoimien rahoituksen riittävälle tasolle. Isänmaan turvallisuudesta ei tingitä.

Välitämme tulevista sukupolvista emmekä syydä lisää velkaa heidän maksettavakseen. Suomi on tänään jälleen vähän parempi paikka yrittäjälle kuin aikaisemmin. Maalaisjärkeä on, että kaupassa voi käydä lauantaisin kuudenkin jälkeen. Paljon muutakin.

Hyvä, että perussuomalaisuus kiinnostaa. Kalliiksi tulisi jos kaiken tuon palstatilan joutuisi maksamaan.

Josko demareiden puoluekokous edes sen pitoviikonloppuna saisi saman kohtelun? Perussuomalaisten ensi kesän puheenjohtajavaali on ollut viime viikkojen puhutuin aihe. Eikä vaalissa ole ketään vielä edes ehdolla.

Kuntavaaleissa sen sijaan on. Nyt on heidän aikansa. Puhutaan ja kirjoitetaan heistä. Väsymättömistä kentän kiertäjistä, oman kuntansa puurtajista. Arjesta se alkaa. He ovat ehdolla, koska heitä kiinnostaa oman lähiympäristönsä asiat. He haluavat vaikuttaa.

Samoista syistä olen itse ehdolla. Ja koska Perussuomalainen tarina on hyvä. Sitä kannattaa kertoa.

Kylmä voisi välillä tulla – ellei aate lämmittäisi.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Mr.Reese

Sampo Terho näyttikin eilen oikein loistavan esimerkin kiinnostavasta ja jännittävästä puolueesta. Munaton puudeli on paras sana kuvaamaan ps toimintaa tähän mennessä.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Finis Finlandiae

Jabban kannattaa mennä venemessuille katselemaan sopivia airoja kirkkoveneeseen, jonka lahjoitan persuille kevään kuntavaaleissa.

PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Kulttuurirealisti

Muuten olen sitä mieltä, että kertokaa kavereille, sukulaisille ja (Matin)kylän miehillekin Espoossa, että Soinin äänestäminen on niin last season.
Ja Helsingissä Terho on tainnut puudeloida itsensä ulos suositeltavien äänestettävien joukosta.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Parzival

Gallupvalheet ei varmaankaan huononna mutta muut valheet kylläkin. Tuleville sukupolville on jätetty miljardivelka pelkästään unelmaprinssien elättämisestä. Ja niitä miljardeja tulee lisää kun rahtaavat koko sukunsa tänne syytinkiläisiksi.

Huh hus, pois kutaleet Suomenmaasta. Siinä menestysohjelma perussuomalaisille.

Punaniska

Quote from: Alaric on 03.02.2017, 08:59:08
Periaatteista ei luovuta, isänmaan turvallisuudesta ei tingitä ja tuleville sukupolville ei ole syydetty lisää velkaa maksettavaksi.

QuoteAika moni tietää sen tunteen. Vaikka tila olisi pieni, se on oma. Ei tarvitse olla kenenkään renki. Sama se oli minulla: vaikka puolue oli pieni, se oli oma. Vaikka Mielipiteet eivät lehtien palstoilla saaneet kannatusta, ne olivat omia.

Tuossahan se on Soinin ajatuksenjuoksun ydin. Vaikka muut puolueet ovat aloittaneet kansanliikkeinä, niin tämä on yhden hemmon oma hiekkalaatikko, ei kansanliike. Vaikka kokkareissa ja demareissa puoluejohtajan haastaminen on arkipäivää, niin persuissa kaikkivaltiaan haastaminen on majesteettirikos.

Jos puolue on Soinin, mitä ne 10000 jäsentä ovat? Alamaisia? Muissa puolueissa heitä kutsutaan jäseniksi.

On aika ilmeistä, että Soinikin elää omassa timokuplassaan. Siellä hän on paras, komein ja erehtymätön. Ja me muut pikku muurahaisia.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Vredesbyrd

Miksei kukaan ole lanseerannut vielä valheäänestäjää? Ne ovat sellaisia, jotka hylkäävät puolueen.
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

Nuivanlinna

Quote from: Punaniska on 03.02.2017, 09:41:49

Tuossahan se on Soinin ajatuksenjuoksun ydin. Vaikka muut puolueet ovat aloittaneet kansanliikkeinä, niin tämä on yhden hemmon oma hiekkalaatikko, ei kansanliike. Vaikka kokkareissa ja demareissa puoluejohtajan haastaminen on arkipäivää, niin persuissa kaikkivaltiaan haastaminen on majesteettirikos.

Jos puolue on Soinin, mitä ne 10000 jäsentä ovat? Alamaisia? Muissa puolueissa heitä kutsutaan jäseniksi.

On aika ilmeistä, että Soinikin elää omassa timokuplassaan. Siellä hän on paras, komein ja erehtymätön. Ja me muut pikku muurahaisia.

Mä olen sanonut jo monta kertaa,  että vain kuntavaaliromahdus voi saada mitään muutosta Persu-puolueessa aikaiseksi.
Kuntavaalipotkut, jytkyt on syöty.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

ISO

Timo Soini, zero pöäng.

Ääniä nolla.

Opetetaan ukko tavoille, maahanmuuttokriittisten äänestäjien hylkääminen oli virhe.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Sitruunamelissa

Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Histon

Niin paljon kuin Soinin itseriittoisuus vituttaakin hänen suosiota ei pidä aliarvioida. Tällä hetkellä Halla-ahon ja Soinin suosio on PS jäsenten keskuudessa käytännössä tasan (ero mahtuu virhemarginaaliin). Puoluekokouksessa jokainen ääni merkitsee nyt todella paljon ja homman (Suomen kohtalon?) ratkaisee nyt se kumpi saa mobilisoitua enemmän kannattajia Jyväskylään.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Uuno Nuivanen

QuoteKiistatonta on myös se, että olemme saaneet hallituksessa lukuisia omia tavoitteitamme läpi.

Hevonpaskan polttolupaa yritettiin, hevonpaskan puhumislupa saatiin.   :facepalm:

Kim Evil-666

Eihän ne "valhegallupit" huononna, mutta takinkäännöt, hallituksen typerien linjausten hyväksyminen, omien harjailu, suuren nuivien äänestäjämäärän täydellinen huomiottajättäminen, Lohelan kaltainen kalkkuna keekoilemassa, Terho #kivana joojoo-miehenä, jne. En jaksa jatkaa listaa pidempään, se kuitenkin jatkuisi loppupäivän.

Gallupeihin takertuminen itkunsekaisen oloisesti kertoo lähinnä hätäkakasta ja siitä, että asiat on jääneet tekemättä.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

ISO

QuoteKiistatonta on myös se, että olemme saaneet hallituksessa lukuisia omia tavoitteitamme läpi.

Kaksi puhdasta kateellisuusveroa, venevero ja moottoripyörävero.

Hienoa työtä tosiaankin.

Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Kyklooppi

Ihmisjäte.